ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
rhombeus
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
20
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ocak 2007 23:41
Son Ziyaret:
20 Mayıs 2020 17:24
Toplam Mesaj:
33 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Akın Bulut
Doğum Tarihi:
17 Aralık 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Akın Bulut
60 33 43h Japon
SON 10 MESAJI
80 Litre Japon Balığı Akvaryumum
[QUOTE=goldfishlove]
Beyaz benek olayını ısıtıcı engelleyemez ki. Akvaryumunuz küçük olsa oda içindeki ani sicaklik değişimlerinde akvaryum su sıcaklığı da değişir. Ama 80 litre kolay kolay birden ısınmaz birden de soğumaz.
Önemli olan su değişimlerinde eklenen su akvaryum suyu sıcaklığına denk olması. Eger eklenen su asiri soğuksa üzgünüm ki 10 tane de ısıtıcı olsa beyaz benek olur[:)] . Isıtıcı eklenen suyu hemen tolere edemez. Velhasıl su değişim bidonlarımız akvaryumun bulundugu odadaki sicakliga eşdeğer sıcaklıkta beklesin. Ben mesela kombili evde sulari mutfağa koydum. Normalde balkondaydı.
Akvaryumunuz benim gibi ithal. Hoş duruyor. Sade ve şık. Balık sayınız da normal baska ekleme yapmazsaniz iyi olur.
Ithal akvaryumlarin geneli akrilik cam oluyormus. Cizilmelere karsi hassas ve benimki çok çizildi. O sebeple temizlik esnasinda sungerle temizlerken süngerin içine kum girmemesine dikkat edin. [:)] keyifli hobiler dilerim. [:3][/QUOTE]
Su değişiminde kullandığım dinlenmiş sularım da oda sıcaklığında.Akvaryuma eklenen sular akvaryum ısısında ani değişikliklere neden olmamalı
,size katılıyorum.
Balık sayısı 4 adetle sınırlı kalacak.
İthal akvaryumların camları sanki biraz ince ve narin gibi dikkat etmek lazım, çizilmez umarım.
Teşekkür ederim.
[EDIT]rhombeus,2020-03-15 09:54:13[/EDIT]
[QUOTE=goldfishlove]
Beyaz benek olayını ısıtıcı engelleyemez ki. Akvaryumunuz küçük olsa oda içindeki ani sicaklik değişimlerinde akvaryum su sıcaklığı da değişir. Ama 80 litre kolay kolay birden ısınmaz birden de soğumaz.
Önemli olan su değişimlerinde eklenen su akvaryum suyu sıcaklığına denk olması. Eger eklenen su asiri soğuksa üzgünüm ki 10 tane de ısıtıcı olsa beyaz benek olur[:)] . Isıtıcı eklenen suyu hemen tolere edemez. Velhasıl su değişim bidonlarımız akvaryumun bulundugu odadaki sicakliga eşdeğer sıcaklıkta beklesin. Ben mesela kombili evde sulari mutfağa koydum. Normalde balkondaydı.
Akvaryumunuz benim gibi ithal. Hoş duruyor. Sade ve şık. Balık sayınız da normal baska ekleme yapmazsaniz iyi olur.
Ithal akvaryumlarin geneli akrilik cam oluyormus. Cizilmelere karsi hassas ve benimki çok çizildi. O sebeple temizlik esnasinda sungerle temizlerken süngerin içine kum girmemesine dikkat edin. [:)] keyifli hobiler dilerim. [:3][/QUOTE]
Su değişiminde kullandığım dinlenmiş sularım da oda sıcaklığında.Akvaryuma eklenen sular akvaryum ısısında ani değişikliklere neden olmamalı
,size katılıyorum.
Balık sayısı 4 adetle sınırlı kalacak.
İthal akvaryumların camları sanki biraz ince ve narin gibi dikkat etmek lazım, çizilmez umarım.
Teşekkür ederim.
[EDIT]rhombeus,2020-03-15 09:54:13[/EDIT]
80 Litre Japon Balığı Akvaryumum
[QUOTE=Sheyda27]Sayıyı artırmadan bol su değişimiyle devam edin.hatta bikaç kök anubias daha eklerseniz daha hoş olur ki anubiaslar japon akvaryumunda güzel gelişir.kurulum hayırlı olsun keyifli hobiler.[/QUOTE]
Evet balık sayısı 4 adetle sınırlı kalacak.Bir kök Anubias daha ekleyebilirim.Teşekkür ederim.
[QUOTE=Sheyda27]Sayıyı artırmadan bol su değişimiyle devam edin.hatta bikaç kök anubias daha eklerseniz daha hoş olur ki anubiaslar japon akvaryumunda güzel gelişir.kurulum hayırlı olsun keyifli hobiler.[/QUOTE]
Evet balık sayısı 4 adetle sınırlı kalacak.Bir kök Anubias daha ekleyebilirim.Teşekkür ederim.
80 Litre Japon Balığı Akvaryumum
[QUOTE=goldfishlove]Cok hos. Oda sicakligi sabitse ısıtıcıya gerek yok. 80 litre hemen soğuyup hemen ısınmaz. [/QUOTE]
Teşekkür ederim.Her ihtimale karşı ısıtıcı kullanıyorum, yeter ki beyaz benek olmasınlar.
[QUOTE=goldfishlove]Cok hos. Oda sicakligi sabitse ısıtıcıya gerek yok. 80 litre hemen soğuyup hemen ısınmaz. [/QUOTE]
Teşekkür ederim.Her ihtimale karşı ısıtıcı kullanıyorum, yeter ki beyaz benek olmasınlar.
80 Litre Japon Balığı Akvaryumum
[QUOTE=septembereylul]Öyle bir akvaryum satın almayı ben de hayal ediyorum. (balıklar hariç) ben makrakanta beslerdim öyle bir akvaryumum olsaydı. Şu beslediğim zebra ciklet türünden kurtulurdum, çok kavgacı ve uyumsuz bir tür.
Akvaryumu kaça aldınız? Sadece akvaryumu merak ediyorum kum, balık vs dahil değil.[/QUOTE]
Ankara Sincan'da bulunan Alsancak petshoptan aldım, fiyatı 250 lira.
[QUOTE=septembereylul]Öyle bir akvaryum satın almayı ben de hayal ediyorum. (balıklar hariç) ben makrakanta beslerdim öyle bir akvaryumum olsaydı. Şu beslediğim zebra ciklet türünden kurtulurdum, çok kavgacı ve uyumsuz bir tür.
Akvaryumu kaça aldınız? Sadece akvaryumu merak ediyorum kum, balık vs dahil değil.[/QUOTE]
Ankara Sincan'da bulunan Alsancak petshoptan aldım, fiyatı 250 lira.
80 Litre Japon Balığı Akvaryumum
[QUOTE=Doğukan]🧿 güzel bir tank ısıtıcı biraz yüksek dikkatlı olursanız gayet güzel olur iyi hobiler[/QUOTE]
Sağolun.Isıtıcı konusuyla ilgileneceğim.
[QUOTE=Doğukan]🧿 güzel bir tank ısıtıcı biraz yüksek dikkatlı olursanız gayet güzel olur iyi hobiler[/QUOTE]
Sağolun.Isıtıcı konusuyla ilgileneceğim.
80 Litre Japon Balığı Akvaryumum
Ölçüler: 60*43h*33 oblong marka ithal akvaryum
Canlı Türleri: 4 adet japon balığı
Bitki Türleri: Anubias,Saz
Tankın Yaşı: 15 gün
Filtrasyon : 15 watt lık tepe hazneli ithal akvaryumun dahili filtresi
Işıklandırma: Akvaryumun dahili aydınlatması(kaç watt olduğunu bilmiyorum)
Isıtıcı: 100 watt lık tetra marka ısıtıcı
Tasarım ve Dekorasyon: Hagen siyah bitki kumu.1 adet kök.Çeşitli boyutlarda çakıl taşları.
Merhabalar.
*Akvaryum ısıtıcısı 20 dereceye ayarlanmıştır.Oda sıcaklığı dolayısıyla Akvaryum ısısı 22 derecedir.
*Filtre haznesinde 3 kat elyaf ve seramik halka kullanılmaktadır.
*Haftada yüzde yirmi su değişimi dip çekimi ile yapılmaktadır.
*8 saat ışıklandırma yapılmaktadır.
Daha tankımız çok yeni, şimdilik durumlar bu şekilde.Keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/130320202324231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/130320202324351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/130320202324471.jpg[/IMG][EDIT]rhombeus,2020-03-14 14:17:43[/EDIT]
Ölçüler: 60*43h*33 oblong marka ithal akvaryum
Canlı Türleri: 4 adet japon balığı
Bitki Türleri: Anubias,Saz
Tankın Yaşı: 15 gün
Filtrasyon : 15 watt lık tepe hazneli ithal akvaryumun dahili filtresi
Işıklandırma: Akvaryumun dahili aydınlatması(kaç watt olduğunu bilmiyorum)
Isıtıcı: 100 watt lık tetra marka ısıtıcı
Tasarım ve Dekorasyon: Hagen siyah bitki kumu.1 adet kök.Çeşitli boyutlarda çakıl taşları.
Merhabalar.
*Akvaryum ısıtıcısı 20 dereceye ayarlanmıştır.Oda sıcaklığı dolayısıyla Akvaryum ısısı 22 derecedir.
*Filtre haznesinde 3 kat elyaf ve seramik halka kullanılmaktadır.
*Haftada yüzde yirmi su değişimi dip çekimi ile yapılmaktadır.
*8 saat ışıklandırma yapılmaktadır.
Daha tankımız çok yeni, şimdilik durumlar bu şekilde.Keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/130320202324231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/130320202324351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/130320202324471.jpg[/IMG][EDIT]rhombeus,2020-03-14 14:17:43[/EDIT]
Japon Akvaryumumdaki Türler
[QUOTE=ShowaSanshoku]
Böyle şeyler için çok değerli ve tecrübeli forum üyeleriyle öyleydi, böyleydi diye uzatmak istemiyorum.
Comet de melez/kırma ırktır.
Herkes comet nedir artık ismi aldıktan sonra araştırabilir.
Yine de aşağıda fiyatlarıyla birlikte comet nedir bir sunayım. 30 centlik balıklar. 30 cent olmaları benim nezdimde onları değersiz kılmıyor. Ama dünyanın heryerinde comet denince anlanan şey bellidir, fiyatı bellidir.
https://www.petsmart.com/fish/live-fish/goldfish-betta-and-more/comet-goldfish-15410.html
Herkese sevgiler,
[/QUOTE]
Katılıyorum comette melez bir ırktır.
[EDIT]bboykaan,2020-03-11 16:10:29[/EDIT]
[QUOTE=ShowaSanshoku]
Böyle şeyler için çok değerli ve tecrübeli forum üyeleriyle öyleydi, böyleydi diye uzatmak istemiyorum.
Comet de melez/kırma ırktır.
Herkes comet nedir artık ismi aldıktan sonra araştırabilir.
Yine de aşağıda fiyatlarıyla birlikte comet nedir bir sunayım. 30 centlik balıklar. 30 cent olmaları benim nezdimde onları değersiz kılmıyor. Ama dünyanın heryerinde comet denince anlanan şey bellidir, fiyatı bellidir.
https://www.petsmart.com/fish/live-fish/goldfish-betta-and-more/comet-goldfish-15410.html
Herkese sevgiler,
[/QUOTE]
Katılıyorum comette melez bir ırktır.
[EDIT]bboykaan,2020-03-11 16:10:29[/EDIT]
Japon Akvaryumumdaki Türler
[QUOTE=ShowaSanshoku]Aldıklarınız comet.
Biri calico (üç renk) comet.
Bazı yerlerlde fantail diye de geçmeleri olası.[/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
[QUOTE=asabijapon]Comet değil. Kırma 5 tl lik balıklar. Formları ve yüzgeçleri bana pek sağlıklı balıklarmış gibi gelmedi.[/QUOTE]
Evet 5 liraya aldım.Fakat çok sağlıklılar, Maşşallah.Acaba resimde mi sağlıksız göründüler?İllede özel tür almalıyım diye düşünmedim , hoşuma gittiler içlerinden seçip bu üçünü aldım.Yorumunuz için teşekkür ederim.
[EDIT]bboykaan,2020-03-11 15:49:45[/EDIT]
[QUOTE=ShowaSanshoku]Aldıklarınız comet.
Biri calico (üç renk) comet.
Bazı yerlerlde fantail diye de geçmeleri olası.[/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
[QUOTE=asabijapon]Comet değil. Kırma 5 tl lik balıklar. Formları ve yüzgeçleri bana pek sağlıklı balıklarmış gibi gelmedi.[/QUOTE]
Evet 5 liraya aldım.Fakat çok sağlıklılar, Maşşallah.Acaba resimde mi sağlıksız göründüler?İllede özel tür almalıyım diye düşünmedim , hoşuma gittiler içlerinden seçip bu üçünü aldım.Yorumunuz için teşekkür ederim.
[EDIT]bboykaan,2020-03-11 15:49:45[/EDIT]
Japon Akvaryumumdaki Türler
Merhabalar .2 adet redcap orandamın yanına , 3 adet japon balığı aldım.Yeni aldığım Japonların üçüde çift kuyruktur.Yeni alınan 3 adet balığımın türleri hakkında tecrübeli japon besleyen hobicilerden yorum alabilir miyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201511001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201511131.jpg[/IMG]
Merhabalar .2 adet redcap orandamın yanına , 3 adet japon balığı aldım.Yeni aldığım Japonların üçüde çift kuyruktur.Yeni alınan 3 adet balığımın türleri hakkında tecrübeli japon besleyen hobicilerden yorum alabilir miyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201509571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201510481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201511001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21043/110320201511131.jpg[/IMG]
Lifetech 835 yedek parçası
http://onlineakvaryum.com/asp/groupbrand/2/16/Life-Tech-Yedek-Parca
http://onlineakvaryum.com/asp/groupbrand/2/16/Life-Tech-Yedek-Parca
Burda yedek parçalar var .
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
