ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
B.G.G.
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ocak 2013 16:22
Son Ziyaret:
29 Haziran 2013 16:26
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Barbaros Güray Gümüş
Doğum Tarihi:
02 Temmuz 1994
Yaş:
31
İl:
Ankara
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Hemianthus micra genel bilgi
Bende de 20 dal kadar var. Ama fazla uzamalarını istemiyorum haftada yarım cm büyüyorlar. CO2 de vermiyorum saksı torfu kullandım sadece. Ne yapabilirim ışığı mı artırmalıyım?
Bende de 20 dal kadar var. Ama fazla uzamalarını istemiyorum haftada yarım cm büyüyorlar. CO2 de vermiyorum saksı torfu kullandım sadece. Ne yapabilirim ışığı mı artırmalıyım?
Fanusta bitki biyotopu çalışması
Yeni bitkilerimi aldım ve diktim. Geceye doğru son halini ekleyeceğim. Fotoğrafları yükleyemedim siteye nedense.
B.G.G. 2013-03-05 18:14:10
Siteye fotoğraf yüklerken sorun yaşıyorum. Fotoğraf ekleyip upload diyorum biraz bekliyorum sonra sunucuya ulaşılamıyor diyor. Bu sorunu yaşayan var mı benden başka?
Yeni bitkilerimi aldım ve diktim. Geceye doğru son halini ekleyeceğim. Fotoğrafları yükleyemedim siteye nedense.
Siteye fotoğraf yüklerken sorun yaşıyorum. Fotoğraf ekleyip upload diyorum biraz bekliyorum sonra sunucuya ulaşılamıyor diyor. Bu sorunu yaşayan var mı benden başka?
Fanusta bitki biyotopu çalışması
[QUOTE=MoNCeaU]Barbaros Bey, sistemde çıkacak arızaları zaten sizde tecrübe ediyorsunuz, benim de buna yakın birden fazla denemem olmuştur fakat inanın ki bakımları normal tanklardan daha zor oluyor. Filtrasyon olmadığı için alg ve çeşitli yosun türlerinden bazılarıyla ilk tanışıklığım sizinki gibi bir denemede olmuştur. Yağlanmayı engellemek mümkün değil her defasında su değişikliği şart bu da suyun sürekli olarak oturmaması anlamına gelmektedir. Üzülerek söylüyorum ki seçmiş olduğunuz bitki oluşturmak istediğiniz ortama müsait değil tecrübeyle sabittir ki Anubias'ları tankımın ışık almayan köşe bucağına saklıyorum çünkü ışığı hiç sevmiyor. Co2 her bitki için iyidir diye biliyorum hayır diyenini hiç duymadım şu ana kadar. Zemin uygulamanız çok güzel ışığınızın yeterli olması durumunda cuba ve java türleri arasında bir seçimle kaplanmış bir tank ve karidesler gözünüze çok hitap edecektir diye düşünmekteyim.[/QUOTE]
Anubias çok hoşuma giden bir tür. Fazla uğraş gerektirmemesi, zor koşullara tolere edebilmesi ve görünüşünü seviyorum. Eğer uzun zaman içerisinde bitki yıpranmaya başlarsa ölmesine izin veremem yani vazgeçebilirim. Işığı çok sevmediğine emin misiniz. Ben tolere edebilir diye düşünüyorum aslında. Oldukça dayanıklı bir bitki sonuçta ve yaprakları geniş. Yapraklarının geniş olması güneş paneli mantığıyla ışığı sevdiğini göstermez mi?
Sanırım CO2'in fazlasının bitkiler için hiç zararı yok. Özellikle kara bitkileri için. Ama dershanedeki biyolojicim ve kimyacımla konuştum, suda çozünmüş CO2'in suyun ph'ını düşürdüğünü söylediler. Biliyordum fakat emin olmak için sordum. Torfun da suyu asidik yapacağını tahmin ediyorum. Bu yüzden CO2'i kestim aslında.
Kafamdaki peyzaj planı şöyle: Anubias ortadaki en büyük ve odak noktası olan bitki olucak. O yüzden anubiastan pek vazgeçesim gelmiyor. Etrafında da küçük yapraklı küçük boylu uygun miktarda fanusun alabileceği kadar 2-3 tür bitki olucak. Ama belki bir tane de gül olabilir yanına ya da onun gibi suyun dışına çıkabilicek uzun boylu bir bitki.
B.G.G. 2013-03-02 00:31:53
[QUOTE=capo di capi]Anubias amfibik bitkilerin en kralıdır.. Yani o fanusa sadece torf koyarak bile beslemeniz mümkün.. Co2 nin gerekliliğini bir kenara bırakın su dahi gereksiz diyebilirim.. [/QUOTE]
Bunu ben de duymuştum. Hep suyun içinde gördüğüm bir bitki. Fakat kendi habitatlarında çok nemli olan yerlerde suyun dışında yaşadıklarını duydum. Bu aslında çok farklı ve zor koşullara tolere edebildiğini gösteriyor bence.
[QUOTE=militaris]Anubiası direk toprak üzerine koyduğunuzda amazonla yarışcak kadar köklenebiliyor torf gereksizdi demek yanlış olur ancak co2nin gerekliliği tartışılabilir. Su üstündeki o yağ tabakasını(kolonileşmiş bakteriler) afiyetle yiyen balıklar var çok zararlı olduklarını düşünmüyorum açıkcası[/QUOTE]
Arı karidesi düşünüyorum. Karides bu bakteri tabakasını yiyebilir mi sizce? Aslında çok üstten bakmıyorum. Zararı da yokmuş zaten. Ama yine de yiyorlarsa benim için çok iyi olur.
[QUOTE=MoNCeaU]Barbaros Bey, sistemde çıkacak arızaları zaten sizde tecrübe ediyorsunuz, benim de buna yakın birden fazla denemem olmuştur fakat inanın ki bakımları normal tanklardan daha zor oluyor. Filtrasyon olmadığı için alg ve çeşitli yosun türlerinden bazılarıyla ilk tanışıklığım sizinki gibi bir denemede olmuştur. Yağlanmayı engellemek mümkün değil her defasında su değişikliği şart bu da suyun sürekli olarak oturmaması anlamına gelmektedir. Üzülerek söylüyorum ki seçmiş olduğunuz bitki oluşturmak istediğiniz ortama müsait değil tecrübeyle sabittir ki Anubias'ları tankımın ışık almayan köşe bucağına saklıyorum çünkü ışığı hiç sevmiyor. Co2 her bitki için iyidir diye biliyorum hayır diyenini hiç duymadım şu ana kadar. Zemin uygulamanız çok güzel ışığınızın yeterli olması durumunda cuba ve java türleri arasında bir seçimle kaplanmış bir tank ve karidesler gözünüze çok hitap edecektir diye düşünmekteyim.[/QUOTE]
Anubias çok hoşuma giden bir tür. Fazla uğraş gerektirmemesi, zor koşullara tolere edebilmesi ve görünüşünü seviyorum. Eğer uzun zaman içerisinde bitki yıpranmaya başlarsa ölmesine izin veremem yani vazgeçebilirim. Işığı çok sevmediğine emin misiniz. Ben tolere edebilir diye düşünüyorum aslında. Oldukça dayanıklı bir bitki sonuçta ve yaprakları geniş. Yapraklarının geniş olması güneş paneli mantığıyla ışığı sevdiğini göstermez mi?
Sanırım CO2'in fazlasının bitkiler için hiç zararı yok. Özellikle kara bitkileri için. Ama dershanedeki biyolojicim ve kimyacımla konuştum, suda çozünmüş CO2'in suyun ph'ını düşürdüğünü söylediler. Biliyordum fakat emin olmak için sordum. Torfun da suyu asidik yapacağını tahmin ediyorum. Bu yüzden CO2'i kestim aslında.
Kafamdaki peyzaj planı şöyle: Anubias ortadaki en büyük ve odak noktası olan bitki olucak. O yüzden anubiastan pek vazgeçesim gelmiyor. Etrafında da küçük yapraklı küçük boylu uygun miktarda fanusun alabileceği kadar 2-3 tür bitki olucak. Ama belki bir tane de gül olabilir yanına ya da onun gibi suyun dışına çıkabilicek uzun boylu bir bitki.
[QUOTE=capo di capi]Anubias amfibik bitkilerin en kralıdır.. Yani o fanusa sadece torf koyarak bile beslemeniz mümkün.. Co2 nin gerekliliğini bir kenara bırakın su dahi gereksiz diyebilirim.. [/QUOTE]
Bunu ben de duymuştum. Hep suyun içinde gördüğüm bir bitki. Fakat kendi habitatlarında çok nemli olan yerlerde suyun dışında yaşadıklarını duydum. Bu aslında çok farklı ve zor koşullara tolere edebildiğini gösteriyor bence.
[QUOTE=militaris]Anubiası direk toprak üzerine koyduğunuzda amazonla yarışcak kadar köklenebiliyor torf gereksizdi demek yanlış olur ancak co2nin gerekliliği tartışılabilir. Su üstündeki o yağ tabakasını(kolonileşmiş bakteriler) afiyetle yiyen balıklar var çok zararlı olduklarını düşünmüyorum açıkcası[/QUOTE]
Arı karidesi düşünüyorum. Karides bu bakteri tabakasını yiyebilir mi sizce? Aslında çok üstten bakmıyorum. Zararı da yokmuş zaten. Ama yine de yiyorlarsa benim için çok iyi olur.

Fanusta bitki biyotopu çalışması
Yararlı mıdır acaba peçeteyle attım hepsini şimdi.
Yararlı mıdır acaba peçeteyle attım hepsini şimdi.
Fanusta bitki biyotopu çalışması
Evet kaşıkla biraz zor oluyor teşekkür ederim. Ama nedir ki bu madde acaba merak ettim.
Evet kaşıkla biraz zor oluyor teşekkür ederim. Ama nedir ki bu madde acaba merak ettim.
Fanusta bitki biyotopu çalışması

Fanusun yüzeyinde böyle yağ tabakası gibi bir şey oluşmuş bu nedir, neden olur bilen var mı? Ben torftan olabilir diye düşündüm. Kaşıkla toplamaya çalışacağım şimdi.
Yaprakların altında da hava baloncukları oluşmuş. Sanırım bu fotosentez yapmaya başladığını gösteriyor. Eğer öyleyse çok mutlu olurum.
Salyangoz yumurtaları da ilk günden bu yana biraz büyüdü. Sistem tutuyor yavaştan sanırım.
B.G.G. 2013-02-28 22:33:13
Fanusun yüzeyinde böyle yağ tabakası gibi bir şey oluşmuş bu nedir, neden olur bilen var mı? Ben torftan olabilir diye düşündüm. Kaşıkla toplamaya çalışacağım şimdi.
Yaprakların altında da hava baloncukları oluşmuş. Sanırım bu fotosentez yapmaya başladığını gösteriyor. Eğer öyleyse çok mutlu olurum.
Salyangoz yumurtaları da ilk günden bu yana biraz büyüdü. Sistem tutuyor yavaştan sanırım.Fanusta bitki biyotopu çalışması
Çok teşekkür ederim. 2. fanus çok hoş olmuş. Aslında java moss yerine bunun gibi bir kök ile birlikte christmas ekleyebilirim. Ama anlayamadığım şey o kadar bitki nasıl CO2siz yaşayabiliyorlar. Resmen balta girmemiş ormana dönmüş.
Ayrıca gülün suyun dışında yaşaması da enteresan ama çok güzel durmuş gerçekten.
Çok teşekkür ederim. 2. fanus çok hoş olmuş. Aslında java moss yerine bunun gibi bir kök ile birlikte christmas ekleyebilirim. Ama anlayamadığım şey o kadar bitki nasıl CO2siz yaşayabiliyorlar. Resmen balta girmemiş ormana dönmüş.
Ayrıca gülün suyun dışında yaşaması da enteresan ama çok güzel durmuş gerçekten.Fanusta bitki biyotopu çalışması
Çok teşekkür ederim. Yeni bitki alana kadar maya şişesinin ağzını gevşeterek CO2'i kesiyorum o zaman. Zaten demin farkettim bir yaprağın ucunda belli belirsiz bir sararma olmuş. Haftasonu ilk işim test kiti ve yeni bitki almak olucak. Test kitini ve bitkileri aldıktan sonra suyun durumuna göre belki sadece günün belli saatlerinde açarım CO2'i.
Yaprakların renginde biraz koyulaşma var ve üstlerinde beyaz pamuksu birşeyler var ama çok yakından dikkat ederek bakınca belli oluyor. Sizce sebebi ne olabilir?
Kusura bakmayın çok soru sormamın sebebi bitkiler hakkında bildiklerimi pratiğe dökmede biraz yeniyim.
İlk defa anubias besliyorum zaten.
B.G.G. 2013-02-27 18:09:47
Çok teşekkür ederim. Yeni bitki alana kadar maya şişesinin ağzını gevşeterek CO2'i kesiyorum o zaman. Zaten demin farkettim bir yaprağın ucunda belli belirsiz bir sararma olmuş. Haftasonu ilk işim test kiti ve yeni bitki almak olucak. Test kitini ve bitkileri aldıktan sonra suyun durumuna göre belki sadece günün belli saatlerinde açarım CO2'i.
Yaprakların renginde biraz koyulaşma var ve üstlerinde beyaz pamuksu birşeyler var ama çok yakından dikkat ederek bakınca belli oluyor. Sizce sebebi ne olabilir?
Kusura bakmayın çok soru sormamın sebebi bitkiler hakkında bildiklerimi pratiğe dökmede biraz yeniyim.
İlk defa anubias besliyorum zaten.
Fanusta bitki biyotopu çalışması
CO2i kesebilirim ama bu sefer de CO2 yetmez diye düşünüyorum sonuçta su oldukça durgun. CO2 oranı çok düşmez mi? Ben yetmez diye mayalı sistemi yapmıştım. CO2in fazlası ph'ı düşürebilir ayrıca torf da asidik bir şeydir tahminimce ph'ı düşürücektir. Hiç böyle düşünmemiştim. CO2i vana tarzı bir şeyle kısabilirmiyim acaba, böyle bir vana var mıdır ki?
Bitki olarak da anubiasın yarısı büyüklüğünde bir bitki düşünüyorum. Hemiantus micra ve bacopa monnieri çok hoşuma gitti. Çok büyümeyen bitkilerdir umarım. Java mossun yanına az bir miktar pervula da olabilir.Subulata, rotala ve gül büyüklüğünden biraz sığmayabilir, ama asıl kurulumu yavaş ilerleyen büyük tankıma kesin koymayı düşündüğüm bitkiler. Subulatanın 3-4 cmlik varyetini bulursam pervula yerine onu ekleyebilirim.
Peki ışık olarak bu sisteme ne olur? Şu anlık akşamları masa lambasını açıyorum biraz. Sarı ampullü bir lamba. gündüzleri de pencereden ışık alıyor.Led düşünüyorum. Yine masa lambası gibi birşey de olabilir, ama sarı ampullüler çok yosun yapıyor diye biliyorum.
CO2i kesebilirim ama bu sefer de CO2 yetmez diye düşünüyorum sonuçta su oldukça durgun. CO2 oranı çok düşmez mi? Ben yetmez diye mayalı sistemi yapmıştım. CO2in fazlası ph'ı düşürebilir ayrıca torf da asidik bir şeydir tahminimce ph'ı düşürücektir. Hiç böyle düşünmemiştim. CO2i vana tarzı bir şeyle kısabilirmiyim acaba, böyle bir vana var mıdır ki?
Bitki olarak da anubiasın yarısı büyüklüğünde bir bitki düşünüyorum. Hemiantus micra ve bacopa monnieri çok hoşuma gitti. Çok büyümeyen bitkilerdir umarım. Java mossun yanına az bir miktar pervula da olabilir.Subulata, rotala ve gül büyüklüğünden biraz sığmayabilir, ama asıl kurulumu yavaş ilerleyen büyük tankıma kesin koymayı düşündüğüm bitkiler. Subulatanın 3-4 cmlik varyetini bulursam pervula yerine onu ekleyebilirim.
Peki ışık olarak bu sisteme ne olur? Şu anlık akşamları masa lambasını açıyorum biraz. Sarı ampullü bir lamba. gündüzleri de pencereden ışık alıyor.Led düşünüyorum. Yine masa lambası gibi birşey de olabilir, ama sarı ampullüler çok yosun yapıyor diye biliyorum.
Fanusta bitki biyotopu çalışması
Fotoğraf:






Boyut (cm):
yatayda çapı:20 cm
yükseklik:16 cm
Kapasite (litre):
yaklaşık 2 lt kadar
Canlılar:
anubias
Malzemeler:
hagen siyah kum
saksı torfu
kestane ağacının kovuğundan çıkan oldukça verimli bir torf
İki torfu karıştırdım. Toplamda yaklaşık iki avucumun içine sığcak kadardan biraz az.
Akvaryum Bakımı:
haftada bir %25 su değişimi
Kullanılan Yemler:
henüz herhangi bir hayvan yok.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
mayalı CO2 sisteminden CO2 takviyesi
Uzun zamandır bitkili bir akvaryum kurmaya uğraşıyorum fakat öğrenciyim ve maddi yetersizlikten dolayı yavaş ilerliyor kuruluşu. Bu yüzden hobiyle bağı koparmamak için böyle bir uğraş içerisine girdim. Şimdilik hoş gözüktüğü kanısındayım. Size sormak istediğim:
1) Torf fazla gelip bitkiyi yakar mı? Torfun içerdiği makro ve mikro elementleri analiz etmedim.
2) Biraz java moss bitki eklemeyi düşünüyorum. Bu konuda başka tür öneriniz veya görüşünüz varmı?
3) Fotoğrafta tam net değil fakat salyangoz yumurtaları var bunun gibi bi grup daha yumurta var. Eğer yaşarlarsa bir iki tane de karides eklemeyi düşünüyorum. Java moss ve bir bitki daha olursa yeterli O2i sağlar diye düşünüyorum. Böyle bir şey yapılabilir mi?
4) Bir yaprağın sapında hafif bir çürüme var. Acaba bendeyken mi çürüme başladı yoksa aldığımda mı vardı tam dikkat etmedim. Bitkiyi alalı 3 gün oluyor bu sürede olmuş olabilir mi ve sebebi nedir sizce?
B.G.G. 2013-02-27 20:22:03
Fotoğraf:






Boyut (cm):
yatayda çapı:20 cm
yükseklik:16 cm
Kapasite (litre):
yaklaşık 2 lt kadar
Canlılar:
anubias
Malzemeler:
hagen siyah kum
saksı torfu
kestane ağacının kovuğundan çıkan oldukça verimli bir torf
İki torfu karıştırdım. Toplamda yaklaşık iki avucumun içine sığcak kadardan biraz az.
Akvaryum Bakımı:
haftada bir %25 su değişimi
Kullanılan Yemler:
henüz herhangi bir hayvan yok.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
mayalı CO2 sisteminden CO2 takviyesi
Uzun zamandır bitkili bir akvaryum kurmaya uğraşıyorum fakat öğrenciyim ve maddi yetersizlikten dolayı yavaş ilerliyor kuruluşu. Bu yüzden hobiyle bağı koparmamak için böyle bir uğraş içerisine girdim. Şimdilik hoş gözüktüğü kanısındayım. Size sormak istediğim:
1) Torf fazla gelip bitkiyi yakar mı? Torfun içerdiği makro ve mikro elementleri analiz etmedim.
2) Biraz java moss bitki eklemeyi düşünüyorum. Bu konuda başka tür öneriniz veya görüşünüz varmı?
3) Fotoğrafta tam net değil fakat salyangoz yumurtaları var bunun gibi bi grup daha yumurta var. Eğer yaşarlarsa bir iki tane de karides eklemeyi düşünüyorum. Java moss ve bir bitki daha olursa yeterli O2i sağlar diye düşünüyorum. Böyle bir şey yapılabilir mi?
4) Bir yaprağın sapında hafif bir çürüme var. Acaba bendeyken mi çürüme başladı yoksa aldığımda mı vardı tam dikkat etmedim. Bitkiyi alalı 3 gün oluyor bu sürede olmuş olabilir mi ve sebebi nedir sizce?
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler scorpion26, 09:58
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
