ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
rafael
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
56
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Eylül 2009 01:02
Son Ziyaret:
29 Kasım 2023 05:15
Toplam Mesaj:
320 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Enes ÇATAL
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Yazılım-Havacılık
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Enes ÇATAL
SON 10 MESAJI
Yurtdışı Regülatör Ve Bks Tüp İle Uygun Co2 Sistem
[QUOTE=replacka]
Bir de konunun açıldığı Temmuz ayındaki fiyatın 320+KDV olduğunu yazsaydınız keşke Enes Bey. Böylece 5 ayda %60 artış olduğunu hesap ederdik. Sonra da geriye gelirlerimizdeki %60 artışı hesap etmek kalırdı...
Not: Hesap edebilen?[/QUOTE]
Evet, ben de o hesapla 5 lt alırım 450-500 lira civarına diye düşünüyordum, 613 lira toplam fiyat verdiler sadece 2.67 lt için, bende aynı fiyata (619) hem de taksitle Atakan Petshoptan aldım, reel enflasyon %40-50lerde, dolar ve masraflar %100 artmadı ama fabrika bile %100 zam yapmış oluyor neredeyse.
[QUOTE=replacka]
Bir de konunun açıldığı Temmuz ayındaki fiyatın 320+KDV olduğunu yazsaydınız keşke Enes Bey. Böylece 5 ayda %60 artış olduğunu hesap ederdik. Sonra da geriye gelirlerimizdeki %60 artışı hesap etmek kalırdı...
Not: Hesap edebilen?[/QUOTE]
Evet, ben de o hesapla 5 lt alırım 450-500 lira civarına diye düşünüyordum, 613 lira toplam fiyat verdiler sadece 2.67 lt için, bende aynı fiyata (619) hem de taksitle Atakan Petshoptan aldım, reel enflasyon %40-50lerde, dolar ve masraflar %100 artmadı ama fabrika bile %100 zam yapmış oluyor neredeyse.
Yurtdışı Regülatör Ve Bks Tüp İle Uygun Co2 Sistem
Ekim'de BKS'den tüp istemiştim, elimizde yok Kasım sonu gelecek demişlerdi, fiyat 2.67 lt için 520 lira + KDV olmuş baya ciddi artış var ama el mahkum alacağız :D
Ekim'de BKS'den tüp istemiştim, elimizde yok Kasım sonu gelecek demişlerdi, fiyat 2.67 lt için 520 lira + KDV olmuş baya ciddi artış var ama el mahkum alacağız :D
Karides Akvaryumuna Melek Balığı Olurmu
20 litrede sadece karides bile bakılmaz.
20 litrede sadece karides bile bakılmaz.
Karides Yemi
Shrimpsforever'ın , Growth (protein ağırlıklı), colour(yine protein yüksek), daily feed(bitkisel ağırlıklı), barley mix (tatil yemi, geç çözünüyor, su değerlerine çabuk zarar vermiyor), complete (protein, bitkisel ve mineral katkılı komple bir yem), shrimp delight mineral (lokum kıvamında, suya atınca suda dipte çözünen mineral ağırlıklı) ve glukazym (bağışıklık güçlendirici enzimler) ürünlerini kullanıyorum, tepki vermedikleri, sevmedikleri yem olmadı. Yeni doğan yavru karides varsa da yine aynı markanın babyshrimp ürününü de zaman zaman kullanıyorum.
Shrimpsforever'ın , Growth (protein ağırlıklı), colour(yine protein yüksek), daily feed(bitkisel ağırlıklı), barley mix (tatil yemi, geç çözünüyor, su değerlerine çabuk zarar vermiyor), complete (protein, bitkisel ve mineral katkılı komple bir yem), shrimp delight mineral (lokum kıvamında, suya atınca suda dipte çözünen mineral ağırlıklı) ve glukazym (bağışıklık güçlendirici enzimler) ürünlerini kullanıyorum, tepki vermedikleri, sevmedikleri yem olmadı. Yeni doğan yavru karides varsa da yine aynı markanın babyshrimp ürününü de zaman zaman kullanıyorum.
Creaqua Mikro Vs Tropica Premium Vs Seachem
Eleştirenlerden biri olarak Emilhan hocamın mesajını ben de üzerime aldım şahsen; burada "fiyatı muadillerine ve yerli bir ürüne göre pahalı" dememiz nasıl bir karalama onu anlayamadım?
15 sene önce yerli diye "Beta Akvaryum" akvaryumları alarak hobiye başladım. O dönem Res akvaryumlarıyla ilgileniyordum ve ürünlerimi hep yerli almaya çalışıyordum,
Bu sene bir aranın ardından hobiye 2. kez döndüğümde de tüm ürünlerin yerli olmasına özen gösterdim, gösteriyorum; mesela reeflowers'ın birçok ürününü, shrimps forever'ın neredeyse tüm ürünlerini aldım, muadili yabancı ürünler de vardı ama hem fiyatı daha uygun hem de kullanıcı deneyimi olarak olumlu yorumlar okuduğumda hiçbir soru işareti kalmadı. Creaqua'nın da armatürlerinden daha geçtiğimiz hafta arkadaşıma yaptığımız kurulumda aldırdım. Aldığımız ürünleri de bir zahmet eleştirebilelim, ben bu konudaki tüm yorumları takip ediyorum, dediğiniz gibi "eşek" ile yaftalanacak bir yorum göremedim şahsen, çok kırıcı olmuş üslubunuz. İlk duyurusu yapıldığında ürünler için çok heyecanlanmıştım mesela, bende hayal kırıklığı oldu, bunu dile getirmek, ürünün görece pahalı olduğunu söylemek suç mudur?
Hele hele insanların özgür düşüncelerine, hakaret olmadığı sürece "öyle deme, böyle deme" diye engel olmaya çalışmak kimsenin haddine değildir.
Sevgiler, selamlar...
Eleştirenlerden biri olarak Emilhan hocamın mesajını ben de üzerime aldım şahsen; burada "fiyatı muadillerine ve yerli bir ürüne göre pahalı" dememiz nasıl bir karalama onu anlayamadım?
15 sene önce yerli diye "Beta Akvaryum" akvaryumları alarak hobiye başladım. O dönem Res akvaryumlarıyla ilgileniyordum ve ürünlerimi hep yerli almaya çalışıyordum,
Bu sene bir aranın ardından hobiye 2. kez döndüğümde de tüm ürünlerin yerli olmasına özen gösterdim, gösteriyorum; mesela reeflowers'ın birçok ürününü, shrimps forever'ın neredeyse tüm ürünlerini aldım, muadili yabancı ürünler de vardı ama hem fiyatı daha uygun hem de kullanıcı deneyimi olarak olumlu yorumlar okuduğumda hiçbir soru işareti kalmadı. Creaqua'nın da armatürlerinden daha geçtiğimiz hafta arkadaşıma yaptığımız kurulumda aldırdım. Aldığımız ürünleri de bir zahmet eleştirebilelim, ben bu konudaki tüm yorumları takip ediyorum, dediğiniz gibi "eşek" ile yaftalanacak bir yorum göremedim şahsen, çok kırıcı olmuş üslubunuz. İlk duyurusu yapıldığında ürünler için çok heyecanlanmıştım mesela, bende hayal kırıklığı oldu, bunu dile getirmek, ürünün görece pahalı olduğunu söylemek suç mudur?
Hele hele insanların özgür düşüncelerine, hakaret olmadığı sürece "öyle deme, böyle deme" diye engel olmaya çalışmak kimsenin haddine değildir.
Sevgiler, selamlar...
Creaqua Mikro Vs Tropica Premium Vs Seachem
Instagram hesaplarında bu gübrelerinin fotoğrafının altına yorum yapmıştım "yerli olmasına sevindik fakat fiyatlar maalesef şaşırttı" diye; verdikleri cevap : "ürünlerimiz yoğun, kullanım miktarını göz önünde bulundurarak karşılaştırma yapmalısınız. Kaliteli içerik kullanıyoruz. İleride yüzümüzü ağırtacak bir ürün çıkarmak istemiyoruz. Şu an muadillerinden daha ucuz."
Arkadaşlar gayet uygun verdiklerini düşünüyorlar, yoğun, kalite falan edebiyat parçalarken Türkçe katliamı da yapmışlar "yüz ağartmak" , övünülecek bir durumdur :D . Neyse kimsenin dilini ölçmüyoruz, haddimize değil ama böyle kurumsal ve kendinden emin konuşmaları ciddi manada komik geldi. Sen önce ucuzdan gir piyasaya, ondan sonra böyle iddialı konuş, ben denemeden nasıl emin olayım senin ürününün iyi olduğuna? Şu an eminim ki minimum %100-150 civarı karla satmaya çalışıyorlar ürünlerini.
Ali hocam, o şişeler de sanayide döviz fiyatlarına rağmen ciddi derecede uygun, özel üretim, özel boy şişe yaptırılırsa ve çok adette olmazsa ciddi maliyetli oluyor, bu şişeler baya baya birçok temizlik, sabun vb. fason üretimde kullanılan kimyasal ürün şişeleri.
Instagram hesaplarında bu gübrelerinin fotoğrafının altına yorum yapmıştım "yerli olmasına sevindik fakat fiyatlar maalesef şaşırttı" diye; verdikleri cevap : "ürünlerimiz yoğun, kullanım miktarını göz önünde bulundurarak karşılaştırma yapmalısınız. Kaliteli içerik kullanıyoruz. İleride yüzümüzü ağırtacak bir ürün çıkarmak istemiyoruz. Şu an muadillerinden daha ucuz."
Arkadaşlar gayet uygun verdiklerini düşünüyorlar, yoğun, kalite falan edebiyat parçalarken Türkçe katliamı da yapmışlar "yüz ağartmak" , övünülecek bir durumdur :D . Neyse kimsenin dilini ölçmüyoruz, haddimize değil ama böyle kurumsal ve kendinden emin konuşmaları ciddi manada komik geldi. Sen önce ucuzdan gir piyasaya, ondan sonra böyle iddialı konuş, ben denemeden nasıl emin olayım senin ürününün iyi olduğuna? Şu an eminim ki minimum %100-150 civarı karla satmaya çalışıyorlar ürünlerini.
Ali hocam, o şişeler de sanayide döviz fiyatlarına rağmen ciddi derecede uygun, özel üretim, özel boy şişe yaptırılırsa ve çok adette olmazsa ciddi maliyetli oluyor, bu şişeler baya baya birçok temizlik, sabun vb. fason üretimde kullanılan kimyasal ürün şişeleri.
Bitkilerdeki Problem Nedir?nasil Çözerim?
Fotoğraftan gördüğüm kadarıyla ışık yüksek şiddette ve yakın, ışıklandırma süresini 6 saat civarında tutun, ışık kaç watt, tipi ne? 10 damla dediğiniz hangi gübreden, reeflowers mı? Yapraklardaki kahverengilikler ve delikler potasyum eksikliği, potasyum da sıvı gübrelerde olan elementlerden biri, gübreyi zaten çok az atmışsınız, 10 damla gübre ortalama 50 litre orta yükte bir akvaryum için gün aşırı verilen gübre dozajıdır bu kadar az gübre yosun yapmaz. Işıklandırma süresi ve ışık şiddeti kaynaklı kahverengi alg ve yosunlaşma olarak görüyorum temel problemi.
Fotoğraftan gördüğüm kadarıyla ışık yüksek şiddette ve yakın, ışıklandırma süresini 6 saat civarında tutun, ışık kaç watt, tipi ne? 10 damla dediğiniz hangi gübreden, reeflowers mı? Yapraklardaki kahverengilikler ve delikler potasyum eksikliği, potasyum da sıvı gübrelerde olan elementlerden biri, gübreyi zaten çok az atmışsınız, 10 damla gübre ortalama 50 litre orta yükte bir akvaryum için gün aşırı verilen gübre dozajıdır bu kadar az gübre yosun yapmaz. Işıklandırma süresi ve ışık şiddeti kaynaklı kahverengi alg ve yosunlaşma olarak görüyorum temel problemi.
Bitkilerdeki Problem Nedir?nasil Çözerim?
Kenarlardaki kahverengilikler yosunlanma (ışık şiddeti, süresi fazlalığından veya fazla gübrelemeden kaynaklanır genellikle), delikler de potasyum eksikliği kaynaklı olur.[EDIT]rafael,2021-01-19 00:17:54[/EDIT]
Kenarlardaki kahverengilikler yosunlanma (ışık şiddeti, süresi fazlalığından veya fazla gübrelemeden kaynaklanır genellikle), delikler de potasyum eksikliği kaynaklı olur.[EDIT]rafael,2021-01-19 00:17:54[/EDIT]
Kaplumbağa
[QUOTE=Zeynilep]Yapay aydınlatmaları var ama nekadar yeterli bilmiyorum tabi. Yem yememeleri ve gözlerini açmamaları çok üzüyor beni :(( neyapacağımı bilemiyorum artık[/QUOTE]
Yem yememe ve kuru alanda bekleme gibi bir davranış varsa bu akciğer enfeksiyonu ve zatürre belirtisi, kuru alanda sıcaklığı sağlamak için normal bir ampul lamba, güneş ışınlarını taklit edip d vitamini salgılamaları, kabuk sağlığı için de UVB lamba gerekli.
Şartları geç sağlamışsınız, eski şartları sebebiyle hastalanmışlar gibi gözüküyor durum, göz iltihabı için eskiden terramycin kullanırdık, yeni nesil ilaçlar da çıkmış olabilir, uzun bir süre oldu kaplumbağa bakmayalı. Hasta oldukları dönemde su ve kuru alan sıcaklıklarını artırmak gerekiyor diye hatırlıyorum, forumda onlarca konu var bu noktada, okuyabilirsiniz.
[QUOTE=Zeynilep]Yapay aydınlatmaları var ama nekadar yeterli bilmiyorum tabi. Yem yememeleri ve gözlerini açmamaları çok üzüyor beni :(( neyapacağımı bilemiyorum artık[/QUOTE]
Yem yememe ve kuru alanda bekleme gibi bir davranış varsa bu akciğer enfeksiyonu ve zatürre belirtisi, kuru alanda sıcaklığı sağlamak için normal bir ampul lamba, güneş ışınlarını taklit edip d vitamini salgılamaları, kabuk sağlığı için de UVB lamba gerekli.
Şartları geç sağlamışsınız, eski şartları sebebiyle hastalanmışlar gibi gözüküyor durum, göz iltihabı için eskiden terramycin kullanırdık, yeni nesil ilaçlar da çıkmış olabilir, uzun bir süre oldu kaplumbağa bakmayalı. Hasta oldukları dönemde su ve kuru alan sıcaklıklarını artırmak gerekiyor diye hatırlıyorum, forumda onlarca konu var bu noktada, okuyabilirsiniz.
Atakanpetshop ‘ta Salyangoz Bedava(!)
[QUOTE=Erdem_İzmir]
Emers ve invitro bitkileri nereden tedarik ediyorsunuz? [/QUOTE]
Selamlar, ben akvared'den(sitesi var) alıyorum, şu ana kadar memnun kalmadığım olmadı, bitkilerin kondisyonları iyi, formları canlı geliyor (kışın hiç sipariş etmedim, soğukta problemli gelebilir kargo sebebiyle).
[QUOTE=Erdem_İzmir]
Emers ve invitro bitkileri nereden tedarik ediyorsunuz? [/QUOTE]
Selamlar, ben akvared'den(sitesi var) alıyorum, şu ana kadar memnun kalmadığım olmadı, bitkilerin kondisyonları iyi, formları canlı geliyor (kışın hiç sipariş etmedim, soğukta problemli gelebilir kargo sebebiyle).
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
KULLANICILAR
- 42 Online Kullanıcı, 23 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
