ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sheida
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Mart 2011 17:43
Son Ziyaret:
12 Mart 2013 20:03
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Şeyda Oky
Doğum Tarihi:
21 Mayıs 1986
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
İngilizce Öğretmeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kırmızı yanaklım Osmancan'ım :)
SON 10 MESAJI
İç Filtre mi Şelale Filtre mi?
Merhaba,
Merhaba,
Eski kaplumbağamı uzun süre şehir dışında olmak zorunda olduğum için petshopa geri vermiştim. Şimdi şartlarım müsait yeniden kaplumbağa beslemek istiyorum. Eski filtremden pek memnun değildim yeni bir filtre almak istiyorum. Akvaryumum en dolu haliyle 25-27 lt. İç filtre olarak aklımda bu var: Hydor kullanan var mı hiç?
http://www.juenpetmarket.com/urun_detay.aspx?kat=239&urn=6344 Ama iç filtrede su çok buharlaştığı için yatay da koysam bir süre sonra filtre açığa çıkmaya başlıyor, sürekli su eklemek istemiyorum. Bir de çok sık temizlemek istemiyorum. Şelale filtrelerde iç filtreden daha iyi temizler diye okumuştum.
Ama suyun hepsini doldurmadığımız için şelale filtrede su sesi fazla olacaktır. Çok rahatsız edici olabilir mi diye de düşünüyorum. Gerçi pet shopta şelale filteli bir akvaryumdaydı kapluşlar çok hoşuma gitti akan suyun altında duş alıyorlardı :)) Aklımdaki şelale filtre de bu:Atman HF0300 http://www.juenpetmarket.com/urun_detay.aspx?kat=0&urn=5801
Bir de şelale filtrede akvaryum çerçevesinin çok kalın olmaması gerektiği söyleniyor tutması için. Benim akvaryumun yanları 2,5 cm, arka çerçeve 1,2 cm fln. Acaba şelale filtre tutmaz mı?
Yorum yazan herkese teşekkürler.
UVB için SeraTerra Florasan mı, Sylvania 8.0 Minilynx Ampul mü?
Merhaba arkadaşlar,
Ben 2 aydır kaplumbağa bakıyorum. Osmancan tahminimce 5-6 aylıktır. 60 cm akvaryumu, ısıtıcısı, kuru alanı, kuru alan ısısı için 40 watt sarı ampulu ve filtresi var. Yemi Tetra stick ve Tetra Gammarus bazen de biraz marul. Haftada bir yemine vitamin damlatıyorum üstüne gaga taşı tozu serpiyorum. Gaga taşının kalanı da akvaryumun içinde. Aras sıra birkaç ısırık alıyor Osmancan. Tüm bu bakıma rağmen bugün kuyruk bölgesinde biraz esneme fark ettim elime bastırınca hafif bir esneme oluyor ama hemen eski haline dönüyor. Forumlarda yavruların kuyruk bölgesinde böyle yumuşaklıklar olacağını okudum ama yine de 2 aydır sadece 1 kez 20 dk güneşlendirme fırsatım olduğu için korktum. (Malum havalar ve evde camsız bir balkon yok)
Sorum şu acil bir UVB lamba alacağım.
Exo Terro 5.0 26 Watt ı bulamıyorum sadece yurtdışından geliyor, artı balast ve starter da takılması gerekiyormuş . Bunları becerebileceğimi sanmıyorum. Patlatırım diye korkuyorum.
Sylvania Repstar UVB Minilynx Ampul şekilnde 8.0 uvb kullanımı kolay hem UVA hem de UVB ışığı sağlıyor. Ama dağılımı florasan kadar iyi değil diye okumuştum. Ne kadar doğrudur?
http://www.juenpetmarket.com/urun_detay.aspx?kat=152&urn=7708
Bir de SERA Terra UV nın florosan şekilnde ve okuduğum kadarıyla balastı fln birlikte geliyor.15 watt 45 cm, 18 watt 60 cm
Kullananlar bilgi verebilir mi? Ampul şekilnde olan mı, yoksa SERA nın florasan şekilnde olan mı?
sheida 2011-05-16 02:13:54
Merhaba arkadaşlar,
Ben 2 aydır kaplumbağa bakıyorum. Osmancan tahminimce 5-6 aylıktır. 60 cm akvaryumu, ısıtıcısı, kuru alanı, kuru alan ısısı için 40 watt sarı ampulu ve filtresi var. Yemi Tetra stick ve Tetra Gammarus bazen de biraz marul. Haftada bir yemine vitamin damlatıyorum üstüne gaga taşı tozu serpiyorum. Gaga taşının kalanı da akvaryumun içinde. Aras sıra birkaç ısırık alıyor Osmancan. Tüm bu bakıma rağmen bugün kuyruk bölgesinde biraz esneme fark ettim elime bastırınca hafif bir esneme oluyor ama hemen eski haline dönüyor. Forumlarda yavruların kuyruk bölgesinde böyle yumuşaklıklar olacağını okudum ama yine de 2 aydır sadece 1 kez 20 dk güneşlendirme fırsatım olduğu için korktum. (Malum havalar ve evde camsız bir balkon yok)
Sorum şu acil bir UVB lamba alacağım.
Exo Terro 5.0 26 Watt ı bulamıyorum sadece yurtdışından geliyor, artı balast ve starter da takılması gerekiyormuş . Bunları becerebileceğimi sanmıyorum. Patlatırım diye korkuyorum.
Sylvania Repstar UVB Minilynx Ampul şekilnde 8.0 uvb kullanımı kolay hem UVA hem de UVB ışığı sağlıyor. Ama dağılımı florasan kadar iyi değil diye okumuştum. Ne kadar doğrudur?
http://www.juenpetmarket.com/urun_detay.aspx?kat=152&urn=7708
Bir de SERA Terra UV nın florosan şekilnde ve okuduğum kadarıyla balastı fln birlikte geliyor.15 watt 45 cm, 18 watt 60 cm
Kullananlar bilgi verebilir mi? Ampul şekilnde olan mı, yoksa SERA nın florasan şekilnde olan mı?
Su kaplumbağalarım
Akvaryum çok güzel ama bence su 2 kaplumbağa için çok az. Ve akvaryum biraz dolu gibi geldi bana. Ben 1 ay önce Osmancan'ı aldığımda suyu fazla koymamıştım yüzemez mi diye ayağa kalktığında ayakları yere değiyordu. İlk bir hafta o kadar az yüzdü ki bu ne biçim su kaplumbağası dedim. Sonra buradan ve çeşitli kaynaklardan edindiğim bilgiye göre suyu arttırdım. Kuru alanı kayadandı, kaya alçaktı, onu da bir ponza taşı yardımıyla yükselttim. 10 litre su doldurdum (akvaryumum 50cm. İnanın 3 haftadır Osmancan çok değişti, hep keyifle yüzüyor, canı istedi mi çıkıp dinleniyor.
Siz benden uzundur besliyorsunuz sanırım ben amatör sayılırım ama su biraz daha fazla olsa daha iyi olur gibi geldi bana.
Bu arada kabuklarını siz mi boyadınız ve ne ile, merak ettim.
sheida 2011-04-17 00:35:09
Akvaryum çok güzel ama bence su 2 kaplumbağa için çok az. Ve akvaryum biraz dolu gibi geldi bana. Ben 1 ay önce Osmancan'ı aldığımda suyu fazla koymamıştım yüzemez mi diye ayağa kalktığında ayakları yere değiyordu. İlk bir hafta o kadar az yüzdü ki bu ne biçim su kaplumbağası dedim. Sonra buradan ve çeşitli kaynaklardan edindiğim bilgiye göre suyu arttırdım. Kuru alanı kayadandı, kaya alçaktı, onu da bir ponza taşı yardımıyla yükselttim. 10 litre su doldurdum (akvaryumum 50cm. İnanın 3 haftadır Osmancan çok değişti, hep keyifle yüzüyor, canı istedi mi çıkıp dinleniyor.
Siz benden uzundur besliyorsunuz sanırım ben amatör sayılırım ama su biraz daha fazla olsa daha iyi olur gibi geldi bana.
Bu arada kabuklarını siz mi boyadınız ve ne ile, merak ettim.
Kaplumbağam kuru alana çıkamıyor mu,lütfen yardım?(resimli)
Son durum hakkında: mantarı çıkardım, kendi kayasını yuvarlak bir ponza taşının üstüne koyarak yükselttim. AKvaryuma her kısmı su değişimi yaptığımda 10 litreye yakın su koyuyorum.Osmancan da çok mutlu oluyor, sürekli yüzüyor ve çok mutlu :)
Gaga taşı aldım(kemik gaga taşı yazıyor üstünde) ama nasıl kullanacağımı bilmiyorum??
Son durum hakkında: mantarı çıkardım, kendi kayasını yuvarlak bir ponza taşının üstüne koyarak yükselttim. AKvaryuma her kısmı su değişimi yaptığımda 10 litreye yakın su koyuyorum.Osmancan da çok mutlu oluyor, sürekli yüzüyor ve çok mutlu :)
Gaga taşı aldım(kemik gaga taşı yazıyor üstünde) ama nasıl kullanacağımı bilmiyorum??
kırmızı yanaklı su kaplumbağası yemleri
Tetra Reptomin Stick ve Tetra Gammarus ek besin olarak
Tetra Reptomin Stick ve Tetra Gammarus ek besin olarak
Kaplumbağlarım sudan çıkmıyor hasta olabilirler
Kuru alan için üstüne bir lamba koymanız gerekiyor bildiğim kadarıyla. Ben de 1 haftadır kaplumbağa besliyorum ve bu forum sayesinde öğrendim hepsini. Suda bir ısıtıcı olması lazım, su sıcaklığı sabit 28 derece olacak. Kuru alanın üstüne kuru alanı ısıtmak için bir lamba gerekli. Ben akvaryumun lambasını açıyorum. Sabah 9-10 gibi açıyorum, akşam 6 da kapatıyorum. Lamba 75 watt almıştım, evin içi de çok sıcak olduğu için sürekli su buharlaşıyordu. O yüzden 40 watt alıp taktım daha rahat ediyorum. Yoksa her gün su eklemek zorunda kalıyordum (çünkü su seviyesi alçalınca ısıtıcı ve filtre su üstüne çıkıyordu maalesef) bu da daha çok hasta eder diye o şekilde düşündüm.
Bence biran önce ısıtıcı alın (ben 15 tl ye aldım geçen hafta), lamba işini de halledin. Bir masa lambasını kuru lambanın üstüne doğrultsanız da olur ama kuru alana çok yakın olmayacak arada 15 cm kadar bi uzaklık olması gerekiyor diye biliyorum.
Ben de burdan öğrendiklerimle yardımcı olmaya çalıştım. İnşallah en kısa zamanda aktifleşirler.
Kuru alan için üstüne bir lamba koymanız gerekiyor bildiğim kadarıyla. Ben de 1 haftadır kaplumbağa besliyorum ve bu forum sayesinde öğrendim hepsini. Suda bir ısıtıcı olması lazım, su sıcaklığı sabit 28 derece olacak. Kuru alanın üstüne kuru alanı ısıtmak için bir lamba gerekli. Ben akvaryumun lambasını açıyorum. Sabah 9-10 gibi açıyorum, akşam 6 da kapatıyorum. Lamba 75 watt almıştım, evin içi de çok sıcak olduğu için sürekli su buharlaşıyordu. O yüzden 40 watt alıp taktım daha rahat ediyorum. Yoksa her gün su eklemek zorunda kalıyordum (çünkü su seviyesi alçalınca ısıtıcı ve filtre su üstüne çıkıyordu maalesef) bu da daha çok hasta eder diye o şekilde düşündüm.
Bence biran önce ısıtıcı alın (ben 15 tl ye aldım geçen hafta), lamba işini de halledin. Bir masa lambasını kuru lambanın üstüne doğrultsanız da olur ama kuru alana çok yakın olmayacak arada 15 cm kadar bi uzaklık olması gerekiyor diye biliyorum.
Ben de burdan öğrendiklerimle yardımcı olmaya çalıştım. İnşallah en kısa zamanda aktifleşirler.
Kaplumbağam kuru alana çıkamıyor mu,lütfen yardım?(resimli)
hayvansever1234, o linkini yolladığınız akvaryumda taşlar sanırım camın üstüne yapıştırılmış, kaplumbağa ordan çıkarken kaymıyor mu? Ayrıca kaplumbağam daha çok küçük, o tarz bir akvaryum yapmak için daha erken olduğunu düşünüyorum, o yüzden kuru alan için çare arıyorum. Cam platform yapmak istemiyorum, ayrıca da yapamam zaten.
--------------------------
Bu arada citronx çok teşekkürler tavsiyen için eski kayasını dik olarak mantara dayadım ve ona dayanarak çıktı
-------------------------


sheida 2011-03-26 23:48:37
hayvansever1234, o linkini yolladığınız akvaryumda taşlar sanırım camın üstüne yapıştırılmış, kaplumbağa ordan çıkarken kaymıyor mu? Ayrıca kaplumbağam daha çok küçük, o tarz bir akvaryum yapmak için daha erken olduğunu düşünüyorum, o yüzden kuru alan için çare arıyorum. Cam platform yapmak istemiyorum, ayrıca da yapamam zaten.
--------------------------
Bu arada citronx çok teşekkürler tavsiyen için eski kayasını dik olarak mantara dayadım ve ona dayanarak çıktı
-------------------------


Kaplumbağam kuru alana çıkamıyor mu,lütfen yardım?(resimli)
Merhaba,
Osmancan eve geleli tam 1 hafta oldu. İlk açtığım konuda su içinde kuru alan için kullandığım kaya biraz alçaktı ve bu yüzden su seviyesini alçak tutmam gerekiyordu. Bu da maalesef hem Osmancan'a yüzmesi için az alan olmasına hem de su sürekli buharlaştığı için benim her gün yeni su eklememe yol açıyordu. Çünkü su azalınca filtrenin ve ısıtıcının üstü su dışına çıkıyordu.
Bugün 5 tane pet shop gezdim ve en son aynı zamanda veteriner olan bir pet shop sahibinden bu içi mağara olan (üst yanında da boşluk var)bu mantarı aldım. Seramikten yapılma ve üstü tırtıklı ayrıca üstündeki benekler de biraz çıkıntılı. Ben çıkarken kayar mı diye aklıma takıldı sordum, su seviyesine bağlı olarak çıkabileceğini söyledi.
Eve gelip hemen yerleştirdim suyu yükselttim fakat Osmancan çıkmıyor. sürekli yüzüyor. 3 kez alıp üstüne koydum suya atladı. Çıkmak için uğraşmıyor da.
Acaba sevmedi mi? Sizce çok mu yüksek, Osmancan çıkamıyor mu? gidip geri versem mi? Şimdi de su çok mu yüksek olmuş?
-----------------------------------------



sheida 2011-03-26 22:37:11
Merhaba,
Osmancan eve geleli tam 1 hafta oldu. İlk açtığım konuda su içinde kuru alan için kullandığım kaya biraz alçaktı ve bu yüzden su seviyesini alçak tutmam gerekiyordu. Bu da maalesef hem Osmancan'a yüzmesi için az alan olmasına hem de su sürekli buharlaştığı için benim her gün yeni su eklememe yol açıyordu. Çünkü su azalınca filtrenin ve ısıtıcının üstü su dışına çıkıyordu.
Bugün 5 tane pet shop gezdim ve en son aynı zamanda veteriner olan bir pet shop sahibinden bu içi mağara olan (üst yanında da boşluk var)bu mantarı aldım. Seramikten yapılma ve üstü tırtıklı ayrıca üstündeki benekler de biraz çıkıntılı. Ben çıkarken kayar mı diye aklıma takıldı sordum, su seviyesine bağlı olarak çıkabileceğini söyledi.
Eve gelip hemen yerleştirdim suyu yükselttim fakat Osmancan çıkmıyor. sürekli yüzüyor. 3 kez alıp üstüne koydum suya atladı. Çıkmak için uğraşmıyor da.
Acaba sevmedi mi? Sizce çok mu yüksek, Osmancan çıkamıyor mu? gidip geri versem mi? Şimdi de su çok mu yüksek olmuş?
-----------------------------------------



Osmancan'ın akvaryumu
Teşekkür ederim, kuru alan işi için başka şeyler düşünüyorum çünkü bu kayanın bi kısmı su içinde kuru alanı çok az o da genelde nemli gibi. Bir de sabah uyandığımda Osmancan çok hareketliydi yüzüyordu yemini verdim yedi fakat şimdi hiç suya inmiyor. uyumuyor ama kayada yatıyor. ara sıra yer değiştiriyor suya iner gibi kafasını fln sokuyor kenardan ama 2-3 saattir hiç suya inip yüzmedi. görünürde bi hastalığı yok gibi gözleri kabuğunun rengi fln ama yüzmediği için merak ettim acaba hasta mı oldu :(
Bir de lamba hep açık mı durmalı? sadece yatarken mi kapatmalıyım? Dün gece kayanın üstünde uyudu, suyun içinde uyumadı. Lamba da 75 watt. Evin içi de genel olarak sıcak.
sheida 2011-03-20 14:18:37
Teşekkür ederim, kuru alan işi için başka şeyler düşünüyorum çünkü bu kayanın bi kısmı su içinde kuru alanı çok az o da genelde nemli gibi. Bir de sabah uyandığımda Osmancan çok hareketliydi yüzüyordu yemini verdim yedi fakat şimdi hiç suya inmiyor. uyumuyor ama kayada yatıyor. ara sıra yer değiştiriyor suya iner gibi kafasını fln sokuyor kenardan ama 2-3 saattir hiç suya inip yüzmedi. görünürde bi hastalığı yok gibi gözleri kabuğunun rengi fln ama yüzmediği için merak ettim acaba hasta mı oldu :(
Bir de lamba hep açık mı durmalı? sadece yatarken mi kapatmalıyım? Dün gece kayanın üstünde uyudu, suyun içinde uyumadı. Lamba da 75 watt. Evin içi de genel olarak sıcak.
Osmancan'ın akvaryumu
Herkese merhaba,
Ben yaklaşık 2 haftadır forumu takip ediyorum ve bir su kaplumbağası almayı planlıyordum. Her başlığı okudukça vazgeçtim almaktan, sonra tekrar istedim bu böyle 2 hafta gitti :) bakamayacağımdan korkuyordum çok. Bugün aldım ve burda anlatılanlardan faydalanarak ona güzel bir yuva hazırladım.
50 cm bir akvaryum, ısıtıcı, bir iç filtre aldım. Dibine renkli kalın kum, kuru bölge için yine pet shoptan aldığım Osmancan'ın alışık olduğu bir kaya aldım. Yemi tetra reptomin. iyidir sanırım. bir de vitamini var akvaryumu her değiştirdiğimde birkaç damla suya damlatmamı söylediler. bir de kabuk sertleştirici bişey verdi bunu kabuğuna pamukla sür dedi ama ben forumda bazı arkadaşların sertleştirici kullanmayın dediklerini okumuştum, ne yapayım??
Osmancan evini çok sevdi sanırım, suyun içinde kafasını ilk çıkarışını izlemek çok güzeldi :) hemen etrafı gezdi. bi tane yem yedi. şimdi de kayanın üstüne serildi :))
Bu forumda yorum yazan ve bilgi veren herkese teşekkür ediyorum. İnşallah Osmancan uzun yıllar yaşar:)
Bu akvaryumunun ve Osmancan'ın fotoğrafı ,deneyimli arkadaşlar yorum yaparsa çok sevinirim

sheida 2011-03-19 18:59:10
Herkese merhaba,
Ben yaklaşık 2 haftadır forumu takip ediyorum ve bir su kaplumbağası almayı planlıyordum. Her başlığı okudukça vazgeçtim almaktan, sonra tekrar istedim bu böyle 2 hafta gitti :) bakamayacağımdan korkuyordum çok. Bugün aldım ve burda anlatılanlardan faydalanarak ona güzel bir yuva hazırladım.
50 cm bir akvaryum, ısıtıcı, bir iç filtre aldım. Dibine renkli kalın kum, kuru bölge için yine pet shoptan aldığım Osmancan'ın alışık olduğu bir kaya aldım. Yemi tetra reptomin. iyidir sanırım. bir de vitamini var akvaryumu her değiştirdiğimde birkaç damla suya damlatmamı söylediler. bir de kabuk sertleştirici bişey verdi bunu kabuğuna pamukla sür dedi ama ben forumda bazı arkadaşların sertleştirici kullanmayın dediklerini okumuştum, ne yapayım??
Osmancan evini çok sevdi sanırım, suyun içinde kafasını ilk çıkarışını izlemek çok güzeldi :) hemen etrafı gezdi. bi tane yem yedi. şimdi de kayanın üstüne serildi :))
Bu forumda yorum yazan ve bilgi veren herkese teşekkür ediyorum. İnşallah Osmancan uzun yıllar yaşar:)
Bu akvaryumunun ve Osmancan'ın fotoğrafı ,deneyimli arkadaşlar yorum yaparsa çok sevinirim


SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
KULLANICILAR
- 38 Online Kullanıcı, 21 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
