ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sheida
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Mart 2011 17:43
Son Ziyaret:
12 Mart 2013 20:03
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Şeyda Oky
Doğum Tarihi:
21 Mayıs 1986
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
İngilizce Öğretmeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kırmızı yanaklım Osmancan'ım :)
SON 10 MESAJI
İç Filtre mi Şelale Filtre mi?
Merhaba,
Merhaba,
Eski kaplumbağamı uzun süre şehir dışında olmak zorunda olduğum için petshopa geri vermiştim. Şimdi şartlarım müsait yeniden kaplumbağa beslemek istiyorum. Eski filtremden pek memnun değildim yeni bir filtre almak istiyorum. Akvaryumum en dolu haliyle 25-27 lt. İç filtre olarak aklımda bu var: Hydor kullanan var mı hiç?
http://www.juenpetmarket.com/urun_detay.aspx?kat=239&urn=6344 Ama iç filtrede su çok buharlaştığı için yatay da koysam bir süre sonra filtre açığa çıkmaya başlıyor, sürekli su eklemek istemiyorum. Bir de çok sık temizlemek istemiyorum. Şelale filtrelerde iç filtreden daha iyi temizler diye okumuştum.
Ama suyun hepsini doldurmadığımız için şelale filtrede su sesi fazla olacaktır. Çok rahatsız edici olabilir mi diye de düşünüyorum. Gerçi pet shopta şelale filteli bir akvaryumdaydı kapluşlar çok hoşuma gitti akan suyun altında duş alıyorlardı :)) Aklımdaki şelale filtre de bu:Atman HF0300 http://www.juenpetmarket.com/urun_detay.aspx?kat=0&urn=5801
Bir de şelale filtrede akvaryum çerçevesinin çok kalın olmaması gerektiği söyleniyor tutması için. Benim akvaryumun yanları 2,5 cm, arka çerçeve 1,2 cm fln. Acaba şelale filtre tutmaz mı?
Yorum yazan herkese teşekkürler.
UVB için SeraTerra Florasan mı, Sylvania 8.0 Minilynx Ampul mü?
Merhaba arkadaşlar,
Ben 2 aydır kaplumbağa bakıyorum. Osmancan tahminimce 5-6 aylıktır. 60 cm akvaryumu, ısıtıcısı, kuru alanı, kuru alan ısısı için 40 watt sarı ampulu ve filtresi var. Yemi Tetra stick ve Tetra Gammarus bazen de biraz marul. Haftada bir yemine vitamin damlatıyorum üstüne gaga taşı tozu serpiyorum. Gaga taşının kalanı da akvaryumun içinde. Aras sıra birkaç ısırık alıyor Osmancan. Tüm bu bakıma rağmen bugün kuyruk bölgesinde biraz esneme fark ettim elime bastırınca hafif bir esneme oluyor ama hemen eski haline dönüyor. Forumlarda yavruların kuyruk bölgesinde böyle yumuşaklıklar olacağını okudum ama yine de 2 aydır sadece 1 kez 20 dk güneşlendirme fırsatım olduğu için korktum. (Malum havalar ve evde camsız bir balkon yok)
Sorum şu acil bir UVB lamba alacağım.
Exo Terro 5.0 26 Watt ı bulamıyorum sadece yurtdışından geliyor, artı balast ve starter da takılması gerekiyormuş . Bunları becerebileceğimi sanmıyorum. Patlatırım diye korkuyorum.
Sylvania Repstar UVB Minilynx Ampul şekilnde 8.0 uvb kullanımı kolay hem UVA hem de UVB ışığı sağlıyor. Ama dağılımı florasan kadar iyi değil diye okumuştum. Ne kadar doğrudur?
http://www.juenpetmarket.com/urun_detay.aspx?kat=152&urn=7708
Bir de SERA Terra UV nın florosan şekilnde ve okuduğum kadarıyla balastı fln birlikte geliyor.15 watt 45 cm, 18 watt 60 cm
Kullananlar bilgi verebilir mi? Ampul şekilnde olan mı, yoksa SERA nın florasan şekilnde olan mı?
sheida 2011-05-16 02:13:54
Merhaba arkadaşlar,
Ben 2 aydır kaplumbağa bakıyorum. Osmancan tahminimce 5-6 aylıktır. 60 cm akvaryumu, ısıtıcısı, kuru alanı, kuru alan ısısı için 40 watt sarı ampulu ve filtresi var. Yemi Tetra stick ve Tetra Gammarus bazen de biraz marul. Haftada bir yemine vitamin damlatıyorum üstüne gaga taşı tozu serpiyorum. Gaga taşının kalanı da akvaryumun içinde. Aras sıra birkaç ısırık alıyor Osmancan. Tüm bu bakıma rağmen bugün kuyruk bölgesinde biraz esneme fark ettim elime bastırınca hafif bir esneme oluyor ama hemen eski haline dönüyor. Forumlarda yavruların kuyruk bölgesinde böyle yumuşaklıklar olacağını okudum ama yine de 2 aydır sadece 1 kez 20 dk güneşlendirme fırsatım olduğu için korktum. (Malum havalar ve evde camsız bir balkon yok)
Sorum şu acil bir UVB lamba alacağım.
Exo Terro 5.0 26 Watt ı bulamıyorum sadece yurtdışından geliyor, artı balast ve starter da takılması gerekiyormuş . Bunları becerebileceğimi sanmıyorum. Patlatırım diye korkuyorum.
Sylvania Repstar UVB Minilynx Ampul şekilnde 8.0 uvb kullanımı kolay hem UVA hem de UVB ışığı sağlıyor. Ama dağılımı florasan kadar iyi değil diye okumuştum. Ne kadar doğrudur?
http://www.juenpetmarket.com/urun_detay.aspx?kat=152&urn=7708
Bir de SERA Terra UV nın florosan şekilnde ve okuduğum kadarıyla balastı fln birlikte geliyor.15 watt 45 cm, 18 watt 60 cm
Kullananlar bilgi verebilir mi? Ampul şekilnde olan mı, yoksa SERA nın florasan şekilnde olan mı?
Su kaplumbağalarım
Akvaryum çok güzel ama bence su 2 kaplumbağa için çok az. Ve akvaryum biraz dolu gibi geldi bana. Ben 1 ay önce Osmancan'ı aldığımda suyu fazla koymamıştım yüzemez mi diye ayağa kalktığında ayakları yere değiyordu. İlk bir hafta o kadar az yüzdü ki bu ne biçim su kaplumbağası dedim. Sonra buradan ve çeşitli kaynaklardan edindiğim bilgiye göre suyu arttırdım. Kuru alanı kayadandı, kaya alçaktı, onu da bir ponza taşı yardımıyla yükselttim. 10 litre su doldurdum (akvaryumum 50cm. İnanın 3 haftadır Osmancan çok değişti, hep keyifle yüzüyor, canı istedi mi çıkıp dinleniyor.
Siz benden uzundur besliyorsunuz sanırım ben amatör sayılırım ama su biraz daha fazla olsa daha iyi olur gibi geldi bana.
Bu arada kabuklarını siz mi boyadınız ve ne ile, merak ettim.
sheida 2011-04-17 00:35:09
Akvaryum çok güzel ama bence su 2 kaplumbağa için çok az. Ve akvaryum biraz dolu gibi geldi bana. Ben 1 ay önce Osmancan'ı aldığımda suyu fazla koymamıştım yüzemez mi diye ayağa kalktığında ayakları yere değiyordu. İlk bir hafta o kadar az yüzdü ki bu ne biçim su kaplumbağası dedim. Sonra buradan ve çeşitli kaynaklardan edindiğim bilgiye göre suyu arttırdım. Kuru alanı kayadandı, kaya alçaktı, onu da bir ponza taşı yardımıyla yükselttim. 10 litre su doldurdum (akvaryumum 50cm. İnanın 3 haftadır Osmancan çok değişti, hep keyifle yüzüyor, canı istedi mi çıkıp dinleniyor.
Siz benden uzundur besliyorsunuz sanırım ben amatör sayılırım ama su biraz daha fazla olsa daha iyi olur gibi geldi bana.
Bu arada kabuklarını siz mi boyadınız ve ne ile, merak ettim.
Kaplumbağam kuru alana çıkamıyor mu,lütfen yardım?(resimli)
Son durum hakkında: mantarı çıkardım, kendi kayasını yuvarlak bir ponza taşının üstüne koyarak yükselttim. AKvaryuma her kısmı su değişimi yaptığımda 10 litreye yakın su koyuyorum.Osmancan da çok mutlu oluyor, sürekli yüzüyor ve çok mutlu :)
Gaga taşı aldım(kemik gaga taşı yazıyor üstünde) ama nasıl kullanacağımı bilmiyorum??
Son durum hakkında: mantarı çıkardım, kendi kayasını yuvarlak bir ponza taşının üstüne koyarak yükselttim. AKvaryuma her kısmı su değişimi yaptığımda 10 litreye yakın su koyuyorum.Osmancan da çok mutlu oluyor, sürekli yüzüyor ve çok mutlu :)
Gaga taşı aldım(kemik gaga taşı yazıyor üstünde) ama nasıl kullanacağımı bilmiyorum??
kırmızı yanaklı su kaplumbağası yemleri
Tetra Reptomin Stick ve Tetra Gammarus ek besin olarak
Tetra Reptomin Stick ve Tetra Gammarus ek besin olarak
Kaplumbağlarım sudan çıkmıyor hasta olabilirler
Kuru alan için üstüne bir lamba koymanız gerekiyor bildiğim kadarıyla. Ben de 1 haftadır kaplumbağa besliyorum ve bu forum sayesinde öğrendim hepsini. Suda bir ısıtıcı olması lazım, su sıcaklığı sabit 28 derece olacak. Kuru alanın üstüne kuru alanı ısıtmak için bir lamba gerekli. Ben akvaryumun lambasını açıyorum. Sabah 9-10 gibi açıyorum, akşam 6 da kapatıyorum. Lamba 75 watt almıştım, evin içi de çok sıcak olduğu için sürekli su buharlaşıyordu. O yüzden 40 watt alıp taktım daha rahat ediyorum. Yoksa her gün su eklemek zorunda kalıyordum (çünkü su seviyesi alçalınca ısıtıcı ve filtre su üstüne çıkıyordu maalesef) bu da daha çok hasta eder diye o şekilde düşündüm.
Bence biran önce ısıtıcı alın (ben 15 tl ye aldım geçen hafta), lamba işini de halledin. Bir masa lambasını kuru lambanın üstüne doğrultsanız da olur ama kuru alana çok yakın olmayacak arada 15 cm kadar bi uzaklık olması gerekiyor diye biliyorum.
Ben de burdan öğrendiklerimle yardımcı olmaya çalıştım. İnşallah en kısa zamanda aktifleşirler.
Kuru alan için üstüne bir lamba koymanız gerekiyor bildiğim kadarıyla. Ben de 1 haftadır kaplumbağa besliyorum ve bu forum sayesinde öğrendim hepsini. Suda bir ısıtıcı olması lazım, su sıcaklığı sabit 28 derece olacak. Kuru alanın üstüne kuru alanı ısıtmak için bir lamba gerekli. Ben akvaryumun lambasını açıyorum. Sabah 9-10 gibi açıyorum, akşam 6 da kapatıyorum. Lamba 75 watt almıştım, evin içi de çok sıcak olduğu için sürekli su buharlaşıyordu. O yüzden 40 watt alıp taktım daha rahat ediyorum. Yoksa her gün su eklemek zorunda kalıyordum (çünkü su seviyesi alçalınca ısıtıcı ve filtre su üstüne çıkıyordu maalesef) bu da daha çok hasta eder diye o şekilde düşündüm.
Bence biran önce ısıtıcı alın (ben 15 tl ye aldım geçen hafta), lamba işini de halledin. Bir masa lambasını kuru lambanın üstüne doğrultsanız da olur ama kuru alana çok yakın olmayacak arada 15 cm kadar bi uzaklık olması gerekiyor diye biliyorum.
Ben de burdan öğrendiklerimle yardımcı olmaya çalıştım. İnşallah en kısa zamanda aktifleşirler.
Kaplumbağam kuru alana çıkamıyor mu,lütfen yardım?(resimli)
hayvansever1234, o linkini yolladığınız akvaryumda taşlar sanırım camın üstüne yapıştırılmış, kaplumbağa ordan çıkarken kaymıyor mu? Ayrıca kaplumbağam daha çok küçük, o tarz bir akvaryum yapmak için daha erken olduğunu düşünüyorum, o yüzden kuru alan için çare arıyorum. Cam platform yapmak istemiyorum, ayrıca da yapamam zaten.
--------------------------
Bu arada citronx çok teşekkürler tavsiyen için eski kayasını dik olarak mantara dayadım ve ona dayanarak çıktı
-------------------------


sheida 2011-03-26 23:48:37
hayvansever1234, o linkini yolladığınız akvaryumda taşlar sanırım camın üstüne yapıştırılmış, kaplumbağa ordan çıkarken kaymıyor mu? Ayrıca kaplumbağam daha çok küçük, o tarz bir akvaryum yapmak için daha erken olduğunu düşünüyorum, o yüzden kuru alan için çare arıyorum. Cam platform yapmak istemiyorum, ayrıca da yapamam zaten.
--------------------------
Bu arada citronx çok teşekkürler tavsiyen için eski kayasını dik olarak mantara dayadım ve ona dayanarak çıktı
-------------------------


Kaplumbağam kuru alana çıkamıyor mu,lütfen yardım?(resimli)
Merhaba,
Osmancan eve geleli tam 1 hafta oldu. İlk açtığım konuda su içinde kuru alan için kullandığım kaya biraz alçaktı ve bu yüzden su seviyesini alçak tutmam gerekiyordu. Bu da maalesef hem Osmancan'a yüzmesi için az alan olmasına hem de su sürekli buharlaştığı için benim her gün yeni su eklememe yol açıyordu. Çünkü su azalınca filtrenin ve ısıtıcının üstü su dışına çıkıyordu.
Bugün 5 tane pet shop gezdim ve en son aynı zamanda veteriner olan bir pet shop sahibinden bu içi mağara olan (üst yanında da boşluk var)bu mantarı aldım. Seramikten yapılma ve üstü tırtıklı ayrıca üstündeki benekler de biraz çıkıntılı. Ben çıkarken kayar mı diye aklıma takıldı sordum, su seviyesine bağlı olarak çıkabileceğini söyledi.
Eve gelip hemen yerleştirdim suyu yükselttim fakat Osmancan çıkmıyor. sürekli yüzüyor. 3 kez alıp üstüne koydum suya atladı. Çıkmak için uğraşmıyor da.
Acaba sevmedi mi? Sizce çok mu yüksek, Osmancan çıkamıyor mu? gidip geri versem mi? Şimdi de su çok mu yüksek olmuş?
-----------------------------------------



sheida 2011-03-26 22:37:11
Merhaba,
Osmancan eve geleli tam 1 hafta oldu. İlk açtığım konuda su içinde kuru alan için kullandığım kaya biraz alçaktı ve bu yüzden su seviyesini alçak tutmam gerekiyordu. Bu da maalesef hem Osmancan'a yüzmesi için az alan olmasına hem de su sürekli buharlaştığı için benim her gün yeni su eklememe yol açıyordu. Çünkü su azalınca filtrenin ve ısıtıcının üstü su dışına çıkıyordu.
Bugün 5 tane pet shop gezdim ve en son aynı zamanda veteriner olan bir pet shop sahibinden bu içi mağara olan (üst yanında da boşluk var)bu mantarı aldım. Seramikten yapılma ve üstü tırtıklı ayrıca üstündeki benekler de biraz çıkıntılı. Ben çıkarken kayar mı diye aklıma takıldı sordum, su seviyesine bağlı olarak çıkabileceğini söyledi.
Eve gelip hemen yerleştirdim suyu yükselttim fakat Osmancan çıkmıyor. sürekli yüzüyor. 3 kez alıp üstüne koydum suya atladı. Çıkmak için uğraşmıyor da.
Acaba sevmedi mi? Sizce çok mu yüksek, Osmancan çıkamıyor mu? gidip geri versem mi? Şimdi de su çok mu yüksek olmuş?
-----------------------------------------



Osmancan'ın akvaryumu
Teşekkür ederim, kuru alan işi için başka şeyler düşünüyorum çünkü bu kayanın bi kısmı su içinde kuru alanı çok az o da genelde nemli gibi. Bir de sabah uyandığımda Osmancan çok hareketliydi yüzüyordu yemini verdim yedi fakat şimdi hiç suya inmiyor. uyumuyor ama kayada yatıyor. ara sıra yer değiştiriyor suya iner gibi kafasını fln sokuyor kenardan ama 2-3 saattir hiç suya inip yüzmedi. görünürde bi hastalığı yok gibi gözleri kabuğunun rengi fln ama yüzmediği için merak ettim acaba hasta mı oldu :(
Bir de lamba hep açık mı durmalı? sadece yatarken mi kapatmalıyım? Dün gece kayanın üstünde uyudu, suyun içinde uyumadı. Lamba da 75 watt. Evin içi de genel olarak sıcak.
sheida 2011-03-20 14:18:37
Teşekkür ederim, kuru alan işi için başka şeyler düşünüyorum çünkü bu kayanın bi kısmı su içinde kuru alanı çok az o da genelde nemli gibi. Bir de sabah uyandığımda Osmancan çok hareketliydi yüzüyordu yemini verdim yedi fakat şimdi hiç suya inmiyor. uyumuyor ama kayada yatıyor. ara sıra yer değiştiriyor suya iner gibi kafasını fln sokuyor kenardan ama 2-3 saattir hiç suya inip yüzmedi. görünürde bi hastalığı yok gibi gözleri kabuğunun rengi fln ama yüzmediği için merak ettim acaba hasta mı oldu :(
Bir de lamba hep açık mı durmalı? sadece yatarken mi kapatmalıyım? Dün gece kayanın üstünde uyudu, suyun içinde uyumadı. Lamba da 75 watt. Evin içi de genel olarak sıcak.
Osmancan'ın akvaryumu
Herkese merhaba,
Ben yaklaşık 2 haftadır forumu takip ediyorum ve bir su kaplumbağası almayı planlıyordum. Her başlığı okudukça vazgeçtim almaktan, sonra tekrar istedim bu böyle 2 hafta gitti :) bakamayacağımdan korkuyordum çok. Bugün aldım ve burda anlatılanlardan faydalanarak ona güzel bir yuva hazırladım.
50 cm bir akvaryum, ısıtıcı, bir iç filtre aldım. Dibine renkli kalın kum, kuru bölge için yine pet shoptan aldığım Osmancan'ın alışık olduğu bir kaya aldım. Yemi tetra reptomin. iyidir sanırım. bir de vitamini var akvaryumu her değiştirdiğimde birkaç damla suya damlatmamı söylediler. bir de kabuk sertleştirici bişey verdi bunu kabuğuna pamukla sür dedi ama ben forumda bazı arkadaşların sertleştirici kullanmayın dediklerini okumuştum, ne yapayım??
Osmancan evini çok sevdi sanırım, suyun içinde kafasını ilk çıkarışını izlemek çok güzeldi :) hemen etrafı gezdi. bi tane yem yedi. şimdi de kayanın üstüne serildi :))
Bu forumda yorum yazan ve bilgi veren herkese teşekkür ediyorum. İnşallah Osmancan uzun yıllar yaşar:)
Bu akvaryumunun ve Osmancan'ın fotoğrafı ,deneyimli arkadaşlar yorum yaparsa çok sevinirim

sheida 2011-03-19 18:59:10
Herkese merhaba,
Ben yaklaşık 2 haftadır forumu takip ediyorum ve bir su kaplumbağası almayı planlıyordum. Her başlığı okudukça vazgeçtim almaktan, sonra tekrar istedim bu böyle 2 hafta gitti :) bakamayacağımdan korkuyordum çok. Bugün aldım ve burda anlatılanlardan faydalanarak ona güzel bir yuva hazırladım.
50 cm bir akvaryum, ısıtıcı, bir iç filtre aldım. Dibine renkli kalın kum, kuru bölge için yine pet shoptan aldığım Osmancan'ın alışık olduğu bir kaya aldım. Yemi tetra reptomin. iyidir sanırım. bir de vitamini var akvaryumu her değiştirdiğimde birkaç damla suya damlatmamı söylediler. bir de kabuk sertleştirici bişey verdi bunu kabuğuna pamukla sür dedi ama ben forumda bazı arkadaşların sertleştirici kullanmayın dediklerini okumuştum, ne yapayım??
Osmancan evini çok sevdi sanırım, suyun içinde kafasını ilk çıkarışını izlemek çok güzeldi :) hemen etrafı gezdi. bi tane yem yedi. şimdi de kayanın üstüne serildi :))
Bu forumda yorum yazan ve bilgi veren herkese teşekkür ediyorum. İnşallah Osmancan uzun yıllar yaşar:)
Bu akvaryumunun ve Osmancan'ın fotoğrafı ,deneyimli arkadaşlar yorum yaparsa çok sevinirim


SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
umitlee,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
K3r3m,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Sunborn,
Deoxyss,
Akvaryumcu_Doru,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Hoppala,
yusufelik,
EKAR,
zen666,
knnynr,
Miller,
kopruluonur,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
umutak,
Canerkartal,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
Ankararif06,
BennyNek,
JasonPem,
Ancalagon,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
0rnn,
Alibicimcilci,
Fatihsm,
tukabu,
mitii,
Mithrandirr,
eackgzz,
reprise,
Gökdeniz Kale,
Oquanus,
peace41,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
Aqualandakvaryum,
OKIRATLI,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
