ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kandemir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ağustos 2019 19:29
Son Ziyaret:
30 Ekim 2022 21:35
Toplam Mesaj:
40 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Kandemir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat Kandemir
SON 10 MESAJI
Tv Ünitesi Olarak Discus Akvaryumu?
[QUOTE=bilentungul]Bu tarz calismalari yapan cok insan var ve kimisi oldukca mutlu diyebilirim.
Ancak ben, kisisel olarak bu tarz yerlestirilen akvaryumlara karsiyim.
- Tankin dip cekme zorlugu
- Film izlerken akvaryumdan gelen isigin beni rahatsiz etmesi. (Akvaryum disinda ev sinema sistemleri de hobilerimden biri)
- TV nin veya AV Receiver a bagli olan diger ses ekipmanlarinin cikarmis oldugu farkli hz degerlerine sahip seslerin baliklari strese sokmalari veya rahatsiz etmesi.
- Dusuk seviyedeki tanklarin darbelere daha acik olmasi dolayisiyla evde kosusturan/bir seyler firlatan cocuklarin acik hedefi haline gelmesi
gibi nedenlerle yapmak istemedigim bir akvaryum seklidir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Beslemek istediğim tür discus olduğundan beni düşündüren tek konu stres.
Birde akvaryumu kayıt kuşak olmadan yapmak büyük bir risk mi bunu merak ediyorum.
Dip çekimi bu güne kadar hiç yapmadım. Su değişimlerini de kafa motoru ile yapmayı düşünüyorum.
Çocuklar ise her akvaryum için risk oluşturuyorlar [:)]
[QUOTE=Fischmeister]Bu ebatlarda bir tankta tabanında mutlaka kayıt kuşak kullanmanızı öneririm. Onun haricinde sıkıntı olacağını sanmam. [/QUOTE]
Tabanı çift cam yapsam?
Yani benim derdim hani olurda cama cam kullanmak istersem kötü bir taban görüntüsü olmasın istiyorum. [EDIT]Kandemir,2020-12-15 17:18:56[/EDIT]
[QUOTE=bilentungul]Bu tarz calismalari yapan cok insan var ve kimisi oldukca mutlu diyebilirim.
Ancak ben, kisisel olarak bu tarz yerlestirilen akvaryumlara karsiyim.
- Tankin dip cekme zorlugu
- Film izlerken akvaryumdan gelen isigin beni rahatsiz etmesi. (Akvaryum disinda ev sinema sistemleri de hobilerimden biri)
- TV nin veya AV Receiver a bagli olan diger ses ekipmanlarinin cikarmis oldugu farkli hz degerlerine sahip seslerin baliklari strese sokmalari veya rahatsiz etmesi.
- Dusuk seviyedeki tanklarin darbelere daha acik olmasi dolayisiyla evde kosusturan/bir seyler firlatan cocuklarin acik hedefi haline gelmesi
gibi nedenlerle yapmak istemedigim bir akvaryum seklidir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Beslemek istediğim tür discus olduğundan beni düşündüren tek konu stres.
Birde akvaryumu kayıt kuşak olmadan yapmak büyük bir risk mi bunu merak ediyorum.
Dip çekimi bu güne kadar hiç yapmadım. Su değişimlerini de kafa motoru ile yapmayı düşünüyorum.
Çocuklar ise her akvaryum için risk oluşturuyorlar [:)]
[QUOTE=Fischmeister]Bu ebatlarda bir tankta tabanında mutlaka kayıt kuşak kullanmanızı öneririm. Onun haricinde sıkıntı olacağını sanmam. [/QUOTE]
Tabanı çift cam yapsam?
Yani benim derdim hani olurda cama cam kullanmak istersem kötü bir taban görüntüsü olmasın istiyorum. [EDIT]Kandemir,2020-12-15 17:18:56[/EDIT]
Tv Ünitesi Olarak Discus Akvaryumu?
Merhaba arkadaşlar,
Uzun zamandır çoğu türü beslenmiş biri olarak artık yavaş yavaş discuslara göz dikmeye başladım :)
Kafamda 150x45x45h bir akvaryum yapıp tv ünitesi olarak kurmak ve yetişkin bir çift veya sürü olarak discus beslemek var.
Acaba akvaryumun yer seviyesinde ve TV nin altında durması balıklarda strese sebep olur mu?
Birde bu akvaryumu kayıt kuşak olmadan fluval edge tarzı üstü kapalı bir şekilde 10 mm camdan yaptırsam dayanıklılık konusunda sorun yaşar mıyım?
Şimdiden teşekkür ederim. [:)][EDIT]Kandemir,2020-12-15 12:37:39[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar,
Uzun zamandır çoğu türü beslenmiş biri olarak artık yavaş yavaş discuslara göz dikmeye başladım :)
Kafamda 150x45x45h bir akvaryum yapıp tv ünitesi olarak kurmak ve yetişkin bir çift veya sürü olarak discus beslemek var.
Acaba akvaryumun yer seviyesinde ve TV nin altında durması balıklarda strese sebep olur mu?
Birde bu akvaryumu kayıt kuşak olmadan fluval edge tarzı üstü kapalı bir şekilde 10 mm camdan yaptırsam dayanıklılık konusunda sorun yaşar mıyım?
Şimdiden teşekkür ederim. [:)][EDIT]Kandemir,2020-12-15 12:37:39[/EDIT]
Kumun İçinde Kurtlar Var
[QUOTE=halilyildizz] bence yem niyetiyle felan hiç uğraşma suyuna sitraksı dök karıştır 2 2.5 saat beklet hepsi felç olur ölür sonra bide dipten çekim yap %25 su tertemiz olur ertesi gün biraz puslancak ve yosunlanacaktır onlarıda süngerle yüzeysel olarak kazı tekrar %20 su değişimi yap bu kadar[/QUOTE]
Sitraks daha önce iç parazitten durumu epey kötü olan bir melek baliginda denemiştim hatta bide ismini hatırlayamadığım bir hap vardı. 1hafta sonunda balık iyi olmuştu hatta yeme en çok o saldiriyordu :) sanırım Sitraks çözecek bu işi ama önümüzdeki hafta sonuna kadar beklemek zorundayım.
[QUOTE=halilyildizz] bence yem niyetiyle felan hiç uğraşma suyuna sitraksı dök karıştır 2 2.5 saat beklet hepsi felç olur ölür sonra bide dipten çekim yap %25 su tertemiz olur ertesi gün biraz puslancak ve yosunlanacaktır onlarıda süngerle yüzeysel olarak kazı tekrar %20 su değişimi yap bu kadar[/QUOTE]
Sitraks daha önce iç parazitten durumu epey kötü olan bir melek baliginda denemiştim hatta bide ismini hatırlayamadığım bir hap vardı. 1hafta sonunda balık iyi olmuştu hatta yeme en çok o saldiriyordu :) sanırım Sitraks çözecek bu işi ama önümüzdeki hafta sonuna kadar beklemek zorundayım.
Sürekli Dondurulmuş Yem İle Besleme
Merhaba arkadaşlar,
100 litrelik akvaryumumda 4 boesemani rainbow ve 4 super red cüce vatoz besliyorum. Hepsi hemen hemen 5 cm boylarında.
Sorunum rainbowlara yem beğendirememek. Elimde şu an 6 7 çeşit kuru yem ve 2 çeşit dondurulmuş yem var. Dondurulmuş artemia ve kan kurdunu iştahla yiyorlar. Kuru yemlerden ise sadece tetra pro algea yemini yiyorlar. Bunun dışında kalan tüm yemlerden 1 2 tane yiyip gerisini bırakıyorlar. Balıklarda herhangi bir rahatsızlık belirtisi yok. Renkleri ve yemlemeye ilgileri çok güzel fakat yem beğenmiyorlar.
Şimdi ben bu balıkları 1 öğün dondurulmuş artemia veya kan kurdu 1 öğünde tetra pro algea ile beslesem sorun olur mu?
Merhaba arkadaşlar,
100 litrelik akvaryumumda 4 boesemani rainbow ve 4 super red cüce vatoz besliyorum. Hepsi hemen hemen 5 cm boylarında.
Sorunum rainbowlara yem beğendirememek. Elimde şu an 6 7 çeşit kuru yem ve 2 çeşit dondurulmuş yem var. Dondurulmuş artemia ve kan kurdunu iştahla yiyorlar. Kuru yemlerden ise sadece tetra pro algea yemini yiyorlar. Bunun dışında kalan tüm yemlerden 1 2 tane yiyip gerisini bırakıyorlar. Balıklarda herhangi bir rahatsızlık belirtisi yok. Renkleri ve yemlemeye ilgileri çok güzel fakat yem beğenmiyorlar.
Şimdi ben bu balıkları 1 öğün dondurulmuş artemia veya kan kurdu 1 öğünde tetra pro algea ile beslesem sorun olur mu?
Kumun İçinde Kurtlar Var
[QUOTE=Cengizhan06]Açıkcası çöpçülerin bir çözüm olacağını zannetmiyorum.Kumunuz yüksek çöpçüler ne kadar kumu kaldırıp kurtları yiyebilirler ki ? Cichlid türleri kumu alt üst edip ne kadar kurt varsa yiyebilirlerdi ama çöpçülerin o kumu kazıp havalandırıp kumun altındaki kurtları yiyebileceklerini zannetniyorum.[/QUOTE]
Dikkatlice gözlemledim kumdan bir miktar çıkıp muhtemelen yem arıyorlar. Yani çıkanları yakalayıp yerler belki diye düşünüyorum ama bilemiyorum [:(]
[QUOTE=Cengizhan06]Açıkcası çöpçülerin bir çözüm olacağını zannetmiyorum.Kumunuz yüksek çöpçüler ne kadar kumu kaldırıp kurtları yiyebilirler ki ? Cichlid türleri kumu alt üst edip ne kadar kurt varsa yiyebilirlerdi ama çöpçülerin o kumu kazıp havalandırıp kumun altındaki kurtları yiyebileceklerini zannetniyorum.[/QUOTE]
Dikkatlice gözlemledim kumdan bir miktar çıkıp muhtemelen yem arıyorlar. Yani çıkanları yakalayıp yerler belki diye düşünüyorum ama bilemiyorum [:(]
Ölümsüz Nematodlar Ve Cyclopslar
[QUOTE=The Last Samurai]
Murat Bey, merhaba,
Camallanus ya da Oxyura gibi, balıkların anüslerinden sarkan kurtlar dışında, çoğu nematod, zararsızdır.
Sizin kumunuzun arasında oluşan nematodların, zararlı olduğunu düşünmüyorum.
Muhtemelen akvaryumdaki yem kalıntıları ile beslenip ürüyorlar. Yem miktarını biraz azaltıp, besin kaynaklarını keserseniz, zamanla yok olacaklardır.
Akvaryumlarımda bu tür nematod daha önce oluşmadığı için deneyimlemedim. Bu yüzden, Coryler bunları yer mi, bilmiyorum.
Şahsi görüşüm, akvaryumlarımızın, mikro ve makro organizmaları ile bir ekosistem olduğudur. Bu yüzden, parazit olmayan hiçbir canlı ile mücadele etmem.
Bence, fotoğraftaki kurtlarla mücadeleye gerek yoktur. [:iyi:][/QUOTE]
Ekosistem konusunda kesinlikle sizinle aynı fikirdeyim. Sadece balıklara ve bitkilere zararlı olabileceğini okuduğum için endişelendim. Bu arada bir miktar fazla yemleme yaptığım bir dönem oldu sanırım ona bağlı olarak türedi bunlar.
Teşekkürler [:)]
[QUOTE=The Last Samurai]
Murat Bey, merhaba,
Camallanus ya da Oxyura gibi, balıkların anüslerinden sarkan kurtlar dışında, çoğu nematod, zararsızdır.
Sizin kumunuzun arasında oluşan nematodların, zararlı olduğunu düşünmüyorum.
Muhtemelen akvaryumdaki yem kalıntıları ile beslenip ürüyorlar. Yem miktarını biraz azaltıp, besin kaynaklarını keserseniz, zamanla yok olacaklardır.
Akvaryumlarımda bu tür nematod daha önce oluşmadığı için deneyimlemedim. Bu yüzden, Coryler bunları yer mi, bilmiyorum.
Şahsi görüşüm, akvaryumlarımızın, mikro ve makro organizmaları ile bir ekosistem olduğudur. Bu yüzden, parazit olmayan hiçbir canlı ile mücadele etmem.
Bence, fotoğraftaki kurtlarla mücadeleye gerek yoktur. [:iyi:][/QUOTE]
Ekosistem konusunda kesinlikle sizinle aynı fikirdeyim. Sadece balıklara ve bitkilere zararlı olabileceğini okuduğum için endişelendim. Bu arada bir miktar fazla yemleme yaptığım bir dönem oldu sanırım ona bağlı olarak türedi bunlar.
Teşekkürler [:)]
Ölümsüz Nematodlar Ve Cyclopslar
[QUOTE=The Last Samurai]Camallanus ve Oxyura dışındaki nematodların çoğu, karides dışındaki canlılar için zararlı değildirler. Camallanus ve Oxyura, balıkların bağırsaklarında yaşarlar ve suda serbest yüzerken göremezsiniz.
Yerinizde olsam, betta akvaryumuna ilaç kullanmam. Bettanız, belirttiğiniz gibi, ilaçtan etkilenerek yıpranmış durumda. Başka bir ilacı kaldıramayabilir. Betta akvaryumunda, balığınız düzelene kadar, günlük 1/4 oranında su değişimi yapılmasını ve ilaç kullanılmamasını öneririm.
Sitraks şurubu da suya direkt dökerseniz, içerisindeki tatlandırıcılar nedeni ile, suyunuz bembeyaz olacak ve akvaryumunuzda pek çok bakteri üreyecektir.
Bence, yenleneyi azaltarak (Tamamen kesmeyin, balıkların tüketebileceği n
miktarda yem verin), düzenli su değjşimi ile nematodların yok olmasını doğal sürece bırakın. Balık ve birkilerinize zarar vermeyeceklerdir. Hatta Bence, ilaç daha fazla zarar verecektir.
İlla ilaç kullanacaksanız, Sitraks şurubun etken maddesi olan Levamisol HCl içeren Nilverm ya da Mintiverm ya da muadili, toz formda veteriner ilacı kullanın. Bu ilacın kullanımı için, imzamda bulunan balık hastalıkları linkindeki Camallanus ve Oxyura bâşlığını inceleyebilirsiniz.
Bir diğer seçenek, Tenikür ya da muadili bir praziquantek içerikli anti helminik veteriner ilacını 50L su hacmi için bir tablet olacak şekilde suya katmaktır. Ancak riskli bir ilaçtır. Balıklarda sersemleme görülürse, derhal su değişimi yapılmalıdır.
Bence en iyi tedavi, tüketilecek kadar miktarda yem ve sık su değışimi ile, sabırla, nematodların yok olmasını beklemektir.
Cyclopsların ise, hiçbir zararı yoktur. Bırakınız, yaşasınlar.[/QUOTE]
Merhaba Emre bey,
Bu sabah farkettigim bir durum var ve araştırıp öğrenebildiğim kadarıyla bu canlılar balıklar için veya bitkiler için zararlı olabiliyormuş.
Daha önce akvaryumda bitki dikimi yada temizlik yaparken suda kıvrıla kıvrıla yüzmeye çalışan kurtçuklar görüyordum ki bu sabah resimdeki vaziyetle karşılaştım [:(]
Sizce bunlar bahsedildiği gibi zararlı türler mi? Haftasonlari %50 su değişimi yapıyorum ilave olarak cory alsam ve yemlemeyi azaltsam faydası olur mu? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216863/090820201054581.jpg[/IMG]
[QUOTE=The Last Samurai]Camallanus ve Oxyura dışındaki nematodların çoğu, karides dışındaki canlılar için zararlı değildirler. Camallanus ve Oxyura, balıkların bağırsaklarında yaşarlar ve suda serbest yüzerken göremezsiniz.
Yerinizde olsam, betta akvaryumuna ilaç kullanmam. Bettanız, belirttiğiniz gibi, ilaçtan etkilenerek yıpranmış durumda. Başka bir ilacı kaldıramayabilir. Betta akvaryumunda, balığınız düzelene kadar, günlük 1/4 oranında su değişimi yapılmasını ve ilaç kullanılmamasını öneririm.
Sitraks şurubu da suya direkt dökerseniz, içerisindeki tatlandırıcılar nedeni ile, suyunuz bembeyaz olacak ve akvaryumunuzda pek çok bakteri üreyecektir.
Bence, yenleneyi azaltarak (Tamamen kesmeyin, balıkların tüketebileceği n
miktarda yem verin), düzenli su değjşimi ile nematodların yok olmasını doğal sürece bırakın. Balık ve birkilerinize zarar vermeyeceklerdir. Hatta Bence, ilaç daha fazla zarar verecektir.
İlla ilaç kullanacaksanız, Sitraks şurubun etken maddesi olan Levamisol HCl içeren Nilverm ya da Mintiverm ya da muadili, toz formda veteriner ilacı kullanın. Bu ilacın kullanımı için, imzamda bulunan balık hastalıkları linkindeki Camallanus ve Oxyura bâşlığını inceleyebilirsiniz.
Bir diğer seçenek, Tenikür ya da muadili bir praziquantek içerikli anti helminik veteriner ilacını 50L su hacmi için bir tablet olacak şekilde suya katmaktır. Ancak riskli bir ilaçtır. Balıklarda sersemleme görülürse, derhal su değişimi yapılmalıdır.
Bence en iyi tedavi, tüketilecek kadar miktarda yem ve sık su değışimi ile, sabırla, nematodların yok olmasını beklemektir.
Cyclopsların ise, hiçbir zararı yoktur. Bırakınız, yaşasınlar.[/QUOTE]
Merhaba Emre bey,
Bu sabah farkettigim bir durum var ve araştırıp öğrenebildiğim kadarıyla bu canlılar balıklar için veya bitkiler için zararlı olabiliyormuş.
Daha önce akvaryumda bitki dikimi yada temizlik yaparken suda kıvrıla kıvrıla yüzmeye çalışan kurtçuklar görüyordum ki bu sabah resimdeki vaziyetle karşılaştım [:(]
Sizce bunlar bahsedildiği gibi zararlı türler mi? Haftasonlari %50 su değişimi yapıyorum ilave olarak cory alsam ve yemlemeyi azaltsam faydası olur mu? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216863/090820201054581.jpg[/IMG]
Kumun İçinde Kurtlar Var
[QUOTE=Rudas]“Nematod” nedir araştırın :)
Doğal çözümü hali hazırda akvaryumunuzda, kendileri çok güzel balık yemişidir balıklarınız aç kaldığında yiyeceklerdir.[/QUOTE]
Kumu karıştıracak bir kaç çöpçü alsam yerler mi acaba?
[QUOTE=Rudas]“Nematod” nedir araştırın :)
Doğal çözümü hali hazırda akvaryumunuzda, kendileri çok güzel balık yemişidir balıklarınız aç kaldığında yiyeceklerdir.[/QUOTE]
Kumu karıştıracak bir kaç çöpçü alsam yerler mi acaba?
Kumun İçinde Kurtlar Var
[QUOTE=halilyildizz]merhaba aynısı benimde başıma geldi [/QUOTE]
Halen devam ediyor mu?
[QUOTE=halilyildizz]merhaba aynısı benimde başıma geldi [/QUOTE]
Halen devam ediyor mu?
Kumun İçinde Kurtlar Var
Günaydın arkadaşlar,
Konuyu doğru yere mi açtım bilemiyorum.
Akvaryumun kumunda kurtlar var ve anladığım kadarıyla epey fazla. Akvaryum 100 litre ve her haftasonu %50 su değişimi yapıyorum. Daha önce hiç başıma gelmedi böyle bişey [:(] bu neden olur, zararlı mıdır ve çözümü nedir? Mümkünse doğal bir çözüm önerebilir misiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216863/090820201054581.jpg[/IMG][EDIT]Kandemir,2020-08-09 11:19:39[/EDIT]
Günaydın arkadaşlar,
Konuyu doğru yere mi açtım bilemiyorum.
Akvaryumun kumunda kurtlar var ve anladığım kadarıyla epey fazla. Akvaryum 100 litre ve her haftasonu %50 su değişimi yapıyorum. Daha önce hiç başıma gelmedi böyle bişey [:(] bu neden olur, zararlı mıdır ve çözümü nedir? Mümkünse doğal bir çözüm önerebilir misiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216863/090820201054581.jpg[/IMG][EDIT]Kandemir,2020-08-09 11:19:39[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl pianoƒish, 04:58
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
