ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
KÇetintaş
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
168
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ağustos 2007 22:27
Son Ziyaret:
28 Mayıs 2026 03:40
Toplam Mesaj:
123 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kadir ÇETİNTAŞ
Doğum Tarihi:
07 Eylül 1965
Yaş:
60
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
İrem Akvaryum - Artemia
Adres güncellemesi; İrem Akvaryum uzun bir süredir Hasan Bey in kendi dükkanında hizmet vermeye devam ediyor. Ve halen daha taze çıkartılmış artemi her zaman var.
Adres. İREM AKVARYUM
Çağdaş sokak 93/ D
Aydınlıkevler / Ankara
Tel: (312) 4176593
Google haritalardan da ulaşabilir, yol tarifi alabilirsiniz.
https://maps.app.goo.gl/Vov8LN1gRMDkXjkBA
Adres güncellemesi; İrem Akvaryum uzun bir süredir Hasan Bey in kendi dükkanında hizmet vermeye devam ediyor. Ve halen daha taze çıkartılmış artemi her zaman var.
Adres. İREM AKVARYUM
Çağdaş sokak 93/ D
Aydınlıkevler / Ankara
Tel: (312) 4176593
Google haritalardan da ulaşabilir, yol tarifi alabilirsiniz.
https://maps.app.goo.gl/Vov8LN1gRMDkXjkBA
Akvaryum Bulanıklık Sendromu
Şu anki durum amonyak patlaması değil, bakteri patlaması gibi duruyor. Amonyak olsaydı balıklar yüzeye yakın yüzer ve nefes almaya çalışırlardı. Çünkü amonyak solungaçları yakar. Eğer öyle bir durum olursa acil olarak sıfır su da olsa balıkları başka bir suya hiç vakit kaybetmeden almak gerekir.
Ama sizin balıklarınız rahat görünüyor. O yüzden amonyak değil, ama yeni kurduğunuz ve bakteri eklediğiniçin bakteriler aşırı üremiş. Bunun bir zararı yoktur fakat iki üç gün yemleme yapmayın, suyla oynamayın. Su değiştirirseniz olay tekrarlanır. Filtrenin oturmasını bekleyin.
Şu anki durum amonyak patlaması değil, bakteri patlaması gibi duruyor. Amonyak olsaydı balıklar yüzeye yakın yüzer ve nefes almaya çalışırlardı. Çünkü amonyak solungaçları yakar. Eğer öyle bir durum olursa acil olarak sıfır su da olsa balıkları başka bir suya hiç vakit kaybetmeden almak gerekir.
Ama sizin balıklarınız rahat görünüyor. O yüzden amonyak değil, ama yeni kurduğunuz ve bakteri eklediğiniçin bakteriler aşırı üremiş. Bunun bir zararı yoktur fakat iki üç gün yemleme yapmayın, suyla oynamayın. Su değiştirirseniz olay tekrarlanır. Filtrenin oturmasını bekleyin.
İrem Akvaryum Ankara
[QUOTE=drugs]İrem akvaryum aydınlık evlerde Hasan abinin dükkanı karapürçekteki ayrı bi yer..[/QUOTE]
Doğru İrem Akvaryum Hasan Sözen arkadaşımızın yeri, Aydınlıkevlerde.
Web adresi: [URL]iremakvaryum.com[/URL]
Tel: 0(312) 417 65 73
Adres: Çağdaş Sokağı No:93/ D Aydınlıkevler / Ankara
google maps adresi
[URL]https://goo.gl/maps/Zfhk3euZPe6GRtbg9[/URL]
[QUOTE=drugs]İrem akvaryum aydınlık evlerde Hasan abinin dükkanı karapürçekteki ayrı bi yer..[/QUOTE]
Doğru İrem Akvaryum Hasan Sözen arkadaşımızın yeri, Aydınlıkevlerde.
Web adresi: [URL]iremakvaryum.com[/URL]
Tel: 0(312) 417 65 73
Adres: Çağdaş Sokağı No:93/ D Aydınlıkevler / Ankara
google maps adresi
[URL]https://goo.gl/maps/Zfhk3euZPe6GRtbg9[/URL]
E-jet 3388 Dış Filtre Hakkında.
Giriş borusuna benziyor, basit bir parça, belki japon japıştırıcı veya benzerleri ile yapıştırılabilir. Yedek parça konusu oldukça sıkıntılı bir konu ülkemizde. Tamir etme şansınız varsa önce o yolu deneyin. Kolay gelsin.
Giriş borusuna benziyor, basit bir parça, belki japon japıştırıcı veya benzerleri ile yapıştırılabilir. Yedek parça konusu oldukça sıkıntılı bir konu ülkemizde. Tamir etme şansınız varsa önce o yolu deneyin. Kolay gelsin.
KOSGEB Destekleri ve Akvaryumculuk
[QUOTE=sibelkan]
Kurs şartmış '' KOSGEB Girişimcilik Eğitimi kursu'' bu kurslara katılmak gerekiyormuş. KOSGEB'den öğrendim.[/QUOTE][QUOTE=sibelkan]
Evet kosgeb için kurs olmadan olmuyor. Ancak zaten üretim için kosgeb in desteği yok. Diğer bakanlıkların ( tarım orman bak. ) destek için şartları nelerdir onları araştırmak lazım.
[QUOTE=sibelkan]
Kurs şartmış '' KOSGEB Girişimcilik Eğitimi kursu'' bu kurslara katılmak gerekiyormuş. KOSGEB'den öğrendim.[/QUOTE][QUOTE=sibelkan]
Evet kosgeb için kurs olmadan olmuyor. Ancak zaten üretim için kosgeb in desteği yok. Diğer bakanlıkların ( tarım orman bak. ) destek için şartları nelerdir onları araştırmak lazım.
KOSGEB Destekleri ve Akvaryumculuk
[QUOTE=sibelkan]Bende 2018 yılında KOSGEB Girişimcilik Eğitimlerine katılıp KOSGEB'in 50.000 tl hibe 100.000 tl olan faizsiz kredi deseğinden yararlanmak istiyorum.Amacım kendime ait havuzlarda yayın balığı yetiştiriciliği yapmak.Bu konu hakkında nereden ve nasıl başlamam gerekiyor bilgisi olan var mı ?[/QUOTE]
Kosgeb sanayii, imalat ve ticareti destekliyor. Mesela satış veya paketleme dükkanı/tesisi açabilirsiniz ama üretimi desteklemiyor maalesef. Üretim için tarım ve hayvancılık bakanlığı desteklerinden bahsediyorlar. Ama var mıdır, şartlar nedir bilmiyorum, araştırmak lazım.
Kosgeb destekleri mevzuat ve bir çok başka bilgi için
[URL]http://www.kosgeb.gov.tr/site/tr/genel/detay/1231/girisimcilik-destek-programi[/URL]
[EDIT]KÇetintaş,2018-03-17 19:23:00[/EDIT]
[QUOTE=sibelkan]Bende 2018 yılında KOSGEB Girişimcilik Eğitimlerine katılıp KOSGEB'in 50.000 tl hibe 100.000 tl olan faizsiz kredi deseğinden yararlanmak istiyorum.Amacım kendime ait havuzlarda yayın balığı yetiştiriciliği yapmak.Bu konu hakkında nereden ve nasıl başlamam gerekiyor bilgisi olan var mı ?[/QUOTE]
Kosgeb sanayii, imalat ve ticareti destekliyor. Mesela satış veya paketleme dükkanı/tesisi açabilirsiniz ama üretimi desteklemiyor maalesef. Üretim için tarım ve hayvancılık bakanlığı desteklerinden bahsediyorlar. Ama var mıdır, şartlar nedir bilmiyorum, araştırmak lazım.
Kosgeb destekleri mevzuat ve bir çok başka bilgi için
[URL]http://www.kosgeb.gov.tr/site/tr/genel/detay/1231/girisimcilik-destek-programi[/URL]
[EDIT]KÇetintaş,2018-03-17 19:23:00[/EDIT]
Suyun Havalanması Hakkında Soru
Akvaryumlarda ve aslen tüm sularda suya oksijenin alınmasının en kolay yolu su ile havanın temasıdır. Su yüzeyindeki dalgalanma su yüzeyinin arttırılması gibi düşünün. Aslen su içine verilen hava kabarcıklarının da esas işlevi suyun yüzeyinin hareketlendirilmesidir. Yoksa aşağıdan yukarıya giderken suya vereceği oksijen sembolik kalır.
Şimdi sizin durumunuzda eğer ki su yüzeyinin dalgalanmadan dahi alacağı oksijen ve yanı sıra bitkilerinizin fotosentez sırasında çıkartacakları oksijen kabarcıkları ( olduğunu var sayarsak !) tankınızdaki balıklarınıza yetiyorsa sorun olmaz elbette. Bu elbette balık adetinize, cinslerine, tankın boyutuna göre değişir. Kimi türler labirentli olup zaten su içindeki erimiş oksijene çok gerek duymazlarken, k,m, türler az hareketli olup az oksijen tüketirken, kimi türler yüzeyde yüzüp oksijeni gerektiğinde en fazla olduyğu yerden, yani yüzeyden alıp idare ederlerken kimi türlerse sudaki oksijen miktarı yetmediğinde size bunu sürekli su yüzeyine yakın yüzerek ve hatta suyu yüzeyden ağızlarına alıp solungaçtan geçirerek solumaya çalışırken belli ederler.
Yani bu biraz sizin tank ve balık kriterlerine bağlıdır. Ama yanı sıra suya birde karbondioksit veriyorsanız o zaman sıkıntı daha çabuk ortaya çıkacaktır. Bence yüzey hareketini kesmeyin, eğer bitkilerinizin eğilmesinden şikayetçiyseniz, aşağıdan yukarıya hareket verip suyu kabartacak şekilde minik kafa motorlarından edinebilirsiniz. O da güzel yüzey hareketi yapar.
Ayrıca su içinde ve yüzeyinde hareket olmaması bitki tankları için de çok iyi değildir. Hem su içinde ölü bölgeler oluşmasına ve nitratın dipte aşırı yoğunlaşmasına ve hemde yosunların en sevdiği şey olan hareketsiz ortama davetiye çıkartır. [:cool:]
Kolay gelsin, keyifli hobiler. [:)]
Akvaryumlarda ve aslen tüm sularda suya oksijenin alınmasının en kolay yolu su ile havanın temasıdır. Su yüzeyindeki dalgalanma su yüzeyinin arttırılması gibi düşünün. Aslen su içine verilen hava kabarcıklarının da esas işlevi suyun yüzeyinin hareketlendirilmesidir. Yoksa aşağıdan yukarıya giderken suya vereceği oksijen sembolik kalır.
Şimdi sizin durumunuzda eğer ki su yüzeyinin dalgalanmadan dahi alacağı oksijen ve yanı sıra bitkilerinizin fotosentez sırasında çıkartacakları oksijen kabarcıkları ( olduğunu var sayarsak !) tankınızdaki balıklarınıza yetiyorsa sorun olmaz elbette. Bu elbette balık adetinize, cinslerine, tankın boyutuna göre değişir. Kimi türler labirentli olup zaten su içindeki erimiş oksijene çok gerek duymazlarken, k,m, türler az hareketli olup az oksijen tüketirken, kimi türler yüzeyde yüzüp oksijeni gerektiğinde en fazla olduyğu yerden, yani yüzeyden alıp idare ederlerken kimi türlerse sudaki oksijen miktarı yetmediğinde size bunu sürekli su yüzeyine yakın yüzerek ve hatta suyu yüzeyden ağızlarına alıp solungaçtan geçirerek solumaya çalışırken belli ederler.
Yani bu biraz sizin tank ve balık kriterlerine bağlıdır. Ama yanı sıra suya birde karbondioksit veriyorsanız o zaman sıkıntı daha çabuk ortaya çıkacaktır. Bence yüzey hareketini kesmeyin, eğer bitkilerinizin eğilmesinden şikayetçiyseniz, aşağıdan yukarıya hareket verip suyu kabartacak şekilde minik kafa motorlarından edinebilirsiniz. O da güzel yüzey hareketi yapar.
Ayrıca su içinde ve yüzeyinde hareket olmaması bitki tankları için de çok iyi değildir. Hem su içinde ölü bölgeler oluşmasına ve nitratın dipte aşırı yoğunlaşmasına ve hemde yosunların en sevdiği şey olan hareketsiz ortama davetiye çıkartır. [:cool:]
Kolay gelsin, keyifli hobiler. [:)]
Discus Olurmu
[QUOTE=anil0700]
Anladim bu surecte su degisimi felan yapmicam anladigim kadariyla ayrica hava filitresi takmam gerekiyormu birde aklima geldi aydinlatma icin ne secmeliyim [/QUOTE]
Su değişimi yapmaya gerek yok çünkü zaten suyunuz henüz temiz ve bakterisi oturmaya başlamadı henüz, imkanınız varsa bilindik markalardan bir bakteri kültürü ile suya bakteri aşılaması yapabilirsiniz. Veya alacağınız yeri tespit etti iseniz, oraya gidip size bir miktar balıkların durduğu akvaryumun filtre elyafından ( kirli elyaf ) vermesini rica edin, ve bunu akvaryumunuzun içinde yıkayın, suyunuz önce bulanacak ama iki gün sonra da cam gibi olacaktır. Buda bir bakteri aşılama metodudur. Ama bunu sakın başka bir akvaryumcudan, başka bir arkadaştan v.s yapmayın. Balık alacağınız yerden ve müstakbel balıklarınızın durduğu akvaryumdan yapmalısınız.
Dış filtre su yüzeyini yeteri kadar dalgalandırıyorsa veya dış filtre borusu suya yeteri kadar hareket veriyorsa gerekmeyebilir ama ekstradan takarsanız da iyi olur. Çünkü diskuslar sıcak suda beslenirler ve sıcak sular oksijei tutmak konusunda edn zor sulardır. Yani ne kadar hava verilirse o kadar iyidir. Ancak tabii ki balıkları akvaryumun içinde dört döndürecek şekilde de değil.
Aydınlatma konusu da şöyle; diskus çok fazla ışık seven bir balık değildir. Tek bir floresan ampül yeter de artar bile hatta bunu da her zaman yakmanız gerekmez akşamları yem vermeden bir yarım saat önce yakarsanız yeterli olacaktır. Ve gün içerisinde de oda ışık alıyorsa bu onlara yeter, ama karanlıksa tek bir lamba yakabilirsiniz. Ufak bir konu gece zifiri karanlıkta bırakmayın. Küçük bir led ışığı olursa çok iyi olur. Çünkü diskus zifiri karanlıkta full uyur ama uyanması zaman aladığı için en ufak seste harekette , ışıkta korkarak ani hareketler zıplamalar, tank yüzeyine çarpmalar, tanktan atlamalar yapar, hiç olmadı stress e girer. O yüzden az bir ışık bulundurulursa derin uykuya geçmez ve uyanması da hareketleri de kontrollü olur. Merak etmeyin doğada da ya bir ay ışığı ay olmadığında da yıldızlar ışık kaynağı oluyor, dolayısı ile zifiri karanlık zamanlar çok az oluyor, o yüzden hiç uyumazsa sıkıntı olmaz mı diye de düşünmeyin.
Keyifli hobiler.
[QUOTE=anil0700]
Anladim bu surecte su degisimi felan yapmicam anladigim kadariyla ayrica hava filitresi takmam gerekiyormu birde aklima geldi aydinlatma icin ne secmeliyim [/QUOTE]
Su değişimi yapmaya gerek yok çünkü zaten suyunuz henüz temiz ve bakterisi oturmaya başlamadı henüz, imkanınız varsa bilindik markalardan bir bakteri kültürü ile suya bakteri aşılaması yapabilirsiniz. Veya alacağınız yeri tespit etti iseniz, oraya gidip size bir miktar balıkların durduğu akvaryumun filtre elyafından ( kirli elyaf ) vermesini rica edin, ve bunu akvaryumunuzun içinde yıkayın, suyunuz önce bulanacak ama iki gün sonra da cam gibi olacaktır. Buda bir bakteri aşılama metodudur. Ama bunu sakın başka bir akvaryumcudan, başka bir arkadaştan v.s yapmayın. Balık alacağınız yerden ve müstakbel balıklarınızın durduğu akvaryumdan yapmalısınız.
Dış filtre su yüzeyini yeteri kadar dalgalandırıyorsa veya dış filtre borusu suya yeteri kadar hareket veriyorsa gerekmeyebilir ama ekstradan takarsanız da iyi olur. Çünkü diskuslar sıcak suda beslenirler ve sıcak sular oksijei tutmak konusunda edn zor sulardır. Yani ne kadar hava verilirse o kadar iyidir. Ancak tabii ki balıkları akvaryumun içinde dört döndürecek şekilde de değil.
Aydınlatma konusu da şöyle; diskus çok fazla ışık seven bir balık değildir. Tek bir floresan ampül yeter de artar bile hatta bunu da her zaman yakmanız gerekmez akşamları yem vermeden bir yarım saat önce yakarsanız yeterli olacaktır. Ve gün içerisinde de oda ışık alıyorsa bu onlara yeter, ama karanlıksa tek bir lamba yakabilirsiniz. Ufak bir konu gece zifiri karanlıkta bırakmayın. Küçük bir led ışığı olursa çok iyi olur. Çünkü diskus zifiri karanlıkta full uyur ama uyanması zaman aladığı için en ufak seste harekette , ışıkta korkarak ani hareketler zıplamalar, tank yüzeyine çarpmalar, tanktan atlamalar yapar, hiç olmadı stress e girer. O yüzden az bir ışık bulundurulursa derin uykuya geçmez ve uyanması da hareketleri de kontrollü olur. Merak etmeyin doğada da ya bir ay ışığı ay olmadığında da yıldızlar ışık kaynağı oluyor, dolayısı ile zifiri karanlık zamanlar çok az oluyor, o yüzden hiç uyumazsa sıkıntı olmaz mı diye de düşünmeyin.
Keyifli hobiler.
Discus Olurmu
[QUOTE=anil0700]
...Peki bu ilk kurulumda ne yapmam gerekiyor baliklari koymadan dis filitre iki gundur calisiyor isitici 29 derecede calisiyor discus icin en iyi ortami hazirlamam icin neler yapmam gerekiyor [/QUOTE]
Sabır.. diskus almadan önce sabır almanız gerekiyor... :) En az bir hafta daha filtreniz çalışsın siz de bu arada alacağınız balıkları bulun ve acele etmeyin alacağınız yerle temasta olun.... ve çok küçük balık almamaya, ithal balık almamaya dikkat edin.... bu arada da makale okumaya çalışın.
[QUOTE=anil0700]
...Peki bu ilk kurulumda ne yapmam gerekiyor baliklari koymadan dis filitre iki gundur calisiyor isitici 29 derecede calisiyor discus icin en iyi ortami hazirlamam icin neler yapmam gerekiyor [/QUOTE]
Sabır.. diskus almadan önce sabır almanız gerekiyor... :) En az bir hafta daha filtreniz çalışsın siz de bu arada alacağınız balıkları bulun ve acele etmeyin alacağınız yerle temasta olun.... ve çok küçük balık almamaya, ithal balık almamaya dikkat edin.... bu arada da makale okumaya çalışın.
Kaplamada Kullanılan Malzeme
Hayırlısı olsun, ama zaten ilk seferde her şey yolunda gidecek diye bir şey yok! Daha çook yumurtlarlar, larvalar çıkar sırtlarlar felan filan. Daha çok iş var vede denemeler olacaktır yani. O yüzden çokda stress yapmayın bırakın yapacaklarsa yapsınlar. Ve belkide tüm hazırlıksızlığınıza rahmen herşey ummadığınız kadar kendiliğinden olur amaan bu muymuş dersiniz sonra. :) Bol şanslar.
Hayırlısı olsun, ama zaten ilk seferde her şey yolunda gidecek diye bir şey yok! Daha çook yumurtlarlar, larvalar çıkar sırtlarlar felan filan. Daha çok iş var vede denemeler olacaktır yani. O yüzden çokda stress yapmayın bırakın yapacaklarsa yapsınlar. Ve belkide tüm hazırlıksızlığınıza rahmen herşey ummadığınız kadar kendiliğinden olur amaan bu muymuş dersiniz sonra. :) Bol şanslar.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
KULLANICILAR
- 38 Online Kullanıcı, 21 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
