ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
TerazisiBozuk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Mayıs 2020 15:53
Son Ziyaret:
25 Temmuz 2020 22:52
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ayşe
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ayşe
SON 6 MESAJI
Beta’nın Mutluluğu
[QUOTE=Nursun]
Gerekmedikçe ilaç ve kimyasal kullanmanız yarardan çok zarar getirir , bunlar yerine catappa yaprağı ,kızılağaç kozalağı ve kurumuş yapraklar kullanabilirsiniz ,hacim oldukca uygun zengin bir diyet ve uygun ortamla en iyi olanakları sunmuş olursunuz ,şu konuları incelemenizi ve okumanızı öneririm :
https://www.akvaryum.com/Forum/kurumus_yapraklarin_akvaryumda_kullanimi_k947750.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/beta_baligi_bakimi_k954539.asp[/QUOTE][QUOTE=Nursun]
Şu anki durumuna faydası olur mu diye düşündüm yoksa bende herhangi bir ilaç kullanmak istemiyorum kaliteli ve düzenli bir beslenmeyle toparlayabilirsem bende çok mutlu olurum. Aldığımdan beri kuyruğunda biraz küçülme var gibi geldi ama bu benim kuruntumda olabilir tabi 😅 önerilerinizi dikkate alıcam çok teşekkürler 🌸
[QUOTE=Nursun]
Gerekmedikçe ilaç ve kimyasal kullanmanız yarardan çok zarar getirir , bunlar yerine catappa yaprağı ,kızılağaç kozalağı ve kurumuş yapraklar kullanabilirsiniz ,hacim oldukca uygun zengin bir diyet ve uygun ortamla en iyi olanakları sunmuş olursunuz ,şu konuları incelemenizi ve okumanızı öneririm :
https://www.akvaryum.com/Forum/kurumus_yapraklarin_akvaryumda_kullanimi_k947750.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/beta_baligi_bakimi_k954539.asp[/QUOTE][QUOTE=Nursun]
Şu anki durumuna faydası olur mu diye düşündüm yoksa bende herhangi bir ilaç kullanmak istemiyorum kaliteli ve düzenli bir beslenmeyle toparlayabilirsem bende çok mutlu olurum. Aldığımdan beri kuyruğunda biraz küçülme var gibi geldi ama bu benim kuruntumda olabilir tabi 😅 önerilerinizi dikkate alıcam çok teşekkürler 🌸
Beta’nın Mutluluğu
[QUOTE=Beta_balik]Balığın formu çok düşük ve rengi soluk. İyi bir bakım şart, canlı yeme, su değişimine ve su sıcaklığına dikkat etmelisiniz.[/QUOTE][QUOTE=Nursun]Bu şekilde yan yatması normal değil , karın kısmında şişlik yada pullarda kabarıklık var mı ,ne sıklıkla bu hareketi yapıyor ,balığın daha net bir fotoğrafını ekleyebilir misiniz ?
Sera bakto tabs iç parazitte kullanılan bir yemdir hastalık haricinde bu yemi vermeyin (ayrıca yenmeyen yemler suyu bozar) , yerine en az 2-3 adet betta yemi ile beslemenizi öneririm (ocean nutrition betta pro,ocean nutrition betta pellets,nls betta formula,hikari betta bio gold,dennerle betta booster,tropical betta granulat,tropical betta soft line,tropical betta ,omega one betta pellets ,jbl novobetta,prodac betta food,tetra betta granules,tetra betta ,sera bettagran,dajana betta pellets,gemma betta)[/QUOTE]
Yukarıda iyi yüzerken dibe indiğinde yan yatma eğilimi var genelde, notlarımı aldım yarın ilk işim gidip sizlerinde söyldiğiniz yemlerden en az 2 tane almak. Pipo filtreyide düşünüyorum. Elma salyangozu ve bitkiler de şuan listemde ona daha iyi bir ortam sunmak istiyorum. Sizce Mikofish/ nitrofur (sanırım ikisi aynı şeylermiş) veya Sera Baktopur almalı mıyım herhangi bir faydası olur mu?
[QUOTE=Beta_balik]Balığın formu çok düşük ve rengi soluk. İyi bir bakım şart, canlı yeme, su değişimine ve su sıcaklığına dikkat etmelisiniz.[/QUOTE][QUOTE=Nursun]Bu şekilde yan yatması normal değil , karın kısmında şişlik yada pullarda kabarıklık var mı ,ne sıklıkla bu hareketi yapıyor ,balığın daha net bir fotoğrafını ekleyebilir misiniz ?
Sera bakto tabs iç parazitte kullanılan bir yemdir hastalık haricinde bu yemi vermeyin (ayrıca yenmeyen yemler suyu bozar) , yerine en az 2-3 adet betta yemi ile beslemenizi öneririm (ocean nutrition betta pro,ocean nutrition betta pellets,nls betta formula,hikari betta bio gold,dennerle betta booster,tropical betta granulat,tropical betta soft line,tropical betta ,omega one betta pellets ,jbl novobetta,prodac betta food,tetra betta granules,tetra betta ,sera bettagran,dajana betta pellets,gemma betta)[/QUOTE]
Yukarıda iyi yüzerken dibe indiğinde yan yatma eğilimi var genelde, notlarımı aldım yarın ilk işim gidip sizlerinde söyldiğiniz yemlerden en az 2 tane almak. Pipo filtreyide düşünüyorum. Elma salyangozu ve bitkiler de şuan listemde ona daha iyi bir ortam sunmak istiyorum. Sizce Mikofish/ nitrofur (sanırım ikisi aynı şeylermiş) veya Sera Baktopur almalı mıyım herhangi bir faydası olur mu?
Beta’nın Mutluluğu
[QUOTE=Beta_balik]Rotifish benim duymadığım ama kalitel birr marka, kullanabilirsiniz ama yanına mutlaka ek olarak yem alın. Sera bakto yemi hakkında aşağıdaki linke göz gezdirebilirsiniz,
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/sera_bakto_tabs_kullana_var_mi_k743243.asp[/URL]
Lav kırığı alacaksanız üstünü kumla örtün bence, iri taneli taban malzemesi kullanmaktan kaçının. Ya dediğin gibi üstünü örtün yada dere kumu, manado, bazalt vb. kumları kullanın.
İlk önce ışıklandırmayı halletmenizi öneririm. Led ampul öneriliyor bu konuda, uygun watt bir ampul alıp onu kullanabilirsiniz.
Balığınızın fotoğrafı var mı? Dipte yatması ve yem yememesi pek iyi değil de.[/QUOTE]
Hayır yem yiyor sadece eskisi gibi iştahlı olarak atlamıyordu yeme ama sanırım düzeldi yem konusunda şuanda :) alıntı yaptığınız linkide daha önce okumuştum (Günlerdir burda o forum senin bu forum benim dolaşıyorum da :) ) ama bahsettiğim sorunun cevabını orda bulamadım sera bakto tabs ı suyun Üstüne bırakıyorum ama hemen çözülüp dibe çöktüğü için onu bulup yemesi biraz zaman alıyor sanırım ve dipten olunca zor yiyebiliyor. (Minik minikte olsa sonuçta yiyebiliyor diye çok büyük bir sorun yapmadım )
Fotoğraflarını yükledim, dipteki taşları ve kabukları yarın tamamen çıkarmayı düşünüyorum. Petshoptan kum ve bitki almaya gideceğim çünkü yarın onları yerleştirirkende bi rahatsız edeceğim için ikisini de tek seferde yapıp Balığımı çok sarsmak istemiyorum. Yüzmesinde veya hareketlerinde herhangi bi yavaşlık yok aslında ama dibe indiğinde son iki fotoğraftaki gibi duruyor ve benim kafama takılan şeyde bu sanırım bi sorunu var ama çözüm getiremedim henüz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/030520201536181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/030520201536211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/030520201536251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/030520201536291.jpg[/IMG]
[QUOTE=Beta_balik]Rotifish benim duymadığım ama kalitel birr marka, kullanabilirsiniz ama yanına mutlaka ek olarak yem alın. Sera bakto yemi hakkında aşağıdaki linke göz gezdirebilirsiniz,
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/sera_bakto_tabs_kullana_var_mi_k743243.asp[/URL]
Lav kırığı alacaksanız üstünü kumla örtün bence, iri taneli taban malzemesi kullanmaktan kaçının. Ya dediğin gibi üstünü örtün yada dere kumu, manado, bazalt vb. kumları kullanın.
İlk önce ışıklandırmayı halletmenizi öneririm. Led ampul öneriliyor bu konuda, uygun watt bir ampul alıp onu kullanabilirsiniz.
Balığınızın fotoğrafı var mı? Dipte yatması ve yem yememesi pek iyi değil de.[/QUOTE]
Hayır yem yiyor sadece eskisi gibi iştahlı olarak atlamıyordu yeme ama sanırım düzeldi yem konusunda şuanda :) alıntı yaptığınız linkide daha önce okumuştum (Günlerdir burda o forum senin bu forum benim dolaşıyorum da :) ) ama bahsettiğim sorunun cevabını orda bulamadım sera bakto tabs ı suyun Üstüne bırakıyorum ama hemen çözülüp dibe çöktüğü için onu bulup yemesi biraz zaman alıyor sanırım ve dipten olunca zor yiyebiliyor. (Minik minikte olsa sonuçta yiyebiliyor diye çok büyük bir sorun yapmadım )
Fotoğraflarını yükledim, dipteki taşları ve kabukları yarın tamamen çıkarmayı düşünüyorum. Petshoptan kum ve bitki almaya gideceğim çünkü yarın onları yerleştirirkende bi rahatsız edeceğim için ikisini de tek seferde yapıp Balığımı çok sarsmak istemiyorum. Yüzmesinde veya hareketlerinde herhangi bi yavaşlık yok aslında ama dibe indiğinde son iki fotoğraftaki gibi duruyor ve benim kafama takılan şeyde bu sanırım bi sorunu var ama çözüm getiremedim henüz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/030520201536181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/030520201536211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/030520201536251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/030520201536291.jpg[/IMG]
Beta’nın Mutluluğu
Midyeyle elma salyangozu arasında kaldım şimdide ama bunu mutlaka dikkate alıcam çok teşekkürler 🎈
Midyeyle elma salyangozu arasında kaldım şimdide ama bunu mutlaka dikkate alıcam çok teşekkürler 🎈
Beta’nın Mutluluğu
Öncelikle her birinize tek tek teşekkür ederim çok işime yarar bilgiler edindim,mutluyum :)
@Beta_balik Daha çok yeni fanustan akvaryuma geçtiğimiz için hem benim bu konudaki acemiliğim hemde balığımın zıpırlıklarıyla sanırım kendisi strese girdi. Balığı aldığım petshop sahibi görseldeki yemi bana Beta yemi olarak verdi ve üzerinde de Beta yazdığı için ona ait bir yem olduğunu düşünüyorum ama belki bilindik değildir, en kısa sürede başka yemlerden almaya çalışacağım. Sanırım stresten (ki umarım sadece o yüzdendir) verdiğim kuru yemlere karşı isteksiz yani en sonunda yiyor ama eskisi gibi yemi beklemiyor öyle.. Bende o yüzden Sera Bakto yemine başvurmak istedim. Onda da sorun yaşıyorum zaten,yemin yapısı yüzünde suya attığım gibi dibe çöküp dağılmaya başlıyor. Normalde balığım hep yüzeyden beslendiği için Sera Bakto yu yemekte zorlandı yere gidip kırıntıları toplamaya çalışıyor buna bi çözüm düşünmeye çalışıyorum şuanda.
Dediğim gibi her şey daha çok yeni o yüzden sıfırdan ve sağlam başlamak istiyorum şuan içinde adını veya özelliğini bilmediğim petshoptan alınan küçük taşlarım var. Lav kırığı almayı düşünüyorum ama bitkiler için nasıl olur diye araştırıyorum.Işığımda henüz yok o yüzden ışık hassasyeti olmadığını okuduğum Java moss ve anubias ı düşünmüştüm ama söylediğiniz bitkilerde gerçekten çok hoş, ayrıca paylaştığınız tasarımlarada hayran oldum güzel bir ilham kaynağı oldu. Bu arada balığım paylaştığınız 5. tanktaki balık gibi dibe indiği anda sağa doğru yatıyor, nedeni ne olabilir sizce?
(Hindistan Cevizi kabuklarını şu noktada görsellikten ziyade saklanıp güvende hissedebileceği bir ortamı olsun diye yerleştirdim, içerideki taşlar ve kabukları tencerede sirkeli suyla kaynatıp belli süre beklettikten sonra iyice durulayıp akvaryuma koydum ama onlardan kaynaklanan bir sorun olabilir mi?)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/020520201816331.jpg[/IMG]
Öncelikle her birinize tek tek teşekkür ederim çok işime yarar bilgiler edindim,mutluyum :)
@Beta_balik Daha çok yeni fanustan akvaryuma geçtiğimiz için hem benim bu konudaki acemiliğim hemde balığımın zıpırlıklarıyla sanırım kendisi strese girdi. Balığı aldığım petshop sahibi görseldeki yemi bana Beta yemi olarak verdi ve üzerinde de Beta yazdığı için ona ait bir yem olduğunu düşünüyorum ama belki bilindik değildir, en kısa sürede başka yemlerden almaya çalışacağım. Sanırım stresten (ki umarım sadece o yüzdendir) verdiğim kuru yemlere karşı isteksiz yani en sonunda yiyor ama eskisi gibi yemi beklemiyor öyle.. Bende o yüzden Sera Bakto yemine başvurmak istedim. Onda da sorun yaşıyorum zaten,yemin yapısı yüzünde suya attığım gibi dibe çöküp dağılmaya başlıyor. Normalde balığım hep yüzeyden beslendiği için Sera Bakto yu yemekte zorlandı yere gidip kırıntıları toplamaya çalışıyor buna bi çözüm düşünmeye çalışıyorum şuanda.
Dediğim gibi her şey daha çok yeni o yüzden sıfırdan ve sağlam başlamak istiyorum şuan içinde adını veya özelliğini bilmediğim petshoptan alınan küçük taşlarım var. Lav kırığı almayı düşünüyorum ama bitkiler için nasıl olur diye araştırıyorum.Işığımda henüz yok o yüzden ışık hassasyeti olmadığını okuduğum Java moss ve anubias ı düşünmüştüm ama söylediğiniz bitkilerde gerçekten çok hoş, ayrıca paylaştığınız tasarımlarada hayran oldum güzel bir ilham kaynağı oldu. Bu arada balığım paylaştığınız 5. tanktaki balık gibi dibe indiği anda sağa doğru yatıyor, nedeni ne olabilir sizce?
(Hindistan Cevizi kabuklarını şu noktada görsellikten ziyade saklanıp güvende hissedebileceği bir ortamı olsun diye yerleştirdim, içerideki taşlar ve kabukları tencerede sirkeli suyla kaynatıp belli süre beklettikten sonra iyice durulayıp akvaryuma koydum ama onlardan kaynaklanan bir sorun olabilir mi?)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/020520201816331.jpg[/IMG]
Beta’nın Mutluluğu
Herkese merhaba,
Bir süredir fanusta baktığım ve uzun vicdan azaplarından sonra geniş bir akvaryuma (yaklaşık 50 lt) aldığım taç kuyruk beta balığım var. Onun mutlu olmasını istiyorum. Şuan akvaryumda bir adet ısıtıcım Hindistan cevizi kabuklarım ve 2-3 adet Orta boy taşım var. Rotifish premium ile arada sera bakto ve kan kurduyla besleme yapıyorum. Yaptığım araştırmalar sonucunda bitkili bir ortam sevdiklerini öğrendim çok bilgim olmadığı için Java moss ve Anubias a bakabileceğimi sanıyorum. Ancak herhangi bir filtrem yok. Birinci sorum Betaların filtresiz yaşadığını okudum ama kaliteli bi yaşam için filtre almalı mıyım? İkincisi akvaryuma midye koymak istiyorum sizce betam veya midye için bir sorun olur mu? Ve son olarakta akvaryuma aktarırken stres yapan betamın sağlıklı ve mutlu olması için neler yapabilirim ?
Şimdiden teşekkürler 🌸
Herkese merhaba,
Bir süredir fanusta baktığım ve uzun vicdan azaplarından sonra geniş bir akvaryuma (yaklaşık 50 lt) aldığım taç kuyruk beta balığım var. Onun mutlu olmasını istiyorum. Şuan akvaryumda bir adet ısıtıcım Hindistan cevizi kabuklarım ve 2-3 adet Orta boy taşım var. Rotifish premium ile arada sera bakto ve kan kurduyla besleme yapıyorum. Yaptığım araştırmalar sonucunda bitkili bir ortam sevdiklerini öğrendim çok bilgim olmadığı için Java moss ve Anubias a bakabileceğimi sanıyorum. Ancak herhangi bir filtrem yok. Birinci sorum Betaların filtresiz yaşadığını okudum ama kaliteli bi yaşam için filtre almalı mıyım? İkincisi akvaryuma midye koymak istiyorum sizce betam veya midye için bir sorun olur mu? Ve son olarakta akvaryuma aktarırken stres yapan betamın sağlıklı ve mutlu olması için neler yapabilirim ?
Şimdiden teşekkürler 🌸
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
CoryCory,
altuntasseref,
JujuSeri,
pitsem,
ciways,
fikret43,
yeekim,
a.gumrah,
scorpion26,
ilterisdoğukan,
florasan,
ezzalisi,
ternapi,
0rnn,
BilalM.,
Urar,
osmangunay,
DigitalPen,
Hoppala,
Koksal Gurkan,
Feanor,
zen666,
Ancalagon,
tukabu,
forthehordex,
FaSTAaa,
osmandbnl,
Omer1881,
Cyber_Scout,
YAYD06,
MiSoSiKiaN,
MertSoyumert,
Ehtiyar,
ssener,
platinium,
sakal34,
BASARSURMEGOZ,
Oquanus,
metsi,
ibmsony,
sinor,
Rainos,
syerli,
EKAR,
furkanozcan,
İsmail YILDIRIM,
eackgzz,
888starz_oger,
Bozajuniors,
lojistisyen,
NightWist,
Kaya43,
alkoholizem_nnoi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
