ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Engineerpro123
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Mayıs 2020 21:55
Son Ziyaret:
09 Eylül 2020 23:06
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Engin özel
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Erzurum
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Engin özel
SON 7 MESAJI
450l Akvaryuma Zeolit Miktarı
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Merhaba 10 adet damizlik frontoza icin ne kafar gereklidir?
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Merhaba 10 adet damizlik frontoza icin ne kafar gereklidir?
200x50x55 Tank, Kafa Allak Bullak
[QUOTE=ukilavuz]Akvaryum boyutu büyük baya da ağır olcağından ek sehpa vs ne kadar sağlıklı olur iyice düşünmek lazım.
Frontoza olcaksa çok aydınlık sevmedikleri için dediğiniz led sistemi yeterli olur.
Sump da alttan olsa daha sağlıklı. Boyutunu istediğiniz gibi yaparsınız ,yavruluk bölümü bile yaparsınız. Yandan olunca boydan kısaltıyor.
[/QUOTE]
Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Diger sorularıma da cevap bulabilirsem ne mutlu bana[EDIT]Engineerpro123,2020-05-26 18:40:59[/EDIT]
[QUOTE=ukilavuz]Akvaryum boyutu büyük baya da ağır olcağından ek sehpa vs ne kadar sağlıklı olur iyice düşünmek lazım.
Frontoza olcaksa çok aydınlık sevmedikleri için dediğiniz led sistemi yeterli olur.
Sump da alttan olsa daha sağlıklı. Boyutunu istediğiniz gibi yaparsınız ,yavruluk bölümü bile yaparsınız. Yandan olunca boydan kısaltıyor.
[/QUOTE]
Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Diger sorularıma da cevap bulabilirsem ne mutlu bana[EDIT]Engineerpro123,2020-05-26 18:40:59[/EDIT]
200x50x55 Tank, Kafa Allak Bullak
Merhabalar, başlık biraz kafiyeli oldu ama gece uyuyamiyorum[:(]
Öncelike şunu belirtmek isterim ki malawi, canli doğuran turleriyle alakali güzel tecrubelerim oldu. Daha önce 300 lt lik bir akvaryum tanitmistim ama istedigim tür baliklara uygun olmadığını düşündüğümden onu satıp yukarıdaki ölçülerde bir akvaryum sipariş verdim. (Siparişi konu sonunda düşüncelerinize göre değiştirebilme şansım var)Bu arada alttan sump sistemi de olacak. 80x40x40 ölçülerinde.
Beslemek istediğim balık tropheus red rainbow idi. Fakat zor balık dediler. İlangi yellow da hoşuma gidiyor. Acaba zorluk dereceleri ayni midir? Maswa turleri pek hoşuma gitmedi. Murago çok güzel ama pahalı.( zorlama şansım olabilir bütçeyi) Albino turleri istemiyorum. KIrma istemiyorum. Amacim ise show dan ziyade üretim yapabilmek. Zaten baliklar show icin beslenmemeli bence.cunku dogal hayatlarinda ürüyor bu canlılar.
2. Alternatifim ise frontoza, fakat akvaryumun derinliği 48 cm falan olacagi icin tereddütteyim.
Yorum ve tavsiyelerinizi beklerim.
Ve akvaryumla ilgili birkaç sorum da şu şekilde ;
50 cm genişlikte yapma sebebimiz sehpanin 50 cm olmasi. Akvaryumu 60 cm genisliginde yapip 50 cm lik mobilyayi kullanma şansım var mi? Mesela akvaryumun arka kismina geleceği için 10 cm lik kalan kısım için 2m×15cmx mobilya yuksekligi kadar profilden sehpa yaptirsam ve uzerine 5 cm xps koysam nasil olur? Yada alternatif bir cozum öneriniz var mı? Profil sehpa ile mdf mobilyanin mukavemet statik ve esneme durumları farkli olduğu için ayri çalışacaklar. Bu sorun olur mu ? Bir altarnatif te mobilyaya 5_10 kalasla arkadan ek yapmak. Alternatif onerilerinizi bekliyorum. ( akvaryum genişliğini yukseltmek istememdeki sebep frontoza tercihi olursa baliklarin rahat hareket etmesidir.
Alttan sump sistemi tasarlanirken akvaryumdan sump a inişte tek köşeden mi inis vermeli yoksa sağ ve sol koselerden mi? Malum 200 cm akvaryum. Sirkülasyonun optimum olmasini istiyorum canli sağlığı açısından .
Bir diğer sorum da şu sekilde;
Akvaryumda bitki olmayacak. Isiklandirmayi asma led yada floresan armatür seklinde yapsam nasıl olur?
80x40x40 sump yeterli midir? Kafa motoru egeim compact on 2000. 1000 2000 lt /h debisi yeterli midir?
3. Edit: Alttan sump mi daha iyi olur yoksa yandan sump mi? Ben 2m lik akvaryum uzunluğunun düşmemesi adina ve baliklarin daha rahat ermeleri adına alttan tercih ettim. Fakat bu konuda da görüş ve onerilerinize açığım. Yandan kastettiğim iç ortamdandir.
Teşekkürler şimdiden [EDIT]Engineerpro123,2020-05-26 16:06:36[/EDIT]
Merhabalar, başlık biraz kafiyeli oldu ama gece uyuyamiyorum[:(]
Öncelike şunu belirtmek isterim ki malawi, canli doğuran turleriyle alakali güzel tecrubelerim oldu. Daha önce 300 lt lik bir akvaryum tanitmistim ama istedigim tür baliklara uygun olmadığını düşündüğümden onu satıp yukarıdaki ölçülerde bir akvaryum sipariş verdim. (Siparişi konu sonunda düşüncelerinize göre değiştirebilme şansım var)Bu arada alttan sump sistemi de olacak. 80x40x40 ölçülerinde.
Beslemek istediğim balık tropheus red rainbow idi. Fakat zor balık dediler. İlangi yellow da hoşuma gidiyor. Acaba zorluk dereceleri ayni midir? Maswa turleri pek hoşuma gitmedi. Murago çok güzel ama pahalı.( zorlama şansım olabilir bütçeyi) Albino turleri istemiyorum. KIrma istemiyorum. Amacim ise show dan ziyade üretim yapabilmek. Zaten baliklar show icin beslenmemeli bence.cunku dogal hayatlarinda ürüyor bu canlılar.
2. Alternatifim ise frontoza, fakat akvaryumun derinliği 48 cm falan olacagi icin tereddütteyim.
Yorum ve tavsiyelerinizi beklerim.
Ve akvaryumla ilgili birkaç sorum da şu şekilde ;
50 cm genişlikte yapma sebebimiz sehpanin 50 cm olmasi. Akvaryumu 60 cm genisliginde yapip 50 cm lik mobilyayi kullanma şansım var mi? Mesela akvaryumun arka kismina geleceği için 10 cm lik kalan kısım için 2m×15cmx mobilya yuksekligi kadar profilden sehpa yaptirsam ve uzerine 5 cm xps koysam nasil olur? Yada alternatif bir cozum öneriniz var mı? Profil sehpa ile mdf mobilyanin mukavemet statik ve esneme durumları farkli olduğu için ayri çalışacaklar. Bu sorun olur mu ? Bir altarnatif te mobilyaya 5_10 kalasla arkadan ek yapmak. Alternatif onerilerinizi bekliyorum. ( akvaryum genişliğini yukseltmek istememdeki sebep frontoza tercihi olursa baliklarin rahat hareket etmesidir.
Alttan sump sistemi tasarlanirken akvaryumdan sump a inişte tek köşeden mi inis vermeli yoksa sağ ve sol koselerden mi? Malum 200 cm akvaryum. Sirkülasyonun optimum olmasini istiyorum canli sağlığı açısından .
Bir diğer sorum da şu sekilde;
Akvaryumda bitki olmayacak. Isiklandirmayi asma led yada floresan armatür seklinde yapsam nasıl olur?
80x40x40 sump yeterli midir? Kafa motoru egeim compact on 2000. 1000 2000 lt /h debisi yeterli midir?
3. Edit: Alttan sump mi daha iyi olur yoksa yandan sump mi? Ben 2m lik akvaryum uzunluğunun düşmemesi adina ve baliklarin daha rahat ermeleri adına alttan tercih ettim. Fakat bu konuda da görüş ve onerilerinize açığım. Yandan kastettiğim iç ortamdandir.
Teşekkürler şimdiden [EDIT]Engineerpro123,2020-05-26 16:06:36[/EDIT]
200x50x50(h) Kalinlik Sorunsali Ve Maliyetler
[QUOTE=musanpa]Http://www.dizaynakvaryum.com/cama-cam-akvaryum.asp
Buradan tahmini fiyat ve boyut örneklemeleri fikir verebilir, bahsettiğinize yakın ölçülerde bir akvaryum için 12 mm kullandıklarını belirtmişler.[/QUOTE]
12 mm icin soyledigi akvaryum yuksekligi 60cm benimki 50 cm .
O meshur konuyu tek tek okudum. 9 sayfalik:) Bu sebeple saruhandan da tavsiye istiyorum
[QUOTE=musanpa]Http://www.dizaynakvaryum.com/cama-cam-akvaryum.asp
Buradan tahmini fiyat ve boyut örneklemeleri fikir verebilir, bahsettiğinize yakın ölçülerde bir akvaryum için 12 mm kullandıklarını belirtmişler.[/QUOTE]
12 mm icin soyledigi akvaryum yuksekligi 60cm benimki 50 cm .
O meshur konuyu tek tek okudum. 9 sayfalik:) Bu sebeple saruhandan da tavsiye istiyorum
200*60*60 Ölçüsünde Akvaryum İçin Tavsiye
[QUOTE=serdar131977]Ferhat bey yorumunuzdan dolayı teşekkür ederim akvaryumu imalatcıya yaptıracağım
için demir profil den yapıyor[/QUOTE]
Cam kalinligi ne kullanildi acaba
[QUOTE=serdar131977]Ferhat bey yorumunuzdan dolayı teşekkür ederim akvaryumu imalatcıya yaptıracağım
için demir profil den yapıyor[/QUOTE]
Cam kalinligi ne kullanildi acaba
200x50x50(h) Kalinlik Sorunsali Ve Maliyetler
Arkadaşlar başlıkta belirttiğim akvaryum için 8mm mi yoksa 10mm mi cam kullanmaliyim? Kayıt kuşak olacak. Ayrica cam m2 fiyatlari konusunda guncel bilginiz var mi? Ayrica bu akvaryum yapimi için işçilik ne kadar vermeliyim?
Ve son olarak Erzurumda tanidik bildik ustaniz var mi?
Teşekkürler.[EDIT]Engineerpro123,2020-05-23 05:35:05[/EDIT]
Arkadaşlar başlıkta belirttiğim akvaryum için 8mm mi yoksa 10mm mi cam kullanmaliyim? Kayıt kuşak olacak. Ayrica cam m2 fiyatlari konusunda guncel bilginiz var mi? Ayrica bu akvaryum yapimi için işçilik ne kadar vermeliyim?
Ve son olarak Erzurumda tanidik bildik ustaniz var mi?
Teşekkürler.[EDIT]Engineerpro123,2020-05-23 05:35:05[/EDIT]
2 Adet Akvaryumla Herkese Merhaba
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223887/210520202158331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223887/210520202158561.jpg[/IMG]
Merhabalar, ben Engin. Araniza yeni katildim fakat uzun süredir sizleri uzaktan takip ediyirum. Malawi, canli doguran tecrübelerimden sonra hobiyi bırakmıştım. Çünkü kiraci olduğum icin buyuk akvaryum zulümdü benim için... 32 yasindayim ve sonunda ev sahibi olduktan sonra tabii ki içimdeki akvaryum aşkı depreşti. [:3]. Ilk asama olarak küçük bir akvaryumla başlamak istedim. Kahverengi kapakli olan 1mx.45x.55 lik petgardenin ithal akvaryumu. Ona eheim2217 dış filtre alacagim. Tetra aps 400 hava motoru ve jbl isitici da yolda. Taii ki bu ürünlerin tamamını 2. El aldim. Ekipman fiyatlari gerçekten cok artmış.
2. Resimdeki, arkadaşımın sahip olduğu, uzun akvaryumun ölçüleri ise 250x.26x.45 cm dir. Ina da benzer ekipmanlar aliyoruz. Sonucta ikisinin hacmi de yakin. Benzer balıklar bakmak istiyoruz.
Hobiden uzun zamandır uzak kaldiktan sobra balik seçimi yapmak, baliği seçiminden sonra saglam tedarik kaynagi bulmak gercekten zulümmüş[:'(]
Gönlüm red rainbow dan yana fakat tropheus türleri o kadar cok ki kafam allak bullak. Bir de karar verdik diyelim ki red reinbow alacaz, kimden alacaz? Ayrica arkadasimin 250 cm lik akvaryumuna kac tropheus koymalıyız?Neyse ilk mesaj icin çok uzadi sanirim. Tekrar herkese merhaba[:)]
Hem yazdim, hem oynadim...[:(((]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223887/210520202158331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223887/210520202158561.jpg[/IMG]
Merhabalar, ben Engin. Araniza yeni katildim fakat uzun süredir sizleri uzaktan takip ediyirum. Malawi, canli doguran tecrübelerimden sonra hobiyi bırakmıştım. Çünkü kiraci olduğum icin buyuk akvaryum zulümdü benim için... 32 yasindayim ve sonunda ev sahibi olduktan sonra tabii ki içimdeki akvaryum aşkı depreşti. [:3]. Ilk asama olarak küçük bir akvaryumla başlamak istedim. Kahverengi kapakli olan 1mx.45x.55 lik petgardenin ithal akvaryumu. Ona eheim2217 dış filtre alacagim. Tetra aps 400 hava motoru ve jbl isitici da yolda. Taii ki bu ürünlerin tamamını 2. El aldim. Ekipman fiyatlari gerçekten cok artmış.
2. Resimdeki, arkadaşımın sahip olduğu, uzun akvaryumun ölçüleri ise 250x.26x.45 cm dir. Ina da benzer ekipmanlar aliyoruz. Sonucta ikisinin hacmi de yakin. Benzer balıklar bakmak istiyoruz.
Hobiden uzun zamandır uzak kaldiktan sobra balik seçimi yapmak, baliği seçiminden sonra saglam tedarik kaynagi bulmak gercekten zulümmüş[:'(]
Gönlüm red rainbow dan yana fakat tropheus türleri o kadar cok ki kafam allak bullak. Bir de karar verdik diyelim ki red reinbow alacaz, kimden alacaz? Ayrica arkadasimin 250 cm lik akvaryumuna kac tropheus koymalıyız?Neyse ilk mesaj icin çok uzadi sanirim. Tekrar herkese merhaba[:)]
Hem yazdim, hem oynadim...[:(((]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
