ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
queenofdisaster
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Kasım 2020 11:44
Son Ziyaret:
19 Nisan 2026 01:21
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Elif
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Queen
SON 8 MESAJI
Walstad Akvaryumumda Problem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/071220241508561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/071220241509201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/071220241509521.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar. 10 gün kadar önce walstad metoduyla bir mini akvaryum kurdum. 8 litrelik cam turşu kavanozuna. 4 cm potting soil 4cm dere kumu bitki olarak da 1 adet mini in vitro cryptocoryne wenditii, in vitro sagitteria subulata yine in vitro bacopa monnieri bitkileri kullandım. Su üstü bitkimin adını hatırlayamıyorum su mercimeği bulamadığım için ne bulduysam düşük gereksinimli onu aldım. Su üstü bitkisi in vitro değildi 1 adet minicik adi salyangoz geldi onlarla beraber ve bazıları da çürümüştü ama canlılara yemek olur diye onları da koydum açıkçası. Salyangozlarım malezya salyangozu kurulumu yaptığım gün ekledim onları da. 6500k 7w=60w cool daylight ışık kullanıyorum. Min 7 saat açık tutuyorum hatta yosun oluşumu artsın diye daha fazla tuttuğum da oluyor. 2 gün önce 10 adet bloody mary karides ekledim. Biraz erken olduğunu biliyorum ama Salyangozlar iyi gibiydi geziniyorlardı ve bitkilerin de filizlendiğini görmüştüm. Problem şu ki salyangozlarım bu uzun bitkilerimi yemeye başladı ve karideslerimden de bir tanesinin öldüğünü gördüm ters bir şekilde dipte yatıyor şuan. Geldiklerinde çok hareketlilerdi ama artık çoğu su üstü bitklierinde takılıyorlar ölüler mi ondan bile emin değilim. Karideslerimi öldüren şey besin olmaması olabilir mi? Su üstü bitkilerinde takılmaları normal mi? Salyangozlarımın bitkileri yememeleri için ne yapmalıyım bir de dipten yapışıp kopartana kadar yiyorlar😂 kopardıkları dalları tekrar ekmeli miyim ya da tanktan çıkarmalı mıyım? Ölü karidesi/karidesleri tankta bırakmalı mıyım çıkarmalı mıyım? Kurulumdan 2 gün sonra %40 su değişimi yaptım 2 gün dinlenmiş hazır su ile. Bugün de tekrar %20 yapmayı düşünüyorum. Su değişimi yaparken dip çekim yapmıyorum suyu üstten alıyorum. Nasıl ilerlemeliyim yardım ederseniz sevinirim🙏🏻🙏🏻
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/071220241508561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/071220241509201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/071220241509521.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar. 10 gün kadar önce walstad metoduyla bir mini akvaryum kurdum. 8 litrelik cam turşu kavanozuna. 4 cm potting soil 4cm dere kumu bitki olarak da 1 adet mini in vitro cryptocoryne wenditii, in vitro sagitteria subulata yine in vitro bacopa monnieri bitkileri kullandım. Su üstü bitkimin adını hatırlayamıyorum su mercimeği bulamadığım için ne bulduysam düşük gereksinimli onu aldım. Su üstü bitkisi in vitro değildi 1 adet minicik adi salyangoz geldi onlarla beraber ve bazıları da çürümüştü ama canlılara yemek olur diye onları da koydum açıkçası. Salyangozlarım malezya salyangozu kurulumu yaptığım gün ekledim onları da. 6500k 7w=60w cool daylight ışık kullanıyorum. Min 7 saat açık tutuyorum hatta yosun oluşumu artsın diye daha fazla tuttuğum da oluyor. 2 gün önce 10 adet bloody mary karides ekledim. Biraz erken olduğunu biliyorum ama Salyangozlar iyi gibiydi geziniyorlardı ve bitkilerin de filizlendiğini görmüştüm. Problem şu ki salyangozlarım bu uzun bitkilerimi yemeye başladı ve karideslerimden de bir tanesinin öldüğünü gördüm ters bir şekilde dipte yatıyor şuan. Geldiklerinde çok hareketlilerdi ama artık çoğu su üstü bitklierinde takılıyorlar ölüler mi ondan bile emin değilim. Karideslerimi öldüren şey besin olmaması olabilir mi? Su üstü bitkilerinde takılmaları normal mi? Salyangozlarımın bitkileri yememeleri için ne yapmalıyım bir de dipten yapışıp kopartana kadar yiyorlar😂 kopardıkları dalları tekrar ekmeli miyim ya da tanktan çıkarmalı mıyım? Ölü karidesi/karidesleri tankta bırakmalı mıyım çıkarmalı mıyım? Kurulumdan 2 gün sonra %40 su değişimi yaptım 2 gün dinlenmiş hazır su ile. Bugün de tekrar %20 yapmayı düşünüyorum. Su değişimi yaparken dip çekim yapmıyorum suyu üstten alıyorum. Nasıl ilerlemeliyim yardım ederseniz sevinirim🙏🏻🙏🏻
Işıklandırma Problemi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/260520211259101.jpg[/IMG]
Bu akvaryum 15 litre civarı. Evde kedim olduğu için bu şekilde kapaklı durmak zorunda ve ben nasıl ışıklandırıcam bi fikrim yok. Anladığım kadarıyla bu tarz az ışık isteyen beta akvaryumlarında litre başına 0.3 watt gerekiyomuş bu da yaklaşık 4-4,5 watt civarı yapıyo ama bugün konuştuğum elektrikçi en az 12 watt yapabiliriz dedi ve o da hem yosunlaşmaya hem de bitkilerin sararmasına sebep oluyo galiba? Ve sadece mavi ışık verecek o led. Ben kolay yapabileceğim ve nemden etkilenmeyecek nasıl bir çözüm bulabilirim acaba? Akvaryumda pistia anubias ve gül var
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/260520211259101.jpg[/IMG]
Bu akvaryum 15 litre civarı. Evde kedim olduğu için bu şekilde kapaklı durmak zorunda ve ben nasıl ışıklandırıcam bi fikrim yok. Anladığım kadarıyla bu tarz az ışık isteyen beta akvaryumlarında litre başına 0.3 watt gerekiyomuş bu da yaklaşık 4-4,5 watt civarı yapıyo ama bugün konuştuğum elektrikçi en az 12 watt yapabiliriz dedi ve o da hem yosunlaşmaya hem de bitkilerin sararmasına sebep oluyo galiba? Ve sadece mavi ışık verecek o led. Ben kolay yapabileceğim ve nemden etkilenmeyecek nasıl bir çözüm bulabilirim acaba? Akvaryumda pistia anubias ve gül var
20 Lt Beta Akvaryumu İçin Öneri
Tamamdır çooook teşekkürler. başka bir problemim olursa yine yazabilir miyim size çok oyaladım biliyorum ama
Tamamdır çooook teşekkürler. başka bir problemim olursa yine yazabilir miyim size çok oyaladım biliyorum ama
20 Lt Beta Akvaryumu İçin Öneri
Bugün bi akvaryuma uğradım hagen kum ve 2 tane de kütük(? adını unuttum özür:)) aldım. şimdilik sadece bunlar var şuan akvaryumda. vatozu petshopa vereyim o zaman ama beta gelene kadar kalır şimdilik. bir de ayrı konu mu açmalıyım bilmiyorum ama hagen kumu yıkanmış almama ve evdede yıkamama rağmen sanki suyu hafif siyah ve bulanık yaptı. suyu dökerken biraz fazla yukarıdan verdim ama normal midir bilmiyorum. akvaryumcu turuncu bir paketten verdi, hatta yıkanmış bir sudan geçirip yine de kullanırsınız dedi ama emin değilim dediğim gibi. iç filtrem ufaktı evet ama akıntı yapıyordu şimdi küçük bir pipo filtre aldım o da akvaryumda. haftaya bitkiler gelene kadar çalışıcak suda (bir anubias bir gül ve de bir de pistia siparişi verdim pazartesi gidip alıcam). balığı koymadan da %30 su değişimi yaparım sanırım doğrusu bu. pipo filtrenin motorunun fazla ses yapması dışında sıkıntım yok şimdilik tabi[x(]
hagen kum konusunda bilgi verirseniz sevinirim bu arada forumda çok fazla bilgi kirliliği/çeşitliliği var bu konuda ve sahtesinin satıldığı çok yerde yazılmış.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/190520210033441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/190520210033541.jpg[/IMG][EDIT]queenofdisaster,2021-05-19 00:34:12[/EDIT]
Bugün bi akvaryuma uğradım hagen kum ve 2 tane de kütük(? adını unuttum özür:)) aldım. şimdilik sadece bunlar var şuan akvaryumda. vatozu petshopa vereyim o zaman ama beta gelene kadar kalır şimdilik. bir de ayrı konu mu açmalıyım bilmiyorum ama hagen kumu yıkanmış almama ve evdede yıkamama rağmen sanki suyu hafif siyah ve bulanık yaptı. suyu dökerken biraz fazla yukarıdan verdim ama normal midir bilmiyorum. akvaryumcu turuncu bir paketten verdi, hatta yıkanmış bir sudan geçirip yine de kullanırsınız dedi ama emin değilim dediğim gibi. iç filtrem ufaktı evet ama akıntı yapıyordu şimdi küçük bir pipo filtre aldım o da akvaryumda. haftaya bitkiler gelene kadar çalışıcak suda (bir anubias bir gül ve de bir de pistia siparişi verdim pazartesi gidip alıcam). balığı koymadan da %30 su değişimi yaparım sanırım doğrusu bu. pipo filtrenin motorunun fazla ses yapması dışında sıkıntım yok şimdilik tabi[x(]
hagen kum konusunda bilgi verirseniz sevinirim bu arada forumda çok fazla bilgi kirliliği/çeşitliliği var bu konuda ve sahtesinin satıldığı çok yerde yazılmış.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/190520210033441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/190520210033541.jpg[/IMG][EDIT]queenofdisaster,2021-05-19 00:34:12[/EDIT]
20 Lt Beta Akvaryumu İçin Öneri
Peki kedim hakkında ne düşünüyorsunuz strese girer mi balık? Akvaryum bitkili olacağı için saklanma yeri de olucak ama kedim strese sokup hastalanmalarına sebep oluyo hiç almayayım balığı
Peki kedim hakkında ne düşünüyorsunuz strese girer mi balık? Akvaryum bitkili olacağı için saklanma yeri de olucak ama kedim strese sokup hastalanmalarına sebep oluyo hiç almayayım balığı
20 Lt Beta Akvaryumu İçin Öneri
Öncelikle merhaba. Forumu bir süredir takip ediyorum çünkü insanların oluşturduğu akvaryumları görmek çok hoşuma gidiyordu ama daha önce balık beslememiştim. Kendi derdimi anlatmadan önce de şunu söylemek isterim çok başlık altında insanların kırıcı olabildiğini gördüm o yüzden lütfen yorum yaparken dikkat ederseniz sevinirim, aşağıda ilk akvaryumumdaki hatalarımı söyleyeceğim o yüzden üzülmek istemiyorum zaten çok üzüldüm.
1 hafta önce yaklaşık 20 lt olduğunu tahmin ettiğim bir akvaryum aldım belki daha küçüktür bilemiyorum. İçinde filtre ve ipek bitki vaedı çünkü canlı bitki almaya cesaret edemedim. 6 transgenetic tetram vardı içinde, çünkü akvaryumcu dayaanıklı ve kolay olduklarını söyledi. Hatta bana neden bilmiyorum daha küçük bir akvaryum satmak istedi ama 6 balık için fazla küçük olacağını düşündüğümden almadım. Biliyorum yapay bitkilerden hoşkanmıyosunuz ama plastiktense ipek daha iyi olur diye düşündüm çünkü balıkların saklanacak ve dinlenecek bir yere de ihtiyaçları vardı. Üzülerek söylğyorum ki 1 hafta bitmeden balıklarım hastalanarak öldüler zaten hastalar mıydı ben mi öldürdüm bilmiyorum. Tam kapanma olduğu için bayramda hiçbir yere de götüremedim. Şimdi bu akvaryumun içindeki kumu değiştirip (bu kum iyi değil sanırım ne kumu olduğunu bilmiyorum?) yapay bitkileri atıp bir beta akvaryumu oluşturmak istiyorum ama bu sefer elime yüzüme bulaştırmadan. Aynı akvaryumu kullanıcam ama iç filtre değil sanırım pipo filtre almam gerekiyor? Bir de vatozum var acaba betayla yaşar mı? Hangi kolay bakılan bitkileri ve hangi kumu almak gerekiyor. Minimum ekipman kurmak istiyorum filtre dışında sadece ısıtıcı mı almam lazım. Yazın sıcak oluyo benim evim yazın bile takmalı mıyım o ısıtıcıyı? Bir de bu akvaryuma nasıl ışık eklemem gerekiyor ve ışık ekleyeceksem yüzey bitkisi şart galiba betalar için doğru mudur? Son olarak fotolardan biri balığımın hasta hali sonra peşpeşe öldüler zaten diğeri de benim 2 yaşındaki kedim maalesef biraz meraklı akvaryumun kablalarına erişmeye çalışıyo acaba balıkları o mu hasta etti strese sokup? Kediyle balık beslememem mi lazım? Baya uzun bir yazı oldu okuyanlara teşekkürler şimdiden umarım düzgün bir akvaryum kurabilirim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211414481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211416291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211416361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211416411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211417001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211425131.jpg[/IMG]
Bu da kedim
Öncelikle merhaba. Forumu bir süredir takip ediyorum çünkü insanların oluşturduğu akvaryumları görmek çok hoşuma gidiyordu ama daha önce balık beslememiştim. Kendi derdimi anlatmadan önce de şunu söylemek isterim çok başlık altında insanların kırıcı olabildiğini gördüm o yüzden lütfen yorum yaparken dikkat ederseniz sevinirim, aşağıda ilk akvaryumumdaki hatalarımı söyleyeceğim o yüzden üzülmek istemiyorum zaten çok üzüldüm.
1 hafta önce yaklaşık 20 lt olduğunu tahmin ettiğim bir akvaryum aldım belki daha küçüktür bilemiyorum. İçinde filtre ve ipek bitki vaedı çünkü canlı bitki almaya cesaret edemedim. 6 transgenetic tetram vardı içinde, çünkü akvaryumcu dayaanıklı ve kolay olduklarını söyledi. Hatta bana neden bilmiyorum daha küçük bir akvaryum satmak istedi ama 6 balık için fazla küçük olacağını düşündüğümden almadım. Biliyorum yapay bitkilerden hoşkanmıyosunuz ama plastiktense ipek daha iyi olur diye düşündüm çünkü balıkların saklanacak ve dinlenecek bir yere de ihtiyaçları vardı. Üzülerek söylğyorum ki 1 hafta bitmeden balıklarım hastalanarak öldüler zaten hastalar mıydı ben mi öldürdüm bilmiyorum. Tam kapanma olduğu için bayramda hiçbir yere de götüremedim. Şimdi bu akvaryumun içindeki kumu değiştirip (bu kum iyi değil sanırım ne kumu olduğunu bilmiyorum?) yapay bitkileri atıp bir beta akvaryumu oluşturmak istiyorum ama bu sefer elime yüzüme bulaştırmadan. Aynı akvaryumu kullanıcam ama iç filtre değil sanırım pipo filtre almam gerekiyor? Bir de vatozum var acaba betayla yaşar mı? Hangi kolay bakılan bitkileri ve hangi kumu almak gerekiyor. Minimum ekipman kurmak istiyorum filtre dışında sadece ısıtıcı mı almam lazım. Yazın sıcak oluyo benim evim yazın bile takmalı mıyım o ısıtıcıyı? Bir de bu akvaryuma nasıl ışık eklemem gerekiyor ve ışık ekleyeceksem yüzey bitkisi şart galiba betalar için doğru mudur? Son olarak fotolardan biri balığımın hasta hali sonra peşpeşe öldüler zaten diğeri de benim 2 yaşındaki kedim maalesef biraz meraklı akvaryumun kablalarına erişmeye çalışıyo acaba balıkları o mu hasta etti strese sokup? Kediyle balık beslememem mi lazım? Baya uzun bir yazı oldu okuyanlara teşekkürler şimdiden umarım düzgün bir akvaryum kurabilirim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211414481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211416291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211416361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211416411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211417001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211425131.jpg[/IMG]
Bu da kedim
Oval Akvaryum
Akvaryumculardan o istediğim oval kesim tek parça akvaryumlardan bulamıyorum zaten problem orda. Eğer bildiğiniz satan akvaryumcu varsa ona gidicem ama
Akvaryumculardan o istediğim oval kesim tek parça akvaryumlardan bulamıyorum zaten problem orda. Eğer bildiğiniz satan akvaryumcu varsa ona gidicem ama
Oval Akvaryum
Merhaba forumda yeniyim. Güzel ve sade bir bitkili akvaryum kurmak istiyorum ama bu konuda da yeniyim:) o kadar fazla kaynak var ki bir yerden başlayayım gerisi gelir diye düşündüm. Şuan sadece zeminde torf ve dere kumu, co2 gerektirmeyen basic bitkiler ve neon tetra istediğime karar verdim gerisine de yavaş yavaş karar vericem ama sorun şu ki oval kesim bir akvaryum bulmakta çok zorlanıyorum. İstanbul anadolu yakasındayım ataşehir ümraniye üsküdar kadıköy civarlarında bildiğiniz iyi bir akvaryumcu var mı güvenilir? Ve oval kesim akvaryumu nereden bulabilirim? Neon tetralar için en az kaç lt gereklidir?
Merhaba forumda yeniyim. Güzel ve sade bir bitkili akvaryum kurmak istiyorum ama bu konuda da yeniyim:) o kadar fazla kaynak var ki bir yerden başlayayım gerisi gelir diye düşündüm. Şuan sadece zeminde torf ve dere kumu, co2 gerektirmeyen basic bitkiler ve neon tetra istediğime karar verdim gerisine de yavaş yavaş karar vericem ama sorun şu ki oval kesim bir akvaryum bulmakta çok zorlanıyorum. İstanbul anadolu yakasındayım ataşehir ümraniye üsküdar kadıköy civarlarında bildiğiniz iyi bir akvaryumcu var mı güvenilir? Ve oval kesim akvaryumu nereden bulabilirim? Neon tetralar için en az kaç lt gereklidir?
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 33 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
