ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
serkannn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
16
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Mart 2017 08:31
Son Ziyaret:
22 Haziran 2017 08:29
Toplam Mesaj:
32 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serkan USLU
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Green Teror
SON 10 MESAJI
Hobi Başlangıç Kkoi Ve İceman
Merhaba..
Bahsettiğiniz iki türü de besledim. Fakat aynı tankta beslemek bence çok yanlış. Koiler havuz balığıdır. Akvaryum ortamında beslemek için (eğer büyük çapta tankta beslenmeyecekse) uygun değildir. ıce man ile koi her açıdan farklı türlerdir. Yalnız ıce man e dönün derim. sağlıklı hobiler dilerim..
Merhaba..
Bahsettiğiniz iki türü de besledim. Fakat aynı tankta beslemek bence çok yanlış. Koiler havuz balığıdır. Akvaryum ortamında beslemek için (eğer büyük çapta tankta beslenmeyecekse) uygun değildir. ıce man ile koi her açıdan farklı türlerdir. Yalnız ıce man e dönün derim. sağlıklı hobiler dilerim..
Yavru Makinelerini Durduramıyorum :(
[QUOTE=Ahmet3422]Merhaba Serkan bey bendede bir çift green terör var ama daha yavru alamadım renkleri sizinki kadar canlı değil ve hiç kafa yapmadı balıkları nasıl yetiştirdiğiniz hakkında biraz bilgi verebilirmisiniz,su sıcaklığı? hangi yemleri kullandınız? Canlı yem verdinizmi? Verdiyseniz ne sıklıkta ve hangi canlı yemi kullandınız?su değişimi sıklığınız? Ve aklıma gelmeyen ekstra yaptığınız birşey oldumu?[/QUOTE]
Merhaba Ahmet bey..
Öncelikle şunu belirtmek isterim. Bu balıkları yavrudan alıp büyütmedim. İlanda gördüm ve çok hoşuma gittiği için yaklaşık 3 ay önce satın aldım. Bu zamana kadar hep malawi ve tanganyika beslemiş olmama rağmen amerikan hep içimde ukde olarak kalmıştı. ve dayanamayıp aldım..
Yem olarak;
1)Art Akua Silver Extra Etçil Anaç Yemi,
2)Rotifish Small Shrimps Kurutulmuş Karides,
3)TETRA PRO ALGAE CRISPS SPİRULİNALI CİPS BALIK YEMİ,
4)Nadiren de olsa solucan ve yumurta sarısı,
veriyorum.
Su değişimini, haftada bir kez 4/1 oranında sıcak suyu damacanada 2 gün dinlendirip yapıyorum. Suyun ısısı ise yavrulama döneminde 28-29, normal zamanda da 26 olarak sabitliyorum. Tankın içinde ise dışardan bulup getirdiğim asma kökü ve dallarını koydum. Mümkün oldukça da rahatsız etmemeye özen gösteriyorum. Umarım sizin balıklarınız da istediğiniz forma kavuşurlar.. sağlıklı hobileri dilerim..[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194930/090520171108501.jpg[/IMG][EDIT]saiqhoner,2017-05-09 11:09:03[/EDIT]
[QUOTE=Ahmet3422]Merhaba Serkan bey bendede bir çift green terör var ama daha yavru alamadım renkleri sizinki kadar canlı değil ve hiç kafa yapmadı balıkları nasıl yetiştirdiğiniz hakkında biraz bilgi verebilirmisiniz,su sıcaklığı? hangi yemleri kullandınız? Canlı yem verdinizmi? Verdiyseniz ne sıklıkta ve hangi canlı yemi kullandınız?su değişimi sıklığınız? Ve aklıma gelmeyen ekstra yaptığınız birşey oldumu?[/QUOTE]
Merhaba Ahmet bey..
Öncelikle şunu belirtmek isterim. Bu balıkları yavrudan alıp büyütmedim. İlanda gördüm ve çok hoşuma gittiği için yaklaşık 3 ay önce satın aldım. Bu zamana kadar hep malawi ve tanganyika beslemiş olmama rağmen amerikan hep içimde ukde olarak kalmıştı. ve dayanamayıp aldım..
Yem olarak;
1)Art Akua Silver Extra Etçil Anaç Yemi,
2)Rotifish Small Shrimps Kurutulmuş Karides,
3)TETRA PRO ALGAE CRISPS SPİRULİNALI CİPS BALIK YEMİ,
4)Nadiren de olsa solucan ve yumurta sarısı,
veriyorum.
Su değişimini, haftada bir kez 4/1 oranında sıcak suyu damacanada 2 gün dinlendirip yapıyorum. Suyun ısısı ise yavrulama döneminde 28-29, normal zamanda da 26 olarak sabitliyorum. Tankın içinde ise dışardan bulup getirdiğim asma kökü ve dallarını koydum. Mümkün oldukça da rahatsız etmemeye özen gösteriyorum. Umarım sizin balıklarınız da istediğiniz forma kavuşurlar.. sağlıklı hobileri dilerim..[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194930/090520171108501.jpg[/IMG][EDIT]saiqhoner,2017-05-09 11:09:03[/EDIT]
Yavru Makinelerini Durduramıyorum :(
[QUOTE=WubihCALE]
Size söyledim benimde aklıma geldi. Kendi akvaryumumda da deli danalar gibi dönen bir mp var bende yarın ısıyı düşürücem bakalım rahatlıyıcakmı adam. Bence erkekte durulacaktır sonuçta iç güdüsel olarak haraket eden canlılar. [/QUOTE]
Deneyelim görelim ozaman bakalim[:)] teşekürler tekrar
[QUOTE=WubihCALE]
Size söyledim benimde aklıma geldi. Kendi akvaryumumda da deli danalar gibi dönen bir mp var bende yarın ısıyı düşürücem bakalım rahatlıyıcakmı adam. Bence erkekte durulacaktır sonuçta iç güdüsel olarak haraket eden canlılar. [/QUOTE]
Deneyelim görelim ozaman bakalim[:)] teşekürler tekrar
Yavru Makinelerini Durduramıyorum :(
[QUOTE=Müptela]Yavrulari hemen ayirmayin onlarda yumurtlamayi birakip bir muddet daha yavrularina bakar boylece zaman gecmis olur aradan[/QUOTE]
Yavruları hemen ayirmiyorum zaten. Serbest yüzüşe gectikten sonra dişi iki hafta daha bakiyor. Ondan sonra ayiriyorum. Dişi erkeği hiç yaklaştırmiyor yanlarina
[QUOTE=JapoJupo]Yavrularını ücretsiz hediye edersiniz veya ufak bir ücret karşılığı satarsınız v.s. Sürekli yavruluyorlar balıklarım yorgun düşer vs. şeklinde düşünmeye gerek yok.Sonuçta bu hayvanlar doğada ne ise sağlıklı bir akvaryum ortamında da o şekilde yaşar.Kaliteli yemlerle ve iyi su değerlerinde besledikten sonra bırakın üresinler.Yavurlarını hemen ayırmazsınız biraz daha ötelemiş olursunuz bir sonraki üreme dönemini.[/QUOTE]
Akvaryumda erkek sürekli disinin dibinde ve sürekli eslesmeye zorluyor. Ama doğal ortamında da ayni sıklıkla zorlayip yavru verdigini pek sanmiyorum[:?]
[QUOTE=Müptela]Yavrulari hemen ayirmayin onlarda yumurtlamayi birakip bir muddet daha yavrularina bakar boylece zaman gecmis olur aradan[/QUOTE]
Yavruları hemen ayirmiyorum zaten. Serbest yüzüşe gectikten sonra dişi iki hafta daha bakiyor. Ondan sonra ayiriyorum. Dişi erkeği hiç yaklaştırmiyor yanlarina
[QUOTE=JapoJupo]Yavrularını ücretsiz hediye edersiniz veya ufak bir ücret karşılığı satarsınız v.s. Sürekli yavruluyorlar balıklarım yorgun düşer vs. şeklinde düşünmeye gerek yok.Sonuçta bu hayvanlar doğada ne ise sağlıklı bir akvaryum ortamında da o şekilde yaşar.Kaliteli yemlerle ve iyi su değerlerinde besledikten sonra bırakın üresinler.Yavurlarını hemen ayırmazsınız biraz daha ötelemiş olursunuz bir sonraki üreme dönemini.[/QUOTE]
Akvaryumda erkek sürekli disinin dibinde ve sürekli eslesmeye zorluyor. Ama doğal ortamında da ayni sıklıkla zorlayip yavru verdigini pek sanmiyorum[:?]
Yavru Makinelerini Durduramıyorum :(
[QUOTE=WubihCALE]Doğada olduğu gibi kadmeli olarak su sıcaklığını düşürseniz. Biolojik olarak yumurtlamanın önüne geçebilirmisiniz acaba. Bu süre zarfında yavrularıda sahiplendirmiş olursunuz.
Benim aklıma gelen bir fikir sadece.
Saygılar ikinci resimdeki anne ve yavrularada bayıldım maşallah.[/QUOTE]
Cevap verdiginiz icin tesekkur ederim. Benimde aklima geliyordu boyle bi yöntem fakat dişiyi durdurdum diyelim erkek de sicaklik degisimine uyup eşleşme isteginden vazgecer mi. Yoksa disiyi zorlamaya dewam mi eder[:?]
[QUOTE=WubihCALE]Doğada olduğu gibi kadmeli olarak su sıcaklığını düşürseniz. Biolojik olarak yumurtlamanın önüne geçebilirmisiniz acaba. Bu süre zarfında yavrularıda sahiplendirmiş olursunuz.
Benim aklıma gelen bir fikir sadece.
Saygılar ikinci resimdeki anne ve yavrularada bayıldım maşallah.[/QUOTE]
Cevap verdiginiz icin tesekkur ederim. Benimde aklima geliyordu boyle bi yöntem fakat dişiyi durdurdum diyelim erkek de sicaklik degisimine uyup eşleşme isteginden vazgecer mi. Yoksa disiyi zorlamaya dewam mi eder[:?]
Yavru Makinelerini Durduramıyorum :(
[QUOTE=mertcan_60]Anladim bir gun bulusma dilegiyle [:)][;)]Fovoriledim yavru gelisimleri takipteyim mutlu hobiler uzaktanda olsa tanistigima cok memnun oldum [/QUOTE]
Bende memnun oldum görüşmek üzere[:)]
[QUOTE=mertcan_60]Anladim bir gun bulusma dilegiyle [:)][;)]Fovoriledim yavru gelisimleri takipteyim mutlu hobiler uzaktanda olsa tanistigima cok memnun oldum [/QUOTE]
Bende memnun oldum görüşmek üzere[:)]
Yavru Makinelerini Durduramıyorum :(
Tekrar teşekkürler. Bakırköy
Tekrar teşekkürler. Bakırköy
Yavru Makinelerini Durduramıyorum :(
[QUOTE=mertcan_60]Gercekten mukemmel bakmissinoz resimleri gordukten sonra insallah yolum duser oralara [:O][:O][:O]
Tebrik edelim bence emeklerinizin karsiligini almissiniz [:nazar:][:nazar:][:nazar:][:nazar:][:iyi:][:)]
Ayrica yavrulara bakamam diye uzulmenizi anliyorum ve saygi duyuyorum ama galiba geriye dagitmaktan baska birsey kalmiyo ve gercektende siz türunüzü bulmussunuz degistirmeyin derim sizi yeniden tebrik ediyorum dedigim gibi yavrjulada mukemmel [:)][:x][:nazar:][/QUOTE]
İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Green terror lere olan bağlılığım bu çift sayesinde biraz daha arttı. Gercekten renk ve kalite konusunda mukemmeller[:nazar:][:nazar:]. Herzaman beklerim buyurun gelin[:)]
[QUOTE=mertcan_60]Gercekten mukemmel bakmissinoz resimleri gordukten sonra insallah yolum duser oralara [:O][:O][:O]
Tebrik edelim bence emeklerinizin karsiligini almissiniz [:nazar:][:nazar:][:nazar:][:nazar:][:iyi:][:)]
Ayrica yavrulara bakamam diye uzulmenizi anliyorum ve saygi duyuyorum ama galiba geriye dagitmaktan baska birsey kalmiyo ve gercektende siz türunüzü bulmussunuz degistirmeyin derim sizi yeniden tebrik ediyorum dedigim gibi yavrjulada mukemmel [:)][:x][:nazar:][/QUOTE]
İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Green terror lere olan bağlılığım bu çift sayesinde biraz daha arttı. Gercekten renk ve kalite konusunda mukemmeller[:nazar:][:nazar:]. Herzaman beklerim buyurun gelin[:)]
Yavru Makinelerini Durduramıyorum :(
[QUOTE=Ardaygn]
Baliklariniz asiri guzel ve saglikli .. yapicak bsy yok bence 2-3 cm olunca satabilirsiniz .. yem parasini cikartir en azindan,bence ayirmayin cifti.[/QUOTE]
Teşekkür ederim..[:iyi:]
[QUOTE=Ardaygn]
Baliklariniz asiri guzel ve saglikli .. yapicak bsy yok bence 2-3 cm olunca satabilirsiniz .. yem parasini cikartir en azindan,bence ayirmayin cifti.[/QUOTE]
Teşekkür ederim..[:iyi:]
Yavru Makinelerini Durduramıyorum :(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194930/080520171928351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194930/080520171928571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194930/080520171928351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194930/080520171928571.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
