ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BilalA
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mayıs 2024 13:50
Son Ziyaret:
17 Mayıs 2026 15:16
Toplam Mesaj:
25 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
4 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
B.A
SON 10 MESAJI
Jungle Tarzı Akvaryum Kurulumu - 60x40x30
Hayırlı olsun, eğer No co2 toprak iş görürse güzel bir tank ortaya çıkacağı belli. Tüp dolumu, diffüzörü, selenoid valifi ve daha bir sürü uğraştan kurtarır insanı. Konuyu takipteyim. Güncellemeleri bekliyoruz.
Hayırlı olsun, eğer No co2 toprak iş görürse güzel bir tank ortaya çıkacağı belli. Tüp dolumu, diffüzörü, selenoid valifi ve daha bir sürü uğraştan kurtarır insanı. Konuyu takipteyim. Güncellemeleri bekliyoruz.
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
Parvula mini eklemediğiniz iyi olmuş. Bitkiler zemini kapladıktan sonra cuba ile iç içe geçiyorlar, ayırması da mümkün olmuyor.
Parvula mini eklemediğiniz iyi olmuş. Bitkiler zemini kapladıktan sonra cuba ile iç içe geçiyorlar, ayırması da mümkün olmuyor.
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
Merhabalar, güncelleme yapmak istedim. Şu an neredeyde hiç yosun sorunum yok. Bitkilerin durumu gayet iyi. Tek sorunum budama düzenli yapamadığım için altta kalan bitkiler sararabiliyor. Tasarım kaynaklı olarak da budama yapmak zor oluyor. Gerçi çocuktan vakit bulsam gerekirse tek tek budarım ama iş güç, çocuk derken çok vakit ayıramıyorum.
Haftada 1 gün %20-30 oranında su değişimi yapmaya çalışıyorum bu bazen 2 haftaya çıkıyor.
Yosun sorunu için ise uzun süre hiç gübre vermedim. Bu süreç 45 günü bulmuştur. Bitkiler zayıflamaya başladığı süreçte yosunların azaldığını, kalan yosunların ise ölü olduğunu fake ettim. Bu sıralar da gübreyi ciddi anlamda az veriyorum. Bitkilerde formsuzluk görürsem dozajı arttırmayı planlıyorum.
Su şu an 24 derece ayarlı, 7 saat 50w aydınlatma, 140ppm su değerlerim.
Sıradaki hedefim zemine utri yapmak, bakalım vakit bulursam tasarımı komple değiştirmeyi düşünüyorum. Gerçi bakımı cubaya kıyasla nasıldır bilmiyorım ama görüntüsü çok hoş görünüyor [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261916551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261916581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261917011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261917041.jpg[/IMG]
Merhabalar, güncelleme yapmak istedim. Şu an neredeyde hiç yosun sorunum yok. Bitkilerin durumu gayet iyi. Tek sorunum budama düzenli yapamadığım için altta kalan bitkiler sararabiliyor. Tasarım kaynaklı olarak da budama yapmak zor oluyor. Gerçi çocuktan vakit bulsam gerekirse tek tek budarım ama iş güç, çocuk derken çok vakit ayıramıyorum.
Haftada 1 gün %20-30 oranında su değişimi yapmaya çalışıyorum bu bazen 2 haftaya çıkıyor.
Yosun sorunu için ise uzun süre hiç gübre vermedim. Bu süreç 45 günü bulmuştur. Bitkiler zayıflamaya başladığı süreçte yosunların azaldığını, kalan yosunların ise ölü olduğunu fake ettim. Bu sıralar da gübreyi ciddi anlamda az veriyorum. Bitkilerde formsuzluk görürsem dozajı arttırmayı planlıyorum.
Su şu an 24 derece ayarlı, 7 saat 50w aydınlatma, 140ppm su değerlerim.
Sıradaki hedefim zemine utri yapmak, bakalım vakit bulursam tasarımı komple değiştirmeyi düşünüyorum. Gerçi bakımı cubaya kıyasla nasıldır bilmiyorım ama görüntüsü çok hoş görünüyor [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261916551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261916581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261917011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220261917041.jpg[/IMG]
Fluval 407 Yorumlarınız
Debi ile ilgili çok yorum gelmiş. Tecrübelerimi paylaşmak isterim bu filtre ile ilgili.
Neredeyse 2 yıldır aralıksız çalışıyor. Debi ayarını hep %50 civarı kullandım çünkü tank brüt 96lt net 70lt civarıdır. %50 den fazla açınca ciddi bir sirkülasyon oluyor. Sanki balıklar zorlanıyor gibi hissediyorum.
Bu güne kadar herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Açıkçası son zamanlarda filtreyi de temizlemiyorum. En son 3 ay önce açmışımdır. Debi düşmesi yaşamadım hiç.
Bu da filtrenin bulunduğu tank [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220260010001.jpg[/IMG]
Debi ile ilgili çok yorum gelmiş. Tecrübelerimi paylaşmak isterim bu filtre ile ilgili.
Neredeyse 2 yıldır aralıksız çalışıyor. Debi ayarını hep %50 civarı kullandım çünkü tank brüt 96lt net 70lt civarıdır. %50 den fazla açınca ciddi bir sirkülasyon oluyor. Sanki balıklar zorlanıyor gibi hissediyorum.
Bu güne kadar herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Açıkçası son zamanlarda filtreyi de temizlemiyorum. En son 3 ay önce açmışımdır. Debi düşmesi yaşamadım hiç.
Bu da filtrenin bulunduğu tank [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/020220260010001.jpg[/IMG]
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
[QUOTE=CoryCory]Evet nerit salyangozları acı su, tatlı su ve deniz suyunda yaşayabiliyorlar. Delta havzalarındaki besin zengini suda bulunan algler ile beslenmeyi seviyorlar. Bu sebeple tanktan kaçmayıda severler. Bu sebeple boynuzlu nerit önerdim,boynuzlu neritler bu türün en uysalı diyebiliriz sudan çıktıklarında genelde suya geri dönme eylemi gösteriyorlar, su değerlerini çok kötü değil ve besin var ise tanktan kaçmaya çalışmazlar. Bir süre sonra ise tanka alıştıklarında artık sudan kaçma eylemleri tamamen bitiyor. Şu anda 40x küp tankımda 9 tane nerit var aşağı yukarı 18 aydır benimleler ve kaçma çabaları ilk ayın dışında olmadı. Zebralar ise öyle değil sürekli kaçıp yumurta bırakıyorlar hiç tavsiye etmiyorum. 4 Litre shallow tankımda ise 3 adet neritim var onlarda asla kaçmıyorlar. Sürekli havuç kabak gibi takviye gıda giriyorum çunki yeterli gıdayı üretmiyor bu 2 tankta. Fakat eninde sonunda high tech bitkili tanklarda biz canlıları değil bitkileri daha çok umursuyoruz kimilerine göre çok ''hayvansever'' sayılmayız. Zira 30 ppm co2 girdiğimiz bir tankta zaten hayvanlara çok kıyak geçtiğimizi söyleyemem üzgünüm zira tabiri uygun ise zehir soluyorlar.Göl ve nehirlerde ortalama co2 miktarı 0 / 14 arasıdır bir makalede brazilya nehirlerinde ortalama 4-6 ppm arası olduğunu okumuştum. Tabiki bunu tartışmak benim işim değil sadece bilgi olarak veriyorum arkadaşımızın konusunu kirletmiş olmak istemem. Bu bilgiler ışığında kendi yolunuzu çizebilirsiniz. [/QUOTE]
Yazdıklarınız aslında konu ile ilgili kirletmiş sayılmazsınız hocam, benim gibi tecrübesiz arkadaşlara tecrübe oluyor. Teşekkürler.
[QUOTE=CoryCory]Evet nerit salyangozları acı su, tatlı su ve deniz suyunda yaşayabiliyorlar. Delta havzalarındaki besin zengini suda bulunan algler ile beslenmeyi seviyorlar. Bu sebeple tanktan kaçmayıda severler. Bu sebeple boynuzlu nerit önerdim,boynuzlu neritler bu türün en uysalı diyebiliriz sudan çıktıklarında genelde suya geri dönme eylemi gösteriyorlar, su değerlerini çok kötü değil ve besin var ise tanktan kaçmaya çalışmazlar. Bir süre sonra ise tanka alıştıklarında artık sudan kaçma eylemleri tamamen bitiyor. Şu anda 40x küp tankımda 9 tane nerit var aşağı yukarı 18 aydır benimleler ve kaçma çabaları ilk ayın dışında olmadı. Zebralar ise öyle değil sürekli kaçıp yumurta bırakıyorlar hiç tavsiye etmiyorum. 4 Litre shallow tankımda ise 3 adet neritim var onlarda asla kaçmıyorlar. Sürekli havuç kabak gibi takviye gıda giriyorum çunki yeterli gıdayı üretmiyor bu 2 tankta. Fakat eninde sonunda high tech bitkili tanklarda biz canlıları değil bitkileri daha çok umursuyoruz kimilerine göre çok ''hayvansever'' sayılmayız. Zira 30 ppm co2 girdiğimiz bir tankta zaten hayvanlara çok kıyak geçtiğimizi söyleyemem üzgünüm zira tabiri uygun ise zehir soluyorlar.Göl ve nehirlerde ortalama co2 miktarı 0 / 14 arasıdır bir makalede brazilya nehirlerinde ortalama 4-6 ppm arası olduğunu okumuştum. Tabiki bunu tartışmak benim işim değil sadece bilgi olarak veriyorum arkadaşımızın konusunu kirletmiş olmak istemem. Bu bilgiler ışığında kendi yolunuzu çizebilirsiniz. [/QUOTE]
Yazdıklarınız aslında konu ile ilgili kirletmiş sayılmazsınız hocam, benim gibi tecrübesiz arkadaşlara tecrübe oluyor. Teşekkürler.
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
[QUOTE=CoryCory]Fazla değil. Işık tek başına yosun yapmaz. Ben 4 Litre akvaryuma 27w led yakıyorum. 0 Yosun hatta salyangozlarım açlıktan ölmesinler diye havuç falan veriyorum. Burada sorun besin dengesi kaynaklı bence diğer ihtimalde akıntıda ölü noktalar var. String algea gördüğümüzde genelde sorun fazla besin olur, çünki eğer sorun fazla amonyak yani, su değişimi, balık fazlası, filtrasyon, yem artıkları olsa önce cyano benzeri bir tepki verirdi tank. Işık fazla gelse yüksek besinde olunca GSA yapardı bu sefer. Sorun bence eski tip kötü gübre sistemi. Tankta düzgün gübre tüketecek bitki yok iwagumi tipi bir tank. Düzgün budama yapılmamış aktif toprak kullanıyor. Sistemi su üstü bitkisi ile kurtarmaya çalışmış ama oda hem ışığı kesiyor fazla koyarsan az koyarsanda öyle çok etkili bir tüketici değil. Sonuç olarak fikrimi toparlarsam tankta yüksek/dengesiz gübre girişinden dolayı fazla besini tüketmek için doğa string algea yollamış.[:)))][/QUOTE]
Bir süre gübrelemeyi keseceğim + nerite ekleyeceğim. Gelişmeleri paylaşacağım. Bitkili akvaryum konusunda çok tecrübeli değilim. Bundan önceki kurduğum tankımda da yosun sorunu yaşamıştım, gübrelemeyi keserek çözmüştüm ama sorunun gübreden olup olmadığından emin değildim. Finali çok güzel olmuştu, keyfini çıkarma zamanım geldiğinde işim gereği evde olamayacağım için bozmuştum. Bunda da aynı durum olursa seachem gübreleri konusunda haklı olduğunuza bir örnek gösterebiliriz diye düşünüyorum.
Bu arada akıntıda ölü nokta olduğunu düşünmüyorum. Filtre giriş, çıkış ve debiyi dikkatli ayarladım.
[QUOTE=CoryCory]Fazla değil. Işık tek başına yosun yapmaz. Ben 4 Litre akvaryuma 27w led yakıyorum. 0 Yosun hatta salyangozlarım açlıktan ölmesinler diye havuç falan veriyorum. Burada sorun besin dengesi kaynaklı bence diğer ihtimalde akıntıda ölü noktalar var. String algea gördüğümüzde genelde sorun fazla besin olur, çünki eğer sorun fazla amonyak yani, su değişimi, balık fazlası, filtrasyon, yem artıkları olsa önce cyano benzeri bir tepki verirdi tank. Işık fazla gelse yüksek besinde olunca GSA yapardı bu sefer. Sorun bence eski tip kötü gübre sistemi. Tankta düzgün gübre tüketecek bitki yok iwagumi tipi bir tank. Düzgün budama yapılmamış aktif toprak kullanıyor. Sistemi su üstü bitkisi ile kurtarmaya çalışmış ama oda hem ışığı kesiyor fazla koyarsan az koyarsanda öyle çok etkili bir tüketici değil. Sonuç olarak fikrimi toparlarsam tankta yüksek/dengesiz gübre girişinden dolayı fazla besini tüketmek için doğa string algea yollamış.[:)))][/QUOTE]
Bir süre gübrelemeyi keseceğim + nerite ekleyeceğim. Gelişmeleri paylaşacağım. Bitkili akvaryum konusunda çok tecrübeli değilim. Bundan önceki kurduğum tankımda da yosun sorunu yaşamıştım, gübrelemeyi keserek çözmüştüm ama sorunun gübreden olup olmadığından emin değildim. Finali çok güzel olmuştu, keyfini çıkarma zamanım geldiğinde işim gereği evde olamayacağım için bozmuştum. Bunda da aynı durum olursa seachem gübreleri konusunda haklı olduğunuza bir örnek gösterebiliriz diye düşünüyorum.
Bu arada akıntıda ölü nokta olduğunu düşünmüyorum. Filtre giriş, çıkış ve debiyi dikkatli ayarladım.
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
[QUOTE=Cyber_Scout]
3 gün tam karanlık uygular iseniz saç yosununun zayıflıyor olduğunu ve renginin ölüme döndüğünü görürsünüz.
Led aydınlatmalar aşırı güçlü.
Bilgiler ise floresan döneminden.
Kimyasalsız çözüm led aydınlatmayı 3 gün tam karartma ve yosun çözümü sonrası 2 +2 aydınlatmadır.
Co² verdiğinizi umarak yazdım.[/QUOTE]
Bir süre gözlemleyeceğim, gübreyi yarı doza indireceğim ve nerite ekleyeceğim. Eğer gelişme olmaz ise karartma düşünebilirim. Co2 veriyorum. 2+2 aydınlatmadan kastınız nedir?
[QUOTE=Cyber_Scout]
3 gün tam karanlık uygular iseniz saç yosununun zayıflıyor olduğunu ve renginin ölüme döndüğünü görürsünüz.
Led aydınlatmalar aşırı güçlü.
Bilgiler ise floresan döneminden.
Kimyasalsız çözüm led aydınlatmayı 3 gün tam karartma ve yosun çözümü sonrası 2 +2 aydınlatmadır.
Co² verdiğinizi umarak yazdım.[/QUOTE]
Bir süre gözlemleyeceğim, gübreyi yarı doza indireceğim ve nerite ekleyeceğim. Eğer gelişme olmaz ise karartma düşünebilirim. Co2 veriyorum. 2+2 aydınlatmadan kastınız nedir?
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
[QUOTE=KaanE]Excel kullanın diyeceğim ama karidesler var sanırım. Işığı fazla geliyor olabilir mi? Kaç watt?[/QUOTE]
72w 60w civarı kullanıyorum şu an. Excel kullanıyorum düşük dozda.[EDIT]BilalA,2025-09-12 15:45:24[/EDIT]
[QUOTE=KaanE]Excel kullanın diyeceğim ama karidesler var sanırım. Işığı fazla geliyor olabilir mi? Kaç watt?[/QUOTE]
72w 60w civarı kullanıyorum şu an. Excel kullanıyorum düşük dozda.[EDIT]BilalA,2025-09-12 15:45:24[/EDIT]
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
[QUOTE=CoryCory]Mekanik temizlik yap, nerit ekle. Seachem gübreler yosun yapar çok iyi ürünler değiller eski sistem kaldılar. Normal şartlarda bu tip bir istila olması için tank fazla iyi durumda demekki çok fazla besin var suda. Güzel bir budama, mekanik temizlik ve nerit ile çözülmüyorsa gübreni değiştir. Neyseki sadece string alg yapmış daha kötü şeylerde olabilirdi.[:nazar:][/QUOTE]
Önümüzdeki hafta nerite ekleyebilirim, 1-2 hafta gözlemleyeceğim.
Seachem gübreleri ile son tankımda ilk 3 4 ay ciddi sorunlar yaşamıştım, fakat sonrasında tank iyice oturmuş, haftalık budama ve su değişimi dışında camları bile silme ihtiyacı hissetmiyordum. Fakat maddi olarak çok masraflı. Önerebileceğiniz bir gübreleme tekniği var ise ilerleyen süreçte değerlendirebilirim.
[QUOTE=CoryCory]Mekanik temizlik yap, nerit ekle. Seachem gübreler yosun yapar çok iyi ürünler değiller eski sistem kaldılar. Normal şartlarda bu tip bir istila olması için tank fazla iyi durumda demekki çok fazla besin var suda. Güzel bir budama, mekanik temizlik ve nerit ile çözülmüyorsa gübreni değiştir. Neyseki sadece string alg yapmış daha kötü şeylerde olabilirdi.[:nazar:][/QUOTE]
Önümüzdeki hafta nerite ekleyebilirim, 1-2 hafta gözlemleyeceğim.
Seachem gübreleri ile son tankımda ilk 3 4 ay ciddi sorunlar yaşamıştım, fakat sonrasında tank iyice oturmuş, haftalık budama ve su değişimi dışında camları bile silme ihtiyacı hissetmiyordum. Fakat maddi olarak çok masraflı. Önerebileceğiniz bir gübreleme tekniği var ise ilerleyen süreçte değerlendirebilirim.
Hightech Cuba Akvaryumu Yosun Sorunu
Ölçüler: 60 40 40
Canlı Türleri: neon tetra, kırmızı burun tetra, otocinclus, bloody marry karides
Bitki Türleri: cuba
Tankın Yaşı: 3 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: chihiros wrgb-2, fluval 407
Tasarım ve Dekorasyon: seiryu stone
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251226471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251225341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251225381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251226271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251226411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251240381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251228281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251228231.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, son fotoğraflarda yakın çekim olarak attığım yosun türü akvaryumun her yerinde mevcut. Bir çeşit saç yosunu gibi ama tam olarak nedir tespit edemedim. Kurulumumdan itibaren mevcut. Azalma yok.
Kurulumu dry start başladım. Seachem gübre seti kullanıyorum. Daha önceki kurulumumda buna benzer bir yosun türü ile karşılaşmamıştım. Haftalık %40 civarı su değişimi yapıyorum. Işık 7 saat açık. (13:30-21:00)
Bahse konu yosun cımbızla çekince kolay bir şekilde yerinden ayrılıyor. Temizlemesi zor değil fakat çok çabuk büyüyüp tekrar çoğalıyor. Daha önce karşılaşan oldu mu? Tavsiyeleriniz nelerdir.
Ölçüler: 60 40 40
Canlı Türleri: neon tetra, kırmızı burun tetra, otocinclus, bloody marry karides
Bitki Türleri: cuba
Tankın Yaşı: 3 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: chihiros wrgb-2, fluval 407
Tasarım ve Dekorasyon: seiryu stone
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251226471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251225341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251225381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251226271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251226411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251240381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251228281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246237/110920251228231.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, son fotoğraflarda yakın çekim olarak attığım yosun türü akvaryumun her yerinde mevcut. Bir çeşit saç yosunu gibi ama tam olarak nedir tespit edemedim. Kurulumumdan itibaren mevcut. Azalma yok.
Kurulumu dry start başladım. Seachem gübre seti kullanıyorum. Daha önceki kurulumumda buna benzer bir yosun türü ile karşılaşmamıştım. Haftalık %40 civarı su değişimi yapıyorum. Işık 7 saat açık. (13:30-21:00)
Bahse konu yosun cımbızla çekince kolay bir şekilde yerinden ayrılıyor. Temizlemesi zor değil fakat çok çabuk büyüyüp tekrar çoğalıyor. Daha önce karşılaşan oldu mu? Tavsiyeleriniz nelerdir.
SON MESAJLAR
- Satış Balıkmen, 19:29
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
Hakan ARP,
sina cen,
Laetacara,
Hsrt,
yeekim,
portre,
Sfenks111,
darknessmania,
EKAR,
ErayDemirel,
syerli,
bysmokin,
umutak,
Burak PEKDEMİR,
mightymurat,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
nazemert1,
gurkanmutllu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
DarioDario,
osmancem,
Balıkmen,
AquaVita,
aviator55,
şansal,
SunkenShrimps,
mcakir17,
metsi,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
