ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Volkan Şatıroğlu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Aralık 2011 03:24
Son Ziyaret:
09 Mart 2022 00:44
Toplam Mesaj:
105 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
volkan arpa
Doğum Tarihi:
01 Şubat 1985
Yaş:
41
İl:
Igdir
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
volkan ARPA "öd tengri yaşar kişi oğlı kop ölgeli törümiş" zamanı tanrı yaşar insan oğlu hep ölümlü yaratılmıştır(bilge kağan abidesi güney cephesi)
SON 10 MESAJI
ista co2 95gr
İsta 95 gr lık tüplerden yaklaşık 6 adet kullandım,üstelik farklı regulatörlerle!! yaklaşık 3 saniyede 1 kabarcık olarak 7/24 aralıksız kullanımda dayanımı 10 gündür,geceleri kapatılarak kullanımında bu süre 1 aya yaklaşabilir ancak ozamanda tank boyutuna bağlı olarak yeterli ph seviyesine ulaşmak güçleşir...istanın 1 litrelik tüpünü yine aynı oranla kullandığımda 2 ay kadar yetmişti,lütfen insanları yanıltmayalım...
İsta 95 gr lık tüplerden yaklaşık 6 adet kullandım,üstelik farklı regulatörlerle!! yaklaşık 3 saniyede 1 kabarcık olarak 7/24 aralıksız kullanımda dayanımı 10 gündür,geceleri kapatılarak kullanımında bu süre 1 aya yaklaşabilir ancak ozamanda tank boyutuna bağlı olarak yeterli ph seviyesine ulaşmak güçleşir...istanın 1 litrelik tüpünü yine aynı oranla kullandığımda 2 ay kadar yetmişti,lütfen insanları yanıltmayalım...
JBL CristalProfi e1501 GL
Yaklaşık 2 yıldır jbl e 701 gl kullanıyorum,bu model genelde küçük hacimli tanklar için ideal.Benim tankım 70 litre kadar ama 90 litreye kadar idare edebilecek debide..Malzeme kalitesi,sessizlik ve güvenirlik harika ama temizlik konusunda şüheliyim.Neden derseniz suyu üst yan kısımdan alıp tabana yönlendirerek mediadan geçirip üst kısımdan akvaryuma geri yollamak prensibine göre tasarlanmış,lakin suyun garip bir haraket anlayışı vardır hep en kolay yolu seçer..Pre filtre ile ana filtreleme arasına dikdörtgen bir conta koyarak suyun temizlenmeden geri gitmesini engellemeye çalışmışlar ama yinede düşündürücü çünkü buna önlem alan modelde sepetler birbirine tam olarak kenetli değil,şahsi kanaatim en iyi filtre suyu tabandan alan eheim stili filtrelerdir,amano ustanın çelik filtrelerine benzesin diye griye boyamışlığım bile vardır:D
Yaklaşık 2 yıldır jbl e 701 gl kullanıyorum,bu model genelde küçük hacimli tanklar için ideal.Benim tankım 70 litre kadar ama 90 litreye kadar idare edebilecek debide..Malzeme kalitesi,sessizlik ve güvenirlik harika ama temizlik konusunda şüheliyim.Neden derseniz suyu üst yan kısımdan alıp tabana yönlendirerek mediadan geçirip üst kısımdan akvaryuma geri yollamak prensibine göre tasarlanmış,lakin suyun garip bir haraket anlayışı vardır hep en kolay yolu seçer..Pre filtre ile ana filtreleme arasına dikdörtgen bir conta koyarak suyun temizlenmeden geri gitmesini engellemeye çalışmışlar ama yinede düşündürücü çünkü buna önlem alan modelde sepetler birbirine tam olarak kenetli değil,şahsi kanaatim en iyi filtre suyu tabandan alan eheim stili filtrelerdir,amano ustanın çelik filtrelerine benzesin diye griye boyamışlığım bile vardır:D
HOBİ ESKİSİ GİBİ OLACAK MI ?
İnsanoğlunu anlamak mümkün değil,onca canlının(balık veya herhangi bir tür farketmez) ufacık bir alanda sıkışık halde bir sağa bir sola haraket etmesi bünyede nasıl bir haz uyandırıyor merak ediyorum? Aynı şeyin insana yapıldığını hayal edin,ortalama bir oran orantıyla 50 m2 alana 20 insan koyup,haftalık %20 hava değişimi ve tek tip beslenmeyle yaşattığımızı düşünün!!akla nazi toplama kampları gibi geliyor değilmi?Ama nedense biri hayvan olunca işler farklı oluyor zannediyoruz? İnsan aç gözlüdür bununlada yetinmeyiz biz,gider günde kilometrelerce kanat çırpan bir kuşu sadece ve sadece 20cm2 'lik bir kafese tıkar ötüşlerinide mutluluktan sayarız sanki dillerini biliyormuşuz gibi!! Dahada canileşiriz;oğlumuzu omzumuza alıp pazar gezmelerinde hayvanat bahçesine götürürüz sırf velet iki muz yada fıstık atabilsin ve birileri bundan para kazanabilsin diye esir edilmiş zavallıları gösterirz..Değerli akvarist arkadaşlarım lütfen petshoplardan balık almayın,karşı çıkın bu istismara!Biliyorum bazı arkadaşlarımız katılmayacak bu düşünceme,onlara güzel bir ortam sağladıkları bahanesiniyle kednilerini kandıracaklar sanki herbirinin evinden bir nehir akıyormuş yada salonlarında göl varmış gibi!!! Bitkili akvaryum işte buyüzden çok güzel,istediğiniz kadar bitki dikin istediğiniz kadar budayın acı hissetmezler,içine illaki balıkta koyacağım diyorsanız enazından bir arkadaşınızdan alın..saygılar..
İnsanoğlunu anlamak mümkün değil,onca canlının(balık veya herhangi bir tür farketmez) ufacık bir alanda sıkışık halde bir sağa bir sola haraket etmesi bünyede nasıl bir haz uyandırıyor merak ediyorum? Aynı şeyin insana yapıldığını hayal edin,ortalama bir oran orantıyla 50 m2 alana 20 insan koyup,haftalık %20 hava değişimi ve tek tip beslenmeyle yaşattığımızı düşünün!!akla nazi toplama kampları gibi geliyor değilmi?Ama nedense biri hayvan olunca işler farklı oluyor zannediyoruz? İnsan aç gözlüdür bununlada yetinmeyiz biz,gider günde kilometrelerce kanat çırpan bir kuşu sadece ve sadece 20cm2 'lik bir kafese tıkar ötüşlerinide mutluluktan sayarız sanki dillerini biliyormuşuz gibi!! Dahada canileşiriz;oğlumuzu omzumuza alıp pazar gezmelerinde hayvanat bahçesine götürürüz sırf velet iki muz yada fıstık atabilsin ve birileri bundan para kazanabilsin diye esir edilmiş zavallıları gösterirz..Değerli akvarist arkadaşlarım lütfen petshoplardan balık almayın,karşı çıkın bu istismara!Biliyorum bazı arkadaşlarımız katılmayacak bu düşünceme,onlara güzel bir ortam sağladıkları bahanesiniyle kednilerini kandıracaklar sanki herbirinin evinden bir nehir akıyormuş yada salonlarında göl varmış gibi!!! Bitkili akvaryum işte buyüzden çok güzel,istediğiniz kadar bitki dikin istediğiniz kadar budayın acı hissetmezler,içine illaki balıkta koyacağım diyorsanız enazından bir arkadaşınızdan alın..saygılar..
HARABA DİZE( 1.ay)



[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/121170/2014-01-02%2014.09.08.jpg[/I haraba dize 1.ayında



[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/121170/2014-01-02%2014.09.08.jpg[/I haraba dize 1.ayındaTürkiye göllerinde yaşayan balıklar
Yahu el insaf:D:D 10 ton ağırlık yok bilmem 80 metre boy neyaptınız arkadaşlar,bir akvarist kuru furafelere inanırmı,evinde akvaryumu olan her insan bir miktar bilim insanıdır ve bilimsel verilerle konusur...Yayın balığı balık aleminin efsanesidir,öyle bir tasarım harikasıdırki belki bir gün insan oğlu dünya üzerinden silindiğinde bile o sularda avlanmaya devam edecek..Büyük kaslı bir baş ve buna yarı oynar eklemle bağlı çift taraflı testere dişler,zemine yapısık halde yüzmesini sağlayan yassı bir vücut,su dışındaki memeli yada kuşu görmek için başın üst kısmına yakın gözler,burnun ön kısmında köpek balığına özgü jel duyu organları,akıntıdaki ufacık değişikliği algılayan 3 çift bıyık,kuyruk ucuna dek uzanan anal yüzgeçler ve tabiki en önemli evrimsel kozu,su dışındada nefes alabilmek....Şimdi bukadar özelliğe rağmen neden dünyayı istila etmiyor bunlar derseniz;kendilerinde azcık kannibalizim mevcut:D bu sayede nüfuslarını dengede tutuyorlar...Menülerinde kuşlar,memeliler,balıklar,omrgasızlar,hatta nehir tabanındaki ölü canlı artıklarıda dahil yemediği şey yok.Bilim camiası çok fazla ilgi göstermemiş bu türe haklarında yazılan çok fazla bilimsel makale yok ama evrim bazında inanılmaz geçiş özellikleri bulunduruyor,iskelet yapısı kemikle kıkırdak arasında,solunumuda öyle ve en esrarengiz olanı vücut ısılarını düzenlediklerinden şüpheleniliyor....Evet bunca bilgiden sonra varacağımız sonuç tamam güçlüler 2-3 bilemedin 4 metre olurlar ama 10 tonla 80 metre azıcık abartı olmuş:D
Yahu el insaf:D:D 10 ton ağırlık yok bilmem 80 metre boy neyaptınız arkadaşlar,bir akvarist kuru furafelere inanırmı,evinde akvaryumu olan her insan bir miktar bilim insanıdır ve bilimsel verilerle konusur...Yayın balığı balık aleminin efsanesidir,öyle bir tasarım harikasıdırki belki bir gün insan oğlu dünya üzerinden silindiğinde bile o sularda avlanmaya devam edecek..Büyük kaslı bir baş ve buna yarı oynar eklemle bağlı çift taraflı testere dişler,zemine yapısık halde yüzmesini sağlayan yassı bir vücut,su dışındaki memeli yada kuşu görmek için başın üst kısmına yakın gözler,burnun ön kısmında köpek balığına özgü jel duyu organları,akıntıdaki ufacık değişikliği algılayan 3 çift bıyık,kuyruk ucuna dek uzanan anal yüzgeçler ve tabiki en önemli evrimsel kozu,su dışındada nefes alabilmek....Şimdi bukadar özelliğe rağmen neden dünyayı istila etmiyor bunlar derseniz;kendilerinde azcık kannibalizim mevcut:D bu sayede nüfuslarını dengede tutuyorlar...Menülerinde kuşlar,memeliler,balıklar,omrgasızlar,hatta nehir tabanındaki ölü canlı artıklarıda dahil yemediği şey yok.Bilim camiası çok fazla ilgi göstermemiş bu türe haklarında yazılan çok fazla bilimsel makale yok ama evrim bazında inanılmaz geçiş özellikleri bulunduruyor,iskelet yapısı kemikle kıkırdak arasında,solunumuda öyle ve en esrarengiz olanı vücut ısılarını düzenlediklerinden şüpheleniliyor....Evet bunca bilgiden sonra varacağımız sonuç tamam güçlüler 2-3 bilemedin 4 metre olurlar ama 10 tonla 80 metre azıcık abartı olmuş:D
HARABA DİZE( 1.ay)
Öncelikle yorumlarınız için teşekkür ederim...Can bey fosfat ve potasyum gibi eklemeler aşırı tecrübe isteyen durumlar,''pardon''filminden alıntı yapacak olursak''az miktarı az bi miktar aşarsan''berbat olması muhtemel:D Muhammet bey benim derdim althernanthara türleriyle;3 yıldır bitkiliyle uğraşırım cuba dahil birçok bitkiyi yetiştirdim ben bu abilerin türleriyle bir türlü barışamadım:D Ne çürüyorlar ne de gelişiyorlar,bir yıl tankta çürümeden ama yeni filizde vermeden yaşayanı gördüm varın siz düşünün:D Neyse bunun sırrı bilen biri söylesin lütfen?
Öncelikle yorumlarınız için teşekkür ederim...Can bey fosfat ve potasyum gibi eklemeler aşırı tecrübe isteyen durumlar,''pardon''filminden alıntı yapacak olursak''az miktarı az bi miktar aşarsan''berbat olması muhtemel:D Muhammet bey benim derdim althernanthara türleriyle;3 yıldır bitkiliyle uğraşırım cuba dahil birçok bitkiyi yetiştirdim ben bu abilerin türleriyle bir türlü barışamadım:D Ne çürüyorlar ne de gelişiyorlar,bir yıl tankta çürümeden ama yeni filizde vermeden yaşayanı gördüm varın siz düşünün:D Neyse bunun sırrı bilen biri söylesin lütfen?
HARABA DİZE( 1.ay)
Şİmdilik hiç bir bitkimde çürüme gözlemlemedim aksine tamamında filiz var...
Şİmdilik hiç bir bitkimde çürüme gözlemlemedim aksine tamamında filiz var...
HARABA DİZE( 1.ay)
Kurulum 14.günde,yosun problemim şimdilik yok ancak bitkilerin bazılarında gelişim çok yavaşken bazılarında hızlı..



Kurulum 14.günde,yosun problemim şimdilik yok ancak bitkilerin bazılarında gelişim çok yavaşken bazılarında hızlı..




140 lt Düşük Destekli
erhan bey çok güzel bir kurulum olmuş, son aşamada ve harika görünüyor ,enya'da güzel gitmiş videoya tebrikler:)
erhan bey çok güzel bir kurulum olmuş, son aşamada ve harika görünüyor ,enya'da güzel gitmiş videoya tebrikler:)
Sucul Süksesyon(6.04.2014 güncel+++ )
ahmet bey bitkilerinizin renk tonu harika,sol arka taraftaki kabarık bitki öbeği çok güzel durmuş türü nedir acaba?
ahmet bey bitkilerinizin renk tonu harika,sol arka taraftaki kabarık bitki öbeği çok güzel durmuş türü nedir acaba?
SON MESAJLAR
- Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
portre,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Kınayu,
MuratOzdemir,
Hoppala,
Kuduoglu,
EKAR,
oktay42,
osmandbnl,
Formicasmind,
huseyincan,
joko29,
HaydarGul,
JujuSeri,
Cyber_Scout,
altuntasseref,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
kocoglu,
AquaShirmp,
Malawi34,
yeekim,
0rnn,
888starz_tjml,
seljoy,
lonelywarrior40,
ezzalisi,
oguzozt,
syerli,
orhanacikgoz,
BurakSemihAslan,
oguzkanmaz,
ternapi,
hakanb.,
Salihsapkaa,
888starz_ixSa,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
