ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Mayıs 2011 19:53
Son Ziyaret:
17 Mayıs 2011 19:58
Toplam Mesaj:
18 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Can Pala
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Yurtdisi
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Can Pala
SON 10 MESAJI
Vahşet canlı balıktan anahtarlık :(
[QUOTE=sorceres] [QUOTE=CanUK] [QUOTE=sorceres]Can bey yazınızın hepsini okuyunca bir şey değişmiyor merak etmeyin. İnsanlara direk saf diyerek bir aşşağılama yaptığınızın farkındasınızdır umarım. Kendi düşüncelerinizi "bu budur""bu böyledir" diyerek buraya yazıyorsunuz. Her şeyi ben bilirim havası yaratmışsınız. Oysaki burda bir fikir alışverişinde bulunulmuş. En azından saygı gösterebilirdiniz.
[/QUOTE]
Can bey hala uslubunuz sert devam ediyorsunuz. Bakın Tolga bey konu açmış ve okuduğu haberi bizlerle paylaşmış. Biz de bu haber hakkında yorum yapıyoruz.
Bakın size bir kaç link vereyim:
http://yesilkalem.net/forum/showthread.php?p=52042
http://www.sabah.com.tr/Dunya/2011/04/13/canli-baliktan-anahtarlik-modasi
http://sukaplumbagasi.com/forum/Konu-canli-hayvanlardan-anahtarlik.html
http://www.haberpan.com/haber/canli-baliktan-anahtarlik-modasi/
[/QUOTE]
CanUK 2011-05-15 23:57:19
[QUOTE=sorceres] [QUOTE=CanUK] [QUOTE=sorceres]Can bey yazınızın hepsini okuyunca bir şey değişmiyor merak etmeyin. İnsanlara direk saf diyerek bir aşşağılama yaptığınızın farkındasınızdır umarım. Kendi düşüncelerinizi "bu budur""bu böyledir" diyerek buraya yazıyorsunuz. Her şeyi ben bilirim havası yaratmışsınız. Oysaki burda bir fikir alışverişinde bulunulmuş. En azından saygı gösterebilirdiniz.
[/QUOTE]
Herseyi ben bilirim havasi filan yok o sadece senin algidaki seciciligin sonucu okuduklarini nasil anladiginla alakali, sasirdim sadece ve nasil gordugumu yazdim. Internet ciktigindan beri hemen hemen her sene cesitli internet sakalari, spam mailler, bu maili 10 kisiyi gonderirsen dualarin gercek olur tipi spam ve kar amacli cikarilmis chain mailler dolanir da durur. Bu da onlardan biri olsa gerek.
Ortada 2 resimden baksa hicbirsey yok, ne kaynak var, ne uretici bilgisi var, ne fiyat var bu kadar da insan ciddiye alip cinlilerin cenin yemesinden girmis caniligine kadar uzanmis neredeyse aglayacak herkes ya ne dusunecektim ?
[/QUOTE]Can bey hala uslubunuz sert devam ediyorsunuz. Bakın Tolga bey konu açmış ve okuduğu haberi bizlerle paylaşmış. Biz de bu haber hakkında yorum yapıyoruz.
Bakın size bir kaç link vereyim:
http://yesilkalem.net/forum/showthread.php?p=52042
http://www.sabah.com.tr/Dunya/2011/04/13/canli-baliktan-anahtarlik-modasi
http://sukaplumbagasi.com/forum/Konu-canli-hayvanlardan-anahtarlik.html
http://www.haberpan.com/haber/canli-baliktan-anahtarlik-modasi/
http://bloginfoshare.blogspot.com/2011/04/canl-anahtarlk.html
Bu konuyu "10 mail gönder duaların gerçek olsun" gibi bir duruma benzetmeniz ilginç geldi doğrusu.
Bu konuyu "10 mail gönder duaların gerçek olsun" gibi bir duruma benzetmeniz ilginç geldi doğrusu.
[/QUOTE]
Ben yurtdisinda yasiyorum, bir cok cinli arkadasim var kimseden boyle birsey duymamistim. Kiz arkadasimda tayvanli biraz cince ogrenmeye de basladim diyim sana. Sen linkler gonderince ben biraz arastirdim yabanci yerlerden. bir kac yerde haberi http://en.huanqiu.com/beijing/society/2011-03/634155_2.html Icimden bir his cenin olayi gibi 3-5 zaman sonra patlayacak bir saka gibi duruyor..
Vahşet canlı balıktan anahtarlık :(
[QUOTE=sorceres]Can bey yazınızın hepsini okuyunca bir şey değişmiyor merak etmeyin. İnsanlara direk saf diyerek bir aşşağılama yaptığınızın farkındasınızdır umarım. Kendi düşüncelerinizi "bu budur""bu böyledir" diyerek buraya yazıyorsunuz. Her şeyi ben bilirim havası yaratmışsınız. Oysaki burda bir fikir alışverişinde bulunulmuş. En azından saygı gösterebilirdiniz.
[/QUOTE]
[QUOTE=sorceres]Can bey yazınızın hepsini okuyunca bir şey değişmiyor merak etmeyin. İnsanlara direk saf diyerek bir aşşağılama yaptığınızın farkındasınızdır umarım. Kendi düşüncelerinizi "bu budur""bu böyledir" diyerek buraya yazıyorsunuz. Her şeyi ben bilirim havası yaratmışsınız. Oysaki burda bir fikir alışverişinde bulunulmuş. En azından saygı gösterebilirdiniz.
[/QUOTE]
Herseyi ben bilirim havasi filan yok o sadece senin algidaki seciciligin sonucu okuduklarini nasil anladiginla alakali, sasirdim sadece ve nasil gordugumu yazdim. Internet ciktigindan beri hemen hemen her sene cesitli internet sakalari, spam mailler, bu maili 10 kisiyi gonderirsen dualarin gercek olur tipi spam ve kar amacli cikarilmis chain mailler dolanir da durur. Bu da onlardan biri olsa gerek.
Ortada 2 resimden baksa hicbirsey yok, ne kaynak var, ne uretici bilgisi var, ne fiyat var bu kadar da insan ciddiye alip cinlilerin cenin yemesinden girmis caniligine kadar uzanmis neredeyse aglayacak herkes ya ne dusunecektim ?
Vahşet canlı balıktan anahtarlık :(
[QUOTE=sorceres] [QUOTE=CanUK]Yorumlari okuyunca ne kadar da saf bir toplum oldugumuzu tekrar hatirladim. Dogmamis bebek hikayesi gibi bu da internet sakalarindan baska birsey degildir sadece, boyle bir urun teknik ve biyolojik olarak imkansiz, cinlilerde boyle urunler filan uretmiyorlar. Dogamamis bebek cenini filan da yemiyorlar.
Tebrikler Can bey herkes "SAF" bir siz akıllısınız. Bizi aydınlattığınız için teşekkür ederim.
[/QUOTE]
[QUOTE=sorceres] [QUOTE=CanUK]Yorumlari okuyunca ne kadar da saf bir toplum oldugumuzu tekrar hatirladim. Dogmamis bebek hikayesi gibi bu da internet sakalarindan baska birsey degildir sadece, boyle bir urun teknik ve biyolojik olarak imkansiz, cinlilerde boyle urunler filan uretmiyorlar. Dogamamis bebek cenini filan da yemiyorlar.
Ayrica bir toplumu yedigi besinlere gore degerlendirmeniz dogru birsey degil, insan doganin bir parcasidir ve yine doga icinde besin degeri olan hersey yenilebilir sadece insanlarin tercihleri, kulturleri, inanislari farklilik gosterir.
[/QUOTE]Tebrikler Can bey herkes "SAF" bir siz akıllısınız. Bizi aydınlattığınız için teşekkür ederim.
[/QUOTE]
Cumleden 5 kelimeyi cimbizla cekip kirmiziya boyayip, konunun odak noktasini baska yone cekmek yakisiyor mu size ? Cumlenin tamamini okursaniz orada sahsima hitaben hicbirsey olmadigini anlarsiniz. Bence sorun benim aklim degil, sizin alginizda ki bozukluk.
Akvaryumu nasıl başka şehre taşıyabilirim.
[QUOTE=turkaslan]Kargoya o şekilde mi verebilirim yani ? [/QUOTE]
[QUOTE=turkaslan]Kargoya o şekilde mi verebilirim yani ? [/QUOTE]
bence akvaryumu bozun, baliklari bir arkadasiniza veya petshopa emanet olarak verin. akvaryumu kopuklu bir kutunun icine cevresini sararak kargoya verin gonderin, kumlar veya diger seyler cok degerli degilse atin veya bir tanidiginiza verin tasindiginiz yerde akvaryumu tekrar kurun. kalan baliklarinizi otobusle ve arabayla gondertin.
en kolayi boyle olur
Vahşet canlı balıktan anahtarlık :(
Yorumlari okuyunca ne kadar da saf bir toplum oldugumuzu tekrar hatirladim. Dogmamis bebek hikayesi gibi bu da internet sakalarindan baska birsey degildir sadece, boyle bir urun teknik ve biyolojik olarak imkansiz, cinlilerde boyle urunler filan uretmiyorlar. Dogamamis bebek cenini filan da yemiyorlar.
Yorumlari okuyunca ne kadar da saf bir toplum oldugumuzu tekrar hatirladim. Dogmamis bebek hikayesi gibi bu da internet sakalarindan baska birsey degildir sadece, boyle bir urun teknik ve biyolojik olarak imkansiz, cinlilerde boyle urunler filan uretmiyorlar. Dogamamis bebek cenini filan da yemiyorlar.
Ayrica bir toplumu yedigi besinlere gore degerlendirmeniz dogru birsey degil, insan doganin bir parcasidir ve yine doga icinde besin degeri olan hersey yenilebilir sadece insanlarin tercihleri, kulturleri, inanislari farklilik gosterir.
Tetra akvaryumu nasıl kurulmalı?
Neonlar kucuk balik, bildigim kadariyla kopekbalik ancak kendi boyutlarinda baliklarla oluyor.
Buyuk baliklarin sorunu cok fazla koyamiyorsun ama dayanikli oluyorlar.
Bende neon istiyorum 50-60 lik bir suru kuracam, parlak olmalari ve guzel renkleri bence cok hos.
Neonlar kucuk balik, bildigim kadariyla kopekbalik ancak kendi boyutlarinda baliklarla oluyor.
Buyuk baliklarin sorunu cok fazla koyamiyorsun ama dayanikli oluyorlar.
Bende neon istiyorum 50-60 lik bir suru kuracam, parlak olmalari ve guzel renkleri bence cok hos.
su bitki nedir ?
http://www.youtube.com/watch?v=toKKQXNnZ1g&feature=related
Çimen gibi serili duran bitki nedir ?
Bulunması ve bakımı zor mudur ? Kaç ayda akvaryumu bu hale getirebilirim ?serkan_cetinkol 2011-05-17 18:20:32
http://www.youtube.com/watch?v=toKKQXNnZ1g&feature=related
Çimen gibi serili duran bitki nedir ?
Bulunması ve bakımı zor mudur ? Kaç ayda akvaryumu bu hale getirebilirim ?
Bir Sürü Tavsiye İstemekteyim..Gönüllü olan?:)
Kargoyla balik nasil gonderilebiliyor ?
Kargoyla balik nasil gonderilebiliyor ?
hobiye baslayacagim onerilerinizi bekliyorum
[QUOTE=ömer_]Sizin düşündüğünüz hacimdekinden biraz büyük hacime sahip akvaryum bende var.Size yardımcı olmak isterim.Öncelikle bitkili olacağından dolayı low tech mi yoksa hi tech mi yapacaksınız ona karar verin.Eğer fazla vakit ayıramam gübre ile falan uğraşamam diyorsanız lo tech ile başlayın.Bitki olarak Eledoa,anubias,zeytin,blixia,cabomba,tilki kuyruğu tavsiye ederim.Işıklandırmanızı bence 0,7W/L olarak tutun.Ama hi tech'e geçerseniz ışıklandırmanızı 1W/l olarak T5 ile değiştirmenizi tavsiye ederim.Hi tech'e geçtiğiniz vakit Co2 uygulaması için tüplü sistem öneririm.Tabii bol bol budama yapmaktan sıkılacağınızı unutmayın :) Tabana hagen veya aquaclay kullanın misket gübre ile beraber..
[QUOTE=ömer_]Sizin düşündüğünüz hacimdekinden biraz büyük hacime sahip akvaryum bende var.Size yardımcı olmak isterim.Öncelikle bitkili olacağından dolayı low tech mi yoksa hi tech mi yapacaksınız ona karar verin.Eğer fazla vakit ayıramam gübre ile falan uğraşamam diyorsanız lo tech ile başlayın.Bitki olarak Eledoa,anubias,zeytin,blixia,cabomba,tilki kuyruğu tavsiye ederim.Işıklandırmanızı bence 0,7W/L olarak tutun.Ama hi tech'e geçerseniz ışıklandırmanızı 1W/l olarak T5 ile değiştirmenizi tavsiye ederim.Hi tech'e geçtiğiniz vakit Co2 uygulaması için tüplü sistem öneririm.Tabii bol bol budama yapmaktan sıkılacağınızı unutmayın :) Tabana hagen veya aquaclay kullanın misket gübre ile beraber..
Balık işine gelince o hacimde 30 kadar neon güzel durur.Lepistes,moly vs. gibi canlı doğuran türlerini 6d 2e şeklinde koymanızı öneririm.Sormak istediğiniz konular olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
[/QUOTE]
saniyorum low techle baslarim artik, biki secimi ve dizayni onem tasiyor olsa gerek aslinda, hangi bitkilerin nerelere konulacagi ne siklikla konulacagi ve akvaryumda bitkinin oturmasi konusu var.
bitki onerileriniz guzel gorunuyor ama bu bitkileri guzel bir sekilde tasarlayip yerlestirmek daha onemli bununla ilgili egitici birsey var mi ?
bitkiden cekincem aslinda bitkinin akvaryum bakimini zorlastirmasi, elimle muhahele etmem gerekecegi icin balik ve diger canlilari da sikintiya sokmadan yapabilmek gerek.
Bunlarda benim akvaryumlarim
Onlere koydugunuz yoncamsi kucuk bitkiler nedir ?
Onlere koydugunuz yoncamsi kucuk bitkiler nedir ?
SON MESAJLAR
- Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
Sfenks111,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Dogukanaktas,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
caglard,
lgaquatic,
ercane,
oguzsel,
MehmetEgemen,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
