ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ecrin Kahraman
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Kasım 2020 14:10
Son Ziyaret:
18 Ocak 2021 17:16
Toplam Mesaj:
12 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ecrin Kahraman
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kütahya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ecrin Kahraman
SON 6 MESAJI
Beta
Her gün o ilaçtan kullanıyorum balığım kendine gelmeye başladı, rengi düzeliyor, kolayca yüzebiliyor, daha yem atmadım umarım eski haline döner ve yem yemeye başlar teşekkür ederim hepinize
Her gün o ilaçtan kullanıyorum balığım kendine gelmeye başladı, rengi düzeliyor, kolayca yüzebiliyor, daha yem atmadım umarım eski haline döner ve yem yemeye başlar teşekkür ederim hepinize
Beta
Merhaba, bugün balığı aldığım petshopa gittim balığımın durumunu anlattım derisiyle alakalı bir şeyler anlattı, derisine yapacağı şeyi yapamadığı için yukarı nefes almaya ve yem yemeye çıkarken rahatsız olduğu için bunu yapmıyormuş galiba, buna benzer şeyler söyledi aynısı deyildi tabiki. Neyse, bana bir ilaç verdi suyu mavi yapan bir ilaç üzerinde AQUAXI CONTRANEA yazıyor bu ona yardımcı olur dedi buraya yazmak istedim. Balığı kaluferin üzerine koydum suyu ısınıyor orada yakında canlı bitki alacağım bir tane plastik bitkisi vardı, onu çıkarttım sakşanacağı bir alan oluşturdum bir kaç gün yem atmıyacağım balığım iyi olasıya kadar umarım. İyi günler[EDIT]Ecrin Kahraman,2020-12-04 17:46:33[/EDIT]
Merhaba, bugün balığı aldığım petshopa gittim balığımın durumunu anlattım derisiyle alakalı bir şeyler anlattı, derisine yapacağı şeyi yapamadığı için yukarı nefes almaya ve yem yemeye çıkarken rahatsız olduğu için bunu yapmıyormuş galiba, buna benzer şeyler söyledi aynısı deyildi tabiki. Neyse, bana bir ilaç verdi suyu mavi yapan bir ilaç üzerinde AQUAXI CONTRANEA yazıyor bu ona yardımcı olur dedi buraya yazmak istedim. Balığı kaluferin üzerine koydum suyu ısınıyor orada yakında canlı bitki alacağım bir tane plastik bitkisi vardı, onu çıkarttım sakşanacağı bir alan oluşturdum bir kaç gün yem atmıyacağım balığım iyi olasıya kadar umarım. İyi günler[EDIT]Ecrin Kahraman,2020-12-04 17:46:33[/EDIT]
Beta
[QUOTE=pefe]Bence siz balık bakmak nedir bilmiyorsunuz ısıtıcı hayati önem taşır ama fanusa ısıtıcı olmaz akvaryumların tanesi 20 tl iki tane alsanız çok güzel beslersiniz[:geek:][/QUOTE]
İnanın balığımı almadan önce bir sürü yazı okudum fanusda balık bakılmadığını ve akvaryumların ucuz olduğunu biliyorum bende her gün bir çay bardağı sıcak su koyuyorum balığa yani balığın suyu sıcak oluyor benim takıldığım konu balığın yukarı nefes almak için çıkmayışı
[QUOTE=Nahola]Ben sizin yaşınızın kaç olduğunu bilmiyorum ama 13 /14 yaşından büyük olduğunuzu zannetmiyorum.verdiğiniz cevaplar bu yönde insanlar size ne yapacağınızı söylüyor .hala arkadaşınızın size söylediğini yazıyorsunuz buradaki insanlar sizin yaşınızdan daha fazla sürede balık bakmışlar. Ya balıkları bakabilecek birilerine verin yada foruma 2/3 gün sonra balığım öldü [:(] diye başlık açmayın.saygılar.[/QUOTE]
Evet yaşım fazla deyil ama konunun bununla alkası olduğunu zannetmiyorum bu yazıları defalarca okudum foruma katılmadan önce defalarca araştırma yaptım ve hepsini denedim ama hala balığım çok kötü durumda söyleyin şimdi bana, benden ne yapmamı bekliyorsunuz?!
[QUOTE=EsraCem]
Balığa dair fazla masraf yapmadan, yine de balık beslemek istiyorsanız tek tür balık beslemenizi öneririm. Beta ve japon farklı tür balıklardır ve japon dahil hiçbir balık fanusta mutlu olamaz. Ayrıca beraber yaşayamazlar. Hangi balığı besleyecekseniz onun hacmine uygun bir ısıtıcı ve filtre almanız gerekiyor. Bütçe herkesin farklıdır daha ucuz ısıtıcı ve filtreleri tercih edebilirsiniz. Balıkları fanustan, saklama kabına o kaptan bu kaba alarak oyuncak etmeyin lütfen. Bir an önce petshopa giderek veya internet üzerinden akvaryum ve ısıtıcı temin etmelisiniz. [/QUOTE]
Teşekkür ederim bir an önce gerçekleştiriceğim
[QUOTE=Rafayel]Bulabilirseniz Medaka bulun medaka besleyin fanusta anca o olur.
( Hayvanı araştırmadan fanusta medaka da olmaz demeyin 😒 )[/QUOTE]
Teşekkür ederim, ama zaten bir betta aldım
[QUOTE=pefe]Bence siz balık bakmak nedir bilmiyorsunuz ısıtıcı hayati önem taşır ama fanusa ısıtıcı olmaz akvaryumların tanesi 20 tl iki tane alsanız çok güzel beslersiniz[:geek:][/QUOTE]
İnanın balığımı almadan önce bir sürü yazı okudum fanusda balık bakılmadığını ve akvaryumların ucuz olduğunu biliyorum bende her gün bir çay bardağı sıcak su koyuyorum balığa yani balığın suyu sıcak oluyor benim takıldığım konu balığın yukarı nefes almak için çıkmayışı
[QUOTE=Nahola]Ben sizin yaşınızın kaç olduğunu bilmiyorum ama 13 /14 yaşından büyük olduğunuzu zannetmiyorum.verdiğiniz cevaplar bu yönde insanlar size ne yapacağınızı söylüyor .hala arkadaşınızın size söylediğini yazıyorsunuz buradaki insanlar sizin yaşınızdan daha fazla sürede balık bakmışlar. Ya balıkları bakabilecek birilerine verin yada foruma 2/3 gün sonra balığım öldü [:(] diye başlık açmayın.saygılar.[/QUOTE]
Evet yaşım fazla deyil ama konunun bununla alkası olduğunu zannetmiyorum bu yazıları defalarca okudum foruma katılmadan önce defalarca araştırma yaptım ve hepsini denedim ama hala balığım çok kötü durumda söyleyin şimdi bana, benden ne yapmamı bekliyorsunuz?!
[QUOTE=EsraCem]
Balığa dair fazla masraf yapmadan, yine de balık beslemek istiyorsanız tek tür balık beslemenizi öneririm. Beta ve japon farklı tür balıklardır ve japon dahil hiçbir balık fanusta mutlu olamaz. Ayrıca beraber yaşayamazlar. Hangi balığı besleyecekseniz onun hacmine uygun bir ısıtıcı ve filtre almanız gerekiyor. Bütçe herkesin farklıdır daha ucuz ısıtıcı ve filtreleri tercih edebilirsiniz. Balıkları fanustan, saklama kabına o kaptan bu kaba alarak oyuncak etmeyin lütfen. Bir an önce petshopa giderek veya internet üzerinden akvaryum ve ısıtıcı temin etmelisiniz. [/QUOTE]
Teşekkür ederim bir an önce gerçekleştiriceğim
[QUOTE=Rafayel]Bulabilirseniz Medaka bulun medaka besleyin fanusta anca o olur.
( Hayvanı araştırmadan fanusta medaka da olmaz demeyin 😒 )[/QUOTE]
Teşekkür ederim, ama zaten bir betta aldım
Beta
[QUOTE=boreas54]
Canlının fotoğrafını yüklermisiniz?[/QUOTE]
Forum'a yeni katıldım fotoğraf yükleyemiyorum
[QUOTE=Nursun]
Merhaba,
Ne betta ne de japon balığı o fanusta sağlıklı şekilde beslenemez . Petshoplar daha fazla balık satabilmek için fanusla birlikte veriyorlar . Yapmanız gereken betta için minimum 15 litre japon balığı için de en az 50 litre bir akvaryum temin edip ısıtıcı filtre vb hayati önem taşıyan malzemeleri eklemek .Fanusta bakıldığı sürece balık gittikçe kötüleşecektir .[/QUOTE]
hem bütce bakımından hemde covid-19 bakımından bunları yapamıyorum elimdeki kaynaklarla yetinmeye çalışıyorum, teşekkür ederim
Daha önce balık bakmış bir arkadaşım balığın intaar edebilmesi yönünde bir fikir sundu sizce olabilir mi?
[QUOTE=Alp43]ilk önce bettanin bulunduğu kaba ısıtıcı al ve plastik ve renkli her şeyi çıkar birkaçda kaliteli yem al.Japonada filtre al ve saklama kabı yada leğen gibi biseye koyun sonra akvaryum alırsınız.Butce sıkıntısı olduğunu düşünerek bu şekilde dedim ilerde bettayada japonada güzel dekorlu akvaryumlar kurarsınız.Ama benim düşüncem tek tür bakmanız öbürünü elden çıkarmanız yönünde daha iyi şartlar sağlamak için.
Bu arada kutahyadaymışsınız acil bir ihtiyaç olursa yardımcı olurum bende kutahyadayim[/QUOTE]
Teşekkür ederim, japon yerinde gayet mutlu gözüküyor ve onu daha önce büyük bir kaba aldığımda ölüm tehlikesi atlatmıştı, o yüzden onu fanusta bakıyorum. Benim endişeli olduğum beta, daha önce balık bakmış bir arkadaşım, betanın intaar edebilmesi yönünde bir fikir sundu sizce bu olabilirmi?
Ve maddi durumumuz o kadar kötü deyil sadece ailem bir balık için masrafa girmek istemiyor, yinede teşekkür ederim
Ve de beta balıkları ile yaptığım araştırmalarda betaların başka balıklarla anlaşamadığını öğrendim ama benim betam hiç sinirli deyil aynaya saldırmıyor ayrı olarak japonu da yanına koyuyorum ona da saldırmıyor,bu da beni endişelendiriyor
Sizce bunun bir nedeni var mı?
[QUOTE=boreas54]
Canlının fotoğrafını yüklermisiniz?[/QUOTE]
Forum'a yeni katıldım fotoğraf yükleyemiyorum
[QUOTE=Nursun]
Merhaba,
Ne betta ne de japon balığı o fanusta sağlıklı şekilde beslenemez . Petshoplar daha fazla balık satabilmek için fanusla birlikte veriyorlar . Yapmanız gereken betta için minimum 15 litre japon balığı için de en az 50 litre bir akvaryum temin edip ısıtıcı filtre vb hayati önem taşıyan malzemeleri eklemek .Fanusta bakıldığı sürece balık gittikçe kötüleşecektir .[/QUOTE]
hem bütce bakımından hemde covid-19 bakımından bunları yapamıyorum elimdeki kaynaklarla yetinmeye çalışıyorum, teşekkür ederim
Daha önce balık bakmış bir arkadaşım balığın intaar edebilmesi yönünde bir fikir sundu sizce olabilir mi?
[QUOTE=Alp43]ilk önce bettanin bulunduğu kaba ısıtıcı al ve plastik ve renkli her şeyi çıkar birkaçda kaliteli yem al.Japonada filtre al ve saklama kabı yada leğen gibi biseye koyun sonra akvaryum alırsınız.Butce sıkıntısı olduğunu düşünerek bu şekilde dedim ilerde bettayada japonada güzel dekorlu akvaryumlar kurarsınız.Ama benim düşüncem tek tür bakmanız öbürünü elden çıkarmanız yönünde daha iyi şartlar sağlamak için.
Bu arada kutahyadaymışsınız acil bir ihtiyaç olursa yardımcı olurum bende kutahyadayim[/QUOTE]
Teşekkür ederim, japon yerinde gayet mutlu gözüküyor ve onu daha önce büyük bir kaba aldığımda ölüm tehlikesi atlatmıştı, o yüzden onu fanusta bakıyorum. Benim endişeli olduğum beta, daha önce balık bakmış bir arkadaşım, betanın intaar edebilmesi yönünde bir fikir sundu sizce bu olabilirmi?
Ve maddi durumumuz o kadar kötü deyil sadece ailem bir balık için masrafa girmek istemiyor, yinede teşekkür ederim
Ve de beta balıkları ile yaptığım araştırmalarda betaların başka balıklarla anlaşamadığını öğrendim ama benim betam hiç sinirli deyil aynaya saldırmıyor ayrı olarak japonu da yanına koyuyorum ona da saldırmıyor,bu da beni endişelendiriyor
Sizce bunun bir nedeni var mı?
Beta
[IMG]null[/IMG][:((][:((][:((][:'(][:'(]Merhaba
Yaklaşık bir iki ay önce bir beta aldım kardeşim ise japon aldı aslında bir akvaryum almayı planlıyordum ama maliyetimiz motor almaya yetmedi ve gittiğimiz akvaryumcu bir balık için akvaryum almaya gerek yok onun yerine iki tane fanus alın diyince ikna oldum içine taş bitki falan aldım bir müdded sonra betam yüzmemeye başladı fanusdan çıkardım başka bir kaba koydum aslında kap da denemez ama neyse. Betamın rengi soldu beyaza dönüyor artık eskisi kadar canlı renkleri yok eve getirdiyimden beri her gün yemini attım ama hiç yemedi betagran kullanıyorum. Yüzmüyor sürekli bitkisinin kenarında saklanıyor ilk aldığımda yukarı çıkıp nefes alıyordu ara sıra artık onu da yapmıyor, onun dışında kardeşimin japonu kıpır kıpır yemini attıgımız anda yiyor yukarı çıkıyor baloncuk çıkarıyor japonu seviyorum ama beta için aynı şeyleri söyleyemiyeceyim maalesef bir an önce mutlu olsun istiyorum [:'(]
[IMG]null[/IMG][:((][:((][:((][:'(][:'(]Merhaba
Yaklaşık bir iki ay önce bir beta aldım kardeşim ise japon aldı aslında bir akvaryum almayı planlıyordum ama maliyetimiz motor almaya yetmedi ve gittiğimiz akvaryumcu bir balık için akvaryum almaya gerek yok onun yerine iki tane fanus alın diyince ikna oldum içine taş bitki falan aldım bir müdded sonra betam yüzmemeye başladı fanusdan çıkardım başka bir kaba koydum aslında kap da denemez ama neyse. Betamın rengi soldu beyaza dönüyor artık eskisi kadar canlı renkleri yok eve getirdiyimden beri her gün yemini attım ama hiç yemedi betagran kullanıyorum. Yüzmüyor sürekli bitkisinin kenarında saklanıyor ilk aldığımda yukarı çıkıp nefes alıyordu ara sıra artık onu da yapmıyor, onun dışında kardeşimin japonu kıpır kıpır yemini attıgımız anda yiyor yukarı çıkıyor baloncuk çıkarıyor japonu seviyorum ama beta için aynı şeyleri söyleyemiyeceyim maalesef bir an önce mutlu olsun istiyorum [:'(]
SON MESAJLAR
- Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Yosunu bendeniztayfun, 20:08
Yosun - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
mirac06,
TheDS,
Urar,
EKAR,
darkaura,
BASARSURMEGOZ,
DigitalPen,
nazemert,
OKIRATLI,
umutak,
Malawi34,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
şansal,
altuntasseref,
tukabu,
abunil,
MiSoSiKiaN,
Ehtiyar,
forthehordex,
stopsound,
florasan,
Ancalagon,
sina cen,
Oquanus,
Hoppala,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
ternapi,
fffurkan9,
HandeAkdogan,
kasim12,
JujuSeri,
zafer3885,
Rafayel,
Street Parrot,
Çağatay Tozak,
mkursun,
tuncaysargin,
sirhill,
Koksal Gurkan,
Legionsgamer,
swordfishhhh,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
