ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
asimozcan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
127
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Eylül 2012 17:57
Son Ziyaret:
03 Mart 2025 01:02
Toplam Mesaj:
548 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Asım özcan
Doğum Tarihi:
30 Aralık 1999
Yaş:
26
İl:
Yurtdisi
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Co2 Hazır Setler
Linkteki ürünün içine kendiniz karışım hazırlıyorsunuz. Büyük ihtimalle sitrik asit karbonat karışımı için. Okuduğum kadarı ile 1-2 ay götürür. Normal tüplü sistemden tek farkı co2 dolumu yapmanız gerekmiyor ve ekstra regülatör satın almanıza gerek yok. Karışımın etkisi bitince tekrardan hazırlayıp dolumu bu şekilde yapmış oluyosunuz. Haliyle fiyat ve performans açısından güzel bir seçenek. Fakat temin etmesi biraz zor sanırım. Avrupada dahil stoklarda bulamamıştım ben. Çinden sipariş edebilirsiniz.
Linkteki ürünün içine kendiniz karışım hazırlıyorsunuz. Büyük ihtimalle sitrik asit karbonat karışımı için. Okuduğum kadarı ile 1-2 ay götürür. Normal tüplü sistemden tek farkı co2 dolumu yapmanız gerekmiyor ve ekstra regülatör satın almanıza gerek yok. Karışımın etkisi bitince tekrardan hazırlayıp dolumu bu şekilde yapmış oluyosunuz. Haliyle fiyat ve performans açısından güzel bir seçenek. Fakat temin etmesi biraz zor sanırım. Avrupada dahil stoklarda bulamamıştım ben. Çinden sipariş edebilirsiniz.
50x30x30 High Tech Bitkili
Ölçüler: 50x30x30
Canlı Türleri: Kiraz karides
Bitki Türleri: Cuba - Weeping moss - İsmini bilmediğim arka plan bitkileri
Tankın Yaşı: İlk kurulum 18.12.2023
Filtrasyon ve Işıklandırma: Sunsun 603b - hygger 14W
Tasarım ve Dekorasyon: Taban tamamen tropica soil. Doğadan toplanan taşlar ve mongrow kökü.
Merhabalar. 2 yıllık aranın ardından tekrardan dayamayıp doğrusuyla yanlışıyla bir tank kurdum. Bu zamana kadar hep malawi akvaryumları ile ilgilenmiştim. Şu anki durumlardan dolayı büyük bir tank edinemeyeceğimden dolayı bitkiliye geçme vaktim geldi[:D] İlk defa deneyim ediyorum o yüzden pek aceleci değilim. Konuyu tüm kurulumun başından açmak isterdim.Fakat pek vaktim olmadı. Sodastream co2 kullanıyorum. Eski fotoğrafları da eklemek istedim. Arka plan bitkilerinin ismini hala bilmiyorum. Seçmece aldım açıkcası. Cubalar 2. hafta çok gelişim gösterdiler. Tanka ilk 2 hafta mayalı sistemle co2 vermiştim. Tüpe geçince gelişim hızı yavaşladı açıkcası. Vanayı biraz daha açmam gerek sanırım[:?] Her türlü yorum ve tavsiyeye açığım. Teşekkürler
(18.12.2023)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241816461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241817391.jpg[/IMG]
(20.12.2023)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241819311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241819021.jpg[/IMG]
(27.12.2023)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241820591.jpg[/IMG]
(31.12.2023)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241822011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241822041.jpg[/IMG]
(05.01.2024)(Karideslerin ilk günü)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241823341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241823371.jpg[/IMG]
(08.01.2024)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241824421.jpg[/IMG]
Ölçüler: 50x30x30
Canlı Türleri: Kiraz karides
Bitki Türleri: Cuba - Weeping moss - İsmini bilmediğim arka plan bitkileri
Tankın Yaşı: İlk kurulum 18.12.2023
Filtrasyon ve Işıklandırma: Sunsun 603b - hygger 14W
Tasarım ve Dekorasyon: Taban tamamen tropica soil. Doğadan toplanan taşlar ve mongrow kökü.
Merhabalar. 2 yıllık aranın ardından tekrardan dayamayıp doğrusuyla yanlışıyla bir tank kurdum. Bu zamana kadar hep malawi akvaryumları ile ilgilenmiştim. Şu anki durumlardan dolayı büyük bir tank edinemeyeceğimden dolayı bitkiliye geçme vaktim geldi[:D] İlk defa deneyim ediyorum o yüzden pek aceleci değilim. Konuyu tüm kurulumun başından açmak isterdim.Fakat pek vaktim olmadı. Sodastream co2 kullanıyorum. Eski fotoğrafları da eklemek istedim. Arka plan bitkilerinin ismini hala bilmiyorum. Seçmece aldım açıkcası. Cubalar 2. hafta çok gelişim gösterdiler. Tanka ilk 2 hafta mayalı sistemle co2 vermiştim. Tüpe geçince gelişim hızı yavaşladı açıkcası. Vanayı biraz daha açmam gerek sanırım[:?] Her türlü yorum ve tavsiyeye açığım. Teşekkürler
(18.12.2023)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241816461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241817391.jpg[/IMG]
(20.12.2023)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241819311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241819021.jpg[/IMG]
(27.12.2023)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241820591.jpg[/IMG]
(31.12.2023)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241822011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241822041.jpg[/IMG]
(05.01.2024)(Karideslerin ilk günü)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241823341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241823371.jpg[/IMG]
(08.01.2024)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/080120241824421.jpg[/IMG]
Sump Örnekleri Ve Çalışma Sistemleri
[QUOTE=Ibrahim90]Asım bey tekrar merhaba.
Varmı bir gelişme projede tamamladığınızda tecrübelerinizi paylaşırsanız çok seviniriz.[:)][/QUOTE]
Merhabalar
Parçanın çizimini yaptım. Basımı tamamlandıktan sonra test edeceğim. Deneyimlerimi paylaşırım [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/100320211902021.jpg[/IMG]
[QUOTE=Ibrahim90]Asım bey tekrar merhaba.
Varmı bir gelişme projede tamamladığınızda tecrübelerinizi paylaşırsanız çok seviniriz.[:)][/QUOTE]
Merhabalar
Parçanın çizimini yaptım. Basımı tamamlandıktan sonra test edeceğim. Deneyimlerimi paylaşırım [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/100320211902021.jpg[/IMG]
Arkadan Sump Ve Co2 Miktari
Öncelikle co2 konusunda çok bilgili olmadığımı belirtmek isterim. Fakat bildiğim, okuduğum kadarıyla yan-arka sumpun co2 ye etkisi alt sump kadar değil. Çok fazla co2 kaybı yaşamazsınız. Aslında bu sumpunuzun dizaynına da bağlı biraz.[EDIT]asimozcan,2021-03-03 11:46:45[/EDIT]
Öncelikle co2 konusunda çok bilgili olmadığımı belirtmek isterim. Fakat bildiğim, okuduğum kadarıyla yan-arka sumpun co2 ye etkisi alt sump kadar değil. Çok fazla co2 kaybı yaşamazsınız. Aslında bu sumpunuzun dizaynına da bağlı biraz.[EDIT]asimozcan,2021-03-03 11:46:45[/EDIT]
Ciklet Akvaryumu Kurdum Hatam Varsa Düzelteyim
Öncelikle ilk dikkat ettiğim şey akvaryumun bulunduğu yer beni korkuttu. Akvaryumun zemini bulunduğu yere tamamen oturması gerekli. Bu şekilde çok riskli. Acilen ilk düzeltmeniz gereken şey bu. Akvaryumunuzun ölçüleri cichlidler için oldukça düşük. Bununla birlikte canlı sayınız çok fazla. Akvaryumunuzun suyunu stabil tutmanız çok zor olacak. 100 litre içerisinde 20 chiclid oldukça fazla bu yüzden sürekli nitrat patlaması yaşarsınız. Su değişimleriniz çok sık olmalı. Suyunuzu bu canlı sayısında berraklaştırmanız oldukça zor. Buraya kadar bahsettiklerim balıkların sadece yaşamasını sağlar. İnsanlardaki gibi yeme içme barınma gibi temel ihtiyaçlarını karşılamış olursunuz. Bu boyutlardaki bir akvaryumda 20 cichlidin beslenmesi sonucu balıklarınız strese girecekler ve zamanda bağışıklıklarını kaybedip hasta olmaya başlayacaklar. Sizin için bu hobi daha da zor ve üzücü olmaya başlayacak. Bu noktadan sonra balık sayınızı azaltmak zor gelecek biliyorum, fakat size tavsiyem balık sayınızı kesinlikle azaltmanızdır. Normalde cichlidler için asgari 120 litre şeklinde belirlenir(bazı türleri için). Başka bir türe yönelebilirsiniz veya araştırıp bu ölçülerde besleyebileceğiniz bir türü 1 erkek 3-4 dişi olacak şekilde bakabilirsiniz. Karma devam etmek isterseniz de aynı şekilde, balık sayınızın 5i geçmemesini tavsiye ederim.
[EDIT]asimozcan,2021-02-28 14:51:28[/EDIT]
Öncelikle ilk dikkat ettiğim şey akvaryumun bulunduğu yer beni korkuttu. Akvaryumun zemini bulunduğu yere tamamen oturması gerekli. Bu şekilde çok riskli. Acilen ilk düzeltmeniz gereken şey bu. Akvaryumunuzun ölçüleri cichlidler için oldukça düşük. Bununla birlikte canlı sayınız çok fazla. Akvaryumunuzun suyunu stabil tutmanız çok zor olacak. 100 litre içerisinde 20 chiclid oldukça fazla bu yüzden sürekli nitrat patlaması yaşarsınız. Su değişimleriniz çok sık olmalı. Suyunuzu bu canlı sayısında berraklaştırmanız oldukça zor. Buraya kadar bahsettiklerim balıkların sadece yaşamasını sağlar. İnsanlardaki gibi yeme içme barınma gibi temel ihtiyaçlarını karşılamış olursunuz. Bu boyutlardaki bir akvaryumda 20 cichlidin beslenmesi sonucu balıklarınız strese girecekler ve zamanda bağışıklıklarını kaybedip hasta olmaya başlayacaklar. Sizin için bu hobi daha da zor ve üzücü olmaya başlayacak. Bu noktadan sonra balık sayınızı azaltmak zor gelecek biliyorum, fakat size tavsiyem balık sayınızı kesinlikle azaltmanızdır. Normalde cichlidler için asgari 120 litre şeklinde belirlenir(bazı türleri için). Başka bir türe yönelebilirsiniz veya araştırıp bu ölçülerde besleyebileceğiniz bir türü 1 erkek 3-4 dişi olacak şekilde bakabilirsiniz. Karma devam etmek isterseniz de aynı şekilde, balık sayınızın 5i geçmemesini tavsiye ederim.
[EDIT]asimozcan,2021-02-28 14:51:28[/EDIT]
Üst Üste Betta Balığı Ölümü. Hatam Nerede?
Fotoğraftan emin olamıyorum ama oradaki mağaranın maddesi nedir ? Plastik veya başka bir yapay madde olma ihtimalinden dolayı söylüyorum. Akvaryumdaki plastik vb. yapay ürünler suya salınım yapıp balığınızı zehirliyor olabilir. Muhtemelen plastik değildir fakat üzerinde bir boyama vs. varsa yine suya salınım yapıyor olabilir. [EDIT]asimozcan,2021-02-28 13:57:07[/EDIT]
Fotoğraftan emin olamıyorum ama oradaki mağaranın maddesi nedir ? Plastik veya başka bir yapay madde olma ihtimalinden dolayı söylüyorum. Akvaryumdaki plastik vb. yapay ürünler suya salınım yapıp balığınızı zehirliyor olabilir. Muhtemelen plastik değildir fakat üzerinde bir boyama vs. varsa yine suya salınım yapıyor olabilir. [EDIT]asimozcan,2021-02-28 13:57:07[/EDIT]
Yavru Demasoni Kumun Üstüne Çökme
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/280220210353431.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Fotoğraftaki gibi kumun üstüne yatıp yüzgeç sallamayı bırakma
Akvaryum Kapasitesi (litre): 120x50x50 300 Litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 15 adet Demasoni ve 15 adet Saulosi
Filitrasyon: Yan Sump
Merhaba. Yaklaşık 1 Aydır beslediğim demasoni yavrularımdan birisi bugün ilgimi çeken hareketlerde bulundu. Bende uzun uzun izledim. Fotoğrafta görüldüğü gibi bazen dinlenmeyi andırırcasına kumun üstüne yatıp yüzgeç hareketlerini bırakıyor. Şuanda yeme olan isteğinde sorun yok. Yüzüşüde biraz farklı diyebilirim. Daha fazla salınarak yüzüyor. Yüzgeçlerini inceledim. Bir yara gözükmüyor. Forumda araştırmamın sonucunda iç parazit başlangıcı olabileceği kanısına vardım. Farkettikden sonra sarımsaklı yem verdim. Son su değişimin üzerinden 1.5 hafta geçti. Normalde haftada %20 su değişimi yapıyorum. Suyu dinlendirmeye koydum 1-2 gün içerisinde su değişimi yapacağım. Aynı zamanda nadir gözlesem de kuma sürtünme hareketi de görüyorum balıklarda. Tankta anubias olduğu için kaya tuzu kullanmadım. Anubiasları farklı yere alıp kaya tuzu ekleyebilirim. Fikirlerinizi almak isterim. [EDIT]asimozcan,2021-02-28 04:06:08[/EDIT]
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134968/280220210353431.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Fotoğraftaki gibi kumun üstüne yatıp yüzgeç sallamayı bırakma
Akvaryum Kapasitesi (litre): 120x50x50 300 Litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 15 adet Demasoni ve 15 adet Saulosi
Filitrasyon: Yan Sump
Merhaba. Yaklaşık 1 Aydır beslediğim demasoni yavrularımdan birisi bugün ilgimi çeken hareketlerde bulundu. Bende uzun uzun izledim. Fotoğrafta görüldüğü gibi bazen dinlenmeyi andırırcasına kumun üstüne yatıp yüzgeç hareketlerini bırakıyor. Şuanda yeme olan isteğinde sorun yok. Yüzüşüde biraz farklı diyebilirim. Daha fazla salınarak yüzüyor. Yüzgeçlerini inceledim. Bir yara gözükmüyor. Forumda araştırmamın sonucunda iç parazit başlangıcı olabileceği kanısına vardım. Farkettikden sonra sarımsaklı yem verdim. Son su değişimin üzerinden 1.5 hafta geçti. Normalde haftada %20 su değişimi yapıyorum. Suyu dinlendirmeye koydum 1-2 gün içerisinde su değişimi yapacağım. Aynı zamanda nadir gözlesem de kuma sürtünme hareketi de görüyorum balıklarda. Tankta anubias olduğu için kaya tuzu kullanmadım. Anubiasları farklı yere alıp kaya tuzu ekleyebilirim. Fikirlerinizi almak isterim. [EDIT]asimozcan,2021-02-28 04:06:08[/EDIT]
Rotifish Kabuksuz Artemia Mı Artemia Lı Pul Yem Mi
[QUOTE=erkanmazici]
Halen kullanıyorum.
Rotifish'in 100 gr'lık poşetinden almıştım, yaklaşık 2 sene balıklarıma verdim. Lepistes erişkinleri dahil, yavrular ile birlikte zevkle yediler. Daha sonra tekrar almak istediğimde fiyatının çok yükseldiğini gördüm. Bu sitede Fides Artemia isimli bir satıcı var. Ondan sipariş verdim. Fiyatı oldukça uygun, üstelik daha parayı göndermediğim halde ürünü gönderdiler. (tabi sonra ödedim[:)] Açıkçası biraz kokusu var ama 3-4 aydır sorunsuz şekilde kullanıyorum. 3-4 cm'ye kadar boyda olan balıklar tüketiyor. Daha büyük balıklar için biraz küçük. Yavrular için ideal.
Koku konusu şöyle, aslında yıllar önce evde kabuksuz artemia yapmayı denemiştim. Bunun için artemia yumurtalarını (bunlara kist demek daha doğru) çamaşır su karıştırılmış suda bekletiyorsunuz. Biraz zahmetli ve çok başarılı olamamıştım. Buradan çıkan sonuç şu ki, artemiayı kabuktan arındırmak için çamaşır suyu ya da benzeri bir kimyasal kullanılıyor. Aldığımız koku bu maddenin kokusu. Bu madde zararlı mıdır? Büyük ihtimalle zararsız. Artemia sadece akvaryum hobisinde kullanılan bir ürün değil, endüstriyel balık yetiştiriciliğinde de kullanılıyor. Dolayısı ile güvenli bir yol ile kabuktan arındırılmış olduğunu kabul ediyorum. Nitekim şimdiye kadar bunun bir zararını görmedim.
Benim başka başlıklardaki hırçın mesajlarımı gördüğünüz için mi "efendim" ifadesini açıklama ihtiyacı duydunuz bilmiyorum ama gördünüz gibi her zaman hırçın değilim. [:D]. Rahat olunuz lütfen.[/QUOTE]
Fides artemianın sahibinin ofisi, şansımadır ki ofisimin olduğu iş merkezinde aynı katta bulunuyor. 1 Ay önce ofisime akvaryumumu kurdum. Bizzat kendisi ofise gelip kurulumuma baktı tavsiyeler verdi. Hatta kabuksuz artemiasından hediye etti. Artemiaların form ve çıkış oranlarını test ettikten sonra bana canlı artemia getiriyor. Kabuksuz artemiasını bende kullanıyorum. Memnunum. [EDIT]asimozcan,2021-02-27 22:06:08[/EDIT]
[QUOTE=erkanmazici]
Halen kullanıyorum.
Rotifish'in 100 gr'lık poşetinden almıştım, yaklaşık 2 sene balıklarıma verdim. Lepistes erişkinleri dahil, yavrular ile birlikte zevkle yediler. Daha sonra tekrar almak istediğimde fiyatının çok yükseldiğini gördüm. Bu sitede Fides Artemia isimli bir satıcı var. Ondan sipariş verdim. Fiyatı oldukça uygun, üstelik daha parayı göndermediğim halde ürünü gönderdiler. (tabi sonra ödedim[:)] Açıkçası biraz kokusu var ama 3-4 aydır sorunsuz şekilde kullanıyorum. 3-4 cm'ye kadar boyda olan balıklar tüketiyor. Daha büyük balıklar için biraz küçük. Yavrular için ideal.
Koku konusu şöyle, aslında yıllar önce evde kabuksuz artemia yapmayı denemiştim. Bunun için artemia yumurtalarını (bunlara kist demek daha doğru) çamaşır su karıştırılmış suda bekletiyorsunuz. Biraz zahmetli ve çok başarılı olamamıştım. Buradan çıkan sonuç şu ki, artemiayı kabuktan arındırmak için çamaşır suyu ya da benzeri bir kimyasal kullanılıyor. Aldığımız koku bu maddenin kokusu. Bu madde zararlı mıdır? Büyük ihtimalle zararsız. Artemia sadece akvaryum hobisinde kullanılan bir ürün değil, endüstriyel balık yetiştiriciliğinde de kullanılıyor. Dolayısı ile güvenli bir yol ile kabuktan arındırılmış olduğunu kabul ediyorum. Nitekim şimdiye kadar bunun bir zararını görmedim.
Benim başka başlıklardaki hırçın mesajlarımı gördüğünüz için mi "efendim" ifadesini açıklama ihtiyacı duydunuz bilmiyorum ama gördünüz gibi her zaman hırçın değilim. [:D]. Rahat olunuz lütfen.[/QUOTE]
Fides artemianın sahibinin ofisi, şansımadır ki ofisimin olduğu iş merkezinde aynı katta bulunuyor. 1 Ay önce ofisime akvaryumumu kurdum. Bizzat kendisi ofise gelip kurulumuma baktı tavsiyeler verdi. Hatta kabuksuz artemiasından hediye etti. Artemiaların form ve çıkış oranlarını test ettikten sonra bana canlı artemia getiriyor. Kabuksuz artemiasını bende kullanıyorum. Memnunum. [EDIT]asimozcan,2021-02-27 22:06:08[/EDIT]
Japon Balığım Yan Yatmaya Başladı
[QUOTE=omegatr]
10 Litrelik suyun içine iki çay kaşığı kaya tuzu ve 10 damla metilen mavisi koydum galiba burda bir hata yaptım.Ve suyun bir kısmını sıcak koydum balığım belki hareketlenir vs diye.
[/QUOTE]
Evet hatanızı bulduk sanırım. Japon balıklarında kaya tuzu kullanımını bilmiyorum ama zararının olacağınızı sanmıyorum. Fakat anubiasınıza zarar verir. Eğer Hala duruyorsa akvaryumda. Su değişiminde metilen mavisi kullanmak tamamen yanlıştır. Hatta hastalık durumunda dahi ana tankta kullanılması tavsiye edilmez. Karantina tanklarında kullanılır. Çünkü bakteri kültürünü öldürür. Diğer önerimde su değişimde suyu akvaryumun ısısı ile aynı derecede yapın. Daha sıcak veya daha soğuk değil. Buda balıklarda şok etkisi yapabilir. Geçmiş olsun..
[QUOTE=omegatr]
10 Litrelik suyun içine iki çay kaşığı kaya tuzu ve 10 damla metilen mavisi koydum galiba burda bir hata yaptım.Ve suyun bir kısmını sıcak koydum balığım belki hareketlenir vs diye.
[/QUOTE]
Evet hatanızı bulduk sanırım. Japon balıklarında kaya tuzu kullanımını bilmiyorum ama zararının olacağınızı sanmıyorum. Fakat anubiasınıza zarar verir. Eğer Hala duruyorsa akvaryumda. Su değişiminde metilen mavisi kullanmak tamamen yanlıştır. Hatta hastalık durumunda dahi ana tankta kullanılması tavsiye edilmez. Karantina tanklarında kullanılır. Çünkü bakteri kültürünü öldürür. Diğer önerimde su değişimde suyu akvaryumun ısısı ile aynı derecede yapın. Daha sıcak veya daha soğuk değil. Buda balıklarda şok etkisi yapabilir. Geçmiş olsun..
Japon Balığım Yan Yatmaya Başladı
Filtrenizi 2 gün geç temizlediğiniz için balığınız ölmez. Su değişimi yaparken yapmış olabileceğiniz bir hata yüzünden olmuş olabilir. Örnek olarak , filtre malzemelerinizi klorlu suyla yıkayıp suyuda dinlendirmeden koyduysanız, tüm bakteri kültürünü kaybetmiş olabilirsiniz. Diğer bir ihtimalde şu. Japon balıkları hakkında pek bilgili değilim fakat akvaryum tanıtımınıza baktım. Suya oksijen sağlayan bir şey göremedim. Buda diğer etken olabilir.
Bildiğim kadarıyla akvaryumunuz yeni değil, akvaryum tanıtımınızı önceden görmüştüm. Yeni tank olmadığı için bakteri kültürü kullanmakla alakalı bir sorun yok. Mevcut bakteri kültürünün bozulması ayrı bir konu.
Su değişimi yaparken ki aşamalarınızı yazar mısınız ? Bildiğim kadarıyla aynı akvaryumda başka bir japon balığınız vardı. Onun durumu nedir ?
[EDIT]asimozcan,2021-02-27 20:58:39[/EDIT]
Filtrenizi 2 gün geç temizlediğiniz için balığınız ölmez. Su değişimi yaparken yapmış olabileceğiniz bir hata yüzünden olmuş olabilir. Örnek olarak , filtre malzemelerinizi klorlu suyla yıkayıp suyuda dinlendirmeden koyduysanız, tüm bakteri kültürünü kaybetmiş olabilirsiniz. Diğer bir ihtimalde şu. Japon balıkları hakkında pek bilgili değilim fakat akvaryum tanıtımınıza baktım. Suya oksijen sağlayan bir şey göremedim. Buda diğer etken olabilir.
Bildiğim kadarıyla akvaryumunuz yeni değil, akvaryum tanıtımınızı önceden görmüştüm. Yeni tank olmadığı için bakteri kültürü kullanmakla alakalı bir sorun yok. Mevcut bakteri kültürünün bozulması ayrı bir konu.
Su değişimi yaparken ki aşamalarınızı yazar mısınız ? Bildiğim kadarıyla aynı akvaryumda başka bir japon balığınız vardı. Onun durumu nedir ?
[EDIT]asimozcan,2021-02-27 20:58:39[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
