ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cinarciko
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
17
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Mayıs 2019 23:24
Son Ziyaret:
07 Eylül 2019 17:58
Toplam Mesaj:
18 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çınar Çiko
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Yakın Gelecekte Nörolog
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çınar, ama iguanacı, semenderci derler.
Eski hesap kayboldu, Müge Abla bile bulamıyor.
SON 10 MESAJI
Balıklarımın Davranışlarına Anlam Veremiyorum
2 çift beta balığı besliyorum, hepsinin kendine özel 10 lt'lik su bidonları var. Gayet iyi büyüyorlar. Buna ek olarak bir de üretim akvaryumum var, 15 cm yüksekliğinde su var. Yani yaklaşık 10 litre yapıyor o da. 1 çiftimi üretime sokmaya karar verdim, dişiyi (4cm) kavanozla, erkeği (5-6cm) de akvaryuma saldım. Yaklaşık 5 saat boyunca bekledim, dişi dikey çizgilerini ve tüpünü açığa çıkardı ve erkeğin yanına gitmeye çalışıyordu, ama erkek dişiye kabarmıyordu bile. Buraya kadar her şey normal, erkek hazır değil diyeceksiniz, ama erkeği de dişiyi de kendi yuvalarına koyduklarımda, erkeğe 10 saat falan sonra baktığımda deli gibi köpük yapmıştı. Eee o zaman bu hazır diyerek tekrar aldım, yine tam olarak aynı şey yaşandı ve yine yuvasına gittiğinde köpük yaptı. Ben de ne yapacağımı şaşırdım sizden yardım istemeye geldim. 2 farklı yem veriyorum, kurutulmuş kan kurdu ve Sera Bettagran, ikisini de çok seviyorlar. Hareketlerinde falan da bir gariplik yok.
2 çift beta balığı besliyorum, hepsinin kendine özel 10 lt'lik su bidonları var. Gayet iyi büyüyorlar. Buna ek olarak bir de üretim akvaryumum var, 15 cm yüksekliğinde su var. Yani yaklaşık 10 litre yapıyor o da. 1 çiftimi üretime sokmaya karar verdim, dişiyi (4cm) kavanozla, erkeği (5-6cm) de akvaryuma saldım. Yaklaşık 5 saat boyunca bekledim, dişi dikey çizgilerini ve tüpünü açığa çıkardı ve erkeğin yanına gitmeye çalışıyordu, ama erkek dişiye kabarmıyordu bile. Buraya kadar her şey normal, erkek hazır değil diyeceksiniz, ama erkeği de dişiyi de kendi yuvalarına koyduklarımda, erkeğe 10 saat falan sonra baktığımda deli gibi köpük yapmıştı. Eee o zaman bu hazır diyerek tekrar aldım, yine tam olarak aynı şey yaşandı ve yine yuvasına gittiğinde köpük yaptı. Ben de ne yapacağımı şaşırdım sizden yardım istemeye geldim. 2 farklı yem veriyorum, kurutulmuş kan kurdu ve Sera Bettagran, ikisini de çok seviyorlar. Hareketlerinde falan da bir gariplik yok.
Akvayumda Bulantı
Kurulu akvaryumu olan birinden birkaç litre akvaryum suyu alıp kendi tankınıza ekleyebilirsiniz, ama bunun biraz riski var çünkü akvaryumun zararlı bakteri, ilaç veya hastalık içermesi ihtimali var. Tanıdığınız birinin biyolojik dengesi oturmuş bir akvaryumundan alabilirsiniz, hem de şüpheniz olmaz.
Kurulu akvaryumu olan birinden birkaç litre akvaryum suyu alıp kendi tankınıza ekleyebilirsiniz, ama bunun biraz riski var çünkü akvaryumun zararlı bakteri, ilaç veya hastalık içermesi ihtimali var. Tanıdığınız birinin biyolojik dengesi oturmuş bir akvaryumundan alabilirsiniz, hem de şüpheniz olmaz.
Fil Kulak Betta
[QUOTE=Neothauma ]
Beta beta olalı böyle ilgi, sevgi görmemiştir. 🙄[/QUOTE]
Şu renk konbinasyonunun fil kulak ve feathertail'ını bulabilsem değil bir akvaryum bir oda veririm bir oda
[QUOTE=Neothauma ]
Beta beta olalı böyle ilgi, sevgi görmemiştir. 🙄[/QUOTE]
Şu renk konbinasyonunun fil kulak ve feathertail'ını bulabilsem değil bir akvaryum bir oda veririm bir oda
Fil Kulak Betta
Fil kulak betalara karşı aşırı bir zaafım var, çok heyecanlanıyorum görünce. Normalde bu kadar güzel bir balık görünce de heyecanlanırım zaten, üstüne bir de fil kulak beta, yetmedi onun da üstüne aylardır aradığım balık renkleri! Yerimde duramadım, kalbim resmen patlıyordu! Koca laptopu aldım odanın içinde kucağımda laptopla dolaşıyorum heyecanımı bastırmak için. Bu balığın benzerini falan nereden bulabilirim? Resmen bütün petshopları, internet sitelerini talan ettim bulamadım, gel şimdi karşıma çık! Fazla güzel bunlar, ben de bir tane alırsam benzerinden geceleri gözüme uyku girmezdi herhalde ona bakmaktan, sağlıklı büyütün [:nazar:] Bir de nereden aldınız?
Fil kulak betalara karşı aşırı bir zaafım var, çok heyecanlanıyorum görünce. Normalde bu kadar güzel bir balık görünce de heyecanlanırım zaten, üstüne bir de fil kulak beta, yetmedi onun da üstüne aylardır aradığım balık renkleri! Yerimde duramadım, kalbim resmen patlıyordu! Koca laptopu aldım odanın içinde kucağımda laptopla dolaşıyorum heyecanımı bastırmak için. Bu balığın benzerini falan nereden bulabilirim? Resmen bütün petshopları, internet sitelerini talan ettim bulamadım, gel şimdi karşıma çık! Fazla güzel bunlar, ben de bir tane alırsam benzerinden geceleri gözüme uyku girmezdi herhalde ona bakmaktan, sağlıklı büyütün [:nazar:] Bir de nereden aldınız?
Beta Balığı Karın Yüzgeci Garip
Bir cismin, ya da maddenin de olabilir, suya kendinden madde bırakması. Mesela fanuslarda kullanılan boyalı taşlar suya salınım yapar, boyasını bırakır ve bu boya zehirlidir, balıkların bir kısmı böyle ölür. Ama tabii ki de iyi kumlar salınım yapmaz demiyorum. Sadece akvaryumda kullanılacak kumları suya salınım yapmayıncaya kadar, yani suyu bulanıklaştırmayana kadar yıkamak gerekir. Ve ayrıca kaç litrelik bir akvaryum alıyorsunuz? Merak ettim.
Bir cismin, ya da maddenin de olabilir, suya kendinden madde bırakması. Mesela fanuslarda kullanılan boyalı taşlar suya salınım yapar, boyasını bırakır ve bu boya zehirlidir, balıkların bir kısmı böyle ölür. Ama tabii ki de iyi kumlar salınım yapmaz demiyorum. Sadece akvaryumda kullanılacak kumları suya salınım yapmayıncaya kadar, yani suyu bulanıklaştırmayana kadar yıkamak gerekir. Ve ayrıca kaç litrelik bir akvaryum alıyorsunuz? Merak ettim.
Beta Balığı Karın Yüzgeci Garip
Fotoğraflardan anladığım kadarıyla balığı fanusta besliyorsunuz. Belki karnında gariplik var diye fanusa almışsınızdır, umarım öyledir, orasını bilemem ama, balığınız amonyak zehirlenmesinden ölmeden veya gözleri göremeyecek hale gelene kadar şaşı olmadan önce o betayı bir akvaryuma almanızı, içini de sizin gözünüze güzel gözükecek şekilde düzenlemenizi tavsiye ederim. Hem evinizde sadece balık değil, görsel bir şölen beslemiş olursunuz, hem de sadece yaşayabildikleri için empati kurulmadan votka bardağına hapsedilen, canlı değil de süs olarak görülen bir balık türünün en azından bir üyesini bundan kurtarmış olursunuz.
Fotoğraflardan anladığım kadarıyla balığı fanusta besliyorsunuz. Belki karnında gariplik var diye fanusa almışsınızdır, umarım öyledir, orasını bilemem ama, balığınız amonyak zehirlenmesinden ölmeden veya gözleri göremeyecek hale gelene kadar şaşı olmadan önce o betayı bir akvaryuma almanızı, içini de sizin gözünüze güzel gözükecek şekilde düzenlemenizi tavsiye ederim. Hem evinizde sadece balık değil, görsel bir şölen beslemiş olursunuz, hem de sadece yaşayabildikleri için empati kurulmadan votka bardağına hapsedilen, canlı değil de süs olarak görülen bir balık türünün en azından bir üyesini bundan kurtarmış olursunuz.
Betama Ne Olmuş Olabilir
Deseninin bozulmasıyla ilgili pek bir fikrim yok ama, yem konusunda yardımcı olabilirim. Öncelikle tek tip yem kullanmak betanızın renginin solması gibi sorunlara yol açabilir. Benim tavsiyem (hangi yemi kullanıyorsunuz bilmiyorum ama) dondurulmuş kan kurdu, palet yem, granül yem, basit, normal yem gibi çeşitleri deneyin. Bunlardan en sevdiği 2 veya 3 tanesini dönüşümlü olarak verebilirsiniz.
Deseninin bozulmasıyla ilgili pek bir fikrim yok ama, yem konusunda yardımcı olabilirim. Öncelikle tek tip yem kullanmak betanızın renginin solması gibi sorunlara yol açabilir. Benim tavsiyem (hangi yemi kullanıyorsunuz bilmiyorum ama) dondurulmuş kan kurdu, palet yem, granül yem, basit, normal yem gibi çeşitleri deneyin. Bunlardan en sevdiği 2 veya 3 tanesini dönüşümlü olarak verebilirsiniz.
Bitkili Akvaryumda Kum Kalınlığı Ne Kadar Olmalı?
Merhaba, 50x20x30 ebatlarında 30 litrelik bir akvaryumda beta besleyeceğim. Lav kırığı kumda Amazon hançeri ve benzeri bitkiler ve yanında java fern ayrıca da zemin bitkisi bakacağım. Kum uygun mu? Kaç cm kalınlığında kum kullanmalıyım?
Merhaba, 50x20x30 ebatlarında 30 litrelik bir akvaryumda beta besleyeceğim. Lav kırığı kumda Amazon hançeri ve benzeri bitkiler ve yanında java fern ayrıca da zemin bitkisi bakacağım. Kum uygun mu? Kaç cm kalınlığında kum kullanmalıyım?
Bitsin Artık Japon Balığı Düşmanlığı
Merhaba, ben de hiçbir balığın fanusta beslenmemesi tarafındayım. Ama bir konuda farklı düşünüyorum. Japon balıklarının çok kolay bakıma sahip olduğunu düşünüyor yeni hobiciler. Bu düşüncenin sebebi de her yerde Japon balığı görebilmeniz. Neyse sonra kişi hobiye Japon balığıyla başlıyor, ki dikkatinizi çekerim bunun kötü bir şey olduğunu söylemiyorum ben de Japonlarla başladım, kişi balığı alıyor, herhangi bir akvaryuma koyuyor ki genellikle bu fanus oluyor, filtre, ısıtıcı, hava motoru hiç gözetmeden beslemeye çalışıyor. Kaç tane balık aldığı da belli değil. Normal olarak bu balıklar birkaç gün, bilemedin birkaç hafta içinde ölüyorlar. Kişi de tüm balıkların böyle olduğunu düşünmeye başlıyor. Al, fanusa koy, yem ver, ölsün gibi bir mantık oluşuyor normal olarak. Sonra da başka balık beslemiyor bir daha. Bu yüzden de ben en çok Japon balıklarının fanusta yaşamayacağını bilip de yine de satan petshoplara kızıyorum. Sırf para kazanmak uğruna insanları bilgilendirmemeyi tercih ediyorlar. Ve de bunun sonucunda kişiler akvaryumculuktan soğuyor. Konu nasıl buraya geldi hiçbir fikrim yok ama olsun. Galiba kızdığım şeyler hakkında birazcık içimi döktüm. Neyse, tabii ki herkes istediğini besleyebilir, fakat ben yeni hobicilere japon balığı gibi birçok ekipman isteyen balıkları değil de daha az ekipman isteyen, bakımı daha zahmetsiz olan bir tür öneriyorum. Ama söylediğim gibi, herkes sorumluluğunu aldıkça istediğini besleyebilir, karışamayız :)
Merhaba, ben de hiçbir balığın fanusta beslenmemesi tarafındayım. Ama bir konuda farklı düşünüyorum. Japon balıklarının çok kolay bakıma sahip olduğunu düşünüyor yeni hobiciler. Bu düşüncenin sebebi de her yerde Japon balığı görebilmeniz. Neyse sonra kişi hobiye Japon balığıyla başlıyor, ki dikkatinizi çekerim bunun kötü bir şey olduğunu söylemiyorum ben de Japonlarla başladım, kişi balığı alıyor, herhangi bir akvaryuma koyuyor ki genellikle bu fanus oluyor, filtre, ısıtıcı, hava motoru hiç gözetmeden beslemeye çalışıyor. Kaç tane balık aldığı da belli değil. Normal olarak bu balıklar birkaç gün, bilemedin birkaç hafta içinde ölüyorlar. Kişi de tüm balıkların böyle olduğunu düşünmeye başlıyor. Al, fanusa koy, yem ver, ölsün gibi bir mantık oluşuyor normal olarak. Sonra da başka balık beslemiyor bir daha. Bu yüzden de ben en çok Japon balıklarının fanusta yaşamayacağını bilip de yine de satan petshoplara kızıyorum. Sırf para kazanmak uğruna insanları bilgilendirmemeyi tercih ediyorlar. Ve de bunun sonucunda kişiler akvaryumculuktan soğuyor. Konu nasıl buraya geldi hiçbir fikrim yok ama olsun. Galiba kızdığım şeyler hakkında birazcık içimi döktüm. Neyse, tabii ki herkes istediğini besleyebilir, fakat ben yeni hobicilere japon balığı gibi birçok ekipman isteyen balıkları değil de daha az ekipman isteyen, bakımı daha zahmetsiz olan bir tür öneriyorum. Ama söylediğim gibi, herkes sorumluluğunu aldıkça istediğini besleyebilir, karışamayız :)
Bitkili Betta Akvaryumu Çalışması
[QUOTE=Beta_balik]Merhaba. Akvaryumun yaklaşık olarak 30 litre. Bitki olarak anubias, saz, amazon bitkisi, tilki kurğu, java fern gibi bitkiler alabilirsiniz. İlk önce bakımları hakkında bilgi edinmelisiniz. Zaten kolay bitkiler. Işık hakkında benim de hiç bilgim yok. Ama güçlü bir ışık olmamalı.
Frenatus için en az 150 litre gerekir. Yani uyumlu bir balık olduğumu düşünsek bile hacim az. O hacim de betanın yanında rasbora bakabilirsiniz. Başka balık için hacim az. [:)][/QUOTE]
Filtre kullanmalı mıyım? Teşekkürler.[EDIT]cinarciko,2019-06-17 10:54:54[/EDIT]
[QUOTE=Beta_balik]Merhaba. Akvaryumun yaklaşık olarak 30 litre. Bitki olarak anubias, saz, amazon bitkisi, tilki kurğu, java fern gibi bitkiler alabilirsiniz. İlk önce bakımları hakkında bilgi edinmelisiniz. Zaten kolay bitkiler. Işık hakkında benim de hiç bilgim yok. Ama güçlü bir ışık olmamalı.
Frenatus için en az 150 litre gerekir. Yani uyumlu bir balık olduğumu düşünsek bile hacim az. O hacim de betanın yanında rasbora bakabilirsiniz. Başka balık için hacim az. [:)][/QUOTE]
Filtre kullanmalı mıyım? Teşekkürler.[EDIT]cinarciko,2019-06-17 10:54:54[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan kocoglu, 20:13
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
KULLANICILAR
- 58 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Sfenks111,
Kuduoglu,
TheDS,
Hoppala,
Koksal Gurkan,
Laetacara,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
Umutoty,
IgorVladimir,
by__cg,
Stoke,
OKIRATLI,
ilterisdoğukan,
sina cen,
Conix,
Myz26,
ugurbaran,
0rnn,
ternapi,
LeafyAqua,
oguzozt,
Sercan.,
hakanmorcicek,
Pandkoal,
Cyber_Scout,
ibmsony,
tarikyksl,
djally,
Ancalagon,
yeekim,
hakaya0107,
ballantines,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
