ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mhy622
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Şubat 2012 21:19
Son Ziyaret:
18 Mayıs 2012 15:08
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
hicret yaman
Doğum Tarihi:
12 Mayıs 1988
Yaş:
38
İl:
Mugla
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
hicret yaman
SON 6 MESAJI
ustalardan iç filtre öneri ve yorum
[QUOTE=CO-CO] Şelale filtre yanlış ve eksik anlatıldığı için kaygı yaşanıyor al gör suyu yüksek tut atman f 600 kullanıyorum içi geniştir suyun döküldüğü yere 10 civarı seramik iç filtre süngeri diğer bölüme elyaf üstüne banyo süngeri makasla incelticen lastikle bağla tamamdır ben kullanıyorum su pırıl prıl ama arada ş.fil . yerini değiştirecen hep aynı yerde kalmasın ok. [/QUOTE]
[QUOTE=CO-CO] Şelale filtre yanlış ve eksik anlatıldığı için kaygı yaşanıyor al gör suyu yüksek tut atman f 600 kullanıyorum içi geniştir suyun döküldüğü yere 10 civarı seramik iç filtre süngeri diğer bölüme elyaf üstüne banyo süngeri makasla incelticen lastikle bağla tamamdır ben kullanıyorum su pırıl prıl ama arada ş.fil . yerini değiştirecen hep aynı yerde kalmasın ok. [/QUOTE]
karbon koyuyor musun? bir de hep aynı yerde kalmamasının mantığı ne hocam?
ustalardan iç filtre öneri ve yorum
[QUOTE=zupermen]İç filtrede elyaf kullanamazsın diye yazılı bir kural varsada ben bilmiyorum. Ancak sizi zehmete sokacağından emin olabilirsiniz. çünki elyaf sık aralıklı bir malzeme olduğundan çabuk tıkanacaktır. haftada bir kez kontrolü uygundur. yani değişmesi yorgancılardan metreyle alabilirsin ama akvaryuma koymadan ılık sudan bir geçirki akvaryumun suyu köpürmesin. Ama ben senin yerinde olsam ufak bir pet şişeye elyaf koyar su üflediği yere takardım çok sıkıştırmadan şişeyide arkasından birkaç delik deldin mi iş tamam ufak maden suyu plastik şişeleri işini görecektir. birbirlerini geçme sorununuda boy boy alacağın hortumları üst üste takarak çap ayarlaması yapabilirsin şişenin ağzı için temizlik işinde rahat olacaktır. Ayrıca filtrenin içindeki süngerin çevresine bir kat sarabilirsin ama emniyet için arkasını 1 cm kadar örtüştürme ki tıkanırsa buradan idare edebilsin. tabiki çözümler çok ucuna takacağın bir boruyla bir kaba suyu çekebilir burada filtreleme yapabilirsin. hayal gücünü kullanman yeterli su elyaftan geçecek mantık bu. eğer iyi bir çözüm bulursan da bizlerlede paylaşmayı es geçme sağlıcakla kalmanızı dilerim.
Karbonu unuttum pardon onu iç filtreye koymana gerek yok akvaryumun içinde bir tüle yarım su bardağı koyup akvaryum suyuna sallamanız yeterli onun çalışma mantığı mıknatıs gibidir. su değişimlerinde 4-5 saat kalması yeterli gelecektir. en fazla bir gün tutarsınız 2 ay sonrada değiştirirsiniz. gösterdiğiniz resimleri olan filtreler sadece jan jan lı filtreler mantık hep aynıdır. Bence gereksiz. Ama siz bilirsiniz. [/QUOTE]mhy622 2012-02-17 21:52:54
[QUOTE=zupermen]İç filtrede elyaf kullanamazsın diye yazılı bir kural varsada ben bilmiyorum. Ancak sizi zehmete sokacağından emin olabilirsiniz. çünki elyaf sık aralıklı bir malzeme olduğundan çabuk tıkanacaktır. haftada bir kez kontrolü uygundur. yani değişmesi yorgancılardan metreyle alabilirsin ama akvaryuma koymadan ılık sudan bir geçirki akvaryumun suyu köpürmesin. Ama ben senin yerinde olsam ufak bir pet şişeye elyaf koyar su üflediği yere takardım çok sıkıştırmadan şişeyide arkasından birkaç delik deldin mi iş tamam ufak maden suyu plastik şişeleri işini görecektir. birbirlerini geçme sorununuda boy boy alacağın hortumları üst üste takarak çap ayarlaması yapabilirsin şişenin ağzı için temizlik işinde rahat olacaktır. Ayrıca filtrenin içindeki süngerin çevresine bir kat sarabilirsin ama emniyet için arkasını 1 cm kadar örtüştürme ki tıkanırsa buradan idare edebilsin. tabiki çözümler çok ucuna takacağın bir boruyla bir kaba suyu çekebilir burada filtreleme yapabilirsin. hayal gücünü kullanman yeterli su elyaftan geçecek mantık bu. eğer iyi bir çözüm bulursan da bizlerlede paylaşmayı es geçme sağlıcakla kalmanızı dilerim.
Karbonu unuttum pardon onu iç filtreye koymana gerek yok akvaryumun içinde bir tüle yarım su bardağı koyup akvaryum suyuna sallamanız yeterli onun çalışma mantığı mıknatıs gibidir. su değişimlerinde 4-5 saat kalması yeterli gelecektir. en fazla bir gün tutarsınız 2 ay sonrada değiştirirsiniz. gösterdiğiniz resimleri olan filtreler sadece jan jan lı filtreler mantık hep aynıdır. Bence gereksiz. Ama siz bilirsiniz. [/QUOTE]
anladım çok teşekkür ederim, sistemi kurduktan sonra paylaşıcam. kararımı şelale filtre yönünde değiştirdim. check valf li olduğu yazıyor mu modellerde acaba?
bir de teflon bantı nasıl ve nereye yapıştıracağım. sizi de uğraştırıyorum ama bu konuyu detaylı anlatırsanız (şelale filtre ile ilgili yaptıklarınız) çok sevinirim. hazır ustayı bulmuşken faydalanalım:)
ustalardan iç filtre öneri ve yorum
[QUOTE=zupermen]Sendeki boyutlarda bir akvaryum için sanırım dış filtre biraz abartılı bir tercih olabilir. ayrıca o boyuttaki bir akvaryuma birde her ne olursa olsun iç filtrre takman alanını ufaltacaktır. çünki o iç filtreyi madem akvaryumun müsayit değil modifiye edebilirsin ama bakmak istediğin balık cinside burada önem arz etmekte. şelale denilen filtreler dış filtrelerden kötü tercih değildir. Ancak dediğim gibi su sesi yapmaları, elektrik kesintilerinde suyu çekememeleri onu kullanıcılara karşı itici kılmakta aslında bilinçli kullanılırlarsa oldukçada başarılıdırlar. şu an ben uzun zamandır astranot bakmaktayım. ki bakımları oldukça zor. filtre çoooook iyi olmalı ama düşünüyorumda şelale olmasaydı ne yapardım diye. bazen içine karbon sallarım su değişiminde 4-5 saat onunla çalışır. sonra elyaf atarım, değişik malzemelerle mayalamada kullanırım. tuz atacağım zaman süngerin arkasına eritmeden bütün atarım o orada kendi kendine erir. yani benim dış filtrenin yanında oldukça işimi görüyor. ama bunları ne iç filtreyle nede dış filtreyle yapamam. kıssadan hisse son karar senin sana şu filtre demem ama sor anlatayım filtreleri ama karar senin olmalı çünki zevk senin o akvaryumda öyle ama benim o boyuttaki akvaryumumda ben yıllar öncesinde şelale kullandım ve hala elimdeki şelalede odur. şimdilik sana iyi geceler dilerim. iyi araştır ama 20 tl bile harcasan oda bir para. boşa heba etmeni istemem. araştır içine sinen ne ise onu al. [/QUOTE]
[QUOTE=zupermen]Sendeki boyutlarda bir akvaryum için sanırım dış filtre biraz abartılı bir tercih olabilir. ayrıca o boyuttaki bir akvaryuma birde her ne olursa olsun iç filtrre takman alanını ufaltacaktır. çünki o iç filtreyi madem akvaryumun müsayit değil modifiye edebilirsin ama bakmak istediğin balık cinside burada önem arz etmekte. şelale denilen filtreler dış filtrelerden kötü tercih değildir. Ancak dediğim gibi su sesi yapmaları, elektrik kesintilerinde suyu çekememeleri onu kullanıcılara karşı itici kılmakta aslında bilinçli kullanılırlarsa oldukçada başarılıdırlar. şu an ben uzun zamandır astranot bakmaktayım. ki bakımları oldukça zor. filtre çoooook iyi olmalı ama düşünüyorumda şelale olmasaydı ne yapardım diye. bazen içine karbon sallarım su değişiminde 4-5 saat onunla çalışır. sonra elyaf atarım, değişik malzemelerle mayalamada kullanırım. tuz atacağım zaman süngerin arkasına eritmeden bütün atarım o orada kendi kendine erir. yani benim dış filtrenin yanında oldukça işimi görüyor. ama bunları ne iç filtreyle nede dış filtreyle yapamam. kıssadan hisse son karar senin sana şu filtre demem ama sor anlatayım filtreleri ama karar senin olmalı çünki zevk senin o akvaryumda öyle ama benim o boyuttaki akvaryumumda ben yıllar öncesinde şelale kullandım ve hala elimdeki şelalede odur. şimdilik sana iyi geceler dilerim. iyi araştır ama 20 tl bile harcasan oda bir para. boşa heba etmeni istemem. araştır içine sinen ne ise onu al. [/QUOTE]
çok teşekkür ederim cevap için.
valla hocam öyle bir anlattın ki şelale filtre almaya çoook sıcak bakıyorum şu an :)
şelale filtreye karbon ve elyaf konulabileceğini bilmiyordum mesela. yavru tankıma aktardığım gap2 iç filtrenin içine de karbon ve elyaf nasıl koyabilirim acaba? (koyabilir miyim ayrıca.)
ustalardan iç filtre öneri ve yorum
[QUOTE=zupermen]Gap gibi filtrelerin yönünü cama çevirmek dalgalanmayı yavaşlatır ancak bu tip filtrelerin biyolojik temizlik yaptığı gerçek dışıdır. her ne kadar savunulsada neden dersen bakterilerin suyu temizlemesi için geniş hazne ve belli bir su akış hızına ihtiyaçları vardır. bu tip filtrelerin haznelerinin darlığına göre su geçiş hızları hızlıdır. çoğunluk mekanik temizlik için kullanılırlar. ancak diyeceksin ki suyum tertemizdi işte o temizlik akvaryumundaki kumdaki su hareketinin temizliğidir. eğer bu tip bir filtre düşünüyorsan şelale filtrelere yönelmen daha mantıklıdır. su debisini ayarlıyabilirsin. borularının arasına teflon bant sararak oturtursan elektirikler gidince su çekmeme derdin nisbeden azalır ancak check valf li olan modelini bulabilirsen tadından yenmez. ayrıca akvaryumunda yer kaplamaz. ama karar yinde senindir. içinede daha çok malzeme koyabilirsin. ses sıkıntısınıda su akan yerinden akvaryuma elyaf sarkıtman bunu halleder. [/QUOTE]
[QUOTE=zupermen]Gap gibi filtrelerin yönünü cama çevirmek dalgalanmayı yavaşlatır ancak bu tip filtrelerin biyolojik temizlik yaptığı gerçek dışıdır. her ne kadar savunulsada neden dersen bakterilerin suyu temizlemesi için geniş hazne ve belli bir su akış hızına ihtiyaçları vardır. bu tip filtrelerin haznelerinin darlığına göre su geçiş hızları hızlıdır. çoğunluk mekanik temizlik için kullanılırlar. ancak diyeceksin ki suyum tertemizdi işte o temizlik akvaryumundaki kumdaki su hareketinin temizliğidir. eğer bu tip bir filtre düşünüyorsan şelale filtrelere yönelmen daha mantıklıdır. su debisini ayarlıyabilirsin. borularının arasına teflon bant sararak oturtursan elektirikler gidince su çekmeme derdin nisbeden azalır ancak check valf li olan modelini bulabilirsen tadından yenmez. ayrıca akvaryumunda yer kaplamaz. ama karar yinde senindir. içinede daha çok malzeme koyabilirsin. ses sıkıntısınıda su akan yerinden akvaryuma elyaf sarkıtman bunu halleder. [/QUOTE]
akvaryumum üzeri tamamen kapalı, boru çıkış yeri var ufak. onun için şelale alamıyorum. bir yerde temizlik açısından şelaleler iç filtreden daha kötü diye okumuştum yanlışmış galiba.
1 iç filtre ve 1 de şelale önerir misiniz yine de bana
ustalardan iç filtre öneri ve yorum
Cevaplar için teşekkürler.
Cevaplar için teşekkürler.
@efedeniz şimdilik dış filtre düşünmüyorum hocam.
@ReaLİST Gap 7 nin debisi fazla gelmez mi?
ustalardan iç filtre öneri ve yorum
Merhaba,
75x33x23 ölçülere sahip bir karma lepistes akvaryumum var. Ortalama 56 lt. su alıyor. İç filtremi değiştirmek istiyorum. Bildiğim kadarıyla su debisi: akvaryum hacminin 3 katını geçmemesi gerektiğidir. yani benim akvaryumum için ort. 180lt/saat olmalı. Ancak 7-8 yıldır
gap 2 iç filtre kullanıyorum (Saatte 550lt su akışı sağladığı bilgileri var.) ve aşırı su akımından balıkların rahatsız olduğunu görmedim.
Sorunuma gelince, ben yine 500lt/saat debili bir iç filtre mi almalıyım yoksa, akvaryuma orantılı olarak 180-200 lt/saat debili mi?
Kafama takılan 180-200lt/saat debili olanlar akvaryumu şu an kullandığım filtre kadar (en az) berrak yapabilecek mi?
Kafamdaki bir kaç filtrenin linkini koyuyorum, öneri ve yorumlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.
(şelale filtre düşünmüyorum)
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_881&products_id=27025
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_881&products_id=26419
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_881&products_id=26418
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_881&products_id=27030
http://www.hepsiburada.com/Liste/productDetails.aspx?Categoryid=24001753&Productid=ptm700a105
bunlar da uv li iç filtreler. paraya kıyıp bunları mı alsam acaba? faydası olur mu?
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_9032&products_id=25650
http://www.hepsiburada.com/Liste/aquael-ic-filtre-unifilter-750-uv-750-lh/productDetails.aspx?productId=ptar5905546018371&categoryId=24001753#Gorseller
Merhaba,
75x33x23 ölçülere sahip bir karma lepistes akvaryumum var. Ortalama 56 lt. su alıyor. İç filtremi değiştirmek istiyorum. Bildiğim kadarıyla su debisi: akvaryum hacminin 3 katını geçmemesi gerektiğidir. yani benim akvaryumum için ort. 180lt/saat olmalı. Ancak 7-8 yıldır
gap 2 iç filtre kullanıyorum (Saatte 550lt su akışı sağladığı bilgileri var.) ve aşırı su akımından balıkların rahatsız olduğunu görmedim.
Sorunuma gelince, ben yine 500lt/saat debili bir iç filtre mi almalıyım yoksa, akvaryuma orantılı olarak 180-200 lt/saat debili mi?
Kafama takılan 180-200lt/saat debili olanlar akvaryumu şu an kullandığım filtre kadar (en az) berrak yapabilecek mi?
Kafamdaki bir kaç filtrenin linkini koyuyorum, öneri ve yorumlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.
(şelale filtre düşünmüyorum)
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_881&products_id=27025
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_881&products_id=26419
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_881&products_id=26418
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_881&products_id=27030
http://www.hepsiburada.com/Liste/productDetails.aspx?Categoryid=24001753&Productid=ptm700a105
bunlar da uv li iç filtreler. paraya kıyıp bunları mı alsam acaba? faydası olur mu?
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_9028_9032&products_id=25650
http://www.hepsiburada.com/Liste/aquael-ic-filtre-unifilter-750-uv-750-lh/productDetails.aspx?productId=ptar5905546018371&categoryId=24001753#Gorseller
SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
