ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
microlab
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Nisan 2012 17:48
Son Ziyaret:
21 Ocak 2015 11:13
Toplam Mesaj:
177 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fırat Kaya
Doğum Tarihi:
10 Eylül 1998
Yaş:
27
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
bütçe 2.000 oyun bilgisayarı
Oncelikle iyi geceler.Eğerki oyun bilgisayarı istiyorsanız laptop almaktan vazgeçin.Çünkü düzgün oyun laptop ları monster gibi markalarda ancak bulabilirsiniz net fiyatlar 3000-3500 arası.Burda konuya en avantajlı giriş herzaman toplama bilgisayardır.Hiçbir oyuncu hazır bilgisayar almaz.Hazır bilgisayar alırsınız 2000 tl'ye w8.1-750gb-i5-idarelik 2GB lık bi kart koyarlar.Toplama bilgisayar almak hem daha ucuz hem daha mantıklı.Hemde göz zevki size ait.O kadarda zor diğil zaten hepsi birbirini tamamlayan şeyler.Anakart işlemci hepsi birbirinin uyumluluğu filan yazar ustunde.Hemen size bir adet toplıyayım isterseniz:
kasa:
Dark Sub-Zero 80+ 750W SSD Ready ATX Siyah Oyuncu Kasası (DKCHSUBZERO750)
(bu işlemcinin yanında amd birde oyun hediye ediyormuş
Sapphire Amd Radeon HD7850 DUAL-X 2GB 256Bit GDDR5 (DX12) PCI-E 3.0 Ekran Kartı (11200-25-20G)
WD Blue 1TB 7200RPM Sata 3.0 64Mb 3,5" Sabit Disk
Oncelikle iyi geceler.Eğerki oyun bilgisayarı istiyorsanız laptop almaktan vazgeçin.Çünkü düzgün oyun laptop ları monster gibi markalarda ancak bulabilirsiniz net fiyatlar 3000-3500 arası.Burda konuya en avantajlı giriş herzaman toplama bilgisayardır.Hiçbir oyuncu hazır bilgisayar almaz.Hazır bilgisayar alırsınız 2000 tl'ye w8.1-750gb-i5-idarelik 2GB lık bi kart koyarlar.Toplama bilgisayar almak hem daha ucuz hem daha mantıklı.Hemde göz zevki size ait.O kadarda zor diğil zaten hepsi birbirini tamamlayan şeyler.Anakart işlemci hepsi birbirinin uyumluluğu filan yazar ustunde.Hemen size bir adet toplıyayım isterseniz:
kasa:
Dark Sub-Zero 80+ 750W SSD Ready ATX Siyah Oyuncu Kasası (DKCHSUBZERO750)
anakart:
Gigabyte GA-F2A68HM-DS2 Amd A68H 2400MHz(OC) DDR3 Soket FM2+ mATX Anakart
işlemci:
Amd A10-7700K 3.4GHz Soket FM2+ İşlemci
(bu işlemcinin yanında amd birde oyun hediye ediyormuş
)
ekran kartı:
Sapphire Amd Radeon HD7850 DUAL-X 2GB 256Bit GDDR5 (DX12) PCI-E 3.0 Ekran Kartı (11200-25-20G)
hdd:
WD Blue 1TB 7200RPM Sata 3.0 64Mb 3,5" Sabit Disk
dvd:
Asus 24X DRW-24F1ST/BLK/G/A SATA Kutulu DVD-RW
Kingston HyperX Fury Red 8GB 1600MHz DDR3 Ram (HX316C10FR/8
Hi-Level 2GB 1600Mhz DDR3 Soğutuculu Ram (HLV-PC12800D3/2G)
Asus 24X DRW-24F1ST/BLK/G/A SATA Kutulu DVD-RW
ram:
Kingston HyperX Fury Red 8GB 1600MHz DDR3 Ram (HX316C10FR/8
+
Hi-Level 2GB 1600Mhz DDR3 Soğutuculu Ram (HLV-PC12800D3/2G)
=10 GB ram
geriyede ıvır zıvırlar kalıyor.Böylece yaklaşık 2000 ila 1900 arası yapıyor.Yanlız işletim sistemi koymadım eğer koyarsam 2300 lira filan yapıyor.Ama ben en iyi olanlarını seçmeye çalıştım.Bu sistemle rahat rahat oynarsınız.Ama yinede hazır bilgisayar isterseniz :
Toshiba Satellite L50-B-1X8 Intel Core i5 4210U 1.7GHz / 2.7GHz 8GB 750GB 15.6"
Casper Nirvana CN.HSD4712A Intel Core i7 4712MQ 2.3GHz / 3.3GHz 8GB 1TB 15.6" (çok önermesemde bilgisayarını 8 yıl kullanmışlığım var
)
(bu arkadaş masa üstü diğerleri laptop'tu)
)(bu arkadaş masa üstü diğerleri laptop'tu)
Lenovo H50-50 Intel Core i7 4790 3.6GHz 8GB 1TB Windows 8.1 Masaüstü Bilgisayar 90B6002-0TX
YAPAY BİTKİLİ AKVARYUM
Abicim bende yapay bitkili akvaryum kullanıyorum(binevi malesef'te diyebilirim aslında).Canlı bitkiyi hep denemek istedim ama hep kötü sonuç aldım malesef çok param gitti diyebilirim boşu boşuna çöpe atmışlığım çok
.Şu aralarda (yaklaşık 4 yıldır)yapay kullanıyorum benimkiler yaptı yapacağı salınımı :)Benim akvaryumumda nedense hiç koku olmuyor garip haftada bir %10 filan su değişimi yapıyorum o kadar düzenli olarakta yemliyorum bu kadar gerisi göz zevkim :).Bi adet endler var onlardan bi kaç tane daha almayı planlıyorum biraz sürü şeklinde olucak.Yapay görünümlü gerçeklik gibi bişey oldu benimki eğer ki istediğim bitkiler olsaydı canlılarıyla aynı dekoru oluştururdum ama kısmet bunaymış
Abicim bende yapay bitkili akvaryum kullanıyorum(binevi malesef'te diyebilirim aslında).Canlı bitkiyi hep denemek istedim ama hep kötü sonuç aldım malesef çok param gitti diyebilirim boşu boşuna çöpe atmışlığım çok
.Şu aralarda (yaklaşık 4 yıldır)yapay kullanıyorum benimkiler yaptı yapacağı salınımı :)Benim akvaryumumda nedense hiç koku olmuyor garip haftada bir %10 filan su değişimi yapıyorum o kadar düzenli olarakta yemliyorum bu kadar gerisi göz zevkim :).Bi adet endler var onlardan bi kaç tane daha almayı planlıyorum biraz sürü şeklinde olucak.Yapay görünümlü gerçeklik gibi bişey oldu benimki eğer ki istediğim bitkiler olsaydı canlılarıyla aynı dekoru oluştururdum ama kısmet bunaymışTeraryum-Yeni resimler-31.07.13
Arkadaşlar yarın canlı almaya gidicem bakalım neler görücem ne alıcam
Arkadaşlar yarın canlı almaya gidicem bakalım neler görücem ne alıcam

Yemen Yakisiklisi :)
Aaoov dostum bu buko bi harika
Aman tanrım ben böyle bi şirinlik görmedim renklere bak full hd
Teraryumu mükemmel ama ilk hali benim daha bi hoşuma gitmişti
.Bu bukoda tam bir rock'çı tipi var
.Nazar deymesin
Aaoov dostum bu buko bi harika
Aman tanrım ben böyle bi şirinlik görmedim renklere bak full hd
Teraryumu mükemmel ama ilk hali benim daha bi hoşuma gitmişti
.Bu bukoda tam bir rock'çı tipi var
.Nazar deymesin
Teraryum-Yeni resimler-31.07.13
Teşekkürler az önce camlarını temizledim biraz kirliydi ayna gibi oldu toprakta nemlen miş dün biraz ıslatmışımda
.Valla banada güzel görünüyor biraz siyah oldu yanmış orman gibi
.Yarın bi kaç çiçek filan alınca renklenir inşallah :).Bu arada dediğim gibi ya o karayosununu nerde bulabilirim dere kenarında filanmı.İzmride yaşadığım için benim için bulmak çok zor olur öyleyse :).Kurbağa olayı güzel gibi ama ben sanırım besleyemem onu.Semender içinde yer ufak kalır.Sanırım en iyisi salyangoz olucak :)
microlab 2013-07-30 22:49:00
Teşekkürler az önce camlarını temizledim biraz kirliydi ayna gibi oldu toprakta nemlen miş dün biraz ıslatmışımda
.Valla banada güzel görünüyor biraz siyah oldu yanmış orman gibi
.Yarın bi kaç çiçek filan alınca renklenir inşallah :).Bu arada dediğim gibi ya o karayosununu nerde bulabilirim dere kenarında filanmı.İzmride yaşadığım için benim için bulmak çok zor olur öyleyse :).Kurbağa olayı güzel gibi ama ben sanırım besleyemem onu.Semender içinde yer ufak kalır.Sanırım en iyisi salyangoz olucak :)
Teraryum-Yeni resimler-31.07.13
Teşekkürler yorumlar için.Yalnız ben çok bacaklıları sevmiyorum :D.Ondan böcek veya benzeri birşey düşünmüyorum
.Abi görüntü gerçekten hoş şu bitkileride bi alıyım daha düzgün bişey olucak.Ya dediğim gibi kara yosunu vardı o abimin akvaryumundada.Acaba nerden bulabilirim.Eğer o olmassa arap saçını düşünüyorum zemine?.Birde canlı olarak daha başka ne ekliyebilirim.Çekimlerden dolayı biraz karanlık çıkmış,Normalded böyle gözükmüyor.Resimlerde yanmış orman gibi çıkmış ya neyse
.Salyangoz olabilirmiki acaba ?
Teşekkürler yorumlar için.Yalnız ben çok bacaklıları sevmiyorum :D.Ondan böcek veya benzeri birşey düşünmüyorum
.Abi görüntü gerçekten hoş şu bitkileride bi alıyım daha düzgün bişey olucak.Ya dediğim gibi kara yosunu vardı o abimin akvaryumundada.Acaba nerden bulabilirim.Eğer o olmassa arap saçını düşünüyorum zemine?.Birde canlı olarak daha başka ne ekliyebilirim.Çekimlerden dolayı biraz karanlık çıkmış,Normalded böyle gözükmüyor.Resimlerde yanmış orman gibi çıkmış ya neyse
.Salyangoz olabilirmiki acaba ? Teraryum-Yeni resimler-31.07.13
Merhaba değerli akvaryum.com'un sürüngen ve amfibik meraklıları
.Bende bu gün bi üye abimizin(benden yaşça büyük) bi paludaryum kurmuş çoook beğendim muazzam bir şey yapmış.Bende özenip akvaryumumu temizledim düzenledim yeniden kurdum.Biraz acemi işi oldu çünkü ilkdefa böyle bir şey kuruyorum.İlk öncelikle direk bitkisiz şekilde sadece kaya ve kök olarak kurdum şimdilik.İstediğim bitkiler 10-15 cm uzunluğunda istiyorum.Kara yosunu duydum nerde bulabilirim bunu?.Birde bizim arap saçı dediğimiz bir bitki var dışarda yetişiyor ama öyle güzel ve sıktırki ova hissi verebilir.Sp japanun dışarda yaşayan halide diyebiliriz.Benim akvaryumumda su sadece ortaya kurduğum küçük havuz veya dere şeklindeki birikintiden ibaret ondan başka sadece çiçekler için kullanıcam suyu yani konsept susuz :).Canlı olaraksa mini bi salyangoz düşünüyorum veya sizin bbana önerebileceğiniz bişey olabilir.Böcek olmasın mümkünse kendilerini pek sevmemde.:)Ha buyrun bunlarda fotoğraflar:



s
microlab 2013-07-31 16:59:04
Merhaba değerli akvaryum.com'un sürüngen ve amfibik meraklıları
.Bende bu gün bi üye abimizin(benden yaşça büyük) bi paludaryum kurmuş çoook beğendim muazzam bir şey yapmış.Bende özenip akvaryumumu temizledim düzenledim yeniden kurdum.Biraz acemi işi oldu çünkü ilkdefa böyle bir şey kuruyorum.İlk öncelikle direk bitkisiz şekilde sadece kaya ve kök olarak kurdum şimdilik.İstediğim bitkiler 10-15 cm uzunluğunda istiyorum.Kara yosunu duydum nerde bulabilirim bunu?.Birde bizim arap saçı dediğimiz bir bitki var dışarda yetişiyor ama öyle güzel ve sıktırki ova hissi verebilir.Sp japanun dışarda yaşayan halide diyebiliriz.Benim akvaryumumda su sadece ortaya kurduğum küçük havuz veya dere şeklindeki birikintiden ibaret ondan başka sadece çiçekler için kullanıcam suyu yani konsept susuz :).Canlı olaraksa mini bi salyangoz düşünüyorum veya sizin bbana önerebileceğiniz bişey olabilir.Böcek olmasın mümkünse kendilerini pek sevmemde.:)Ha buyrun bunlarda fotoğraflar:



sMerhabalar bu gün yani dün gece 03.00 sularında teraryumu süsledim.Baktığım teraryumların hepsinde (neredeyse)Yapay vardı tabiki yapayın yanına ek olarak bir kaç adet konmuş olan canlı vardı.Benmide aklıma bu takıldıya benimde elimde oldukça vardı.Dediğim gibi gece saat 3 gibi dekore etmeye başladım.Aynı gördüklerim gibi oldu ehehe
Yanmış ormanda çiçekler açtı
.Hatta teraryumunun ismide o ya ''yanmış ormanda çiçekler açtı''
.Ön taraftaki toprağıda kapattım toprak çok çabuk nemleniyo e atıcakta yer olmadığı için suyun buharlaşmasıda uzun sürüyo ondan küçük çakıllar vardı onları dizdim ön tarafa arkalar yine toprak.Küçük su birikintisinin yaptığım yer gizli bi yermiş gibi oldu buda benim çok hoşuma gitti.Bi kaya daha ekledim sol tarafına teraryumun.Soldaki köküde büyük olanın arkasına koydum.Yani genel olarak renklendi diyebilirim.O karanlık görüntü gitti.Zaten karanlıkta değildiya neyse
.Fotoğraflarıda atayım sonra ayrı bir konuda tanıtımını yapıcam.:




Yanmış ormanda çiçekler açtı
.Hatta teraryumunun ismide o ya ''yanmış ormanda çiçekler açtı''
.Ön taraftaki toprağıda kapattım toprak çok çabuk nemleniyo e atıcakta yer olmadığı için suyun buharlaşmasıda uzun sürüyo ondan küçük çakıllar vardı onları dizdim ön tarafa arkalar yine toprak.Küçük su birikintisinin yaptığım yer gizli bi yermiş gibi oldu buda benim çok hoşuma gitti.Bi kaya daha ekledim sol tarafına teraryumun.Soldaki köküde büyük olanın arkasına koydum.Yani genel olarak renklendi diyebilirim.O karanlık görüntü gitti.Zaten karanlıkta değildiya neyse
.Fotoğraflarıda atayım sonra ayrı bir konuda tanıtımını yapıcam.:




Bu hobide yeniyim sizce nasıl?
Gerçektende güzel.Ama tabiki şu yapay bitkilerin yerine cnalılar olsaymış gerçekten yüksek beğeni toplardınız.Arkadaşa katılıyorum aynı arka fonlar gibi.Bide resimlere baktımda japonlar sırt yüzgeçleri dik olarak yüzüyor.Doğru hatırlıyorsam bu onun sağlıklı olduğu anlamına gelir.Birde japonlarınız esniyormu yani ağzılırnı açıp kapatırlar normaldede işte sanki böyle geriniyormuş gibi esniyormuş gibi açıp kaparlar bazen böyle bir şey oluyormu.
Gerçektende güzel.Ama tabiki şu yapay bitkilerin yerine cnalılar olsaymış gerçekten yüksek beğeni toplardınız.Arkadaşa katılıyorum aynı arka fonlar gibi.Bide resimlere baktımda japonlar sırt yüzgeçleri dik olarak yüzüyor.Doğru hatırlıyorsam bu onun sağlıklı olduğu anlamına gelir.Birde japonlarınız esniyormu yani ağzılırnı açıp kapatırlar normaldede işte sanki böyle geriniyormuş gibi esniyormuş gibi açıp kaparlar bazen böyle bir şey oluyormu.
Küp akvaryumum ilk ve son hali.11.11.12 yeni resimler
BEnce şu anlık test kitine gerek yok.Çünkü muhtemelen suyunuz otrumamıştır.Sonra alabilirsiniz.Akvaryumunuza her bakışımda ne kadar hoş olmuş bu diyorum.:)
BEnce şu anlık test kitine gerek yok.Çünkü muhtemelen suyunuz otrumamıştır.Sonra alabilirsiniz.Akvaryumunuza her bakışımda ne kadar hoş olmuş bu diyorum.:)
Küp akvaryumum ilk ve son hali.11.11.12 yeni resimler
Valla bana yapmaz gibi geliyor.Ama akvaryumunuza ayrı bir hava katmış :)
Valla bana yapmaz gibi geliyor.Ama akvaryumunuza ayrı bir hava katmış :)
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.



