ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Viegelos
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Şubat 2017 09:04
Son Ziyaret:
23 Ekim 2020 13:04
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ozan Can Çakır
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ozan Can Çakır
SON 10 MESAJI
Tavsiyelerinize İhtiyaç Duyuyorum
Uzun bir yazı olacağını düşündüğüm için şununla başlamak istiyorum: 2 yıldır akvaryum sahibiyim ve foruma üyeyim ancak hala acemiyim. Forum kültürüne sahip olmadığım için de başlık,konu türü,yazımdaki imla yanlışları gibi hatalardan dolayı şimdiden özür diliyorum. Geçmişte yeni üye forumunu kullanarak her derdime bir çare bulmuştum dolayısıyla yeni olmasam da yeni üye forumundan konuyu açma tercihinde bulunmak istedim. Hobiden soğuduğum için uzun bir süre akvaryumu mu ihmal etmiştim(sadece yem atıyordum) şimdi son 2 aydır ilgileniyorum. 10.01.2019
-
AKVARYUM BİLGİLERİ: *68x33x42 80L *Isıtıcı:Eheim 3614 100w(memnunum ancak kalibrasyon lazım kış gelince sapıttı su bazen soğuk bazen sıcak) *Filtre: Sunsun 603 B(memnunum) *Bitki:Çınar(2 aydır var hızlı büyüyor) *Tür:5 tane çöpçü(2 ay önce eklendi tanka) ve 10-15 karışık lepistes(2 yıl önce aldığım 8 lepistes dışında bir şey almadım torunlarına bakıyorum diyebiliriz çiftleştikçe ilk balıklarımın renk ve desenlerinin genetik olarak karışmış olduğunu ve yeni desenler türettiklerini görmek çok hoş ayrıca vücutları tuhaf görünen balıklar için şunu söyleyebilirim ilk doğan yavrum sakattı(profilimde geçmişte bunun hakkında açtığım konuya rastlayabilirsiniz) büyüdü ve çiftleşti şuan akvaryumda benim gibi kamburlar var)
*Geçmişte daha güzel bir akvaryuma sahiptim ancak ihmalden dolayı aşırı yosunlanma oldu eski bitki ve kökleri attım.
*Yem:Eskiden 3 çeşit yem ile beslerdim markası modeli belli olan kaliteli yemlerle. Şuan petşopa tetramin diyorum poşette pul yem veriyor inşallah doğru veriyordur. [:D]. *zemin:klasik siyah hagen(1,5 yıl oldu alalı)
-
Şimdi sorularıma gelelim:
1-Su çıkışına koyduğum sünger ile akıntı ve ses sorunları yok edildi.(kontrol ettim motoru zorlamıyor su sadece süngerden dağılarak akvaryuma giriyor) Ancak oksijen ihtiyacı konusunda sorun yaratır mı? cevap ve tavsiyeleri bekliyorum.
2-Camlardaki yosun arttığı zaman deterjana filan hiç teması olmamış sarı süngerle kazıyorum ancak kolumu suya sokmam ile balıkların rahatsız oldukları belli. Mıknatıslı yosun sileceği gördüm işe yarıyor mu kullanan var mı? Yosun yiyen canlılardan ne önerirsiniz ?
3-Bu sabah 4 tane yavru görmüş olmanın sevinci içindeyim yaşamlarını garantiye almak için yavruluğa koymamı önerir misiniz? Bitkilerim saklanmaları için yeterli mi dersiniz? ayrıca yavruları ne ile besliycem?
4-Akvaryum resimde de göründüğü üzere çerçeveli, alt çerçeve güzelde üstteki iyi bir görüntü vermiyor zaten resimde dikkat ederseniz çerçeve yüzünden su giriş-çıkışları için destek koymak zorunda kaldım. üst çerçeve çıkarılabilirmi? Camın kalınlığını ne yazıkki bilmiyorum.
5-İki cam kesiştiği yerdeki siyahlık ne?
6-Balıklara ekstra direnç sağlıycak besinler önerir misiniz?
7-Eski fotolarıma bakınca fark ettim florasanımın rengi açılmış,yeni ışık için tavsiyelerinizi bekliyorum.
8-Her türlü eleştriye ve öneriye açığım. Fakat co2 sistemi kurmak için imkanım yok.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/100120191020051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/100120191019441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/100120191104031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/100120191104141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/100120191104221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/090520172151091.jpg[/IMG]
Son fotoğraf bahsettiğim ilk yavrum öldü gitti bile ama unutamadım. Sondan bir önceki ise günümüzden aynı sakatlığa sahip bir balık.
Sonu gelmiycek yeni bir başlangıç olması ümidiyle. İyi haftasonları.
Uzun bir yazı olacağını düşündüğüm için şununla başlamak istiyorum: 2 yıldır akvaryum sahibiyim ve foruma üyeyim ancak hala acemiyim. Forum kültürüne sahip olmadığım için de başlık,konu türü,yazımdaki imla yanlışları gibi hatalardan dolayı şimdiden özür diliyorum. Geçmişte yeni üye forumunu kullanarak her derdime bir çare bulmuştum dolayısıyla yeni olmasam da yeni üye forumundan konuyu açma tercihinde bulunmak istedim. Hobiden soğuduğum için uzun bir süre akvaryumu mu ihmal etmiştim(sadece yem atıyordum) şimdi son 2 aydır ilgileniyorum. 10.01.2019
-
AKVARYUM BİLGİLERİ: *68x33x42 80L *Isıtıcı:Eheim 3614 100w(memnunum ancak kalibrasyon lazım kış gelince sapıttı su bazen soğuk bazen sıcak) *Filtre: Sunsun 603 B(memnunum) *Bitki:Çınar(2 aydır var hızlı büyüyor) *Tür:5 tane çöpçü(2 ay önce eklendi tanka) ve 10-15 karışık lepistes(2 yıl önce aldığım 8 lepistes dışında bir şey almadım torunlarına bakıyorum diyebiliriz çiftleştikçe ilk balıklarımın renk ve desenlerinin genetik olarak karışmış olduğunu ve yeni desenler türettiklerini görmek çok hoş ayrıca vücutları tuhaf görünen balıklar için şunu söyleyebilirim ilk doğan yavrum sakattı(profilimde geçmişte bunun hakkında açtığım konuya rastlayabilirsiniz) büyüdü ve çiftleşti şuan akvaryumda benim gibi kamburlar var)
*Geçmişte daha güzel bir akvaryuma sahiptim ancak ihmalden dolayı aşırı yosunlanma oldu eski bitki ve kökleri attım.
*Yem:Eskiden 3 çeşit yem ile beslerdim markası modeli belli olan kaliteli yemlerle. Şuan petşopa tetramin diyorum poşette pul yem veriyor inşallah doğru veriyordur. [:D]. *zemin:klasik siyah hagen(1,5 yıl oldu alalı)
-
Şimdi sorularıma gelelim:
1-Su çıkışına koyduğum sünger ile akıntı ve ses sorunları yok edildi.(kontrol ettim motoru zorlamıyor su sadece süngerden dağılarak akvaryuma giriyor) Ancak oksijen ihtiyacı konusunda sorun yaratır mı? cevap ve tavsiyeleri bekliyorum.
2-Camlardaki yosun arttığı zaman deterjana filan hiç teması olmamış sarı süngerle kazıyorum ancak kolumu suya sokmam ile balıkların rahatsız oldukları belli. Mıknatıslı yosun sileceği gördüm işe yarıyor mu kullanan var mı? Yosun yiyen canlılardan ne önerirsiniz ?
3-Bu sabah 4 tane yavru görmüş olmanın sevinci içindeyim yaşamlarını garantiye almak için yavruluğa koymamı önerir misiniz? Bitkilerim saklanmaları için yeterli mi dersiniz? ayrıca yavruları ne ile besliycem?
4-Akvaryum resimde de göründüğü üzere çerçeveli, alt çerçeve güzelde üstteki iyi bir görüntü vermiyor zaten resimde dikkat ederseniz çerçeve yüzünden su giriş-çıkışları için destek koymak zorunda kaldım. üst çerçeve çıkarılabilirmi? Camın kalınlığını ne yazıkki bilmiyorum.
5-İki cam kesiştiği yerdeki siyahlık ne?
6-Balıklara ekstra direnç sağlıycak besinler önerir misiniz?
7-Eski fotolarıma bakınca fark ettim florasanımın rengi açılmış,yeni ışık için tavsiyelerinizi bekliyorum.
8-Her türlü eleştriye ve öneriye açığım. Fakat co2 sistemi kurmak için imkanım yok.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/100120191020051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/100120191019441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/100120191104031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/100120191104141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/100120191104221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/090520172151091.jpg[/IMG]
Son fotoğraf bahsettiğim ilk yavrum öldü gitti bile ama unutamadım. Sondan bir önceki ise günümüzden aynı sakatlığa sahip bir balık.
Sonu gelmiycek yeni bir başlangıç olması ümidiyle. İyi haftasonları.
Akvaryuma Ara Vericem Balıklarımı Ne Yapmalıyım
Akvaryuma biraz ara verip sonrasında yeni şeyler denemek istiyorum ama 30-40 küsür lepistesi ne yapıcağımı bilmiyorum. İstanbul Maltepedeyim isteyene balıkları bedava veririm. Tabi tavsiyelerinize de açığım mesela doğal ortamlarına geri bırakılır mı bu canlılar?
Akvaryuma biraz ara verip sonrasında yeni şeyler denemek istiyorum ama 30-40 küsür lepistesi ne yapıcağımı bilmiyorum. İstanbul Maltepedeyim isteyene balıkları bedava veririm. Tabi tavsiyelerinize de açığım mesela doğal ortamlarına geri bırakılır mı bu canlılar?
Bitkim Sakal Bıraktı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/280620171458291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/280620171458361.jpg[/IMG]
bitkimin üzerinde sakal gibi şeyler var bu nedir.Bundan nasıl kurtulabilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/280620171458291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/280620171458361.jpg[/IMG]
bitkimin üzerinde sakal gibi şeyler var bu nedir.Bundan nasıl kurtulabilirim?
Vücudu Tuhaf Olan Lepistes Yavrusu
Alvaryum hobisine başladıktan sonraki ilk yavrum küçücük halinin videosu vardı birden bire akvaryumda belirmişti.
Biraz büyüdüğünde vücudu yukarı doğru kalkmaya başlamıştı sanki ters taraftan kambur gibi. Şimdi resimde gördüğünüz hali onun biraz daha büyümüşü vücudu gittikçe daha bi tuhaf oluyor. Sizce yaşarmı bu balığım onu çok seviyorum ilk yavru olduğu için.
Annemde çok sever o balığı ona nemo der.
teşekkürler.[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/090520172151091.jpg[/IMG]
Alvaryum hobisine başladıktan sonraki ilk yavrum küçücük halinin videosu vardı birden bire akvaryumda belirmişti.
Biraz büyüdüğünde vücudu yukarı doğru kalkmaya başlamıştı sanki ters taraftan kambur gibi. Şimdi resimde gördüğünüz hali onun biraz daha büyümüşü vücudu gittikçe daha bi tuhaf oluyor. Sizce yaşarmı bu balığım onu çok seviyorum ilk yavru olduğu için.
Annemde çok sever o balığı ona nemo der.
teşekkürler.[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/090520172151091.jpg[/IMG]
Hangi Filtreden Alıcağımı Bilmiyorum.
Merhaba değerli forum üyeleri.20 litrelik akvaryumumda 6 lepistes ve 3 tane 1 aylık yavru bulunmakta.Geçtiğimiz hafta bir dişim 20 tane yavru doğurdu.Akvaryumumda bolca bitki var ama yenmelerinden korktuğum için yavrulukta topladım bu 20 küçük yavruyu.İşin aslı artık büyük bir akvaryum almak şart oldu.İstediğim akvaryum 70 ila 100 litre arasında ve genelde 70*40*30 veya 60*30*30 arıyorum.Dış filtre hakkında pek birşey anlamadım ama en iyi filtrasyon yöntemi sanırım.Filtre konusunda önerileriniz neler lütfen biliyorsanız marka ve model önerin.
Kimileri böyle akvaryumlara iyi bir iç filtre yeter diyor.Bu arada kurucağım akvaryum kesinlikle bitkili olucaktır zaten küçük akvaryumum her ne kadar küçükte olsa bitkilerle dolu.
Eğer bilen varsa ışık alımı konusundada yardımcı olabilir yani :D çok bilgiye ihtiyacım var çoook
şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/290320171839011.jpg[/IMG]
buda şuanki akvaryumumun bir resmi maalesefki tam berrak değil.Bu sorunu nasıl çözebilirim?
Merhaba değerli forum üyeleri.20 litrelik akvaryumumda 6 lepistes ve 3 tane 1 aylık yavru bulunmakta.Geçtiğimiz hafta bir dişim 20 tane yavru doğurdu.Akvaryumumda bolca bitki var ama yenmelerinden korktuğum için yavrulukta topladım bu 20 küçük yavruyu.İşin aslı artık büyük bir akvaryum almak şart oldu.İstediğim akvaryum 70 ila 100 litre arasında ve genelde 70*40*30 veya 60*30*30 arıyorum.Dış filtre hakkında pek birşey anlamadım ama en iyi filtrasyon yöntemi sanırım.Filtre konusunda önerileriniz neler lütfen biliyorsanız marka ve model önerin.
Kimileri böyle akvaryumlara iyi bir iç filtre yeter diyor.Bu arada kurucağım akvaryum kesinlikle bitkili olucaktır zaten küçük akvaryumum her ne kadar küçükte olsa bitkilerle dolu.
Eğer bilen varsa ışık alımı konusundada yardımcı olabilir yani :D çok bilgiye ihtiyacım var çoook
şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/290320171839011.jpg[/IMG]
buda şuanki akvaryumumun bir resmi maalesefki tam berrak değil.Bu sorunu nasıl çözebilirim?
Sayenizde Hobide Çok İlerledim Teşekkürler
Merhaba forum üyeleri. 1,5-2 ay önce başladım bu hobiye.İlk başta durum berbattı 20 litrelik akvaryumda hayvan gibi akıntı yapan motor,bi işe yaramayan beyaz taşlar ve yapay dekorasyon.Bu sorunların hepsini çözdüm ve sorduğum soruların hepsinden yanıt aldım ve faydalandım.Her hafta yeni şeyler öğrenmeye doyamıyordum.Akvaryumumda artık siyah bitki ekilebilen kum,canlı bitkim,mango köküm ve akıntı sorununu çok azaltan şelale aparatlı bir filtrem var.1 aydır 4 yavrum var ve saklana saklana küçükken yaşamayı öğrendiler artık onlar baya büyüdü ve diğerlerinin yanında yüzüyorlar. Gelelim asıl konuya bugün bir dişim 18 yavru doğurdu bende yavruluğun içinde toplamak zorunda kaldım hepsini çünkü yiyecekler gibi gözüküyordu.İşin aslı artık akvaryumu büyütme zamanı.Biraz heyecanlıyım ve yanlış şeyler yapmak istemiyorum.Yeni akvaryum almak için güzel biryer önermenizi bekliyorum çünkü lanet petshoplara bir gram güvenmiyorum.Diyelimki yeni bir akvaryum aldım yaşlısı yavrusu hepsini oraya koysam sıkıntı çıkarmı? tabi yeni akvaryum almışken baya bi kum ve bitkide alıcam ayrıca işi büyütünce galiba dış filtreye geçmem gerekicek.Tavsiyelerinizi bekliyorum. ÇOK TEŞEKKÜRLER
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/230320171807201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/230320171807281.jpg[/IMG]
yavruları yakalamaya çalışırken pislikler kalktı çok kirli durumda şuan.resimde zaten hiç bulanık olmayan bir resmim yok.iphone6 yla bile net görüntü alamıyorum :(
Merhaba forum üyeleri. 1,5-2 ay önce başladım bu hobiye.İlk başta durum berbattı 20 litrelik akvaryumda hayvan gibi akıntı yapan motor,bi işe yaramayan beyaz taşlar ve yapay dekorasyon.Bu sorunların hepsini çözdüm ve sorduğum soruların hepsinden yanıt aldım ve faydalandım.Her hafta yeni şeyler öğrenmeye doyamıyordum.Akvaryumumda artık siyah bitki ekilebilen kum,canlı bitkim,mango köküm ve akıntı sorununu çok azaltan şelale aparatlı bir filtrem var.1 aydır 4 yavrum var ve saklana saklana küçükken yaşamayı öğrendiler artık onlar baya büyüdü ve diğerlerinin yanında yüzüyorlar. Gelelim asıl konuya bugün bir dişim 18 yavru doğurdu bende yavruluğun içinde toplamak zorunda kaldım hepsini çünkü yiyecekler gibi gözüküyordu.İşin aslı artık akvaryumu büyütme zamanı.Biraz heyecanlıyım ve yanlış şeyler yapmak istemiyorum.Yeni akvaryum almak için güzel biryer önermenizi bekliyorum çünkü lanet petshoplara bir gram güvenmiyorum.Diyelimki yeni bir akvaryum aldım yaşlısı yavrusu hepsini oraya koysam sıkıntı çıkarmı? tabi yeni akvaryum almışken baya bi kum ve bitkide alıcam ayrıca işi büyütünce galiba dış filtreye geçmem gerekicek.Tavsiyelerinizi bekliyorum. ÇOK TEŞEKKÜRLER
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/230320171807201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/230320171807281.jpg[/IMG]
yavruları yakalamaya çalışırken pislikler kalktı çok kirli durumda şuan.resimde zaten hiç bulanık olmayan bir resmim yok.iphone6 yla bile net görüntü alamıyorum :(
Balığım Hastamı Hamilemi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/260220170828101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/260220170827541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/260220170827391.jpg[/IMG]
Öncelikle merhaba akvaryumumda 3d 5e lepistes var.[:(] Petshopçular saolsun kötü bir başlangıç yaptım hobiye ama yavaşça herşeyi düzeltiyorum forum sayesinde.Fotoğraftakiler dişi balıklarım.
Giri olan dişi:Bir haftadır ona dadanan yok karnı çok değil ama biraz şiş ve solungaçlarındaki kırmızılık daha belirgin. hamilemi? hastamı?
Yeşil olan dişi:Daha ben bu yazıyı yazarken bile ona 2-3 erkek dadanıyor.
kuyruğu siyah olan dişi:Bir haftadır ona da dadanan yok karnı orta şişikti ama şimdi az.
4 gün önce akvaryumumda bir yavru belirdi (anası belli değil) çok şükür iyi dayanıyor bende onun için akvaryumu bitkiyle donattım.
Bugün gelişmemiş kuyruğu filan olmayan top şeklinde bir yavru belirdi hemen yediler onu maalesef onun da anası kim fark edemedim. Elimde yavruluk var ama hamile olduklarından emin olmadığım sürece kullanmıycam.
Petshopun biri doğan yavruyu yavrulağa al dedi ama ben istemedim.
Bide iç filtreyi fıskiye ile kullanmak oksijen konusunda yeterlimidir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/260220170828101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/260220170827541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/260220170827391.jpg[/IMG]
Öncelikle merhaba akvaryumumda 3d 5e lepistes var.[:(] Petshopçular saolsun kötü bir başlangıç yaptım hobiye ama yavaşça herşeyi düzeltiyorum forum sayesinde.Fotoğraftakiler dişi balıklarım.
Giri olan dişi:Bir haftadır ona dadanan yok karnı çok değil ama biraz şiş ve solungaçlarındaki kırmızılık daha belirgin. hamilemi? hastamı?
Yeşil olan dişi:Daha ben bu yazıyı yazarken bile ona 2-3 erkek dadanıyor.
kuyruğu siyah olan dişi:Bir haftadır ona da dadanan yok karnı orta şişikti ama şimdi az.
4 gün önce akvaryumumda bir yavru belirdi (anası belli değil) çok şükür iyi dayanıyor bende onun için akvaryumu bitkiyle donattım.
Bugün gelişmemiş kuyruğu filan olmayan top şeklinde bir yavru belirdi hemen yediler onu maalesef onun da anası kim fark edemedim. Elimde yavruluk var ama hamile olduklarından emin olmadığım sürece kullanmıycam.
Petshopun biri doğan yavruyu yavrulağa al dedi ama ben istemedim.
Bide iç filtreyi fıskiye ile kullanmak oksijen konusunda yeterlimidir?
Yavruyu Nasıl Yaşatıcam
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/220220171821061.jpg[/IMG]
Üstte akvaryum resmim var. Küçük bir yavru gördüm bugün ayrıca bir tanesi daha doğuracak gibi. Sizce bu bitkiler yavruların saklanmasına yeter mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/220220171821061.jpg[/IMG]
Üstte akvaryum resmim var. Küçük bir yavru gördüm bugün ayrıca bir tanesi daha doğuracak gibi. Sizce bu bitkiler yavruların saklanmasına yeter mi ?
Bitkiye Ne Lazım ?
Akvaryumuma valisneria spirallis (saza benzeyen bitki) diktim.Lepistes akvaryumu.Hagen kum.Acemiyim ve bitki bakımı hakkında hiçbirşey bilmiyorum gübre,takviye,co2 falan filan ne lazımsa anlatırmısınız?
Şimdiden teşekkürler,elinize sağlık.
Akvaryumuma valisneria spirallis (saza benzeyen bitki) diktim.Lepistes akvaryumu.Hagen kum.Acemiyim ve bitki bakımı hakkında hiçbirşey bilmiyorum gübre,takviye,co2 falan filan ne lazımsa anlatırmısınız?
Şimdiden teşekkürler,elinize sağlık.
El Yapımı Şelale Aparatı (debi Azaltmak İçin)
Merhaba iç filtrem çok fazla akıntı yapıyordu zaten akvaryumda küçük.Cama çevirmiştim ama yinede yetmedi.İç filtremin şelale aparatıda yoktu.Bende kabarcıklar yukarı gitsin diye böyle bir el yapımı şelale aparatı yaptım. Balıkların rahatladıklarını fark ettim. Lakin akvaryuma zarar verirmi endişesi başladı. Kullandığım malzemeler: 1-ambalaj 2-bant 3-saç tokası. Sizce iyi mi olmuş kötü mü ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/050220171802091.jpg[/IMG]
Merhaba iç filtrem çok fazla akıntı yapıyordu zaten akvaryumda küçük.Cama çevirmiştim ama yinede yetmedi.İç filtremin şelale aparatıda yoktu.Bende kabarcıklar yukarı gitsin diye böyle bir el yapımı şelale aparatı yaptım. Balıkların rahatladıklarını fark ettim. Lakin akvaryuma zarar verirmi endişesi başladı. Kullandığım malzemeler: 1-ambalaj 2-bant 3-saç tokası. Sizce iyi mi olmuş kötü mü ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193853/050220171802091.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
omerali06,
Hidro Dinamik,
waterproof,
Çağatay Tozak,
Hsrt,
youngaquarist,
Deoxyss,
Ozzgur,
Berat kaplan,
esatterdogann,
yeekim,
Sfenks111,
sinor,
yns325,
EKAR,
mollok,
mesut alak,
ErayDemirel,
ciways,
Makkaya,
lZer0l,
ozan_1903,
bysmokin,
Mehari,
İlksen Şahin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Mustafa Uzlu,
murtdmr,
HalilSefaa,
Osmanlı19,
egecinar,
Efeayd,
Charlesviede,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Fatihsm,
AquaShirmp,
Huzeyfe.ylc,
Legionsgamer,
dimbeleth,
Flytheshrimp,
Phos,
Pandkoal,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
TuRKeR,
UmitOnay,
OKIRATLI,
Brdk64,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
