ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Mrtypc26
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
74
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Eylül 2018 14:07
Son Ziyaret:
21 Mart 2019 10:43
Toplam Mesaj:
150 [0.78 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
129 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Murat murat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Murat murat

SON 10 MESAJI

Zaman Ayarlı Priz
[QUOTE=YeniBalikciniz]Mühendis kafasıyla söylüyorum 0.00017 mlvolt elektrik harcar oda 1 amperin 47devirli biridir. Zaten bu tür kayıplar kablodan da kaynaklanır prizler zarar vermez [/QUOTE]çok teşekkür ederim tatmin edici cevap için
Sarı Prenses Üremesi Ve Ayrı Tanka Ayrılması
[QUOTE=Kurtubali]Merhaba arkadaşlar;

Sarı prensesler imin çiftleşme anına denk geldim ve siz değerli arkadaşlara bir kaç sorum olacaktı.
- Dişi sp lerin yumurtaları ağzına alması dün yani 18.03.2019 da oldu. Bugün baktığımda artık yumurta almıyordu. Bugün den sonra kaç gün beklemem ve gözlemem gerekir? ( Genelde 18-20 gün olarak biliyorum ama ilk yavru alacağım için sormak istedim. Yavruyu ben ilk alacağım daha önceden yavrulamış bir Sp bu arada)
- Dişi sp ne zaman ayırmam gerekli ana akvaryumdan? ( Ayırma sebebim 150 lt ve içinde 4 adet dişi Sp 2 adet erkek Sp ve 4 adet yavru beyaz prenses bulunması)
- Elimde dün hazırlamış olduğum 30 lt lik bir yavru akvaryumum var gerekli ekipmanlarım (Pipo filtre,ısıtıcı,kum kayalık,iç filtre) var ancak yavrulayacak Sp i ayırdığım yavru takın tabanında kum var kumu çıkartmalı mıyım?
- Aynı tankı yavrular için kullanmak istiyorum, bu tankta ne gibi değişiklikler yapmalıyım ? (30 lt olan tank)ayırmanıza gerek yok daha çok erken ayırırsanız strese girip yumurtaları atabilir.balığın ilk yumurta almasıysa müdahele etmeyin 18.günden sonra ayırın.ama damızlıksa 15.günden sonra kusturabilirsiniz.kusturma tecrübeniz yyoksa ellemeyin derim 18.gün ayırın


Teşekkür ederim.[/QUOTE]
Zaman Ayarlı Priz
[QUOTE=sobetta]1- Filtre 7/24 açık kalmalıdır, aç/kapa yapılmaz!

2- Zararı priz değil bence motorun debiyi kaldırmaması vermiştir.[/QUOTE]dış filtre zaten 24 saat açık iç filtrede gündüz belirli saatlerde açıp gece yatarken kapatıyorum.iç filtre de 24 saat diyorsanız bence geceleri kapatılmalı karanlıkta balıklar dinlenmeye geçiyor zaten.
Duboisi Yavrular 8 Aylık
[QUOTE=mehmetsahin12]

Akvaryum hacminiz nedir? Videoda Dar gibi görünüyor boyutları tropheus uzun tankları sever.[/QUOTE]Yazılan çizilenlere bakarsan dediğin doğrudur. Fakat imkanlar doğrultusunda ana baba ırkı sağlamsa gerekli şartları oluşturursanız ve düzenli ve kaliteli yemlerle beslerseniz bi sıkıntı olacağını sanmıyorum ve gördüğüm kadarıyla olmayacakta. Kendimden daha iyi baktığım kesin onlara. Bu arada tankım 100*50*50[EDIT]Mrtypc26,2019-03-18 19:58:21[/EDIT]
Duboisi Yavrular 8 Aylık
[IMG]https://youtu.be/NVoXrSMzqws[/IMG]benim son halim Fatih abi.hiç doymuyorlar maşallah.

[VID]https://youtu.be/NVoXrSMzqws[/VID]
Duboisi Yavrular 8 Aylık
[QUOTE=fma3280]

Sorma Murat kardeşim... Biraz da ertelemenin sebebi de bu kıyamamak. [:(] Evdekiler de razı gelmiyor. İşte yanık, cinsiyet fazlası filan diyorum, yok olmaz diyorlar. Hepsi ile bir duygusal bağ oluştu sanırım. [:)] Forumdan, çevremden tanıdık, balıklara hakkıyla ilgilenen dostlara hediye ederim artık. Sen den de bir güncelleme alalım, son durum nedir ?[/QUOTE]haklısın abi.bende 7. aya girdim 20 tane vardı bende dişi az çıkar diye gözüm doymadı aynı arkadaştan alıp 10 tane daha 4 aylık ekledim[:)]30 oldu kardeş kardeş büyüyorlar şimdi.haziran gibi ilk 20 taneden olan erkekleri ayırmam lazım.baktım ordan 2e8d çıktı hepsini verecem.kıyabilirsem tabi[:)]enyakın zamanda atarım abi video
Duboisi Yavrular 8 Aylık
[:)][QUOTE=fma3280]ınayu]Maşallah Maşallah kardeşim [:nazar:] [:nazar:] [:nazar:] Yanlız şu resimde balıklar sanki 40 fazla gibi duruyorlar. Benimkilerin bunların 2 katı sayı adette olacağını düşününce biraz abarttımmı diye düşünmekten almıyorum kendimi .Heralde 2 gruba bölmek zorunda kalabilirim ben bendekileri [:(],
Darısı bizim başımıza bakalım bende bu boya getireydim bir [:)]

Eyvallah Erhan Hocam...
Yavruyken de bana 40 adetten az gibi geliyordu, şimdi akvaryumu doldurmaya başladılar. [:)] Hiç şüphe yok, Sağlıklı bir şekilde boylandırırsın [:iyi:][/QUOTE]Maşallah.gelde şimdi dişi erkek ayır erkekleri ver.kıy bakalım kıyabilirsen.[:)]
Zaman Ayarlı Priz
[QUOTE=utkuulu]Ben kendim isik ve ic filtre icin kullaniyorum cok uzun zamandir, sorununuz priz ile alakali değildir. [/QUOTE]teşekkür ediyorum. Peki bu priz çalışır durumdayken extra elektrik harcarmı
Zaman Ayarlı Priz
Selamlar.250 litre akvaryumda büyük boy iç filtre kullanıyorum bu filtreyi zaman ayarlı priz kullanarak günün belli saatlerinde otomatik açıp kapatyordum.fakat filtrem bugün çalışır durumdayken birden bozuldu. Kablolarını kontrol ettim sıkıntı yok. Bi arkadaşım yüksek akımdan motor yanmıştır dedi. Acba bu zaman ayarlı prizlerin bi dezavanrajı olurmu.şimdi yeni iç filtre aldım ve tereddüt ediyorum zaman ayarlı prizi kullanmaya.
Sarı Prenses Kuma Sürtünme
[QUOTE=Cikletizm]
Yaptım Fakat Şuan Durgunlar , Balıkları İnceliyorum Renkli Çok Güzel Beyaz Benek Yok Dışkısı Normal Ama Neden Kuma Sürtünüyolar Anlamadım , Birde Kuma Sürtünmesi Azaldı Bugün. Simdi Sadece Kumu Kazdığı Bölgede Hareketsiz Duruyor.[/QUOTE]yemi fazla vermeyin 1 yemek kaşığıda kaya tuzunu akvaryumdan alacağınız suda eritip dökün bişey kalmaz.ayrıca 2d2e yerine 3 veya 4 dişi 1 erkek yapın.

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

KULLANICILAR

  • 357 Online Kullanıcı, 194 Üye

Online Kullanıcılar

WaveRider, Burakerkan34, oguzburcin, CERANOXE, tolga, Metal06, MrPePe, ceyh, akvartronik, Bursa Aqua Farm, omerhan, timucin78, ygtdml, BabySoul, KadirSpmz, Rainrain, ozgurtpcogl, Frt6565, Gtuncay, aybas, polar, samathana, stormare, Ulker, Kınayu, masmac, Azizemre, CelalKaya, RoIF, kursatufukcoskun, Noyes, mehmetemindinc, Sevgisamet, vheksgursoy, BurakAta, atakansenturk, tilkhy, Oguz77, Fırat murat, Fondip, serkantezel, enversen79, genom84, AmazonSever, Coconat, sonerr, hakanyuksel71, rikifat, Senfoni07, DTkadir, emrelver, GÖKHAN ÖZDEMİR, erakay, Muhammed kose, wilivil, Onurredd, alperpetshop, Ejder Günaydın, Halil14, umitulgen, 06recobaba06, SeFfAh, mesut alak, Ayabars, hanil, Erco64, metins, devrimdpt, BerkayÖzcan, gattar5050, dedem, Yulia, sina00, bursia, Laetacara, ProScotch, indianaconz, ormanlii, Clear, BerHatS, cyilmaz10, muratlart, mgkbrn, yebnahzugo, tammer, osman-01, sinanb85, ilkbaligimbetta, eskiyapar, secaflex, mehmetaydin, Engin BOZKURT, steady, ozksrt, ka2n, ferdiusta, icelebi, murats31, tanerberkgulec, XMOKX, ibrahim,07, erenaltınay, Aspet, anilyildiz, emretez, mad-boy, ternapi, TolgahanA, ozan_1903, Kemal17, mperk, Klazomenai, borani, tahaderin, alecozan, yns325, Bshkk, yabanci26, ErdiKaptan, celebi07, Emir0606, karavezir, hasansaid, Ufuq, Behzad, Fatih55, brkenginol, hepatik, AmazonDream, erdalakçay, sagha, otantikakvaryum, agbaglama, Shotokan, Emrah45, Sheyda27, brkygt, Hakanustun1, TSevil, mcetindas, karsahini, Serpent, sedat78, furkans67, mehmetsahin12, GMLIMONI, ferbay, i_gulistan, Büşra tln, Yunus YAŞAR, Kerimgenc, farukkaradogan, Black37, hkavkaci, Alidndr, muratdeg, Bettabeta, FurkanYnk, volkan81, 94mert94, Cihanturk, SaRCoPhiLiuS, Sukrugokay3, carrdesch, BlackGoat, gkhnbyhntpc, su dünyası, emreatik, gokberkgonenc, muratyarici, Heinzen, Mehmetpoad, selahattinfidan, Tughan, tatlisarap, Alikorkmaz13, viper_78, ozgurcee, lynx, K3r3m, BKAYA, Mete Bozoğulları, MurimuraT, tigertetra, beyazmurat53, UmitYilmaz, BURAK15, mıstık usta, Pholinmio, boragurcay, totaku, Csii, Kamerk, Yusuf günter, diaslayt,

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,620,351 Mesaj
  • 384,241 Konu
  • 91 Forum
  • 133,721 Forum Üyesi
  • 1,402 Özel Forum Üyesi
  • 28 Kıdemli Akvarist
  • 1,498 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.