ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
orduspor
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Temmuz 2008 22:59
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2025 16:35
Toplam Mesaj:
145 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa İnce
Doğum Tarihi:
12 Haziran 1992
Yaş:
34
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/53536.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Çılgınca Üreyen Ramshorn Salyangozu!
Merhaba
Adi siyah salyangoz adedi arttığında göle bıraksam orada devam edebilirler mi hayatlarına?
Merhaba
Adi siyah salyangoz adedi arttığında göle bıraksam orada devam edebilirler mi hayatlarına?
Moli Kavgasi
[QUOTE=hokia386]
Konu dışında birşey sorucam. Lepistes besliyorum yanına Moli alırsam birbirlerinin yavrularını yerler mi ? Daha doğrusu akvaryumda kendini kurtarabilir mi yavrular ? Ne zamandır besliyorsunuz iki türü? Yoksa tek türle devam mı etmeliyim ?[/QUOTE]
Kendi deneyimimden söyleyebilirim. Moli yavruları çok güzeller. Renkli oluyorlar ve daha tombiş :) Molilerim lepistes yediklerini görmedim ama bu yemezler anlamına gelmiyor lepistes yavruları cok iyi saklanıyorlar ve akvaryumda bitki var ve hamile balık oldugunda rafya koyuyorum, lepistes yavruları rafya üstünde oluyor ve kurtarıyorum yavruları. Molilerden 3 adet yavru alabildim, eminim daha fazla yavrulamıslardır ama 3 yavrum var. onlarda diplerde taslardan yaptıgım magarada görmüştüm. ayırıp kurtarmıstım. Ama moli farklı güzel balıklar bence hacim yeterli ise alın
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, balıklarınız kırma, latipinna-moli kırması. Bu yüzden küçük Moli türlerinden farklı olarak kendi türlerine karşı baskınlık kavgaları olabilir, yani hiyerarşi kavgaları normal. Benekli olan doğum yaptı mı acaba? Çünkü ergenliğe henüz giren bir erkek olma ihtimali de mevcut. Dişi-erkek kavgaları fazla olmaz, olsa da 1-2 kereden sonra düzen oturur ve dişi güçlü erkeğin hakimiyetini kabul eder. [/QUOTE]
Teşekkürler cevabınız için. Bir ara şişman oldu, ama yavru verdiğini görmedim. Belki kabız idi. Bu ikili hep beraber geziyorlar idi, beyaz (erkek) sürekli yüzgeçleri dik beneklinin anüs bölgesine dokunuyordu. Bugün için kavga yok, umarım dediğiniz gibi çiftleşmedir
[QUOTE=Barsans]Konuyu bende dağıtıyım beyaz olan velifera değilmi[/QUOTE]
Aldıktan sonra formdaki bir arkadasıma da göstermiştim, bazı moliler veliferalara benzerlik gösteriyor bu moli demişti. Ama yüzgeçleri falan epeyce büyük ve uzun, aldığım yerde de moli diye satılıyordu (velifera reyonu da olan bir yerdi)
[QUOTE=Oguzhank]Selamlar.Öncelikle baliklariniz çiftleşmeye çalişmiyorlar.Bendede yaklaşik 15 adet moli valifera var.Yaptiklari şey kavga güç gösterisi başka birşey değil.İki erkek iki dişi hatta bir erkek bir dişi arasinda bile cereyan edebilir.Tabiki iki erkek arasinda çok çok daha sık ve şiddetli olur.Bu itibarla beyaz dalmaçyalinin yukaridada bahsedildiği üzere erginleşmek üzere olan bir erkek olmasi ihtimalini bende destekliyorum.Moli tanklarinda bu tür güç gösterileri zaman zaman görülür ve normaldir.Baliği ayirmanizi grektirecek bir durum olduğunu düşünmüyorum.Eğer kılıçkuyruk olsalardi farklı düşünürdüm.Ama molilerde kavga sonucunda genelikle ilk kaçan mücadeleyi kaybetmiş olur ve sonraki herkarşilaşmada baskin erkeği görmezden gelir.Zaman içerisinde cesaretini toplayip tekrar deneyecektir bu baskinlik mücadelesini.Yine kazanamazsa genellikle tekrar denemez kaderine razi olursonuç ne olur derseniz ölümcül bir kavgaya ulaşmaz hatta kanatlarina kuyruklarinada birşey olmaz.Ara sira baskin erkeğin kendisine patronun kim olduğunu hatirlatmasina razi olur sadece.Bunlar benim düşüncelerim.Hepsini kendi tankimda tecrübe ettim.Ben olsam baliği geri koyardim.Zira ana tankinizi uzak tuttuğunuz zaman zarfinda dahada kötü olacak ve geri attiğinizda mevcut pozisyonu için bile dahada zorlanacaktir.illaki tedbirli olmak istiyorsaniz izleyin baliklari.Özellikle yem yerken.taciz bu beyaz baliğin yemlenmeden kaçmasina sürekli köşe bucak saklanmasina seep oluyorsa(ki hiç ihtimal vermiyorum) o zaman çikartmayi düşünebilirsiniz.Ama biraz hırlaştilar diye buna gerek yoktu.[/QUOTE]
Teşekkürler, hiç ayırmadım akvaryumdan sadece kavgayı cubukla ayırdım :) kavgadan/çiftleşmeden (hangisi ise) benekli birkac dakika kafası su yüzüne dik yüzdü. Su anda sakin ve balıklar sağlıklı durumdalar. Dediğiniz gibi ayrımıyorum. Ama erkek ise moli erkek/dişi dengesi bozulmus olacak. Bir tane de ay kuyruk moli vardı, o da erkekti, Dişisi dısında kimseye bu sekilde saldırmamıstı. Belki erken pes etti
[QUOTE=hokia386]
Konu dışında birşey sorucam. Lepistes besliyorum yanına Moli alırsam birbirlerinin yavrularını yerler mi ? Daha doğrusu akvaryumda kendini kurtarabilir mi yavrular ? Ne zamandır besliyorsunuz iki türü? Yoksa tek türle devam mı etmeliyim ?[/QUOTE]
Kendi deneyimimden söyleyebilirim. Moli yavruları çok güzeller. Renkli oluyorlar ve daha tombiş :) Molilerim lepistes yediklerini görmedim ama bu yemezler anlamına gelmiyor lepistes yavruları cok iyi saklanıyorlar ve akvaryumda bitki var ve hamile balık oldugunda rafya koyuyorum, lepistes yavruları rafya üstünde oluyor ve kurtarıyorum yavruları. Molilerden 3 adet yavru alabildim, eminim daha fazla yavrulamıslardır ama 3 yavrum var. onlarda diplerde taslardan yaptıgım magarada görmüştüm. ayırıp kurtarmıstım. Ama moli farklı güzel balıklar bence hacim yeterli ise alın
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, balıklarınız kırma, latipinna-moli kırması. Bu yüzden küçük Moli türlerinden farklı olarak kendi türlerine karşı baskınlık kavgaları olabilir, yani hiyerarşi kavgaları normal. Benekli olan doğum yaptı mı acaba? Çünkü ergenliğe henüz giren bir erkek olma ihtimali de mevcut. Dişi-erkek kavgaları fazla olmaz, olsa da 1-2 kereden sonra düzen oturur ve dişi güçlü erkeğin hakimiyetini kabul eder. [/QUOTE]
Teşekkürler cevabınız için. Bir ara şişman oldu, ama yavru verdiğini görmedim. Belki kabız idi. Bu ikili hep beraber geziyorlar idi, beyaz (erkek) sürekli yüzgeçleri dik beneklinin anüs bölgesine dokunuyordu. Bugün için kavga yok, umarım dediğiniz gibi çiftleşmedir
[QUOTE=Barsans]Konuyu bende dağıtıyım beyaz olan velifera değilmi[/QUOTE]
Aldıktan sonra formdaki bir arkadasıma da göstermiştim, bazı moliler veliferalara benzerlik gösteriyor bu moli demişti. Ama yüzgeçleri falan epeyce büyük ve uzun, aldığım yerde de moli diye satılıyordu (velifera reyonu da olan bir yerdi)
[QUOTE=Oguzhank]Selamlar.Öncelikle baliklariniz çiftleşmeye çalişmiyorlar.Bendede yaklaşik 15 adet moli valifera var.Yaptiklari şey kavga güç gösterisi başka birşey değil.İki erkek iki dişi hatta bir erkek bir dişi arasinda bile cereyan edebilir.Tabiki iki erkek arasinda çok çok daha sık ve şiddetli olur.Bu itibarla beyaz dalmaçyalinin yukaridada bahsedildiği üzere erginleşmek üzere olan bir erkek olmasi ihtimalini bende destekliyorum.Moli tanklarinda bu tür güç gösterileri zaman zaman görülür ve normaldir.Baliği ayirmanizi grektirecek bir durum olduğunu düşünmüyorum.Eğer kılıçkuyruk olsalardi farklı düşünürdüm.Ama molilerde kavga sonucunda genelikle ilk kaçan mücadeleyi kaybetmiş olur ve sonraki herkarşilaşmada baskin erkeği görmezden gelir.Zaman içerisinde cesaretini toplayip tekrar deneyecektir bu baskinlik mücadelesini.Yine kazanamazsa genellikle tekrar denemez kaderine razi olursonuç ne olur derseniz ölümcül bir kavgaya ulaşmaz hatta kanatlarina kuyruklarinada birşey olmaz.Ara sira baskin erkeğin kendisine patronun kim olduğunu hatirlatmasina razi olur sadece.Bunlar benim düşüncelerim.Hepsini kendi tankimda tecrübe ettim.Ben olsam baliği geri koyardim.Zira ana tankinizi uzak tuttuğunuz zaman zarfinda dahada kötü olacak ve geri attiğinizda mevcut pozisyonu için bile dahada zorlanacaktir.illaki tedbirli olmak istiyorsaniz izleyin baliklari.Özellikle yem yerken.taciz bu beyaz baliğin yemlenmeden kaçmasina sürekli köşe bucak saklanmasina seep oluyorsa(ki hiç ihtimal vermiyorum) o zaman çikartmayi düşünebilirsiniz.Ama biraz hırlaştilar diye buna gerek yoktu.[/QUOTE]
Teşekkürler, hiç ayırmadım akvaryumdan sadece kavgayı cubukla ayırdım :) kavgadan/çiftleşmeden (hangisi ise) benekli birkac dakika kafası su yüzüne dik yüzdü. Su anda sakin ve balıklar sağlıklı durumdalar. Dediğiniz gibi ayrımıyorum. Ama erkek ise moli erkek/dişi dengesi bozulmus olacak. Bir tane de ay kuyruk moli vardı, o da erkekti, Dişisi dısında kimseye bu sekilde saldırmamıstı. Belki erken pes etti
Moli Kavgasi
Balıklar bir senedir birlikteler di. Benekli olan dişi ve geldiğinden beridir hep birlikte yuzuyorlardi. Haşlanmış bezelye attıktan sonra videodaki tarzda temaslar başladı... Zarar goreceklerini düşündüğüm için ayırdım ama birkaç defa daha oldu...
Hiç tecrübe eden arkadaş var mıdır?[VID]https://youtu.be/4E7CNXePJSs[/VID]
Balıklar bir senedir birlikteler di. Benekli olan dişi ve geldiğinden beridir hep birlikte yuzuyorlardi. Haşlanmış bezelye attıktan sonra videodaki tarzda temaslar başladı... Zarar goreceklerini düşündüğüm için ayırdım ama birkaç defa daha oldu...
Hiç tecrübe eden arkadaş var mıdır?[VID]https://youtu.be/4E7CNXePJSs[/VID]
Rango'nun Yeni Evi
Katil salyangoz da koyabilirsiniz
Katil salyangoz da koyabilirsiniz
İzlenmeye değer korku filmleri
Kardeşim ben gizem ve korku filmi hastası biriyim. Tavsiyelerim türk istiyorsan kesinlikle dabbe 4 gerisi güzel değil dabbe 4 biraz daha gercekçi ve dini ögelerde işin içinde. bunun dışında ruhlar bölgesi, the others, iskelet anahtar, korku seansı aklıma gelenler bunların her biri defalarca izlenir yanlıs hatırlamıyorsam ruhlar bölgesi 2 tane var ve birbirne bağımlı. bunlar daha cok gizem konulu idi. Korku için tepenin gözleri, tren, hotel, testere, katil kim vb. aklıma gelenler ve iz bırakanlar bunlar su anlık ama bana göre konusu cok güzel filmler zevk alacağını düşünüyorum. bu arada dabbe 4 beni 1 hafta etkisi altında bıraktı cünkü izledikten sonra insan arastırmalar yapıyor arkadaşlarından bir takım hikayeler duyuyor yani 1 hafta epeyce felak-nas okudum. Saygılar...
orduspor 2014-10-29 01:06:44
Kardeşim ben gizem ve korku filmi hastası biriyim. Tavsiyelerim türk istiyorsan kesinlikle dabbe 4 gerisi güzel değil dabbe 4 biraz daha gercekçi ve dini ögelerde işin içinde. bunun dışında ruhlar bölgesi, the others, iskelet anahtar, korku seansı aklıma gelenler bunların her biri defalarca izlenir yanlıs hatırlamıyorsam ruhlar bölgesi 2 tane var ve birbirne bağımlı. bunlar daha cok gizem konulu idi. Korku için tepenin gözleri, tren, hotel, testere, katil kim vb. aklıma gelenler ve iz bırakanlar bunlar su anlık ama bana göre konusu cok güzel filmler zevk alacağını düşünüyorum. bu arada dabbe 4 beni 1 hafta etkisi altında bıraktı cünkü izledikten sonra insan arastırmalar yapıyor arkadaşlarından bir takım hikayeler duyuyor yani 1 hafta epeyce felak-nas okudum. Saygılar...
Uzun dönem askerlik
Öncelikle akvaryum.com ailesine merhabalar. Daha önce bu tarz konu açıldı mı bilmiyorum. Askerliğim
HV.SVN.OKL.ÖĞR. VE KURS BL. / MERKEZ / KONYA cıktı ve uzun dönemim. Bu bolgede yapan veya uzun donem olarak yapan abilerimden hem tecrübelerini hem de tavsiyelerini bekliyorum. ve muv. özelliğim: 20 MM. ÇEKİLİ HV.SVN.TK.K. (OERLİKON) imiş. Varsa bunun hakkında da bildikleriniz bekliyorum.
Tekrardan herkese saygılar.
Öncelikle akvaryum.com ailesine merhabalar. Daha önce bu tarz konu açıldı mı bilmiyorum. Askerliğim
HV.SVN.OKL.ÖĞR. VE KURS BL. / MERKEZ / KONYA cıktı ve uzun dönemim. Bu bolgede yapan veya uzun donem olarak yapan abilerimden hem tecrübelerini hem de tavsiyelerini bekliyorum. ve muv. özelliğim: 20 MM. ÇEKİLİ HV.SVN.TK.K. (OERLİKON) imiş. Varsa bunun hakkında da bildikleriniz bekliyorum.
Tekrardan herkese saygılar.
Alligator Gar Yem Yemiyor
Lepistesi nasıl canlı olarak verebildiğinizi merak ettim doğrusu. Ben japonlarıma kurtçuk verirken bile kurda acıdım daha vermemiştim.
Lepistesi nasıl canlı olarak verebildiğinizi merak ettim doğrusu. Ben japonlarıma kurtçuk verirken bile kurda acıdım daha vermemiştim.
10 Litrede kaplumbağa ?
[QUOTE=shark22]arkadaşım 10 litrede bırak kaplumbağa beta bile beslenmez sadece işkence çeker evet bardaktan iyidir diyen arkadaşlar vardır ama düşün siz duşakabin kadar bir yerde yaşarken 5 metrekarelik yere geçiyorsunuz mutlu olurmusunuz ve ayrıca su kaplumbağaları en az yüz litre ister ve o kaplumbağa 10 litre akvaryumda büyümez yanık kalır ve kısa sürede ölür
madem kimseyi dinlemiyceksin neden konu açıyosun almışsın kaplumbağayı neymiş 50 litre plastik kapta bakçakmış plastik suya salınım yapar ayrıca su kaplumbağası en az 100 litre ister ve senin bu yaptığın resmen işkence o hayvan o kapta kalıcağına ölmek isteyeciğine eminim işkence çekmektense ölmek daha iyi dir madem gerekli sorumluluğu alamıycaksın neden aldın bu insanca bir davranış değildir o hayvanın hayatıyla oynayamazsın lütfen bir pethopa geri ver[/QUOTE]
"Lütfen petshop'a ger ver" versinde küçüçük yerdeki 25 kardeşinin yanına plastik kabına dönsün zavallı. en azından senin gibi istekli birinin elinden kurtulup kaplumbağa üzerinden ticari amaç güden birinin eline gider. Hem bakarsın senin gibi 50 litrelik PLASTİK kapta bakacak biri alacağına 5liralık kaplumbağa bahçesi denilen içine ne su ne de kaplumbağa konulan kabıyla birlikte yeni sahibi olur.
Arkadaş bilgilisiniz inkar yok. Bilmişssiniz ona da inkar yok. Ama herkesin evinde de havuz yok ki adam heveslenmiş almış 200 litrelik tank kurmaya belki durumu yok belki de yeri yok. Yani hayvanı seven ve bakabilecek durumda olup sizden yardım isteyen bir kardeşimiz. Sanki hayvan ondan daha iyi birine gidecek. Şu forumda hiç sevmediğim yorumdur. Alamazsın edemezsin yapamazsın. Hanginiz kavanozda balık beslemedi ki. Lafım yapmamalısın gibi cümleleri kuranlara değildir.
[QUOTE=shark22]arkadaşım 10 litrede bırak kaplumbağa beta bile beslenmez sadece işkence çeker evet bardaktan iyidir diyen arkadaşlar vardır ama düşün siz duşakabin kadar bir yerde yaşarken 5 metrekarelik yere geçiyorsunuz mutlu olurmusunuz ve ayrıca su kaplumbağaları en az yüz litre ister ve o kaplumbağa 10 litre akvaryumda büyümez yanık kalır ve kısa sürede ölür
madem kimseyi dinlemiyceksin neden konu açıyosun almışsın kaplumbağayı neymiş 50 litre plastik kapta bakçakmış plastik suya salınım yapar ayrıca su kaplumbağası en az 100 litre ister ve senin bu yaptığın resmen işkence o hayvan o kapta kalıcağına ölmek isteyeciğine eminim işkence çekmektense ölmek daha iyi dir madem gerekli sorumluluğu alamıycaksın neden aldın bu insanca bir davranış değildir o hayvanın hayatıyla oynayamazsın lütfen bir pethopa geri ver[/QUOTE]
"Lütfen petshop'a ger ver" versinde küçüçük yerdeki 25 kardeşinin yanına plastik kabına dönsün zavallı. en azından senin gibi istekli birinin elinden kurtulup kaplumbağa üzerinden ticari amaç güden birinin eline gider. Hem bakarsın senin gibi 50 litrelik PLASTİK kapta bakacak biri alacağına 5liralık kaplumbağa bahçesi denilen içine ne su ne de kaplumbağa konulan kabıyla birlikte yeni sahibi olur.
Arkadaş bilgilisiniz inkar yok. Bilmişssiniz ona da inkar yok. Ama herkesin evinde de havuz yok ki adam heveslenmiş almış 200 litrelik tank kurmaya belki durumu yok belki de yeri yok. Yani hayvanı seven ve bakabilecek durumda olup sizden yardım isteyen bir kardeşimiz. Sanki hayvan ondan daha iyi birine gidecek. Şu forumda hiç sevmediğim yorumdur. Alamazsın edemezsin yapamazsın. Hanginiz kavanozda balık beslemedi ki. Lafım yapmamalısın gibi cümleleri kuranlara değildir.
Saklama Kabında Çöpçü
http://urun.gittigidiyor.com/ev-bahce/4-katli-sebzelik-plastik-cekmece-paslanmaz-celik-97857054
Duman Bey fikrinize bu uyuyor herhalde.
http://urun.gittigidiyor.com/ev-bahce/4-katli-sebzelik-plastik-cekmece-paslanmaz-celik-97857054
Duman Bey fikrinize bu uyuyor herhalde.
Muhabbet Kuşu Yem Yemiyor
Kullandım pek bir işe yaradığını da göremedik. İshal eskisi kadar çok değil fakat ekmeğe devam.
Kullandım pek bir işe yaradığını da göremedik. İshal eskisi kadar çok değil fakat ekmeğe devam.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
