ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
gorkemyoldas
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Aralık 2010 13:01
Son Ziyaret:
22 Mart 2026 00:57
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Görkem Yoldaş
Doğum Tarihi:
24 Haziran 1985
Yaş:
41
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Görkem Yoldaş
250lt - High Tech Bitkili
96 lt - High Tech Bitkili
96 lt - Karides
SON 10 MESAJI
Türkiye geneli,Sera Siporax Paylaşıma devam..... Son 50 Lt...
Emin Bey kargonuz elime ulaştı her şey için tekrar teşekkür ederim.
Emin Bey kargonuz elime ulaştı her şey için tekrar teşekkür ederim.
Türkiye geneli,Sera Siporax Paylaşıma devam..... Son 50 Lt...
[QUOTE=TiTaNNiKe]
Emre bey öğrencilik yıllarımda ortaokul-lise-üniversite de akvaryumla olmasa da hep bu tarz organizasyonlar yaparak kitap, defter v.b şeylerin hep arkadaşlarımıza ucuza temin edilmesini sağladım her seferinde de şu anda değiniz gibi anlamsız yorumlar oldu ben de öğrendim ki siz ne yaparsanız yapın bu işlerde kötü düşünen insanlar her zaman çamur atar şu an çok iyi biliyorum ki Emin bey kendi cebinden 100 TL üzeri masraf yapmıştır, size ve kendisine sabır ve çalışmanızdan ötürü teşekkür ediyorum. Bu tarz konuları duymamazlıktan gelmek en doğrusudur, iyi bir şey yapmasaydınız bu kadar insan alım yapamayacaktı.
gorkemyoldas 2012-02-15 22:48:12
[QUOTE=TiTaNNiKe]
Arkadaşlar bazı arkadaşlar Emin abi bu işten yolunu buldu çocuk yurduna akvaryumda kuruyor oradan da pay alacak diye dedi kodular duyuyoruz bunlar hiç hoş şeyler diyil Çocuk yurdu herkese açık büyük bağışı yapan PET GARDEN SÜREKLİ KONTROLLER YAPACAK Siporax normalde 285 gm dır 1 litresi emin abinin gönderdiğini tartın 300 gm civarıdır kovadan çıkan fazlasına dahi tenezür edilmemiştir bu iş de 100 km yol yapıldı ve her gün 3 saat ayrıldı ve onlarca tlf açıldı adresi yanlış veren arkadaşlar tek tek arandı defalarca ptt ye gidildi kimsenin hakkı yenmesin diye, alıcı ödemeli kargo gönderildi, ve yolunu buldular tarzında konuşmalar hiç hoş olmadı bunların adı bizde saklı böyle düşünen arkadaşlar dışında başka arkadaşlarda varsa Emin abi kendine hediye bile almadı bir inat uğruna girdi bu iş böyle yapılmaz böyle yapılır diye girdi ve anlının akıyla çıktı siporax evveliyatını bilenler iyi bilir sera direk olaya el koydu 1060 tl den şuradan alacaksınız ürünü dedi o alcagımız yer defalarca değiştirildi ve defalarca gidildi ve ürün zorda olsa alındı. 800 tl ilk fiyatı bilen bilir amacımız yararlı bir şey yapmak olduğu için aldığımız fiyat pet piyasasını sarstı ve alamadık Sera genel müdürü gözetiminde 1060 tl den paylaşıldı ve Emin abi Ankarada defalarca turlar yaparak ürünleri temin edebildi.
1tl Poşet parası olurmu deniliyor Emin abi oturduğu yerden 1-2 kova yem paketlemedi eryamandan defalarca ulus merkez postaneye gitti açtığı tlf lar yaktığı benzinler adam başı 2-3 tl yi geçer.
Bu konuya değinme nedenim böyle bir emek ve insanlara bir yarar sağlama girişimlerinde bulunuyoruz ve kararlama duyunca üzülüyoruz bu şekilde düşünen arkadaşlar lütfen bu tür olmayan yapılmayan paylaşımlara girsinler yem gibi fazla çıkmıyor bunlarda çıksa da biz pay ediyoruz amacımız bir yardımcı olmak taktiri size bırakıyoruz.
İyi hobiler..
M.Emre Yıldırım
[/QUOTE]Emre bey öğrencilik yıllarımda ortaokul-lise-üniversite de akvaryumla olmasa da hep bu tarz organizasyonlar yaparak kitap, defter v.b şeylerin hep arkadaşlarımıza ucuza temin edilmesini sağladım her seferinde de şu anda değiniz gibi anlamsız yorumlar oldu ben de öğrendim ki siz ne yaparsanız yapın bu işlerde kötü düşünen insanlar her zaman çamur atar şu an çok iyi biliyorum ki Emin bey kendi cebinden 100 TL üzeri masraf yapmıştır, size ve kendisine sabır ve çalışmanızdan ötürü teşekkür ediyorum. Bu tarz konuları duymamazlıktan gelmek en doğrusudur, iyi bir şey yapmasaydınız bu kadar insan alım yapamayacaktı.
Türkiye geneli,Sera Siporax Paylaşıma devam..... Son 50 Lt...
[QUOTE=TiTaNNiKe]
01. Ali kaya. 5 lt. [email protected]
02. Mustafa TİVEM. 3 lt. [email protected]
03. Ziya GÖKALP. 3 lt. [email protected]
04. Cihangir KARABULUT 1 Lt. mail vermedi bekleniyor
05. Metin Billor. 3 Lt. [email protected]
06. Ferit ERDEM. 2 LT. [email protected]
07. Görkem Yoldaş. 3 lt. [email protected]
08. Sedat özdemir. 4 lt. [email protected]
09. Caner kundem. 1lt. [email protected]
10. Cihan süzen. 1 lt. [email protected]
11. Teoman büyük. 1 lt. [email protected]
12. Mehmet ince. 10 lt. Arkadaşım,
13. Volkan Çiçek 2lt [email protected] (posta çek hesabı bekliyor)
14. Mesut Albay 3lt [email protected]
15. Faruk Özdogan 1lt
16.
17.
Ben bir litre daha ilave alabilirim Emin Bey, havaleyi hesabınıza akşam üzeri yaparım. Kalan 7lt , bugün bitsin artık :)
[QUOTE=TiTaNNiKe]
02. Mustafa TİVEM. 3 lt. [email protected]
03. Ziya GÖKALP. 3 lt. [email protected]
04. Cihangir KARABULUT 1 Lt. mail vermedi bekleniyor
05. Metin Billor. 3 Lt. [email protected]
06. Ferit ERDEM. 2 LT. [email protected]
07. Görkem Yoldaş. 3 lt. [email protected]
08. Sedat özdemir. 4 lt. [email protected]
09. Caner kundem. 1lt. [email protected]
10. Cihan süzen. 1 lt. [email protected]
11. Teoman büyük. 1 lt. [email protected]
12. Mehmet ince. 10 lt. Arkadaşım,
13. Volkan Çiçek 2lt [email protected] (posta çek hesabı bekliyor)
14. Mesut Albay 3lt [email protected]
15. Faruk Özdogan 1lt
16.
17.
Toplam 48 litre kalan litre 8
Toplam 42 LİTRE KALAN LİTRE 8
[/QUOTE]Toplam 42 LİTRE KALAN LİTRE 8
Ben bir litre daha ilave alabilirim Emin Bey, havaleyi hesabınıza akşam üzeri yaparım. Kalan 7lt , bugün bitsin artık :)
Türkiye geneli,Sera Siporax Paylaşıma devam..... Son 50 Lt...
01. Ali kaya 5 lt. [email protected]
02. Mustafa TİVEM. 2 lt. [email protected]
03. Ziya GÖKALP 3 lt. [email protected]
04. Cihangir KARABULUT 1 Lt. mail vermedi bekleniyor
05. Metin Billor. 3 Lt. [email protected]
06. Ferit ERDEM. 2 LT. [email protected]
07. Görkem Yoldaş. 2 lt. [email protected]
08. Sedat özdemir. 4 lt. [email protected]
09. Caner kundem. 1lt. [email protected]
10. Cihan süzer. 1 lt. mail ?
11. Teoman büyük. 1 lt. [email protected]
12. Mehmet ince. 10 lt. Arkadaşım,
13. Volkan Çiçek 1lt [email protected] (posta çek hesabı bekliyor)
14.
15.
01. Ali kaya 5 lt. [email protected]
02. Mustafa TİVEM. 2 lt. [email protected]
03. Ziya GÖKALP 3 lt. [email protected]
04. Cihangir KARABULUT 1 Lt. mail vermedi bekleniyor
05. Metin Billor. 3 Lt. [email protected]
06. Ferit ERDEM. 2 LT. [email protected]
07. Görkem Yoldaş. 2 lt. [email protected]
08. Sedat özdemir. 4 lt. [email protected]
09. Caner kundem. 1lt. [email protected]
10. Cihan süzer. 1 lt. mail ?
11. Teoman büyük. 1 lt. [email protected]
12. Mehmet ince. 10 lt. Arkadaşım,
13. Volkan Çiçek 1lt [email protected] (posta çek hesabı bekliyor)
14.
15.
Türkiye geneli,Sera Siporax Paylaşıma devam..... Son 50 Lt...
[QUOTE=TiTaNNiKe]
34. Metin Teksoy 2 lt. ([email protected] )
35. Yüksel Sürmen 2 lt. ([email protected])
36.Ahmet Aslan 1 lt. ( [email protected]
37.Hüseyin Ceneli 2 lt. (hü[email protected])
Emin bey ö.m ile kargo bilgilerimi de tarafınıza verdim fakat iş yoğunluğundan foruma giremedim listeye beni de 2lt olarak eklerseniz sevinirim.
[QUOTE=TiTaNNiKe]
İSİM LİTRE MAİL
08. Hasan CAN 5 lt ([email protected])
09. Haldun KARATAŞ 2 Lt ([email protected])
11. Emre Yıldırım 2 lt ( [email protected])
12. Cem Yücel 1 lt ([email protected])
13. Bülent dedeoglu 3lt ([email protected])
14. Engin karademir 3 lt ([email protected] )
15. Metin şengüler 1 lt ([email protected] )
16. M.Şerif POLAT 2 lt ([email protected])
17. Yaşar Aydoğdu 1 lt ([email protected])
18. Emre Can BÜLBÜL 1 lt ([email protected])
21. Zafer Keskin (whiteb) 1 Lt ( 03124688170 ) 03124688170
22. Halik KUNDAKSIZ 2 Lt ([email protected])
22. Halik KUNDAKSIZ 2 Lt ([email protected])
23. AKIN AKSU 1 Lt ( [email protected] )
26. Ahmet Özbilginer 1 lt ([email protected]m)
27. Hayrullah Koçak 1 lt ( mail verilmedi bekleniyor)
28. Çetin Kınalı 1 lt ([email protected])
29. Ümit ŞAHİN 2 LT ([email protected])
32. Vazgeçti ---- -----------------------
33. Semih Sertuna 4 lt (trockya22@hotmail)
35. Yüksel Sürmen 2 lt. ([email protected])
36.Ahmet Aslan 1 lt. ( [email protected]
37.Hüseyin Ceneli 2 lt. (hü[email protected])
38.Halil Yener 2 lt ([email protected])
39.Hakan şahan 3 lt. ([email protected])
40.Burak Fıçıcıoğlu 2 lt. ([email protected]
41.Beycan Evren 2lt ([email protected])
42.Abdullah Kurtul 2 lt Yüksel sürmen adresine gidecek.
43.Halil Yalılı 2 lt hyalili(@)gmail.com
44.Orhan Bayrak 1 lt [email protected]
45.Halil Koç 1 lt Koç[email protected] Titanic
46.Hasan DOĞAN 2 lt [email protected] HDSASA
47.Selim Sırrı iyi 2 lt [email protected] siyi
46.Hasan DOĞAN 2 lt [email protected] HDSASA
47.Selim Sırrı iyi 2 lt [email protected] siyi
48.Serkan Ay 1 lt ( mail verilmedi bekleniyor)
49.Gıyasettin Çaylan 2 lt [email protected]. malebolgiyas
50.Ali kaya 5 lt [email protected] radkaya
51. Mustafa TİVEM 2 lt [email protected] Semihsungur
52.Ziya GÖKALP 3 lt [email protected] Meykinto
53-Cihangir KARABULUT 1 Lt mail vermedi bekleniyor Pala
54-Metin Billor 3 Lt mail vermedi bekleniyor azalea
50.Ali kaya 5 lt [email protected] radkaya
51. Mustafa TİVEM 2 lt [email protected] Semihsungur
52.Ziya GÖKALP 3 lt [email protected] Meykinto
53-Cihangir KARABULUT 1 Lt mail vermedi bekleniyor Pala
54-Metin Billor 3 Lt mail vermedi bekleniyor azalea
TOPLAM : 113 LİTRE (50 LİTRE DAGITILDI ) KALAN LİTRE : 37
08.Şub.2012 EFT/HÜSEYİN GÖRKEM 43,40 TL
Bulamadım bu ismi. ?
Emin bey ö.m ile kargo bilgilerimi de tarafınıza verdim fakat iş yoğunluğundan foruma giremedim listeye beni de 2lt olarak eklerseniz sevinirim.
Türkiye geneli,Sera Siporax Paylaşıma devam..... Son 50 Lt...
[QUOTE=Emin Paşa ]
[QUOTE=TiTaNNiKe]Emin abi 2 şubat en son eft dokümanı 6 şubat oldu hala güncelleme olmadı. ? [/QUOTE]
[/QUOTE]
Emin bey eğer 2lt var ise ben almak isterim, bir sorun yok ise ö.m atarsanız hemen havale gönderebilirim.
[QUOTE=Emin Paşa ]
[QUOTE=TiTaNNiKe]Emin abi 2 şubat en son eft dokümanı 6 şubat oldu hala güncelleme olmadı. ? [/QUOTE]Özür dilerim Emre.....



Yarın Ankara dışı, sıradan 4-5 kişiye daha kargo yollayacağım....
2 Lt Diğer kolide açık var...
3. Koli için herkez ismini listeye eklesin mail de yazsın... Diğer listede almayan yada vaz geçen olursa,ilk kisteye kaydırma yapacam...
İSİM LİTRE MAİL Nick
Emin bey eğer 2lt var ise ben almak isterim, bir sorun yok ise ö.m atarsanız hemen havale gönderebilirim.
Cuba ile Sabırlı Bir Başlangıç
[QUOTE=ubeceren] Güzel bitkiler seçmişsiniz, peyzaj açısından karışık olmuş fakat bitkileri tanımanız için güzel bir fırsat olacak size. Fakat lotus bitkisi anormal hızda bir büyüme göstererek bütün yüzey ışığını kesecektir. Bu bitkide ısrarcı iseniz sürekli yaprak ve kök budaması yapmanızı tavsiye ediyorum. Yaprağının su dışına çıkmasına izin vermeyin yoksa hiç zaptedemezsiniz.
[/QUOTE]
Teşekkürler Uğur bey, peyzaj yok gibi birşey aslında tank yeni olduğu için zamanla oturacağını düşünüyorum. Lotus u başlangıçta rengini beğendiğim için almıştım fakat 1-2 aya çıkarırım gibi duruyor çünkü inanılmaz hızlı büyümeye başladı sorun yaratacak gibi.
[QUOTE=ubeceren] Güzel bitkiler seçmişsiniz, peyzaj açısından karışık olmuş fakat bitkileri tanımanız için güzel bir fırsat olacak size. Fakat lotus bitkisi anormal hızda bir büyüme göstererek bütün yüzey ışığını kesecektir. Bu bitkide ısrarcı iseniz sürekli yaprak ve kök budaması yapmanızı tavsiye ediyorum. Yaprağının su dışına çıkmasına izin vermeyin yoksa hiç zaptedemezsiniz.
Teşekkürler Uğur bey, peyzaj yok gibi birşey aslında tank yeni olduğu için zamanla oturacağını düşünüyorum. Lotus u başlangıçta rengini beğendiğim için almıştım fakat 1-2 aya çıkarırım gibi duruyor çünkü inanılmaz hızlı büyümeye başladı sorun yaratacak gibi.
Cuba ile Sabırlı Bir Başlangıç
[QUOTE=t-bar]* Tebrikler. Cübalar adaptasyonu geçmiş. Bu aşamadan sonra ivmeli progresyon gösterecektir. Tankın boyutlarına istinaden aromatica, palustris ve lotus makro ve fazla gelmiş gibi. Arka segment için farklı bitkiler daha uygun olacaktır düşüncesindeyim.[/QUOTE]
Barış bey, aslında benim de istediğim bu
yani ne tür bitki koymalıyım? peyzaj konusunda çok eksiğim bu yüzden herkesin tavsiyesine ihtiyacım var. Bu arada tankın ilerideki hedefi Iwagumi olacak ama daha zamanı var şu anda bol bitkili olarak devam edeceğim.
[QUOTE=t-bar]* Tebrikler. Cübalar adaptasyonu geçmiş. Bu aşamadan sonra ivmeli progresyon gösterecektir. Tankın boyutlarına istinaden aromatica, palustris ve lotus makro ve fazla gelmiş gibi. Arka segment için farklı bitkiler daha uygun olacaktır düşüncesindeyim.[/QUOTE]
Barış bey, aslında benim de istediğim bu
yani ne tür bitki koymalıyım? peyzaj konusunda çok eksiğim bu yüzden herkesin tavsiyesine ihtiyacım var. Bu arada tankın ilerideki hedefi Iwagumi olacak ama daha zamanı var şu anda bol bitkili olarak devam edeceğim.Cuba ile Sabırlı Bir Başlangıç
Teşekkür ederim, ilk konum olduğu için aslında bilgiler eksik olmuş biraz , co2 ista 1kg tüp ve ista 3in1 difizör kullanıyorum 24 saat açık saniyede 2 kabarcık , ışıklandırma olarak da 24wX2 grolux , 24wX2 aquastar kullanıyorum. Şu anda 3 + 4 + 4 şeklinde açık, ayrıca jebo 9w UV filtre mevcut.
Teşekkür ederim, ilk konum olduğu için aslında bilgiler eksik olmuş biraz , co2 ista 1kg tüp ve ista 3in1 difizör kullanıyorum 24 saat açık saniyede 2 kabarcık , ışıklandırma olarak da 24wX2 grolux , 24wX2 aquastar kullanıyorum. Şu anda 3 + 4 + 4 şeklinde açık, ayrıca jebo 9w UV filtre mevcut.
Cuba ile Sabırlı Bir Başlangıç
Fotoğraf:
Boyut (cm): 60 X 40 X 40
Kapasite (litre): Brüt 96lt Net = 72lt
Canlılar: 6 adet Kardinal Neon Tetra
6 adet Kırmızı Burun Tetra
2 adet Sae
2 adet Yellow Snakeskin Lepistes
Kiraz Karides
Malzemeler: 5kg JBL Aqua Basis Plus
2 kg Dazs Soil
15 kg Hagen Siyah Kum
Akvaryum Bakımı: Haftada bir 20lt su değişimi
Kullanılan Yemler: Tetra Rubin
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
Merhabalar,
Forumu uzun zamandır takip eden ve low tech bir tank ile bitkili akvaryuma başlayan biri olarak, artık high tech bir tanka geçmenin zamanının geldiğini düşündüm. Tankın illk kurulum amacı glosso bitkisini akvaryumumda yetiştirmek istememdi. Akvaryum kurulumu yaptığım sırada forumda ilanı olan cihanevitan nickli Cihan Bey'den bitki siparişi verdim ve kendisine elinde glosso olup olmadığını sordum. Cihan bey elinde Cuba olduğunu söylediğinde ben bu bitki için yeterli tecrübem olmadığı için almak istemedim ve kendisi sağolsun hediye olarak bana bu bitkiden göndererek, Cuba maceresını başlatmış oldu. Ayrıca çok iyi formda bitkiler gönderen CERKUTAY (Ferhat Bey) e de teşekkür ederim.
Şu anda akvaryum kurulumunun üzerinden 2 ay geçti. Yosun sorunum mevcut ve peyzaj ile ilgili de sizin fikirlerinize ihtiyacım var. Fotoğrafları paylaşıyorum.










Fotoğraf:
Boyut (cm): 60 X 40 X 40
Kapasite (litre): Brüt 96lt Net = 72lt
Canlılar: 6 adet Kardinal Neon Tetra
6 adet Kırmızı Burun Tetra
2 adet Sae
2 adet Yellow Snakeskin Lepistes
Kiraz Karides
Malzemeler: 5kg JBL Aqua Basis Plus
2 kg Dazs Soil
15 kg Hagen Siyah Kum
Akvaryum Bakımı: Haftada bir 20lt su değişimi
Kullanılan Yemler: Tetra Rubin
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
Merhabalar,
Forumu uzun zamandır takip eden ve low tech bir tank ile bitkili akvaryuma başlayan biri olarak, artık high tech bir tanka geçmenin zamanının geldiğini düşündüm. Tankın illk kurulum amacı glosso bitkisini akvaryumumda yetiştirmek istememdi. Akvaryum kurulumu yaptığım sırada forumda ilanı olan cihanevitan nickli Cihan Bey'den bitki siparişi verdim ve kendisine elinde glosso olup olmadığını sordum. Cihan bey elinde Cuba olduğunu söylediğinde ben bu bitki için yeterli tecrübem olmadığı için almak istemedim ve kendisi sağolsun hediye olarak bana bu bitkiden göndererek, Cuba maceresını başlatmış oldu. Ayrıca çok iyi formda bitkiler gönderen CERKUTAY (Ferhat Bey) e de teşekkür ederim.
Şu anda akvaryum kurulumunun üzerinden 2 ay geçti. Yosun sorunum mevcut ve peyzaj ile ilgili de sizin fikirlerinize ihtiyacım var. Fotoğrafları paylaşıyorum.










SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 16:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
