ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Tuna1990
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ekim 2020 11:06
Son Ziyaret:
17 Ocak 2021 10:33
Toplam Mesaj:
12 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tuna Çinçin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Hatay
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tuna Çinçin
SON 10 MESAJI
Teleskop Balığım Su Yüzeyinde Kendini Serbest Bıra
[QUOTE=H.e.k]
özel türler dışında(ryukin,orlando...) olan 3-5 cm boyutunda olan BİR japon balığı için 20-25 litre hacim olması gerek siz 11 litrede 3 japon bakıyorsunuz olmaz. Sizin japonlar 6-7 cm gibi gözüktü gözüme o yüzden sizin balık başına 30-35 litrelik bir akvaryum kurmanız lazım.1-2 gün yem vermeyin sonrada haşlanmış ıspanak veya bezelye verin. Akvaryumunuzun tabanı japonlar için uygun değil japon akvaryumu tabanında ince taneli kum olmalı ama siz renkli taşlar kullanmışsınız. Renkli taşlar suya salınım yapıp balıklarınızı zehirler onları hemen akvaryumdan çıkarın. Balıklarında siyah lekelerin olması su şartlarının ve akvaryum şartlarının iyi olmadığının işaretidir.
Hava yutmuşsa işe yarayabilir ama acemi iseniz önermem balığı öldürebilirsiniz çünkü balıkların hava kesesi bu konularda hassastır eğer bunu ayarlayamazsanız hava kesesini patlatabilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=H.e.k]
özel türler dışında(ryukin,orlando...) olan 3-5 cm boyutunda olan BİR japon balığı için 20-25 litre hacim olması gerek siz 11 litrede 3 japon bakıyorsunuz olmaz. Sizin japonlar 6-7 cm gibi gözüktü gözüme o yüzden sizin balık başına 30-35 litrelik bir akvaryum kurmanız lazım.1-2 gün yem vermeyin sonrada haşlanmış ıspanak veya bezelye verin. Akvaryumunuzun tabanı japonlar için uygun değil japon akvaryumu tabanında ince taneli kum olmalı ama siz renkli taşlar kullanmışsınız. Renkli taşlar suya salınım yapıp balıklarınızı zehirler onları hemen akvaryumdan çıkarın. Balıklarında siyah lekelerin olması su şartlarının ve akvaryum şartlarının iyi olmadığının işaretidir.
Hava yutmuşsa işe yarayabilir ama acemi iseniz önermem balığı öldürebilirsiniz çünkü balıkların hava kesesi bu konularda hassastır eğer bunu ayarlayamazsanız hava kesesini patlatabilirsiniz.[/QUOTE]
Tamamdır,benim yapmamam daha iyi
[QUOTE=H.e.k]
özel türler dışında(ryukin,orlando...) olan 3-5 cm boyutunda olan BİR japon balığı için 20-25 litre hacim olması gerek siz 11 litrede 3 japon bakıyorsunuz olmaz. Sizin japonlar 6-7 cm gibi gözüktü gözüme o yüzden sizin balık başına 30-35 litrelik bir akvaryum kurmanız lazım.1-2 gün yem vermeyin sonrada haşlanmış ıspanak veya bezelye verin. Akvaryumunuzun tabanı japonlar için uygun değil japon akvaryumu tabanında ince taneli kum olmalı ama siz renkli taşlar kullanmışsınız. Renkli taşlar suya salınım yapıp balıklarınızı zehirler onları hemen akvaryumdan çıkarın. Balıklarında siyah lekelerin olması su şartlarının ve akvaryum şartlarının iyi olmadığının işaretidir.
Tamamdır silis kum almayı düşünüyorum taşları çıkarıp o şekilde bırakayım mı altını şuanlık[:nazar:]
[QUOTE=H.e.k]
özel türler dışında(ryukin,orlando...) olan 3-5 cm boyutunda olan BİR japon balığı için 20-25 litre hacim olması gerek siz 11 litrede 3 japon bakıyorsunuz olmaz. Sizin japonlar 6-7 cm gibi gözüktü gözüme o yüzden sizin balık başına 30-35 litrelik bir akvaryum kurmanız lazım.1-2 gün yem vermeyin sonrada haşlanmış ıspanak veya bezelye verin. Akvaryumunuzun tabanı japonlar için uygun değil japon akvaryumu tabanında ince taneli kum olmalı ama siz renkli taşlar kullanmışsınız. Renkli taşlar suya salınım yapıp balıklarınızı zehirler onları hemen akvaryumdan çıkarın. Balıklarında siyah lekelerin olması su şartlarının ve akvaryum şartlarının iyi olmadığının işaretidir.
Hava yutmuşsa işe yarayabilir ama acemi iseniz önermem balığı öldürebilirsiniz çünkü balıkların hava kesesi bu konularda hassastır eğer bunu ayarlayamazsanız hava kesesini patlatabilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=H.e.k]
özel türler dışında(ryukin,orlando...) olan 3-5 cm boyutunda olan BİR japon balığı için 20-25 litre hacim olması gerek siz 11 litrede 3 japon bakıyorsunuz olmaz. Sizin japonlar 6-7 cm gibi gözüktü gözüme o yüzden sizin balık başına 30-35 litrelik bir akvaryum kurmanız lazım.1-2 gün yem vermeyin sonrada haşlanmış ıspanak veya bezelye verin. Akvaryumunuzun tabanı japonlar için uygun değil japon akvaryumu tabanında ince taneli kum olmalı ama siz renkli taşlar kullanmışsınız. Renkli taşlar suya salınım yapıp balıklarınızı zehirler onları hemen akvaryumdan çıkarın. Balıklarında siyah lekelerin olması su şartlarının ve akvaryum şartlarının iyi olmadığının işaretidir.
Hava yutmuşsa işe yarayabilir ama acemi iseniz önermem balığı öldürebilirsiniz çünkü balıkların hava kesesi bu konularda hassastır eğer bunu ayarlayamazsanız hava kesesini patlatabilirsiniz.[/QUOTE]
Tamamdır,benim yapmamam daha iyi
[QUOTE=H.e.k]
özel türler dışında(ryukin,orlando...) olan 3-5 cm boyutunda olan BİR japon balığı için 20-25 litre hacim olması gerek siz 11 litrede 3 japon bakıyorsunuz olmaz. Sizin japonlar 6-7 cm gibi gözüktü gözüme o yüzden sizin balık başına 30-35 litrelik bir akvaryum kurmanız lazım.1-2 gün yem vermeyin sonrada haşlanmış ıspanak veya bezelye verin. Akvaryumunuzun tabanı japonlar için uygun değil japon akvaryumu tabanında ince taneli kum olmalı ama siz renkli taşlar kullanmışsınız. Renkli taşlar suya salınım yapıp balıklarınızı zehirler onları hemen akvaryumdan çıkarın. Balıklarında siyah lekelerin olması su şartlarının ve akvaryum şartlarının iyi olmadığının işaretidir.
Tamamdır silis kum almayı düşünüyorum taşları çıkarıp o şekilde bırakayım mı altını şuanlık[:nazar:]
Teleskop Balığım Su Yüzeyinde Kendini Serbest Bıra
[QUOTE=Beta_balik]Yeminiz protein ağırlıklı ve kalitesiz duruyor. Bu ikisi de japon için uygun olmaz ve eğer yanlış yem kullanırsanız, fazla yemleme yaparsanız hava kesesine baskı yapabilir. Sonuç olarak bu balığın dengesini bozar. Sizde de sorun muhtemelen bu. İki üç gün yem vermeyip bir kere de haşlanmış bezelye vermeyi deneyin. Duruma göre tekrar birşey yaparsanız ama ben düzenleyeceğini düşüyorum.
Bu arada akvaryumunuz japonu bırakın hiçbir balık için yeteri büyüklükte değil. Japon balıkları hem geniş yüzme alanı istedikleri, hem boyut olarak çok büyüdükleri hem de suyu çok hızlı kirlettikleri için balık başına en az 30 litre düşmeli kesinlikle. Yani en kısa zamanda 100 litreye yakın bir akvaryuma geçmeniz lazım sizin. [/QUOTE]
Saolun en yakın zamanda yemlerini ve akvaryumu değiştirmeyi düşünüyorum şuanlık granül mü diğer yemden mi vermeliyim ben sürekli aynı yem yerine bi onu birde diğerini veriyorum[:nazar:]
DİYORUM Kİ BALIGIN ALT KISMINI 3 KEZ HAFİFÇE OVALASAMMI HİÇ YAPMADIM PEK BİLGİM YOK[EDIT]Tuna1990,2021-01-05 10:01:38[/EDIT]
[QUOTE=Beta_balik]Yeminiz protein ağırlıklı ve kalitesiz duruyor. Bu ikisi de japon için uygun olmaz ve eğer yanlış yem kullanırsanız, fazla yemleme yaparsanız hava kesesine baskı yapabilir. Sonuç olarak bu balığın dengesini bozar. Sizde de sorun muhtemelen bu. İki üç gün yem vermeyip bir kere de haşlanmış bezelye vermeyi deneyin. Duruma göre tekrar birşey yaparsanız ama ben düzenleyeceğini düşüyorum.
Bu arada akvaryumunuz japonu bırakın hiçbir balık için yeteri büyüklükte değil. Japon balıkları hem geniş yüzme alanı istedikleri, hem boyut olarak çok büyüdükleri hem de suyu çok hızlı kirlettikleri için balık başına en az 30 litre düşmeli kesinlikle. Yani en kısa zamanda 100 litreye yakın bir akvaryuma geçmeniz lazım sizin. [/QUOTE]
Saolun en yakın zamanda yemlerini ve akvaryumu değiştirmeyi düşünüyorum şuanlık granül mü diğer yemden mi vermeliyim ben sürekli aynı yem yerine bi onu birde diğerini veriyorum[:nazar:]
DİYORUM Kİ BALIGIN ALT KISMINI 3 KEZ HAFİFÇE OVALASAMMI HİÇ YAPMADIM PEK BİLGİM YOK[EDIT]Tuna1990,2021-01-05 10:01:38[/EDIT]
Teleskop Balığım Su Yüzeyinde Kendini Serbest Bıra
[QUOTE=H.e.k]
Hava yutmuş olabilir.
Akvaryumunuz kaç litre?
Hava motoru ve filtre var mı?[:*]
Yemleme yüzey yemi mi?[/QUOTE]
11 Litre
Filtre var
Evet yem yüzeyde kalıyor ancak elimizi geçirip atınca yemler aşağıya çöküyor[:)] şu ana kadar sadece 1 kez su yüzeyinde ters döndüğünü gördüm 4-5 ay önce 2 japon balığın siyah benekleri vardı biraz fazla ancak şuan hiç yok[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/050120210929261.jpg[/IMG] buda filtre şuan balıkta sorun yok[EDIT]Tuna1990,2021-01-05 09:37:48[/EDIT]
[QUOTE=H.e.k]
Hava yutmuş olabilir.
Akvaryumunuz kaç litre?
Hava motoru ve filtre var mı?[:*]
Yemleme yüzey yemi mi?[/QUOTE]
11 Litre
Filtre var
Evet yem yüzeyde kalıyor ancak elimizi geçirip atınca yemler aşağıya çöküyor[:)] şu ana kadar sadece 1 kez su yüzeyinde ters döndüğünü gördüm 4-5 ay önce 2 japon balığın siyah benekleri vardı biraz fazla ancak şuan hiç yok[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/050120210929261.jpg[/IMG] buda filtre şuan balıkta sorun yok[EDIT]Tuna1990,2021-01-05 09:37:48[/EDIT]
Teleskop Balığım Su Yüzeyinde Kendini Serbest Bıra
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/040120211535331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201655381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/040120211536241.jpg[/IMG] eskiden küçük teleskop balığım bu şekilde yapmazdı ancak son 2-3 haftadır kendini su yüzeyinde bırakıyor.Akvaryum içinde 2 japon 1 teleskop var[:(]iki haftada bir suyun yarısı değisiyor ara sıra kendi isteğiyle aşağı iniyor veya biz akvaryuma dokununca kabızlıktan olabilir dediler sabahtan beri yem vermedim ne yapmalıyım lütfen yardım edin[:'(]ARA SIRA Ters dönüyor[:((] ışığı açtıktan sonra bir süre düzeldi ancak tekrar yapmaya başladı[EDIT]Tuna1990,2021-01-04 21:25:26[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/040120211535331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201655381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/040120211536241.jpg[/IMG] eskiden küçük teleskop balığım bu şekilde yapmazdı ancak son 2-3 haftadır kendini su yüzeyinde bırakıyor.Akvaryum içinde 2 japon 1 teleskop var[:(]iki haftada bir suyun yarısı değisiyor ara sıra kendi isteğiyle aşağı iniyor veya biz akvaryuma dokununca kabızlıktan olabilir dediler sabahtan beri yem vermedim ne yapmalıyım lütfen yardım edin[:'(]ARA SIRA Ters dönüyor[:((] ışığı açtıktan sonra bir süre düzeldi ancak tekrar yapmaya başladı[EDIT]Tuna1990,2021-01-04 21:25:26[/EDIT]
Japon Balığının Pulu Kabarıyor Acil Yardım !!
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/141020200953121.jpg[/IMG] 3 tane var ancak 1 tanesini ki kararıyor geldiğinde zaten kararmıştı şimdi daha da karardı bı 3 gün fln sonra suyu yeniliyeceğim ve küçük siyah japon balığımda alttan gelip bazen kafa atıyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/141020201004021.jpg[/IMG] filtreyi en yüksek duruma getirdim[EDIT]Tuna1990,2020-10-14 10:40:59[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/141020200953121.jpg[/IMG] 3 tane var ancak 1 tanesini ki kararıyor geldiğinde zaten kararmıştı şimdi daha da karardı bı 3 gün fln sonra suyu yeniliyeceğim ve küçük siyah japon balığımda alttan gelip bazen kafa atıyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/141020201004021.jpg[/IMG] filtreyi en yüksek duruma getirdim[EDIT]Tuna1990,2020-10-14 10:40:59[/EDIT]
Balıklara Yeni Akvaryum Aldım Ancak .....
[QUOTE=Beta_balik]Merhaba,
Fanustan daha iyi olmuş tabi, ama yine de yeteri büyüklükte sayılmaz. İlerleyen zamanlarda imkanınız olunca en az 70-80 litrelik bir akvaryum alırsanız çok güzel olur. :)
Birde yanılmıyorsam iki balığını vardı, siyah teleskobu keşke almasaydınız.
Sorduğunuz konu hakkında bir fikrim yok. Ama balıkların bu akvaryumda daha sağlıklı yaşaması için birkaç önerim var. İlk olarak tabikide dipte ki renkli taşları çıkartın. Hem iri taneli taşlar tabana kullanılmaya pek uygun değil, hem salınım yapma ihtimali var hem de japonlar kum ile oynamayı sever. Bu nedenle silis, ince (1-2 mm gibi) dere kumu yada midye kırığı alın. Yaklaşık olarak 5-6 cm olsa yeterli.
Bir ısıtıcı alırsanız iyi olur. Japonlar soğuk su balığı olduğu ve 21-22 derece uygun olduğu halde suyun sabit ısıda kalması lazım. Önce bir termometre alın. Akvaryumun içine takılan, vantuzlu olanlar en doğru gösterenler. Birkaç gün ısıyı gözlemleyin. Eğer sabah akşam şu sürekli aynı derecede kalıyorsa sorun yok. Ama oynama varsa 50w lık bir ısıtıcı alın.
Görüntü olarak da arka fonu düz lacivert yapmanızı ve anubias, java fern, eledoa gibi sert yapraklı bitkilerden almanızı öneririm.
Kullandığınız yemler nedir? [/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Merhaba,
Fanustan daha iyi olmuş tabi, ama yine de yeteri büyüklükte sayılmaz. İlerleyen zamanlarda imkanınız olunca en az 70-80 litrelik bir akvaryum alırsanız çok güzel olur. :)
Birde yanılmıyorsam iki balığını vardı, siyah teleskobu keşke almasaydınız.
Sorduğunuz konu hakkında bir fikrim yok. Ama balıkların bu akvaryumda daha sağlıklı yaşaması için birkaç önerim var. İlk olarak tabikide dipte ki renkli taşları çıkartın. Hem iri taneli taşlar tabana kullanılmaya pek uygun değil, hem salınım yapma ihtimali var hem de japonlar kum ile oynamayı sever. Bu nedenle silis, ince (1-2 mm gibi) dere kumu yada midye kırığı alın. Yaklaşık olarak 5-6 cm olsa yeterli.
Bir ısıtıcı alırsanız iyi olur. Japonlar soğuk su balığı olduğu ve 21-22 derece uygun olduğu halde suyun sabit ısıda kalması lazım. Önce bir termometre alın. Akvaryumun içine takılan, vantuzlu olanlar en doğru gösterenler. Birkaç gün ısıyı gözlemleyin. Eğer sabah akşam şu sürekli aynı derecede kalıyorsa sorun yok. Ama oynama varsa 50w lık bir ısıtıcı alın.
Görüntü olarak da arka fonu düz lacivert yapmanızı ve anubias, java fern, eledoa gibi sert yapraklı bitkilerden almanızı öneririm.
Kullandığınız yemler nedir? [/QUOTE] teşekkürler desteğiniz için granül ve bu yemlerden kullanıyorum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201655381.jpg[/IMG]
[QUOTE=Beta_balik]Merhaba,
Fanustan daha iyi olmuş tabi, ama yine de yeteri büyüklükte sayılmaz. İlerleyen zamanlarda imkanınız olunca en az 70-80 litrelik bir akvaryum alırsanız çok güzel olur. :)
Birde yanılmıyorsam iki balığını vardı, siyah teleskobu keşke almasaydınız.
Sorduğunuz konu hakkında bir fikrim yok. Ama balıkların bu akvaryumda daha sağlıklı yaşaması için birkaç önerim var. İlk olarak tabikide dipte ki renkli taşları çıkartın. Hem iri taneli taşlar tabana kullanılmaya pek uygun değil, hem salınım yapma ihtimali var hem de japonlar kum ile oynamayı sever. Bu nedenle silis, ince (1-2 mm gibi) dere kumu yada midye kırığı alın. Yaklaşık olarak 5-6 cm olsa yeterli.
Bir ısıtıcı alırsanız iyi olur. Japonlar soğuk su balığı olduğu ve 21-22 derece uygun olduğu halde suyun sabit ısıda kalması lazım. Önce bir termometre alın. Akvaryumun içine takılan, vantuzlu olanlar en doğru gösterenler. Birkaç gün ısıyı gözlemleyin. Eğer sabah akşam şu sürekli aynı derecede kalıyorsa sorun yok. Ama oynama varsa 50w lık bir ısıtıcı alın.
Görüntü olarak da arka fonu düz lacivert yapmanızı ve anubias, java fern, eledoa gibi sert yapraklı bitkilerden almanızı öneririm.
Kullandığınız yemler nedir? [/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Merhaba,
Fanustan daha iyi olmuş tabi, ama yine de yeteri büyüklükte sayılmaz. İlerleyen zamanlarda imkanınız olunca en az 70-80 litrelik bir akvaryum alırsanız çok güzel olur. :)
Birde yanılmıyorsam iki balığını vardı, siyah teleskobu keşke almasaydınız.
Sorduğunuz konu hakkında bir fikrim yok. Ama balıkların bu akvaryumda daha sağlıklı yaşaması için birkaç önerim var. İlk olarak tabikide dipte ki renkli taşları çıkartın. Hem iri taneli taşlar tabana kullanılmaya pek uygun değil, hem salınım yapma ihtimali var hem de japonlar kum ile oynamayı sever. Bu nedenle silis, ince (1-2 mm gibi) dere kumu yada midye kırığı alın. Yaklaşık olarak 5-6 cm olsa yeterli.
Bir ısıtıcı alırsanız iyi olur. Japonlar soğuk su balığı olduğu ve 21-22 derece uygun olduğu halde suyun sabit ısıda kalması lazım. Önce bir termometre alın. Akvaryumun içine takılan, vantuzlu olanlar en doğru gösterenler. Birkaç gün ısıyı gözlemleyin. Eğer sabah akşam şu sürekli aynı derecede kalıyorsa sorun yok. Ama oynama varsa 50w lık bir ısıtıcı alın.
Görüntü olarak da arka fonu düz lacivert yapmanızı ve anubias, java fern, eledoa gibi sert yapraklı bitkilerden almanızı öneririm.
Kullandığınız yemler nedir? [/QUOTE] teşekkürler desteğiniz için granül ve bu yemlerden kullanıyorum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201655381.jpg[/IMG]
Balıklara Yeni Akvaryum Aldım Ancak .....
[QUOTE=okan169]Merhaba hocam öncelikle yeni akvaryumunuz hayırlı olsun yanlız imkanlar doğrultusunda biraz daha büyüğünü alsaydınız daha iyi olurdu nacizane fikrim bu şimdi sorunuza gelirsek o hava hortumun ucunda bir tıpa olmalı o tıpayı çıkarırsanız veya biraz açarsanız boruda ki su gider ayrıca akvaryumun içerisine hava verir böylelikle sorunda kalmaz eğer yanlış anlamazsanız beni bir öneride daha bulunmak isterim tabana koyduğunuz renkli taşları tamamen çıkarıp ince silis kum dediğimiz kumdan koyarsanız hem daha güzel görüntü olur hem yem parçaları çakıl aralarına girip suyu bozmaz hemde balıklarınız kumu ağzına alıp atmayı seven türler o yüzden daha mutlu olurlar hocam sağlıklı hobiler
[/QUOTE] tıpayı açtım ancak Bir değisim olmadı tıpayı üflediğim de su gitti ancak tekrar doluyor[EDIT]Tuna1990,2020-10-10 15:40:43[/EDIT]
[QUOTE=okan169]Merhaba hocam öncelikle yeni akvaryumunuz hayırlı olsun yanlız imkanlar doğrultusunda biraz daha büyüğünü alsaydınız daha iyi olurdu nacizane fikrim bu şimdi sorunuza gelirsek o hava hortumun ucunda bir tıpa olmalı o tıpayı çıkarırsanız veya biraz açarsanız boruda ki su gider ayrıca akvaryumun içerisine hava verir böylelikle sorunda kalmaz eğer yanlış anlamazsanız beni bir öneride daha bulunmak isterim tabana koyduğunuz renkli taşları tamamen çıkarıp ince silis kum dediğimiz kumdan koyarsanız hem daha güzel görüntü olur hem yem parçaları çakıl aralarına girip suyu bozmaz hemde balıklarınız kumu ağzına alıp atmayı seven türler o yüzden daha mutlu olurlar hocam sağlıklı hobiler
[/QUOTE] tıpayı açtım ancak Bir değisim olmadı tıpayı üflediğim de su gitti ancak tekrar doluyor[EDIT]Tuna1990,2020-10-10 15:40:43[/EDIT]
Balıklara Yeni Akvaryum Aldım Ancak .....
Balıklarım Fanusta yaşıyordu ve bir akvaryum aldım ancak filtrenin borusunun içinde su var sorun çıkartırmı [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201510101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201512011.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201518171.jpg[/IMG] bir tane balık bazen yukarıda iken diğer ikisi aşağıda oluyor[EDIT]Tuna1990,2020-10-10 15:19:04[/EDIT]
Balıklarım Fanusta yaşıyordu ve bir akvaryum aldım ancak filtrenin borusunun içinde su var sorun çıkartırmı [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201510101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201512011.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/101020201518171.jpg[/IMG] bir tane balık bazen yukarıda iken diğer ikisi aşağıda oluyor[EDIT]Tuna1990,2020-10-10 15:19:04[/EDIT]
Suyu Dün Temizle Ancak Su Çok Çabuk Kirlendi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/081020201218171.jpg[/IMG] zaten yakında anlayan birisine vereceğiz[:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/081020201218171.jpg[/IMG] zaten yakında anlayan birisine vereceğiz[:(]
Japon Balıklarım Yukarda Bekliyor
[:(][:(]Balıklar daha demin hediye olarak geldi fanusta geldi ve granül yemi ile besledim ancak suyun üstünde duruyorlar bazen aşağıya iniyorlar biri dişi birisi erkek yardım eder misiniz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/071020201115591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/071020201115591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/071020201115591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/071020201117181.jpg[/IMG] [EDIT]Tuna1990,2020-10-07 11:30:11[/EDIT]
[:(][:(]Balıklar daha demin hediye olarak geldi fanusta geldi ve granül yemi ile besledim ancak suyun üstünde duruyorlar bazen aşağıya iniyorlar biri dişi birisi erkek yardım eder misiniz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/071020201115591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/071020201115591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/071020201115591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226039/071020201117181.jpg[/IMG] [EDIT]Tuna1990,2020-10-07 11:30:11[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
