ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
01101101101
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
25
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Eylül 2020 17:30
Son Ziyaret:
27 Kasım 2020 21:45
Toplam Mesaj:
62 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ilgın O
Doğum Tarihi:
05 Kasım 2004
Yaş:
21
İl:
Trabzon
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ilgın
SON 10 MESAJI
Bu Bitkilerin Türü Nedir ?
[QUOTE=Nihat Taşçı]Bugün bir üretici abimizden bitki aldım. Bitkiler çok hoşuma gitti ve balıklar da hemen adapte oldular ama türlerini bilemiyorum. Verirken bana saymıştı ama katince olduğu için hafızam yetmedi. Bir de tahmini olarak bu bitkiler ne kadardır? Nedense içimde ufak bir şüphe var da [:(]
1.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208750/061120202344361.jpg[/IMG]
2.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208750/061120202345011.jpg[/IMG]
3.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208750/061120202345221.jpg[/IMG]
4. 5. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208750/061120202345411.jpg[/IMG]
6. 7.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208750/061120202346291.jpg[/IMG]
ek
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208750/061120202347031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208750/061120202347081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208750/061120202347131.jpg[/IMG]
şu anda çok dağınık yerleştiler ama yakın bir zamanda gelmesini beklediğim kökler elime ulaşında güzel bir düzen sağlıyacağım. Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻 [/QUOTE]
İlk görseldeki: https://www.akvaryumbitkicim.com/hydrocotyle-leucocephala-1-kok
Ben de aldım. İlk birkaç tanesi çürüdü ama sonra çok güzel alıştılar hızlıca büyüyorlar. Yerine alışınca haftada üç dört yaprak hatta bazen her gün bir yaprak çıkarıyorlar.[EDIT]01101101101,2020-11-07 01:16:21[/EDIT]
[QUOTE=Nihat Taşçı]Bugün bir üretici abimizden bitki aldım. Bitkiler çok hoşuma gitti ve balıklar da hemen adapte oldular ama türlerini bilemiyorum. Verirken bana saymıştı ama katince olduğu için hafızam yetmedi. Bir de tahmini olarak bu bitkiler ne kadardır? Nedense içimde ufak bir şüphe var da [:(]
1.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208750/061120202344361.jpg[/IMG]
2.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208750/061120202345011.jpg[/IMG]
3.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208750/061120202345221.jpg[/IMG]
4. 5. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208750/061120202345411.jpg[/IMG]
6. 7.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208750/061120202346291.jpg[/IMG]
ek
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208750/061120202347031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208750/061120202347081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208750/061120202347131.jpg[/IMG]
şu anda çok dağınık yerleştiler ama yakın bir zamanda gelmesini beklediğim kökler elime ulaşında güzel bir düzen sağlıyacağım. Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻 [/QUOTE]
İlk görseldeki: https://www.akvaryumbitkicim.com/hydrocotyle-leucocephala-1-kok
Ben de aldım. İlk birkaç tanesi çürüdü ama sonra çok güzel alıştılar hızlıca büyüyorlar. Yerine alışınca haftada üç dört yaprak hatta bazen her gün bir yaprak çıkarıyorlar.[EDIT]01101101101,2020-11-07 01:16:21[/EDIT]
Gövdede Beyaz Bölgeler (betta)
[QUOTE=Serkanjb]Tümör e yakalanmış uzun bir süre daha yaşar ama ne kadar yaşar bilinmez.
Bettaya tuz zararlı değildir. Özellikle Tropical Sanital ketapang kullanıyoruz özellikle minik kaplarda duran bettalar için
Pul yem olarak rubin bitkisel protein içerdiği için bettaların doğasına uygundeğil bitkisel beslenme 0 olmalı etçil balık yemleri en uygunu olacaktır sindirim sistemi rahatlatması da canlı yem ile yapılabilir.[/QUOTE]
"Doğasına" uygun değil derken, bu balıklar doğal ortamlarından alınıp getirilmiyor bizlere. Rubin tamamen bitkisel bir yem değil yine burada etçil tür bakan bir beyefendi önermişti bana. Yalnız rubin kullanmak elbette uygun olmaz ki yalnızca kuru yem kullanırken çeşit ne kadar çoğalsa o kadar iyi. Rubin'in bitkisel destekli olması sürekli kabız olan bettama çok iyi geldi ve renklerinde, gelişiminde olan değişimden memnun olduğumdan böyle bir öneride bulundum.
Tuz olarak da bazı akvaristler tarafından kullanılan bildiğimiz kaya tuzundan bahsediyorum, her tür kaldıramaz. Labirent organına zararlı, forumda defalarca konuşuldu.
[EDIT]01101101101,2020-10-23 12:45:04[/EDIT]
[QUOTE=Serkanjb]Tümör e yakalanmış uzun bir süre daha yaşar ama ne kadar yaşar bilinmez.
Bettaya tuz zararlı değildir. Özellikle Tropical Sanital ketapang kullanıyoruz özellikle minik kaplarda duran bettalar için
Pul yem olarak rubin bitkisel protein içerdiği için bettaların doğasına uygundeğil bitkisel beslenme 0 olmalı etçil balık yemleri en uygunu olacaktır sindirim sistemi rahatlatması da canlı yem ile yapılabilir.[/QUOTE]
"Doğasına" uygun değil derken, bu balıklar doğal ortamlarından alınıp getirilmiyor bizlere. Rubin tamamen bitkisel bir yem değil yine burada etçil tür bakan bir beyefendi önermişti bana. Yalnız rubin kullanmak elbette uygun olmaz ki yalnızca kuru yem kullanırken çeşit ne kadar çoğalsa o kadar iyi. Rubin'in bitkisel destekli olması sürekli kabız olan bettama çok iyi geldi ve renklerinde, gelişiminde olan değişimden memnun olduğumdan böyle bir öneride bulundum.
Tuz olarak da bazı akvaristler tarafından kullanılan bildiğimiz kaya tuzundan bahsediyorum, her tür kaldıramaz. Labirent organına zararlı, forumda defalarca konuşuldu.
[EDIT]01101101101,2020-10-23 12:45:04[/EDIT]
Gövdede Beyaz Bölgeler (betta)
[QUOTE=cizgi]Merhabalar,
Bugün fotoğraflarını yakınlardaki iki akvaryuma da gösterdim. Bir birlerinden bağımsız olarak, bir yerlere sürtmüş dediler sizler gibi. Kendiliğinden düzelir dediler.
Bir tanesi "Deep Fix Icthyo" ilacını önerdi. Ana tankta kullanabileceğimi , bitkiler ve salyangozlara bir etkisi olmayacağını söylediler. Nette ilacı ve etken maddelerini arattığımda ana tank için önerilmediğini gördüm. Bu yüzden forumda danışmadan kullanmamayı seçtim. Sizler ne dersiniz?
Bu arada Nursun, kuyruğunda erimelerden bahsetmişsin. Kuyruk uçları bana da sorunlu gibi görünüyor ama akvaryumculara fotoğraflarını gösterip sorduğumda, bunun erime olmadığını, türünün görüntüsünün bu şekil olduğunu söylediler. Sizce erime mi var? (Not: 4 aydır gözlemliyorum, bir ilerleme ya da gerileme yok görüntüde. Gene de içimde bir huzursuzluk var.)
mustafa121212121, ısıtıcı 26 deceye ayarlı ancak ortam sıcak. Su sıcaklığını düşüremiyorum. Ayrıca ısıtıcıyı dikey koyma konusuna önerinin nedenini biraz açabilir misin acaba?
Herkese teşekkür ederim.
Not: Yemler:
Sera Bettagran, Temel Yem (Granül)
Markasını bilmediğim pul yem. (Resmi aşağıda.)
Rotifish, Kankurdu (Freeze dried bloodworms) (Ağzına sürmüyor.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227325/221020202223171.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba, geçmiş olsun.
Tanka sakın tuz atmayın bettaların labirent organı hassas. Üstte tuz denmiş ona ithafen dedim.
Pul yem olarak eğer iyi bir marka değilse tetra rubin öneririm. Bağışıklık güçleniyor, daha sağlıklı ve hızlı büyüyüp, renkleniyorlar.
Yüzündekiler gerçekten çok ilginç. Merak ettim takipçisi olacağım konunun. Acil şifalar dilerim.[:nazar:]
[QUOTE=Nursun]Merhaba ,
Daha net bir fotoğraf ekleyebilir misiniz acaba ?
Kayalara sürtünmüş olabilir yada bu sıralar forumda çok sık yaşanan tümör de olabilir ,kuyruk uçlarındaki hafif erimeler de tümörün belirtisi olabilir . [/QUOTE]
Açıkçası yüzündekiler tümöre benziyor. Başka bir şeye benzetemedim ben de.
[QUOTE=cizgi]Merhabalar,
Bugün fotoğraflarını yakınlardaki iki akvaryuma da gösterdim. Bir birlerinden bağımsız olarak, bir yerlere sürtmüş dediler sizler gibi. Kendiliğinden düzelir dediler.
Bir tanesi "Deep Fix Icthyo" ilacını önerdi. Ana tankta kullanabileceğimi , bitkiler ve salyangozlara bir etkisi olmayacağını söylediler. Nette ilacı ve etken maddelerini arattığımda ana tank için önerilmediğini gördüm. Bu yüzden forumda danışmadan kullanmamayı seçtim. Sizler ne dersiniz?
Bu arada Nursun, kuyruğunda erimelerden bahsetmişsin. Kuyruk uçları bana da sorunlu gibi görünüyor ama akvaryumculara fotoğraflarını gösterip sorduğumda, bunun erime olmadığını, türünün görüntüsünün bu şekil olduğunu söylediler. Sizce erime mi var? (Not: 4 aydır gözlemliyorum, bir ilerleme ya da gerileme yok görüntüde. Gene de içimde bir huzursuzluk var.)
mustafa121212121, ısıtıcı 26 deceye ayarlı ancak ortam sıcak. Su sıcaklığını düşüremiyorum. Ayrıca ısıtıcıyı dikey koyma konusuna önerinin nedenini biraz açabilir misin acaba?
Herkese teşekkür ederim.
Not: Yemler:
Sera Bettagran, Temel Yem (Granül)
Markasını bilmediğim pul yem. (Resmi aşağıda.)
Rotifish, Kankurdu (Freeze dried bloodworms) (Ağzına sürmüyor.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227325/221020202223171.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba, geçmiş olsun.
Tanka sakın tuz atmayın bettaların labirent organı hassas. Üstte tuz denmiş ona ithafen dedim.
Pul yem olarak eğer iyi bir marka değilse tetra rubin öneririm. Bağışıklık güçleniyor, daha sağlıklı ve hızlı büyüyüp, renkleniyorlar.
Yüzündekiler gerçekten çok ilginç. Merak ettim takipçisi olacağım konunun. Acil şifalar dilerim.[:nazar:]
[QUOTE=Nursun]Merhaba ,
Daha net bir fotoğraf ekleyebilir misiniz acaba ?
Kayalara sürtünmüş olabilir yada bu sıralar forumda çok sık yaşanan tümör de olabilir ,kuyruk uçlarındaki hafif erimeler de tümörün belirtisi olabilir . [/QUOTE]
Açıkçası yüzündekiler tümöre benziyor. Başka bir şeye benzetemedim ben de.
Betta Fish Aquarium 39l
[QUOTE=illiyuanka]Ölçüler: 38*26*40
Canlı Türleri: Bicolor Halfmoon Betta
Bitki Türleri: Moss Ball, Anubias Nana Petite, Su Yoncası
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: 4W Led Aydınlatma
Tasarım ve Dekorasyon : Gnays Kaya, Aquclay Kum
Merhaba,
Uzun yıllar önce akvaryum hobisi ile uğraşmıştım. Pandemiden dolayı tekrardan akvaryum hobisine merak saldım. İlk olarak eurostar 380 akvaryum aldım. Küçüklüğümden beri betta balıkları ilgimi çekmişti. Akvaryumculara gittiğim zaman bardak içinde gördüğüm zaman çok üzülüyordum. Bu canlıların bardakları kesinlikle haketmediğini düşünüyorum. Betta balığım için böyle bir tasarım yaptım. O mutlu ben mutlu geçinip gidiyoruz :)
Kiraz karides eklemeyi düşünüyorum. Okuduğum kadarıyla bazı bettalar sorunsuz yaşarken bazıları saldırgan bir tavır sergiliyormuş.
Akvaryum için siz değerli üyelerin yorumları benim için çok önemli. Yorum yapabilirseniz çok sevinirim.
Herkese mutlu ve sağlıklı hobiler dilerim.
Saygılarımla,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/34848/221020202357171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/34848/221020202357211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/34848/231020200031171.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba, bu haliyle çok beğendim. Kayadaki bitkiler daha doğal bir görünüm sunmuş. Yoncalar büyürse az daha, süper süper.[:iyi:]
[QUOTE=illiyuanka]Ölçüler: 38*26*40
Canlı Türleri: Bicolor Halfmoon Betta
Bitki Türleri: Moss Ball, Anubias Nana Petite, Su Yoncası
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: 4W Led Aydınlatma
Tasarım ve Dekorasyon : Gnays Kaya, Aquclay Kum
Merhaba,
Uzun yıllar önce akvaryum hobisi ile uğraşmıştım. Pandemiden dolayı tekrardan akvaryum hobisine merak saldım. İlk olarak eurostar 380 akvaryum aldım. Küçüklüğümden beri betta balıkları ilgimi çekmişti. Akvaryumculara gittiğim zaman bardak içinde gördüğüm zaman çok üzülüyordum. Bu canlıların bardakları kesinlikle haketmediğini düşünüyorum. Betta balığım için böyle bir tasarım yaptım. O mutlu ben mutlu geçinip gidiyoruz :)
Kiraz karides eklemeyi düşünüyorum. Okuduğum kadarıyla bazı bettalar sorunsuz yaşarken bazıları saldırgan bir tavır sergiliyormuş.
Akvaryum için siz değerli üyelerin yorumları benim için çok önemli. Yorum yapabilirseniz çok sevinirim.
Herkese mutlu ve sağlıklı hobiler dilerim.
Saygılarımla,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/34848/221020202357171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/34848/221020202357211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/34848/231020200031171.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba, bu haliyle çok beğendim. Kayadaki bitkiler daha doğal bir görünüm sunmuş. Yoncalar büyürse az daha, süper süper.[:iyi:]
Bu Balığın Cinsi Ve Türü
[QUOTE=Urfalı Akvaryum][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227228/211020202302511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227228/211020202304021.jpg[/IMG] dişi betta sanırım tam emin olamıyorum erkek betta var çiftleştiricem 2.fotodaki erkek[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227228/211020202305221.jpg[/IMG] 1 ve 3. Fotodaki balık[/QUOTE]
Üstteki erkek gibi. Renginden dolayı dedim dişiler daha soluk olur genelde. Ayrıca bir tanıdığımın erkek bettasının ikizi gibi. Kuyruk şekli, renkleri birebir.
[QUOTE=Urfalı Akvaryum][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227228/211020202302511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227228/211020202304021.jpg[/IMG] dişi betta sanırım tam emin olamıyorum erkek betta var çiftleştiricem 2.fotodaki erkek[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227228/211020202305221.jpg[/IMG] 1 ve 3. Fotodaki balık[/QUOTE]
Üstteki erkek gibi. Renginden dolayı dedim dişiler daha soluk olur genelde. Ayrıca bir tanıdığımın erkek bettasının ikizi gibi. Kuyruk şekli, renkleri birebir.
Betta , Hastalığını Tanımlayamadım.
[QUOTE=capp]
Merhaba Ilgın , yazdığın için teşekkürler. Vakkas için yaptığın mücadele çok güzel, tebrik ederim :) Hikayen bana da umut verdi ve biraz da telaşımı aldı açıkçası.
Bettam geldiği günlere göre çok çok daha sağlıklı ve keyifli. İç parazitini yendik gibi görünüyor, vücut yapısı biraz daha dikleşti. Yeşil bitkisini de ekleyeceğim bu düzene alışmasından sonra. Aramızdaki bağı çok önemsiyorum. Tribi bile oluyor :) Hatta bazen yemleme yapacağımı anlayıp seviniyor, ulen diyorum bütün bağımız bu olmamalı :) ama birkaç saat görmesin odaya girdiğimde başlıyor dansa. heh:)
Catappa biraz çok salınım yaptı , parçaları azalttım ve yeni su ekledim. Köpük yapmıyor hiç, belki alışıyordur hala yerine. Gözlemlemeye devam ediyorum , bakalım. Kargodaki canlı yemi de gelsin bakalım boynuma atlayacak mı:)
Selamlar [:iyi:][:)]
[/QUOTE]
Yem zamanına alışacak, yerine alışacak. Hem yetişkinliğe ilerlemeden köpük yuva çok olmuyor diye okumuştum, tek tük kenarlara köpük yapabiliyorlar. Sizin mücadeleniz de çok özel, bu yüzden hobicileri seviyorum, bazı petsoplar çok vicdansız. Sağlıkla büyüsün bettalarımız.🌺
[QUOTE=capp]
Merhaba Ilgın , yazdığın için teşekkürler. Vakkas için yaptığın mücadele çok güzel, tebrik ederim :) Hikayen bana da umut verdi ve biraz da telaşımı aldı açıkçası.
Bettam geldiği günlere göre çok çok daha sağlıklı ve keyifli. İç parazitini yendik gibi görünüyor, vücut yapısı biraz daha dikleşti. Yeşil bitkisini de ekleyeceğim bu düzene alışmasından sonra. Aramızdaki bağı çok önemsiyorum. Tribi bile oluyor :) Hatta bazen yemleme yapacağımı anlayıp seviniyor, ulen diyorum bütün bağımız bu olmamalı :) ama birkaç saat görmesin odaya girdiğimde başlıyor dansa. heh:)
Catappa biraz çok salınım yaptı , parçaları azalttım ve yeni su ekledim. Köpük yapmıyor hiç, belki alışıyordur hala yerine. Gözlemlemeye devam ediyorum , bakalım. Kargodaki canlı yemi de gelsin bakalım boynuma atlayacak mı:)
Selamlar [:iyi:][:)]
[/QUOTE]
Yem zamanına alışacak, yerine alışacak. Hem yetişkinliğe ilerlemeden köpük yuva çok olmuyor diye okumuştum, tek tük kenarlara köpük yapabiliyorlar. Sizin mücadeleniz de çok özel, bu yüzden hobicileri seviyorum, bazı petsoplar çok vicdansız. Sağlıkla büyüsün bettalarımız.🌺
Beta İçin Yem Tavsiyesi
[QUOTE=Eski japoncu]
Ancak imkanlarım yaşadığım şehirde aşırı kısıtlı olduğundan online alışverişe mecburum. Kargoların da farklı farklı gelmemesi için tek seferde aynı yerden yapmak istiyorum maalesef.
Başka tavsitesi olan var mıdır, dostlar?[/QUOTE]
Merhaba, netakvaryum, atakan petshop deneyimledim, memnun kaldım.
[QUOTE=Eski japoncu]
Ancak imkanlarım yaşadığım şehirde aşırı kısıtlı olduğundan online alışverişe mecburum. Kargoların da farklı farklı gelmemesi için tek seferde aynı yerden yapmak istiyorum maalesef.
Başka tavsitesi olan var mıdır, dostlar?[/QUOTE]
Merhaba, netakvaryum, atakan petshop deneyimledim, memnun kaldım.
Betta Mantar Mı?
[QUOTE=BabySoul]Akriflavin ve bakırsülfat içeren ilaçlar var. Balığın dirençli olması için de, tedaviye ek yeme bemiks gibi vitamin desteği deneyebilirsin.[/QUOTE]
Sarımsak suyu emdirilmiş yem önlem amaçlı veriliyor, bemiks de aynı şekilde verilebilir mi?
[QUOTE=BabySoul]Akriflavin ve bakırsülfat içeren ilaçlar var. Balığın dirençli olması için de, tedaviye ek yeme bemiks gibi vitamin desteği deneyebilirsin.[/QUOTE]
Sarımsak suyu emdirilmiş yem önlem amaçlı veriliyor, bemiks de aynı şekilde verilebilir mi?
Betta , Hastalığını Tanımlayamadım.
[QUOTE=capp]çenesinin altındaki beyazlık daha belirgin olmuş bu arada.. bir sitede hastalık fotoğraflarına baktım ama tam olarak buna benzer bir vaka göremedim, daha önce gören var mı ne yapmak gerekir?..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226074/201020202203011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226074/201020202203071.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Merhaba!
Benim de bücür bettamla bir ay bir haftam doldu. İlk geldiğinde beyaz benek oldu acemilik, petshop bırak ölsün dedi. İnat ettim, mücadeleyi kazandık şükürler olsun. Benim ısıtıcım yok. Dinlenmiş suyu bettamın bulunduğu odada tutuyorum. İki sıvı da eşit sıcaklıkta olduğundan sorun yaşamadım. Havalar iyice soğuduğunda kaloriferler yanacak zaten, oh mis. Ama imkan varsa ısıtıcı almak en doğrusu.
Balığınız yetişkin değil. Renk değişimleri olabiliyor. Benim bettamın adı Vakkas. İsmiyle bahsetmek isterim.
Vakkas'ın kuyruğu bu bir ay içinde sürekli değişti. Bir ara siyahlandı, ödüm patladı. Sonra pullarında renk değişiklikleri oldu. Dedim yavrucak hasta. Ama değil, korkmayın. Zira Vakkas büyüyor. Renkleri değişecek zamanla son haline ulaşacak. İlk aldığımda gece mavisi idi şimdi üst kısımlar mavi, altları hafif kırmızıydı oralar da bordo oldu.
Kumlara gelirsek, ben de yeni kum ekledim. İlk gün suyun üst kısmında uyudu. Sonra hemen alıştı.
Yati kökü süper olmuş. Ben hindistan cevizi yuva yaptım.
Su üstü bitkisi edinebilirsiniz çok sevinir, hacim küçük ama bu şartlarda da mutlu olabilir, zamanla büyütebilirsiniz. Benim Vakkas'ım şu an 10 litrede, imkanım olursa büyüteceğim.
Yem olarak tetra rubin kullanıyorum ben. Pul yem formunda. Granül olarak da tetramin granül kullanıyorum. Ahm yem vermişti petshop ama benimkini sık sık kabız etti.
Bettalar çok akıllı. Zamanla duygusal bağınız kuvvetleniyor, kedi köpek gibi hatta o suda siz dışarıda olduğunuzdan aranızdaki mesafe gönül bağını daha da kuvvetlendiriyor.
İyi ki hediye gelmiş size. Petshop şartları çok kötü. En kısa sürede her şeyin yoluna girmesini temenni ediyorum. [:)][:)]
[QUOTE=capp]çenesinin altındaki beyazlık daha belirgin olmuş bu arada.. bir sitede hastalık fotoğraflarına baktım ama tam olarak buna benzer bir vaka göremedim, daha önce gören var mı ne yapmak gerekir?..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226074/201020202203011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226074/201020202203071.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Merhaba!
Benim de bücür bettamla bir ay bir haftam doldu. İlk geldiğinde beyaz benek oldu acemilik, petshop bırak ölsün dedi. İnat ettim, mücadeleyi kazandık şükürler olsun. Benim ısıtıcım yok. Dinlenmiş suyu bettamın bulunduğu odada tutuyorum. İki sıvı da eşit sıcaklıkta olduğundan sorun yaşamadım. Havalar iyice soğuduğunda kaloriferler yanacak zaten, oh mis. Ama imkan varsa ısıtıcı almak en doğrusu.
Balığınız yetişkin değil. Renk değişimleri olabiliyor. Benim bettamın adı Vakkas. İsmiyle bahsetmek isterim.
Vakkas'ın kuyruğu bu bir ay içinde sürekli değişti. Bir ara siyahlandı, ödüm patladı. Sonra pullarında renk değişiklikleri oldu. Dedim yavrucak hasta. Ama değil, korkmayın. Zira Vakkas büyüyor. Renkleri değişecek zamanla son haline ulaşacak. İlk aldığımda gece mavisi idi şimdi üst kısımlar mavi, altları hafif kırmızıydı oralar da bordo oldu.
Kumlara gelirsek, ben de yeni kum ekledim. İlk gün suyun üst kısmında uyudu. Sonra hemen alıştı.
Yati kökü süper olmuş. Ben hindistan cevizi yuva yaptım.
Su üstü bitkisi edinebilirsiniz çok sevinir, hacim küçük ama bu şartlarda da mutlu olabilir, zamanla büyütebilirsiniz. Benim Vakkas'ım şu an 10 litrede, imkanım olursa büyüteceğim.
Yem olarak tetra rubin kullanıyorum ben. Pul yem formunda. Granül olarak da tetramin granül kullanıyorum. Ahm yem vermişti petshop ama benimkini sık sık kabız etti.
Bettalar çok akıllı. Zamanla duygusal bağınız kuvvetleniyor, kedi köpek gibi hatta o suda siz dışarıda olduğunuzdan aranızdaki mesafe gönül bağını daha da kuvvetlendiriyor.
İyi ki hediye gelmiş size. Petshop şartları çok kötü. En kısa sürede her şeyin yoluna girmesini temenni ediyorum. [:)][:)]
Japon Balığım Suya Batmiyor Ve Yan Yüzüyor Ama Can
[QUOTE=Black.][:'(][:'(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227264/191020201011371.jpg[/IMG][:'(]suya batıyor mama geri yan şekilde çıkıyor lütfen yardim[/QUOTE]
Karnı şiş, hava kesesiyle ilgili bir problem olabilir ya da kabız. Bir sürü seçenek var. Gözlemleriniz doğrultusunda neden şiş olduğunu tahmin edebiliyor musunuz?
[QUOTE=Black.][:'(][:'(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227264/191020201011371.jpg[/IMG][:'(]suya batıyor mama geri yan şekilde çıkıyor lütfen yardim[/QUOTE]
Karnı şiş, hava kesesiyle ilgili bir problem olabilir ya da kabız. Bir sürü seçenek var. Gözlemleriniz doğrultusunda neden şiş olduğunu tahmin edebiliyor musunuz?
SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
