ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bogaccturhann
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Mart 2011 00:59
Son Ziyaret:
14 Nisan 2026 00:04
Toplam Mesaj:
72 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
Boğaçhan Turhan
Doğum Tarihi:
23 Aralık 1993
Yaş:
32
İl:
Istanbul
Meslek:
Veteriner Hekimi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Boğaçhan Turhan
SON 10 MESAJI
Bunun Ne Olduğunu Bilen Var Mı?
Benzer durum benim elodealarımda da başıma gelmişti. Elodea hızlı büyüyen ve arsız bir bitki olduğu için akvaryumdaki CO2 yetersizliğinde farklı kaynaklardan karbon elde ederek yapraklarında kum gibi kireç kalıntısı meydana gelebiliyormuş gibi bir bilgi okumuştum. O olabilir gibi düşünüyorum
Benzer durum benim elodealarımda da başıma gelmişti. Elodea hızlı büyüyen ve arsız bir bitki olduğu için akvaryumdaki CO2 yetersizliğinde farklı kaynaklardan karbon elde ederek yapraklarında kum gibi kireç kalıntısı meydana gelebiliyormuş gibi bir bilgi okumuştum. O olabilir gibi düşünüyorum
Yeni Kuracağım Akvaryum İçin Arıtma Cihazı Önerisi
Arkadaşlar herkese iyi günler. Kendimce high-tech bir bitkili akvaryum kurma planım var. Uzun vadede su değişimlerinde problem yaşamamak adına eve bir ters osmoz sistemi kurmak için araştırma yaparken oldukça fazla reklam veren ve sürekli karşıma çıkan “Zermatt Vortex”adında bir ürün gördüm. Sudaki patojenleri ve zararlı bileşikleri ayrıştırırken potasyum, magnezyum, sodyum, kalsiyum gibi elementlerin sudan ayrıştırılmadığını iddaa ediyorlar. Dolayısıyla arıtılan suya ekstra mineral ekleme gibi bir duruma gerek kalmıyor ve ekstradan evde de kullanılabilir. Suyu arıtırken fire oranının da ters osmoz sistemlere göre az olduğu belirtilmiş.Merak ettiğim şey bu ürünü kullanan hobici arkadaşlar var mı ? Anlattıkları şeyleri test edebilen, deneyebilen oldu mu ? Yoksa da önerebileceğiniz arıtma cihazı önerisi var mıdır ? https://zermatt.com.tr/vortex/ Sayfanın liki de bu bakmak isteyenler için. Saygılar herkese şimdiden.[EDIT]bogaccturhann,2025-03-05 21:12:30[/EDIT]
Arkadaşlar herkese iyi günler. Kendimce high-tech bir bitkili akvaryum kurma planım var. Uzun vadede su değişimlerinde problem yaşamamak adına eve bir ters osmoz sistemi kurmak için araştırma yaparken oldukça fazla reklam veren ve sürekli karşıma çıkan “Zermatt Vortex”adında bir ürün gördüm. Sudaki patojenleri ve zararlı bileşikleri ayrıştırırken potasyum, magnezyum, sodyum, kalsiyum gibi elementlerin sudan ayrıştırılmadığını iddaa ediyorlar. Dolayısıyla arıtılan suya ekstra mineral ekleme gibi bir duruma gerek kalmıyor ve ekstradan evde de kullanılabilir. Suyu arıtırken fire oranının da ters osmoz sistemlere göre az olduğu belirtilmiş.Merak ettiğim şey bu ürünü kullanan hobici arkadaşlar var mı ? Anlattıkları şeyleri test edebilen, deneyebilen oldu mu ? Yoksa da önerebileceğiniz arıtma cihazı önerisi var mıdır ? https://zermatt.com.tr/vortex/ Sayfanın liki de bu bakmak isteyenler için. Saygılar herkese şimdiden.[EDIT]bogaccturhann,2025-03-05 21:12:30[/EDIT]
Fluval 406 Su Sızdırıyor
Herkese teşekkür ediyorum yanıtları için. Önlem olarak vazelin sürmek çok doğru sanırım. Ben yeni kova contası ve musluk takımı aldım. Musluk takımını denedim. Şimdilik sızdırma devam etmiyor. Kova contasını da akvaryumu kurarken değiştireceğim. Eskisini de vazelinleyip kaldıracağım. İleride lazım olur belki. Aynı problemi yaşayanlar için bi yanıt olur belki.
Herkese teşekkür ediyorum yanıtları için. Önlem olarak vazelin sürmek çok doğru sanırım. Ben yeni kova contası ve musluk takımı aldım. Musluk takımını denedim. Şimdilik sızdırma devam etmiyor. Kova contasını da akvaryumu kurarken değiştireceğim. Eskisini de vazelinleyip kaldıracağım. İleride lazım olur belki. Aynı problemi yaşayanlar için bi yanıt olur belki.
Fluval 406 Su Sızdırıyor
Arkadaşlar herkese merhaba. 3 yıldır kutusunda duran fluval 406 filtremi akvaryum almam dolayısıyla akvaryum gelmeden denemek istedim. Kurup denediğim zaman da musluk takımının oradan da kapağın oradan da su kaçırdığını gördüm. Hem de damla falan değil şakır şakır akıyordu. Var mıdır gösterebileceğim bir servisi İstanbul’da ? Ya da tamirini yapan birileri ? Teşekkürler şimdiden. Bir de ufak video çektim. Linkini de koyuyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
https://youtube.com/shorts/0dRDNLJ5AzU?feature=share
Arkadaşlar herkese merhaba. 3 yıldır kutusunda duran fluval 406 filtremi akvaryum almam dolayısıyla akvaryum gelmeden denemek istedim. Kurup denediğim zaman da musluk takımının oradan da kapağın oradan da su kaçırdığını gördüm. Hem de damla falan değil şakır şakır akıyordu. Var mıdır gösterebileceğim bir servisi İstanbul’da ? Ya da tamirini yapan birileri ? Teşekkürler şimdiden. Bir de ufak video çektim. Linkini de koyuyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
https://youtube.com/shorts/0dRDNLJ5AzU?feature=share
Fluval 406 Su Kaçırıyor
Arkadaşlar herkese merhaba. 3 yıldır kutusunda duran fluval 406 filtremi akvaryum almam dolayısıyla akvaryum gelmeden denemek istedim. Kurup denediğim zaman da musluk takımının oradan da kapağın oradan da su kaçırdığını gördüm. Hem de damla falan değil şakır şakır akıyordu. Var mıdır gösterebileceğim bir servisi İstanbul’da ? Ya da tamirini yapan birileri ? Teşekkürler şimdiden. Bir de ufak video çektim. Linkini de koyuyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
https://youtube.com/shorts/0dRDNLJ5AzU?feature=share[EDIT]bogaccturhann,2023-06-09 00:12:33[/EDIT]
Arkadaşlar herkese merhaba. 3 yıldır kutusunda duran fluval 406 filtremi akvaryum almam dolayısıyla akvaryum gelmeden denemek istedim. Kurup denediğim zaman da musluk takımının oradan da kapağın oradan da su kaçırdığını gördüm. Hem de damla falan değil şakır şakır akıyordu. Var mıdır gösterebileceğim bir servisi İstanbul’da ? Ya da tamirini yapan birileri ? Teşekkürler şimdiden. Bir de ufak video çektim. Linkini de koyuyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
https://youtube.com/shorts/0dRDNLJ5AzU?feature=share[EDIT]bogaccturhann,2023-06-09 00:12:33[/EDIT]
185.50.45h Tropheus Akvaryumu
Maşallah diyelim öncelikle. Emeklerinizin sonucunu almışsınız gerçekten. İkola kaiser ben de bakmıştım bir aralar. İzlemesi çok keyifli bir balık. Evdeki yetersiz yerden dolayı 10 yıllık hobiye ara vermek zorunda kalmıştım. İnanın bu akvaryum ilham oldu bana tekrardan başlamak için. Zaten gerçekten bu işi severek yapanlarda bırakmak diye bir şey olmuyor genelde. Akvaryumunuz tasarımıyla ekipmanıyla hobicilerin hayali olan tarzda bir akvaryum. Ellerinize emeğinize sağlık. Maşallah koloniye de. Harika balıklar
Maşallah diyelim öncelikle. Emeklerinizin sonucunu almışsınız gerçekten. İkola kaiser ben de bakmıştım bir aralar. İzlemesi çok keyifli bir balık. Evdeki yetersiz yerden dolayı 10 yıllık hobiye ara vermek zorunda kalmıştım. İnanın bu akvaryum ilham oldu bana tekrardan başlamak için. Zaten gerçekten bu işi severek yapanlarda bırakmak diye bir şey olmuyor genelde. Akvaryumunuz tasarımıyla ekipmanıyla hobicilerin hayali olan tarzda bir akvaryum. Ellerinize emeğinize sağlık. Maşallah koloniye de. Harika balıklar
8-9 Yıldır Hiç Görmediğim Bir Lezyon.
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/020620191355431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/020620191355441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/020620191355461.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Genel durumu iyi gibi görünüyor. Bu lezyon dışında bir anormallik çarpmadı gözüme. Fotoğraflarda da belli ama açık yaranın haricinde hayvanın alt tarafında da belirgin bir şişlik var.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 330
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 adet vatoz, 20 adet demasoni, 5 adet albino red cheek
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Sıcaklık 26 C, diğer değerler için kitim ne yazık ki yok.
Filitrasyon: Fluval 406; 1 sepet biyolojik sünger ve elyaf, 1 sepet sera siporax, 2 sepet seachem matrix, 4. sepette 100 ml purigen de var ekstradan.
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): 10 günde 75 litre su değişimi yapıyorum. Geçen hafta kendi filtre malzemelerimi siporax ve matrix ile değiştirdim.
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/020620191355431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/020620191355441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/020620191355461.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Genel durumu iyi gibi görünüyor. Bu lezyon dışında bir anormallik çarpmadı gözüme. Fotoğraflarda da belli ama açık yaranın haricinde hayvanın alt tarafında da belirgin bir şişlik var.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 330
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 adet vatoz, 20 adet demasoni, 5 adet albino red cheek
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Sıcaklık 26 C, diğer değerler için kitim ne yazık ki yok.
Filitrasyon: Fluval 406; 1 sepet biyolojik sünger ve elyaf, 1 sepet sera siporax, 2 sepet seachem matrix, 4. sepette 100 ml purigen de var ekstradan.
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): 10 günde 75 litre su değişimi yapıyorum. Geçen hafta kendi filtre malzemelerimi siporax ve matrix ile değiştirdim.
Akvaryumda Sararma Ve Fluval 406 Malzeme (çözüldü)
Son değişiklik olarak Seachem Purigen, Seachem Matrix ve Sera Siporax alıp koydum filtreye. Fluval'in seramiklerini, elyafın çoğunu ve Jbl micromec'i çıkardım. Elyafı azalttığım için kaba pislik biraz arttı ama akvaryumun rengi fotoğraflardaki gibi değişti. Suda sararma problemini yaşayan arkadaşlar için ufak bir öneri olabilir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/260520191235221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/260520191235201.jpg[/IMG]
Son değişiklik olarak Seachem Purigen, Seachem Matrix ve Sera Siporax alıp koydum filtreye. Fluval'in seramiklerini, elyafın çoğunu ve Jbl micromec'i çıkardım. Elyafı azalttığım için kaba pislik biraz arttı ama akvaryumun rengi fotoğraflardaki gibi değişti. Suda sararma problemini yaşayan arkadaşlar için ufak bir öneri olabilir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/260520191235221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109062/260520191235201.jpg[/IMG]
Isıtıcılarınızı Ne Zaman Kapatıyorsunuz?
Eğer ısıtıcınız termostatlıysa ve kalibrasyon ile ilgili problem yoksa ayarladığınız sıcaklığa gelince su çalışmasını durduruz zaten. Çıkarmanıza gerek yok bir arızası yoksa
Eğer ısıtıcınız termostatlıysa ve kalibrasyon ile ilgili problem yoksa ayarladığınız sıcaklığa gelince su çalışmasını durduruz zaten. Çıkarmanıza gerek yok bir arızası yoksa
Tanganyika Biyotopu ( Final ) Syf 26.
[QUOTE=BiotopeDogan]
Ana Foto :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157881/271220162052011.jpg[/IMG][/QUOTE]
Uğur Bey şu forumda her açtığınız konuyu ilgiliyle takip ediyorum. Zaten favorilere attım sizin profili. Siz konu açtıkça bildirim geliyor [:D]. Daha önce bi biyotop çalışmanızda yanlış hatırlamıyorsam Tuzla Sahil'den topladım kayaları demiştiniz. Bı biyotopun da kayaları onlarla aynı mı ? Veya nereden temin ettiniz kayaları ? Gerçekten çok imreniyorum yaptığınız işlere. Şimdi yer yetersizliğinden 320 litre bir akvaryumum var ve malawi türlerine ev sahipliği yapıyor akvaryum. Tropheus bakacağım bir akvaryum yaptırdığımda kesinlikle ilk rahatsızlık vereceğim kişisiniz. Bol bol konu açmanız ve buradaki insanlara bilginizi aktarmanız dileğiyle. İyi günler
[QUOTE=BiotopeDogan]
Ana Foto :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157881/271220162052011.jpg[/IMG][/QUOTE]
Uğur Bey şu forumda her açtığınız konuyu ilgiliyle takip ediyorum. Zaten favorilere attım sizin profili. Siz konu açtıkça bildirim geliyor [:D]. Daha önce bi biyotop çalışmanızda yanlış hatırlamıyorsam Tuzla Sahil'den topladım kayaları demiştiniz. Bı biyotopun da kayaları onlarla aynı mı ? Veya nereden temin ettiniz kayaları ? Gerçekten çok imreniyorum yaptığınız işlere. Şimdi yer yetersizliğinden 320 litre bir akvaryumum var ve malawi türlerine ev sahipliği yapıyor akvaryum. Tropheus bakacağım bir akvaryum yaptırdığımda kesinlikle ilk rahatsızlık vereceğim kişisiniz. Bol bol konu açmanız ve buradaki insanlara bilginizi aktarmanız dileğiyle. İyi günler
SON MESAJLAR
- 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 22:20
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
HarunYILDIRIM,
ootkn,
sorbiek,
altanilker,
07ahmet,
xfuriousx,
TheDS,
darkaura,
SaviaSora,
yeekim,
Sfenks111,
vedat79,
SeaWorld,
EKAR,
pianoƒish,
berkant68,
Birtek,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
syerli,
bysmokin,
hasancn,
erdalakçay,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
nazemert1,
3K4ĞITÇI,
Jeveux,
osmandbnl,
ruhanuzunoglu,
DigitalPen,
Alibicimcilci,
Mustafasesen,
AquaVita,
Meryemmm,
Beşirsamur,
oguzozt,
Alpbaba,
oguzsel,
MehmetEgemen,
√olkaπ,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
