ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Scorpio
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mart 2013 22:01
Son Ziyaret:
08 Ekim 2013 19:35
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
KIVANÇ ERKEN
Doğum Tarihi:
10 Mart 1990
Yaş:
36
İl:
Ankara
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
KIVANÇ ERKEN
SON 10 MESAJI
Canlı doğuran akvaryumum
Gayer hoş olmuş, ama sanırsam canlı bitkiniz var ve grolüx florasan yok. Mavi florasan yerine grolux alın derim ben.
Gayer hoş olmuş, ama sanırsam canlı bitkiniz var ve grolüx florasan yok. Mavi florasan yerine grolux alın derim ben.
İç filtreyi Çıkarıp & Dış Filtreye Geçtik ama...
Tetra 1200ün içinden çıkan malzemeleri kullandım, şelale aparatını çıkarınca daha da büyük tsunami etkisi yaptığı aşikar ancak şelaleyle birlikte kullanınca gayet az hareket var suda.
-Bir de bakteri kültürünü resmen boca ettim akvaryuma dış filtreye güzelce bir yerleşsinler diye. Ondan dolayı iç filtreyi takmak istemiyorum. Süngerler bioballlar tutsun bakterileri diye.
-Benim sıkıntım bu karbon/sünger/ ve seramikleri iyi yıkayamadım zamanım yoktu pek. Acaba bunlar salınım mı yaptı. Normal mi bir dış filtreyi ilk kurduğumuzda bir miktar bulanıklık?
Tetra 1200ün içinden çıkan malzemeleri kullandım, şelale aparatını çıkarınca daha da büyük tsunami etkisi yaptığı aşikar ancak şelaleyle birlikte kullanınca gayet az hareket var suda.
-Bir de bakteri kültürünü resmen boca ettim akvaryuma dış filtreye güzelce bir yerleşsinler diye. Ondan dolayı iç filtreyi takmak istemiyorum. Süngerler bioballlar tutsun bakterileri diye.
-Benim sıkıntım bu karbon/sünger/ ve seramikleri iyi yıkayamadım zamanım yoktu pek. Acaba bunlar salınım mı yaptı. Normal mi bir dış filtreyi ilk kurduğumuzda bir miktar bulanıklık?
İç filtreyi Çıkarıp & Dış Filtreye Geçtik ama...
Arkadaşlar 150Litrelik akvaryumumda 1800L/s devirli ADA W501 İç filtre kullanıyordum bunu çıkarıp.
Tetratec ex-1200 dış filtre taktım.
Çalıştıralı 12 saat civarı oldu nitrivec/aquatan ekledim. Normalde iç filtreyle su hiç bulanmazdı. Dış filtre bulanıklığı zaman için de mi alıyor?
-İçindeki malzemerini çok iyi yıkadığım söylenemez, şöyle bir suyun altına tuttum. (Sünger,Seramik,Bioball,Karbon,Elyaf) (En iyi karbonu yıkadım ama siyahlığın bitmesini beklemedim, sonuçta kömür bu sabaha kadar yıkasamda bişey değişmez diye düşündüm)
-150 litreye Tetra 1200 tsunami etkisi yapar dediler ancak, şelale aparatını taktım şırıl şırıl yumuşak bir edayla akıyor.
-İç filtrem suyu resmen çalkalıyordu.
Acaba yaşadıklarım normal mi, bulanıklık geçecek mi? İç filtreyi de kullanmalımıyım yetmez mi EX1200 tek başına 150litreye?
Arkadaşlar 150Litrelik akvaryumumda 1800L/s devirli ADA W501 İç filtre kullanıyordum bunu çıkarıp.
Tetratec ex-1200 dış filtre taktım.
Çalıştıralı 12 saat civarı oldu nitrivec/aquatan ekledim. Normalde iç filtreyle su hiç bulanmazdı. Dış filtre bulanıklığı zaman için de mi alıyor?
-İçindeki malzemerini çok iyi yıkadığım söylenemez, şöyle bir suyun altına tuttum. (Sünger,Seramik,Bioball,Karbon,Elyaf) (En iyi karbonu yıkadım ama siyahlığın bitmesini beklemedim, sonuçta kömür bu sabaha kadar yıkasamda bişey değişmez diye düşündüm)
-150 litreye Tetra 1200 tsunami etkisi yapar dediler ancak, şelale aparatını taktım şırıl şırıl yumuşak bir edayla akıyor.
-İç filtrem suyu resmen çalkalıyordu.
Acaba yaşadıklarım normal mi, bulanıklık geçecek mi? İç filtreyi de kullanmalımıyım yetmez mi EX1200 tek başına 150litreye?
Tetra Tec Dış Filtre Ex 1200 L/H Hakkında
|
Arkadaşlar aldım TetraTec 1200 150litreydi akvaryum 170 oldu sayesinde :P
Bugün kurdum ilk izlenimlerim bi garip.. -Öncelikle bundan evvel 1800 L/h ADA W501 Model iç filtre kullanıyodum. Ki gördüm ki o tsunami etkisi yapıyormuş gerçektende (şelale aparatı yoktu) -Kutudan çıkan birçok vantuz ve vantuza benzer şeyleri nereye takacagımı bilemedim. Ayrıca 2 tane de conta vardı onları da takmadım. -Yaklaşık 10dakika belkide 15dakika boyunca su pompalamam gerekti filtrenin içine. -İç malzemeri açtım öyle saatlerce yıkayamadım bi suyun altına tuttum içindeki seramik, bioball, sünger ve karbonu. (Karbonun poşetlerini açmadım) En çok karbonu yıkadım siyah siyah aktı su, seramikleri biraz az yıkadım umarım problem olmaz. Şuan 10 saattir falan çalışıyor ve su çok bulanık durumda. (Sera nitrivec ve aquatan ekledim baya bi) Bu bulanıklık heralde seramik ve karbondan kaynaklı umarım geçer. Ama sanırsam iç filtreyi çıkardım ve dış filtre o kadar iyi mekanik filtrasyon sağlamıyor. Şelale aparatını taktım ve cama çevirdim (canlıdoguran/neon/ramirezi bakıyorum) açıkcası ben tsunamiler beklerken su kıpırdamıyor bu şekilde. Öneri ve görüşlerinizi bekliyorum... |
|
KIVANÇ ERKEN
|
150 Litre akvaryuma Tetratec EX1200 Dış Fitre
Arkadaşlar aldım TetraTec 1200 150litreydi akvaryum 170 oldu sayesinde :P
Bugün kurdum ilk izlenimlerim bi garip..
-Öncelikle bundan evvel 1800 L/h ADA W501 Model iç filtre kullanıyodum. Ki gördüm ki o tsunami etkisi yapıyormuş gerçektende (şelale aparatı yoktu)
-Kutudan çıkan birçok vantuz ve vantuza benzer şeyleri nereye takacagımı bilemedim. Ayrıca 2 tane de conta vardı onları da takmadım.
-Yaklaşık 10dakika belkide 15dakika boyunca su pompalamam gerekti filtrenin içine.
-İç malzemeri açtım öyle saatlerce yıkayamadım bi suyun altına tuttum içindeki seramik, bioball, sünger ve karbonu. (Karbonun poşetlerini açmadım) En çok karbonu yıkadım siyah siyah aktı su, seramikleri biraz az yıkadım umarım problem olmaz.
Şuan 10 saattir falan çalışıyor ve su çok bulanık durumda. (Sera nitrivec ve aquatan ekledim baya bi)
Bu bulanıklık heralde seramik ve karbondan kaynaklı umarım geçer. Ama sanırsam iç filtreyi çıkardım ve dış filtre o kadar iyi mekanik filtrasyon sağlamıyor.
Şelale aparatını taktım ve cama çevirdim (canlıdoguran/neon/ramirezi bakıyorum) açıkcası ben tsunamiler beklerken su kıpırdamıyor bu şekilde.
Öneri ve görüşlerinizi bekliyorum...
Arkadaşlar aldım TetraTec 1200 150litreydi akvaryum 170 oldu sayesinde :P
Bugün kurdum ilk izlenimlerim bi garip..
-Öncelikle bundan evvel 1800 L/h ADA W501 Model iç filtre kullanıyodum. Ki gördüm ki o tsunami etkisi yapıyormuş gerçektende (şelale aparatı yoktu)
-Kutudan çıkan birçok vantuz ve vantuza benzer şeyleri nereye takacagımı bilemedim. Ayrıca 2 tane de conta vardı onları da takmadım.
-Yaklaşık 10dakika belkide 15dakika boyunca su pompalamam gerekti filtrenin içine.
-İç malzemeri açtım öyle saatlerce yıkayamadım bi suyun altına tuttum içindeki seramik, bioball, sünger ve karbonu. (Karbonun poşetlerini açmadım) En çok karbonu yıkadım siyah siyah aktı su, seramikleri biraz az yıkadım umarım problem olmaz.
Şuan 10 saattir falan çalışıyor ve su çok bulanık durumda. (Sera nitrivec ve aquatan ekledim baya bi)
Bu bulanıklık heralde seramik ve karbondan kaynaklı umarım geçer. Ama sanırsam iç filtreyi çıkardım ve dış filtre o kadar iyi mekanik filtrasyon sağlamıyor.
Şelale aparatını taktım ve cama çevirdim (canlıdoguran/neon/ramirezi bakıyorum) açıkcası ben tsunamiler beklerken su kıpırdamıyor bu şekilde.
Öneri ve görüşlerinizi bekliyorum...
Tetra Tec Dış Filtre Ex 1200 L/H Hakkında
150 litreye ex1200 alsam akvaryumu büyütürsem yeniden kullanma amacıyla olur mu?
Bir de içinden çıkan hortum kaç metre, ve şelale aparatı çıkıyor mu? O kaç santimetre?
150 litreye ex1200 alsam akvaryumu büyütürsem yeniden kullanma amacıyla olur mu?
Bir de içinden çıkan hortum kaç metre, ve şelale aparatı çıkıyor mu? O kaç santimetre?
Soğuk su türleri ?
Kışın çatıda durabilecek derken, açık havayı kastediyorsanız ısıtıcısız hiçbir balığa bakamazsınız. Çünkü su donar. Hayvanlar nefes alamaz. (Donan göllerde buzun altında yaşayan balıklardan bahsetmeyelim adı üstünde onlar "göl".)
Sizin akvaryumunuz / yada havuzunuzda eğer ki açık havada değilse ısıtıcısız bakabileceğiniz balıklar vardır. Fakat burda bir diğer önemli konu havuzun/akvaryumun boyutudur. Hiç bir balık gün içerisinde 10 derecelik bir su sıcaklıgı oynamasını kolay kolay tolere edemez. Ama 24 saat içinde 4-5 derece tolere edebilecek bir sıcaklıktır. Burda önemli olan konu, havuzun boyutu. Küçük bir su kütlesinin ısı alışveriş hızıyla büyük bir su kütlesinin ısı alışveriş hızı aynı olmayacaktır. Yani kapalı bir alanda kışın geceleri suyun 12 13 derecenin altına düşmeyecek şekilde koi/japon/sazan/alabalık :) tarzı balıklar sorun çıkarmaz. Yazında 25 26 derecenin üstüne çıkmayacaksa tabi. Bunun için önemli olan suyun miktarı. Gece gündüz sıcaklık farkı 2 3 derece ise Alligator Gar gibi türler dahi besleyebilirsiniz. Lakin dikkat edin timsahtan pek farkı yoktur :)
Kışın çatıda durabilecek derken, açık havayı kastediyorsanız ısıtıcısız hiçbir balığa bakamazsınız. Çünkü su donar. Hayvanlar nefes alamaz. (Donan göllerde buzun altında yaşayan balıklardan bahsetmeyelim adı üstünde onlar "göl".)
Sizin akvaryumunuz / yada havuzunuzda eğer ki açık havada değilse ısıtıcısız bakabileceğiniz balıklar vardır. Fakat burda bir diğer önemli konu havuzun/akvaryumun boyutudur. Hiç bir balık gün içerisinde 10 derecelik bir su sıcaklıgı oynamasını kolay kolay tolere edemez. Ama 24 saat içinde 4-5 derece tolere edebilecek bir sıcaklıktır. Burda önemli olan konu, havuzun boyutu. Küçük bir su kütlesinin ısı alışveriş hızıyla büyük bir su kütlesinin ısı alışveriş hızı aynı olmayacaktır. Yani kapalı bir alanda kışın geceleri suyun 12 13 derecenin altına düşmeyecek şekilde koi/japon/sazan/alabalık :) tarzı balıklar sorun çıkarmaz. Yazında 25 26 derecenin üstüne çıkmayacaksa tabi. Bunun için önemli olan suyun miktarı. Gece gündüz sıcaklık farkı 2 3 derece ise Alligator Gar gibi türler dahi besleyebilirsiniz. Lakin dikkat edin timsahtan pek farkı yoktur :)
120x40x50 - Malawi
Sevgili akvarist dostlar,
120x40x50 akvaryumda = 240L
120x47x60 akvaryum = 340L
1e 3 dişi yunus
2e 5 dişi sp
2e 5 dişi iceman
1e 3 dişi demasoni
4 tinfoil
4 Sydontis (Ters Yüzen)
Olur mu olmaz mı
120x47x60 akvaryumda
Scorpio 2013-05-08 13:31:17
Sevgili akvarist dostlar,
120x47x60 akvaryum = 340L
1e 3 dişi yunus
2e 5 dişi sp
2e 5 dişi iceman
1e 3 dişi demasoni
4 Sydontis (Ters Yüzen)
Olur mu olmaz mı

120x47x60 akvaryumda
30 Litre (50)cm
Kılıç Kuyruk 100Litrede 1e3d şeklinde beslenir derken 100litre 4 balık için mi yoksa 100litreye 5erkek 15 dişi uygun mu?
Kılıç Kuyruk 100Litrede 1e3d şeklinde beslenir derken 100litre 4 balık için mi yoksa 100litreye 5erkek 15 dişi uygun mu?
150 Litre akvaryuma Tetratec EX1200 Dış Fitre
Sevgili hobiciler, 80x36x50 145litrelik bitkili canlı doğuran/tetra/ramirezi tankım var dış filtresiz idare ettim iki ay ama artık hayvanlara hizmet götürmem lazım...
-Tetratec 1200 alıyım diyorum bir çok şey yazılmış hakkında, ama 1-2 senelik konular. Tetra EX1200 kullananlarda son durum nedir tavsiye eder misiniz?
-145 litrelik akvaryumda tsunami etkisi yaratır mı? Ç-ok mu gelir akış hızı, rahatsız olur mu balıklar? İleride daha büyük bir akvaryum kurarsam da kullanırım diye alacağım.
Bir de akvaryum şifonyerimin üzerinde duruyor yani özel dolap yok ve yatagımın hemen yanında akvaryum, ses yapar mı ve daha da önemlisi su borularının uzunlugu yeterli gelir mi? (80cmlik şifonyerin sağında duracak, 50cm akvaryum yüksekliği 70cm de şifonyer 120cm,80cm =Hipotenüs 130cm olur bide takılacak alan için 2.5 metre olması lazım bir borunun sanırım.)
Scorpio 2013-05-08 00:53:12
Sevgili hobiciler, 80x36x50 145litrelik bitkili canlı doğuran/tetra/ramirezi tankım var dış filtresiz idare ettim iki ay ama artık hayvanlara hizmet götürmem lazım...
-Tetratec 1200 alıyım diyorum bir çok şey yazılmış hakkında, ama 1-2 senelik konular. Tetra EX1200 kullananlarda son durum nedir tavsiye eder misiniz?
-145 litrelik akvaryumda tsunami etkisi yaratır mı? Ç-ok mu gelir akış hızı, rahatsız olur mu balıklar? İleride daha büyük bir akvaryum kurarsam da kullanırım diye alacağım.
Bir de akvaryum şifonyerimin üzerinde duruyor yani özel dolap yok ve yatagımın hemen yanında akvaryum, ses yapar mı ve daha da önemlisi su borularının uzunlugu yeterli gelir mi? (80cmlik şifonyerin sağında duracak, 50cm akvaryum yüksekliği 70cm de şifonyer 120cm,80cm =Hipotenüs 130cm olur bide takılacak alan için 2.5 metre olması lazım bir borunun sanırım.)
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
KULLANICILAR
- 38 Online Kullanıcı, 21 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
