ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Hakan Yüksel
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ekim 2006 12:24
Son Ziyaret:
26 Nisan 2012 02:55
Toplam Mesaj:
693 [0.10 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hakan Yüksel
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
esnaf
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hakan Yüksel
SON 10 MESAJI
Co2 Tüpü Soru
Tüp zaten birahanenin değil.Kullanılmak amacıyla aldıkları marka bira firması tarafından verilmiş olması lazım.Firmada geri getirmeme olasılığı olduğu için normalde 50 tl depozito alıyorlarmış fakat benim arkadaşım olduğum için almadılar.Yani siz gidip tüpü firmaya geri verdiğinizde 50 tl size vermeleri lazım.Ama yinede kesin bilgi için ana dağıtım bayisine giderek kendilerinden almanız ileride dolum konusundada sıkıntı olmaması için iyi olur.Geçen sene ilk tüpü aldıktan sonra bi birahaneciye sorduğumda tüpede,doldurmayada para vermediklerini, firmanın ürünlerini sattıkları sürece tüp ve diğer ekipmanın onlarda kaldığını söylemişti.
Akuarist 2010-12-13 22:25:00
Tüp zaten birahanenin değil.Kullanılmak amacıyla aldıkları marka bira firması tarafından verilmiş olması lazım.Firmada geri getirmeme olasılığı olduğu için normalde 50 tl depozito alıyorlarmış fakat benim arkadaşım olduğum için almadılar.Yani siz gidip tüpü firmaya geri verdiğinizde 50 tl size vermeleri lazım.Ama yinede kesin bilgi için ana dağıtım bayisine giderek kendilerinden almanız ileride dolum konusundada sıkıntı olmaması için iyi olur.Geçen sene ilk tüpü aldıktan sonra bi birahaneciye sorduğumda tüpede,doldurmayada para vermediklerini, firmanın ürünlerini sattıkları sürece tüp ve diğer ekipmanın onlarda kaldığını söylemişti.
DIY Nano Cube ( Utricularia Sayfa:18 )
Bilimsel tez gibi başlık olmuş.Araştırmalarınız ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.
Çeviride belirtmek istediğim birşey var.Tropicadan gelen mailde geçen nutrients bildiğim kadarıyla Tropica genellikle NPK anlamında söylüyorlar.Buda sizin daha önceki araştırmanızdaki gibi yüksek NPK ilavesi ile iyi gelişim göstereceğini gösteriyor.
Bilimsel tez gibi başlık olmuş.Araştırmalarınız ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.
Çeviride belirtmek istediğim birşey var.Tropicadan gelen mailde geçen nutrients bildiğim kadarıyla Tropica genellikle NPK anlamında söylüyorlar.Buda sizin daha önceki araştırmanızdaki gibi yüksek NPK ilavesi ile iyi gelişim göstereceğini gösteriyor.
Co2 Tüpü Soru
1.Normal Co2 tüplerinden farkı yoktur.Normal tüplerden kullanılan regülatörü kullanabilirsiniz.Bazı regülatörlerin basınç göstergeleri büyük olabiliyor.Tüplerde taşırken kolaylık olsun diye yapılan askı aparatına basınç göstergeleri takılabiliyor ama kendiniz veya sanayiye giderek vidalarından bu tasıma aparatını söktürebilirsiniz.Çoğu paslı olduğu için elle zor cıkıyorlar.
2.Eğer dağıtım yapan yerlerde bi tanıdığınız varsa yada izin verirlerse 50 tl depozito ödeyerek dolu şekilde alabilirsiniz.Doldurmanız gerektiğinde boş tüpü aynı yere götürerek 5-10 tl arasında bişey vererek hazır dolu olan başkasını alabilirsiniz.Ben bu şekilde 1 yıldan fazla bi süredir kullanıyorum.Kötü tarafı bazı tüplerin dışının eski, kirli çıkabilmesi ve genelde saklamasını bilmeyen kişilerde kullandığından risk almamak için az basınçta doldurumuş şekilde geliyor.Yinede 4-5 ay yetebiliyor.Tabi evde yeriniz varsa 2-3 kg lık ufak modelleri yerine 5-10 kg alırsanız bu sorunda çözülmüş olur.
Akuarist 2010-12-13 22:24:52
1.Normal Co2 tüplerinden farkı yoktur.Normal tüplerden kullanılan regülatörü kullanabilirsiniz.Bazı regülatörlerin basınç göstergeleri büyük olabiliyor.Tüplerde taşırken kolaylık olsun diye yapılan askı aparatına basınç göstergeleri takılabiliyor ama kendiniz veya sanayiye giderek vidalarından bu tasıma aparatını söktürebilirsiniz.Çoğu paslı olduğu için elle zor cıkıyorlar.
2.Eğer dağıtım yapan yerlerde bi tanıdığınız varsa yada izin verirlerse 50 tl depozito ödeyerek dolu şekilde alabilirsiniz.Doldurmanız gerektiğinde boş tüpü aynı yere götürerek 5-10 tl arasında bişey vererek hazır dolu olan başkasını alabilirsiniz.Ben bu şekilde 1 yıldan fazla bi süredir kullanıyorum.Kötü tarafı bazı tüplerin dışının eski, kirli çıkabilmesi ve genelde saklamasını bilmeyen kişilerde kullandığından risk almamak için az basınçta doldurumuş şekilde geliyor.Yinede 4-5 ay yetebiliyor.Tabi evde yeriniz varsa 2-3 kg lık ufak modelleri yerine 5-10 kg alırsanız bu sorunda çözülmüş olur.
Bitkili akvaryumum. Görüşleriniz önemli.
Birkaç tavsiyede bulunmak istiyorum.
1.Işık söylediğiniz gibi yetersiz.Plastik kapaklardaki sekilsizliklerden florasan takması zor olabiliyor.Fakat 2 adet 24 watt t5 bulabilirseniz, ince olduklarından sığacaklardır.Bakır tellede kapağa bağlayabilirsiniz.
2.Ortadaki dekor ne oldugu fazla anlasılmıyor.Anlayabildiğim kadarıyla yapay bi kök.Onu çıkarıp, gerçek kök kullanmanız daha sağlıklı ve güzel olacaktır.Zaten fazlasıyla karışık olan görüntü biraz azalacaktır.
3.Üsteki maddede belirttiğim gibi aynı ve arka plan bitkisinin önlerde ve karısık olarak dikilmesi gözü yoruyor.Cabombaları sadece arka planda bi arada kullanıp baska orta plan ve taban bitkileri eklerseniz daha iyi olacak.Ekleyeceğiniz bitkileri ufak yapraklı stem bitkilerinden secerseniz sekil vermeniz daha kolay olacaktır.Bitki tavsiyesinde bulunmayı sevmiyorum.Bitkiler bölümünden ışıklandırmanızı, bakım zorluğunu, büyüme hızını ve akvaryumunuz ufak olduğu için sekil verme kolaylığınıda düşünerek kendiniz belirlemeniz daha iyi olacaktır.
4.Ramirezinizin üst yüzgeçinde erime mevcut.Bakteriyel veya su değerlenizden dolayı olabilir.
Su değişimini artırmanızı,yemlemenizi azaltmanızı,nitrat,nitrit değerini ölçmeniz iyi olacaktır.Ayrıca balıktaki stresten dolayıda bu erime olabilir.Balığı strese sokacak müdahalelerden kaçının ve stresi gidermesi için b ve c vitamini takviyesinde bulunabilirisiniz.Eğer bu önlemleri aldığınız halde erime devam ediyorsa bakteriyel bi hastalık olabilir.Ona göre farklı müdahaleler yapmanız gerekecektir.
Birkaç tavsiyede bulunmak istiyorum.
1.Işık söylediğiniz gibi yetersiz.Plastik kapaklardaki sekilsizliklerden florasan takması zor olabiliyor.Fakat 2 adet 24 watt t5 bulabilirseniz, ince olduklarından sığacaklardır.Bakır tellede kapağa bağlayabilirsiniz.
2.Ortadaki dekor ne oldugu fazla anlasılmıyor.Anlayabildiğim kadarıyla yapay bi kök.Onu çıkarıp, gerçek kök kullanmanız daha sağlıklı ve güzel olacaktır.Zaten fazlasıyla karışık olan görüntü biraz azalacaktır.
3.Üsteki maddede belirttiğim gibi aynı ve arka plan bitkisinin önlerde ve karısık olarak dikilmesi gözü yoruyor.Cabombaları sadece arka planda bi arada kullanıp baska orta plan ve taban bitkileri eklerseniz daha iyi olacak.Ekleyeceğiniz bitkileri ufak yapraklı stem bitkilerinden secerseniz sekil vermeniz daha kolay olacaktır.Bitki tavsiyesinde bulunmayı sevmiyorum.Bitkiler bölümünden ışıklandırmanızı, bakım zorluğunu, büyüme hızını ve akvaryumunuz ufak olduğu için sekil verme kolaylığınıda düşünerek kendiniz belirlemeniz daha iyi olacaktır.
4.Ramirezinizin üst yüzgeçinde erime mevcut.Bakteriyel veya su değerlenizden dolayı olabilir.
Su değişimini artırmanızı,yemlemenizi azaltmanızı,nitrat,nitrit değerini ölçmeniz iyi olacaktır.Ayrıca balıktaki stresten dolayıda bu erime olabilir.Balığı strese sokacak müdahalelerden kaçının ve stresi gidermesi için b ve c vitamini takviyesinde bulunabilirisiniz.Eğer bu önlemleri aldığınız halde erime devam ediyorsa bakteriyel bi hastalık olabilir.Ona göre farklı müdahaleler yapmanız gerekecektir.
ADist 1. Akvaryum Tasarım Yarışması
Böyle organizasyonlar görmek gerçekten sevindirici.Özellikle uluslararası yarışmlardan önce yapıldığı için eksikleri görmekte çok yararlı olacaktır.Ayrıca böyle yarışmaların yapılması ile kalite seviyesini gittikçe yukarıya çekecektir.Ortada bi ödül olmaması bence daha güzel.Önemli olan kendini görmek.Fakat manevi olarak saklamak için bu siteninde yaptığı gibi bi sponsorun altında reklamıyla beraber plaket yaptırabilinir.
Sormak istediğim konu özellikle sizinde yaptığınız projelerdeki gibi hayal dünyasındaki tasarımlarda puanlarında iyi veya kötü yönde herhangi bi farklılık olacak mı ?
Böyle organizasyonlar görmek gerçekten sevindirici.Özellikle uluslararası yarışmlardan önce yapıldığı için eksikleri görmekte çok yararlı olacaktır.Ayrıca böyle yarışmaların yapılması ile kalite seviyesini gittikçe yukarıya çekecektir.Ortada bi ödül olmaması bence daha güzel.Önemli olan kendini görmek.Fakat manevi olarak saklamak için bu siteninde yaptığı gibi bi sponsorun altında reklamıyla beraber plaket yaptırabilinir.
Sormak istediğim konu özellikle sizinde yaptığınız projelerdeki gibi hayal dünyasındaki tasarımlarda puanlarında iyi veya kötü yönde herhangi bi farklılık olacak mı ?
Küçük Kanyon
Yeniden tebrikler.Hc ler cidden çok hızla büyüyorlar.Işıklandırma konu başındaki gibi 4 adet 30 watt mı var ? Eğer öyleyse hep tekrarlanan lt ye 0,9-1 civarı denen teori çürütülmüş oluyor.Tabi bu birazda ileride bitkilerin uzayıp uzamıyacakları göstericek.İleride aydınlatmayı yükseltmeyi düşünüyor musunuz ?
Ayrıca son eklediğiniz fotoğrafta ön tarafda sirkülasyon motoru eklediğiniz dikkatimi çekti.Ekleme amacınızı açıklarsanız sevinirim.Aynı şekilde bende ön tarafta yetersiz sirkülasyondan oluşan sakal yosununun önüne geçmek için 300lt/h debide motor kullanıyorum.
Akuarist 2010-11-30 20:25:58
Yeniden tebrikler.Hc ler cidden çok hızla büyüyorlar.Işıklandırma konu başındaki gibi 4 adet 30 watt mı var ? Eğer öyleyse hep tekrarlanan lt ye 0,9-1 civarı denen teori çürütülmüş oluyor.Tabi bu birazda ileride bitkilerin uzayıp uzamıyacakları göstericek.İleride aydınlatmayı yükseltmeyi düşünüyor musunuz ?
Ayrıca son eklediğiniz fotoğrafta ön tarafda sirkülasyon motoru eklediğiniz dikkatimi çekti.Ekleme amacınızı açıklarsanız sevinirim.Aynı şekilde bende ön tarafta yetersiz sirkülasyondan oluşan sakal yosununun önüne geçmek için 300lt/h debide motor kullanıyorum.
bitki
http://www.akvaryum.com/Forum/yeni_baslayanlar_burayalow-tech_k208779.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/bitki_akvaryumunda_basarihi-tech_k162934.asp
http://www.akvaryum.com/bitkiler_kategorisi_37.asp
Okumanız gereken başlıca konular.Aradığınız çoğu bilgiyi bulabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/yeni_baslayanlar_burayalow-tech_k208779.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/bitki_akvaryumunda_basarihi-tech_k162934.asp
http://www.akvaryum.com/bitkiler_kategorisi_37.asp
Okumanız gereken başlıca konular.Aradığınız çoğu bilgiyi bulabilirsiniz.
Küçük Kanyon
Dün yabancı bi forumda gezerken daha önceden dikkat etmediğim bi akvaryum gördüm.Sizin esinlediğiniz tank galiba.İleride nasıl olabileceği hakkında bilgi vermiş oldu.Bitkilerin büyümesi ve kayaların yosunlaşmasıyla çok güzel bi tank olacak.
IAPLC 2009'da 24. olmuş bi akvaryum

Akuarist 2010-11-28 02:14:32
Dün yabancı bi forumda gezerken daha önceden dikkat etmediğim bi akvaryum gördüm.Sizin esinlediğiniz tank galiba.İleride nasıl olabileceği hakkında bilgi vermiş oldu.Bitkilerin büyümesi ve kayaların yosunlaşmasıyla çok güzel bi tank olacak.
IAPLC 2009'da 24. olmuş bi akvaryum

AQUA-BOTANIC : Akvaryumseverlerin yeni ad
Bugün Yıldırım abiden aldığım Tropica bitkileri elime ulaştı.Özel strafor paketlemesi,çok sağlıklı bitkileri,hediyeleri ve sorularıma zaman ayırıp ilgilendiği için teşekkür ediyorum.
Bugün Yıldırım abiden aldığım Tropica bitkileri elime ulaştı.Özel strafor paketlemesi,çok sağlıklı bitkileri,hediyeleri ve sorularıma zaman ayırıp ilgilendiği için teşekkür ediyorum.
Küçük Kanyon
Diğerleri derken Tropica'nın normal HC leri ve grow diye geçen laboratuar bitkilerini yıkaslamaktan bahsetmiştim.Sizin aldıklarınız Tropica'nın hangi ürünü acaba ?
Diğerleri derken Tropica'nın normal HC leri ve grow diye geçen laboratuar bitkilerini yıkaslamaktan bahsetmiştim.Sizin aldıklarınız Tropica'nın hangi ürünü acaba ?
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
