ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
jetblacklife
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Haziran 2011 17:08
Son Ziyaret:
31 Mart 2026 16:05
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Bacak
Doğum Tarihi:
07 Temmuz 1990
Yaş:
35
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mert Bacak
SON 10 MESAJI
Bitkilerin İsimleri Nedir Arkadaşlar?
Arkadaşlar bu bitkiler hakkında bilgisi olup isimlerinin ne olduğunu paylaşırsanız sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909091.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu bitkiler hakkında bilgisi olup isimlerinin ne olduğunu paylaşırsanız sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909091.jpg[/IMG]
Mygos Plant Plus Kullananlar
Arkadaşlar armatür geldi,dünden beri kullanmaktayım gelişmeleri paylaşıcam. Yalnız kullanan arkadaşlara sorum olucak 3 kademeli olduğu için armatür hangi kademesinde kullanıyorsunuz?
Arkadaşlar armatür geldi,dünden beri kullanmaktayım gelişmeleri paylaşıcam. Yalnız kullanan arkadaşlara sorum olucak 3 kademeli olduğu için armatür hangi kademesinde kullanıyorsunuz?
Mygos Plant Plus Kullananlar
Mygos Plant Plus armatür siparşini bugün vermiş bulunuyorum, akvaryumda ki co2 göstergesi yeşil durumda,takviye olarak ta tropica specialised nutrition kullanıyorum,sadece ışıklandırmam zayıftı o da gelince tekrar konu hakkında paylaşımda bulunucam.Şuan ki durum bu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/170220201526131.jpg[/IMG][EDIT]jetblacklife,2020-02-17 15:27:57[/EDIT]
Mygos Plant Plus armatür siparşini bugün vermiş bulunuyorum, akvaryumda ki co2 göstergesi yeşil durumda,takviye olarak ta tropica specialised nutrition kullanıyorum,sadece ışıklandırmam zayıftı o da gelince tekrar konu hakkında paylaşımda bulunucam.Şuan ki durum bu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/170220201526131.jpg[/IMG][EDIT]jetblacklife,2020-02-17 15:27:57[/EDIT]
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=TCEmrebey]
Merhaba Hocam
Ben kullanıyorum Mygos PLant Plus yakl.şık 7 ay oldu. Bitkilerim Montecarlo. Aslında bitkilerin fotosentez yapması cok güzel. Ama diatom yada Siyah Fırça Yosunu var uzun süredir tam hangisi bilmiyorum yani şöyle[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220202233081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551231.jpg[/IMG]
Belki de su değişim yapmadım uzzun sürelerce ondan kaynajlı olabilir yada belki fazla gübreleme yaptım. ısıkla alakalı olup olmadığını bilmiyorum o yüzden suçu ışıkta aramam. Genel Anlamda memnunum dediğimi gibi sadece yosun sıkıntısı oldu. ama bitki gelişimi çok hızlı içiniz rahat olabilir[/QUOTE]
Siyah sakal sorunu bende de oldu daha yeni kurtuldum ışıktansa eğer tekrar başetmek istemem onla :D umarım ışık kaynaklı değildir. Siyah sakal sorunu için önerim sana eğer çıkartma şansın yoksa bitkileri excel kullan ilk gün 4 kapak sonraki her gün 1 er kapak düzenli olarak kullandım ve o şekilde kurtuldum ve ışıklandırma süren 6 saatten fazlası olmasın,bende de bir süre ışık sürekli açık kalmıştı ondan sonra siyah sakal sorunu oluştu ama dediğim şekilde kurtulabilirsin sende ya da akvaryumda moss yok ise Sae balıklarıda etkili bu sorun karsısınsa ama bende moss olduğu için alıp koyamadım akvaryuma
[QUOTE=TCEmrebey]
Merhaba Hocam
Ben kullanıyorum Mygos PLant Plus yakl.şık 7 ay oldu. Bitkilerim Montecarlo. Aslında bitkilerin fotosentez yapması cok güzel. Ama diatom yada Siyah Fırça Yosunu var uzun süredir tam hangisi bilmiyorum yani şöyle[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220202233081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551231.jpg[/IMG]
Belki de su değişim yapmadım uzzun sürelerce ondan kaynajlı olabilir yada belki fazla gübreleme yaptım. ısıkla alakalı olup olmadığını bilmiyorum o yüzden suçu ışıkta aramam. Genel Anlamda memnunum dediğimi gibi sadece yosun sıkıntısı oldu. ama bitki gelişimi çok hızlı içiniz rahat olabilir[/QUOTE]
Siyah sakal sorunu bende de oldu daha yeni kurtuldum ışıktansa eğer tekrar başetmek istemem onla :D umarım ışık kaynaklı değildir. Siyah sakal sorunu için önerim sana eğer çıkartma şansın yoksa bitkileri excel kullan ilk gün 4 kapak sonraki her gün 1 er kapak düzenli olarak kullandım ve o şekilde kurtuldum ve ışıklandırma süren 6 saatten fazlası olmasın,bende de bir süre ışık sürekli açık kalmıştı ondan sonra siyah sakal sorunu oluştu ama dediğim şekilde kurtulabilirsin sende ya da akvaryumda moss yok ise Sae balıklarıda etkili bu sorun karsısınsa ama bende moss olduğu için alıp koyamadım akvaryuma
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=PsyArt]Plant Plus serisinde direkt olarak mavi yok. Mavi ile pembenin karışımı bir renk oluşturduklarını söylemekte üretici. Ben de 100 cm lowtech icin plant plus aldim daha çok yeni oldugu icin yorum yapamayacagim. Ama genel anlamda lowtech için kullananlar memnun. Hightech olacaksa daha güçlü bir sistem gerekebilir. Fiyat aslinda piyasaya bakildiginda fena sayilmaz. DIY bir urunun fiyati da zaten 100 cm icin 300-500 arası olabiliyor. Garantili urun almak tercihim oldugu için satin aldim. Beyaz+Pembe+Beyaz dizilim var ve bu dizilimler icinde 3 darkli mod ile caliştirabiliyorsunuz. Ürünun 100 cm i 65 w. Piyasada maalesef ithalat çok az oldugu icin alternatif urün yok.[/QUOTE]
Tecrübe edindikçe paylaşırmısınız burdan acaba
[QUOTE=PsyArt]Plant Plus serisinde direkt olarak mavi yok. Mavi ile pembenin karışımı bir renk oluşturduklarını söylemekte üretici. Ben de 100 cm lowtech icin plant plus aldim daha çok yeni oldugu icin yorum yapamayacagim. Ama genel anlamda lowtech için kullananlar memnun. Hightech olacaksa daha güçlü bir sistem gerekebilir. Fiyat aslinda piyasaya bakildiginda fena sayilmaz. DIY bir urunun fiyati da zaten 100 cm icin 300-500 arası olabiliyor. Garantili urun almak tercihim oldugu için satin aldim. Beyaz+Pembe+Beyaz dizilim var ve bu dizilimler icinde 3 darkli mod ile caliştirabiliyorsunuz. Ürünun 100 cm i 65 w. Piyasada maalesef ithalat çok az oldugu icin alternatif urün yok.[/QUOTE]
Tecrübe edindikçe paylaşırmısınız burdan acaba
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=AlperTasci]Yaklaşık 4 aydır 200 lt lik tankımda kullanmaktayım ve çok memnunum.[/QUOTE]
Benim akvaryumda 200 litre, bitkiler için fayda görebileyim yeter bana zaten, yorumlarda hep olumlu yönde sanırım bu hafta alıcam. 550 tl gibi bir fiyatı vardı en son
[QUOTE=AlperTasci]Yaklaşık 4 aydır 200 lt lik tankımda kullanmaktayım ve çok memnunum.[/QUOTE]
Benim akvaryumda 200 litre, bitkiler için fayda görebileyim yeter bana zaten, yorumlarda hep olumlu yönde sanırım bu hafta alıcam. 550 tl gibi bir fiyatı vardı en son
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=CGDSNLR]Mert bey kardeşim,
Selam , evet ben aldım ve 2 aydır kullanıyorum , fazlası ile memnunum ancak biraz pahalı ve fakat bir o kadarda kaliteli , tavsiyem sana lütfen kırmızı , mavi , ve beyaz ışık olarak al , çünkü ileride çok faydasını görürsün , özellikle de bitkili tankta ve tabi ki beyaz led sayısı çok daha fazla olsun kolay gelsin.[:)] [/QUOTE]
Teşekkürler ,dikkate alıcam yorumunuzu
[QUOTE=CGDSNLR]Mert bey kardeşim,
Selam , evet ben aldım ve 2 aydır kullanıyorum , fazlası ile memnunum ancak biraz pahalı ve fakat bir o kadarda kaliteli , tavsiyem sana lütfen kırmızı , mavi , ve beyaz ışık olarak al , çünkü ileride çok faydasını görürsün , özellikle de bitkili tankta ve tabi ki beyaz led sayısı çok daha fazla olsun kolay gelsin.[:)] [/QUOTE]
Teşekkürler ,dikkate alıcam yorumunuzu
Mygos Plant Plus Kullananlar
Arkadaşlar bu marka armatürü bitkili akvaryumun için almayı düşünüyorum,daha önce kullanan var mı, bu armatür hakkında ne düşünüyorsunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728451.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu marka armatürü bitkili akvaryumun için almayı düşünüyorum,daha önce kullanan var mı, bu armatür hakkında ne düşünüyorsunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728451.jpg[/IMG]
Fullred Albino Lepistes Kuyruk Beyazlaması
[QUOTE=Yavuzkuzey]Full red alpino lepistesler su değerlerinden etkilenir bakımı zordur özellikle su değişimine özen gösterilmelidir arkadaşlarında dediği gibi su değişimini yüzde 30 yap [/QUOTE]
Bu haftadan itibaren öyle yapıcam teşekkürler
[QUOTE=Yavuzkuzey]Full red alpino lepistesler su değerlerinden etkilenir bakımı zordur özellikle su değişimine özen gösterilmelidir arkadaşlarında dediği gibi su değişimini yüzde 30 yap [/QUOTE]
Bu haftadan itibaren öyle yapıcam teşekkürler
Fullred Albino Lepistes Kuyruk Beyazlaması
[QUOTE=Beta_balik]Tankınızda toplamda 28 balık var. 180 litre için çok fazla bir sayı değil ama daha azot döngüsü oturmadan koyduğunuz için ilk başta su değerlerinde biraz bozulma olmuş olması muhtemel. Aşağıdaki linki okuyarak demek istediğim şeyi daha iyi anlayabilirsiniz. [:iyi:] (Yalnız amonyak dışkılardan ziyade balığın solungaçlarından suya karışır)
[URL]https://medium.com/cofishco/akvaryumda-azot-d%C3%B6ng%C3%BCs%C3%BC-bde176dc58c6[/URL]
Dediğiniz gibi su değişim miktarını arttırarak bu süreci kayıpsız anlatabilirsiniz. Linkte yazıyor mu emin değilim ama azot döngüsü tam olarak 6 ay sonra oluşur.[/QUOTE]
Teşekkür ederim inceliyorum hemen
[QUOTE=Beta_balik]Tankınızda toplamda 28 balık var. 180 litre için çok fazla bir sayı değil ama daha azot döngüsü oturmadan koyduğunuz için ilk başta su değerlerinde biraz bozulma olmuş olması muhtemel. Aşağıdaki linki okuyarak demek istediğim şeyi daha iyi anlayabilirsiniz. [:iyi:] (Yalnız amonyak dışkılardan ziyade balığın solungaçlarından suya karışır)
[URL]https://medium.com/cofishco/akvaryumda-azot-d%C3%B6ng%C3%BCs%C3%BC-bde176dc58c6[/URL]
Dediğiniz gibi su değişim miktarını arttırarak bu süreci kayıpsız anlatabilirsiniz. Linkte yazıyor mu emin değilim ama azot döngüsü tam olarak 6 ay sonra oluşur.[/QUOTE]
Teşekkür ederim inceliyorum hemen
SON MESAJLAR
- Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan kocoglu, 20:13
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
KULLANICILAR
- 58 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Sfenks111,
Kuduoglu,
TheDS,
Hoppala,
Koksal Gurkan,
Laetacara,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
Umutoty,
IgorVladimir,
by__cg,
Stoke,
OKIRATLI,
ilterisdoğukan,
sina cen,
Conix,
Myz26,
ugurbaran,
0rnn,
ternapi,
LeafyAqua,
oguzozt,
Sercan.,
hakanmorcicek,
Pandkoal,
Cyber_Scout,
ibmsony,
tarikyksl,
djally,
Ancalagon,
yeekim,
hakaya0107,
ballantines,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
