ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
delisari14
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Ekim 2024 18:11
Son Ziyaret:
20 Mart 2026 21:31
Toplam Mesaj:
13 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İsa YUMRUTAŞ
Doğum Tarihi:
03 Eylül 1995
Yaş:
30
İl:
Balikesir
Meslek:
Astsubay
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İsa YUMRUTAŞ
SON 10 MESAJI
L144 Tül Vatoz İçin Yem Tavsiyesi
[QUOTE=Hidro Dinamik]Kendim gibi vatoz düşkünü biri daha buldum sanırım. [:)))]
Tetra wafer mix'i ana besinleri olarak kullanıyorum. Haftada 1 kez sarımsakla birlikte kaynatılmış kırmızı kapya biber, ıspanak veya bezelye içi veriyorum. (Sarımsağı balıklara vermiyorum, direk çöpe)
Başka tür balıklarla yaşadıklarından kalan yemleride yiyebiliyorlar. Çeşitlendirme kısmını lepistes ve tetralarla ortak yiyebildiklerine göre yapıyorum. Tabii bazı yemlerin içerikleri birbirine benzer olduğundan gereksiz ama elimdekileri yazayım.
Tetra Tetramin pul, Tetra pro energy, Tropical pro defence xxs, Tropical d-50 plus baby, Sera flora
Eğer 0-3 cm arası yavrulukta vatozlarınız varsa önlerinde en az yarım gün çok küçük parça haşlanmış sebze duruyor. Kalan vakitte elimde varsa kabuksuz artemia veriyorum. Kabuksuz artemia yoksa veya biraz çeşitlenme yapmak istersem tetramin, energy, defence ve d-50 plus babyden azar azar attığım oluyor.
Bazı video ve yorumlarda sadece bitkisel veya etçil beslenmeli gibi yorumlar var. Onlara katılmıyorum. %60-40 veya 50-50 gibi bir oran yapılsa yeterli.
Yemlemeyi büyük porsiyonlar şeklinde yaparsanız camlarda dolaşmayı bırakıyorlar. Cam temizliği sorun değil de camda dolaşmalarına bayılıyorum o yüzden hareketlerine göre porsiyon artırıp azaltma denenebilir. Ama kesinlikle aç bırakmayın.[/QUOTE]
İşte aradığım hobici hocam sizinle sabaha kadar hobi üzerine konuşulur 😊
Benimde elimde sera plankton, sera o-nip, tropicalin tablet yemi var bunlar şuan belki 1 ay gidecek seviyede o yüzden bende yem bakıyorum. Her gün birinden veriyorum haftada bir sizinde yazdığınız gibi sarımsakla haşlanmış kapya biber veriyorum. Pazar gününü boş geçiriyorum. Ayrıca diğer akvaryumumda da transgenetik tetra, cardinal, neon, elma salyangozu ve l144 yavru vatozum var. Bu akvaryumada tetralar için tetra pro energy veriyorum. Vatozlarada gece tropicalin tablet yeminden atıyorum. Yemi çeşitlendirip balıkları hem sevindirmek hem daha iyi büyütmek için kendimce araştırma yapıyorum sizin gibi hobidaşlardan bilgi almak istiyorum. 😊
[QUOTE=Hidro Dinamik]Kendim gibi vatoz düşkünü biri daha buldum sanırım. [:)))]
Tetra wafer mix'i ana besinleri olarak kullanıyorum. Haftada 1 kez sarımsakla birlikte kaynatılmış kırmızı kapya biber, ıspanak veya bezelye içi veriyorum. (Sarımsağı balıklara vermiyorum, direk çöpe)
Başka tür balıklarla yaşadıklarından kalan yemleride yiyebiliyorlar. Çeşitlendirme kısmını lepistes ve tetralarla ortak yiyebildiklerine göre yapıyorum. Tabii bazı yemlerin içerikleri birbirine benzer olduğundan gereksiz ama elimdekileri yazayım.
Tetra Tetramin pul, Tetra pro energy, Tropical pro defence xxs, Tropical d-50 plus baby, Sera flora
Eğer 0-3 cm arası yavrulukta vatozlarınız varsa önlerinde en az yarım gün çok küçük parça haşlanmış sebze duruyor. Kalan vakitte elimde varsa kabuksuz artemia veriyorum. Kabuksuz artemia yoksa veya biraz çeşitlenme yapmak istersem tetramin, energy, defence ve d-50 plus babyden azar azar attığım oluyor.
Bazı video ve yorumlarda sadece bitkisel veya etçil beslenmeli gibi yorumlar var. Onlara katılmıyorum. %60-40 veya 50-50 gibi bir oran yapılsa yeterli.
Yemlemeyi büyük porsiyonlar şeklinde yaparsanız camlarda dolaşmayı bırakıyorlar. Cam temizliği sorun değil de camda dolaşmalarına bayılıyorum o yüzden hareketlerine göre porsiyon artırıp azaltma denenebilir. Ama kesinlikle aç bırakmayın.[/QUOTE]
İşte aradığım hobici hocam sizinle sabaha kadar hobi üzerine konuşulur 😊
Benimde elimde sera plankton, sera o-nip, tropicalin tablet yemi var bunlar şuan belki 1 ay gidecek seviyede o yüzden bende yem bakıyorum. Her gün birinden veriyorum haftada bir sizinde yazdığınız gibi sarımsakla haşlanmış kapya biber veriyorum. Pazar gününü boş geçiriyorum. Ayrıca diğer akvaryumumda da transgenetik tetra, cardinal, neon, elma salyangozu ve l144 yavru vatozum var. Bu akvaryumada tetralar için tetra pro energy veriyorum. Vatozlarada gece tropicalin tablet yeminden atıyorum. Yemi çeşitlendirip balıkları hem sevindirmek hem daha iyi büyütmek için kendimce araştırma yapıyorum sizin gibi hobidaşlardan bilgi almak istiyorum. 😊
L144 Tül Vatoz İçin Yem Tavsiyesi
Saygı değer hobici abilerim ve kardeşlerim l144 tül vatoz bakıyorum 5 6 çeşit yem ile beslemek istiyorum. Kullandığınız ve memnun olduğunuz yemlerden (marka/tür) tavsiye verebilirmisiniz. Saygılarımla. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250925/240120251602551.jpg[/IMG]
Saygı değer hobici abilerim ve kardeşlerim l144 tül vatoz bakıyorum 5 6 çeşit yem ile beslemek istiyorum. Kullandığınız ve memnun olduğunuz yemlerden (marka/tür) tavsiye verebilirmisiniz. Saygılarımla. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250925/240120251602551.jpg[/IMG]
Akvaryum İçin Aydınlatma Önerisi
[QUOTE=Muhammedcay]
Yeni başlayan birisi olduğun için çok caf caflı bitkilere girme elodea , tilki kuyruğu , şans bambusu (akvaryumun üstü açıksa) al akv. bunlarla yeşillendir. Aydınlatma olarak da bant armatür al beyaz bitkilere , akvaryuma hem de balıklara yeterli gelecektir[/QUOTE]
Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim 🙏 Bant Armatür alabileceğim bildiğiniz bir yer var mı acaba
[QUOTE=Muhammedcay]
Yeni başlayan birisi olduğun için çok caf caflı bitkilere girme elodea , tilki kuyruğu , şans bambusu (akvaryumun üstü açıksa) al akv. bunlarla yeşillendir. Aydınlatma olarak da bant armatür al beyaz bitkilere , akvaryuma hem de balıklara yeterli gelecektir[/QUOTE]
Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim 🙏 Bant Armatür alabileceğim bildiğiniz bir yer var mı acaba
Akvaryum İçin Aydınlatma Önerisi
[QUOTE=Hidro Dinamik]Bu hacimde sadece 1 japon önerilirken vatoz ve çöpçüler fazlalık olmuş. Hacim yeterli olsa bile sıcaklık toleransınız çok dar. Japon için üst sınır 22-23 dereceyken, vatoz ve çöpçü için alt limit o civarda.
Anubias için güçlü bir aydınlatmadan ziyade loş bir ortama ihtiyaç var. Su yoncasının ömrü kısa olduğundan uğraşmaya değeceğini düşünmüyorum, zaten japon hepsini yemeye çalışır.
Aydınlatma daha çok balığı izleyebilmek için olacağından soğuk beyaz led barlar yeterli olur. [/QUOTE]
Loş bir ışık yerine daha aydınlık balığın rengini gösteren bir ışık olması seyir zevki için daha hoş olur diye düşünüyorum. Bahsettiğim şekildeki ışık ortamında japon akvaryumu içerisinde başka hangi bitkiler bakılabilir acaba ?
[QUOTE=Hidro Dinamik]Bu hacimde sadece 1 japon önerilirken vatoz ve çöpçüler fazlalık olmuş. Hacim yeterli olsa bile sıcaklık toleransınız çok dar. Japon için üst sınır 22-23 dereceyken, vatoz ve çöpçü için alt limit o civarda.
Anubias için güçlü bir aydınlatmadan ziyade loş bir ortama ihtiyaç var. Su yoncasının ömrü kısa olduğundan uğraşmaya değeceğini düşünmüyorum, zaten japon hepsini yemeye çalışır.
Aydınlatma daha çok balığı izleyebilmek için olacağından soğuk beyaz led barlar yeterli olur. [/QUOTE]
Loş bir ışık yerine daha aydınlık balığın rengini gösteren bir ışık olması seyir zevki için daha hoş olur diye düşünüyorum. Bahsettiğim şekildeki ışık ortamında japon akvaryumu içerisinde başka hangi bitkiler bakılabilir acaba ?
Japonlar İçin Yem Tavsiyesi
[QUOTE=HOPPALA]Selamlar,
Ana yem olarak goldfish için özel olan yemler daha iyi bir seçim olur. Bende goldfish beslediğim için genel olarak bu yemleri kullanıyorum. Pul dahil tüm yemleri ıslatıp (3-4 dk.) veriyorum. Hastalık veya ödül amaçlı durumlarda ise jel stick yem kullanıyorum. Özellikle hastalık için en ideali. Kuru olarak günde tek sefer yemleme yapıyorum. Bazı günler ise jel yem ile bunu ikiye tamamlamaktayım. Bazende yemin içine bir kaç damla garlicguard, fishtamin gibi ürünlerden damlatıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/041020240303331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/041020240303361.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yemleri nerden temin ediyorsunuz acaba, hepsini almaya kalksam maliyet olarak çok yüklü bir miktar çıkacak gibi görünüyor her ay 1 2 tanesini alıp yem envanterini genişletmek istiyorum.
[QUOTE=HOPPALA]Selamlar,
Ana yem olarak goldfish için özel olan yemler daha iyi bir seçim olur. Bende goldfish beslediğim için genel olarak bu yemleri kullanıyorum. Pul dahil tüm yemleri ıslatıp (3-4 dk.) veriyorum. Hastalık veya ödül amaçlı durumlarda ise jel stick yem kullanıyorum. Özellikle hastalık için en ideali. Kuru olarak günde tek sefer yemleme yapıyorum. Bazı günler ise jel yem ile bunu ikiye tamamlamaktayım. Bazende yemin içine bir kaç damla garlicguard, fishtamin gibi ürünlerden damlatıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/041020240303331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/041020240303361.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yemleri nerden temin ediyorsunuz acaba, hepsini almaya kalksam maliyet olarak çok yüklü bir miktar çıkacak gibi görünüyor her ay 1 2 tanesini alıp yem envanterini genişletmek istiyorum.
Sessiz Hava Motoru Tavsiyesi
[QUOTE=Rafayel]Çift çıkışlı tavsiye ederim. Yavru akvaryumunuz veya artemia çıkaracak olursanız tak çıkar yapmazsınız.
Resun air4000 kullanıyorum.
Sesinden ve hava çıkışından son derece memnunum. [/QUOTE]
Yardımınız için çok teşekkür ederim. Resun air 4000 ile tetra aps 150 arasında kaldım. 🙏
[QUOTE=Orhan76]
İsa Bey 2li, 3lü,4lü hava terminaliyle kullanabilirsiniz. Ben 4 adet 25litrelik akvaryumu Tetra APS 100le (100lt kapasiteli) 4lü hava terminali kullanarak besliyorum. Sizin tankınız takribi 40litre (brüt) olacağı için bu hacimde veya biraz daha yüksek (hava taşı vs. kullanmak istediğiniz için) kapasiteli bir hava motoru işinizi görür. [/QUOTE]
Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim Orhan bey 🙏 aps 100,150,300 veya resun air 4000 arasında kaldım bunlardan birini alacağım sayfada deneyimleyip kullanan varsa yorumlarınızı beklerim 😊
[QUOTE=Rafayel]Çift çıkışlı tavsiye ederim. Yavru akvaryumunuz veya artemia çıkaracak olursanız tak çıkar yapmazsınız.
Resun air4000 kullanıyorum.
Sesinden ve hava çıkışından son derece memnunum. [/QUOTE]
Yardımınız için çok teşekkür ederim. Resun air 4000 ile tetra aps 150 arasında kaldım. 🙏
[QUOTE=Orhan76]
İsa Bey 2li, 3lü,4lü hava terminaliyle kullanabilirsiniz. Ben 4 adet 25litrelik akvaryumu Tetra APS 100le (100lt kapasiteli) 4lü hava terminali kullanarak besliyorum. Sizin tankınız takribi 40litre (brüt) olacağı için bu hacimde veya biraz daha yüksek (hava taşı vs. kullanmak istediğiniz için) kapasiteli bir hava motoru işinizi görür. [/QUOTE]
Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim Orhan bey 🙏 aps 100,150,300 veya resun air 4000 arasında kaldım bunlardan birini alacağım sayfada deneyimleyip kullanan varsa yorumlarınızı beklerim 😊
Japonlar İçin Yem Tavsiyesi
[QUOTE=mclyucel]Merhaba, sera goldy gran, tetra discus, tetra pro vegetable, tetra phyll, tetra pro energy gibi beslenme kombini yapabilirsiniz. Severek tüketeceklerdir. [/QUOTE]
Değerli bilgileriniz için teşekkür ederim 🙏😊 Siz karıştırarak mı veriyorsunuz yoksa her gün bir yem şeklinde mi besliyorsunuz ? Birde ben balıklarını günde 1 defa balık başı 3 adet yem olacak şekilde besliyorum sizce bu şekilde uygun mudur ?
[QUOTE=mclyucel]Merhaba, sera goldy gran, tetra discus, tetra pro vegetable, tetra phyll, tetra pro energy gibi beslenme kombini yapabilirsiniz. Severek tüketeceklerdir. [/QUOTE]
Değerli bilgileriniz için teşekkür ederim 🙏😊 Siz karıştırarak mı veriyorsunuz yoksa her gün bir yem şeklinde mi besliyorsunuz ? Birde ben balıklarını günde 1 defa balık başı 3 adet yem olacak şekilde besliyorum sizce bu şekilde uygun mudur ?
Akvaryum İçin Aydınlatma Önerisi
50x30x30 akvaryumuma uygun fiyatlı veya kalitesine göre fiyatı pahalı da olabilir akvaryum aydınlatması bakıyorum. Yeni başlayan biri olarak akvaryum içerisinde japon, vatoz ve çöpçü balığı bakmaktayım. Bitki olarak Anubias ve Bitki Yoncası düşünüyorum. Hem aydınlatma hem bitki konusunda verebileceğiniz tavsiyelere çok ihtiyacım var. Forumda açmış olacağım bu başlık sayesinde yeni başlayan veya başlamak isteyenlere altın değerinde tavsiyeler olacağı için şimdiden yardımcı olan balık sever hobici arkadaşlara çok ama çok teşekkür ederim. 🙏😊
50x30x30 akvaryumuma uygun fiyatlı veya kalitesine göre fiyatı pahalı da olabilir akvaryum aydınlatması bakıyorum. Yeni başlayan biri olarak akvaryum içerisinde japon, vatoz ve çöpçü balığı bakmaktayım. Bitki olarak Anubias ve Bitki Yoncası düşünüyorum. Hem aydınlatma hem bitki konusunda verebileceğiniz tavsiyelere çok ihtiyacım var. Forumda açmış olacağım bu başlık sayesinde yeni başlayan veya başlamak isteyenlere altın değerinde tavsiyeler olacağı için şimdiden yardımcı olan balık sever hobici arkadaşlara çok ama çok teşekkür ederim. 🙏😊
Japonlar İçin Yem Tavsiyesi
Yeni başlayan biri olarak pet shoptan ufak çıtçıtlı pakette satılan yem ile başladım. Tek çeşit yem ile besliyorum balıklarıma forumda baktığım zaman 6-7 çeşit yem ile balıklarını besleyen arkadaşlar olduğunu gördüm ve tek yemle beslemek balığa yetersiz geldiğini düşündüm. Bu nedenle şuan balıklarıma yeni yemler almak istiyorum. Japonlar İçin en iyi ve güzel yemler hangileridir (Akvaryumcuların kendi üretmiş olduğu yem vs. veya kalite marka olabilir. ) . Kullandıklarınız ve memnun olduklarınız var ise yardımcı olabilirmisiniz ? Yardımcı olan balık sever hobici arkadaşlarıma şimdiden çok teşekkür ederim 🙏😊
Yeni başlayan biri olarak pet shoptan ufak çıtçıtlı pakette satılan yem ile başladım. Tek çeşit yem ile besliyorum balıklarıma forumda baktığım zaman 6-7 çeşit yem ile balıklarını besleyen arkadaşlar olduğunu gördüm ve tek yemle beslemek balığa yetersiz geldiğini düşündüm. Bu nedenle şuan balıklarıma yeni yemler almak istiyorum. Japonlar İçin en iyi ve güzel yemler hangileridir (Akvaryumcuların kendi üretmiş olduğu yem vs. veya kalite marka olabilir. ) . Kullandıklarınız ve memnun olduklarınız var ise yardımcı olabilirmisiniz ? Yardımcı olan balık sever hobici arkadaşlarıma şimdiden çok teşekkür ederim 🙏😊
Sessiz Hava Motoru Tavsiyesi
Orhan bey Sizin attığınız çok güzelmiş ama aklıma takılan bir soru var. Tek çıkışlı olduğu için iki çıkışlı ayraç alıp iki yerden hava verebilirmiyim biri hava taşı biri pipo filtreye gitmesi için güçlü ve yeterli olur mu acaba. 4 çıkışlı veya iki çıkışlı olmasına dikkat ediyorum ben, eğer ilerde bir akvaryum daha alırsam ikinci bir hava motoruna gerek kalmaması için. Birde Sobo air pump ar-60 ve ar-90 var. Ürün için sessiz deniyor ve güçlü bir cihaza benziyor daha önce yurt içinden veya aliexpress'ten satın alıp deneyimleyip kullanan var mı acaba ? [EDIT]delisari14,2024-10-03 14:19:12[/EDIT]
[QUOTE=mutlubaba]Hailea ya bakmanızı tavsiye ederim fiyat performans olayında fazlasıyla mennun kalırsınız çift çıkışlısını kullanıyorum sadece yerini biliyorum sesi yok bile.[/QUOTE]
Ürün modelini biliyorsanız rica etsem onu da yazabilirmisiniz 🙏
Orhan bey Sizin attığınız çok güzelmiş ama aklıma takılan bir soru var. Tek çıkışlı olduğu için iki çıkışlı ayraç alıp iki yerden hava verebilirmiyim biri hava taşı biri pipo filtreye gitmesi için güçlü ve yeterli olur mu acaba. 4 çıkışlı veya iki çıkışlı olmasına dikkat ediyorum ben, eğer ilerde bir akvaryum daha alırsam ikinci bir hava motoruna gerek kalmaması için. Birde Sobo air pump ar-60 ve ar-90 var. Ürün için sessiz deniyor ve güçlü bir cihaza benziyor daha önce yurt içinden veya aliexpress'ten satın alıp deneyimleyip kullanan var mı acaba ? [EDIT]delisari14,2024-10-03 14:19:12[/EDIT]
[QUOTE=mutlubaba]Hailea ya bakmanızı tavsiye ederim fiyat performans olayında fazlasıyla mennun kalırsınız çift çıkışlısını kullanıyorum sadece yerini biliyorum sesi yok bile.[/QUOTE]
Ürün modelini biliyorsanız rica etsem onu da yazabilirmisiniz 🙏
SON MESAJLAR
- Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Mithrandirr, 11:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
