ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
İnsica01
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
73
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Mart 2019 13:07
Son Ziyaret:
26 Ağustos 2021 16:33
Toplam Mesaj:
90 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fahri Çınar Gülek
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Fahri Çınar Gülek
SON 10 MESAJI
Yetişin Dostlar...
[QUOTE=SelmanTaskin]Ağız mantarlaması gibi duruyor . Deniz tuzu ihtiyacınızı karşılayabilir . Ayrıca bol dip çekimi ve bulabilirseniz Çay Ağacı Yağı .[/QUOTE] Nazik yanıtlarınız için teşekkür ederim ama daha çok bakteriyel gibi duruyor. Ölü balığa yakından baktım sporla ma gibi oluşumlar göremedim. [QUOTE=kdrackgz]Columnaris, aşırı bulaşıcı ve çok çabuk kayıplara sebep veriyor. Düşük su kalitesi en büyük sebeplerinden biridir. Su sıcaklığının yüksek olması hastalığın ilerleyişini hızlandırır.
Büyük ihtimalle akvaryumunuz yeni eklenen balık yükünü kaldıramadı. Seachem kanaplex ile tedavi etmeye çalışabilirsiniz. Ancak en etkili ilaç teramycindir, çözelti halinde tedarik edebilirseniz iyi olur.[/QUOTE]
Bende aynı fikirdeyim öyle olmasından çok çekiniyorum. Adana dediğiniz gibi çok sıcak ve ben iki haftadır pek ilgilenemedim normalde her gün taze su koyuyorum. Kanaplex ürününü sadece hasta balıklara mi uygulamam gerekiyor.? Direkt olarak bu akvaryumuma uygulasam tüm diğer balıklara da faydası olur mu acaba? İçerisinde belki 100 den fazla helena salyangozu var onları kaybetmek istemiyorum. Kusuruma bakmayın sizlerinde değerli vaktinizi çalıyorum.
[QUOTE=SelmanTaskin]Ağız mantarlaması gibi duruyor . Deniz tuzu ihtiyacınızı karşılayabilir . Ayrıca bol dip çekimi ve bulabilirseniz Çay Ağacı Yağı .[/QUOTE] Nazik yanıtlarınız için teşekkür ederim ama daha çok bakteriyel gibi duruyor. Ölü balığa yakından baktım sporla ma gibi oluşumlar göremedim. [QUOTE=kdrackgz]Columnaris, aşırı bulaşıcı ve çok çabuk kayıplara sebep veriyor. Düşük su kalitesi en büyük sebeplerinden biridir. Su sıcaklığının yüksek olması hastalığın ilerleyişini hızlandırır.
Büyük ihtimalle akvaryumunuz yeni eklenen balık yükünü kaldıramadı. Seachem kanaplex ile tedavi etmeye çalışabilirsiniz. Ancak en etkili ilaç teramycindir, çözelti halinde tedarik edebilirseniz iyi olur.[/QUOTE]
Bende aynı fikirdeyim öyle olmasından çok çekiniyorum. Adana dediğiniz gibi çok sıcak ve ben iki haftadır pek ilgilenemedim normalde her gün taze su koyuyorum. Kanaplex ürününü sadece hasta balıklara mi uygulamam gerekiyor.? Direkt olarak bu akvaryumuma uygulasam tüm diğer balıklara da faydası olur mu acaba? İçerisinde belki 100 den fazla helena salyangozu var onları kaybetmek istemiyorum. Kusuruma bakmayın sizlerinde değerli vaktinizi çalıyorum.
Yetişin Dostlar...
İyi akşamlar herkese benimkinden daha keyifli hobiler diliyorum. Evdeki tanklardan biri çatlayınca mecburiyetten iki tanktaki balıkları bir yaptım.(Yeni akvaryumu aldım kurdum bu hafta herkes evine taşınacak) Mücevher tetra siyah tetra lar kendi halinde yaşıyorlardı (tank 2 yıllık) ama bir haftadan beri balıklar beyaz beyaz olup tetra larin ağızları eriyor resmen ve her gün ölüm var. Balığın resmini ekliyorum. Şuan en hasta balık bu. Ama bu durumdan daha hafif olanlar da var. Her hangi bir ilaç falan koyamıyorum çünkü salyangozlarim da var nasıl bir yol izleyebilirim. Bir bilen yol gösterebilir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212054591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212056141.jpg[/IMG]
İyi akşamlar herkese benimkinden daha keyifli hobiler diliyorum. Evdeki tanklardan biri çatlayınca mecburiyetten iki tanktaki balıkları bir yaptım.(Yeni akvaryumu aldım kurdum bu hafta herkes evine taşınacak) Mücevher tetra siyah tetra lar kendi halinde yaşıyorlardı (tank 2 yıllık) ama bir haftadan beri balıklar beyaz beyaz olup tetra larin ağızları eriyor resmen ve her gün ölüm var. Balığın resmini ekliyorum. Şuan en hasta balık bu. Ama bu durumdan daha hafif olanlar da var. Her hangi bir ilaç falan koyamıyorum çünkü salyangozlarim da var nasıl bir yol izleyebilirim. Bir bilen yol gösterebilir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212054591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212056141.jpg[/IMG]
1 Metre Bombeli Akvaryum / Balık Ve Diğer Öneriler
[QUOTE=lojistisyen]
Neye göre yeterli ? Hangi türe göre?
Lütfen yanlış bilgilendirme yapmayın. Cichlid türlerine göre bu filtrasyon yetersiz. En azından orta büyüklükteki bir dış filtre kullanılması gerekiyor.[/QUOTE]
Ufuk Bey siz neden yetmeyeceğini düşünüyorsunuz. Bundan daha kalabalık akvaryumlar sadece pipo filtre ile çalışıyor. Sadece arkadaşın şu değişim sıklığı artacak. Sürekli bir dip çekimi yapması gerekecek.
Dış filtre olmadan sarı prenses bakılmaz diye bir kaide mi var?
Ben Sait beyi de yanlış yönlendirdiğimi düşünmüyorum. Zamanla o da kendi akvaryumunun dengesini bulacaktır. Her akvaryum birbirinden farklı, ayrı birer habitat. Siz dış filtreyi ayda temizlersin. Sait bey iç filtreyi haftada temizlemek zorunda kalır.
Tekrar söylüyorum sadece bakım aralığı sıklaştır. Dış filtrenin konforunda olmaz.
Benim şahsi fikrim bu yönde siz kendi fikrinizi açıklarsanız bu mecra da tartışma imkanımız da olur.
[QUOTE=lojistisyen]
Neye göre yeterli ? Hangi türe göre?
Lütfen yanlış bilgilendirme yapmayın. Cichlid türlerine göre bu filtrasyon yetersiz. En azından orta büyüklükteki bir dış filtre kullanılması gerekiyor.[/QUOTE]
Ufuk Bey siz neden yetmeyeceğini düşünüyorsunuz. Bundan daha kalabalık akvaryumlar sadece pipo filtre ile çalışıyor. Sadece arkadaşın şu değişim sıklığı artacak. Sürekli bir dip çekimi yapması gerekecek.
Dış filtre olmadan sarı prenses bakılmaz diye bir kaide mi var?
Ben Sait beyi de yanlış yönlendirdiğimi düşünmüyorum. Zamanla o da kendi akvaryumunun dengesini bulacaktır. Her akvaryum birbirinden farklı, ayrı birer habitat. Siz dış filtreyi ayda temizlersin. Sait bey iç filtreyi haftada temizlemek zorunda kalır.
Tekrar söylüyorum sadece bakım aralığı sıklaştır. Dış filtrenin konforunda olmaz.
Benim şahsi fikrim bu yönde siz kendi fikrinizi açıklarsanız bu mecra da tartışma imkanımız da olur.
Sizin İlginç Bir Hikayeniz Var Mı?
[:)))][:D]7 yıldır kanarya üretimi bakımı beslemesi ile uğraşıyorum. Bi sene kuşları sattık elimize de güzel para kaldı gittim bunu aldım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/141220192212261.jpg[/IMG]
İlk önce kaplumbağa içindi sonra ciklet oldu sonra büyüdü adam oldu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/190320201959061.jpg[/IMG]
Sonra bu arkadaş geldi... [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/070320202028221.jpg[/IMG]
Bugün yeni bir akvaryum kurulumu için çalışmalara başladık [:D]
Söylemeyi unuttum akvaryum kanarya hobimize baskın geldi... Kuşhanemiz yakında akvaryumhane olma yolunda ilerliyor [:)))][EDIT]İnsica01,2020-03-26 20:04:29[/EDIT]
[:)))][:D]7 yıldır kanarya üretimi bakımı beslemesi ile uğraşıyorum. Bi sene kuşları sattık elimize de güzel para kaldı gittim bunu aldım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/141220192212261.jpg[/IMG]
İlk önce kaplumbağa içindi sonra ciklet oldu sonra büyüdü adam oldu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/190320201959061.jpg[/IMG]
Sonra bu arkadaş geldi... [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/070320202028221.jpg[/IMG]
Bugün yeni bir akvaryum kurulumu için çalışmalara başladık [:D]
Söylemeyi unuttum akvaryum kanarya hobimize baskın geldi... Kuşhanemiz yakında akvaryumhane olma yolunda ilerliyor [:)))][EDIT]İnsica01,2020-03-26 20:04:29[/EDIT]
Hangi Kumu Almalıyım?
(En*Boy*X) /1000 size gereken kumun litresini verir yani sizin durumunuzda 5 cm yükseklik için yaklaşık 8.5 & 9 lt kum yeterli olacaktır. Tabi ki yine de düşündüğünüz tasarım burda büyük etkendir.
(En*Boy*X) /1000 size gereken kumun litresini verir yani sizin durumunuzda 5 cm yükseklik için yaklaşık 8.5 & 9 lt kum yeterli olacaktır. Tabi ki yine de düşündüğünüz tasarım burda büyük etkendir.
Rotala Macrandra Problemim
Uğur Bey , aynı sorunu bende yaşıyordum iki ayrı akvaryumumdan örnek vereyim belki faydası olur. aynı sizinki gibi taban malzemesi gübresiz, katkısız bir akvaryumda baktım ve aynı bu durumdalardı.Diğer kurulumda aquabasis kullandım, bunları ektim ama havada kalmış sanırım büyümedi pek ama sonra bir 5 adet daha aldım ve bu sefer iyice itekledim. kökü oraya verince yeni ekilenler bile sanki hep ordaymış gibi gelişim gösterdi kendine geldi yaprakları düzeldi sıklaştı. Sizin durumunuzla aynı olduğunu,bitkilerin suda ki kökleriyle pek beslenemediklerini düşünüyorum . Kimi bitki yalancı kök gibi bişeyler yapıyor onla sudan besleniyor ,kimisi ise kazık kök gibi yapıyor ve o kök torf gibi aquabasis gibi bir yere ulaşınca cidden coşuyor. Tabi ki yeni kurulum yapamayacağınız için kaliteli bir markanın taban gübresini deneyebilirsiniz . İlaç kapsülü gibi şeyin içinde olanlar bana pek güven vermedi takdir sizin. Umarım dilediğiniz gibi bir kuruluma sahip olursunuz .
Uğur Bey , aynı sorunu bende yaşıyordum iki ayrı akvaryumumdan örnek vereyim belki faydası olur. aynı sizinki gibi taban malzemesi gübresiz, katkısız bir akvaryumda baktım ve aynı bu durumdalardı.Diğer kurulumda aquabasis kullandım, bunları ektim ama havada kalmış sanırım büyümedi pek ama sonra bir 5 adet daha aldım ve bu sefer iyice itekledim. kökü oraya verince yeni ekilenler bile sanki hep ordaymış gibi gelişim gösterdi kendine geldi yaprakları düzeldi sıklaştı. Sizin durumunuzla aynı olduğunu,bitkilerin suda ki kökleriyle pek beslenemediklerini düşünüyorum . Kimi bitki yalancı kök gibi bişeyler yapıyor onla sudan besleniyor ,kimisi ise kazık kök gibi yapıyor ve o kök torf gibi aquabasis gibi bir yere ulaşınca cidden coşuyor. Tabi ki yeni kurulum yapamayacağınız için kaliteli bir markanın taban gübresini deneyebilirsiniz . İlaç kapsülü gibi şeyin içinde olanlar bana pek güven vermedi takdir sizin. Umarım dilediğiniz gibi bir kuruluma sahip olursunuz .
Bu Kirler Nedir? :(
ahaha Çok güldüm Şeyda Hn. Allah da sizi güldürsün. Evet bence de diatom yosunu epeyde güzel gelişmiş
ahaha Çok güldüm Şeyda Hn. Allah da sizi güldürsün. Evet bence de diatom yosunu epeyde güzel gelişmiş
Ceyhun's
Bayanlar ,baylar merdivenden kayanlar ...
Bayanlar ,baylar merdivenden kayanlar ...
Inventerlar ışık,ısıtıcı,iç-dış filtre gibi şeyleri çalıştırır mı?
[QUOTE=yusufbugra123456]Kusura bakmayın capslock açık kalmış amacım hiç kimseye bağırmak değildi [/QUOTE]
Mühim değil herhangi bir yanlış anlaşılmanin önüne geçmiş olduk. Şu günlerde herkes evde sinirler gergin :))
[QUOTE=serhat480]
Kardeş ınverter sadece cevırıcı yoktan bışey yaratmıyo inverterin sisteme yeteceğini düşünmeden önce sistemin gerekliliklerini karşılayacak ekıpmanları dusun inverter son aşama.[/QUOTE]
Ben de bunu kast etmek istemiştim. Böyle işler astarı yüzünden pahalıya gelir her zaman. Eğer ki elinizde boşta panel vb. yok ise cidden 2.000 TL gibi bi fiyata mal olacağını düşünüyorum
[QUOTE=yusufbugra123456]Kusura bakmayın capslock açık kalmış amacım hiç kimseye bağırmak değildi [/QUOTE]
Mühim değil herhangi bir yanlış anlaşılmanin önüne geçmiş olduk. Şu günlerde herkes evde sinirler gergin :))
[QUOTE=serhat480]
Kardeş ınverter sadece cevırıcı yoktan bışey yaratmıyo inverterin sisteme yeteceğini düşünmeden önce sistemin gerekliliklerini karşılayacak ekıpmanları dusun inverter son aşama.[/QUOTE]
Ben de bunu kast etmek istemiştim. Böyle işler astarı yüzünden pahalıya gelir her zaman. Eğer ki elinizde boşta panel vb. yok ise cidden 2.000 TL gibi bi fiyata mal olacağını düşünüyorum
Inventerlar ışık,ısıtıcı,iç-dış filtre gibi şeyleri çalıştırır mı?
[QUOTE=yusufbugra123456](KUSURA BAKMA ELİMDEN DOLAYI COK YAVAŞ YAZIYORUM ABİ , SANADA GEÇ CEVAP VERDİM) ABİ BİLİYORUM HERKES AKÜ KULLANIYO AMA BENİM PİL KULLANMAMIN SEBEBİ MALİYETİ AZALTMAK (DÜŞÜNCEM O MALİYET AZALIR MI BİLMİYORUM) İKİNCİ OLARAK BENİM KURUCAĞIM BİRİNCİ SİSTEM 50W ISITICI 8 W HAVA POMPASI 25W LAMBA OLAN BİR KARİDES AKVAYUMU İKİNCİ OLARAK 50W ISITICI 15W İÇ FİLTRE 25 W LAMBA OLAN BİR MELEK AKVARYUMU BENİM KURUCAĞIM SİSTEM BU BUNLAR TOPLAM 183 W LIK BİR ENERJİ HARCAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM BUNLARA O PİRANHA İNVENTERİ ALIP İKİSİNE BAĞLASAM KALDIRIRMI
[/QUOTE]
Forumda büyük harf kullanımı bağırmak anlamına gelmektedir. Lütfen kurallara dikkat edelim... Önemli olan panelin ne kadar üreteceği size kadar panel lazım olacağı konuları . Önce bu kısma kafa yormaniz lazım bence.[EDIT]İnsica01,2020-03-21 21:48:53[/EDIT]
[QUOTE=yusufbugra123456](KUSURA BAKMA ELİMDEN DOLAYI COK YAVAŞ YAZIYORUM ABİ , SANADA GEÇ CEVAP VERDİM) ABİ BİLİYORUM HERKES AKÜ KULLANIYO AMA BENİM PİL KULLANMAMIN SEBEBİ MALİYETİ AZALTMAK (DÜŞÜNCEM O MALİYET AZALIR MI BİLMİYORUM) İKİNCİ OLARAK BENİM KURUCAĞIM BİRİNCİ SİSTEM 50W ISITICI 8 W HAVA POMPASI 25W LAMBA OLAN BİR KARİDES AKVAYUMU İKİNCİ OLARAK 50W ISITICI 15W İÇ FİLTRE 25 W LAMBA OLAN BİR MELEK AKVARYUMU BENİM KURUCAĞIM SİSTEM BU BUNLAR TOPLAM 183 W LIK BİR ENERJİ HARCAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM BUNLARA O PİRANHA İNVENTERİ ALIP İKİSİNE BAĞLASAM KALDIRIRMI
[/QUOTE]
Forumda büyük harf kullanımı bağırmak anlamına gelmektedir. Lütfen kurallara dikkat edelim... Önemli olan panelin ne kadar üreteceği size kadar panel lazım olacağı konuları . Önce bu kısma kafa yormaniz lazım bence.[EDIT]İnsica01,2020-03-21 21:48:53[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
KULLANICILAR
- 90 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
Frkn,
HLLDNLYC,
nniiaa,
Birtek,
baozturk,
Ertug22,
Umutoty,
hakanmorcicek,
cheavy,
oguzkanmaz,
Sungurr,
osmandbnl,
DABARAKATO,
mirac06,
sina cen,
Joec,
Gökdeniz Kale,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Stoke,
Kuduoglu,
Sercan.,
nazemert,
aupqua,
Ehtiyar,
omerkaya40,
yeekim,
pusathan01,
0rnn,
Kemalk41,
sirhill,
Tata,
EmrahGuloglu,
Maydogan,
dream07,
Meryemmm,
Rime,
Alibicimcilci,
Pandkoal,
zafer3885,
Tatar10,
Rafayel,
metsi,
zen666,
şansal,
eflatunaxoy,
ilterisdoğukan,
Shortbuff,
ternapi,
vedat79,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
