ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
_ceren_
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ocak 2012 14:05
Son Ziyaret:
06 Ocak 2013 21:34
Toplam Mesaj:
41 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ceren Doğan
Doğum Tarihi:
26 Şubat 1983
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ceren Doğan
SON 10 MESAJI
160LT SP ve İceman'lerim
[QUOTE=neo1907]Balıklarınızın bazıları portakal'a benziyor yada fotoğraflarda öyle anlaşılıyor ama maşallahları var, akvaryumunuzda kullandığınız dış filtre nedir acaba son derece berrak güzel olmuş. Arka fon olarak bir ekleme yaparsanız dahada güzel olacaktır. Sağlıklı balıklar. [/QUOTE]
[QUOTE=neo1907]Balıklarınızın bazıları portakal'a benziyor yada fotoğraflarda öyle anlaşılıyor ama maşallahları var, akvaryumunuzda kullandığınız dış filtre nedir acaba son derece berrak güzel olmuş. Arka fon olarak bir ekleme yaparsanız dahada güzel olacaktır. Sağlıklı balıklar. [/QUOTE]
Dış filtre'nin markasına bakacağımı hatırladım :)
lifetech 835.(saatte 1000lt kapasitesi var.) (kaplumbağa akvaryumum için de aynı markanın 838ini kullanıyorum, saatte 1200LT kapasiteli.)
Karides Akvaryumu Kurulum Aşamaları Canlılar Eklendi..
[QUOTE=MUHARREM BAHCECI] [QUOTE=_ceren_]Karideslerimin yeni resimlerini çektim ama kötü çıkıyor, o sebeple eskileri de ekliyorum, kum kalınlığını burada görebilirsiniz. Nedense yeni resimlerde solgun çıktılar ama çok iyi durumdalar..Bir sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım bilgim yettiğince.. Yeni akvaryumdaki kütük ve moss yeni, henüz iyice sarılmadı, 1-2 aya kadar daha iyi halde olur da yine resim eklerim umarım :)
Sizin de fon siyah olursa gayet güzel bir görüntü oluşur. Bir de sormak istediğim meşe yaprağı mı son fotoğrafta solda gözüken?
[/QUOTE]
[QUOTE=MUHARREM BAHCECI] [QUOTE=_ceren_]Karideslerimin yeni resimlerini çektim ama kötü çıkıyor, o sebeple eskileri de ekliyorum, kum kalınlığını burada görebilirsiniz. Nedense yeni resimlerde solgun çıktılar ama çok iyi durumdalar..Bir sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım bilgim yettiğince.. Yeni akvaryumdaki kütük ve moss yeni, henüz iyice sarılmadı, 1-2 aya kadar daha iyi halde olur da yine resim eklerim umarım :)
fon işini de halledersem arkadan kabloları görmeyiz :)
[/QUOTE]Sizin de fon siyah olursa gayet güzel bir görüntü oluşur. Bir de sormak istediğim meşe yaprağı mı son fotoğrafta solda gözüken?
[/QUOTE]
Evet fon işi aklımda ama henüz zaman bulamadım. Yaprağın ne olduğunu hatırlamıyorum ama karideslerde kullanılabilecek kurumuş yaprak türlerini bir yere not edip, anneme vermiştim, mutlaka yere kuruyup kendi düşmüş yaprakları toplamasını istemiştim. Annem halletti sağolsun(hatte secerelerini araştırdım annem, hepsi kendi isteğiyle ağaçtan ayrılmış demişti) :) Artık güveniyorum benim söylediğimi topladığına, zaten ayırt edebilecek bilgiye pek de sahip değilim... Anneme güvenmekten başka çarem yok.. :)
Karides Akvaryumu Kurulum Aşamaları Canlılar Eklendi..
Karideslerimin yeni resimlerini çektim ama kötü çıkıyor, o sebeple eskileri de ekliyorum, kum kalınlığını burada görebilirsiniz. Nedense yeni resimlerde solgun çıktılar ama çok iyi durumdalar..Bir sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım bilgim yettiğince.. Yeni akvaryumdaki kütük ve moss yeni, henüz iyice sarılmadı, 1-2 aya kadar daha iyi halde olur da yine resim eklerim umarım :)
Karideslerimin yeni resimlerini çektim ama kötü çıkıyor, o sebeple eskileri de ekliyorum, kum kalınlığını burada görebilirsiniz. Nedense yeni resimlerde solgun çıktılar ama çok iyi durumdalar..Bir sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım bilgim yettiğince.. Yeni akvaryumdaki kütük ve moss yeni, henüz iyice sarılmadı, 1-2 aya kadar daha iyi halde olur da yine resim eklerim umarım :)
fon işini de halledersem arkadan kabloları görmeyiz :)
Karides Akvaryumu Kurulum Aşamaları Canlılar Eklendi..
[QUOTE=neo1907] [QUOTE=_ceren_]Akvaryum çok güzel, tebrikler, karides besleyen biri olarak bir tavsiyem olacak, kum kalınlığı çok fazla..
Verdiğiniz bilgi için ve uyarılarınız için teşekkürler. Bu kısmı inanın hiç düşünmemiştim. Aslında besleyen arkadaşlarım zemine sadece moss'tan bir halı yap yeterli diyorlar ama elimde bunlar vardı ve kullandım. Dediğinizi uygulayacağım. Karideslerim türkiyeye giriş yapmışlar aksilik olmazsa bu hafta suya alıştırma turlarına başlarım. Peki sizde yurtdışındanmı getirmiştiniz yoksa TR'denmi temin ettiniz?
[/QUOTE]
[QUOTE=neo1907] [QUOTE=_ceren_]Akvaryum çok güzel, tebrikler, karides besleyen biri olarak bir tavsiyem olacak, kum kalınlığı çok fazla..
Ben de ilk kurulumumda 4-5cm kalınlığında kum kullandım. Eğer sadece karides beslemeye karar verirseniz sıkıntı yaratacaktır bu yükseklik, sebebi ise, atık yemler olacak. Nematod ve planaria'yla baş etmek zorun da kalabilirsiniz. Başıma geldi, o sebeple uyarayım dedim. şimdi yeniden kurdum ve 1cm bile kum yok, çok daha az. İnanın bu şekilde çok daha sağlıklı oluyor.. Canlı doğuran olacaksa sorun nispeten daha az olur ama o zaman da karidesler çok rahat üreyip, görünmeyeceklerdir. (30 lt sakura ve mavi kaplan akvaryumum var.)
[/QUOTE]Verdiğiniz bilgi için ve uyarılarınız için teşekkürler. Bu kısmı inanın hiç düşünmemiştim. Aslında besleyen arkadaşlarım zemine sadece moss'tan bir halı yap yeterli diyorlar ama elimde bunlar vardı ve kullandım. Dediğinizi uygulayacağım. Karideslerim türkiyeye giriş yapmışlar aksilik olmazsa bu hafta suya alıştırma turlarına başlarım. Peki sizde yurtdışındanmı getirmiştiniz yoksa TR'denmi temin ettiniz?
[/QUOTE]
ben Timur Bey'den almıştım.(www.karidesevi.com) Her seferinde sorunsuz, hızlı ve hediyeli olarak elime ulaştılar...sonrasında da bir kayıp yaşamadım(büyüklerde, yavrular akvaryum değişimi ve planariadan etkilendi, az sayıda ölüm oldu, arkadaşlardan artacak uyarısı alınca hemen yeniden kurdum akvaryumu), umarım sizinkiler de sorunsuz olurlar... resimlerini ekleyeceğim en kısa zamanda..
160LT SP ve İceman'lerim
Portal değil, kesin sp , sapsarılar ama resimler kötü çıkmış sanırım. Daha güzellerini en kısa zamanda ekleyeceğim. Fon için haklısınız, 1-2 haftaya yaparım.. Dış filtreyi akşam kontrol edip döneyim size, eskisi çatlak çıkmıştı, değiştirdim.Hatırlamıyorum bunun adını ama 4 sepetli olanı kaplumbağa akvaryumumda kullanıyorum ve memnundum, bu 3 sepetli imiş aldıktan sonra farkettim ama şimdilik iyi...
Portal değil, kesin sp , sapsarılar ama resimler kötü çıkmış sanırım. Daha güzellerini en kısa zamanda ekleyeceğim. Fon için haklısınız, 1-2 haftaya yaparım.. Dış filtreyi akşam kontrol edip döneyim size, eskisi çatlak çıkmıştı, değiştirdim.Hatırlamıyorum bunun adını ama 4 sepetli olanı kaplumbağa akvaryumumda kullanıyorum ve memnundum, bu 3 sepetli imiş aldıktan sonra farkettim ama şimdilik iyi...
Yeni resimler çektim ama yine net değil, makine kötü :p
aliserhanuyar - bitkili karides akvaryumum
[QUOTE=Denges] [QUOTE=_ceren_]Akvaryum güzel, fakat ben de karides besleyen biri olarak bir tavsiyem olacak, kum kalınlığı çok fazla..
Kumun kalın olması dediğiniz faktörü saymazsak aslında karidesler için sağlıklı. Denitrifikasyon bakterileri gibi birçok yararlı bakterinin oluşmasını sağlıyor. Biyolojik döngü açısından sağlıklı yani. Dediğiniz durum için ise artık petri kabı denilen bi kap kullanılıyor. Şeffaf ufak camdan bir kap. Yemi onun içinde veriyorsunuz,arta kalan fazla yemide kapla birlikte çıkarıyorsunuz bu durumda kumun arasında yem parçacıkları kalmıyor ve planaria gibi oluşumları minimuma indiriyorsunuz. Tavsiye ederim. Forumdan Batuaydın'ın kullanımı ile ilgili bir foto yükleyeyim örnek olarak ;

[/QUOTE]
[QUOTE=Denges] [QUOTE=_ceren_]Akvaryum güzel, fakat ben de karides besleyen biri olarak bir tavsiyem olacak, kum kalınlığı çok fazla..
Ben de ilk kurulumumda 4-5cm kalınlığında kum kullandım ve sorun oldu bu yükseklik. Atık yemler sebebiyle nematod ve planaria'yla baş etmek zorun da kalabilirsiniz. Başıma geldi, o sebeple uyarayım dedim. Şimdi yeniden kurdum ve 1cm bile kum yok, çok daha az. İnanın bu şekilde çok daha sağlıklı oluyorlar.. (30 lt sakura ve mavi kaplan akvaryumum var.)
[/QUOTE]
Kumun kalın olması dediğiniz faktörü saymazsak aslında karidesler için sağlıklı. Denitrifikasyon bakterileri gibi birçok yararlı bakterinin oluşmasını sağlıyor. Biyolojik döngü açısından sağlıklı yani. Dediğiniz durum için ise artık petri kabı denilen bi kap kullanılıyor. Şeffaf ufak camdan bir kap. Yemi onun içinde veriyorsunuz,arta kalan fazla yemide kapla birlikte çıkarıyorsunuz bu durumda kumun arasında yem parçacıkları kalmıyor ve planaria gibi oluşumları minimuma indiriyorsunuz. Tavsiye ederim. Forumdan Batuaydın'ın kullanımı ile ilgili bir foto yükleyeyim örnek olarak ;

[/QUOTE]
evet onu da denedim, çok azaldı sorunlar ama bitmedi, ama ben baş edemedim belki de, yaşadıklarımdan ders çıkarıp incelttim kumu. Zaten karides üstadı (diyeceğim artık) :) Timur Bey'in sayfasında da çok ince olması gerektiği yazıyor, ben ilk seferde atlamışım.. (www.karidesevi.com)
aliserhanuyar - bitkili karides akvaryumum
Akvaryum güzel, fakat ben de karides besleyen biri olarak bir tavsiyem olacak, kum kalınlığı çok fazla..
Akvaryum güzel, fakat ben de karides besleyen biri olarak bir tavsiyem olacak, kum kalınlığı çok fazla..
Ben de ilk kurulumumda 4-5cm kalınlığında kum kullandım ve sorun oldu bu yükseklik. Atık yemler sebebiyle nematod ve planaria'yla baş etmek zorun da kalabilirsiniz. Başıma geldi, o sebeple uyarayım dedim. Şimdi yeniden kurdum ve 1cm bile kum yok, çok daha az. İnanın bu şekilde çok daha sağlıklı oluyorlar.. (30 lt sakura ve mavi kaplan akvaryumum var.)
Karides Akvaryumu Kurulum Aşamaları Canlılar Eklendi..
Akvaryum çok güzel, tebrikler, karides besleyen biri olarak bir tavsiyem olacak, kum kalınlığı çok fazla..
Akvaryum çok güzel, tebrikler, karides besleyen biri olarak bir tavsiyem olacak, kum kalınlığı çok fazla..
Ben de ilk kurulumumda 4-5cm kalınlığında kum kullandım. Eğer sadece karides beslemeye karar verirseniz sıkıntı yaratacaktır bu yükseklik, sebebi ise, atık yemler olacak. Nematod ve planaria'yla baş etmek zorun da kalabilirsiniz. Başıma geldi, o sebeple uyarayım dedim. şimdi yeniden kurdum ve 1cm bile kum yok, çok daha az. İnanın bu şekilde çok daha sağlıklı oluyor.. Canlı doğuran olacaksa sorun nispeten daha az olur ama o zaman da karidesler çok rahat üreyip, görünmeyeceklerdir. (30 lt sakura ve mavi kaplan akvaryumum var.)
160LT SP ve İceman'lerim
[QUOTE=muslim kavak]Ortadaki saksı hiç olmamış.Onun yerine illahakide olsun diyorsan yatık duran küplerden koymanı tavsiye ederim.[/QUOTE]
alpino24 2012-12-20 14:50:06
[QUOTE=muslim kavak]Ortadaki saksı hiç olmamış.Onun yerine illahakide olsun diyorsan yatık duran küplerden koymanı tavsiye ederim.[/QUOTE]
Tamam, o küplerden alacaktım zaten, deneyeceğim, teşekkürler..
160LT SP ve İceman'lerim
Fotoğraf:





Boyut (cm):95-47-37
Kapasite (litre):160LT
Canlılar: 8SP-8iceman
Malzemeler:100W ısıtıcı,dış filtre,10kg beyaz silis kum
Akvaryum Bakımı:henüz bir şey yapmadım ama haftalık %10-15 dip çekimi,damacana su eklemesi yapılacak
Kullanılan Yemler:Sera ve tetra karışık yemler(csp ve iceman için araştırıp buldum 2-3 çeşit)
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:yok
Fotoğraf:





Boyut (cm):95-47-37
Kapasite (litre):160LT
Canlılar: 8SP-8iceman
Malzemeler:100W ısıtıcı,dış filtre,10kg beyaz silis kum
Akvaryum Bakımı:henüz bir şey yapmadım ama haftalık %10-15 dip çekimi,damacana su eklemesi yapılacak
Kullanılan Yemler:Sera ve tetra karışık yemler(csp ve iceman için araştırıp buldum 2-3 çeşit)
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:yok
Belki kurulum aşamasında takip edip, destek olmuşsunuzdur, çok teşekkürler, sonunda kurulum bitti , daha yapmak istediklerim var, mesela arkaya fon,düz siyah ya da koyu mavi düşünüyorum, suyun içine değil, plakaya sabitlenmiş şekilde akvaryuma dışardan yapıştırıcam.. Sonra kayaları artırmak istiyorum vs vs..
Balıklarıma kavuştum
8 sarı prensesim 8 de iceman'im var. Aslında planım 5er 5er almaktı ama, geride akvaryumda 3 tane kalmasına gönlüm razı olmadı, hobici arkadaş da senin akvaryum 25-30 balık kaldırır diyince, e hadi toplam 16 olur demek ki diyip aldım..
Salı akşamı ekledim balıklarımı, bir kaybımız yok henüz, hareketlilikleri de gayet iyi, hatta birinin ağzı dolu.(alırken doluydu)
resimleri telefonla çektiğim için çok iyi değil, yrn makinayla deneyeceğim , ama biz çok mutluyuz
Balıklarıma kavuştum
8 sarı prensesim 8 de iceman'im var. Aslında planım 5er 5er almaktı ama, geride akvaryumda 3 tane kalmasına gönlüm razı olmadı, hobici arkadaş da senin akvaryum 25-30 balık kaldırır diyince, e hadi toplam 16 olur demek ki diyip aldım..Salı akşamı ekledim balıklarımı, bir kaybımız yok henüz, hareketlilikleri de gayet iyi, hatta birinin ağzı dolu.(alırken doluydu)
resimleri telefonla çektiğim için çok iyi değil, yrn makinayla deneyeceğim , ama biz çok mutluyuz

SON MESAJLAR
- Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
portre,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Kınayu,
MuratOzdemir,
Hoppala,
Kuduoglu,
EKAR,
oktay42,
osmandbnl,
Formicasmind,
huseyincan,
joko29,
HaydarGul,
JujuSeri,
Cyber_Scout,
altuntasseref,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
kocoglu,
AquaShirmp,
Malawi34,
yeekim,
0rnn,
888starz_tjml,
seljoy,
lonelywarrior40,
ezzalisi,
oguzozt,
syerli,
orhanacikgoz,
BurakSemihAslan,
oguzkanmaz,
ternapi,
hakanb.,
Salihsapkaa,
888starz_ixSa,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
