ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ufukkisikk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
27
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Haziran 2025 15:53
Son Ziyaret:
05 Şubat 2026 19:41
Toplam Mesaj:
44 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ufuk ışık
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ufuk ışık
SON 10 MESAJI
Chihiros B Serisi Vs Creaqua Slimline Flex
[QUOTE=CoryCory]
120 cm lik tank yapıyorsan en ucuz parçası zaten aydınlatması oluyor aslında zaten high tech bitkili için devasa bir tank 120x50x50 genelde yarışma boy tanklar oluyor. Zaman / fiyat yaptığınıza hatta ucuza bile geliyor. Büyük high tech tankların işletme maliyetleri gerçekten çok yüksek. Gübre,yem,bakım, katkı/su. Aldığınız led ise uzun yıllar boyunca sizinle kalıyor ve insanlar ne kadar önemli bir parça olduğunu atlıyor bence filtre ve aydınlatma bu işin 2 ana sütunu. 3. Ayak ise co2 Kalanı tamamen fasa fiso.[/QUOTE]
bu konuda tam size katılmıyorum. 135*55*50 high tech tanka sahibim. gübre olarak EI sistem dıy olarak kullanıyorum ve çok çok ucuza gübre işini hallediyorum.co2 işini 2. el bir tüp ile hallettim. yem zaten maliyet değil.su ise % 50 yapıyorum haftalık ama faturaya o kadar etki etmiyor. geriye kaldı ışık onuda bu işden anlayan grup içerisinde bitki için aydınlatma yapan birçok insan var onlara yaptırılabilirki bende onlara yaptırdım. ama asla ütopik rakamlar değilbu 20 30 k ışıklar kadar.ve gayette yeterli oluyor.tabi şahsım adına konuşuyorum ve bakacağınız bitkide çok önemli. ben her zorluktan bitkiye bakıyorum.
[QUOTE=CoryCory]
120 cm lik tank yapıyorsan en ucuz parçası zaten aydınlatması oluyor aslında zaten high tech bitkili için devasa bir tank 120x50x50 genelde yarışma boy tanklar oluyor. Zaman / fiyat yaptığınıza hatta ucuza bile geliyor. Büyük high tech tankların işletme maliyetleri gerçekten çok yüksek. Gübre,yem,bakım, katkı/su. Aldığınız led ise uzun yıllar boyunca sizinle kalıyor ve insanlar ne kadar önemli bir parça olduğunu atlıyor bence filtre ve aydınlatma bu işin 2 ana sütunu. 3. Ayak ise co2 Kalanı tamamen fasa fiso.[/QUOTE]
bu konuda tam size katılmıyorum. 135*55*50 high tech tanka sahibim. gübre olarak EI sistem dıy olarak kullanıyorum ve çok çok ucuza gübre işini hallediyorum.co2 işini 2. el bir tüp ile hallettim. yem zaten maliyet değil.su ise % 50 yapıyorum haftalık ama faturaya o kadar etki etmiyor. geriye kaldı ışık onuda bu işden anlayan grup içerisinde bitki için aydınlatma yapan birçok insan var onlara yaptırılabilirki bende onlara yaptırdım. ama asla ütopik rakamlar değilbu 20 30 k ışıklar kadar.ve gayette yeterli oluyor.tabi şahsım adına konuşuyorum ve bakacağınız bitkide çok önemli. ben her zorluktan bitkiye bakıyorum.
Chihiros B Serisi Vs Creaqua Slimline Flex
30 k ledmi olur ya çok pahalı arkadaş
30 k ledmi olur ya çok pahalı arkadaş
Sakal Yosunu
Merhaba arkadaşlar 350 litre oturmuş bir tanka sahibim içerisinde çeşitli bitkiler ve balıklar bulunmaktadır. ama ne yaptıysam sakal yosunundan kurtulamadım. ne yapmam gerekiyor yardım ediniz.haftalık besin programım ve akvaryumumu sizinle paylaşıyorum neyi eksik yapıyorum bilmiyorum.
tüplü co2 kullanıyorum ve indikatör hep açık yeşilde 7 24 olarak veriyorum gazı. NİXA SOLVE ürününü kullandım tüm sakal yosunlar beazlayıp yok oldu ama 1 2 hafta içinde tekrar çıktılar ayrıca camda her gün yeşil nokta gibi yosunlarda çıkıyor
Canlı Türleri: zebra - transgenetik- tetrazon- buz balığı-çöpçü- nerite salyangoz-labio- CAE-otocat-moli
Bitki Türleri:karışık
Tankın Yaşı: 1 yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra ex 1500 dış filtre ve 3 farklı aydınlatma armatürk smd (108 w) power led spectrum(51 w) bant armatür smd( 80 w)
Tasarım ve Dekorasyon: kaya ve dal
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/240920251400321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/081020252033561.jpg[/IMG][EDIT]ufukkisikk,2025-10-08 20:52:23[/EDIT]
[QUOTE=ufukkisikk]
Merhaba arkadaşlar 350 litre oturmuş bir tanka sahibim içerisinde çeşitli bitkiler ve balıklar bulunmaktadır. ama ne yaptıysam sakal yosunundan kurtulamadım. ne yapmam gerekiyor yardım ediniz.haftalık besin programım ve akvaryumumu sizinle paylaşıyorum neyi eksik yapıyorum bilmiyorum.
tüplü co2 kullanıyorum ve indikatör hep açık yeşilde 7 24 olarak veriyorum gazı. NİXA SOLVE ürününü kullandım tüm sakal yosunlar beazlayıp yok oldu ama 1 2 hafta içinde tekrar çıktılar ayrıca camda her gün yeşil nokta gibi yosunlarda çıkıyor
Canlı Türleri: zebra - transgenetik- tetrazon- buz balığı-çöpçü- nerite salyangoz-labio- CAE-otocat-moli
Bitki Türleri:karışık
Tankın Yaşı: 1 yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra ex 1500 dış filtre ve 3 farklı aydınlatma armatürk smd (108 w) power led spectrum(51 w) bant armatür smd( 80 w)
Tasarım ve Dekorasyon: kaya ve dal
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/240920251400321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/081020252033561.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba arkadaşlar 350 litre oturmuş bir tanka sahibim içerisinde çeşitli bitkiler ve balıklar bulunmaktadır. ama ne yaptıysam sakal yosunundan kurtulamadım. ne yapmam gerekiyor yardım ediniz.haftalık besin programım ve akvaryumumu sizinle paylaşıyorum neyi eksik yapıyorum bilmiyorum.
tüplü co2 kullanıyorum ve indikatör hep açık yeşilde 7 24 olarak veriyorum gazı. NİXA SOLVE ürününü kullandım tüm sakal yosunlar beazlayıp yok oldu ama 1 2 hafta içinde tekrar çıktılar ayrıca camda her gün yeşil nokta gibi yosunlarda çıkıyor
Canlı Türleri: zebra - transgenetik- tetrazon- buz balığı-çöpçü- nerite salyangoz-labio- CAE-otocat-moli
Bitki Türleri:karışık
Tankın Yaşı: 1 yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra ex 1500 dış filtre ve 3 farklı aydınlatma armatürk smd (108 w) power led spectrum(51 w) bant armatür smd( 80 w)
Tasarım ve Dekorasyon: kaya ve dal
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/240920251400321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/081020252033561.jpg[/IMG][EDIT]ufukkisikk,2025-10-08 20:52:23[/EDIT]
[QUOTE=ufukkisikk]
Merhaba arkadaşlar 350 litre oturmuş bir tanka sahibim içerisinde çeşitli bitkiler ve balıklar bulunmaktadır. ama ne yaptıysam sakal yosunundan kurtulamadım. ne yapmam gerekiyor yardım ediniz.haftalık besin programım ve akvaryumumu sizinle paylaşıyorum neyi eksik yapıyorum bilmiyorum.
tüplü co2 kullanıyorum ve indikatör hep açık yeşilde 7 24 olarak veriyorum gazı. NİXA SOLVE ürününü kullandım tüm sakal yosunlar beazlayıp yok oldu ama 1 2 hafta içinde tekrar çıktılar ayrıca camda her gün yeşil nokta gibi yosunlarda çıkıyor
Canlı Türleri: zebra - transgenetik- tetrazon- buz balığı-çöpçü- nerite salyangoz-labio- CAE-otocat-moli
Bitki Türleri:karışık
Tankın Yaşı: 1 yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra ex 1500 dış filtre ve 3 farklı aydınlatma armatürk smd (108 w) power led spectrum(51 w) bant armatür smd( 80 w)
Tasarım ve Dekorasyon: kaya ve dal
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/240920251400321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/081020252033561.jpg[/IMG][/QUOTE]
275 Litre Akvaryum İçin Filtrasyon Seçenekleri
[QUOTE=K0L0Ni]
Şelale aparatı su yüzeyine vereceği için ses olması kaçınılmaz. Bence şelale yerine direkt suyun içinden akıntı oluşturacak şekilde verin temiz suyu. Temiz suyun geldiği noktaya hava taşı koyarsanız hava tüm tanka dağılır.[/QUOTE]
şelale aparatı kullanıyorum. ayar yapılabildiği için. suyun üstüne çıkmayacak ama su yüzeyinde hareket sağlayacak şekilde ayarlıyorum ve sonuç 0 ses, 1 damla su sesi bile yok ( dış filtre )
[QUOTE=K0L0Ni]
Şelale aparatı su yüzeyine vereceği için ses olması kaçınılmaz. Bence şelale yerine direkt suyun içinden akıntı oluşturacak şekilde verin temiz suyu. Temiz suyun geldiği noktaya hava taşı koyarsanız hava tüm tanka dağılır.[/QUOTE]
şelale aparatı kullanıyorum. ayar yapılabildiği için. suyun üstüne çıkmayacak ama su yüzeyinde hareket sağlayacak şekilde ayarlıyorum ve sonuç 0 ses, 1 damla su sesi bile yok ( dış filtre )
275 Litre Akvaryum İçin Filtrasyon Seçenekleri
[QUOTE=koraykbl]Sump eklenebilir. Şahsen 280lt akvaryumda bende kullanmaktayım ve gayet memnunum. Hattabyanında birde akvaryumklübü sitesinde satılan baktohamburg köşe pipoyu alırsanız ve kafa motoru ile çalıştırırsanız ciddi mada güzel temizlik yapıyor. Reklam değil kullandığım için diyorum. Hatta tek başına yettiğide söylenmekte ama ben ek takviye olarak kullanıyorum ona rağmen sumptan fazla bakteri topluyor.[/QUOTE]
peki köşe pipo filtremi iyi yoksa dış filtremi? pipolara hava motoru lazım hem motor sesi hemde suda çıkacak baloncuk sesi oluyor. ses sevmeyen arkadaşlar için bir işkence olduğunu düşünüyorum.bende tetra ex 1500 dış filtre var çalıştığını bile anlamıyorum okadar sessiz. ama pipo ile dış filtrenin akvaryumuz temizlemesi açısından karşılaştırmasını bilmiyorum yorumlarınızı bekliyorum[EDIT]ufukkisikk,2025-09-29 15:28:06[/EDIT]
[QUOTE=koraykbl]Sump eklenebilir. Şahsen 280lt akvaryumda bende kullanmaktayım ve gayet memnunum. Hattabyanında birde akvaryumklübü sitesinde satılan baktohamburg köşe pipoyu alırsanız ve kafa motoru ile çalıştırırsanız ciddi mada güzel temizlik yapıyor. Reklam değil kullandığım için diyorum. Hatta tek başına yettiğide söylenmekte ama ben ek takviye olarak kullanıyorum ona rağmen sumptan fazla bakteri topluyor.[/QUOTE]
peki köşe pipo filtremi iyi yoksa dış filtremi? pipolara hava motoru lazım hem motor sesi hemde suda çıkacak baloncuk sesi oluyor. ses sevmeyen arkadaşlar için bir işkence olduğunu düşünüyorum.bende tetra ex 1500 dış filtre var çalıştığını bile anlamıyorum okadar sessiz. ama pipo ile dış filtrenin akvaryumuz temizlemesi açısından karşılaştırmasını bilmiyorum yorumlarınızı bekliyorum[EDIT]ufukkisikk,2025-09-29 15:28:06[/EDIT]
Tanganyika : Amatör Dokunuş
Bitkilerdeki sakal yosunu ne oldu. hallettinizmi size güzel tavsiyem var .bendede sakal yosunu vardı . nixa solve kullandım şırınga ile bastım üstüne .şuan yosunlar bembeyaz oldu. öldüler.ama duruyorlar hala, yavaş yavaş çözünüp gidecekler
Bitkilerdeki sakal yosunu ne oldu. hallettinizmi size güzel tavsiyem var .bendede sakal yosunu vardı . nixa solve kullandım şırınga ile bastım üstüne .şuan yosunlar bembeyaz oldu. öldüler.ama duruyorlar hala, yavaş yavaş çözünüp gidecekler
350 Litre 135*55*50
[QUOTE=Orhan76]
Güzel, estetik bir akvaryum olmuş elinize sağlık. Dikkatimi çeken balıklarınızdan tetrazon oldu, zira bir çok yerde okuduğum kadarıyla (kendim tecrübe etmedim ama) çoğunlukla saldırgan bir tür olduğu diğer balıklarla beraber bakılamayacağı yönündeydi öyle görünüyor ki siz bir şekilde tankınızda barış ortamını sağlamışsınız. Yukarda @fishhyy de dikkatini çektiği gibi ben de o sol taraftaki patika görüntüsünü oldukça beğendim. O yola biraz daha vurgu yapmak için belki yine arkadaşımızın dediği gibi yolun sağ sol kenarlarına biraz taşlar ve zeminde CO2 olmadan bakabileceğiniz çim halı gibi görüntü verebilecek basit low tech bitkiler düşünebilirsiniz. Aklıma ilk gelenler Sagittaria subulata, Marsilea hirsuta ve Hydrocotyle sp japan (tripartia). Bunlar hem CO2 istemez hem de düşük ışık seviyelerinde bile oldukça güzel serpilip gelişirler. Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
çok teşekkür ederim. evet 3 adet tetrazon var ama akvaryumumu uzun zamandır izliyorum hiç kavga eden yok barış içinde yüzüyorlar hep beraber. o sol tarada daha da odaklanacağım. belki elimdeki ufak renkli taşlarla yol şeridi çizerim. zemine şuanda mini parvulla ektim ön kısma ama arka kısma dedğiniz gibi çok uzamayan basit bitki eklemek güzel olur
[QUOTE=Orhan76]
Güzel, estetik bir akvaryum olmuş elinize sağlık. Dikkatimi çeken balıklarınızdan tetrazon oldu, zira bir çok yerde okuduğum kadarıyla (kendim tecrübe etmedim ama) çoğunlukla saldırgan bir tür olduğu diğer balıklarla beraber bakılamayacağı yönündeydi öyle görünüyor ki siz bir şekilde tankınızda barış ortamını sağlamışsınız. Yukarda @fishhyy de dikkatini çektiği gibi ben de o sol taraftaki patika görüntüsünü oldukça beğendim. O yola biraz daha vurgu yapmak için belki yine arkadaşımızın dediği gibi yolun sağ sol kenarlarına biraz taşlar ve zeminde CO2 olmadan bakabileceğiniz çim halı gibi görüntü verebilecek basit low tech bitkiler düşünebilirsiniz. Aklıma ilk gelenler Sagittaria subulata, Marsilea hirsuta ve Hydrocotyle sp japan (tripartia). Bunlar hem CO2 istemez hem de düşük ışık seviyelerinde bile oldukça güzel serpilip gelişirler. Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
çok teşekkür ederim. evet 3 adet tetrazon var ama akvaryumumu uzun zamandır izliyorum hiç kavga eden yok barış içinde yüzüyorlar hep beraber. o sol tarada daha da odaklanacağım. belki elimdeki ufak renkli taşlarla yol şeridi çizerim. zemine şuanda mini parvulla ektim ön kısma ama arka kısma dedğiniz gibi çok uzamayan basit bitki eklemek güzel olur
350 Litre 135*55*50
[QUOTE=fishhyy]Çok güzel olmuş elinize sağlık. Çok beğendim akvaryum büyüdükçe görsel düzen zorlaşıyor bence. Siz gayet başarılı bir şekilde yapmışsınız. Yorum olsun diye söylüyorum akvaryumun odak noktası kökün soluna düşüyor hem arka plan bitkileri kısa denk gelmiş hem de boşluk var yol gibi. Stilinize en uygun tavsiye orayı taş veya bitki ile doldurmak olur. Ama ben böyle büyük akvaryum yapsaydım küçük çömleklerle köy kurar bitkileri de ağaç çalılık çim gibi kullanırdım. O yüzden herkesin kendi zevki [:D][/QUOTE]
çok teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun inşallah. evet sol taraf yol gibi oldur biraz. ama doğaçlama gelişti yol yapma niyetim yoktu. arka plan büyüdü şuan ve yolun arkasıda dolu oldu. ama kenarlarına dediğiniz gibi küçük taşlar koyularak tam yol havası verilebilir.
[QUOTE=fishhyy]Çok güzel olmuş elinize sağlık. Çok beğendim akvaryum büyüdükçe görsel düzen zorlaşıyor bence. Siz gayet başarılı bir şekilde yapmışsınız. Yorum olsun diye söylüyorum akvaryumun odak noktası kökün soluna düşüyor hem arka plan bitkileri kısa denk gelmiş hem de boşluk var yol gibi. Stilinize en uygun tavsiye orayı taş veya bitki ile doldurmak olur. Ama ben böyle büyük akvaryum yapsaydım küçük çömleklerle köy kurar bitkileri de ağaç çalılık çim gibi kullanırdım. O yüzden herkesin kendi zevki [:D][/QUOTE]
çok teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun inşallah. evet sol taraf yol gibi oldur biraz. ama doğaçlama gelişti yol yapma niyetim yoktu. arka plan büyüdü şuan ve yolun arkasıda dolu oldu. ama kenarlarına dediğiniz gibi küçük taşlar koyularak tam yol havası verilebilir.
350 Litre 135*55*50
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/240920251400321.jpg[/IMG]
Ölçüler: 135*55*50 350 litre
akvaryumum hakkında genel görüşleriniz almaktan memnun olurum :)
Canlı Türleri: zebra - transgenetik- tetrazon- buz balığı-çöpçü- vatoz- nerite salyangoz-labio- CAE-otocat-moli
Bitki Türleri:karışık
Tankın Yaşı: 1 yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra ex 1500 dış filtre ve 3 farklı aydınlatma armatürk smd (108 w) power led(51 w) bant armatür smd( 80 w)
Tasarım ve Dekorasyon: kaya ve dal[EDIT]ufukkisikk,2025-09-24 14:02:13[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/240920251400321.jpg[/IMG]
Ölçüler: 135*55*50 350 litre
akvaryumum hakkında genel görüşleriniz almaktan memnun olurum :)
Canlı Türleri: zebra - transgenetik- tetrazon- buz balığı-çöpçü- vatoz- nerite salyangoz-labio- CAE-otocat-moli
Bitki Türleri:karışık
Tankın Yaşı: 1 yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra ex 1500 dış filtre ve 3 farklı aydınlatma armatürk smd (108 w) power led(51 w) bant armatür smd( 80 w)
Tasarım ve Dekorasyon: kaya ve dal[EDIT]ufukkisikk,2025-09-24 14:02:13[/EDIT]
Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ?
[QUOTE=mrah]
Evet, ediyor. Neden markali gubrelerin aslinda ederinden fazla oldugunun aciklamasi bu zaten :). Stok solusyon hazirlarsaniz daha pratik olabilir. Ayrica, EI methodu icin onerilen tepe noktadaki degerlerde gubreleme yapacaksaniz bunun yuksek isik + CO2 ve bol bitkili bir tank icin oldugunu unutmayin. Tankiniz henuz cok yogun bitkili degilse onerilen degerlerin 1/3 - 1/2 civarinda gubreleme yapmak daha dogru olur.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/230920251601001.jpg[/IMG]
mevcut akvaryumum budur. yüksek ışığa ve sabit tüp co2 ye sahibim. kuru dozdan memnunum ya alıştım yani. eğer bitkin az dersen 1/ 2 ye indireyim tavsiyen nedir ?
[QUOTE=mrah]
Evet, ediyor. Neden markali gubrelerin aslinda ederinden fazla oldugunun aciklamasi bu zaten :). Stok solusyon hazirlarsaniz daha pratik olabilir. Ayrica, EI methodu icin onerilen tepe noktadaki degerlerde gubreleme yapacaksaniz bunun yuksek isik + CO2 ve bol bitkili bir tank icin oldugunu unutmayin. Tankiniz henuz cok yogun bitkili degilse onerilen degerlerin 1/3 - 1/2 civarinda gubreleme yapmak daha dogru olur.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/230920251601001.jpg[/IMG]
mevcut akvaryumum budur. yüksek ışığa ve sabit tüp co2 ye sahibim. kuru dozdan memnunum ya alıştım yani. eğer bitkin az dersen 1/ 2 ye indireyim tavsiyen nedir ?
SON MESAJLAR
- 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
bysmokin,
sina cen,
Ruchansuzen,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
BilalM.,
AquaVita,
OKIRATLI,
0rnn,
ercane,
lZer0l,
zen666,
Yasin034,
Jeveux,
Sungurr,
Çağatay Tozak,
DigitalPen,
Tnrfb,
osmandbnl,
Oquanus,
Ancalagon,
İnci Kefali,
ternapi,
Denizhann,
Makkaya,
Kınayu,
hakanmorcicek,
MCY4,
Meryemmm,
Street Parrot,
aupqua,
Kaangzkr,
nniiaa,
heserx,
syerli,
kaos402,
Aguamentist,
888starz_daSl,
kasim12,
eflatunaxoy,
HarunYILDIRIM,
emreemin,
Eldurmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
