ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kirazkentli44
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
29
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Mayıs 2016 21:29
Son Ziyaret:
01 Ekim 2017 12:57
Toplam Mesaj:
84 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Malatya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
%100 Yerli Sosyal Medya
www.finkafe.com
SON 10 MESAJI
Elma Salyangozunun Kabuğu Hakkında
Selamlar. Bir kaç hafta önce elma salyangozu almıştım.. akvaryumdaki ilk deneyimim elma salyangozları.. japonlarımla birlikte besliyorum ancak kabukları pürüzlü duruyor konu hakkında bilgi sahibi olanlara danışmak istedim.. genelde böylemidir yoksa bir hastalık mı.. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186428/130920172040011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186428/130920172040011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186428/130920172041281.jpg[/IMG]
Selamlar. Bir kaç hafta önce elma salyangozu almıştım.. akvaryumdaki ilk deneyimim elma salyangozları.. japonlarımla birlikte besliyorum ancak kabukları pürüzlü duruyor konu hakkında bilgi sahibi olanlara danışmak istedim.. genelde böylemidir yoksa bir hastalık mı.. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186428/130920172040011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186428/130920172040011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186428/130920172041281.jpg[/IMG]
Akvaryum Taşıma Ve Oksijen Tableti
Teşekkür ederim.. hayırlı bayramlar
[QUOTE=Kromatit]Şehirlerarası gönderimde oksijen basıyorlar. Öyle çok etkili bir şey olsa tablet de koyarlardı.
Oksijenin suda çözünmesi yüzey dalgaları ile olur. Araç sallanırken akvaryum suyu hiç olmadığı kadar sallanınca oksijene doyacak.
Oksijen veya co2 tabletleri pek verimli değiller. Baloncuk halinde havaya karışıyorlar.[/QUOTE]
Teşekkür ederim.. hayırlı bayramlar
[QUOTE=Kromatit]Şehirlerarası gönderimde oksijen basıyorlar. Öyle çok etkili bir şey olsa tablet de koyarlardı.
Oksijenin suda çözünmesi yüzey dalgaları ile olur. Araç sallanırken akvaryum suyu hiç olmadığı kadar sallanınca oksijene doyacak.
Oksijen veya co2 tabletleri pek verimli değiller. Baloncuk halinde havaya karışıyorlar.[/QUOTE]
Akvaryum Taşıma Ve Oksijen Tableti
Cevaplar için teşekkürler. Akvaryum bitkili değil. Midye kırığı kum ve bikaç dekor amaçlı taş mevcut. Arabada şahsi arabam devrilme riski olmayacak biri tutacak yanında ama aslında asıl sormak istediğim öğrenmek istediğim o tabletler akvaryumda da işlev görürmü? Yoksa tamamen kapalı poşetler içinmi daha uygun oksijen tabletler?
[QUOTE=Akvaristadam]
İyi günler,
Yarısını boşaltıp dediğiniz gibi taşınır ben bunu tecrübe ettim. Akvaryum araba salladığı için 5 cm hagen kumdan sökülen kökler oldu. Akvaryum suyu çöp oldu su bulandı. Tavsiye etmiyorum. Petshoplarda büyük balıklar için büyük poşetler var. Onlardan alıp iki tane balıklarınızı ona koyun bi sıkıntı yaşamazsınız. Ama suyu fazla doldurun.
Saygılar...[/QUOTE][QUOTE=Lodos muhafızı]
Merhaba hayırlı bayramlar
Eğer akvaryumun suyunu yarıya kadar boşaltıp o şekilde taşıyacak iseniz oksijen tableti yerine pilli hava motoru tavsiye ederim.Sonuçta her zaman bulundurulması gerekir.Fiyatı çok pahalı değil.En azından taşıma bahanesi ile elektrik kesilme durumlarında kullanabileceğiniz bir hava motorunuzda olmuş olur.saygılar [/QUOTE][QUOTE=Kromatit]Pilli hava motoru ekipman olarak güzel bir şey ama 2 saat için sadece kendi suyu ile kovaya koyup ara ara kapağını açsanız yeter.
Akvaryumu bütün olarak taşıması zor. Hem ağır olur hem de doluyken su sürekli sallanıyor. Devrilme riski var. [/QUOTE]
Cevaplar için teşekkürler. Akvaryum bitkili değil. Midye kırığı kum ve bikaç dekor amaçlı taş mevcut. Arabada şahsi arabam devrilme riski olmayacak biri tutacak yanında ama aslında asıl sormak istediğim öğrenmek istediğim o tabletler akvaryumda da işlev görürmü? Yoksa tamamen kapalı poşetler içinmi daha uygun oksijen tabletler?
[QUOTE=Akvaristadam]
İyi günler,
Yarısını boşaltıp dediğiniz gibi taşınır ben bunu tecrübe ettim. Akvaryum araba salladığı için 5 cm hagen kumdan sökülen kökler oldu. Akvaryum suyu çöp oldu su bulandı. Tavsiye etmiyorum. Petshoplarda büyük balıklar için büyük poşetler var. Onlardan alıp iki tane balıklarınızı ona koyun bi sıkıntı yaşamazsınız. Ama suyu fazla doldurun.
Saygılar...[/QUOTE][QUOTE=Lodos muhafızı]
Merhaba hayırlı bayramlar
Eğer akvaryumun suyunu yarıya kadar boşaltıp o şekilde taşıyacak iseniz oksijen tableti yerine pilli hava motoru tavsiye ederim.Sonuçta her zaman bulundurulması gerekir.Fiyatı çok pahalı değil.En azından taşıma bahanesi ile elektrik kesilme durumlarında kullanabileceğiniz bir hava motorunuzda olmuş olur.saygılar [/QUOTE][QUOTE=Kromatit]Pilli hava motoru ekipman olarak güzel bir şey ama 2 saat için sadece kendi suyu ile kovaya koyup ara ara kapağını açsanız yeter.
Akvaryumu bütün olarak taşıması zor. Hem ağır olur hem de doluyken su sürekli sallanıyor. Devrilme riski var. [/QUOTE]
Akvaryum Taşıma Ve Oksijen Tableti
Selamlar. Hayırlı bayramlar.. 60 Lt Akvaryumu yaklaşık iki saatlik mesafedeki evime taşıyacağım.. içinde üç japon iki çöpçü ve üç tanede danio zebra (zebra danio??) Var. Akvaryumcu bir adet oksijen tablet verdi bunu poşete koy bişey olmaz gider dedi. Benimde aklıma akvaryumun suyunu yarısına kadar boşaltıp balıklar da akvaryumdayken oksijen tableti atmak geldi.. pek fazla bilgim yok böyle birşey mümkün olurmu..[:?]
[EDIT]kirazkentli44,2017-09-01 19:31:41[/EDIT]
Selamlar. Hayırlı bayramlar.. 60 Lt Akvaryumu yaklaşık iki saatlik mesafedeki evime taşıyacağım.. içinde üç japon iki çöpçü ve üç tanede danio zebra (zebra danio??) Var. Akvaryumcu bir adet oksijen tablet verdi bunu poşete koy bişey olmaz gider dedi. Benimde aklıma akvaryumun suyunu yarısına kadar boşaltıp balıklar da akvaryumdayken oksijen tableti atmak geldi.. pek fazla bilgim yok böyle birşey mümkün olurmu..[:?]
[EDIT]kirazkentli44,2017-09-01 19:31:41[/EDIT]
Sobalı Evde Yaşayan Hobicilere Sorum Var
Kıymetli yorumlarınız için hepinize cok tesekkur ederim.kolay gelsin..
Kıymetli yorumlarınız için hepinize cok tesekkur ederim.kolay gelsin..
Sobalı Evde Yaşayan Hobicilere Sorum Var
[QUOTE=muratdeg]Tavsiyem 100 watt ısıtıcı kullanmanız. Akvaryumda buhar cam olursa elektrik tüketimi de çok azalır.[/QUOTE][QUOTE=fkarakaser]Merhaba, 50 litre akvaryumu 100 watt bır ısıtıcı kolaylıkla sabit sıcaklıkta tutar. Kaldı ki Japonlar için 22 derece bile çok sorun olmaz, çok soguk kış aylarında akvaryum derecesını gecici olarak 23-24 derece gıbı ayarlayabılırsınız.[/QUOTE]
Yorumlariniz icin tesekkur ederim. ilk kışımızı kazasız belasız atlatırız inşallah. İlk fırsatta buhar camını yapacam.[:iyi:]
[QUOTE=muratdeg]Tavsiyem 100 watt ısıtıcı kullanmanız. Akvaryumda buhar cam olursa elektrik tüketimi de çok azalır.[/QUOTE][QUOTE=fkarakaser]Merhaba, 50 litre akvaryumu 100 watt bır ısıtıcı kolaylıkla sabit sıcaklıkta tutar. Kaldı ki Japonlar için 22 derece bile çok sorun olmaz, çok soguk kış aylarında akvaryum derecesını gecici olarak 23-24 derece gıbı ayarlayabılırsınız.[/QUOTE]
Yorumlariniz icin tesekkur ederim. ilk kışımızı kazasız belasız atlatırız inşallah. İlk fırsatta buhar camını yapacam.[:iyi:]
Sobalı Evde Yaşayan Hobicilere Sorum Var
Arkadaşlar merhaba.
Malatya' da yaşıyorum ve evim sobalı. 50 Lt. Akvaryumda 5 japon 1cüce vatoz besliyorum. Bu hobiyle bu yaz tanıştım ve hiç kış geçirmedim balıklarimla.akvarymda dophin marka ısıtıcim var suanda oda sicakligi 22 derece akvaryum sicakligida 26 derece. Merak ettigim konu tam kar kışta sobali evde malum geceleri soba sonmeye mahkum ediliyor tekrar yakilmiyor haliyle ev sovuyor sabaha kadar bu sure icersinde isitici suyu kisin dahi olsa sabit sicaklikta tutabiliyirmu sobali evde yaşayan arkadaşlarim tecrubelerinizi benimle paylaşırsanız memnun olurum.
Arkadaşlar merhaba.
Malatya' da yaşıyorum ve evim sobalı. 50 Lt. Akvaryumda 5 japon 1cüce vatoz besliyorum. Bu hobiyle bu yaz tanıştım ve hiç kış geçirmedim balıklarimla.akvarymda dophin marka ısıtıcim var suanda oda sicakligi 22 derece akvaryum sicakligida 26 derece. Merak ettigim konu tam kar kışta sobali evde malum geceleri soba sonmeye mahkum ediliyor tekrar yakilmiyor haliyle ev sovuyor sabaha kadar bu sure icersinde isitici suyu kisin dahi olsa sabit sicaklikta tutabiliyirmu sobali evde yaşayan arkadaşlarim tecrubelerinizi benimle paylaşırsanız memnun olurum.
Akvaryuma 1 Hafta Tatil Verdim. Bakarmısınız..
[QUOTE=capo di capi]Filtreyi kendi suyuylamı yıkadınız. Bu tarz temizlikleri akvaryumdan aldığınız su ile yaparsanız döngüye zarar gelmez.
Aynı şey kum için de geçerli. [/QUOTE]
Filtreyi bu zamana kadar hep çeşme suyuyla yikadim.ama kumu akvaryumun içinde sadece bolca karistirdim yani içinde normal akvaryum suyu varken havalandirdim dip çekimiyle alamadigim pislikleri filtre ceksin diye. bir hafta sonra baliklari koyunca temiz olsun diye.bu arada filtre bir hafta balik yokken calisacak.
[QUOTE=viscool]
Keşke kuma hiç dokunmasaydınız. oksijensiz bakteriler kumda yaşar ve nitriti nitrata dönüştürürler. Bir süre nitrit düzeyini kontrol edin akvaryumunuzdaki[/QUOTE]
Oylemi diyosunuz[:(] nitriti nasil kontrol ederim bilmiyorum ama sizce döngü bir haftada filtre bir fiil calisir vaziyette içine havayi verir pisliği temizlerse oturmazmi yinede
[QUOTE=capo di capi]Filtreyi kendi suyuylamı yıkadınız. Bu tarz temizlikleri akvaryumdan aldığınız su ile yaparsanız döngüye zarar gelmez.
Aynı şey kum için de geçerli. [/QUOTE]
Filtreyi bu zamana kadar hep çeşme suyuyla yikadim.ama kumu akvaryumun içinde sadece bolca karistirdim yani içinde normal akvaryum suyu varken havalandirdim dip çekimiyle alamadigim pislikleri filtre ceksin diye. bir hafta sonra baliklari koyunca temiz olsun diye.bu arada filtre bir hafta balik yokken calisacak.
[QUOTE=viscool]
Keşke kuma hiç dokunmasaydınız. oksijensiz bakteriler kumda yaşar ve nitriti nitrata dönüştürürler. Bir süre nitrit düzeyini kontrol edin akvaryumunuzdaki[/QUOTE]
Oylemi diyosunuz[:(] nitriti nasil kontrol ederim bilmiyorum ama sizce döngü bir haftada filtre bir fiil calisir vaziyette içine havayi verir pisliği temizlerse oturmazmi yinede
Akvaryuma 1 Hafta Tatil Verdim. Bakarmısınız..
Arkadaşlar merhaba
Bir haftalığına şehir dışına cıkacağımdan 4 moli balığımı 50 litrelik akvaryumdan 20 litreye aldim komşuya verecem dönene kadar gitmeden birgün ben gözlemleyem diye erken aldim yeni akvaryumlarina. Bu arada da diğer büyük akvaryuma dip cekimi yaptim debisi daha yüksek olan iç filtremi taktim(normalde şelale filtre) yalniz bu bir haftada kumda temizlensin diye kumu alt üst ettim su iyice bulaniklasti aksama doğru suyun bulanikligi geçti tekrar filtreyi yikayip ayni işlemi yaptim hazir içinde balik yokken yanliz acaba hatami yaptim biyolojik döngüye zararmi verdim bilemedim eğer verdiysem bir haftada tekrar otururmu döngü bunu danışmak istiyorum size...
Arkadaşlar merhaba
Bir haftalığına şehir dışına cıkacağımdan 4 moli balığımı 50 litrelik akvaryumdan 20 litreye aldim komşuya verecem dönene kadar gitmeden birgün ben gözlemleyem diye erken aldim yeni akvaryumlarina. Bu arada da diğer büyük akvaryuma dip cekimi yaptim debisi daha yüksek olan iç filtremi taktim(normalde şelale filtre) yalniz bu bir haftada kumda temizlensin diye kumu alt üst ettim su iyice bulaniklasti aksama doğru suyun bulanikligi geçti tekrar filtreyi yikayip ayni işlemi yaptim hazir içinde balik yokken yanliz acaba hatami yaptim biyolojik döngüye zararmi verdim bilemedim eğer verdiysem bir haftada tekrar otururmu döngü bunu danışmak istiyorum size...
Yeni Erkek Molim Hakkinda(yem Savaşı)
Teşekkürler yorumun için Barış abi[:iyi:]
Teşekkürler yorumun için Barış abi[:iyi:]
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
~Emre,
Rafayel,
Hasan117,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Deoxyss,
yeekim,
Sfenks111,
ogurcay,
yns325,
EKAR,
zen666,
akvarist0683,
ssener,
mollok,
mesut alak,
ErayDemirel,
koray0684,
ciways,
metalhead,
blackstonep,
MuratOzdemir,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Osmanlı19,
egecinar,
1xbet apk_qsPl,
rigelnyy_qnKi,
Jeveux,
osmandbnl,
Alikadir,
DigitalPen,
BASARSURMEGOZ,
Sufisu,
Alibicimcilci,
riderfish,
Gürkan Şavkılı,
Fatihsm,
EthernalFlow,
şansal,
Flytheshrimp,
Umt61,
ercane,
TuRKeR,
Denizhann,
Wolkan,
OKIRATLI,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
