ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Blackmoon58
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
15
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Temmuz 2016 14:31
Son Ziyaret:
30 Kasım 2019 18:47
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serkan Yıldız
Doğum Tarihi:
03 Ocak 1990
Yaş:
36
İl:
Sivas
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bitkili akvaryum :Rose Tetra ,Moscow Blue Lepistes ,Neon Tetra,Rasbora,Cae, Çöpçü ve Vatoz...[Serkan Yıldız]
SON 10 MESAJI
120x60x50h Gübreleme El Metodu Hak.
[QUOTE=Tunc Berk]Bir çay kaşığı kuru potasyumun 300 litre tankıma ne kadar ppm potasyum kazandırdığını biliyorum.
Siz bana masal anlatıyorsunuz. Daha fazla uzatmaya gerek yok. İyi akşamlar.[/QUOTE]
Kimine masal kimine hakikat bu degerler ama şunu aciklamanizi istiyorum sizden haftada iki cay kasigi potasyum sizin tankinizda ne kadar deger olusturuyor aciklarsaniz sevinirim bende sizde bu sekil 300 litrelik tankta ne olup bitiyor ogrenmis oluruz
[QUOTE=Tunc Berk]Bir çay kaşığı kuru potasyumun 300 litre tankıma ne kadar ppm potasyum kazandırdığını biliyorum.
Siz bana masal anlatıyorsunuz. Daha fazla uzatmaya gerek yok. İyi akşamlar.[/QUOTE]
Kimine masal kimine hakikat bu degerler ama şunu aciklamanizi istiyorum sizden haftada iki cay kasigi potasyum sizin tankinizda ne kadar deger olusturuyor aciklarsaniz sevinirim bende sizde bu sekil 300 litrelik tankta ne olup bitiyor ogrenmis oluruz
120x60x50h Gübreleme El Metodu Hak.
[QUOTE=Tunc Berk]
Ben sorumun cevabını alamadan size cevap veremem. 1 kapak 5 ml sıvı potasyumunuz 200-250 litreye kaç ppm potasyum verir. Hazır satılan X markanın potasyum gübresi, forumda farklı hobicilerin yapıp sattığı ve hobicilerin kullanmak için kendileri yaptığı DIY sıvı potasyum gübrelerinin ml/pmm oranı aynı mıdır?
Aynı zamanda potasyum ve bitki yanması açıklamasını bekliyorum.[/QUOTE]
Valla kardesim koca kari hesabiyla is yapip sonradan markalar arasi urun kalite testi yapmiyoruz burda ben kendim kullandigim ve olcum lerimden yola cikarak soyluyorum yeni oturmakta olan tanka bicilenler bunlar obur marka suya 1ppm verirken benim hazirladigim 5 ppm verir diyorsan yine her halukarda siniri acmis olmazmisin ayrica potasyum eksikligi bitkilerde az ise delinme cok ise sararma yanma yapar bu sadece bitkili akvaryumlar icin gecerli degil seralardaki koklu bitkiler icin bile boyledir şunu soylesen anlarim 5 ay 6 ay sonrasinda bitkili tank oturdugu zaman 50 ppm e kadarda cikartsan sorun olmaz desen yine kabulum fazla gelirse su değişimiyle dengeyi saglariz deriz ama yeni tankta en ufak dengesizlik buyuk bir faciaya yol acar sunuda soylemek istiyorum ne kadar fark olustururki dediniz ya en basit bir ornek vermek istiyorum 300 litrelik bir tanka 6.5 ph lik su degeri tasiyan tanka 1 cay kasigi karbonat attigin zaman suyun ph i 9 dan yukari cikiyorsa baliklar icin bir tehdit olusturuyorsa bu anlik hizli degisim sizin haftada bu kadar atmaniz suyu parlatmaniz birden dengesini yukseltip dusurmeniz. Bir sorun tesgil etmez mi
[QUOTE=Tunc Berk]
Ben sorumun cevabını alamadan size cevap veremem. 1 kapak 5 ml sıvı potasyumunuz 200-250 litreye kaç ppm potasyum verir. Hazır satılan X markanın potasyum gübresi, forumda farklı hobicilerin yapıp sattığı ve hobicilerin kullanmak için kendileri yaptığı DIY sıvı potasyum gübrelerinin ml/pmm oranı aynı mıdır?
Aynı zamanda potasyum ve bitki yanması açıklamasını bekliyorum.[/QUOTE]
Valla kardesim koca kari hesabiyla is yapip sonradan markalar arasi urun kalite testi yapmiyoruz burda ben kendim kullandigim ve olcum lerimden yola cikarak soyluyorum yeni oturmakta olan tanka bicilenler bunlar obur marka suya 1ppm verirken benim hazirladigim 5 ppm verir diyorsan yine her halukarda siniri acmis olmazmisin ayrica potasyum eksikligi bitkilerde az ise delinme cok ise sararma yanma yapar bu sadece bitkili akvaryumlar icin gecerli degil seralardaki koklu bitkiler icin bile boyledir şunu soylesen anlarim 5 ay 6 ay sonrasinda bitkili tank oturdugu zaman 50 ppm e kadarda cikartsan sorun olmaz desen yine kabulum fazla gelirse su değişimiyle dengeyi saglariz deriz ama yeni tankta en ufak dengesizlik buyuk bir faciaya yol acar sunuda soylemek istiyorum ne kadar fark olustururki dediniz ya en basit bir ornek vermek istiyorum 300 litrelik bir tanka 6.5 ph lik su degeri tasiyan tanka 1 cay kasigi karbonat attigin zaman suyun ph i 9 dan yukari cikiyorsa baliklar icin bir tehdit olusturuyorsa bu anlik hizli degisim sizin haftada bu kadar atmaniz suyu parlatmaniz birden dengesini yukseltip dusurmeniz. Bir sorun tesgil etmez mi
120x60x50h Gübreleme El Metodu Hak.
[QUOTE=Tunc Berk]
Sizin henüz vakıf olmadığınız bilgilere dayanarak verdim.
Şimdi soruma cevap alabilir miyim?[/QUOTE]
Hayir siz bir olcu birimi soylemiyorsunuz sizin bilmediginiz bilgiyle diyerek kucumsuyorsunuz oda sizin yapiniz alakali bir durum olabilir sorun degil soyleyim potasyum bol bitkilendirilmis tanklarda dahi 1 kapak 5 ml litreyi gecmiycek sekilde atilir oda bu 5ml 200 ila 250 litrelik tank icin ideal bir birim suda cozunmus haliyle atilir bu 1ml ortalama baz alinarak yaklasik 50 litre icin uygun gorunen bir ölçüdür simdi ben sana soruyorum tunc bey kardesim bir kasik cozunmemis potasyum ne kadar tank icin ideal
[QUOTE=Tunc Berk]
Sizin henüz vakıf olmadığınız bilgilere dayanarak verdim.
Şimdi soruma cevap alabilir miyim?[/QUOTE]
Hayir siz bir olcu birimi soylemiyorsunuz sizin bilmediginiz bilgiyle diyerek kucumsuyorsunuz oda sizin yapiniz alakali bir durum olabilir sorun degil soyleyim potasyum bol bitkilendirilmis tanklarda dahi 1 kapak 5 ml litreyi gecmiycek sekilde atilir oda bu 5ml 200 ila 250 litrelik tank icin ideal bir birim suda cozunmus haliyle atilir bu 1ml ortalama baz alinarak yaklasik 50 litre icin uygun gorunen bir ölçüdür simdi ben sana soruyorum tunc bey kardesim bir kasik cozunmemis potasyum ne kadar tank icin ideal
120x60x50h Gübreleme El Metodu Hak.
[QUOTE=Tunc Berk]
Bitkili tanklarda gübrelemeyi en üst düzey tüketimi olan bitkiye göre ayarlarsınız.
Bu NPK ve yanma olayı alakalı dayanağınızı merak ediyorum. Eğer böyle bir şey var ise kaç ppm N,P,K tehlikeli sınırdır? Bir çay kaşığı potasyum bu tanka kaç ppm potasyum verir ki iki çay kaşığı bitkiyi yakma riskine ulaşsın?
[/QUOTE]
Sorunuza cevap vermeden once bir seyi bende merka ettim bir cay kasigi olcuyu siz neye dayanarak hangi olcuye gore ayarliyip soylediniz
[QUOTE=Tunc Berk]
Bitkili tanklarda gübrelemeyi en üst düzey tüketimi olan bitkiye göre ayarlarsınız.
Bu NPK ve yanma olayı alakalı dayanağınızı merak ediyorum. Eğer böyle bir şey var ise kaç ppm N,P,K tehlikeli sınırdır? Bir çay kaşığı potasyum bu tanka kaç ppm potasyum verir ki iki çay kaşığı bitkiyi yakma riskine ulaşsın?
[/QUOTE]
Sorunuza cevap vermeden once bir seyi bende merka ettim bir cay kasigi olcuyu siz neye dayanarak hangi olcuye gore ayarliyip soylediniz
120x60x50h Gübreleme El Metodu Hak.
[QUOTE=okanoksak]
Doğru yazdınız.
Birçok üstad, belirli bir süre gübre vermiyor. Sebebi de bitki köklerinin ve bitkinin oturmasını beklemek ve gübreleri alabilecek bir olgunluğa ulaşmasını sağlamak.
Ancak kaç gün? Bunu bilmiyorum.
[/QUOTE]
Bitkili akvaryumlarda tam olarak gun verilebilmesi mumkun olamaz bazi bitkiler bakarsin 3 gunde atepte oluyor bazi bitkiler 4 ay oluyor banamisin demiyor bunun icin genelde ortalama bir sure belirleyip uygulama yapiliyor ve genellemeye bakacak olursak ortalama herkesin genel gorus karari 20 ila 25 gun denilmesi bir kisinin dedigi baz alinmiyor burda
[QUOTE=Tunc Berk]
Bu noktada yanılgıdasınız maalesef. NPK bu söylediklerinize sebep olmaz. Aksine gübre vermek söylediğiniz sorunların oluşmaması açısından faydalı.
Bir tek olay ile sebep-sonuç kuramında bulunmak hatalı olur.
Tunc bey kardesim npk kullanmadigin halde npklarin alg sorunu olusturmayacagini nerden biliyorsunuz ki kesin konusmalar yapiyorsunuz yeni bitkili kurulum tankinda şu yazdiginiz sekilde gubreleme iyi geldigi kadar kotu de gelebilir bitki zaten ateptasyon suresinde koklerine mi guc harcar boyle bir durumda yoksa attiginiz gubreyimi tuketmekle ugrasir bunun cevabini verin verin tartismaya sabaha kadar devam ederiz sorun olmaz vaktim bol[:)]
Bunu kimse bilmiyor... dedemde böyle yapmış babamda e o zaman bende böyle yapayım, olan bu sadece.[/QUOTE]
Babani dedeni bilmemde ustadim bitkilerin hepsi esit endexli islev yapan turler degiller karma bitkili tanklarda kimisi az bir besinle idame ederken kimisi sömürür verdigin gubreyi hatta oyle sömürür ki baska bitkinin besinini bile alir ornegin nitrat icin kullanilan elodoa bitkisi en basiti senin verdigin tarifteki gubreler hafife alinacak gubre degil yeni tanka haftada iki kere bu uygulamayi yaparsan ve arkadasin bitkilerinde yanma olursa potasyum o potansiyeli tasiyan bir gubre adamin emegine yazik degilmi haftada bir kere desen anlarim iki kere yeni kurulum tankta sikinti illaki olusturur
[QUOTE=okanoksak]
Doğru yazdınız.
Birçok üstad, belirli bir süre gübre vermiyor. Sebebi de bitki köklerinin ve bitkinin oturmasını beklemek ve gübreleri alabilecek bir olgunluğa ulaşmasını sağlamak.
Ancak kaç gün? Bunu bilmiyorum.
[/QUOTE]
Bitkili akvaryumlarda tam olarak gun verilebilmesi mumkun olamaz bazi bitkiler bakarsin 3 gunde atepte oluyor bazi bitkiler 4 ay oluyor banamisin demiyor bunun icin genelde ortalama bir sure belirleyip uygulama yapiliyor ve genellemeye bakacak olursak ortalama herkesin genel gorus karari 20 ila 25 gun denilmesi bir kisinin dedigi baz alinmiyor burda
[QUOTE=Tunc Berk]
Bu noktada yanılgıdasınız maalesef. NPK bu söylediklerinize sebep olmaz. Aksine gübre vermek söylediğiniz sorunların oluşmaması açısından faydalı.
Bir tek olay ile sebep-sonuç kuramında bulunmak hatalı olur.
Tunc bey kardesim npk kullanmadigin halde npklarin alg sorunu olusturmayacagini nerden biliyorsunuz ki kesin konusmalar yapiyorsunuz yeni bitkili kurulum tankinda şu yazdiginiz sekilde gubreleme iyi geldigi kadar kotu de gelebilir bitki zaten ateptasyon suresinde koklerine mi guc harcar boyle bir durumda yoksa attiginiz gubreyimi tuketmekle ugrasir bunun cevabini verin verin tartismaya sabaha kadar devam ederiz sorun olmaz vaktim bol[:)]
Bunu kimse bilmiyor... dedemde böyle yapmış babamda e o zaman bende böyle yapayım, olan bu sadece.[/QUOTE]
Babani dedeni bilmemde ustadim bitkilerin hepsi esit endexli islev yapan turler degiller karma bitkili tanklarda kimisi az bir besinle idame ederken kimisi sömürür verdigin gubreyi hatta oyle sömürür ki baska bitkinin besinini bile alir ornegin nitrat icin kullanilan elodoa bitkisi en basiti senin verdigin tarifteki gubreler hafife alinacak gubre degil yeni tanka haftada iki kere bu uygulamayi yaparsan ve arkadasin bitkilerinde yanma olursa potasyum o potansiyeli tasiyan bir gubre adamin emegine yazik degilmi haftada bir kere desen anlarim iki kere yeni kurulum tankta sikinti illaki olusturur
120x60x50h Gübreleme El Metodu Hak.
[QUOTE=okanoksak]
Toz halinde NPK nerde buldunuz?
Markası nedir?
İstanbul' da Eminönü' nde 4 - 5 sene önce alayım dedim, bir sürü belge istediler. Takım elbise kravat ile gittim. bir çikolatam eksikti :)[/QUOTE]
Yeni kurulum tankta ilk baslarda bakteri kulturu ve sporlar oturmadan gubre eklememe taraftariyim ben bir cok yerde formlar olsun akvaryumcular olsun bu konuda herkes kafasina gore bir seyler soyluyor ama benim basima gelen bir olayi soylemek istiyorum sana ustadim. Ilk 20 25 gun gubre verme verirsende gunluk %50 su degisimi yapman lazim aksi halde o lambalarla nitrat patlamasi hatta siyanobakter gibi bazi haşeratlar kaplayabilir buda seni hobicilikten sogutur insallah boyle bisi olmaz ama olur ya oldu diyelim o zamanda 20 gun boyunca sadece grolux yak aquastarda eklesen iyi olur saygilar guzel ve mutlu hobilere...[EDIT]Blackmoon58,2017-03-15 19:40:13[/EDIT]
[QUOTE=okanoksak]
Toz halinde NPK nerde buldunuz?
Markası nedir?
İstanbul' da Eminönü' nde 4 - 5 sene önce alayım dedim, bir sürü belge istediler. Takım elbise kravat ile gittim. bir çikolatam eksikti :)[/QUOTE]
Yeni kurulum tankta ilk baslarda bakteri kulturu ve sporlar oturmadan gubre eklememe taraftariyim ben bir cok yerde formlar olsun akvaryumcular olsun bu konuda herkes kafasina gore bir seyler soyluyor ama benim basima gelen bir olayi soylemek istiyorum sana ustadim. Ilk 20 25 gun gubre verme verirsende gunluk %50 su degisimi yapman lazim aksi halde o lambalarla nitrat patlamasi hatta siyanobakter gibi bazi haşeratlar kaplayabilir buda seni hobicilikten sogutur insallah boyle bisi olmaz ama olur ya oldu diyelim o zamanda 20 gun boyunca sadece grolux yak aquastarda eklesen iyi olur saygilar guzel ve mutlu hobilere...[EDIT]Blackmoon58,2017-03-15 19:40:13[/EDIT]
Su Değişimi İle Oluşan Fotosentez Hakkında.
[QUOTE=Kromatit]
Zararlı olabilecek kadar oksijene normal şartlarda maruz kalamazsınız. Veya akvaryumda bu maruziyet oluşamaz.
Akvaryumda oksijen azlığı çokluğundan zararlıdır.
Fotosentez bitkiye de zararlı bir şey değil.
[/QUOTE]
Çok teşekkürler kardes olay bu veladdalin amin horoza sormuslar tavukmu yumurtadan cikar yumurtami tavuktan cikar demişler ben isime bakarim gerisini bilmem demis bitkinin anatomisi bu siklikta bizi ilgilendiren bir konu degil diki boşa. Bu kadar uzun tartisilma ve kalp kirma soz konusu olmus bitkiye baliga insana zarari yoksa faydasi var demektir zannimca haa bir sorum daha bar bu fotosentez ic motor yada dis motor takiliyken gozlenmemekte yada sadece benim akvaryuyumda bu bir sikinti bilmiyorum fotosentez bu sekilde gorulmedigi halde bitkiler hala fotosentez yaparmi peki ?
[QUOTE=Kromatit]
Zararlı olabilecek kadar oksijene normal şartlarda maruz kalamazsınız. Veya akvaryumda bu maruziyet oluşamaz.
Akvaryumda oksijen azlığı çokluğundan zararlıdır.
Fotosentez bitkiye de zararlı bir şey değil.
[/QUOTE]
Çok teşekkürler kardes olay bu veladdalin amin horoza sormuslar tavukmu yumurtadan cikar yumurtami tavuktan cikar demişler ben isime bakarim gerisini bilmem demis bitkinin anatomisi bu siklikta bizi ilgilendiren bir konu degil diki boşa. Bu kadar uzun tartisilma ve kalp kirma soz konusu olmus bitkiye baliga insana zarari yoksa faydasi var demektir zannimca haa bir sorum daha bar bu fotosentez ic motor yada dis motor takiliyken gozlenmemekte yada sadece benim akvaryuyumda bu bir sikinti bilmiyorum fotosentez bu sekilde gorulmedigi halde bitkiler hala fotosentez yaparmi peki ?
Su Değişimi İle Oluşan Fotosentez Hakkında.
Genelde konulari okumayi tercih eden birisiyim ama katilmadan edemiycem 7 sayfalik bir tartisma olmus bu guzel bisi aslinda lakin sonuca ve cozume ulastiramadiginiz birinizin ak dedigine digeri kara derken bir seyleri hep unutuyorsunuz bence ya ufacik narin bize sadece ya yesil ya sari yada kirmizi gorunen bu bitkileri basit gibi gorunupte ic yapisindan cikamadigimiz bu guzel mimarinin eseri olan turlu turlu yaradan dizayn eden var inananda var inanmayanda tartisma konusu burasi degil sadece sunu belirtmek istedim bu tartismalariniz bir sonuc vermiyor ki bilmeyenlere ogretmek icin acilan bu konu sahsimca soylemekten kacinmak istemiyorum hic yararli ve ogretici bir durum degil sadece sunu soyleyin bana akvaryum bitkilerinin fotosentez yapmasi iyi bir seymi kotu birseymi sadece yeni su degisiminden kaynakli degil 5 aylik su dahi olsa fotosentez gorulebilen bir sey ,bunlar oksijen mi gazmi yararlimi zararlimi onlar tartisilmali ne demisler ari bal yapar izah edemez bitkinin ic organlarini tartismaktan bir geri durunda bizi asil ilgilendiren konuya aydinlik getirin bence herkese saygilar ...
Genelde konulari okumayi tercih eden birisiyim ama katilmadan edemiycem 7 sayfalik bir tartisma olmus bu guzel bisi aslinda lakin sonuca ve cozume ulastiramadiginiz birinizin ak dedigine digeri kara derken bir seyleri hep unutuyorsunuz bence ya ufacik narin bize sadece ya yesil ya sari yada kirmizi gorunen bu bitkileri basit gibi gorunupte ic yapisindan cikamadigimiz bu guzel mimarinin eseri olan turlu turlu yaradan dizayn eden var inananda var inanmayanda tartisma konusu burasi degil sadece sunu belirtmek istedim bu tartismalariniz bir sonuc vermiyor ki bilmeyenlere ogretmek icin acilan bu konu sahsimca soylemekten kacinmak istemiyorum hic yararli ve ogretici bir durum degil sadece sunu soyleyin bana akvaryum bitkilerinin fotosentez yapmasi iyi bir seymi kotu birseymi sadece yeni su degisiminden kaynakli degil 5 aylik su dahi olsa fotosentez gorulebilen bir sey ,bunlar oksijen mi gazmi yararlimi zararlimi onlar tartisilmali ne demisler ari bal yapar izah edemez bitkinin ic organlarini tartismaktan bir geri durunda bizi asil ilgilendiren konuya aydinlik getirin bence herkese saygilar ...
1500 Litrelik Akvaryumu Daire Taşır Mı ?
1.5 ton neyki ev taşimasin evdeki esyalar bile tahmini 15 ton gelir diye dusunuyorum o esyalara dayanan ev herhalde 1.5 tona pek şikayet etmez gibi[:D]
1.5 ton neyki ev taşimasin evdeki esyalar bile tahmini 15 ton gelir diye dusunuyorum o esyalara dayanan ev herhalde 1.5 tona pek şikayet etmez gibi[:D]
Sürü Balıkları | 140x50x50
[QUOTE=Gorilas]
Teşekkür ederim Orkun bey. [;)]
Teşekkür ederim Serkan hocam. Benimkiler de genelde ayrı telden çalıyor.
Gözlemlediğim kadarıyla benim tankta en iyi sürü sıralaması Rasbora Kırmızı Burun Panda Çöpçü Ember Tetralar Neon Tetra
Bazı yerlerde okuduğum kadarıyla bu dağınıklık rahatlıktan kaynaklanıyormuş. [:)] Daha sıkı şekilde sürü yapmalarını istiyorsak, aynı akvaryumda bunları biraz korkutacak büyük boy balıkların da (Melek, discus gibi.) olması gerekiyormuş.
Teşekkür ederim Doğukan hocam. Aynen, ne kadar da sürü balığı diye geçseler, fazla rahatlık bunları bozuyor bence :D
Ama olsun, sürü yapsınlar diye bunların yanlarına korkutacak büyüklükte balık koymak istemiyorum. Kıyamıyorum keratalara. [:D][/QUOTE]
Ben teşekkür ederim ...Valla şuan size katiliyorum çok serbest biraktik sanirim ekmek benden suyu barajdan yasiyorlar[:D] biraz eğitim ve biraz da disiplin sart gibi sanki ; Bir yerde gormustum bende video izleterek baliklara bir takim seyler öğretilebiliyor muş bir suru piskolojisi egitim belgeseli izletelim bakalim sonuç ne olucak[:)][:)]
[QUOTE=Gorilas]
Teşekkür ederim Orkun bey. [;)]
Teşekkür ederim Serkan hocam. Benimkiler de genelde ayrı telden çalıyor.
Gözlemlediğim kadarıyla benim tankta en iyi sürü sıralaması Rasbora Kırmızı Burun Panda Çöpçü Ember Tetralar Neon Tetra
Bazı yerlerde okuduğum kadarıyla bu dağınıklık rahatlıktan kaynaklanıyormuş. [:)] Daha sıkı şekilde sürü yapmalarını istiyorsak, aynı akvaryumda bunları biraz korkutacak büyük boy balıkların da (Melek, discus gibi.) olması gerekiyormuş.
Teşekkür ederim Doğukan hocam. Aynen, ne kadar da sürü balığı diye geçseler, fazla rahatlık bunları bozuyor bence :D
Ama olsun, sürü yapsınlar diye bunların yanlarına korkutacak büyüklükte balık koymak istemiyorum. Kıyamıyorum keratalara. [:D][/QUOTE]
Ben teşekkür ederim ...Valla şuan size katiliyorum çok serbest biraktik sanirim ekmek benden suyu barajdan yasiyorlar[:D] biraz eğitim ve biraz da disiplin sart gibi sanki ; Bir yerde gormustum bende video izleterek baliklara bir takim seyler öğretilebiliyor muş bir suru piskolojisi egitim belgeseli izletelim bakalim sonuç ne olucak[:)][:)]
SON MESAJLAR
- Su Yosunu pianoƒish, 21:56
Yosun - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
oguzsel,
Hknçkl,
Balikcidede,
0rnn,
OKIRATLI,
forthehordex,
Kuduoglu,
Urar,
nakkas__45,
DigitalPen,
Ancalagon,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
florasan,
huzur,
tukabu,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
GreeNWooD,
TheDS,
yaguara,
Ramazan Umut,
sina cen,
chucuk,
ozksrt,
Ozzgurr,
EvcilAl,
capitano,
IgorVladimir,
aycan kurt,
Legionsgamer,
murat efe,
EmiirKaan,
nazemert,
zekigonlum,
Hoppala,
Stoke,
aktugsedat,
oguzozt,
√olkaπ,
şansal,
TolgahanA,
Goldfish2000,
Thunderbird,
Denizhann,
swordfishhhh,
Hidro Dinamik,
muhammetozdemir,
hakanmorcicek,
nniiaa,
reano,
rexxter,
schvarzman,
Brdk64,
Çağatay Tozak,
HarunYILDIRIM,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
