ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
an_believab_il
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Kasım 2010 22:13
Son Ziyaret:
22 Ocak 2017 14:27
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Anıl ADACAN
Doğum Tarihi:
29 Eylül 1986
Yaş:
39
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Anıl ADACAN
SON 10 MESAJI
130 Litre Dış Filtre Önerisi
2. el olarak Fluval 205/206 da düşünebilirsiniz. Fiyatları uyguna denk getirebilirsiniz böylece. Ben 4 yıldır kullanıyorum 180lt tankımda bir kere contasını değiştirmek dışında hiçbir sorun yaratmadı. Onda da 1-2 ay kullanımına ara vermiştim, bu sebeple oldu diye düşünüyorum. 2. El alırsanız kontrol etmeye özen gösterin derim.
Sağlıklı hobiler.
2. el olarak Fluval 205/206 da düşünebilirsiniz. Fiyatları uyguna denk getirebilirsiniz böylece. Ben 4 yıldır kullanıyorum 180lt tankımda bir kere contasını değiştirmek dışında hiçbir sorun yaratmadı. Onda da 1-2 ay kullanımına ara vermiştim, bu sebeple oldu diye düşünüyorum. 2. El alırsanız kontrol etmeye özen gösterin derim.
Sağlıklı hobiler.
Dış Filtreden Klor Kırıcı Olurmu
[QUOTE=viscool]
Ağzına sağlık Tunc kardeşim. gayet güzel açıklamışsın. [:)))][:iyi:]
Arkadaşlar 6 Lt aktif karbon siparişini verdim. Dış filtreyi de boşalttım. haftaya en alta ve üste bol elyaf ve arasına karbonu koyup test edeceğim. 4 hazneli dış filtrenin bir haznesine de ağır metalleri tutması amacıyla zeolid koyacağım. Klor testi iyi sonuç verirse kullanmaya başlayacağım. umarım iyi sonuç verir ve hepimiz için kartuş filtrelere bir alternatif olur. Selamlarımla[/QUOTE]
Herhangi bir sonuca ulaşabildiniz mi?[:?]
[QUOTE=viscool]
Ağzına sağlık Tunc kardeşim. gayet güzel açıklamışsın. [:)))][:iyi:]
Arkadaşlar 6 Lt aktif karbon siparişini verdim. Dış filtreyi de boşalttım. haftaya en alta ve üste bol elyaf ve arasına karbonu koyup test edeceğim. 4 hazneli dış filtrenin bir haznesine de ağır metalleri tutması amacıyla zeolid koyacağım. Klor testi iyi sonuç verirse kullanmaya başlayacağım. umarım iyi sonuç verir ve hepimiz için kartuş filtrelere bir alternatif olur. Selamlarımla[/QUOTE]
Herhangi bir sonuca ulaşabildiniz mi?[:?]
Çift Melek İçin Normal Mi
Bu ara melek türüne geçiş yaptığım için biraz araştırma fırsatım olmuştu. Gökhan beyin görüşüne katılıyorum, düşüncem, bu fiyat düzeyinde daha güzel görsele sahip bir çift bulunabilir.[:?]
Bu ara melek türüne geçiş yaptığım için biraz araştırma fırsatım olmuştu. Gökhan beyin görüşüne katılıyorum, düşüncem, bu fiyat düzeyinde daha güzel görsele sahip bir çift bulunabilir.[:?]
İnternetten Yemleme Yap (otomatik Yemleme)
Tebrikler[:iyi:] Su değişimi konusunda kafamda çeşitli yenilikler yapma konusunda tilkiler dolaşıyor. O konuyu da merakla bekliyorum.[:)]
Tebrikler[:iyi:] Su değişimi konusunda kafamda çeşitli yenilikler yapma konusunda tilkiler dolaşıyor. O konuyu da merakla bekliyorum.[:)]
Tropheus Duboisilerim yeni fotolar sayfa 39 da
Yakup bey konunuzu yaklaşık yarım saat inceledikten sonra nihayet son sayfaya ulaştım.
Öncelikle umarım hepimiz sizin gibi yavrudan aldığımız balıkların böyle güzel şekilde büyümüş hallerini görebiliriz, çok şanslısınız maşallah hepsi çok güzel olmuşlar...
Tropehusa ilgi duyduğum bu günlerde bu çirkin şeyler aklımı iyice karıştırmaya başladı doğrusu. Sağlıklı balıklar ve yavrular en kısa zamanda inşallah...
Yakup bey konunuzu yaklaşık yarım saat inceledikten sonra nihayet son sayfaya ulaştım.
Öncelikle umarım hepimiz sizin gibi yavrudan aldığımız balıkların böyle güzel şekilde büyümüş hallerini görebiliriz, çok şanslısınız maşallah hepsi çok güzel olmuşlar...Tropehusa ilgi duyduğum bu günlerde bu çirkin şeyler aklımı iyice karıştırmaya başladı doğrusu. Sağlıklı balıklar ve yavrular en kısa zamanda inşallah...

Tropheus İlangi Tankım130x50x65h
Ebubekir bey çok güzel ve şık bir tasarımolmuş. Açıkcası tropheus beslemeye heveslendiğim bu günlerde hangi tür olacağına kara vermeye çalışıyorum, balıklarınızın güzel görüntüsü ve formu ilangi yellowlarıda aklıma sokmadı değil..
Umarım hep böyle sağlıklı ve zinde olurlar. Sağlıklı balıklar.
Ebubekir bey çok güzel ve şık bir tasarımolmuş. Açıkcası tropheus beslemeye heveslendiğim bu günlerde hangi tür olacağına kara vermeye çalışıyorum, balıklarınızın güzel görüntüsü ve formu ilangi yellowlarıda aklıma sokmadı değil..
Umarım hep böyle sağlıklı ve zinde olurlar. Sağlıklı balıklar.Sarı Prensesim
Resimdeki ısıtıcı ve hortumlarla orantılandığında küçük bir balık ve daha ilk defa yavru verecek gibi görünüyor... Hayırlı olsun umarım sağlıklı yavrularınız olur...
Resimdeki ısıtıcı ve hortumlarla orantılandığında küçük bir balık ve daha ilk defa yavru verecek gibi görünüyor... Hayırlı olsun umarım sağlıklı yavrularınız olur...

Cinsiyet
Bencede üstteki erkek alttaki dişi gibi...
Bencede üstteki erkek alttaki dişi gibi...
Duvara Gömme Tankımdaki Sarıprenseslerim
[QUOTE=DELİTAY40_FB]Güzel,sade hoş bir çalışma olmuş.Emeğinize sağlık..Sağlıklı bol yavrular almanız dileğiyle...[/QUOTE]
Çok teşekkürler.
Şuan 3 dişiden aldığım 70 civarında yavru sağlıklı şekilde büyüyor. Umarım hep böyle devam eder.
[QUOTE=batuhanbayram] Akvaryum harika, dekor çok kötü mağlesef Umut Bey. Çok kötü biraz fazla oldu belki ama bu akvaryuma göre çok kötü diyeyim. Yüksekliğe uygun arkalı önlü düzenlenmiş daha büyük kayalar kullanmanız çok daha hoş olur. Özellikle ağırlıktan korkunuz yoksa çok çeşit mevcut ama ağırlık sıkıntı yaratırsa lav kayası kullanabilirsiniz. Lav kayası deyince ilk akla bu çok delikli lav kayaları geliyor ama bir başça çeşidi var onların ve üzerinde nereyse çok az delik var ama aynı hafiflikte, yüzeyleri ise çokça doğal duruyor. Bulabilirseniz onları deneyin derim.
[/QUOTE]
Batuhan bey fikir ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Benimde yaparken söylediğiniz konuların hepsi opsiyonumda olan hususlardı fakat ben genelde daha sade görüntüden hoşlandığım için akvaryumu kendi kafamdaki şekle göre dizayn ettim. Hava motorunu da özellikle koydum akşamları uzandığımda o hava baloncuklarının arasında dolaşan sarıları izlemek benim için çok ayrı bir keyif. Ben kendi kafamdaki düşlediğim akvaryuma ulaştım ve bu çok güzel bir şey.
Sizinde akvaryumlarınızı gördüm, gerçekten güzel ve emeğinizin çok özel bir yansıması olmuşlar. Umarım sizde kendi hayallerinizdeki akvaryuma sahipsinizdir. Sağlıklı balıklar diliyorum. Saygılar.

[QUOTE=DELİTAY40_FB]Güzel,sade hoş bir çalışma olmuş.Emeğinize sağlık..Sağlıklı bol yavrular almanız dileğiyle...[/QUOTE]
Çok teşekkürler.
Şuan 3 dişiden aldığım 70 civarında yavru sağlıklı şekilde büyüyor. Umarım hep böyle devam eder.[QUOTE=batuhanbayram] Akvaryum harika, dekor çok kötü mağlesef Umut Bey. Çok kötü biraz fazla oldu belki ama bu akvaryuma göre çok kötü diyeyim. Yüksekliğe uygun arkalı önlü düzenlenmiş daha büyük kayalar kullanmanız çok daha hoş olur. Özellikle ağırlıktan korkunuz yoksa çok çeşit mevcut ama ağırlık sıkıntı yaratırsa lav kayası kullanabilirsiniz. Lav kayası deyince ilk akla bu çok delikli lav kayaları geliyor ama bir başça çeşidi var onların ve üzerinde nereyse çok az delik var ama aynı hafiflikte, yüzeyleri ise çokça doğal duruyor. Bulabilirseniz onları deneyin derim.
Hava kabarcıkları ise aslen tüm akvaryumları yapaylaştıran bir unsur. hava motorunu hiç açmamak, dış filtre çıkışıyla yüzeyi hareketlendirmek oksijen için fazlası ile yeterlidir. Ayrıca kabarcıklığın yapaylığından kurtulmuş olursunuz ve artı olarak da yüzey yağlanmasını engellemiş olursunuz. Bahsettiğim lav kayası fotodaki sağ önde duran büyük kaya gibi.
Batuhan bey fikir ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Benimde yaparken söylediğiniz konuların hepsi opsiyonumda olan hususlardı fakat ben genelde daha sade görüntüden hoşlandığım için akvaryumu kendi kafamdaki şekle göre dizayn ettim. Hava motorunu da özellikle koydum akşamları uzandığımda o hava baloncuklarının arasında dolaşan sarıları izlemek benim için çok ayrı bir keyif. Ben kendi kafamdaki düşlediğim akvaryuma ulaştım ve bu çok güzel bir şey.
Sizinde akvaryumlarınızı gördüm, gerçekten güzel ve emeğinizin çok özel bir yansıması olmuşlar. Umarım sizde kendi hayallerinizdeki akvaryuma sahipsinizdir. Sağlıklı balıklar diliyorum. Saygılar.

Duvara Gömme Tankımdaki Sarıprenseslerim
[QUOTE=poseidonnn]Bir şey sormak istiyorum bu duvara gömme tanklar kullanışlı oluyormu hani ne biliyim temizlik yemleme vs. açsından? [/QUOTE]
Yemleme ile ilgili herhangi bir problem yok zaten otomatik yemleme yapıyorum ama temizlik ve su yenilenmesi açısından sonuçta arka tarafta kalan 20cmlik bir genişlik var (10cm tuğla içinde kalıyor). İnsanı yormuyor dersem yalan olur...
[QUOTE=glede] Şahene bir görüntü diyebilirim
çok güzel akvaryumda balıklarda duvara gömme işini biraz bahsetseniz herkes bilgi sahibi olur bende ilerde böyle birşey düşünüyorum açıkçası
[/QUOTE]
Öncelikle beğenileriniz için teşekkür ederim. Umarım sizinde gönlünüze göre böyle bir sisteminiz olur ileride.
Sistemi anlatmak gerekirse;
Aslında oldukça basit, kapı boşluğu gibi bir boşluk düşünün, sadece yüksekliği sizin akvaryumunuzun üst seviyesini istediğiniz ölçüde olacak.
Bu boşluğun altına, akvaryumun yerden yüksekte durmasını ve altına dış filtre vs. gibi ekipmanların koyulmasını sağlayacak bir sehpa yapılmalı.
Tabiki bu sehpa profilden olacak ve akvaryumunuzun büyüklüğü ve ağırlığına göre hesaplanıp yapılacak.(İleride bir güvensiz durum oluşmaması için).
Sonra bu sehpa üzerine akvaryum yerleştirilip sehpanın salondan izlenecek tarafı alçıpan betopan vs. ile kaplanıp duvar rengine boyanacak.
Güzel bir çerçeve ile de görüntü daha güzel hale getirilebilir.
Diğer taraf ise ahşap kaplama ile bir dolap halinde güzel bir görünüm sağlanarak ekipmanların konulacağı bir bölüm yapılabilir.
Buradan da anlaşılabileceği gibi derinliğin 10cm'i duvarın içinde kalacak, yani derinlik ne kadar fazla yapılırsa temizlik vs. için daha kullanışlı olacaktır. Fakat benim diğer odamın dar olması sebebiyle derinliği fazla büyütemedim.
Umarım bilgilendirme açısından size bir fikir vermiştir. Herkese sağlıklı hobiler..
[QUOTE=poseidonnn]Bir şey sormak istiyorum bu duvara gömme tanklar kullanışlı oluyormu hani ne biliyim temizlik yemleme vs. açsından? [/QUOTE]
Yemleme ile ilgili herhangi bir problem yok zaten otomatik yemleme yapıyorum ama temizlik ve su yenilenmesi açısından sonuçta arka tarafta kalan 20cmlik bir genişlik var (10cm tuğla içinde kalıyor). İnsanı yormuyor dersem yalan olur...

[QUOTE=glede] Şahene bir görüntü diyebilirim
çok güzel akvaryumda balıklarda duvara gömme işini biraz bahsetseniz herkes bilgi sahibi olur bende ilerde böyle birşey düşünüyorum açıkçası
[/QUOTE]Öncelikle beğenileriniz için teşekkür ederim. Umarım sizinde gönlünüze göre böyle bir sisteminiz olur ileride.
Sistemi anlatmak gerekirse;Aslında oldukça basit, kapı boşluğu gibi bir boşluk düşünün, sadece yüksekliği sizin akvaryumunuzun üst seviyesini istediğiniz ölçüde olacak.
Bu boşluğun altına, akvaryumun yerden yüksekte durmasını ve altına dış filtre vs. gibi ekipmanların koyulmasını sağlayacak bir sehpa yapılmalı.
Tabiki bu sehpa profilden olacak ve akvaryumunuzun büyüklüğü ve ağırlığına göre hesaplanıp yapılacak.(İleride bir güvensiz durum oluşmaması için).
Sonra bu sehpa üzerine akvaryum yerleştirilip sehpanın salondan izlenecek tarafı alçıpan betopan vs. ile kaplanıp duvar rengine boyanacak.
Güzel bir çerçeve ile de görüntü daha güzel hale getirilebilir.
Diğer taraf ise ahşap kaplama ile bir dolap halinde güzel bir görünüm sağlanarak ekipmanların konulacağı bir bölüm yapılabilir.
Buradan da anlaşılabileceği gibi derinliğin 10cm'i duvarın içinde kalacak, yani derinlik ne kadar fazla yapılırsa temizlik vs. için daha kullanışlı olacaktır. Fakat benim diğer odamın dar olması sebebiyle derinliği fazla büyütemedim.

Umarım bilgilendirme açısından size bir fikir vermiştir. Herkese sağlıklı hobiler..

SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

