ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Nikolay
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ağustos 2015 21:45
Son Ziyaret:
30 Eylül 2015 15:51
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Nikolay
Doğum Tarihi:
21 Ağustos 1989
Yaş:
36
İl:
Mugla
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Muhabbet KuŞu Üretim Hobi
&
50 CM Bombeli Akvaryum Hobici
4 Dişi Lepistes
2 Erkek Lepistes
1 Vatoz
2 Plati Dişi Erkek
1 Silver Moli Dişi
1 Black Moli Erkek
1 Erkek Elma Salyangoz
2 Yavru Lepistes
SON 10 MESAJI
Saz Bitkisi Aldım 2 Kök Bi Nasıl Cogaltcam Bunları
[QUOTE=Sheyda 2723]Merhaba keske üzerlerini kesmeseydiniz cunku o sekilde curume yapiyo sazlar aklinizda oldun dipten koparilir
[/QUOTE]
Uzamayaca[QUOTE=Gokay YAGAR][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/150090/536.jpg[/IMG]
bu şekilde çoğalıyor.
Latince isim:Vallisneria americana (gigantea)
Eşanlamlılar:Array
Habitat:Asya
Height:50-100+ cm
Width:15-+ cm
Light:Düşük-Çok yüksek
Temperature:18-30°C
Water hardness:Yumuşak-Çok sert
pH degree:6.0 - 9.5 pH
Growth speed:Hızlı
Bakım:Çok kolay[/QUOTE]
Aradığım cevap buydu cok iyi oldu en azından görmüş oldum ... :)) teşekkür ederim [:iyi:]
[QUOTE=Sheyda 2723]Merhaba keske üzerlerini kesmeseydiniz cunku o sekilde curume yapiyo sazlar aklinizda oldun dipten koparilir
[/QUOTE]
İş işten geçti artık desenize :) çürüme şuan yok ama kesilen yaprakların uzamayacağını bilerek akvaryuma göre kestim :) Sonra ele dolaşıyor dip cekimi yaparken. Çok uzundular
[QUOTE=Sheyda 2723]Merhaba keske üzerlerini kesmeseydiniz cunku o sekilde curume yapiyo sazlar aklinizda oldun dipten koparilir
[/QUOTE]
Uzamayaca[QUOTE=Gokay YAGAR][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/150090/536.jpg[/IMG]
bu şekilde çoğalıyor.
Latince isim:Vallisneria americana (gigantea)
Eşanlamlılar:Array
Habitat:Asya
Height:50-100+ cm
Width:15-+ cm
Light:Düşük-Çok yüksek
Temperature:18-30°C
Water hardness:Yumuşak-Çok sert
pH degree:6.0 - 9.5 pH
Growth speed:Hızlı
Bakım:Çok kolay[/QUOTE]
Aradığım cevap buydu cok iyi oldu en azından görmüş oldum ... :)) teşekkür ederim [:iyi:]
[QUOTE=Sheyda 2723]Merhaba keske üzerlerini kesmeseydiniz cunku o sekilde curume yapiyo sazlar aklinizda oldun dipten koparilir
[/QUOTE]
İş işten geçti artık desenize :) çürüme şuan yok ama kesilen yaprakların uzamayacağını bilerek akvaryuma göre kestim :) Sonra ele dolaşıyor dip cekimi yaparken. Çok uzundular
Bu Da Benim Akvaryumum 40 Litre Bakınız. !
[QUOTE=mesutok]Tebrikler güzel bir akvaryum olmuş, sağlıklı günlerde besleyin balıkları birdişininde kıç kısmı siyahlaşmış belliki yavru var hamile. Sağlıklı hobiler.[:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim belki biraz amatörce fakat , gerçekten balıklarımın sağlıklı olduğunu düşünüyorum 40 Litre bir akvaryumu cok doldurmak istemiyorum .
[QUOTE=mesutok]Tebrikler güzel bir akvaryum olmuş, sağlıklı günlerde besleyin balıkları birdişininde kıç kısmı siyahlaşmış belliki yavru var hamile. Sağlıklı hobiler.[:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim belki biraz amatörce fakat , gerçekten balıklarımın sağlıklı olduğunu düşünüyorum 40 Litre bir akvaryumu cok doldurmak istemiyorum .
Saz Bitkisi Aldım 2 Kök Bi Nasıl Cogaltcam Bunları
Merhabalar ,
Petshoptan iki kök saz bitkisi aldım baya bi uzundu 1 metre kadar cogunu kesmek zorunda kaldım , zaten petshopcuda üretmiş baya bi akvaryumunda duruyordu akvaryumum 37 cm yükseliginde adam dediki akvaryumun boyutuna göre kesebilirsin bunları üstlerinden dedi . Peki neresinden cogaltıp başka bir yere ekebileceğim foto koydum ilgilenirseniz sevinirim. Bitkiyle pek alakam olmadığı için resim koyayım ordan gösterin bana size zahmet hangi dallarıı cogaltırım keserim ayırırım bnim resimlerden gösteriniz.
[IMG]http://i.hizliresim.com/rVkbZa.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/951BoZ.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/Eqd1mD.jpg[/IMG]
Merhabalar ,
Petshoptan iki kök saz bitkisi aldım baya bi uzundu 1 metre kadar cogunu kesmek zorunda kaldım , zaten petshopcuda üretmiş baya bi akvaryumunda duruyordu akvaryumum 37 cm yükseliginde adam dediki akvaryumun boyutuna göre kesebilirsin bunları üstlerinden dedi . Peki neresinden cogaltıp başka bir yere ekebileceğim foto koydum ilgilenirseniz sevinirim. Bitkiyle pek alakam olmadığı için resim koyayım ordan gösterin bana size zahmet hangi dallarıı cogaltırım keserim ayırırım bnim resimlerden gösteriniz.
[IMG]http://i.hizliresim.com/rVkbZa.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/951BoZ.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/Eqd1mD.jpg[/IMG]
Bu Da Benim Akvaryumum 40 Litre Bakınız. !
Canlı Doğuranlar Serisi takımı bir akvaryum olmak üzere sizlere göstermek istedim.
Akvaryumda Black moly , Silver Moly , Lepistes , plati , Elma Salyangozu , Vatoz bulunmakta. İleriki zamanlarda yapay bitkiler gidecek yerini tam olarak Elodea , tilki kuyruğu ve saz bitkileri kayalıklar yerini alacaktır. Video henüz şuan yükleniyor ..
[VID]http://youtu.be/fSrVR1YnoEk[/VID]
Canlı Doğuranlar Serisi takımı bir akvaryum olmak üzere sizlere göstermek istedim.
Akvaryumda Black moly , Silver Moly , Lepistes , plati , Elma Salyangozu , Vatoz bulunmakta. İleriki zamanlarda yapay bitkiler gidecek yerini tam olarak Elodea , tilki kuyruğu ve saz bitkileri kayalıklar yerini alacaktır. Video henüz şuan yükleniyor ..
[VID]http://youtu.be/fSrVR1YnoEk[/VID]
Sonunda Geldi Minik Gözler ..
[QUOTE=BadWolf]Ben dişiyi en son gördüğümde yavruluktaydı (delinen şişe) , rafya da tanktaydı. O yüzden bu tarz bir yorum yazdım.
Rafya kötü demeye çalışmadım anlayacağınız. Yalnız rafyayı normalde daha ince tiftmiyorlar mı?[/QUOTE]
Anladım :) Hayır tiftmiyorlar . Bir sorun yok şuan diğer balıkta yavru vermeye başladı 21 birisinden aldık bakalım şimdi diğer yavrulayandan ne kadar alacağız 2 tane geldi şuan. Ve yavruluğu çok iyi yapmısım o eski şişeyi attım şimdiki şişe büyük yavru büyütme için , cok büyük oval derin ve içerisine dış filtre şelalesinin bir çıkışından hava hortumu bağlayıp şişenin içine akıtıyorum hem sirkülasyonu sağlıyor hem hava veriyor balıklar gözle[:O] farkedilir şekilde 4 -5 günde büyüdü.
Canlı bitki alacaktım fakat hiç bir yerde yok stokta kalmamış cogu yerde 1balik.com dan alışveriş yapıyorm ben ordada yok eldoa star java moss tilki kuyruğu kalmamış.[EDIT]Nikolay,2015-08-28 23:57:06[/EDIT]
[QUOTE=BadWolf]Ben dişiyi en son gördüğümde yavruluktaydı (delinen şişe) , rafya da tanktaydı. O yüzden bu tarz bir yorum yazdım.
Rafya kötü demeye çalışmadım anlayacağınız. Yalnız rafyayı normalde daha ince tiftmiyorlar mı?[/QUOTE]
Anladım :) Hayır tiftmiyorlar . Bir sorun yok şuan diğer balıkta yavru vermeye başladı 21 birisinden aldık bakalım şimdi diğer yavrulayandan ne kadar alacağız 2 tane geldi şuan. Ve yavruluğu çok iyi yapmısım o eski şişeyi attım şimdiki şişe büyük yavru büyütme için , cok büyük oval derin ve içerisine dış filtre şelalesinin bir çıkışından hava hortumu bağlayıp şişenin içine akıtıyorum hem sirkülasyonu sağlıyor hem hava veriyor balıklar gözle[:O] farkedilir şekilde 4 -5 günde büyüdü.
Canlı bitki alacaktım fakat hiç bir yerde yok stokta kalmamış cogu yerde 1balik.com dan alışveriş yapıyorm ben ordada yok eldoa star java moss tilki kuyruğu kalmamış.[EDIT]Nikolay,2015-08-28 23:57:06[/EDIT]
Sonunda Geldi Minik Gözler ..
[QUOTE=BadWolf]İşte bu yüzden yavruluk kullanmak saçmadır; Yavruluğun tasarım amacı aslen anne ,yavrular ve diğer balıkları birbirinden ayırmaktır. Ancak hesaba katılmayan şey, normal ortamda doğum yapan lepistes dibe çökecek,saklanacaktır. Oysa yavruluktaki dişi yüzeyde ve göz önünde durmaya mecburdur. Bu dişiyi doğum sırasında strese sokar.
Yavruluk tasarımındaki diğer hesaba katılmayan şey ise yavrunun doğar doğmaz alttaki bölmeye inmek yerine yüzeye, hava keselerini havayla doldurmaya çıkacak olmalarıdır.
Normal tankta doğum yapan dişi dipteyken yavru hızla yüzeye çıkacak, anne ile yavrular karşılaşmayacaktır. Ancak yavrulukta dişi de yüzeyde olduğundan yavrunun anne ile karşılaşması kaçınılmazdır. Zaten strese girmiş olan dişi doğum sırasında harcadığı enerjiyi de kendi yavrularını yiyerek kazanacaktır.
Kısacası yavruluk kullanmak, kullanmamaktan daha fazla kayba neden olur.
İnsanların rafya yada bitki kullanmasının sebebi de bu zaten. Teknik olarak tankta duran rafyanın dişinize hiçbir hayrı olmaz..[/QUOTE]
ben yavruluk kullanmadim ki ? O rsfya olmasaydı ben suan 21 tane yavruyu alamazdim dogum akvaryum ici gerceklesti hic yavruluga girmedi dogum icin yavruluk yok zaten almayida dusunmuyorum. Rafya nin icine dogurdu disi cok faydasi var oyle demeyin ... Ve dogum normal tankta gerceklesti aninda cikardigibni yiyordu bi kacini gordum yerken bazilarida kacti rafyaya 21 tane aldm sknti yok 5 litre damacanayi kestm dis filtre selaleden havayi baglayip igneyle delik actm ana tankta gayet mutlular
üretimhanelerde bile rafya
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=j7XSpn_kjl4[/VID][EDIT]Nikolay,2015-08-24 01:02:02[/EDIT]
[QUOTE=BadWolf]İşte bu yüzden yavruluk kullanmak saçmadır; Yavruluğun tasarım amacı aslen anne ,yavrular ve diğer balıkları birbirinden ayırmaktır. Ancak hesaba katılmayan şey, normal ortamda doğum yapan lepistes dibe çökecek,saklanacaktır. Oysa yavruluktaki dişi yüzeyde ve göz önünde durmaya mecburdur. Bu dişiyi doğum sırasında strese sokar.
Yavruluk tasarımındaki diğer hesaba katılmayan şey ise yavrunun doğar doğmaz alttaki bölmeye inmek yerine yüzeye, hava keselerini havayla doldurmaya çıkacak olmalarıdır.
Normal tankta doğum yapan dişi dipteyken yavru hızla yüzeye çıkacak, anne ile yavrular karşılaşmayacaktır. Ancak yavrulukta dişi de yüzeyde olduğundan yavrunun anne ile karşılaşması kaçınılmazdır. Zaten strese girmiş olan dişi doğum sırasında harcadığı enerjiyi de kendi yavrularını yiyerek kazanacaktır.
Kısacası yavruluk kullanmak, kullanmamaktan daha fazla kayba neden olur.
İnsanların rafya yada bitki kullanmasının sebebi de bu zaten. Teknik olarak tankta duran rafyanın dişinize hiçbir hayrı olmaz..[/QUOTE]
ben yavruluk kullanmadim ki ? O rsfya olmasaydı ben suan 21 tane yavruyu alamazdim dogum akvaryum ici gerceklesti hic yavruluga girmedi dogum icin yavruluk yok zaten almayida dusunmuyorum. Rafya nin icine dogurdu disi cok faydasi var oyle demeyin ... Ve dogum normal tankta gerceklesti aninda cikardigibni yiyordu bi kacini gordum yerken bazilarida kacti rafyaya 21 tane aldm sknti yok 5 litre damacanayi kestm dis filtre selaleden havayi baglayip igneyle delik actm ana tankta gayet mutlular
üretimhanelerde bile rafya
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=j7XSpn_kjl4[/VID][EDIT]Nikolay,2015-08-24 01:02:02[/EDIT]
Sonunda Geldi Minik Gözler ..
Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim yorumlarınız için 19 tane kurtarabildim , artık annenin karın şişikliği gitti. rahat 30 40 tane yavru yemiştir .
Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim yorumlarınız için 19 tane kurtarabildim , artık annenin karın şişikliği gitti. rahat 30 40 tane yavru yemiştir .
Sonunda Geldi Minik Gözler ..
[QUOTE=Cbci] Hayırlı olsun [:D]Bol bol sağlıklı yavruların olur İNŞALLAH [:nazar:]. [/QUOTE]
tesekkur ederim fakat 18 tanesini kurtarabildim geri kalanini yedi anac gozumun onunde[:(] dogurur dogurmaz balik dogmaya kalmadan anasi yiyor bn bile hizina yetisemedim[EDIT]Nikolay,2015-08-23 13:01:35[/EDIT]
[QUOTE=Cbci] Hayırlı olsun [:D]Bol bol sağlıklı yavruların olur İNŞALLAH [:nazar:]. [/QUOTE]
tesekkur ederim fakat 18 tanesini kurtarabildim geri kalanini yedi anac gozumun onunde[:(] dogurur dogurmaz balik dogmaya kalmadan anasi yiyor bn bile hizina yetisemedim[EDIT]Nikolay,2015-08-23 13:01:35[/EDIT]
Sonunda Geldi Minik Gözler ..
Çok sevimliler[:3], ilk yavrularımızda aldık . Daha doğuma devam ... şuan akvaryumda gördüklerimi topladım 14 tane ayırdım , daha ara ara doğuruyor rafya içinde kabuk içinde saklananlarda mevcut ellemedim şimdi hepsini bir doğursun sabah saatlerinde alacagım.[:)]
[VID]http://youtu.be/D8iGMQgf-80[/VID]
Konuyu gec actim görün istedim
Çok sevimliler[:3], ilk yavrularımızda aldık . Daha doğuma devam ... şuan akvaryumda gördüklerimi topladım 14 tane ayırdım , daha ara ara doğuruyor rafya içinde kabuk içinde saklananlarda mevcut ellemedim şimdi hepsini bir doğursun sabah saatlerinde alacagım.[:)]
[VID]http://youtu.be/D8iGMQgf-80[/VID]
Konuyu gec actim görün istedim
5 litrelik akvaryumda hangi balık beslenir
[QUOTE=fehim1]5 litrelik akvaryumda neler besleyebilirim. editededitIDKaPTaN/editIDeditDate2011-03-08 02:44:14/editDate/edited[/QUOTE]
5 LİTRELİK DAMACANADA BETTA BESLE KARDESİM.
[QUOTE=fehim1]5 litrelik akvaryumda neler besleyebilirim. editededitIDKaPTaN/editIDeditDate2011-03-08 02:44:14/editDate/edited[/QUOTE]
5 LİTRELİK DAMACANADA BETTA BESLE KARDESİM.
SON MESAJLAR
- L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
