ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
rafael
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
56
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Eylül 2009 01:02
Son Ziyaret:
29 Kasım 2023 05:15
Toplam Mesaj:
320 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Enes ÇATAL
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Yazılım-Havacılık
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Enes ÇATAL
SON 10 MESAJI
Yurtdışı Regülatör Ve Bks Tüp İle Uygun Co2 Sistem
[QUOTE=replacka]
Bir de konunun açıldığı Temmuz ayındaki fiyatın 320+KDV olduğunu yazsaydınız keşke Enes Bey. Böylece 5 ayda %60 artış olduğunu hesap ederdik. Sonra da geriye gelirlerimizdeki %60 artışı hesap etmek kalırdı...
Not: Hesap edebilen?[/QUOTE]
Evet, ben de o hesapla 5 lt alırım 450-500 lira civarına diye düşünüyordum, 613 lira toplam fiyat verdiler sadece 2.67 lt için, bende aynı fiyata (619) hem de taksitle Atakan Petshoptan aldım, reel enflasyon %40-50lerde, dolar ve masraflar %100 artmadı ama fabrika bile %100 zam yapmış oluyor neredeyse.
[QUOTE=replacka]
Bir de konunun açıldığı Temmuz ayındaki fiyatın 320+KDV olduğunu yazsaydınız keşke Enes Bey. Böylece 5 ayda %60 artış olduğunu hesap ederdik. Sonra da geriye gelirlerimizdeki %60 artışı hesap etmek kalırdı...
Not: Hesap edebilen?[/QUOTE]
Evet, ben de o hesapla 5 lt alırım 450-500 lira civarına diye düşünüyordum, 613 lira toplam fiyat verdiler sadece 2.67 lt için, bende aynı fiyata (619) hem de taksitle Atakan Petshoptan aldım, reel enflasyon %40-50lerde, dolar ve masraflar %100 artmadı ama fabrika bile %100 zam yapmış oluyor neredeyse.
Yurtdışı Regülatör Ve Bks Tüp İle Uygun Co2 Sistem
Ekim'de BKS'den tüp istemiştim, elimizde yok Kasım sonu gelecek demişlerdi, fiyat 2.67 lt için 520 lira + KDV olmuş baya ciddi artış var ama el mahkum alacağız :D
Ekim'de BKS'den tüp istemiştim, elimizde yok Kasım sonu gelecek demişlerdi, fiyat 2.67 lt için 520 lira + KDV olmuş baya ciddi artış var ama el mahkum alacağız :D
Karides Akvaryumuna Melek Balığı Olurmu
20 litrede sadece karides bile bakılmaz.
20 litrede sadece karides bile bakılmaz.
Karides Yemi
Shrimpsforever'ın , Growth (protein ağırlıklı), colour(yine protein yüksek), daily feed(bitkisel ağırlıklı), barley mix (tatil yemi, geç çözünüyor, su değerlerine çabuk zarar vermiyor), complete (protein, bitkisel ve mineral katkılı komple bir yem), shrimp delight mineral (lokum kıvamında, suya atınca suda dipte çözünen mineral ağırlıklı) ve glukazym (bağışıklık güçlendirici enzimler) ürünlerini kullanıyorum, tepki vermedikleri, sevmedikleri yem olmadı. Yeni doğan yavru karides varsa da yine aynı markanın babyshrimp ürününü de zaman zaman kullanıyorum.
Shrimpsforever'ın , Growth (protein ağırlıklı), colour(yine protein yüksek), daily feed(bitkisel ağırlıklı), barley mix (tatil yemi, geç çözünüyor, su değerlerine çabuk zarar vermiyor), complete (protein, bitkisel ve mineral katkılı komple bir yem), shrimp delight mineral (lokum kıvamında, suya atınca suda dipte çözünen mineral ağırlıklı) ve glukazym (bağışıklık güçlendirici enzimler) ürünlerini kullanıyorum, tepki vermedikleri, sevmedikleri yem olmadı. Yeni doğan yavru karides varsa da yine aynı markanın babyshrimp ürününü de zaman zaman kullanıyorum.
Creaqua Mikro Vs Tropica Premium Vs Seachem
Eleştirenlerden biri olarak Emilhan hocamın mesajını ben de üzerime aldım şahsen; burada "fiyatı muadillerine ve yerli bir ürüne göre pahalı" dememiz nasıl bir karalama onu anlayamadım?
15 sene önce yerli diye "Beta Akvaryum" akvaryumları alarak hobiye başladım. O dönem Res akvaryumlarıyla ilgileniyordum ve ürünlerimi hep yerli almaya çalışıyordum,
Bu sene bir aranın ardından hobiye 2. kez döndüğümde de tüm ürünlerin yerli olmasına özen gösterdim, gösteriyorum; mesela reeflowers'ın birçok ürününü, shrimps forever'ın neredeyse tüm ürünlerini aldım, muadili yabancı ürünler de vardı ama hem fiyatı daha uygun hem de kullanıcı deneyimi olarak olumlu yorumlar okuduğumda hiçbir soru işareti kalmadı. Creaqua'nın da armatürlerinden daha geçtiğimiz hafta arkadaşıma yaptığımız kurulumda aldırdım. Aldığımız ürünleri de bir zahmet eleştirebilelim, ben bu konudaki tüm yorumları takip ediyorum, dediğiniz gibi "eşek" ile yaftalanacak bir yorum göremedim şahsen, çok kırıcı olmuş üslubunuz. İlk duyurusu yapıldığında ürünler için çok heyecanlanmıştım mesela, bende hayal kırıklığı oldu, bunu dile getirmek, ürünün görece pahalı olduğunu söylemek suç mudur?
Hele hele insanların özgür düşüncelerine, hakaret olmadığı sürece "öyle deme, böyle deme" diye engel olmaya çalışmak kimsenin haddine değildir.
Sevgiler, selamlar...
Eleştirenlerden biri olarak Emilhan hocamın mesajını ben de üzerime aldım şahsen; burada "fiyatı muadillerine ve yerli bir ürüne göre pahalı" dememiz nasıl bir karalama onu anlayamadım?
15 sene önce yerli diye "Beta Akvaryum" akvaryumları alarak hobiye başladım. O dönem Res akvaryumlarıyla ilgileniyordum ve ürünlerimi hep yerli almaya çalışıyordum,
Bu sene bir aranın ardından hobiye 2. kez döndüğümde de tüm ürünlerin yerli olmasına özen gösterdim, gösteriyorum; mesela reeflowers'ın birçok ürününü, shrimps forever'ın neredeyse tüm ürünlerini aldım, muadili yabancı ürünler de vardı ama hem fiyatı daha uygun hem de kullanıcı deneyimi olarak olumlu yorumlar okuduğumda hiçbir soru işareti kalmadı. Creaqua'nın da armatürlerinden daha geçtiğimiz hafta arkadaşıma yaptığımız kurulumda aldırdım. Aldığımız ürünleri de bir zahmet eleştirebilelim, ben bu konudaki tüm yorumları takip ediyorum, dediğiniz gibi "eşek" ile yaftalanacak bir yorum göremedim şahsen, çok kırıcı olmuş üslubunuz. İlk duyurusu yapıldığında ürünler için çok heyecanlanmıştım mesela, bende hayal kırıklığı oldu, bunu dile getirmek, ürünün görece pahalı olduğunu söylemek suç mudur?
Hele hele insanların özgür düşüncelerine, hakaret olmadığı sürece "öyle deme, böyle deme" diye engel olmaya çalışmak kimsenin haddine değildir.
Sevgiler, selamlar...
Creaqua Mikro Vs Tropica Premium Vs Seachem
Instagram hesaplarında bu gübrelerinin fotoğrafının altına yorum yapmıştım "yerli olmasına sevindik fakat fiyatlar maalesef şaşırttı" diye; verdikleri cevap : "ürünlerimiz yoğun, kullanım miktarını göz önünde bulundurarak karşılaştırma yapmalısınız. Kaliteli içerik kullanıyoruz. İleride yüzümüzü ağırtacak bir ürün çıkarmak istemiyoruz. Şu an muadillerinden daha ucuz."
Arkadaşlar gayet uygun verdiklerini düşünüyorlar, yoğun, kalite falan edebiyat parçalarken Türkçe katliamı da yapmışlar "yüz ağartmak" , övünülecek bir durumdur :D . Neyse kimsenin dilini ölçmüyoruz, haddimize değil ama böyle kurumsal ve kendinden emin konuşmaları ciddi manada komik geldi. Sen önce ucuzdan gir piyasaya, ondan sonra böyle iddialı konuş, ben denemeden nasıl emin olayım senin ürününün iyi olduğuna? Şu an eminim ki minimum %100-150 civarı karla satmaya çalışıyorlar ürünlerini.
Ali hocam, o şişeler de sanayide döviz fiyatlarına rağmen ciddi derecede uygun, özel üretim, özel boy şişe yaptırılırsa ve çok adette olmazsa ciddi maliyetli oluyor, bu şişeler baya baya birçok temizlik, sabun vb. fason üretimde kullanılan kimyasal ürün şişeleri.
Instagram hesaplarında bu gübrelerinin fotoğrafının altına yorum yapmıştım "yerli olmasına sevindik fakat fiyatlar maalesef şaşırttı" diye; verdikleri cevap : "ürünlerimiz yoğun, kullanım miktarını göz önünde bulundurarak karşılaştırma yapmalısınız. Kaliteli içerik kullanıyoruz. İleride yüzümüzü ağırtacak bir ürün çıkarmak istemiyoruz. Şu an muadillerinden daha ucuz."
Arkadaşlar gayet uygun verdiklerini düşünüyorlar, yoğun, kalite falan edebiyat parçalarken Türkçe katliamı da yapmışlar "yüz ağartmak" , övünülecek bir durumdur :D . Neyse kimsenin dilini ölçmüyoruz, haddimize değil ama böyle kurumsal ve kendinden emin konuşmaları ciddi manada komik geldi. Sen önce ucuzdan gir piyasaya, ondan sonra böyle iddialı konuş, ben denemeden nasıl emin olayım senin ürününün iyi olduğuna? Şu an eminim ki minimum %100-150 civarı karla satmaya çalışıyorlar ürünlerini.
Ali hocam, o şişeler de sanayide döviz fiyatlarına rağmen ciddi derecede uygun, özel üretim, özel boy şişe yaptırılırsa ve çok adette olmazsa ciddi maliyetli oluyor, bu şişeler baya baya birçok temizlik, sabun vb. fason üretimde kullanılan kimyasal ürün şişeleri.
Bitkilerdeki Problem Nedir?nasil Çözerim?
Fotoğraftan gördüğüm kadarıyla ışık yüksek şiddette ve yakın, ışıklandırma süresini 6 saat civarında tutun, ışık kaç watt, tipi ne? 10 damla dediğiniz hangi gübreden, reeflowers mı? Yapraklardaki kahverengilikler ve delikler potasyum eksikliği, potasyum da sıvı gübrelerde olan elementlerden biri, gübreyi zaten çok az atmışsınız, 10 damla gübre ortalama 50 litre orta yükte bir akvaryum için gün aşırı verilen gübre dozajıdır bu kadar az gübre yosun yapmaz. Işıklandırma süresi ve ışık şiddeti kaynaklı kahverengi alg ve yosunlaşma olarak görüyorum temel problemi.
Fotoğraftan gördüğüm kadarıyla ışık yüksek şiddette ve yakın, ışıklandırma süresini 6 saat civarında tutun, ışık kaç watt, tipi ne? 10 damla dediğiniz hangi gübreden, reeflowers mı? Yapraklardaki kahverengilikler ve delikler potasyum eksikliği, potasyum da sıvı gübrelerde olan elementlerden biri, gübreyi zaten çok az atmışsınız, 10 damla gübre ortalama 50 litre orta yükte bir akvaryum için gün aşırı verilen gübre dozajıdır bu kadar az gübre yosun yapmaz. Işıklandırma süresi ve ışık şiddeti kaynaklı kahverengi alg ve yosunlaşma olarak görüyorum temel problemi.
Bitkilerdeki Problem Nedir?nasil Çözerim?
Kenarlardaki kahverengilikler yosunlanma (ışık şiddeti, süresi fazlalığından veya fazla gübrelemeden kaynaklanır genellikle), delikler de potasyum eksikliği kaynaklı olur.[EDIT]rafael,2021-01-19 00:17:54[/EDIT]
Kenarlardaki kahverengilikler yosunlanma (ışık şiddeti, süresi fazlalığından veya fazla gübrelemeden kaynaklanır genellikle), delikler de potasyum eksikliği kaynaklı olur.[EDIT]rafael,2021-01-19 00:17:54[/EDIT]
Kaplumbağa
[QUOTE=Zeynilep]Yapay aydınlatmaları var ama nekadar yeterli bilmiyorum tabi. Yem yememeleri ve gözlerini açmamaları çok üzüyor beni :(( neyapacağımı bilemiyorum artık[/QUOTE]
Yem yememe ve kuru alanda bekleme gibi bir davranış varsa bu akciğer enfeksiyonu ve zatürre belirtisi, kuru alanda sıcaklığı sağlamak için normal bir ampul lamba, güneş ışınlarını taklit edip d vitamini salgılamaları, kabuk sağlığı için de UVB lamba gerekli.
Şartları geç sağlamışsınız, eski şartları sebebiyle hastalanmışlar gibi gözüküyor durum, göz iltihabı için eskiden terramycin kullanırdık, yeni nesil ilaçlar da çıkmış olabilir, uzun bir süre oldu kaplumbağa bakmayalı. Hasta oldukları dönemde su ve kuru alan sıcaklıklarını artırmak gerekiyor diye hatırlıyorum, forumda onlarca konu var bu noktada, okuyabilirsiniz.
[QUOTE=Zeynilep]Yapay aydınlatmaları var ama nekadar yeterli bilmiyorum tabi. Yem yememeleri ve gözlerini açmamaları çok üzüyor beni :(( neyapacağımı bilemiyorum artık[/QUOTE]
Yem yememe ve kuru alanda bekleme gibi bir davranış varsa bu akciğer enfeksiyonu ve zatürre belirtisi, kuru alanda sıcaklığı sağlamak için normal bir ampul lamba, güneş ışınlarını taklit edip d vitamini salgılamaları, kabuk sağlığı için de UVB lamba gerekli.
Şartları geç sağlamışsınız, eski şartları sebebiyle hastalanmışlar gibi gözüküyor durum, göz iltihabı için eskiden terramycin kullanırdık, yeni nesil ilaçlar da çıkmış olabilir, uzun bir süre oldu kaplumbağa bakmayalı. Hasta oldukları dönemde su ve kuru alan sıcaklıklarını artırmak gerekiyor diye hatırlıyorum, forumda onlarca konu var bu noktada, okuyabilirsiniz.
Atakanpetshop ‘ta Salyangoz Bedava(!)
[QUOTE=Erdem_İzmir]
Emers ve invitro bitkileri nereden tedarik ediyorsunuz? [/QUOTE]
Selamlar, ben akvared'den(sitesi var) alıyorum, şu ana kadar memnun kalmadığım olmadı, bitkilerin kondisyonları iyi, formları canlı geliyor (kışın hiç sipariş etmedim, soğukta problemli gelebilir kargo sebebiyle).
[QUOTE=Erdem_İzmir]
Emers ve invitro bitkileri nereden tedarik ediyorsunuz? [/QUOTE]
Selamlar, ben akvared'den(sitesi var) alıyorum, şu ana kadar memnun kalmadığım olmadı, bitkilerin kondisyonları iyi, formları canlı geliyor (kışın hiç sipariş etmedim, soğukta problemli gelebilir kargo sebebiyle).
SON MESAJLAR
- Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:29
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Cyber_Scout, 14:16
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 14:08
Yosun - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
flanormimar,
ezzalisi,
0rnn,
Urar,
Mithrandirr,
sirhill,
ssener,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
ErayDemirel,
sina cen,
Jeveux,
tukabu,
Me0,
EKAR,
osmandbnl,
ciways,
NotEvenBeginner,
nikon_,
aquaticathearmi,
egedin,
fffurkan9,
YAYD06,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
a.gumrah,
Öğretmen Ali,
pitsem,
zen666,
scorpion26,
GreeNWooD,
Mesaquarium,
Conix,
fatihgurhan,
CoryCory,
Eldurmaz,
yeekim,
StevenUnawl,
umitlee,
reano,
selçukaydoğar,
ahmetfiratozkaya,
Aguamentist,
ternapi,
Tortuga7,
yigidoumit,
sinor,
karavezir,
AquaVita,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
