ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Nisan 2011 11:14
Son Ziyaret:
28 Ağustos 2011 23:21
Toplam Mesaj:
19 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Günal Zafer
Doğum Tarihi:
11 Mayıs 1988
Yaş:
38
İl:
Istanbul
Meslek:
Yazılım
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Günal Zafer
Whoever Wins... We Lose..
Whoever Wins... We Lose..
SON 10 MESAJI
lepistes yavruları kayboldu
Bitki yani öyle söyliyim. bitkide çıkanların hepsi sağdı ölü yoktu. 2 3 tane ölü vardı onlarıda vatoz yemiştir
Bitki yani öyle söyliyim. bitkide çıkanların hepsi sağdı ölü yoktu. 2 3 tane ölü vardı onlarıda vatoz yemiştir
lepistes yavruları kayboldu
Doğum yapan 4 kişi ve 2 erkek öldü zaten tankta sadece yavrular var.. geçen bir baktım 8 9 tane kalmış. tanktaki ağacı bir salladım en az 15 20 tane yavru çıktı içinden
Doğum yapan 4 kişi ve 2 erkek öldü zaten tankta sadece yavrular var.. geçen bir baktım 8 9 tane kalmış. tanktaki ağacı bir salladım en az 15 20 tane yavru çıktı içinden
lepistes yavruları kayboldu
Büyük balık yok. sadece vatoz ve yavrular var
Büyük balık yok. sadece vatoz ve yavrular var
lepistes yavruları kayboldu
Kötü oldu şimdi
Kötü oldu şimdi
lepistes yavruları kayboldu
Kolay gelsin. lepisteslerim 50ye yakın yavru yapmıştı ama şimdi 10 15 tane yavru kaldı :s cesetlerinide göremiyorum. motor çekmio onları içine bunu biliyorum.. tek şüphe vatoz. vatoz yemez diye biliyorum ama ?
Kolay gelsin. lepisteslerim 50ye yakın yavru yapmıştı ama şimdi 10 15 tane yavru kaldı :s cesetlerinide göremiyorum. motor çekmio onları içine bunu biliyorum.. tek şüphe vatoz. vatoz yemez diye biliyorum ama ?
balık ölümü hakkında :((
[QUOTE=zerkus][QUOTE=qun4L] [QUOTE=zerkus][QUOTE=qun4L] Selam arkadaşlar.
4 d 2 e lepistesim vardı. 4'ü dün yavruladı ama az önce dışarıdan bir geldim, 1 erkek zor duruyor, ölmek üzere. Bir tane dişi ölmüş.
Su gayet sıcak, motorlar çalışıyordu, neden olmuş olabilir ?
Ve bir dişi daha ölmek üzere.
[/QUOTE]Merhaba,öncelikle geçmiş olsun.Kayıplar her zaman benide çok üzer. Akvaryum yeni demişsiniz,çarşamba günü suyu doldurup akabinde hemen balıkları eklediyseniz,karşılaştığınız durum şaşırtıcı değil. Tankınıza en az 2 gün dinlenmiş çeşme suyu koymanız, yine su düzenleyicileri eklemeniz gerekir. Daha sonra full sistem en az 1 hafta boşta çalışmalı ki tanktaki su döngüsü, bakteri kültürü oluşmaya başlasın. Ayrıca, lepistesler çok sıcak suyu sevmez. suyun sıcaklığı fark edemediğiniz bir hastalığa sebep olabilir. Özelliklede mantar hastalıklarına. Normalde lepisteslerden eşit yada birbirine yakın erkek dişi yavru alınması için , su sıcaklığı 25-26 derecede sabit tutulur.Sıcaklık daha yüksek olduğunda erkek yavru, daha düşük olduğunda da dişi yavru sayısı artar.Öncelikle tankınızdaki sıcaklığı sabitleyin, daha sonra elinizde kalan balıklarınızın rahat etmeleri için %30 su değişimi (dinlenmiş su ile) yapın ve su düzenleyicileri ekleyin. Yemlemeyide mümkün olduğunca az yapın (miktar olarak). Herkesin hoşuna gider akvaryumcudan hamile balık almak.ama işin aslı öyle değildir.Orada satılan balıklar artık ömürlerinin sonuna gelmiş balıklardır. Seçiminizi yaparken genç ve mümkünse hamile olmayanlardan seçerek alın. Yada bildiğiniz bir hobciden alın. Sağlıklı ve bol yavrulu günler dilerim.[/QUOTE]
teşekkür ederim. zaten dinlenmiş su koymuştum ısı şuan 26-28 derece arasında. sabah ve akşam pul yemleri ufalayarak veriyorum. su ise gayet iyiydi düzenleyicisi herşeyi koymuştum. yavrulardan 60 taneden 3 tanesi öldü sadece o kadar.. yemleme olarak zaman aralıkları nasıl olsun peki ?
[/QUOTE]Merhaba, dediğin gibiyse,o zaman başka konular giriyor işin içine. Balıkları tankına nasıl koydun? Poşetten hemen koymaman gerekir. Poşeti açıp suyu ile ayrı bir kaba boşaltacaksın. Daha sonra bir hahve fincanı ile her 10 dakikada bir tankından su alıp kaba boşaltacaksın ki balıklar senin tankına adapte olabilsinler. Bu işlemi 2 saat boyunca yapmalı daha sonrada 1 saat o kapta bekletmelisin. Sonunda ise,o kaptan kepçe ile alıp tankına koymalısın balıkları. Yem konusuna gelince, az ama sık yemleme yapabilirsin. Yavrular için büyüklere verdiğin pul yemi iyice ezip ufalayıp verebilirsin. Yavrulukta iseler dibe düşmeyecek ve balıklar tarafından çabucak bitirilecek miktarda vermen lazım. Tankın hakkındada bilgi verirsen daha yardımcı olunur. Sağlıklı ve bol yavrulu günler dilerim. [/QUOTE]
saolasın akvaryum ufak 20 ltlik içinde 600 lük ve 300lük 2 iç filtre var ama 600 lük şuanda kapalı. açık olduğundada şelale gibi kenara çarptırıyorum suyu. balıkları ilk daha ufak akvaryumuma koymuştum bu akvaryumumu hazırlarken sonra kepçe ile aldım tek tek koydum. yavruluk yok ortada bi tane plastik ağaç var büyük onun arasında geziniyorlar ve çoğu su üstünde duruolar. yemleride öyle yapıorum çok ufalıyorum öyle veriyorum
[QUOTE=zerkus][QUOTE=qun4L] [QUOTE=zerkus][QUOTE=qun4L] Selam arkadaşlar.
4 d 2 e lepistesim vardı. 4'ü dün yavruladı ama az önce dışarıdan bir geldim, 1 erkek zor duruyor, ölmek üzere. Bir tane dişi ölmüş.
Su gayet sıcak, motorlar çalışıyordu, neden olmuş olabilir ?
Ve bir dişi daha ölmek üzere.
[/QUOTE]Merhaba,öncelikle geçmiş olsun.Kayıplar her zaman benide çok üzer. Akvaryum yeni demişsiniz,çarşamba günü suyu doldurup akabinde hemen balıkları eklediyseniz,karşılaştığınız durum şaşırtıcı değil. Tankınıza en az 2 gün dinlenmiş çeşme suyu koymanız, yine su düzenleyicileri eklemeniz gerekir. Daha sonra full sistem en az 1 hafta boşta çalışmalı ki tanktaki su döngüsü, bakteri kültürü oluşmaya başlasın. Ayrıca, lepistesler çok sıcak suyu sevmez. suyun sıcaklığı fark edemediğiniz bir hastalığa sebep olabilir. Özelliklede mantar hastalıklarına. Normalde lepisteslerden eşit yada birbirine yakın erkek dişi yavru alınması için , su sıcaklığı 25-26 derecede sabit tutulur.Sıcaklık daha yüksek olduğunda erkek yavru, daha düşük olduğunda da dişi yavru sayısı artar.Öncelikle tankınızdaki sıcaklığı sabitleyin, daha sonra elinizde kalan balıklarınızın rahat etmeleri için %30 su değişimi (dinlenmiş su ile) yapın ve su düzenleyicileri ekleyin. Yemlemeyide mümkün olduğunca az yapın (miktar olarak). Herkesin hoşuna gider akvaryumcudan hamile balık almak.ama işin aslı öyle değildir.Orada satılan balıklar artık ömürlerinin sonuna gelmiş balıklardır. Seçiminizi yaparken genç ve mümkünse hamile olmayanlardan seçerek alın. Yada bildiğiniz bir hobciden alın. Sağlıklı ve bol yavrulu günler dilerim.[/QUOTE]
teşekkür ederim. zaten dinlenmiş su koymuştum ısı şuan 26-28 derece arasında. sabah ve akşam pul yemleri ufalayarak veriyorum. su ise gayet iyiydi düzenleyicisi herşeyi koymuştum. yavrulardan 60 taneden 3 tanesi öldü sadece o kadar.. yemleme olarak zaman aralıkları nasıl olsun peki ?
[/QUOTE]Merhaba, dediğin gibiyse,o zaman başka konular giriyor işin içine. Balıkları tankına nasıl koydun? Poşetten hemen koymaman gerekir. Poşeti açıp suyu ile ayrı bir kaba boşaltacaksın. Daha sonra bir hahve fincanı ile her 10 dakikada bir tankından su alıp kaba boşaltacaksın ki balıklar senin tankına adapte olabilsinler. Bu işlemi 2 saat boyunca yapmalı daha sonrada 1 saat o kapta bekletmelisin. Sonunda ise,o kaptan kepçe ile alıp tankına koymalısın balıkları. Yem konusuna gelince, az ama sık yemleme yapabilirsin. Yavrular için büyüklere verdiğin pul yemi iyice ezip ufalayıp verebilirsin. Yavrulukta iseler dibe düşmeyecek ve balıklar tarafından çabucak bitirilecek miktarda vermen lazım. Tankın hakkındada bilgi verirsen daha yardımcı olunur. Sağlıklı ve bol yavrulu günler dilerim. [/QUOTE]
saolasın akvaryum ufak 20 ltlik içinde 600 lük ve 300lük 2 iç filtre var ama 600 lük şuanda kapalı. açık olduğundada şelale gibi kenara çarptırıyorum suyu. balıkları ilk daha ufak akvaryumuma koymuştum bu akvaryumumu hazırlarken sonra kepçe ile aldım tek tek koydum. yavruluk yok ortada bi tane plastik ağaç var büyük onun arasında geziniyorlar ve çoğu su üstünde duruolar. yemleride öyle yapıorum çok ufalıyorum öyle veriyorum
balık ölümü hakkında :((
[QUOTE=zerkus][QUOTE=qun4L] Selam arkadaşlar.
4 d 2 e lepistesim vardı. 4'ü dün yavruladı ama az önce dışarıdan bir geldim, 1 erkek zor duruyor, ölmek üzere. Bir tane dişi ölmüş.
Su gayet sıcak, motorlar çalışıyordu, neden olmuş olabilir ?
Ve bir dişi daha ölmek üzere.
[/QUOTE]Merhaba,öncelikle geçmiş olsun.Kayıplar her zaman benide çok üzer. Akvaryum yeni demişsiniz,çarşamba günü suyu doldurup akabinde hemen balıkları eklediyseniz,karşılaştığınız durum şaşırtıcı değil. Tankınıza en az 2 gün dinlenmiş çeşme suyu koymanız, yine su düzenleyicileri eklemeniz gerekir. Daha sonra full sistem en az 1 hafta boşta çalışmalı ki tanktaki su döngüsü, bakteri kültürü oluşmaya başlasın. Ayrıca, lepistesler çok sıcak suyu sevmez. suyun sıcaklığı fark edemediğiniz bir hastalığa sebep olabilir. Özelliklede mantar hastalıklarına. Normalde lepisteslerden eşit yada birbirine yakın erkek dişi yavru alınması için , su sıcaklığı 25-26 derecede sabit tutulur.Sıcaklık daha yüksek olduğunda erkek yavru, daha düşük olduğunda da dişi yavru sayısı artar.Öncelikle tankınızdaki sıcaklığı sabitleyin, daha sonra elinizde kalan balıklarınızın rahat etmeleri için %30 su değişimi (dinlenmiş su ile) yapın ve su düzenleyicileri ekleyin. Yemlemeyide mümkün olduğunca az yapın (miktar olarak). Herkesin hoşuna gider akvaryumcudan hamile balık almak.ama işin aslı öyle değildir.Orada satılan balıklar artık ömürlerinin sonuna gelmiş balıklardır. Seçiminizi yaparken genç ve mümkünse hamile olmayanlardan seçerek alın. Yada bildiğiniz bir hobciden alın. Sağlıklı ve bol yavrulu günler dilerim.[/QUOTE]
teşekkür ederim. zaten dinlenmiş su koymuştum ısı şuan 26-28 derece arasında. sabah ve akşam pul yemleri ufalayarak veriyorum. su ise gayet iyiydi düzenleyicisi herşeyi koymuştum. yavrulardan 60 taneden 3 tanesi öldü sadece o kadar.. yemleme olarak zaman aralıkları nasıl olsun peki ?
[QUOTE=zerkus][QUOTE=qun4L] Selam arkadaşlar.
4 d 2 e lepistesim vardı. 4'ü dün yavruladı ama az önce dışarıdan bir geldim, 1 erkek zor duruyor, ölmek üzere. Bir tane dişi ölmüş.
Su gayet sıcak, motorlar çalışıyordu, neden olmuş olabilir ?
Ve bir dişi daha ölmek üzere.
[/QUOTE]Merhaba,öncelikle geçmiş olsun.Kayıplar her zaman benide çok üzer. Akvaryum yeni demişsiniz,çarşamba günü suyu doldurup akabinde hemen balıkları eklediyseniz,karşılaştığınız durum şaşırtıcı değil. Tankınıza en az 2 gün dinlenmiş çeşme suyu koymanız, yine su düzenleyicileri eklemeniz gerekir. Daha sonra full sistem en az 1 hafta boşta çalışmalı ki tanktaki su döngüsü, bakteri kültürü oluşmaya başlasın. Ayrıca, lepistesler çok sıcak suyu sevmez. suyun sıcaklığı fark edemediğiniz bir hastalığa sebep olabilir. Özelliklede mantar hastalıklarına. Normalde lepisteslerden eşit yada birbirine yakın erkek dişi yavru alınması için , su sıcaklığı 25-26 derecede sabit tutulur.Sıcaklık daha yüksek olduğunda erkek yavru, daha düşük olduğunda da dişi yavru sayısı artar.Öncelikle tankınızdaki sıcaklığı sabitleyin, daha sonra elinizde kalan balıklarınızın rahat etmeleri için %30 su değişimi (dinlenmiş su ile) yapın ve su düzenleyicileri ekleyin. Yemlemeyide mümkün olduğunca az yapın (miktar olarak). Herkesin hoşuna gider akvaryumcudan hamile balık almak.ama işin aslı öyle değildir.Orada satılan balıklar artık ömürlerinin sonuna gelmiş balıklardır. Seçiminizi yaparken genç ve mümkünse hamile olmayanlardan seçerek alın. Yada bildiğiniz bir hobciden alın. Sağlıklı ve bol yavrulu günler dilerim.[/QUOTE]
teşekkür ederim. zaten dinlenmiş su koymuştum ısı şuan 26-28 derece arasında. sabah ve akşam pul yemleri ufalayarak veriyorum. su ise gayet iyiydi düzenleyicisi herşeyi koymuştum. yavrulardan 60 taneden 3 tanesi öldü sadece o kadar.. yemleme olarak zaman aralıkları nasıl olsun peki ?
balık ölümü hakkında :((
Evet. ya dandik ya hassas.. 4 d 2 e grubumdan 1 e 1 d kaldı. onlarda giderse 60 taneyavrum kalıcak onlarla uğraşçam artık mecbur
Evet. ya dandik ya hassas.. 4 d 2 e grubumdan 1 e 1 d kaldı. onlarda giderse 60 taneyavrum kalıcak onlarla uğraşçam artık mecbur
balık ölümü hakkında :((
Akvaryumu daha çarşamba günü aldım yepyeni su. tuzunu atmıştım düzenleyiciyi dökmüştür makineler ful çalışıo...
ve bu sabah 2 dişi daha öldü... 1 d 1 e kaldı + 60 tane yavru
Akvaryumu daha çarşamba günü aldım yepyeni su. tuzunu atmıştım düzenleyiciyi dökmüştür makineler ful çalışıo...
ve bu sabah 2 dişi daha öldü... 1 d 1 e kaldı + 60 tane yavru
balık ölümü hakkında :((
Selam arkadaşlar.
4 d 2 e lepistesim vardı. 4'ü dün yavruladı ama az önce dışarıdan bir geldim, 1 erkek zor duruyor, ölmek üzere. Bir tane dişi ölmüş.
Su gayet sıcak, motorlar çalışıyordu, neden olmuş olabilir ?
Ve bir dişi daha ölmek üzere.
serkan_cetinkol 2011-06-24 00:43:56
Selam arkadaşlar.
4 d 2 e lepistesim vardı. 4'ü dün yavruladı ama az önce dışarıdan bir geldim, 1 erkek zor duruyor, ölmek üzere. Bir tane dişi ölmüş.
Su gayet sıcak, motorlar çalışıyordu, neden olmuş olabilir ?
Ve bir dişi daha ölmek üzere.
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
