ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
borasrml
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Eylül 2019 01:44
Son Ziyaret:
29 Eylül 2019 10:46
Toplam Mesaj:
17 [0.40 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
16 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Bora Sürmeli
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Elazig
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Bora Sürmeli

SON 10 MESAJI

Sump Bölmeleri?
Eğer sumpun içine sadece filtre malzemesi koyacaksanız 2 numara idealdir fakat ısıtıcı ve hava motoru koyacaksanız malzemelerle beraber 1 numara daha iyidir
30 Litrelik Yeni Akvaryuma Balık Tavsiyesi
Güzel bi kaya ve bitki dizaynı ile tetra türleri çok güzel olur.Sağlıklı hobiler.
64 Litreye Tür Tavsiyesi
Güzel bir kaya ve bitki dizaynı ile beraber Tetra türleri çok yakışacaktır.Sağlıklı hobiler.
300 Litre Tür Tavsiyesi
[QUOTE=Brothers] teksas midas ve gt vardı ne yazık ki midas teksasımı öldürdü . Elimde şuan 3 gt 1 midas var . Kafam bir yandan astronot yap sade diyor onu da bilmiyorum filtreleme konusunda vs verim alabilir miyim ? Bir de bitkilere zarar veren balık istemiyorum




Teşekkür ederim yardımcı oldunuz ama şöyle sorun var bulunduğum şehir balık açısından pek açık değil sıradan balıklar var . Discus satan yerlerde genelde 2 3 4 tane oluyor ve fiyatlarını inanılmaz pahalı veriyolar . O yüzden ona girersem işin içinden çıkamam gibi D[:)][/QUOTE]


Başka şehirden getirtebilirsiniz uygun fiyata toplu şekilde
300 Litre Tür Tavsiyesi
Uğraşacak zamanın varsa ve emeğimin karşılığını muhteşem bi güzellikle almak istiyorum diyorsan sana kesinlikle discus öneririm.8’li bi damızlık grubu veya damızlık altı grubu kurarsan eğer hem aralarından çift çıkar hem de akvaryum balıklarının en güzel türlerinden birine sahip olmuş olursun.Elimde kök vs. de var diyorsun çok güzel bi discus akvaryumu kurulabilir ama yavruya bulaşma derim.Umarım yardımcı olabilmişimdir, sağlıklı hobiler.
Balık Tavsiyesi İstiyorum !
Bence 60 litrede çok güzel tetralı Bitkili bir akvaryum kurabilirsiniz.Tetralar sürü balıkları oldukları için göze hoş gelirler.Tavsiye ederim.
Deniz Akvaryumu Kurmak
[QUOTE=Kamil009] Bişey değil.
umarım discuslar yavrular.[:)][/QUOTE]


umarım çok sağolun
Deniz Akvaryumu Kurmak
[QUOTE=Kamil009]Size sump için kafa motoru.
Protein skimmer.
Refraktometre.
Deniz akvaryumu için özel tuz.
Canlı kaya.
Mercan koyacaksan özel ışık.
Hassas terazi (tuzu ayarlamak için).
Vb malzemeler lazım olacaktır.
Eğer sık su değişimi yapma imkanın varsa ve az canlı koyarsan protein skimmer olmadan olacaktır.
Ve ilk olarak yapman gereken Mercan koyup koymayacagina karar vermen gerekir.

Az önce konuklarınıza baktım.
Bugün deniz akvaryumu istiyorum.
Dün diskus beslemek istiyorum demişsiniz bı karar verin.[/QUOTE]



discus akvaryumumu başarıyla kurdum ve deniz akvaryumu da kuracağım şimdi bahsettiğim akvaryuma. bunun karar ile ilgisi yok yeterli imkanım olduğu için her ikisine de yönelmek istedim bilgileriniz için teşekkürler
Deniz Akvaryumu Kurmak
Herkese iyi hobiler.Elimde kendinden sumplu 50 litre civarı bi ithal akvaryum var ve ben bunu Deniz akvaryumuna çevirmek istiyorum.Deniz akvaryumları konusunda tecrübem olmadığı için bu konuyu açma gereği duydum.Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
Discus Beslemek
[QUOTE=MOONLİGHT]
Babanız pet shop sahibi olsa ona bile inanmayın. Pet shop zaten benden gidecek diye üstüne düşmüyordur. Yoksa bırak dip çekimi yapmamayı haftada 1 yapsanız o balıklar sürünür. Hobide yeni değilim diyorsunuz peki niçin araştırmadan balık alma peşindesiniz. Bir tür başka bir türe benzemez ki. Aaa ben lepistes yavrulattim bee deyip akvaryumdan lepistes çıkartıp apisto koyamam. Ya da şimdi de karides deyip karides alamam. Ayrıca discus alayım onlar biraz bende dursun akvaryumu öyle yaptırayım diyorsunuz. Ilk akvaryumu yaptırıp, akvaryum oturduktan sonra balıkları almanızı öneririm. Balık almak bu hobice en son iş. Ondan önce yapılacak bir ton iş var. Saygılar.[/QUOTE]


Bilgileriniz için tekrar teşekkürler.Ben Elazığ’da yaşıyorum ve burada discus bulmak kolay değil hatta aksine yok burada.Ben de Bayadır araştırdım internette bir iki satıcı buldum ama hayvanların yolculuk boyunca bi o yana bi bu yana sallanması taraftarı değilim açıkçası.O yüzden bunlar satılmadan almak istiyorum zaten şu anda alacaklarım 1-2 ay önce 7 tane olarak tekrar aynı petshoptaydı.Satın alınmıştı tam ben alacakken satın alan adamın 2 tanesi eş tutmuş birbirini diğer 5 tanesini geri getirmiş. Yani burada bulunmuyor bu cins ve bulunsa da pek uzun süre kalmıyor aynı yerde.Hergün dip çekimi yapabilecek zamanım ve imkanım var düşüncenize saygı duyuyorum uygulayacağım.[EDIT]borasrml,2019-09-07 12:51:35[/EDIT]

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,770,957 Mesaj
  • 405,259 Konu
  • 91 Forum
  • 143,564 Forum Üyesi
  • 1,449 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,798 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.