ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ocak 2012 02:49
Son Ziyaret:
26 Eylül 2019 23:01
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ceylani TÜRKER
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Aydin
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ceylani TÜRKER
100*40*50 (Bombeli)
4 iceman 7 S.P.
100*40*50 (Bombeli)
4 iceman 7 S.P.
SON 10 MESAJI
Dış parazit şüphesi ? Suyun üst kısmında duran balıklar ?
Ve beklenen son geldi, 2 iceman ölmüş. 2 iceman da mavi derisinin yanında hafif kızarıklıklar oluşmuş ve üzerinde hafif beyazbenek benek lekeler var. Sarı prenseslerden 2 tanesinde de kızarıklıklar mevcut. Sanırsın ki sarı prenses değil turuncu prenses :s aklınıza gelen baska bır tavsıye varmıdır?
Ve beklenen son geldi, 2 iceman ölmüş. 2 iceman da mavi derisinin yanında hafif kızarıklıklar oluşmuş ve üzerinde hafif beyazbenek benek lekeler var. Sarı prenseslerden 2 tanesinde de kızarıklıklar mevcut. Sanırsın ki sarı prenses değil turuncu prenses :s aklınıza gelen baska bır tavsıye varmıdır?
Dış parazit şüphesi ? Suyun üst kısmında duran balıklar ?
[QUOTE=avcımurat]Karbonunuz hala filitredemı takılı. Taklıysa hemen cıkartın ve ılacları yenıleyın.bendede aynı sorun olmustu. akvaryumcu bır ılac verdı onu kullandım gectı ancak ne oldugunu bılmıyorum.bıde suyun taamını degiştirdimdemıssınız belkı bakterı olusmu tam oturmadıgı ıcınde bu sorunlar oluyordur.[/QUOTE]
Karbon dediğimiz şey kömür gibi olan aparatsa evet halen dış filtre içerisinde duruyor. Suyu değiştirmiştim ve 80litreye yakını dinlenmiş su kalanı da mecburen çeşme suyu olmuştu. Şimdi ise yaklasık 140 litrelik dinlenmiş su mevcut. Pazar gününe kadar durumlarını inceleyeceğim ve baktım ki bir değişiklik yok akvaryum suyunu tamamen değiştirmeyi planlıyorum ( Aslında bugun yapacaktım ama planda olmayan iş çıktı.)
[QUOTE=avcımurat]Karbonunuz hala filitredemı takılı. Taklıysa hemen cıkartın ve ılacları yenıleyın.bendede aynı sorun olmustu. akvaryumcu bır ılac verdı onu kullandım gectı ancak ne oldugunu bılmıyorum.bıde suyun taamını degiştirdimdemıssınız belkı bakterı olusmu tam oturmadıgı ıcınde bu sorunlar oluyordur.[/QUOTE]
Karbon dediğimiz şey kömür gibi olan aparatsa evet halen dış filtre içerisinde duruyor. Suyu değiştirmiştim ve 80litreye yakını dinlenmiş su kalanı da mecburen çeşme suyu olmuştu. Şimdi ise yaklasık 140 litrelik dinlenmiş su mevcut. Pazar gününe kadar durumlarını inceleyeceğim ve baktım ki bir değişiklik yok akvaryum suyunu tamamen değiştirmeyi planlıyorum ( Aslında bugun yapacaktım ama planda olmayan iş çıktı.)
Dış parazit şüphesi ? Suyun üst kısmında duran balıklar ?
Cevap için teşekkürler Kürşat bey;
-İlk olarak hava motorundan şüphelendim çift çıkışlı olan hava motorunun iki çıkışını da akvaryuma getirdim hava konusunda sıkıntı olmasın dıye
- Sonda kumdan şüphelenmiştim eklediğim kadarını hatta daha fazlasını akvaryumdan çıkarttım ki kumdan kaynaklıysa biraz daha rahat yasasınlar.
-Haftalık dip çekimi ve % 20 ila 35 arası su değişimini yapıyorum, ardından 1 2 çorba kasıgı kaya tuzu ekleyerek iç düzeyini korumaya calısıyorum. (forumda tavsiye edilen düzeyde ve eriterek kullandım)
-Dış filtre temizliğinde filtrenin temizliği ve elyafın, seramik ve karbonun değiştirme işlemini 5 gün önce yaptım.
- Sonra ilk mesajda yazdığım ilaçları sırasıyla kullandım.
Bunları yapmama rağmen herhangi bi değişiklik olmadığı için ister istemez son çare olarak aklıma suyun tamamının değişimi geldi. Fakat o değişim sonrasında yine sorunun devam edeceği düşüncesi kafamı karıstırıyor. Hemen düzelmesi olanaksız biliyorum ama herhangi bi gelişme görmemek insanı tedirgin ediyor. Çünkü karşımdaki bilgisayar değil ki işlemcisini sökeyim, ekran kartını değiştireyim anında çözüm bulayım, bir canlıya hayatını sorunsuz devam etmesi konusunda doktorluk yapacagız. :)
Cevap için teşekkürler Kürşat bey;
-İlk olarak hava motorundan şüphelendim çift çıkışlı olan hava motorunun iki çıkışını da akvaryuma getirdim hava konusunda sıkıntı olmasın dıye
- Sonda kumdan şüphelenmiştim eklediğim kadarını hatta daha fazlasını akvaryumdan çıkarttım ki kumdan kaynaklıysa biraz daha rahat yasasınlar.
-Haftalık dip çekimi ve % 20 ila 35 arası su değişimini yapıyorum, ardından 1 2 çorba kasıgı kaya tuzu ekleyerek iç düzeyini korumaya calısıyorum. (forumda tavsiye edilen düzeyde ve eriterek kullandım)
-Dış filtre temizliğinde filtrenin temizliği ve elyafın, seramik ve karbonun değiştirme işlemini 5 gün önce yaptım.
- Sonra ilk mesajda yazdığım ilaçları sırasıyla kullandım.
Bunları yapmama rağmen herhangi bi değişiklik olmadığı için ister istemez son çare olarak aklıma suyun tamamının değişimi geldi. Fakat o değişim sonrasında yine sorunun devam edeceği düşüncesi kafamı karıstırıyor. Hemen düzelmesi olanaksız biliyorum ama herhangi bi gelişme görmemek insanı tedirgin ediyor. Çünkü karşımdaki bilgisayar değil ki işlemcisini sökeyim, ekran kartını değiştireyim anında çözüm bulayım, bir canlıya hayatını sorunsuz devam etmesi konusunda doktorluk yapacagız. :)
Dış parazit şüphesi ? Suyun üst kısmında duran balıklar ?
Canlıdaki Belirtiler: Suyun üst kısmında yüzüyorlar ve gerek kendi kendine titremeleri (tikli vatandaş gibi) gerekse kum, testi, iç filtre ısıtıcı gibi akvaryumda sürtünebilecekleri heryere fazlasıyla sürtünmeleri
Akvaryum Kapasitesi (litre):150 Lt (100*40*50 bombeli)
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 4 iceman - 7 sarı prenses
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: Jebo 825 dış filtre - klasik iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: sera nitrivec , sera aguatan ve sera toxivec
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Merhaba arkadaşlar,
10 12 gün önce suyunu tamamen değiştirdiğim ve içerisine 3 sp ilave ve 4 kg kum eklediğim akvaryumumda bulunan balıklarım o günden beri sürekli akvaryumun üst kesimlerinde yaşıyor. 2 gün önce balıkların (özellikle iceman) yüzgeç ve derisinde bi lekelenme ve hafif sıyrıklar gördüm, ardından vatozun suyun üst kısmında bulunan icemanlardan birisini hafiften emmeye basladıgını farkettim. Bi akvaryumcu arkadasın tavsiyesi üzerine; sera nitrivec , aguatan ve toxivec aldım onları kullanmama ragmen herhangi bir değişiklik olmadı. Sürtünmeler, yaralar vs. devam ediyor.Konu ile ilgili bir tavsiyesi, bilgisi olan varsa yardımcı olmalasını rica ederim. Gün içerisinde akvaryumun suyunu tamamen değiştirip akvaryumu dezenfekte etmeyi düşünüyorum. Farkılı bir tavsiyesi olan arkadaşlar varsa önerilerini sunmalarını rica ediyorum
Fotoğraf:




ceylo 2012-03-23 23:47:11
Canlıdaki Belirtiler: Suyun üst kısmında yüzüyorlar ve gerek kendi kendine titremeleri (tikli vatandaş gibi) gerekse kum, testi, iç filtre ısıtıcı gibi akvaryumda sürtünebilecekleri heryere fazlasıyla sürtünmeleri
Akvaryum Kapasitesi (litre):150 Lt (100*40*50 bombeli)
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 4 iceman - 7 sarı prenses
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: Jebo 825 dış filtre - klasik iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: sera nitrivec , sera aguatan ve sera toxivec
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Merhaba arkadaşlar,
10 12 gün önce suyunu tamamen değiştirdiğim ve içerisine 3 sp ilave ve 4 kg kum eklediğim akvaryumumda bulunan balıklarım o günden beri sürekli akvaryumun üst kesimlerinde yaşıyor. 2 gün önce balıkların (özellikle iceman) yüzgeç ve derisinde bi lekelenme ve hafif sıyrıklar gördüm, ardından vatozun suyun üst kısmında bulunan icemanlardan birisini hafiften emmeye basladıgını farkettim. Bi akvaryumcu arkadasın tavsiyesi üzerine; sera nitrivec , aguatan ve toxivec aldım onları kullanmama ragmen herhangi bir değişiklik olmadı. Sürtünmeler, yaralar vs. devam ediyor.Konu ile ilgili bir tavsiyesi, bilgisi olan varsa yardımcı olmalasını rica ederim. Gün içerisinde akvaryumun suyunu tamamen değiştirip akvaryumu dezenfekte etmeyi düşünüyorum. Farkılı bir tavsiyesi olan arkadaşlar varsa önerilerini sunmalarını rica ediyorum
Fotoğraf:




Sp yavruları hk.
yavru akvaryumunda üretim filtresi kullanıyordum, olmazsa pipolardan da alabilirim. Bir de o akvaryuma ufak bir vatoz yavrusu aldım, ilk saatler vatozu yem sanan yavru balıklar vatozun üzerine üşüştü :) sonra anladılar ki o yem değil vazgeçtiler. Köşe bucak temizlemeye başladı yavru vatoz saolsun yavru akvaryumum temizlenmeye başladı. Tavsiyelerinizi önemseyerek yeni doğacak yavruları 5 lt lik şişe içerisinde 1 2 hafta muhafaza edip sonrasında abileri ablalarının yanına koyacagım.
Sp yavruları hk.
Yeni yavruları ya ana tankın içerisinde pet şişe içerisinde 1 2 hafta idareten misafir edeceğim ya da direk 1 aylıkların yanında misafir edeceğim.Tek tedirginliğim eskilerin yeni doğanlara zarar vermesi
Yeni yavruları ya ana tankın içerisinde pet şişe içerisinde 1 2 hafta idareten misafir edeceğim ya da direk 1 aylıkların yanında misafir edeceğim.Tek tedirginliğim eskilerin yeni doğanlara zarar vermesi
Sp yavruları hk.
Merhaba
24 Ocak ta dünyaya gelen 26 sp yavrumun anaçları tekrar ağzına yavru aldı (9 gün önce). Yavrular kendi akvaryumundayken dünyaya gelecek olan kardeşlerini aynı akvaryuma koymam sıkıntı yaratır mı? Eğer yaratırsa o akvaryuma cüce vatoz ya da yavru vatoz koymam sıkıntı yaratır mı ? Çünkü akvaryumun dibinde çok yem birikiyor ve dip çekimi esnasında ufaklıklar oyun oynar gibi hortumun peşinden gidiyorlar 1 2 tanesini zor kurtardım. :) yavru akvaryumum 45 50 lt anca alıyor. Ana tankım ise 100*40*50h bombelilerden. (4 iceman 4 sp mevcut.)
Merhaba
24 Ocak ta dünyaya gelen 26 sp yavrumun anaçları tekrar ağzına yavru aldı (9 gün önce). Yavrular kendi akvaryumundayken dünyaya gelecek olan kardeşlerini aynı akvaryuma koymam sıkıntı yaratır mı? Eğer yaratırsa o akvaryuma cüce vatoz ya da yavru vatoz koymam sıkıntı yaratır mı ? Çünkü akvaryumun dibinde çok yem birikiyor ve dip çekimi esnasında ufaklıklar oyun oynar gibi hortumun peşinden gidiyorlar 1 2 tanesini zor kurtardım. :) yavru akvaryumum 45 50 lt anca alıyor. Ana tankım ise 100*40*50h bombelilerden. (4 iceman 4 sp mevcut.)
Basit Kum Yıkama Tekniği
Bende sabah akvaryuma kum alıp temizleme işlemini nasıl yapacağım diye düşünüyordum sayenizde bu işlemi gördüm ve yapacağım. Çok teşekkürler
Bende sabah akvaryuma kum alıp temizleme işlemini nasıl yapacağım diye düşünüyordum sayenizde bu işlemi gördüm ve yapacağım. Çok teşekkürler
Sari prenses ve mavi prenses
Bende aynı sorunla karsı karsıyayım, 5 iceman- 4 sarı ve 3 mavi prensesten olusan akvaryumumda mavi prensesin (erkek)kabadayılık taslamasından bende rahatsız durumdayım. Mert beyin dediği gibi mavi prensesin yerine iceman uygun olabilir.
Bende aynı sorunla karsı karsıyayım, 5 iceman- 4 sarı ve 3 mavi prensesten olusan akvaryumumda mavi prensesin (erkek)kabadayılık taslamasından bende rahatsız durumdayım. Mert beyin dediği gibi mavi prensesin yerine iceman uygun olabilir.
Cinsiyet ögrenme?
İlginize teşekkürler, mavi prenses denildiği gibi erkekmiş :) 2. resim erkek ilk resim ise dişi olduğunu tahmın edıyorum anus vent e göre
İlginize teşekkürler, mavi prenses denildiği gibi erkekmiş :) 2. resim erkek ilk resim ise dişi olduğunu tahmın edıyorum anus vent e göre
SON MESAJLAR
- Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:29
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Cyber_Scout, 14:16
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 14:08
Yosun - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
flanormimar,
ezzalisi,
0rnn,
Urar,
Mithrandirr,
sirhill,
ssener,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
ErayDemirel,
sina cen,
Jeveux,
tukabu,
Me0,
EKAR,
osmandbnl,
ciways,
NotEvenBeginner,
nikon_,
aquaticathearmi,
egedin,
fffurkan9,
YAYD06,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
a.gumrah,
Öğretmen Ali,
pitsem,
zen666,
scorpion26,
GreeNWooD,
Mesaquarium,
Conix,
fatihgurhan,
CoryCory,
Eldurmaz,
yeekim,
StevenUnawl,
umitlee,
reano,
selçukaydoğar,
ahmetfiratozkaya,
Aguamentist,
ternapi,
Tortuga7,
yigidoumit,
sinor,
karavezir,
AquaVita,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
