ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
pierr
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Mart 2009 18:10
Son Ziyaret:
02 Eylül 2024 16:45
Toplam Mesaj:
2144 [0.34 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ufuk sayar
Doğum Tarihi:
30 Temmuz 1996
Yaş:
29
İl:
Istanbul
Meslek:
öğrenci (elektrik-elektronik)
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Pierr'den 220 Lt Bitkili Lepistes
SON 10 MESAJI
JBL YEM NUMUNE GÖNDERİMLERİ
Numune yemler elime ulaştı.Miktar ve çeşit gerçketen çok iyi dereecde, emeği geçen herkese teşekkürler.
Numune yemler elime ulaştı.Miktar ve çeşit gerçketen çok iyi dereecde, emeği geçen herkese teşekkürler.
Canlı Doğuran ve Yem
[QUOTE=plaksan]
Teşekkürler. JBL ile ilgili soruma yanıt vericek arkadaşlar varsa bekliyorum.
[/QUOTE]
[QUOTE=plaksan]
Teşekkürler araştırıcam.JBL'nin yemleri nasıl hiç kullanmadım bi bilginiz var mı iyi midir?
[/QUOTE]
Teşekkürler araştırıcam.JBL'nin yemleri nasıl hiç kullanmadım bi bilginiz var mı iyi midir?
[/QUOTE]
Teşekkürler. JBL ile ilgili soruma yanıt vericek arkadaşlar varsa bekliyorum.
[/QUOTE]
http://www.akvaryum.com/Forum/jbl_yem_numune_gonderimleri_k608937.asp Petgarden böyle bir uygulama düşünmüş, bence bu sorularınıza en iyi cevabı siz kendiniz deneyerek verin.
bitki nerden bulabılrım
Onur Yıldız 2012-08-31 15:23:15
Forumda moss türlerini satan hobiciler mevcut.İlanları incelemenizde fayda var.
JBL YEM NUMUNE GÖNDERİMLERİ
Mail gönderdim.pierr 2012-08-31 23:02:59
Mail gönderdim.
Böyle güzel bir aktiviteyi düşünüp uygulamaya geçirdiğiniz için teşekkür ve tebrik ederim :)
Lepistes
http://www.akvaryum.com/Forum/foruma_fotograf_ekleme_k362293.asp
Bu konuyu inceleyebilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/foruma_fotograf_ekleme_k362293.asp
Bu konuyu inceleyebilirsiniz.
Lepistes
Resim koymanız halinde daha net bilgiler alırsınız.Dediğiniz tarife uygun bir çok hastalık mevcut.
Resim koymanız halinde daha net bilgiler alırsınız.Dediğiniz tarife uygun bir çok hastalık mevcut.
Ankara & Türkiye Sera Siporax Filtre Malzemesi 18,70TL 12 Taksit 19,70
Ben iftira atmıyorum herşey ortada.Zararınızı ordan çıkarmışsınız ne güzel.
Ben iftira atmıyorum herşey ortada.Zararınızı ordan çıkarmışsınız ne güzel.

Konu aslında çoktan çözümlendi bana göre.Kar ortada.Madem muhasebecisiniz hesapları inceleyin karı görün.
'Öğrencisin okullarda bitiyor sana laf yetişrimem.'
Benim gibi herkes burdada ne demek istediğinizi çözmeye çalışıyorlar.Google çeviriciyi kullanıcam ama o bile çevirmiyor.
Benim gibi herkes burdada ne demek istediğinizi çözmeye çalışıyorlar.Google çeviriciyi kullanıcam ama o bile çevirmiyor.Ben daha bir şey demeyeceğim artık topun kimde olduğu bence belli bir zahmet onlarda konuya girip hesapları incelesinler.
Ankara & Türkiye Sera Siporax Filtre Malzemesi 18,70TL 12 Taksit 19,70
Size birazcıkda sizin dilinizle yaklaşalım.Anlaşıldı siz bizim dediklerimizi görmezden geliyorsunuz.Toplu alıma katılanlar dua ediyor uygun fiyatlı aldılar.Ben beddua ediyorum insanları kandırarak kar ettiğiniz için.
Şunuda söyleyeyim amacım konunu kapattırmakta değil.Konu ister kapansın ister kapanmasın.Ben insanlara doğruyu göstermeye çalışıyorum.Herkes doğruları görsün bu tür şeylere kanmasınlar diye çabalıyorum.
Size birazcıkda sizin dilinizle yaklaşalım.Anlaşıldı siz bizim dediklerimizi görmezden geliyorsunuz.Toplu alıma katılanlar dua ediyor uygun fiyatlı aldılar.Ben beddua ediyorum insanları kandırarak kar ettiğiniz için.
Tekrar yazıyorum hesabımı inceleyin karınız ortada.
Hadis-i şeriflere ve atasözlerine başvurcaz yakında.Olmadı diyanet işleri bakanlıgından bir yetkili çağırmamız gerekicek sizin ile anlaşmamız için.
Çoluk çocuk lafın bana olabilir.Çocuk olabilirim yaşım küçüktür doğru.Ama yaşım küçük diyede haksızlıga boyun eğemem.Doğrular neyse ben ordayım.Haklının yanında olurum haksızın karşısında.
Şunuda söyleyeyim amacım konunu kapattırmakta değil.Konu ister kapansın ister kapanmasın.Ben insanlara doğruyu göstermeye çalışıyorum.Herkes doğruları görsün bu tür şeylere kanmasınlar diye çabalıyorum.
Ankara & Türkiye Sera Siporax Filtre Malzemesi 18,70TL 12 Taksit 19,70
[QUOTE=pierr] [QUOTE=nadirgoktan] Hocam sanal pazarda 50 litrelik lik sizin tabirinizle (60 litrelik) 3 kolilik sıfır ambalajı 999 tl den satışa çıkarmışsınız. Bu ürünün size gelişi ne kadar acaba?
[/QUOTE]
[QUOTE=ashabikehf]Evet sanalpazarda çünkü %5 alıyorlar kredi kartına taksit olayı olduğu için isterseniz havale yapın 18,70 TL den almış olursunuz hani kargo da ucuz oluyor sanalpazardan onun için orası uygundur [/QUOTE]
[QUOTE=ashabikehf]Bu tarz konuşmaya dini kullanmak denmez. Her işte bismillah ile başlayın ki işiniz eksik olmasın diyor hadis-i şerifte efendimiz. [/QUOTE]
[QUOTE=ashabikehf]Bu sitenin paylaşım bölümüdür tartışma bölümü değildir. Rica ediyorum beni meşgut etmeyiniz. İhtiyacınız varsa size de göndereyim ucuzca siporax almış olursunuz sizde.
[QUOTE=nadirgoktan] [QUOTE=ashabikehf] Faturaları da aynı fiyatlı koli alımım bittiğinde ekleyerek Allah cc izniyle ispatda edeceğim. Yorumlarıma bakın ve 50 kişinin duasını okuyun. 10 Tanede hakkımda ki geri bildirimlerimi okuyun ve nasıl birisi olduğuma karar veriniz.
Ve neden utançla okuyorsunuz anlayamıyorum. Herşeyi açıkça yazdığım bu paylaşımda herşey şeffaftır ve yüzüm aktır.
Arkadaşım 1 koli siporax 1.085 TL.
Ben 50 litre de çıksa sorumluluğu üzerime alarak ilk paylaşımımda yazdığım gibi 6-8 litre fazla çıkıyor dedim. Ve oradan elime geçen parayı yine akvarist doslarıma zarar de etsem paylaştırarak elimden geri dostalara vermiş olacağım. Yüzüm bu yüzden aktır.
1.085 Tl / 58 Litre 18,70 TL den yazdım. Ne zarar edersem edeyim o ilk bana kalan 10 litreyi dostlarıma paylaştırmış olacağım. Anladınız mı. Şimdiden ilk kolide o 10 litreden 2 litreyi vermiş oldum.
[/QUOTE]
Ama her nedense zarar edenler hep Allah razı olsun bize bu fiyata bu ürünü veriyorsunuz diye dua ediyorlar. Ben de bunu anlamıyorum. Kimse ya sen ne acayip bize fahiş fiyatla kakaladın gibi yazılar ve yorumlar yapmamışlar. :)))
Ama her nedense zarar edenler hep Allah razı olsun bize bu fiyata bu ürünü veriyorsunuz diye dua ediyorlar. Ben de bunu anlamıyorum. Kimse ya sen ne acayip bize fahiş fiyatla kakaladın gibi yazılar ve yorumlar yapmamışlar. :))) [/QUOTE]
pierr 2012-05-25 11:18:45
Bakış açınızı ya değiştirmek istemiyorsunuz yada değiştiremiyorsunuz.Farklı konulardan bahsediyoruz sizinle.Bana göre değiştirmek istemiyorsunuz.Bu kadar insan-hobici- abilerim sana aynı şeyleri bahsediyor.Bu kadar insanın baktıgı yöne bakmıyorsunuz.Sebebi ise ortada kar ediyorsunuz.
[QUOTE=pierr] [QUOTE=nadirgoktan] Hocam sanal pazarda 50 litrelik lik sizin tabirinizle (60 litrelik) 3 kolilik sıfır ambalajı 999 tl den satışa çıkarmışsınız. Bu ürünün size gelişi ne kadar acaba?
[/QUOTE]
[QUOTE=ashabikehf]Evet sanalpazarda çünkü %5 alıyorlar kredi kartına taksit olayı olduğu için isterseniz havale yapın 18,70 TL den almış olursunuz hani kargo da ucuz oluyor sanalpazardan onun için orası uygundur [/QUOTE]
Şu 2 mesajı herkesin incelemesini istiyorum.
Ben biraz hesap yapayım yine sizler için.
18,7x50 = 935 TL
Sanal pazarda uygulanacak olan %5 komisyon ile olacak olan fiyata bakıyoruz şimdi :
935/100 = 9,35
9,35x5 = 46,75 tl
935 tl + 46,75 tl = 981,75 tl
Sanal pazarda istenilen para 999tl
Elde edilen kar : 999-981,75 = 17,25
Serdar bey'in demesi ile her koliden 8 10 litre fazla çıksa 50 litresi 935+17,25 = 952,25 tl den satılmış olacak. Kalan 8 10 litre fazladan edilen karı hesaplayalım 8 litreyi ele alalımki kar az görünsün.
1085-952,25 = 132,75 tl
132,75/8 = 16,59 Buda kalan 8 litrenin litre başına düşen fiyatıdır.
Kalan fazlayıda 18,7 den satmış olsa litre başına 1,01 tl kazanç demektir.
Hadis-i Şerif yada atasözüne gerek duymadan sizlere bazı şeyleri göstermek istedim.
[/QUOTE]
[QUOTE=pierr]
Bende size dua ediyorum uygun fiyatlı veriyorsunuz fiyattan dolayı hobiye bu yardımdan dolayı bende size dua ediyorum.Ama şunu unutmayalım toplu alımda kar olmaz.Gizli bir iş çevirilmemelidir.
Bakın size kısaca bir hesap yaparak karınızı 1 lt siporaxta hesaplayayım.Belki siz hesaplamışsınızdır ama bende hesaplayayımki hep birlikte görelim.
1 lt siporax 18,70 tl doğrumudur?
Doğru.
Sanal pazarın komisyonu %5 midir?
Evet %5 tir.
Peki hesaplayalım:
18,7 / 100 = 0,187
0,187 x 5 = 0,935
18,7 + 0,935 = 19,635
19,7-19,635 = 0,065 bu sizin litre başına yaptıgınız kar. (internet üzerindeki satışınızda.)
Kimse demesinki ya buda karmı bundan birşey olmaz.1 litrede bir şey olmaz ama litre arttıkça kar artar.Onuda geçtim Allah rızası için yapılıyor ise kar 0 olmalı bırakın 0,065 lirayı 0,00000000001 bile olmamalıdır.Şahsi fikrim.
Saygılarımı sunuyorum.
[/QUOTE]
Yaptığım hesaplar ortada. Koliyi 1085 tl ye aldıgınızı her seferinde yazmanıza gerek yok anasayfada yazılı görüyoruz.
Kaldıki 7nci sayfada bir mesajınızda koliyi 6 10 litre fazla çıktıgını yazdım demişsiniz.(Mesajı alıntı yapmadım yazım çok uzamasın diye.)6-10 değil 8-10 litre dediniz.
Ayrıca siz değilmiydiniz cihan beyin toplu alımına gelip 1050 /60litre = 17,50 tan verirseniz alırım.Bu bölüm ticarethanemi sizin hesaplarınıza göre herkes bir şeyler versin hobicilere.
Başka bir konu toplu alımda parada eksiklik çıkıyor ise o tekrar paylaştırılıp toplanmalıdır.(Zarar ettiğiniz para.)
Bir muhasebecinin hesaplarını yapmak beni utandırıyor gerçekten.Çıkıpta hesaplar doğru kar ediyorum yada ettim diyemiyorsunuz Burhan abimin , Ferit abimin dediği gibi hak,din ve islam kardeşliğini kullanıyorsunuz.
Yaptıgınız kar açık açık hesaplarda görünüyor.Diyebilirsin ettiğim kar zararı karşılamadı.
Buna karşılık bende orda dur derim.Biz zarar et demedik sana.Zararını kendi hesaplamalarının yanlışlığı sonucu ettin orası bizi ilgilendirmez.Ettiğin kar a bakarım ben. Kaldiki ben zarar ettiğinizede inanmıyorum zaten.
[QUOTE=ashabikehf]Bu tarz konuşmaya dini kullanmak denmez. Her işte bismillah ile başlayın ki işiniz eksik olmasın diyor hadis-i şerifte efendimiz. [/QUOTE]
Bismillah ile başlayabilirsiniz.Ama siz sadece bismillah ile kalmıyorsunuz.Hadis-i Şerifler,atasözleri vs.Bu gibi şeyleri içinizdende söyleyebilirsiniz.Göz boyamak için foruma yazmanıza gerek yoktur.
[QUOTE=ashabikehf]Bu sitenin paylaşım bölümüdür tartışma bölümü değildir. Rica ediyorum beni meşgut etmeyiniz. İhtiyacınız varsa size de göndereyim ucuzca siporax almış olursunuz sizde.
[QUOTE=nadirgoktan] [QUOTE=ashabikehf] Faturaları da aynı fiyatlı koli alımım bittiğinde ekleyerek Allah cc izniyle ispatda edeceğim. Yorumlarıma bakın ve 50 kişinin duasını okuyun. 10 Tanede hakkımda ki geri bildirimlerimi okuyun ve nasıl birisi olduğuma karar veriniz.
Ve neden utançla okuyorsunuz anlayamıyorum. Herşeyi açıkça yazdığım bu paylaşımda herşey şeffaftır ve yüzüm aktır.
Arkadaşım 1 koli siporax 1.085 TL.
Ben 50 litre de çıksa sorumluluğu üzerime alarak ilk paylaşımımda yazdığım gibi 6-8 litre fazla çıkıyor dedim. Ve oradan elime geçen parayı yine akvarist doslarıma zarar de etsem paylaştırarak elimden geri dostalara vermiş olacağım. Yüzüm bu yüzden aktır.
1.085 Tl / 58 Litre 18,70 TL den yazdım. Ne zarar edersem edeyim o ilk bana kalan 10 litreyi dostlarıma paylaştırmış olacağım. Anladınız mı. Şimdiden ilk kolide o 10 litreden 2 litreyi vermiş oldum.
[/QUOTE]
Ama her nedense zarar edenler hep Allah razı olsun bize bu fiyata bu ürünü veriyorsunuz diye dua ediyorlar. Ben de bunu anlamıyorum. Kimse ya sen ne acayip bize fahiş fiyatla kakaladın gibi yazılar ve yorumlar yapmamışlar. :)))
Hocam özür dilerim ama diğer siprorax konusunda silinen mesajınızı gayet iyi hatırlıyorum. Yöneticiler tekrar yükleyebilirse yüklesin. Siz orda 6-8 litre değil en az 8-10 litre fazla çıkıyor demiştiniz.Bu fazlalıkları ne yaptınız diye hesap sormuştunuz.Ama şimdi 6-8 litreye indi. Bir ikinci husus Güven abimin sürekli adının geçmesinden gerçekten rahatsızım. Ben eminim kendiside rahatsız olmaya başlamıştır.Üçüncü bir husus bende artık çok samimi olmadığınızı düşünmeye başladım. Arkadaşlar aday memur eğitimlerinde dersimize giren dekanımız aynen şöyle demişti. Çocuklar bir yerde insan yaptığı şeyi sürekli insan haklarına , demokrasiye , Allah rızasına dayandırıyorsa oradan bir an önce uzaklaşın çünkü emin olun o ortamda zarar göreceksiniz demişti.Hocamın tavsiyesini bende forumdaki arkadaşlarıma tavsiye ediyorum.
[/QUOTE]
Ama her nedense zarar edenler hep Allah razı olsun bize bu fiyata bu ürünü veriyorsunuz diye dua ediyorlar. Ben de bunu anlamıyorum. Kimse ya sen ne acayip bize fahiş fiyatla kakaladın gibi yazılar ve yorumlar yapmamışlar. :))) [/QUOTE]
Bakın bu yazılarınıza Ferit abi cevap vermişti tekrar ben vereyim.
Kimse size ne kadar uygun fiyata aldık Allah belanı versin demez dimi?
Uygun fiyata aldığı için tabiki dua edecek.
Bakın bunu iyi okuyun : İnsanlar size uygun fiyat olduğu için dua ediyor.Ne güzelde kar ediyor Allah razı olsun demiyorlar.
Madem kar ediceksiniz gidin malzeme bölümüne açın konunuzu yazın 18,70 burda,19,70 sanal pazarda.Dükkandanda gelip alabilirsiniz.5lt alıma evlere servis.Bu gibi şeylerin yeri burası değil.Sanal pazardaki satışınızda karınız ortada hesapları inceleyin.
Bakış açınızı ya değiştirmek istemiyorsunuz yada değiştiremiyorsunuz.Farklı konulardan bahsediyoruz sizinle.Bana göre değiştirmek istemiyorsunuz.Bu kadar insan-hobici- abilerim sana aynı şeyleri bahsediyor.Bu kadar insanın baktıgı yöne bakmıyorsunuz.Sebebi ise ortada kar ediyorsunuz.
Bu saatten sonra faturayı koyabilirsin ben senin elinde olan faturaya göre hesap yaptım.Kaldiki fatura elindemi dahaca oda şüpheli.
Bitkinin Türü ve bakımı ?
ÜStteki bitki su dışında şeklini kaybetmediğine göre kalın yapraklı bir bitki dev subulatayı andırıyor ancak yayvan bir bitki olmadığı için cüce saz da olabilir.Alttaki ise tilkikuyruğu (saz) Bakım olarak çok zorlanacağınız sanmıyorum bakımı kolay bitkilerdir.
ÜStteki bitki su dışında şeklini kaybetmediğine göre kalın yapraklı bir bitki dev subulatayı andırıyor ancak yayvan bir bitki olmadığı için cüce saz da olabilir.Alttaki ise tilkikuyruğu (saz) Bakım olarak çok zorlanacağınız sanmıyorum bakımı kolay bitkilerdir.
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
