ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Harbiye
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Şubat 2020 21:54
Son Ziyaret:
27 Eylül 2021 00:11
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
U S
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
U S
SON 10 MESAJI
Low Tech Bitkili Filtre Ve Taban Malzemesi
[QUOTE=Alpercicek35]
Sizi de kendim gibi gördüm :) Bu dediğiniz de, bundan emin olmamı sagladı :D Şimdi basit bitkiler dediniz ama monte carlo oldu :) İşte bende ondan dedim. Acele etme ve tam kafanda ne yapmak istediğini kesinleştir. Low tech ise monte carlo olmaz. Monte carlo co2 siz ne yazık ki olmaz. Gereksinimleri aynı bitkileri seçmen bu işte başarının temel anahtarı bence. Aquaclay bende ilk kurulumda kullandım ama memlun kalmadım. Komple değiştirdim zemini. Çok hafif bir kum. Özellikle ilk kurulumda (bitkiler köklenmemiş iken) en ufak elinizi soktuğunuzda ya da ufacık bir akıntıda bitkiler yerinden çıkıyor. Ben gerçekten çok sinir oldum ve değiştirdim. Sana da önermem, en azından üste o gelecek şekilde. En az 5 cm yap kumu derim. Alt kısma 3 cm ince laf kırığı üstüne de manado ya da alternetif kaliteli bir kum kullanabilirsin.
https://www.atakanpetshop.com/jbl-manado-5-lt?search=JBL+Manado Normal 5 kg 110 tl
https://www.atakanpetshop.com/jbl-manado-dark-5-lt.html?search=JBL+Manado siyah 5 kg 203 tl
[/QUOTE]
Anladım Alper Bey. Şimdilik kafamda belirlediğim lav kırığı+aquaclay+aquadeco hagen. Jbl manado dark fiyat bakımından yüksek geldi. En üst zemini koyu renkle vurgulamak istediğim için siyah kum kullanacağım. En azından düşüncem şimdilik bu :)
[QUOTE=Alpercicek35]
Sizi de kendim gibi gördüm :) Bu dediğiniz de, bundan emin olmamı sagladı :D Şimdi basit bitkiler dediniz ama monte carlo oldu :) İşte bende ondan dedim. Acele etme ve tam kafanda ne yapmak istediğini kesinleştir. Low tech ise monte carlo olmaz. Monte carlo co2 siz ne yazık ki olmaz. Gereksinimleri aynı bitkileri seçmen bu işte başarının temel anahtarı bence. Aquaclay bende ilk kurulumda kullandım ama memlun kalmadım. Komple değiştirdim zemini. Çok hafif bir kum. Özellikle ilk kurulumda (bitkiler köklenmemiş iken) en ufak elinizi soktuğunuzda ya da ufacık bir akıntıda bitkiler yerinden çıkıyor. Ben gerçekten çok sinir oldum ve değiştirdim. Sana da önermem, en azından üste o gelecek şekilde. En az 5 cm yap kumu derim. Alt kısma 3 cm ince laf kırığı üstüne de manado ya da alternetif kaliteli bir kum kullanabilirsin.
https://www.atakanpetshop.com/jbl-manado-5-lt?search=JBL+Manado Normal 5 kg 110 tl
https://www.atakanpetshop.com/jbl-manado-dark-5-lt.html?search=JBL+Manado siyah 5 kg 203 tl
[/QUOTE]
Anladım Alper Bey. Şimdilik kafamda belirlediğim lav kırığı+aquaclay+aquadeco hagen. Jbl manado dark fiyat bakımından yüksek geldi. En üst zemini koyu renkle vurgulamak istediğim için siyah kum kullanacağım. En azından düşüncem şimdilik bu :)
Low Tech Bitkili Filtre Ve Taban Malzemesi
[QUOTE=Alpercicek35]Merhaba dostum. Şimdiden hayırlısı olsun. Şelale filtre kullanmanı bende öneririm. Şelale filtrenin şelalesini su seviyesinin üstüne getirdiğinde, fazla akıntı yapmıyor ve yüzeyi çok güzel hareketlendiriyor. Bu da oksijen girişi için çok faydalı. JBL Manado kullanabilirsin. Siyah da mevcut, hagen kullanma derim. Hagen kum ile bende sıkıntılar yaşadım. Kurulumu yapar iken ışık ve zemin önem ver, özellikle zemine. Ne kadar low olsa da uzun ömürlü ve sistemin güzel gitmesi adına elinden geldiğince kaliteli yap. Zemine müdale etmek sonradan zor oluyor gerçekten. Şelale filtrelide modifiye edersin. Bir de ona ekonomik bir yüzey temizleyici takarsan baya işini görür. [/QUOTE]
Alper bey JBL Manado Dark bende düşündüm ancak fiyatı biraz yüksek geldi. 5 Litre fiyatı 200 civarı. Tuzlu geldi açıkcası. Şu anda Lav kırığı üzerinde Eurostar aquaclay düşünüyorum. Niyetim zemine monte carlo yapmak. Sizce bu jbl+aquaclay uygun olur mu ? Aquaclay tecrübeniz oldu mu daha önce ?
[QUOTE=Alpercicek35]Merhaba dostum. Şimdiden hayırlısı olsun. Şelale filtre kullanmanı bende öneririm. Şelale filtrenin şelalesini su seviyesinin üstüne getirdiğinde, fazla akıntı yapmıyor ve yüzeyi çok güzel hareketlendiriyor. Bu da oksijen girişi için çok faydalı. JBL Manado kullanabilirsin. Siyah da mevcut, hagen kullanma derim. Hagen kum ile bende sıkıntılar yaşadım. Kurulumu yapar iken ışık ve zemin önem ver, özellikle zemine. Ne kadar low olsa da uzun ömürlü ve sistemin güzel gitmesi adına elinden geldiğince kaliteli yap. Zemine müdale etmek sonradan zor oluyor gerçekten. Şelale filtrelide modifiye edersin. Bir de ona ekonomik bir yüzey temizleyici takarsan baya işini görür. [/QUOTE]
Alper bey JBL Manado Dark bende düşündüm ancak fiyatı biraz yüksek geldi. 5 Litre fiyatı 200 civarı. Tuzlu geldi açıkcası. Şu anda Lav kırığı üzerinde Eurostar aquaclay düşünüyorum. Niyetim zemine monte carlo yapmak. Sizce bu jbl+aquaclay uygun olur mu ? Aquaclay tecrübeniz oldu mu daha önce ?
Low Tech Bitkili Filtre Ve Taban Malzemesi
Açıkçası şu anda Hagen Kum ile alakalı okuduklarım biraz beni Hagenden soğuttu. Bazı arkadaşların bitkilerinin gelişmesinin engellediğini okudum. Şu an ki düşüncem alta lav kırığı, üstüne aquaclay sermek. Zemin çimlendirmesi yapmak istiyorum ancak yapabilir miyim emin değilim. Mayalı co2 kullanabilirim. Monte Carlo düşündüm zemine ancak başarabilirmiyim bilmiyorum.
Açıkçası şu anda Hagen Kum ile alakalı okuduklarım biraz beni Hagenden soğuttu. Bazı arkadaşların bitkilerinin gelişmesinin engellediğini okudum. Şu an ki düşüncem alta lav kırığı, üstüne aquaclay sermek. Zemin çimlendirmesi yapmak istiyorum ancak yapabilir miyim emin değilim. Mayalı co2 kullanabilirim. Monte Carlo düşündüm zemine ancak başarabilirmiyim bilmiyorum.
Low Tech Bitkili Filtre Ve Taban Malzemesi
Şelale filtre önermenizin sebebi akıntı olmaması ve akvaryum içerisinde yer kaplamaması mı ? Hagen kum kullanmayı düşünmemin nedeni neon ya da kardinal tetra düşündüğüm için renkleri ön plana çıksın istiyorum o yüzden siyah kum kullanmayı düşündüm .
Şelale filtre önermenizin sebebi akıntı olmaması ve akvaryum içerisinde yer kaplamaması mı ? Hagen kum kullanmayı düşünmemin nedeni neon ya da kardinal tetra düşündüğüm için renkleri ön plana çıksın istiyorum o yüzden siyah kum kullanmayı düşündüm .
Low Tech Bitkili Filtre Ve Taban Malzemesi
65x35x25 akvaryumumu low tech bitkili yapmak istiyorum daha önce bitkili akvaryum kurmadım ilk tecrübem olacak. Kardinal ya da neon tetra akvaryumu olacak bitkilere henüz karar vermedim ama tilki kuyruğu tarzında bakımı kolay başlangıç seviyesi bitkiler bakmak istiyorum. Düşük maliyetli bir şey yapmak istiyorum. Dış filtre kullanmayacağım. Filtre olarak ne önerirsiniz ? Ayrıca tabana lav kırığı+hagen mi yoksa sadece hagen yeterli mi ? Önerilerinizi bekliyorum.
65x35x25 akvaryumumu low tech bitkili yapmak istiyorum daha önce bitkili akvaryum kurmadım ilk tecrübem olacak. Kardinal ya da neon tetra akvaryumu olacak bitkilere henüz karar vermedim ama tilki kuyruğu tarzında bakımı kolay başlangıç seviyesi bitkiler bakmak istiyorum. Düşük maliyetli bir şey yapmak istiyorum. Dış filtre kullanmayacağım. Filtre olarak ne önerirsiniz ? Ayrıca tabana lav kırığı+hagen mi yoksa sadece hagen yeterli mi ? Önerilerinizi bekliyorum.
Sarı Prenses İlk Yavru Alma Hakkında
Arkadaşlar akvaryumu kuralı 1-2 ay oldu. Ancak akvaryumu yeni oturtabildim ve ilk defa yavru alacağım. Tecrübem olmadığı için bazı bilgiler almak istiyorum. Akvaryumum 1 metre boyunda ve 130 litre civarı. Şimdi bazı sorularım var ;
1- Forumda biraz araştırdım ilk bir kaç yavru almada balık yavruları ağzında tutmaya alışsın diye kusturmayın kendi doğursun deniyor, kusturun diyen görüşlerde var tabi. İlk yavru deneyimi olduğu için sizce kusturmalımıyım yoksa kendi mi doğurmalı ?
2-Balığın ne zaman ağzına yavru aldığından emin değilim. Aşağıdaki fotoğrafı 15 Nisanda çektim balığın ağız kısmının durumu bu. Sizce yavruyu alalı kaç gün olmuştur ? Kusturacaksam ne zaman kusturmalıyım?
3-En önemlisi şu ayrı bir yavru akvaryumu alma durumum yok. Dolayısıyla mevcut akvaryumun içinde bir çözüm üretmeye çalışıyorum. Yavruluk mu almalıyım yoksa akvaryumun belli bir kısmını şu pimapencilerden sineklik yaptırıp bölsem mantıklı olur mu ? Balığı kusturacaksam oraya kusturmayı düşünüyorum. Yok kendi doğuracaksa anneyi oraya alıp tek başına kendi doğurmasını bekleyebilirim.
Görüşlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220846/190420202232521.jpg[/IMG]
Arkadaşlar akvaryumu kuralı 1-2 ay oldu. Ancak akvaryumu yeni oturtabildim ve ilk defa yavru alacağım. Tecrübem olmadığı için bazı bilgiler almak istiyorum. Akvaryumum 1 metre boyunda ve 130 litre civarı. Şimdi bazı sorularım var ;
1- Forumda biraz araştırdım ilk bir kaç yavru almada balık yavruları ağzında tutmaya alışsın diye kusturmayın kendi doğursun deniyor, kusturun diyen görüşlerde var tabi. İlk yavru deneyimi olduğu için sizce kusturmalımıyım yoksa kendi mi doğurmalı ?
2-Balığın ne zaman ağzına yavru aldığından emin değilim. Aşağıdaki fotoğrafı 15 Nisanda çektim balığın ağız kısmının durumu bu. Sizce yavruyu alalı kaç gün olmuştur ? Kusturacaksam ne zaman kusturmalıyım?
3-En önemlisi şu ayrı bir yavru akvaryumu alma durumum yok. Dolayısıyla mevcut akvaryumun içinde bir çözüm üretmeye çalışıyorum. Yavruluk mu almalıyım yoksa akvaryumun belli bir kısmını şu pimapencilerden sineklik yaptırıp bölsem mantıklı olur mu ? Balığı kusturacaksam oraya kusturmayı düşünüyorum. Yok kendi doğuracaksa anneyi oraya alıp tek başına kendi doğurmasını bekleyebilirim.
Görüşlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220846/190420202232521.jpg[/IMG]
Fluval 206 Sorun
Aynı sorun bende de oldu. Filtrenin içindeki malzeme sırasını değiştirmek için açmıştım sonra tekrar taktığımda su gelmedi. Sonrasında tekrar söktüm akvaryumun içinden su alıp filtrenin kovasına doldurdum ve filtreyi çalıştırdığımda sorun düzeldi.
Aynı sorun bende de oldu. Filtrenin içindeki malzeme sırasını değiştirmek için açmıştım sonra tekrar taktığımda su gelmedi. Sonrasında tekrar söktüm akvaryumun içinden su alıp filtrenin kovasına doldurdum ve filtreyi çalıştırdığımda sorun düzeldi.
İlk Kurulumda Dış Parazit Ve Dip Çekimi
Arkadaşlar tekrar merhaba. Aradan geçen 4 gün içerisinde tam 7 balık kaybettim. İlk başta büyük erkeklerden biri öldü. Sonrasında sırasıyla yaptıklarım şöyle ; İlk başta %30 oranında bir dip çekimi ve su değişimi yaptım. Su değişimini yaparken suya Reeflowers Su Düzenleyici, Sera bio nitrivec bakteri kültürü ve 20 lt suya 1 tatlı kaşığı denk gelecek şekilde tuz ekledim. Arkasından suları yarım saate yakın bekletip akvaryuma ekledim. Tuz'u ise aktardan aldım toz şeklinde kaya tuzu. Ertesi gün 5 tane iceman cikletimin hepsi öldü. İcemanların bazılarının derileri yanmış gibi sanki çok kötüydü. Gri bi renk almışlar yer yer yanık gibi derilerinde izler vardı. Tuzdan olabileceğini düşündüm ancak tuzu dediğim gibi 20 lt suya bir tatlı kaşığı kadar ekledim. Daha sonra 2 gün bekledim. Sarı prenseslerin yüzgeçleri düzelmiş gibiydi. Ancak büyük olan tek kalan erkekte hala kırmızıydı yüzgeçi ve kayalara sürtüyordu. Daha sonra tekrar aynı oranda ve suya aynı uygulamaları yaparak tekrar bir dip çekimi yaptım. Sabah baktığımda bu sefer sorun olmayan dişilerimden birisi ölmüştü. Sizce sorun nerde olabilir ya da ben nerede yanlış yapmış olabilirim ? 3 tane balık kaldı geriye ve kalan balıklarıda kaybetmek istemiyorum. Ciddi anlamda bir moral bozukluğu oluştu çünkü bende. Yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
Arkadaşlar tekrar merhaba. Aradan geçen 4 gün içerisinde tam 7 balık kaybettim. İlk başta büyük erkeklerden biri öldü. Sonrasında sırasıyla yaptıklarım şöyle ; İlk başta %30 oranında bir dip çekimi ve su değişimi yaptım. Su değişimini yaparken suya Reeflowers Su Düzenleyici, Sera bio nitrivec bakteri kültürü ve 20 lt suya 1 tatlı kaşığı denk gelecek şekilde tuz ekledim. Arkasından suları yarım saate yakın bekletip akvaryuma ekledim. Tuz'u ise aktardan aldım toz şeklinde kaya tuzu. Ertesi gün 5 tane iceman cikletimin hepsi öldü. İcemanların bazılarının derileri yanmış gibi sanki çok kötüydü. Gri bi renk almışlar yer yer yanık gibi derilerinde izler vardı. Tuzdan olabileceğini düşündüm ancak tuzu dediğim gibi 20 lt suya bir tatlı kaşığı kadar ekledim. Daha sonra 2 gün bekledim. Sarı prenseslerin yüzgeçleri düzelmiş gibiydi. Ancak büyük olan tek kalan erkekte hala kırmızıydı yüzgeçi ve kayalara sürtüyordu. Daha sonra tekrar aynı oranda ve suya aynı uygulamaları yaparak tekrar bir dip çekimi yaptım. Sabah baktığımda bu sefer sorun olmayan dişilerimden birisi ölmüştü. Sizce sorun nerde olabilir ya da ben nerede yanlış yapmış olabilirim ? 3 tane balık kaldı geriye ve kalan balıklarıda kaybetmek istemiyorum. Ciddi anlamda bir moral bozukluğu oluştu çünkü bende. Yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
İlk Kurulumda Dış Parazit Ve Dip Çekimi
Arkadaşlar merhaba 1 metrelik 130 litrelik bir akvaryum kurulumu yaptım. Suyu eklerken su düzenleyici attım klorun uçması için. Bu şekilde bir gün beklettim her ihtimale karşı. Arkasından sera nitrivec bakteri oluşturucu attım. Arkasından da bakteri çoğaltıcı attım. Toplamda üç gün bu şekilde beklettim ısıtıcı ve dış filtre çalışır şekilde. Ben balıkları azar azar ekleyecektim. Ancak babam biraz balık işlerine meraklıydı eskiden. Gitmiş 5 tane iceman 5 tane sarı prenses almış gelmiş hediye olsun diye. Bende balıkları geri götür diyemedim hediye alıp getirdiği için mecbur hepsini atmak zorunda kaldım. Ancak iki gün geçti balıklardan birisi öldü. Günde bibir defa çok az yemliyorum nitrit patlaması olmasın diye. Ancak balıkların kuma sürtündüğün farkettim. Ayrıca solungaç taraflarında kızarıklık var. Sizce ne yapmalıyım ? Tuz eklemesi ve dip çekimi yapmalımıyım ?Yapmam gerekiyorsa kaç günde bir ve nasıl uygulamayım ?di[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220846/160220202004431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220846/160220202004351.jpg[/IMG][EDIT]Harbiye,2020-02-16 20:08:21[/EDIT]
Arkadaşlar merhaba 1 metrelik 130 litrelik bir akvaryum kurulumu yaptım. Suyu eklerken su düzenleyici attım klorun uçması için. Bu şekilde bir gün beklettim her ihtimale karşı. Arkasından sera nitrivec bakteri oluşturucu attım. Arkasından da bakteri çoğaltıcı attım. Toplamda üç gün bu şekilde beklettim ısıtıcı ve dış filtre çalışır şekilde. Ben balıkları azar azar ekleyecektim. Ancak babam biraz balık işlerine meraklıydı eskiden. Gitmiş 5 tane iceman 5 tane sarı prenses almış gelmiş hediye olsun diye. Bende balıkları geri götür diyemedim hediye alıp getirdiği için mecbur hepsini atmak zorunda kaldım. Ancak iki gün geçti balıklardan birisi öldü. Günde bibir defa çok az yemliyorum nitrit patlaması olmasın diye. Ancak balıkların kuma sürtündüğün farkettim. Ayrıca solungaç taraflarında kızarıklık var. Sizce ne yapmalıyım ? Tuz eklemesi ve dip çekimi yapmalımıyım ?Yapmam gerekiyorsa kaç günde bir ve nasıl uygulamayım ?di[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220846/160220202004431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220846/160220202004351.jpg[/IMG][EDIT]Harbiye,2020-02-16 20:08:21[/EDIT]
İlk Akvaryum Tavsiyelerinize Açığım
[QUOTE=deatless22]
Canlı doğuran tankı yapılabilir.
Ciklet tankı yapılabilir.
Benim tavsiyem yeni başlayacak olduğunuzdan ötürü, hataları tolere edebilecek dayanıklı balık beslemeniz. Bu yüzden malawi cikletlerine göz gezdirebilirsiniz. Taş ve kayalarla da dekorlar yaparsınız. Demasoni güzel olabilir 1 erkek 3 dişi şeklinde. [/QUOTE]
Demasoni görüntü olarak da benim hoşuma gitti. Yavru istemiyorum dolayısı ile sadece tek cinsiyetten oluşan bir akvaryum kurmayı düşünüyorum. Bu durumda sizce nasıl bir yol izlemeliyim ? Ya da tek cinsiyetli bir akvaryum başarılı olur mu ?
[QUOTE=deatless22]
Canlı doğuran tankı yapılabilir.
Ciklet tankı yapılabilir.
Benim tavsiyem yeni başlayacak olduğunuzdan ötürü, hataları tolere edebilecek dayanıklı balık beslemeniz. Bu yüzden malawi cikletlerine göz gezdirebilirsiniz. Taş ve kayalarla da dekorlar yaparsınız. Demasoni güzel olabilir 1 erkek 3 dişi şeklinde. [/QUOTE]
Demasoni görüntü olarak da benim hoşuma gitti. Yavru istemiyorum dolayısı ile sadece tek cinsiyetten oluşan bir akvaryum kurmayı düşünüyorum. Bu durumda sizce nasıl bir yol izlemeliyim ? Ya da tek cinsiyetli bir akvaryum başarılı olur mu ?
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
İnci Kefali,
fikret43,
sorbiek,
sedatkaryurek,
Sunborn,
urzais,
Tortuga7,
enginhayta,
Ozzgur,
darkaura,
mustafatelli,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
Hoppala,
SeaWorld,
yns325,
EKAR,
zen666,
Leonthe pro,
stranger592,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
wtreals,
Ancalagon,
Ali Altın,
Jeveux,
osmandbnl,
isssmailak,
DigitalPen,
BASARSURMEGOZ,
0rnn,
hazalca,
Oğuz tapan,
AquaVita,
Arch.Hüseyin,
şansal,
Mithrandirr,
reprise,
Phos,
Aguamentist,
LeventYorganci,
JujuSeri,
ahmet22,
Oquanus,
peace41,
szgnatk,
oguzsel,
OKIRATLI,
dasra,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
