ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mustafa_unax
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Mart 2019 02:44
Son Ziyaret:
14 Mart 2021 17:55
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Ünal
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mustafa Ünal
SON 8 MESAJI
Norateks Su Test Kitleri
Merhabalar,
Bitkili akvaryumum için test kitlerine bakıyorum.
Nitrat için Sera'nın testini aldım, diğerlerine bakarken forumda farklı bir konuda bir arkadaş Norateks su test kitlerini önerdiğini gördüm.
Bu testler Sera ve JBL'in testlerinin yarı fiyatından daha uygun.
Tüm testleri aldığımız taktirde Norateks'ten alırsak yarı fiyatına gelmiş oluyor.
Bu marka ile ilgili forumda bir konu bulamadım. Acaba bu testleri kullanıp memnun kalan, diğer testler ile kıyaslayan var mıdır?
Veya Sera, JBL haricinde uygun fiyatlı farklı bir markanın testlerini kullanıp memnun kalan var mıdır?
Akvaryum piyasasında iş yapanların bu testleri çok pahalı sattığını düşünüyorum. Konuya kimyasal test açısından bakarak satış yapanlar daha uygundur ama hangi firmanın testini almak lazım?
Merhabalar,
Bitkili akvaryumum için test kitlerine bakıyorum.
Nitrat için Sera'nın testini aldım, diğerlerine bakarken forumda farklı bir konuda bir arkadaş Norateks su test kitlerini önerdiğini gördüm.
Bu testler Sera ve JBL'in testlerinin yarı fiyatından daha uygun.
Tüm testleri aldığımız taktirde Norateks'ten alırsak yarı fiyatına gelmiş oluyor.
Bu marka ile ilgili forumda bir konu bulamadım. Acaba bu testleri kullanıp memnun kalan, diğer testler ile kıyaslayan var mıdır?
Veya Sera, JBL haricinde uygun fiyatlı farklı bir markanın testlerini kullanıp memnun kalan var mıdır?
Akvaryum piyasasında iş yapanların bu testleri çok pahalı sattığını düşünüyorum. Konuya kimyasal test açısından bakarak satış yapanlar daha uygundur ama hangi firmanın testini almak lazım?
Ista Co2 Turbo Reaktör Ses Problemi
[QUOTE=Musa27]Maalesef o ses olmak zorunda
https://youtu.be/rusQNc56Ims[/QUOTE]
Aynen bu ses işte. Akvaryumun bütün keyfini bitiriyor benim için.
[QUOTE=Musa27]Maalesef o ses olmak zorunda
https://youtu.be/rusQNc56Ims[/QUOTE]
Aynen bu ses işte. Akvaryumun bütün keyfini bitiriyor benim için.
Ista Co2 Turbo Reaktör Ses Problemi
Merhabalar,
Geçen hafta bitkili tankima CO2 tüplü sistem ekledim. CO2 den maksimum verim nasıl alırım diye araştırınca reaktör ile olduğunu gördüm ve bunun uzerine ista CO2 Turbo reaktör aldım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214355/250220201951231.jpg[/IMG]
Reaktör gayet güzel çalışıyor fakat sürekli ses var. Reaktörde hava kalıyor. Ters çevirip havayı atmasını sağlıyorum. Kısa süre sonra tekrar ses yapmaya başlıyor. Bunu nasıl çözebilirim? Difüzöre dönmeyi hiç istemiyorum ama bu şekilde çekilir gibi değil.
Merhabalar,
Geçen hafta bitkili tankima CO2 tüplü sistem ekledim. CO2 den maksimum verim nasıl alırım diye araştırınca reaktör ile olduğunu gördüm ve bunun uzerine ista CO2 Turbo reaktör aldım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214355/250220201951231.jpg[/IMG]
Reaktör gayet güzel çalışıyor fakat sürekli ses var. Reaktörde hava kalıyor. Ters çevirip havayı atmasını sağlıyorum. Kısa süre sonra tekrar ses yapmaya başlıyor. Bunu nasıl çözebilirim? Difüzöre dönmeyi hiç istemiyorum ama bu şekilde çekilir gibi değil.
L144 Tülünde Delik
Merhabalar,
İlk kez L144 vatoz besliyorum.
Tül olayına hiç hakim değilim.
Balığın keyfi yerinde fakat kuyruğunda fotoğraftaki gibi gelik var.
4-5 gündür bu şekilde. bir miktar açıldı ve durdu.
Sebebi ne olabilir? Düzeltmek için ne yapabilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214355/210520190126411.jpg[/IMG]
Merhabalar,
İlk kez L144 vatoz besliyorum.
Tül olayına hiç hakim değilim.
Balığın keyfi yerinde fakat kuyruğunda fotoğraftaki gibi gelik var.
4-5 gündür bu şekilde. bir miktar açıldı ve durdu.
Sebebi ne olabilir? Düzeltmek için ne yapabilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214355/210520190126411.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
@darkaura sayın hocam. İlk mesajda kullanılacak ledleri çok net yazmışsınız. Oranları da net şekilde belli görünüyor. Onlarca sayfa okudum. Bazı arkadaşlar mavi sayısını artırıyor. Bazısı kırmızı sayısını artırıyor. Bunlarada olur demişsiniz.
İlk sayfada yazılan oranlar hem bitkiler için faydalı olup hem görsel açısından en iyi olan oranlar mıdır?
Kimisi watt değerini çok yükseltmiş. Bunların zararı yok mudur?
Benimde yeni kurulumunu yaptığım 90x27x45h akvaryumuma sizin hesapları birebir uygulayarak aşağıdaki rakamlara ulaştım. Sadece watt 33 civarı yerine 40 olarak düşündüm. Dimmerli LED driver düşünüyorum.
Power LED;
* 8 tane 660nm deep red
* 4 tane Royal blue mavi
* 2 tane 420-430nm uv mor
* 26 tane 6500K beyaz
PCB veya Alüminyum Soğutucu;
* 4 x 40cm toplam 2 metre olabilir
LED Driver;
* Yukarıdaki ledlere uygun LED driver
Bu kadar yıl geçtikten sonra ilk formüle ek söyleyebileceğiniz ek bir tavsiye var mıdır?
Teşekkürler.
@darkaura sayın hocam. İlk mesajda kullanılacak ledleri çok net yazmışsınız. Oranları da net şekilde belli görünüyor. Onlarca sayfa okudum. Bazı arkadaşlar mavi sayısını artırıyor. Bazısı kırmızı sayısını artırıyor. Bunlarada olur demişsiniz.
İlk sayfada yazılan oranlar hem bitkiler için faydalı olup hem görsel açısından en iyi olan oranlar mıdır?
Kimisi watt değerini çok yükseltmiş. Bunların zararı yok mudur?
Benimde yeni kurulumunu yaptığım 90x27x45h akvaryumuma sizin hesapları birebir uygulayarak aşağıdaki rakamlara ulaştım. Sadece watt 33 civarı yerine 40 olarak düşündüm. Dimmerli LED driver düşünüyorum.
Power LED;
* 8 tane 660nm deep red
* 4 tane Royal blue mavi
* 2 tane 420-430nm uv mor
* 26 tane 6500K beyaz
PCB veya Alüminyum Soğutucu;
* 4 x 40cm toplam 2 metre olabilir
LED Driver;
* Yukarıdaki ledlere uygun LED driver
Bu kadar yıl geçtikten sonra ilk formüle ek söyleyebileceğiniz ek bir tavsiye var mıdır?
Teşekkürler.
Yüksek Akvaryumda Bitki, Taban Ve Işıklandırma
[QUOTE=Dreamcometrue]Hocam yükseklik konusunda zemini doldurarak aşabilirsiniz bence tabana lav kirigi doldurun ustune kum vs koyun bu sekilde hem tabanda bakteri olusumu yararli olur hemde seviye yukselmis olur.[/QUOTE]
Hocam arkadaşların yorumları üzerine değiştirmek daha mantıklı geldi.
Akvaryumu aldığım kişi tanıdık olduğundan sorunda olmuyor. Sonradan pişman olmak istemedim açıkçası.
[QUOTE=Dreamcometrue]Hocam yükseklik konusunda zemini doldurarak aşabilirsiniz bence tabana lav kirigi doldurun ustune kum vs koyun bu sekilde hem tabanda bakteri olusumu yararli olur hemde seviye yukselmis olur.[/QUOTE]
Hocam arkadaşların yorumları üzerine değiştirmek daha mantıklı geldi.
Akvaryumu aldığım kişi tanıdık olduğundan sorunda olmuyor. Sonradan pişman olmak istemedim açıkçası.
Yüksek Akvaryumda Bitki, Taban Ve Işıklandırma
[QUOTE=Arkun]Merhaba,
Öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun.
Bence yol yakınken 45 cm yükseklikteki tankı alın direk hiç düşünmeyin diyeceğim ama o da cama cam değil. Yüksek tank özellikle zemin bitkileri yetiştirmede sıkıntı oluyor. Ayrıca en ufak bir problem yaşadığınızda benzer problemleri bulmaya çalışacaksınız ama 60 cm yükseklikte tanklar bulamayacağınız için devamlı aklınıza takılacak ve yükseklikten şüpheleneceksiniz. Ancak birçok parametreye müdahale edebildiğiniz halde tankı bozmadan bu parametreye asla müdahale edemeyeceksiniz. Tıpkı zemini değiştiremeyeceğiniz gibi bu da değiştirilemeyecek geri dönüşü olmayan bir parametre.
Benim tankımın yüksekliği 50 cm ve ben bu yükseklikten dolayı bitki yetiştirmede oldukça sıkıntı yaşadım. İlk zamanlar floresanla başladım 7 floresana kadar çıkmama rağmen yeterli fotosentezi göremedim. 50 cm yükseklik devamlı kafamı kurcaladı. Hep şüphe uyandırdı. Bence ideal olan yükseklik bitkili tanklarda 40 cm.
İlave olarak;
*Zemininiz yeterli. Ancak bence tankınız cama cam olmalı. Bunun faydalarını daha sonra çok göreceksiniz. Cama cam olmayan bir bitkili tank size bir çok handicap getirecek. Örn. Lily Pipe kullanmakta sıkıntı yaşayacaksınız. Buna benzer bir çok sıkıntıyı ben yaşadığım için şimdiki aklım olsaydı kesinlikle cama cam bir tank alırdım.[:cik:] Beni uyarmışlardı konu başlığımda ancak umursamadım. Şu anda pişmanım.
*Işık kesinlikle yetersiz.
*Bitkili akvaryumlar için akvaryumunuzun eni 27 cm çok az. İdeal olan 60x40x40h veya 80x40x40h ölçülerdir. [/QUOTE]
Cevap için teşekkür ederim hocam.
Korktuğum cevabı vermişsin [:)]
Yüksekliği hoşuma gitmişti açıkçası. Ama dediklerin banada mantıklı geldi. Zaten söylediğin şeyler bu konuyu açmaya itti, birde bilir kişilerden onay alayım dedim [:)]
Cama cam akvaryum alacağım kişide yok diye biliyorum.
Cama cam dediğinizin olayı nedir? Arada slikon olmadan mı yapılmış oluyor? Silikonun salınımdan mı kaçıyoruz?
[QUOTE=Arkun]Merhaba,
Öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun.
Bence yol yakınken 45 cm yükseklikteki tankı alın direk hiç düşünmeyin diyeceğim ama o da cama cam değil. Yüksek tank özellikle zemin bitkileri yetiştirmede sıkıntı oluyor. Ayrıca en ufak bir problem yaşadığınızda benzer problemleri bulmaya çalışacaksınız ama 60 cm yükseklikte tanklar bulamayacağınız için devamlı aklınıza takılacak ve yükseklikten şüpheleneceksiniz. Ancak birçok parametreye müdahale edebildiğiniz halde tankı bozmadan bu parametreye asla müdahale edemeyeceksiniz. Tıpkı zemini değiştiremeyeceğiniz gibi bu da değiştirilemeyecek geri dönüşü olmayan bir parametre.
Benim tankımın yüksekliği 50 cm ve ben bu yükseklikten dolayı bitki yetiştirmede oldukça sıkıntı yaşadım. İlk zamanlar floresanla başladım 7 floresana kadar çıkmama rağmen yeterli fotosentezi göremedim. 50 cm yükseklik devamlı kafamı kurcaladı. Hep şüphe uyandırdı. Bence ideal olan yükseklik bitkili tanklarda 40 cm.
İlave olarak;
*Zemininiz yeterli. Ancak bence tankınız cama cam olmalı. Bunun faydalarını daha sonra çok göreceksiniz. Cama cam olmayan bir bitkili tank size bir çok handicap getirecek. Örn. Lily Pipe kullanmakta sıkıntı yaşayacaksınız. Buna benzer bir çok sıkıntıyı ben yaşadığım için şimdiki aklım olsaydı kesinlikle cama cam bir tank alırdım.[:cik:] Beni uyarmışlardı konu başlığımda ancak umursamadım. Şu anda pişmanım.
*Işık kesinlikle yetersiz.
*Bitkili akvaryumlar için akvaryumunuzun eni 27 cm çok az. İdeal olan 60x40x40h veya 80x40x40h ölçülerdir. [/QUOTE]
Cevap için teşekkür ederim hocam.
Korktuğum cevabı vermişsin [:)]
Yüksekliği hoşuma gitmişti açıkçası. Ama dediklerin banada mantıklı geldi. Zaten söylediğin şeyler bu konuyu açmaya itti, birde bilir kişilerden onay alayım dedim [:)]
Cama cam akvaryum alacağım kişide yok diye biliyorum.
Cama cam dediğinizin olayı nedir? Arada slikon olmadan mı yapılmış oluyor? Silikonun salınımdan mı kaçıyoruz?
Yüksek Akvaryumda Bitki, Taban Ve Işıklandırma
Merhabalar,
Seneler önce bıraktığım akvaryum hobisine güzel bir giriş yapmak istiyorum.
Lepistes, Neon Tetra, Balonmoli, Çöpçü, Vatoz balıklarının olduğu bitkili akvaryum kurulum aşamasındayım.
Günlerdir bilgilerimi tazelemek için forumu okuyorum.
Araştırmalarım sonunda taban malzemesi olarak 2cm aquabasis üzerine 5cm siyah quartz(hagen) düşünüyorum. Öncelikle bu konuda ek tavsiyeniz varsa sevinirim.
Aldığım akvaryum 90cm uzunluk x 27 cm en x 60 cm yükseklik boyutlarında.
Bu akvaryum bana 45cm yükseklik olarak gelecekti fakat daha yüksek var aynı paraya istermisin denince olabilir dedim ve 60cm yüksek olanı geldi.
Görsel olarak 45cm'den çok daha iyi duruyor. Yüksek akvaryum orantısız fakat bu kadar güzel görüneceğini düşünmezdim. Çok hoşuma gitti. Görselini ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214355/050420191131511.jpg[/IMG]
Asıl sorum ise 60cm yükseklik bahsettiğim taban malzemeleri ve yeterli ışıklandırma ile bitki yetiştirmede sorun yaratır mı? Işıklandırmayı bu yükseklikte yeterli hale getirebilirmiyim? Bunu yapmak için ne tür aydınlatma malzemesi ve ne miktarda kullanmam gerekir? Mevcut aydınlatmasının görselini ekledim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214355/050420191132321.jpg[/IMG]
Akvaryumu aldığım kişi tanıdık olduğundan 45cm yükseklikte olan ile değiştirebilirim ama artık kurulum yapmak istiyorum.
Bu yüzden konu acil sayılır.
Seneler sonra akvaryum kuruyorum ve güzel olsun istiyorum. Malzemeleri en üstün altı malzemeler olacak şekilde alıyorum. Mümkün olduğunca ucuza kaçmıyorum. Bu kadar uğraş ve masraftan sonra tadım kaçsın hiç istemem.
Yorumlarınız benim için çok kıymetli. Yazarsanız çok sevinirim.
Merhabalar,
Seneler önce bıraktığım akvaryum hobisine güzel bir giriş yapmak istiyorum.
Lepistes, Neon Tetra, Balonmoli, Çöpçü, Vatoz balıklarının olduğu bitkili akvaryum kurulum aşamasındayım.
Günlerdir bilgilerimi tazelemek için forumu okuyorum.
Araştırmalarım sonunda taban malzemesi olarak 2cm aquabasis üzerine 5cm siyah quartz(hagen) düşünüyorum. Öncelikle bu konuda ek tavsiyeniz varsa sevinirim.
Aldığım akvaryum 90cm uzunluk x 27 cm en x 60 cm yükseklik boyutlarında.
Bu akvaryum bana 45cm yükseklik olarak gelecekti fakat daha yüksek var aynı paraya istermisin denince olabilir dedim ve 60cm yüksek olanı geldi.
Görsel olarak 45cm'den çok daha iyi duruyor. Yüksek akvaryum orantısız fakat bu kadar güzel görüneceğini düşünmezdim. Çok hoşuma gitti. Görselini ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214355/050420191131511.jpg[/IMG]
Asıl sorum ise 60cm yükseklik bahsettiğim taban malzemeleri ve yeterli ışıklandırma ile bitki yetiştirmede sorun yaratır mı? Işıklandırmayı bu yükseklikte yeterli hale getirebilirmiyim? Bunu yapmak için ne tür aydınlatma malzemesi ve ne miktarda kullanmam gerekir? Mevcut aydınlatmasının görselini ekledim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214355/050420191132321.jpg[/IMG]
Akvaryumu aldığım kişi tanıdık olduğundan 45cm yükseklikte olan ile değiştirebilirim ama artık kurulum yapmak istiyorum.
Bu yüzden konu acil sayılır.
Seneler sonra akvaryum kuruyorum ve güzel olsun istiyorum. Malzemeleri en üstün altı malzemeler olacak şekilde alıyorum. Mümkün olduğunca ucuza kaçmıyorum. Bu kadar uğraş ve masraftan sonra tadım kaçsın hiç istemem.
Yorumlarınız benim için çok kıymetli. Yazarsanız çok sevinirim.
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz scorpion26, 09:30
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
