ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Şubat 2020 04:45
Son Ziyaret:
08 Eylül 2020 00:08
Toplam Mesaj:
22 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Elif Çiftçi
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
H ❤ 🐢
SON 10 MESAJI
Nitrifikasyon Bakterileri !
19 yaşında vardır kaplumbağam. Akvaryum 160 litre. Sık su değişimi yapma dediler diye hatırlıyorum. Akvaryumu temizlemeden koku gitmiyordu. Komple akvaryum asla temizlememi söylediler. Ve asla filtre fisten cekme asla akvaryum temizleme diyenler oldu ben o yuzden gerildim acikcasi cunku bir gecede facia olurmus gibi konustu bana balik degil bu sonucta ve ic filtre bakteri uretmez diyen ama fisten cekme diyen var o da garip. Ic filtreyi akvaryum suyuyla temizlersem nasil arindiracagim ki yine o sekilde yaptigimda oldu. O grupta bunaldim acikcasi buraya sormak istedim ve gunlerdir kafa karisikligi olmustu yazdiklariniz asiri net yani sora sora ulastigim sonucu aninda yazmissiniz tesekkur ederim. Benim uyuduğum yere çok çok yakın akvaryum ve evde daha uygun bir yer ayarlamaya çalışıyorum. Ses oluyor denilenlere gore temizlik yapmamaliyim dis filtre benim icin 2.bir ses. Dip cekim yapiyordum ic filtreyi gunduz calistirip temizliyordum. Su temiz ama kisa surede koku oluyor. Ben bakteri kulturu alsam nette gordum onu kullansam olur mu. Dedikleriniz cok kiymetli. Tesekkurler
[QUOTE=goldfishlove]Sera Siporax Mini alın boyutları küçük. Karbonun kullanım amacı farklı. Suyu temizler, bakteri tutmaz. Hem ayda bir değiştirmek gerek eğer değiştirmezseniz işlevini kaybeder. Sevgiler...[/QUOTE][QUOTE=goldfishlove]Sera Siporax Mini alın boyutları küçük. Karbonun kullanım amacı farklı. Suyu temizler, bakteri tutmaz. Hem ayda bir değiştirmek gerek eğer değiştirmezseniz işlevini kaybeder. Sevgiler...[/QUOTE][QUOTE=goldfishlove]Sera Siporax Mini alın boyutları küçük. Karbonun kullanım amacı farklı. Suyu temizler, bakteri tutmaz. Hem ayda bir değiştirmek gerek eğer değiştirmezseniz işlevini kaybeder. Sevgiler...[/QUOTE]
Aktif karbon ilaclamadan sonra kullanilir yaziyor. Sera siporax mini suyu temizliyor mu yine
19 yaşında vardır kaplumbağam. Akvaryum 160 litre. Sık su değişimi yapma dediler diye hatırlıyorum. Akvaryumu temizlemeden koku gitmiyordu. Komple akvaryum asla temizlememi söylediler. Ve asla filtre fisten cekme asla akvaryum temizleme diyenler oldu ben o yuzden gerildim acikcasi cunku bir gecede facia olurmus gibi konustu bana balik degil bu sonucta ve ic filtre bakteri uretmez diyen ama fisten cekme diyen var o da garip. Ic filtreyi akvaryum suyuyla temizlersem nasil arindiracagim ki yine o sekilde yaptigimda oldu. O grupta bunaldim acikcasi buraya sormak istedim ve gunlerdir kafa karisikligi olmustu yazdiklariniz asiri net yani sora sora ulastigim sonucu aninda yazmissiniz tesekkur ederim. Benim uyuduğum yere çok çok yakın akvaryum ve evde daha uygun bir yer ayarlamaya çalışıyorum. Ses oluyor denilenlere gore temizlik yapmamaliyim dis filtre benim icin 2.bir ses. Dip cekim yapiyordum ic filtreyi gunduz calistirip temizliyordum. Su temiz ama kisa surede koku oluyor. Ben bakteri kulturu alsam nette gordum onu kullansam olur mu. Dedikleriniz cok kiymetli. Tesekkurler
[QUOTE=goldfishlove]Sera Siporax Mini alın boyutları küçük. Karbonun kullanım amacı farklı. Suyu temizler, bakteri tutmaz. Hem ayda bir değiştirmek gerek eğer değiştirmezseniz işlevini kaybeder. Sevgiler...[/QUOTE][QUOTE=goldfishlove]Sera Siporax Mini alın boyutları küçük. Karbonun kullanım amacı farklı. Suyu temizler, bakteri tutmaz. Hem ayda bir değiştirmek gerek eğer değiştirmezseniz işlevini kaybeder. Sevgiler...[/QUOTE][QUOTE=goldfishlove]Sera Siporax Mini alın boyutları küçük. Karbonun kullanım amacı farklı. Suyu temizler, bakteri tutmaz. Hem ayda bir değiştirmek gerek eğer değiştirmezseniz işlevini kaybeder. Sevgiler...[/QUOTE]
Aktif karbon ilaclamadan sonra kullanilir yaziyor. Sera siporax mini suyu temizliyor mu yine
Nitrifikasyon Bakterileri !
Arkadaşlar kimisine göre iç filtrem yararlı bakteri üretmiyor kimisine göre üretiyor ama ben bunları ihmal edebilirim. Yok edebilirmişim yani o kadar önemsiz üretiyormuş. 80 litre suda kaplumbağa bakıyorum. Yararlı bakteri üretmiyorsam iç filtreyi fişten asla çekmememin pislik harici mantığı ne diyorum ona da kötü bakterilerin üremesini engeller diyen var engellemez diyen var. Dış filtrem yok bir süre daha almayı düşünmüyorum. İç filtreme aktif karbon halka bioball koyup ( bunu nette yaptiklarini gordum ) kullansam yararlı bakteri üretebilir miyim ? - en azından zehirlemeyecek kadar is gorurler mi ( bunu da duydum cunku dis filtresiz amonyak patlamasi olurmus:) bu arada ic filtrem yararli bakteri uretmiyorsa akvaryum suyuyla yıka faydali bakteriler olur demelerinin mantigi nedir nitrifikasyon bakterileri haric baska faydali bakteriler mi var ben haftada bir ic filtre temizliyorum. Benim akvaryumumda yararli bakteri var mi yok mu. Camda bile oluyorlarmis daha çok aktif olduklari yer dis filtreymis ic filtreye dediklerimi yapsam amonyak konusunu halletmis olur muyum. Tesekkurler.
Arkadaşlar kimisine göre iç filtrem yararlı bakteri üretmiyor kimisine göre üretiyor ama ben bunları ihmal edebilirim. Yok edebilirmişim yani o kadar önemsiz üretiyormuş. 80 litre suda kaplumbağa bakıyorum. Yararlı bakteri üretmiyorsam iç filtreyi fişten asla çekmememin pislik harici mantığı ne diyorum ona da kötü bakterilerin üremesini engeller diyen var engellemez diyen var. Dış filtrem yok bir süre daha almayı düşünmüyorum. İç filtreme aktif karbon halka bioball koyup ( bunu nette yaptiklarini gordum ) kullansam yararlı bakteri üretebilir miyim ? - en azından zehirlemeyecek kadar is gorurler mi ( bunu da duydum cunku dis filtresiz amonyak patlamasi olurmus:) bu arada ic filtrem yararli bakteri uretmiyorsa akvaryum suyuyla yıka faydali bakteriler olur demelerinin mantigi nedir nitrifikasyon bakterileri haric baska faydali bakteriler mi var ben haftada bir ic filtre temizliyorum. Benim akvaryumumda yararli bakteri var mi yok mu. Camda bile oluyorlarmis daha çok aktif olduklari yer dis filtreymis ic filtreye dediklerimi yapsam amonyak konusunu halletmis olur muyum. Tesekkurler.
Su Kaplumbağası Sorunlar Sorunlar..
İnşallah o mutlu ben mutlu. O stresli ben de stresli. Sürekli akvaryumda durduğu için burada her yer çim gezinsin diye çıkardım kaptan. İlk başta kaçmasın diye yer ayarlamıştım. Betona bıraktım gezindi orada. Alt kabuklarının bir kısmı soyulmuş. O düzelir mi acaba ? Cevabınız için çok teşekkür ederim.
İnşallah o mutlu ben mutlu. O stresli ben de stresli. Sürekli akvaryumda durduğu için burada her yer çim gezinsin diye çıkardım kaptan. İlk başta kaçmasın diye yer ayarlamıştım. Betona bıraktım gezindi orada. Alt kabuklarının bir kısmı soyulmuş. O düzelir mi acaba ? Cevabınız için çok teşekkür ederim.
Su Kaplumbağası Sorunlar Sorunlar..
Allah korusun ya. Üzüldüm senin için. Boynunun nedenini anladım. Yolda getirirken kutuya hava alsın diye yerler açmıştım boynunu o şekilde tahriş etmiş. Geldiğimizden beri tavuk yedi 1 kez. Hareketli maşallahı var ama ortam değişikliğinden mi bilmiyorum yem yemiyor. Seninki hareketsiz miydi
Allah korusun ya. Üzüldüm senin için. Boynunun nedenini anladım. Yolda getirirken kutuya hava alsın diye yerler açmıştım boynunu o şekilde tahriş etmiş. Geldiğimizden beri tavuk yedi 1 kez. Hareketli maşallahı var ama ortam değişikliğinden mi bilmiyorum yem yemiyor. Seninki hareketsiz miydi
Su Kaplumbağası Sorunlar Sorunlar..
Yem verecek kimse bulamadığım için kaplumbağamı köye getirdim. Büyük bir yere koydum. 16 senelik vardır. Fakat 2 gündür yem yemiyor. Yolda gelirken kutuda boynu tahris olmus ve gozleri sıkıntılı görünüyor burada eczane yok. Bahceye cikardim gunes alsin diye cunku kiyamadim almaya. Kabukları soyulmaya basladı. Otlarin icine girdi pire mi sinek mi bilmiyorum boynunda bir sey geziniyordu. Zarar verir mi. Acil cozumlerinizi bekliyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221095/090720202015341.jpg[/IMG]
Yem verecek kimse bulamadığım için kaplumbağamı köye getirdim. Büyük bir yere koydum. 16 senelik vardır. Fakat 2 gündür yem yemiyor. Yolda gelirken kutuda boynu tahris olmus ve gozleri sıkıntılı görünüyor burada eczane yok. Bahceye cikardim gunes alsin diye cunku kiyamadim almaya. Kabukları soyulmaya basladı. Otlarin icine girdi pire mi sinek mi bilmiyorum boynunda bir sey geziniyordu. Zarar verir mi. Acil cozumlerinizi bekliyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221095/090720202015341.jpg[/IMG]
Veteriner Şart Mı ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221095/030620200019441.jpg[/IMG]
Bugün güneşe çıkardım. Normalde boynu bu kadar kırmızı değil. Neden olabilir ? Akvaryumunda bugün şeffaf yüzen bir şey gördüm. İç filtre kullanıyorum. Sizce sorun büyük mü ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221095/030620200019441.jpg[/IMG]
Bugün güneşe çıkardım. Normalde boynu bu kadar kırmızı değil. Neden olabilir ? Akvaryumunda bugün şeffaf yüzen bir şey gördüm. İç filtre kullanıyorum. Sizce sorun büyük mü ?
Isıtıcı Sürekli Çalışıyor.
[QUOTE=Yenici58]ısıtıcıyı yeni aldıysanız ve suyunuz takmadan önce soğuksa ısıtması biraz zaman alabilir ama hala çalışıyomu suyun ılık olması normal ve ısıtıcının ısıtma aşamasında sıcak olması normal suyu ısıymak için fazla ısıyla sıcaklığın ayarını sağlıyo normalde ısıtıcılar böyle olur
Termometre niz varsa ondan sıcaklığı kontrol edebilirsiniz yoksa da petshop tan bitane almanızı tavsiye ederim ama genelde ısıtıcılar sıcaklık ayarına gelince dururlar içinize sinmiyosa termometre den kontrol yapabilirsiniz yok almıycam diyosanız da evinizin ısısına güveniyosanız oda sıcaklığında da kaplumbağa yaşar [/QUOTE]
Evet durması lazım ama durmuyor. Yani 24 saat boyunca hic kendini kapatmadan calisti. Zaten ilk isitici bununla birebir ayniydi ben onu bir hafta civari bekledim sonmedi o ısık degistirdim bu da 1 gunde 200 derece duzlestirici dusunun dokunamazsiniz o kadar sıcak suyun icinde alev topu var sanki. O kadar sicak bir seyle hayvani basbasa birakamadim.
[QUOTE=Müptela]Su kaplumbağası oda sicakliginda yaşar isiticiya gerek olmadigini dusunuyorum.Kaplumbaganiza akvaryumda su ustune cikip dinlenebilecegi bir alan olusturdunuzmu bu gerekli bir durumdur.[/QUOTE]
Suyun icinde kayalar var cok buyuk degil ve kuru alan yaptım fakat rampasını tam ayarlayamadim. Buyuk kaplumbagam var rampasini yapip tekrar takacagim
[QUOTE=Yenici58]ısıtıcıyı yeni aldıysanız ve suyunuz takmadan önce soğuksa ısıtması biraz zaman alabilir ama hala çalışıyomu suyun ılık olması normal ve ısıtıcının ısıtma aşamasında sıcak olması normal suyu ısıymak için fazla ısıyla sıcaklığın ayarını sağlıyo normalde ısıtıcılar böyle olur
Termometre niz varsa ondan sıcaklığı kontrol edebilirsiniz yoksa da petshop tan bitane almanızı tavsiye ederim ama genelde ısıtıcılar sıcaklık ayarına gelince dururlar içinize sinmiyosa termometre den kontrol yapabilirsiniz yok almıycam diyosanız da evinizin ısısına güveniyosanız oda sıcaklığında da kaplumbağa yaşar [/QUOTE]
Evet durması lazım ama durmuyor. Yani 24 saat boyunca hic kendini kapatmadan calisti. Zaten ilk isitici bununla birebir ayniydi ben onu bir hafta civari bekledim sonmedi o ısık degistirdim bu da 1 gunde 200 derece duzlestirici dusunun dokunamazsiniz o kadar sıcak suyun icinde alev topu var sanki. O kadar sicak bir seyle hayvani basbasa birakamadim.
[QUOTE=Müptela]Su kaplumbağası oda sicakliginda yaşar isiticiya gerek olmadigini dusunuyorum.Kaplumbaganiza akvaryumda su ustune cikip dinlenebilecegi bir alan olusturdunuzmu bu gerekli bir durumdur.[/QUOTE]
Suyun icinde kayalar var cok buyuk degil ve kuru alan yaptım fakat rampasını tam ayarlayamadim. Buyuk kaplumbagam var rampasini yapip tekrar takacagim
Isıtıcı Sürekli Çalışıyor.
[QUOTE=lemur]Merak ettim, ısıtıcının metal kısmı tamamıyla suyun içinde mi çalışıyor? Kısmen dışarda kalıyorsa termostat ayarı bozulabilir.[/QUOTE]
Evet
[QUOTE=lemur]Merak ettim, ısıtıcının metal kısmı tamamıyla suyun içinde mi çalışıyor? Kısmen dışarda kalıyorsa termostat ayarı bozulabilir.[/QUOTE]
Evet
Bunlar Yanık Mı ?
Isıtıcı almıştım ışıgı hiç sönmüyor. Isitici asiri sicak degilmiyor zaten. Kaplumbagamin kabugunda bunlar var. Yanık mı arkadaslar[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221095/250320201318061.jpg[/IMG]
Isıtıcı almıştım ışıgı hiç sönmüyor. Isitici asiri sicak degilmiyor zaten. Kaplumbagamin kabugunda bunlar var. Yanık mı arkadaslar[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221095/250320201318061.jpg[/IMG]
Isıtıcı Sürekli Çalışıyor.
[QUOTE=Yenici58]hangi markanın ısıtıcısını aldınız bende de bikere böyle bi sorun olmuştu su acayip ısınıyodu ve bu jiç iyi değil suyun gözle görünür biçimde buharların çıkması suyun bir balık ve kaplumbağaya göre çok sıcak olduğu anlamına gelir çok çok sıcak ayarı falan varmı markası nedir kaç dereceye ayarladınız kullanma talimatını okuyup doğru uyguladınızmı[/QUOTE]
Rs çelik. 28 dereceydi gece taktım fise bir sonraki gun su ılıktı ama ısıtıcı patlayacak kadar sıcaktı
[QUOTE=Yenici58]hangi markanın ısıtıcısını aldınız bende de bikere böyle bi sorun olmuştu su acayip ısınıyodu ve bu jiç iyi değil suyun gözle görünür biçimde buharların çıkması suyun bir balık ve kaplumbağaya göre çok sıcak olduğu anlamına gelir çok çok sıcak ayarı falan varmı markası nedir kaç dereceye ayarladınız kullanma talimatını okuyup doğru uyguladınızmı[/QUOTE]
Rs çelik. 28 dereceydi gece taktım fise bir sonraki gun su ılıktı ama ısıtıcı patlayacak kadar sıcaktı
SON MESAJLAR
- Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Yosunu bendeniztayfun, 20:08
Yosun - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
tukabu,
nazemert,
darkaura,
Ancalagon,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
OKIRATLI,
forthehordex,
berkayakkann,
knnynr,
Hoppala,
0rnn,
rdm23,
TheDS,
Kuduoglu,
oguzozt,
Urar,
florasan,
DigitalPen,
JujuSeri,
osmandbnl,
Ahmet Said,
yeekim,
osmangunay,
Manguday,
odiox,
şansal,
nniiaa,
erdo_bg,
ThanatoZek,
TOLGA1453,
zafer3885,
ternapi,
harun reşit,
HarunYILDIRIM,
CevdetSERBEST,
Rafayel,
Standart Moss,
EKAR,
Ehtiyar,
Tortuga7,
Malawi34,
Cyber_Scout,
murat efe,
denizim20,
İnci Kefali,
LeafyAqua,
EmiirKaan,
IgorVladimir,
Gökdeniz Kale,
altuntasseref,
Hidro Dinamik,
Kaya Özyurt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
