ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Eylül 2018 16:34
Son Ziyaret:
31 Ocak 2019 19:26
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Qxar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Balikesir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Qxar
SON 8 MESAJI
Bu Lepistes Ne Zaman Doğurur
Lütfen bilgili biri üstteki soruma cevap verebilir mi
Lütfen bilgili biri üstteki soruma cevap verebilir mi
Bu Lepistes Ne Zaman Doğurur
Merhaba sitede fazladan konu açmamak için buraya yazıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182044341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182044521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182045381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182046401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182048061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182048341.jpg[/IMG]
Resimdeki sarı olan Moli ve balon Moli hamile mi öyleyse doğurmasına kaç gün var?
Merhaba sitede fazladan konu açmamak için buraya yazıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182044341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182044521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182045381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182046401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182048061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182048341.jpg[/IMG]
Resimdeki sarı olan Moli ve balon Moli hamile mi öyleyse doğurmasına kaç gün var?
Vatozlarıma Nasıl Bakmalıyım
[QUOTE=mdurgun]
Ben evcilal.com üzerinden alıyorum.Onun dışında ozelyem.com dan aldığımda oluyor.Alacağınız yemlere karar verdikten sonra, toplamı hangisinde daha ucuza geliyorsa oradan temin edebilirsiniz.Açık yem olarak hem ucuza gelir, hemde daha çeşitli yem elde edebilirsiniz.Son kullanma tarihlerini istemeyi de unutmayın, rica ederseniz poşetin üzerine eklerler.[/QUOTE]
Teşekkürler dediğiniz sitelere bakacağım
[QUOTE=mdurgun]
Ben evcilal.com üzerinden alıyorum.Onun dışında ozelyem.com dan aldığımda oluyor.Alacağınız yemlere karar verdikten sonra, toplamı hangisinde daha ucuza geliyorsa oradan temin edebilirsiniz.Açık yem olarak hem ucuza gelir, hemde daha çeşitli yem elde edebilirsiniz.Son kullanma tarihlerini istemeyi de unutmayın, rica ederseniz poşetin üzerine eklerler.[/QUOTE]
Teşekkürler dediğiniz sitelere bakacağım
Vatozlarıma Nasıl Bakmalıyım
[QUOTE=MD.mehmet][URL]https://www.akvaryum.com/ancistrus_sp_cuce_vatoz_-_boynuzlu_vatoz_tatlisur_58_312.asp[/URL]
Erkek dişi ayrımı yapmak için bence daha küçükler ergin hale geldiklerinde erkeklerde boynuz oluşuyor. Mutlaka saklanacakları birşeyler olması lazım söyledikleri gibi küp koyabileceğin gibi hindistan cevizi kabuğunu da düşünün derim ben akvaryuma daha çok yakıştığını daha doğal durduğunu düşünüyorum tabi zevkler ve renkler tartışılmaz. Hindistan cevizi kabuğu koyarsanız öncesinde mutlaka kaynatın suda birsüre bekletin çünkü salınım yapacaktır.[/QUOTE]
Bilgiler için teşekkür ederim şuanlık tankım küçük olduğunda Hindistan cevizi düşünmüyorum
[QUOTE=ceyh]Tuzu azaltmayın, hiç eklemeyin, bu bol arsenikle bir defada öldürmek mi, yoksa az az vererek uzun sürede öldürmek mi gibi.[/QUOTE]
Tuzu aslında az koyuyordum ama yinede değerlendireceğim teşekkürler
[QUOTE=wolfson]
Hocam 2. fotoğraftaki dişi ama diğer küpün altındaki takılandan emin olamıyorum ürkek sanırım bayağı onunda aynı şekilde ışığın altında bi fotoğrafı olsa net birşey söylemek mümkün vücut yapısı erkeğe benziyor ama yüzgeç ve yüz yapısını da görmek lazım [:)))]
Genelde bu boyutlarda belli oluyor vatozlar küçük değil sadece damızlık boya ulaşmamışlar.[/QUOTE]
Şuan diğeri fotoğraf çekilecek konumda değil olduğunda atacağım
[QUOTE=Etimesgut06][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208917/051020181510501.jpg[/IMG]
Bu da bir ornek. Hatta let go vb sitelerden daha önce almış su an satışa cikaranlardan uyguna da bulabilirsiniz belki kendi şehrinizde. Ben genelde 2. El ürünlere bakıyorum.[/QUOTE]
Fiyatlar hakkında araştırma yapacağım teşekkürler
[QUOTE=MD.mehmet][URL]https://www.akvaryum.com/ancistrus_sp_cuce_vatoz_-_boynuzlu_vatoz_tatlisur_58_312.asp[/URL]
Erkek dişi ayrımı yapmak için bence daha küçükler ergin hale geldiklerinde erkeklerde boynuz oluşuyor. Mutlaka saklanacakları birşeyler olması lazım söyledikleri gibi küp koyabileceğin gibi hindistan cevizi kabuğunu da düşünün derim ben akvaryuma daha çok yakıştığını daha doğal durduğunu düşünüyorum tabi zevkler ve renkler tartışılmaz. Hindistan cevizi kabuğu koyarsanız öncesinde mutlaka kaynatın suda birsüre bekletin çünkü salınım yapacaktır.[/QUOTE]
Bilgiler için teşekkür ederim şuanlık tankım küçük olduğunda Hindistan cevizi düşünmüyorum
[QUOTE=ceyh]Tuzu azaltmayın, hiç eklemeyin, bu bol arsenikle bir defada öldürmek mi, yoksa az az vererek uzun sürede öldürmek mi gibi.[/QUOTE]
Tuzu aslında az koyuyordum ama yinede değerlendireceğim teşekkürler
[QUOTE=wolfson]
Hocam 2. fotoğraftaki dişi ama diğer küpün altındaki takılandan emin olamıyorum ürkek sanırım bayağı onunda aynı şekilde ışığın altında bi fotoğrafı olsa net birşey söylemek mümkün vücut yapısı erkeğe benziyor ama yüzgeç ve yüz yapısını da görmek lazım [:)))]
Genelde bu boyutlarda belli oluyor vatozlar küçük değil sadece damızlık boya ulaşmamışlar.[/QUOTE]
Şuan diğeri fotoğraf çekilecek konumda değil olduğunda atacağım
[QUOTE=Etimesgut06][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208917/051020181510501.jpg[/IMG]
Bu da bir ornek. Hatta let go vb sitelerden daha önce almış su an satışa cikaranlardan uyguna da bulabilirsiniz belki kendi şehrinizde. Ben genelde 2. El ürünlere bakıyorum.[/QUOTE]
Fiyatlar hakkında araştırma yapacağım teşekkürler
Vatozlarıma Nasıl Bakmalıyım
[QUOTE=Etimesgut06]Akvaryumculara gidersen iz 5 veya 10 tl ye vatoz küpü bulabilirsiniz.akvaryuma uygun olan 1 tanesini alabilirsiniz[/QUOTE]
Ben o beyazı 20tl ye almıştım şimdi kazıklandığımı düşünmeye başladım bunun dışında şekil olarak küpleri nasıl almalıyım sizce
[QUOTE=wolfson]Ayrı ayrı yakın çekim fotoğraf ekleyebilirmisiniz hocam.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/041020182217011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/041020182217181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/041020182218031.jpg[/IMG]
Biri poz verdi çekebildim diğeri göründüğü gibi küpün içine değil altına girmiş çoğunlukla da oraya giriyor hala bu işin hikmetini anlayabilmiş değilim yardımcı olursanız sevinirim
[QUOTE=Etimesgut06]Akvaryumculara gidersen iz 5 veya 10 tl ye vatoz küpü bulabilirsiniz.akvaryuma uygun olan 1 tanesini alabilirsiniz[/QUOTE]
Ben o beyazı 20tl ye almıştım şimdi kazıklandığımı düşünmeye başladım bunun dışında şekil olarak küpleri nasıl almalıyım sizce
[QUOTE=wolfson]Ayrı ayrı yakın çekim fotoğraf ekleyebilirmisiniz hocam.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/041020182217011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/041020182217181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/041020182218031.jpg[/IMG]
Biri poz verdi çekebildim diğeri göründüğü gibi küpün içine değil altına girmiş çoğunlukla da oraya giriyor hala bu işin hikmetini anlayabilmiş değilim yardımcı olursanız sevinirim
Vatozlarıma Nasıl Bakmalıyım
[QUOTE=Etimesgut06]Beyaz dekoru şimdi farkettim.yanina 1 tane daha olsa sanki daha iyi olur 2. Çift de orayı kullanır.malum kapan yerini bırakmaz😁[/QUOTE]
Aslında bir tane daha almayı düşünüyorum ama şekil olarak en verimlisi hangisi emin değilim yardımcı olur musunuz[QUOTE=Sj Injection]Merhaba,
Boynuzlu Vatoz'a benziyor
Vatoz konusunda bildiğim çok net olarak aşırı oksijeni sevdikleridir.Su yüzeyinde dalgalanma yaratacak iç filtre ya da hava hortumu alıp 2 ayrı yere hava taşını koymanızı öneririm.
Kökleri çok severler.Driftwood,Mangrow,Yatı Kökü koyabilirsiniz.
Yem olarak;Tetra pro vegetable(Pul yem),Sera Spirulina Tabs (Yosun bitkisel Tablet)
Salata severler.4-5 cm uzunlugunda yarım salata atın.5-10 Dk gozlemleyıp bekleyin.Fazla durması durumunda suya salınım yapar.Hoş olmayan görüntü çıkabilir.
Akvaryum'dan çıkarın.
Hayırlı olsun.[/QUOTE]
Ben aslında akvaryumcudan cüce diye almıştım boynuzlu nun nasıl bir tür olduğunu bilmiyorum hava taşı almayı düşüneceğim kök içinse bu konuda Bilgi sahibi değilim hemde akvaryum hacminin küçük olduğunu düşünüyorum yeme gelince sera onips alacaktım ama şuan Farklı da olabilir diye düşünüyorum yorumunuz için teşekkürler
[QUOTE=wolfson]Vatozunuz dişi.[/QUOTE]
Acaba ikisinde mi yoksa biri mi dişi açıklar mısınız
[QUOTE=Etimesgut06]Beyaz dekoru şimdi farkettim.yanina 1 tane daha olsa sanki daha iyi olur 2. Çift de orayı kullanır.malum kapan yerini bırakmaz😁[/QUOTE]
Aslında bir tane daha almayı düşünüyorum ama şekil olarak en verimlisi hangisi emin değilim yardımcı olur musunuz[QUOTE=Sj Injection]Merhaba,
Boynuzlu Vatoz'a benziyor
Vatoz konusunda bildiğim çok net olarak aşırı oksijeni sevdikleridir.Su yüzeyinde dalgalanma yaratacak iç filtre ya da hava hortumu alıp 2 ayrı yere hava taşını koymanızı öneririm.
Kökleri çok severler.Driftwood,Mangrow,Yatı Kökü koyabilirsiniz.
Yem olarak;Tetra pro vegetable(Pul yem),Sera Spirulina Tabs (Yosun bitkisel Tablet)
Salata severler.4-5 cm uzunlugunda yarım salata atın.5-10 Dk gozlemleyıp bekleyin.Fazla durması durumunda suya salınım yapar.Hoş olmayan görüntü çıkabilir.
Akvaryum'dan çıkarın.
Hayırlı olsun.[/QUOTE]
Ben aslında akvaryumcudan cüce diye almıştım boynuzlu nun nasıl bir tür olduğunu bilmiyorum hava taşı almayı düşüneceğim kök içinse bu konuda Bilgi sahibi değilim hemde akvaryum hacminin küçük olduğunu düşünüyorum yeme gelince sera onips alacaktım ama şuan Farklı da olabilir diye düşünüyorum yorumunuz için teşekkürler
[QUOTE=wolfson]Vatozunuz dişi.[/QUOTE]
Acaba ikisinde mi yoksa biri mi dişi açıklar mısınız
Vatozlarıma Nasıl Bakmalıyım
[QUOTE=Etimesgut06][:nazar:][:nazar:]Merhaba öncelikle hayırlı olsun umarım güzel günler görürsünüz.😁[:iyi:]
Cinsiyetleri ile ilgili pek bir bilgim yok.uzerlerinde herhangi bir hastalık belirtisi görmedim.sizi sadece tuz konusunda uyaracagim bu balıklar tuzu sevmezler bundan sonra tuz kullanmayin su değişimlerinde.keyifli hobiler
Ayrıca vatozların girebileceği birkaç tane küp eklerseniz güzel olur .Google dan araştırabilirsiniz cesitleri[/QUOTE]
Öncelikle Teşekkürler tuz konusunda dikkatli olmaya çalışıyorum birde ortada duran beyazı vatoz küpü diye aldım sizce kullanışlı mı
[QUOTE=mdurgun]Şu anda fotoğraflardan dişi erkek ayırımını fark edememiş olmakla beraber 7-8 ay sonra damızlık boya geleceklerini düşünmekteyim.İlerleyen zamanlarda erkeklerin bıyıklanmasından dişi-erkek ayırımını yapabilirsiniz.(Cüce vatoz olduğunu tahmin ediyorum)
Akvaryum hacminiz çok küçük olduğundan çok fazla balık eklemenizi tavsiye etmem.
-Fotoğraflarda herhangi bir hastalık görünmüyor.Isıyı kış ayları için 24-26 derece aralığında tutmanızı tavsiye ederim.
-İnternette vatoz küpleri diye birçok satıcı- ürün vs. mevcut.Fakat bütçeniz kısıtlı ise kırmızı inşaat tuğlaları bölerek çok güzel kendinizde yuva yapabilirsiniz.Kendilerine saklanacak yer edinmeleri açısından bu tür yuvalar iyi olur.
-Kaya tuzu atmanızı kesinlikle önermem, bu balıklarda yarardan çok zarar getirir.(Vatozlar tuza karşı çok hassastırlar.)
-Yem konusuna gelince Tetra water mix gönül rahatlığıyla verebilirsiniz.Ayrıca vatozların bayılarak yediği Tetra Pro Algae(Pro vegetable diye de geçer), Sera Plankton(Bu protein içerikli), alırsanız daha iyi olur.Tetra pro algae ana öğün diyebilirim bu balıklar için.Extradan Tetra Pro Energy de öneririm.Bu yemlerin hepsini açık yem satan internet mağazalarından edinin.Kapalı kutu alırsanız çok pahalıya gelir sizin için.[/QUOTE]
Akvaryumda ısı 25ten düşmüyor küp olarak ortadaki beyazı kullanıyorum Kaya tuzunu az atıyorum yem tavsiyeleri için teşekkürler ama o internet mağazalarından da örnek verebilir misiniz
[QUOTE=Kınayu]Selamlar akvaryumunuz ve vatozlarınız hayırlı olsun güle güle bakın [:iyi:] [:nazar:]
Muhammed kardeşime katılıyorum Vatozlar tuza aşırı hassasiyet gösterirler vatoz olan akvaryumda bir daha kullanmayın eklemeyin [:(]
Bir iki küp fikride gayet mantıklı yuva tutmaları bakımından eğerki yavru almak istiyorsanız .
Yem olarak bu türe has markalı ürünlerin güzel yemleri vardır ayrıca salatalık havuç kırmızı biber gibi sebzelerde verebilirsiniz dönem dönem abartmamak kaydıyla [:iyi:] [/QUOTE]
Tuzu az atmaya çalışacağım küp olarak beyazı kullanıyorum sebzeleri kullanmayı düşüneceğim
[QUOTE=Etimesgut06][:nazar:][:nazar:]Merhaba öncelikle hayırlı olsun umarım güzel günler görürsünüz.😁[:iyi:]
Cinsiyetleri ile ilgili pek bir bilgim yok.uzerlerinde herhangi bir hastalık belirtisi görmedim.sizi sadece tuz konusunda uyaracagim bu balıklar tuzu sevmezler bundan sonra tuz kullanmayin su değişimlerinde.keyifli hobiler
Ayrıca vatozların girebileceği birkaç tane küp eklerseniz güzel olur .Google dan araştırabilirsiniz cesitleri[/QUOTE]
Öncelikle Teşekkürler tuz konusunda dikkatli olmaya çalışıyorum birde ortada duran beyazı vatoz küpü diye aldım sizce kullanışlı mı
[QUOTE=mdurgun]Şu anda fotoğraflardan dişi erkek ayırımını fark edememiş olmakla beraber 7-8 ay sonra damızlık boya geleceklerini düşünmekteyim.İlerleyen zamanlarda erkeklerin bıyıklanmasından dişi-erkek ayırımını yapabilirsiniz.(Cüce vatoz olduğunu tahmin ediyorum)
Akvaryum hacminiz çok küçük olduğundan çok fazla balık eklemenizi tavsiye etmem.
-Fotoğraflarda herhangi bir hastalık görünmüyor.Isıyı kış ayları için 24-26 derece aralığında tutmanızı tavsiye ederim.
-İnternette vatoz küpleri diye birçok satıcı- ürün vs. mevcut.Fakat bütçeniz kısıtlı ise kırmızı inşaat tuğlaları bölerek çok güzel kendinizde yuva yapabilirsiniz.Kendilerine saklanacak yer edinmeleri açısından bu tür yuvalar iyi olur.
-Kaya tuzu atmanızı kesinlikle önermem, bu balıklarda yarardan çok zarar getirir.(Vatozlar tuza karşı çok hassastırlar.)
-Yem konusuna gelince Tetra water mix gönül rahatlığıyla verebilirsiniz.Ayrıca vatozların bayılarak yediği Tetra Pro Algae(Pro vegetable diye de geçer), Sera Plankton(Bu protein içerikli), alırsanız daha iyi olur.Tetra pro algae ana öğün diyebilirim bu balıklar için.Extradan Tetra Pro Energy de öneririm.Bu yemlerin hepsini açık yem satan internet mağazalarından edinin.Kapalı kutu alırsanız çok pahalıya gelir sizin için.[/QUOTE]
Akvaryumda ısı 25ten düşmüyor küp olarak ortadaki beyazı kullanıyorum Kaya tuzunu az atıyorum yem tavsiyeleri için teşekkürler ama o internet mağazalarından da örnek verebilir misiniz
[QUOTE=Kınayu]Selamlar akvaryumunuz ve vatozlarınız hayırlı olsun güle güle bakın [:iyi:] [:nazar:]
Muhammed kardeşime katılıyorum Vatozlar tuza aşırı hassasiyet gösterirler vatoz olan akvaryumda bir daha kullanmayın eklemeyin [:(]
Bir iki küp fikride gayet mantıklı yuva tutmaları bakımından eğerki yavru almak istiyorsanız .
Yem olarak bu türe has markalı ürünlerin güzel yemleri vardır ayrıca salatalık havuç kırmızı biber gibi sebzelerde verebilirsiniz dönem dönem abartmamak kaydıyla [:iyi:] [/QUOTE]
Tuzu az atmaya çalışacağım küp olarak beyazı kullanıyorum sebzeleri kullanmayı düşüneceğim
Vatozlarıma Nasıl Bakmalıyım
Selamın aleyküm ben akvaryum hobisine yeni başladım.şuan 50 litrelik bir akvaryumum var.içine ilk gün tilki kuyruğu ektim 3.gün iki tane 4 cm ye çok yakın cüce vatoz (emin değilim) ekledim genel durum bu.sormak istediğim:
Vatozlar hangi cins
cinsiyetleri neler
Kaç aylıklar ve ne kadar sürede anaç olurlar
Elimde Tetra wafermix yem var birde sera o nips almayı düşünüyorum başka bir şey almalı mıyım
Başka bitki dikmeli miyim
Vatozlarda şuan beyaz benek gibi hastalık var mı
Suya 20 litrede bir avuç Kaya tuzu attım sorun olur mu
Başka tavsiyeleriniz ve düşünceleriniz neler
İlk genel görünüm iki üç birinci vatoz dört beş ikinci
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182039291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182039461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182040181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182040381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182040561.jpg[/IMG]
Tüm yorumlar için şimdiden teşekkürler saygılar...
Selamın aleyküm ben akvaryum hobisine yeni başladım.şuan 50 litrelik bir akvaryumum var.içine ilk gün tilki kuyruğu ektim 3.gün iki tane 4 cm ye çok yakın cüce vatoz (emin değilim) ekledim genel durum bu.sormak istediğim:
Vatozlar hangi cins
cinsiyetleri neler
Kaç aylıklar ve ne kadar sürede anaç olurlar
Elimde Tetra wafermix yem var birde sera o nips almayı düşünüyorum başka bir şey almalı mıyım
Başka bitki dikmeli miyim
Vatozlarda şuan beyaz benek gibi hastalık var mı
Suya 20 litrede bir avuç Kaya tuzu attım sorun olur mu
Başka tavsiyeleriniz ve düşünceleriniz neler
İlk genel görünüm iki üç birinci vatoz dört beş ikinci
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182039291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182039461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182040181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182040381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182040561.jpg[/IMG]
Tüm yorumlar için şimdiden teşekkürler saygılar...
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
