ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sp_paslı
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Eylül 2012 10:14
Son Ziyaret:
02 Ekim 2022 14:18
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
alican türkoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
alican türkoğlu
SON 10 MESAJI
Eheım 2217 Kurulum-ilk İzlenim
Odada yalnız akvaryum ışığı olduğundan bu şekilde görünüyor, yoksa standart mobilyalı akvaryum, mavi bir fon var arkada.
Kalsiyum karbonatlı kum kaynaklı görüntü, hafif iri taneli ve ağır duruyor.
Odada yalnız akvaryum ışığı olduğundan bu şekilde görünüyor, yoksa standart mobilyalı akvaryum, mavi bir fon var arkada.
Kalsiyum karbonatlı kum kaynaklı görüntü, hafif iri taneli ve ağır duruyor.
Eheım 2217 Kurulum-ilk İzlenim
100x40x50 cm 200 lt'lik akvaryumuma eheim 2217 aldım.
200 lire için gayet ideal gözüküyor, ses çok az, yalnız modeli kafamda büyütmüşüm, boruları filan güzel olsada kovası ve motorun olduğu bölümün plastiği hiç kaliteli durmuyor.
Öncesinde hiç eheim dış motorum olmadı, tetra (ex-700), jebo (839) kullandım.
Eheim 2217 bunlarsan sonra ilaç gibi geldi, içerisinde sadece sera sporax var, inşallah en kısa süre içerisinde filtre malzemeleri alıp koyabilirim.
Az paraya çok şey beklemekten sıkılan arkadaşlara örnek olsun lütfen, bir kere alın aklınız kalmasın.
Fiyatı çok araştırdım her ne kadar bazı siteler %20 indirim deseler de fiyat en düşün 495-500 tl (musluklu model)
Musluksuz 380 tl'ye bulunabiliyor.
Şişirilmiş 2.el satan arkadaşlar var, 0 alın kafanız rahat olsun
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134000/270920172241441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134000/270920172242141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134000/270920172242441.jpg[/IMG]
Yeni kurdum ilk görüntü ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134000/270920172245591.jpg[/IMG]
Kalsiyum karbonatlı kum aldım, pek yıkadığım da söylenemez bakalım ne zaman toparlayacak.
Şelaşe aparatı ile su 100 cm sorunsuz ulaşıyor...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134000/270920172253571.jpg[/IMG]
[EDIT]sp_paslı,2017-09-27 22:54:38[/EDIT]
100x40x50 cm 200 lt'lik akvaryumuma eheim 2217 aldım.
200 lire için gayet ideal gözüküyor, ses çok az, yalnız modeli kafamda büyütmüşüm, boruları filan güzel olsada kovası ve motorun olduğu bölümün plastiği hiç kaliteli durmuyor.
Öncesinde hiç eheim dış motorum olmadı, tetra (ex-700), jebo (839) kullandım.
Eheim 2217 bunlarsan sonra ilaç gibi geldi, içerisinde sadece sera sporax var, inşallah en kısa süre içerisinde filtre malzemeleri alıp koyabilirim.
Az paraya çok şey beklemekten sıkılan arkadaşlara örnek olsun lütfen, bir kere alın aklınız kalmasın.
Fiyatı çok araştırdım her ne kadar bazı siteler %20 indirim deseler de fiyat en düşün 495-500 tl (musluklu model)
Musluksuz 380 tl'ye bulunabiliyor.
Şişirilmiş 2.el satan arkadaşlar var, 0 alın kafanız rahat olsun
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134000/270920172241441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134000/270920172242141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134000/270920172242441.jpg[/IMG]
Yeni kurdum ilk görüntü ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134000/270920172245591.jpg[/IMG]
Kalsiyum karbonatlı kum aldım, pek yıkadığım da söylenemez bakalım ne zaman toparlayacak.
Şelaşe aparatı ile su 100 cm sorunsuz ulaşıyor...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134000/270920172253571.jpg[/IMG]
[EDIT]sp_paslı,2017-09-27 22:54:38[/EDIT]
Flower Horn Çeşitleri

Süleyman'ı 1 senedir besliyorum. Akvaryumum 130 litre artık büyümesinin yavaşladığını farkettim (cüssesi biraz gelişmekte olsa da yinede ziyadesi ile azaldı). Sizin gibi bu işe gönül vermiş güzel insanların görüş ve önerilerini bekliyorum.
Gelişmesinin yavaşlaması 1 yaş için normal midir?
Flower horn'dan vazgeçip başka bir tür beslediniz mi?
Ben nasıl bir yol izleyebilirim?
Cenk Bildir 2014-08-30 20:00:56

Süleyman'ı 1 senedir besliyorum. Akvaryumum 130 litre artık büyümesinin yavaşladığını farkettim (cüssesi biraz gelişmekte olsa da yinede ziyadesi ile azaldı). Sizin gibi bu işe gönül vermiş güzel insanların görüş ve önerilerini bekliyorum.
Gelişmesinin yavaşlaması 1 yaş için normal midir?
Flower horn'dan vazgeçip başka bir tür beslediniz mi?
Ben nasıl bir yol izleyebilirim?
Flower Horn Çeşitleri
[QUOTE=Cenk Bildir]
Bugun diğer iki tanesini çıkartacağım kesin kararlıyım. ( dün itibari ile çıkarttım )
Birşey olsun istemiyorum göz bebeğime ama korkularım var tabi.
Bir iki gündür böyle formdan düşmüş durumda saklandığı yerden çok nadir çıkıyor sabit duruyor...
Umarım diğer arkadaşları çıkartınca yem yemeye ve haraketlenmeye başlar.
Canlılar için iyilik yapayım derken. paşam ' dan olmak istemem*
bu sabah cansız vucudu ile karşılaştım.
şu an akvaryum bom boş ...
sanki ... anlatamıyorum.
çok üzgünüm.
sp_paslı 2013-03-06 08:27:43
[QUOTE=Cenk Bildir]
İkinci ve dördüncü fotodaki balığın streste olduğu belli ayrıca karnı çökmüş.
Hasta olduğu için mi yoksa diğer balık yüzünden mi stresli bilemiyorum ancak stres FH'leri çok çabuk etkileyen bir faktör.
[/QUOTE]Bugun diğer iki tanesini çıkartacağım kesin kararlıyım. ( dün itibari ile çıkarttım )
Birşey olsun istemiyorum göz bebeğime ama korkularım var tabi.
Bir iki gündür böyle formdan düşmüş durumda saklandığı yerden çok nadir çıkıyor sabit duruyor...
Umarım diğer arkadaşları çıkartınca yem yemeye ve haraketlenmeye başlar.
Canlılar için iyilik yapayım derken. paşam ' dan olmak istemem*
bu sabah cansız vucudu ile karşılaştım.
şu an akvaryum bom boş ...
sanki ... anlatamıyorum.
çok üzgünüm.
Flower Horn Çeşitleri
[QUOTE=Cenk Bildir]Alican Bey, mümkünse bir foto, hatta bir video ekleyebilirseniz yardımcı olmak isteyen tecrübeli arkadaşlar balıkların duruşundan ve hareketlerinden yola çıkarak daha faydalı fikirler sunabileceklerdir. Eğer bu imkanınız yoksa eklediğiniz balıkların boyları ve tank hacmi hakkında bilgi verebilir misiniz?[/QUOTE]
1-3 * 2-4 aynı balık
çekebildiğim kadarı ile tankta serbest bir şekilde dolaşan arkadaşım(1-3) biraz asabi.
diğer zatı muhterem ise ilk geldiği günler mutluydu şimdi kökün arkasından pek çıkmıyor.
geçici bir şey midir ? yoksa paşam ' da bir problem mi var.
en kısa sürede kaliteli bir fotoğraf makinesi temin edeceğim.



sp_paslı 2013-03-04 20:14:26
[QUOTE=Cenk Bildir]Alican Bey, mümkünse bir foto, hatta bir video ekleyebilirseniz yardımcı olmak isteyen tecrübeli arkadaşlar balıkların duruşundan ve hareketlerinden yola çıkarak daha faydalı fikirler sunabileceklerdir. Eğer bu imkanınız yoksa eklediğiniz balıkların boyları ve tank hacmi hakkında bilgi verebilir misiniz?[/QUOTE]
1-3 * 2-4 aynı balık
çekebildiğim kadarı ile tankta serbest bir şekilde dolaşan arkadaşım(1-3) biraz asabi.
diğer zatı muhterem ise ilk geldiği günler mutluydu şimdi kökün arkasından pek çıkmıyor.
geçici bir şey midir ? yoksa paşam ' da bir problem mi var.
en kısa sürede kaliteli bir fotoğraf makinesi temin edeceğim.



Flower Horn Çeşitleri
[QUOTE=sp_paslı]
Bi sorum olacaktı.
6 cm boyutunda bir flowern horn ' um var. İlk iki günde gözle görülür bir gelişime uğradı(çabuk büyürmüş okuduğum kadarı ile) malesef bu yeni arkadaşın yanına akvaryumcuda artık stresten ölecek iki tane daha flowern horn aldım.
ilk gün sorun yoktu fakat dün baktığımda ilk aldığım balığın dudaklarının parçalandığına şahit oldum.
dişi diye verdikleri ise mango kökünün arkasında saklanıyor ve çıkmıyordu.
erkek diye aldığım ilk balık ise kökün etrafında dönüyor diğer tank arkadaşına rahat vermiyordu.
şimdilerde ise dişi tankı ele geçirmiş durumda erkeğe pek rahat vermiyor.
sorum şu .
bu kavgalar çift kavgası olabilir mi ?
küçük boyutlarda bile olsa kalıcı zararlar verir mi ?
bir veya bir kaçını çıkarmalı mıyım ?
[/QUOTE]
[QUOTE=sp_paslı]
Bi sorum olacaktı.
6 cm boyutunda bir flowern horn ' um var. İlk iki günde gözle görülür bir gelişime uğradı(çabuk büyürmüş okuduğum kadarı ile) malesef bu yeni arkadaşın yanına akvaryumcuda artık stresten ölecek iki tane daha flowern horn aldım.
ilk gün sorun yoktu fakat dün baktığımda ilk aldığım balığın dudaklarının parçalandığına şahit oldum.
dişi diye verdikleri ise mango kökünün arkasında saklanıyor ve çıkmıyordu.
erkek diye aldığım ilk balık ise kökün etrafında dönüyor diğer tank arkadaşına rahat vermiyordu.
şimdilerde ise dişi tankı ele geçirmiş durumda erkeğe pek rahat vermiyor.
sorum şu .
bu kavgalar çift kavgası olabilir mi ?
küçük boyutlarda bile olsa kalıcı zararlar verir mi ?
bir veya bir kaçını çıkarmalı mıyım ?
[/QUOTE]
Flower Horn Çeşitleri
Öncelikle günaydınlar.
Bi sorum olacaktı.
6 cm boyutunda bir flowern horn ' um var. İlk iki günde gözle görülür bir gelişime uğradı(çabuk büyürmüş okuduğum kadarı ile) malesef bu yeni arkadaşın yanına akvaryumcuda artık stresten ölecek iki tane daha flowern horn aldım.
ilk gün sorun yoktu fakat dün baktığımda ilk aldığım balığın dudaklarının parçalandığına şahit oldum.
dişi diye verdikleri ise mango kökünün arkasında saklanıyor ve çıkmıyordu...
erkek diye aldığım ilk balık ise kökün etrafında dönüyor diğer tank arkadaşına rahat vermiyordu.
sorum şu .
bu kavgalar çift kavgası olabilir mi ?
küçük boyutlarda bile olsa kalıcı zararlar verir mi ?
bir veya bir kaçını çıkarmalı mıyım ?
Öncelikle günaydınlar.
Bi sorum olacaktı.
6 cm boyutunda bir flowern horn ' um var. İlk iki günde gözle görülür bir gelişime uğradı(çabuk büyürmüş okuduğum kadarı ile) malesef bu yeni arkadaşın yanına akvaryumcuda artık stresten ölecek iki tane daha flowern horn aldım.
ilk gün sorun yoktu fakat dün baktığımda ilk aldığım balığın dudaklarının parçalandığına şahit oldum.
dişi diye verdikleri ise mango kökünün arkasında saklanıyor ve çıkmıyordu...
erkek diye aldığım ilk balık ise kökün etrafında dönüyor diğer tank arkadaşına rahat vermiyordu.
sorum şu .
bu kavgalar çift kavgası olabilir mi ?
küçük boyutlarda bile olsa kalıcı zararlar verir mi ?
bir veya bir kaçını çıkarmalı mıyım ?
balıktürü
Kenyi olması muhtemel.
Kenyi olması muhtemel.
ciklette hamlık dönemi* fotoğraflı - tecrübelerinize ihtiyacım var






Kapasite (litre) : 130 litre
Canlılar : sarı prenses , paslı ( kırmızı prenses ) , iceman , demosani , vatoz
Malzemeler : tetra tec ex 700 , superfish aqua flow 200 iç filtre
Akvaryum Bakımı: haftada % 20 su değişimi.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: yok









günün tüm stresini attığım bir yer .. onca sorundan çıkabildiğim zamanlardan bir kaç kare sundum sizlere...
tavsiyeleriniz & önerileriniz benim için önemlidir.
üretim için beslememekteyim. . . aslında onlar mutlu olsun bulundukları yerden derken sayıyı biraz kaçırdım güzellerdi benim için oralarda bırakmak istemedim kendim büyüteyim misafirim olsunlar dedim.
belki daha mutlu olurlardı.. umarım şimdi daha da mutludurlar...
erkek dişi oranı biraz düzensiz olsada elimden geldiği kadar türlerin dişilerini fazla tutmaya çalıştım.
kendimce aldığım kumla oynamayı sevselerde benim müdahale ettiğim hiç bir şeyi sevmiyorlar bende kendi hallerine bıraktım bir şey isterler mi bir şeyleri eksik midir o' nuda size sormak isterim.
bir kaç sorumda olacak...
- sarı prenses diye bildiğim miniklerin renkleri hiç sarı değil ( fotoğraflarda mevcut )
- taşların arasındaki erkek sarı prensim ( ki kendisi hiç prenses gibi durmuyor ) tamamen farklı renklerde ağız çevresinde mavilik ve siyahlık , bantlarında sarılık ve mavilik var...
sağlıklılar mıdır ? o'nlar için yapabileceğim bir şeyler var mıdır ?
sp_paslı 2012-09-19 20:27:26






Kapasite (litre) : 130 litre
Canlılar : sarı prenses , paslı ( kırmızı prenses ) , iceman , demosani , vatoz
Malzemeler : tetra tec ex 700 , superfish aqua flow 200 iç filtre
Akvaryum Bakımı: haftada % 20 su değişimi.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: yok









günün tüm stresini attığım bir yer .. onca sorundan çıkabildiğim zamanlardan bir kaç kare sundum sizlere...
tavsiyeleriniz & önerileriniz benim için önemlidir.
üretim için beslememekteyim. . . aslında onlar mutlu olsun bulundukları yerden derken sayıyı biraz kaçırdım güzellerdi benim için oralarda bırakmak istemedim kendim büyüteyim misafirim olsunlar dedim.
belki daha mutlu olurlardı.. umarım şimdi daha da mutludurlar...
erkek dişi oranı biraz düzensiz olsada elimden geldiği kadar türlerin dişilerini fazla tutmaya çalıştım.
kendimce aldığım kumla oynamayı sevselerde benim müdahale ettiğim hiç bir şeyi sevmiyorlar bende kendi hallerine bıraktım bir şey isterler mi bir şeyleri eksik midir o' nuda size sormak isterim.
bir kaç sorumda olacak...
- sarı prenses diye bildiğim miniklerin renkleri hiç sarı değil ( fotoğraflarda mevcut )
- taşların arasındaki erkek sarı prensim ( ki kendisi hiç prenses gibi durmuyor ) tamamen farklı renklerde ağız çevresinde mavilik ve siyahlık , bantlarında sarılık ve mavilik var...
sağlıklılar mıdır ? o'nlar için yapabileceğim bir şeyler var mıdır ?
SON MESAJLAR
- Su Yosunu Cyber_Scout, 00:39
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 23:42
Hastalıklar ve İlaçlar - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
tukabu,
Sarp___.......,
MiSoSiKiaN,
Malawi market,
sina cen,
ByOscar:),
bendeniztayfun,
JujuSeri,
SinanBulut,
EKAR,
OKIRATLI,
Kınayu,
florasan,
0rnn,
Sungurr,
ozksrt,
Kuduoglu,
Urar,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
Ancalagon,
yeekim,
osmandbnl,
osmangunay,
Metinmert Yiğit,
epidosin,
Hidro Dinamik,
CevdetSERBEST,
ozherele_bpoi,
Tortuga7,
NightWist,
Fatih_hakankaan,
portre,
ozherele_zfPa,
CoryCory,
CagriTURK,
tunahannn28,
ternapi,
ALTEMUR,
RecepOnar,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

