ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
esmeraldam
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Mart 2012 02:20
Son Ziyaret:
04 Ekim 2013 16:23
Toplam Mesaj:
108 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Aylin Aral
Doğum Tarihi:
29 Ekim 1986
Yaş:
39
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
<3 Japon Aşkı Bambaşka <3
SON 10 MESAJI
Buda Benim Akvaryumum(yeni göz bebeklerim S:13)
Yok olmuyo olmuyo olmuyo :) Cometlerden teleskoplarıma yem kalmıyo denemediğim yemleme şekli kalmadı teleskop kıpırdıyım diyene kadar comet silip süpürüp dönüp bide onlara attığımıda yiyor bu konu ile ilgili önerebileceğiniz birşey varmı arkadaşlar ?
Yok olmuyo olmuyo olmuyo :) Cometlerden teleskoplarıma yem kalmıyo denemediğim yemleme şekli kalmadı teleskop kıpırdıyım diyene kadar comet silip süpürüp dönüp bide onlara attığımıda yiyor bu konu ile ilgili önerebileceğiniz birşey varmı arkadaşlar ?
Buda Benim Akvaryumum(yeni göz bebeklerim S:13)
Ben elimdeki yetiyor diye görüyorum daha üst modeline gerek varmı diye merak ediyordum hani istiyorumki en iyi ekipmanlarla balıklarımı büyüteyim gerek yok diyorsunuz madem almıyım hiç boşuna .Çünkü mesut beye yöenlttiğimde soruyu istediğim cevabı çok güzel bir şekilde vermiş saolsun bizler daha iyi bir arıtma beklerken balıkları sürükleyecek akıntılar yaratıyor filtreler ben bununla karşılaşmaktan korkuyorum oyüzden sizlere danışmak istedim.Bu filtre bende şuan uzunlamasına takılı vaziyette (yan camda) bunda bile balıklar azda olsa sürükleniyor sanki bi problem teşkil etmez umarım :)
Ben elimdeki yetiyor diye görüyorum daha üst modeline gerek varmı diye merak ediyordum hani istiyorumki en iyi ekipmanlarla balıklarımı büyüteyim gerek yok diyorsunuz madem almıyım hiç boşuna .Çünkü mesut beye yöenlttiğimde soruyu istediğim cevabı çok güzel bir şekilde vermiş saolsun bizler daha iyi bir arıtma beklerken balıkları sürükleyecek akıntılar yaratıyor filtreler ben bununla karşılaşmaktan korkuyorum oyüzden sizlere danışmak istedim.Bu filtre bende şuan uzunlamasına takılı vaziyette (yan camda) bunda bile balıklar azda olsa sürükleniyor sanki bi problem teşkil etmez umarım :)
Buda Benim Akvaryumum(yeni göz bebeklerim S:13)
[QUOTE=mesutok] Hayırlı olsun bu tür comet cinsi japonlar çok dayanıklı bir ırk oluyor. Avaryumun zeminede biraz kum serpiştirirseniz, ağızlarıyla kumu eşelemeyi sever japonlar ve kumlardaki partikülleri emer azda olsa beslenir. Birazda faydalı bakteriler kuma ve bitki yapraklarınada tutunurlar, sağlık ve stres açısından iyi olur japonlarınız için.[/QUOTE]
[QUOTE=mesutok] Hayırlı olsun bu tür comet cinsi japonlar çok dayanıklı bir ırk oluyor. Avaryumun zeminede biraz kum serpiştirirseniz, ağızlarıyla kumu eşelemeyi sever japonlar ve kumlardaki partikülleri emer azda olsa beslenir. Birazda faydalı bakteriler kuma ve bitki yapraklarınada tutunurlar, sağlık ve stres açısından iyi olur japonlarınız için.[/QUOTE]
Mesut bey sizi burda görmüşken hemen birşey sormalıyım :) şuan filtre arayışı içersindeyim biliyorsunuz akvaryumum 95 lt benim şuan kullandığım model Shark SB-600f saate 600lt su filtreleme kapasitede kullandığım filtrenin bir üst modeli olan Shark SB-800F var onu mu alayım acaba? Buda saatte 800 lt su filtreleme kapasitede .Benim korkum bilmeden alıpta akvaryumda fazla silkülasyon yaratıp balıklarımı rahatsız edermi diye yoksa alsam aslında dahamı iyi olur bu konuda fikrilerinizi belirtirseniz çok memnun olurum.
Kınalı ( Midasım )
Kınalı Midasa bayıldım o nasıl bir güzelliktir öyle maşallah diyorum.Allah daha uzun süre sağlıkla size bağışlasın inşallah
Buarada anlatımda çok hoş olmuş güldürdünüz vallahi
Kınalı Midasa bayıldım o nasıl bir güzelliktir öyle maşallah diyorum.Allah daha uzun süre sağlıkla size bağışlasın inşallah
Buarada anlatımda çok hoş olmuş güldürdünüz vallahi
Buda Benim Akvaryumum(yeni göz bebeklerim S:13)
Ömer bey Mesut bey çok şükür sorunlarım halloldu bugünde tetraları iade edip 2 tane kocaman bembeyaz japon balığı aldım elimdeki 3 teleskopla birlikte şuan akvaryumda mutlu mesut bi şekilde yüzüyorlar sonunda rahat bir nefes alabildim ve bana artık oturup akvaryumumu izlemenin keyfini sürmek kaldı :) yakında fotoğrqafları ile birlikte eklerim.Sevgiler..




Ömer bey Mesut bey çok şükür sorunlarım halloldu bugünde tetraları iade edip 2 tane kocaman bembeyaz japon balığı aldım elimdeki 3 teleskopla birlikte şuan akvaryumda mutlu mesut bi şekilde yüzüyorlar sonunda rahat bir nefes alabildim ve bana artık oturup akvaryumumu izlemenin keyfini sürmek kaldı :) yakında fotoğrqafları ile birlikte eklerim.Sevgiler..




Buda Benim Akvaryumum(yeni göz bebeklerim S:13)
Selam sevgili arkadaşlar.Uzun bir aradan sonra güzel haberlerle yine aranızdayım.Apartman sakinlerimiz sağolsun severler beni yönetime çıkıp toplantı talebinde bulunmuşlar biri bizim diğeri boş olmak üzere 10 dairemiz mevcut 8 de 8 kararla sırf buradan çıkmıyım diye her hafta her daire bana toplamda 8 damacana olmak üzere su gönderimi yapacak buda akvaryumum için gerekli olan su miktarını fazla fazla karşılıyor.Apartman borularımız değişti :)) Bende bu arada bendeki tüm balıkları 3 teleskopum hariç akvaryumuma götürüp verdim yerine ısıtıcı ve su dengeleyici aldım.Akvaryumu komple boşalttım kaya tuzu ile birlikte dezenfekte ederek yıkadım.Kumlarımı bi kaç su yıkayıp önce kaya tuzu ile sonra normal su ile 2 kez kaynattım.Dekorumu yerleştirip suyumu doldurup çalışmaya bıraktım boş bi şekilde derken dün bana 7 adet balık geldi
tam cinslerini bilmiyorum ama tetra black skirt yada captain black diye geçiyor biri diğerinden tam emin değilim çizgili bi tetra yine birazdan götürüp iade etmeye gideceğim :)) çünü ben bu kez sadece teleskop beslemek istiyorum japona devam yani anlayacağınız işte benden haberler böyle beni unutmayıp merak edip mesajlar atan arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum kısa zamanda böyle dostluklar kurduğum için çok mutluyum iyiki varsınız :))
Selam sevgili arkadaşlar.Uzun bir aradan sonra güzel haberlerle yine aranızdayım.Apartman sakinlerimiz sağolsun severler beni yönetime çıkıp toplantı talebinde bulunmuşlar biri bizim diğeri boş olmak üzere 10 dairemiz mevcut 8 de 8 kararla sırf buradan çıkmıyım diye her hafta her daire bana toplamda 8 damacana olmak üzere su gönderimi yapacak buda akvaryumum için gerekli olan su miktarını fazla fazla karşılıyor.Apartman borularımız değişti :)) Bende bu arada bendeki tüm balıkları 3 teleskopum hariç akvaryumuma götürüp verdim yerine ısıtıcı ve su dengeleyici aldım.Akvaryumu komple boşalttım kaya tuzu ile birlikte dezenfekte ederek yıkadım.Kumlarımı bi kaç su yıkayıp önce kaya tuzu ile sonra normal su ile 2 kez kaynattım.Dekorumu yerleştirip suyumu doldurup çalışmaya bıraktım boş bi şekilde derken dün bana 7 adet balık geldi
tam cinslerini bilmiyorum ama tetra black skirt yada captain black diye geçiyor biri diğerinden tam emin değilim çizgili bi tetra yine birazdan götürüp iade etmeye gideceğim :)) çünü ben bu kez sadece teleskop beslemek istiyorum japona devam yani anlayacağınız işte benden haberler böyle beni unutmayıp merak edip mesajlar atan arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum kısa zamanda böyle dostluklar kurduğum için çok mutluyum iyiki varsınız :))Nacizane akvaryumum ( Yeni Resimler Sayfa 4 te....... )
Küpü yatırıp yapay bitkiyi çıkarmışsınız sanırım bence böyle çok daha güzel olmuş tebrik ediyorum..
Küpü yatırıp yapay bitkiyi çıkarmışsınız sanırım bence böyle çok daha güzel olmuş tebrik ediyorum..
Buda Benim Akvaryumum(yeni göz bebeklerim S:13)
[QUOTE=mesutok] Sizin şebeke sistemi çok tehlikeli boyutta, kendi sağlığınız içinde bunu halletmeniz lazım komşularlada anlaşıp. Yanışmayorlarsa ilgili belediye zabıta yahut diğer kuruluşlara başvurarak yaptırımla hallede bilirsiniz, bu bozuk su belliki depodan yahut borulardan artıklar taşıyor suya, bu maddeler çamaşır makinası, bulaşık makinası, kombi gibi su ile etkileşimli sistemlerin sistemlerinede tortu birikimiyle zarar verebilir. Zaten suyun içindeki metallerin canlılara vereceği zararı ise bahsetmeye bile gerek yok. [/QUOTE]
[QUOTE=adige42] [QUOTE=esmeraldam] [QUOTE=adige42]Aylin Hanım balıgınızın durumu nedir?Bir sorun yoktur umarım. [/QUOTE]
Başka bir japon tarafından yüzgeçi koparılan sağlıklı bir balığa rastlamadım ben şimdiye kadar.Ancak yüzgeçlerde erime ya da kanlanma var ise o zaman balıklar saldırgan olabiliyorlar,bu şekilde olan balığı akvaryumdan ayırmak yerinde olacaktır.Eğer teleskop üzerindeki yaranın yaralanma sonucu gelişen bir enfeksiyon olduğunu düşünüyorsanız akvaryumda sivri köşeli bir şey bırakmayın,bildiğim kadar ile de yoktu.Apartmanınızın su borularında bu denli bir kirlilik olması şaşırtıcı,acaba beklettiğiniz su depodan mı geliyor?Cunku depolar bellı aralıklarla temızlenmedıgı ıcın cabuk kırlenıyor.Yoksa sebeke suyunun bu derece kotu olması pek mumkun gorunmuyor.Ama suyu yakınen gören sizsiniz tabiki,karar sizin.İçme suyu ile akvaryumu idame ettirmek çok zordur,akvaryumu küçültseniz bile.Bir süre çeşme suyunu gözlemleyin bakalım belkide anlık bir kirlenme sözkonusudur.
[/QUOTE]
[QUOTE=mesutok] Sizin şebeke sistemi çok tehlikeli boyutta, kendi sağlığınız içinde bunu halletmeniz lazım komşularlada anlaşıp. Yanışmayorlarsa ilgili belediye zabıta yahut diğer kuruluşlara başvurarak yaptırımla hallede bilirsiniz, bu bozuk su belliki depodan yahut borulardan artıklar taşıyor suya, bu maddeler çamaşır makinası, bulaşık makinası, kombi gibi su ile etkileşimli sistemlerin sistemlerinede tortu birikimiyle zarar verebilir. Zaten suyun içindeki metallerin canlılara vereceği zararı ise bahsetmeye bile gerek yok. [/QUOTE]
Bugün şikayet için belediyeye gideceğimi söyledim meğer işin içinde iş varmış :) kaçak dairler vs bisürü varyeteler diyim gerisini siz anlayın meğer ondan binaya her tesisatçı her elektrkçiyi sokmuyorlarmış bu yüzdende borular apartman sahibinin ayrıca ev sahibimiz olan kişinin yaptırdığıyla duruyormuş alt katımda çok ünlü mağaza(lar) yer almakta birazda onları kaybetmemek adına sessiz kalıyorlar..Mağaza sahibi ile görüştüğümde onlarda benden geldiğini düşündükleri su sızıntısından şikayetçilermiş gülüştük hatta .Dışarıdan herkesin imrenerek baktığı güzel binamızın sular altında kalması an meselesi :) Eşimle konuşup sene sonu taşınmaya karar verdik daha fazla bu dalavereye ortak olmak istemiyoruz..
[QUOTE=adige42] [QUOTE=esmeraldam] [QUOTE=adige42]Aylin Hanım balıgınızın durumu nedir?Bir sorun yoktur umarım. [/QUOTE]
Dün bu hobiden iyi anladığını düşündüğüm bir arkadaşı getirdim balıkları ve akvaryumu incelemesi için.Bana söylediklerini aktarıyım hemen.
1.Balıkların kuyruk ve yüzgeçlerindeki sorunun kuyruk erimesi değilde başka bir balığım tarafından koparıldığı yönündeydi görüşü.(halen ilaçlı suda olmalarına rağmen hiçbir gelişme olmadığı gibi diğer yüzgecindede küçük bi kopma söz konusu olduğunu gördüm ve dolayısı ile saldırı muhtemel bi durum )
2.Diğer kopma siyah teleskopumu o balıkların yanına koymamla başladı .Vukuatlı balığın çok sevdiğim teleskopum olduğu yönünde şüphelerim çok baskın ..
3.Teleskopumun üzerindekinin ise alınan bir darbe sonucu yaralanma ile mantar oluşumunun takibi olduğunu belirtti.
4.Şuanda akvaryumumdaki sağlıklı balık sayısı 8,karantinadaki balık sayım yüzgeci kopan 2+teleskopum=3
5.Ve gelelim en büyük soruna musluktan akan suyumun balıklarım için çok büyük bi tehlike oluşturduğunu farkettik 3 gün boyunca dinlendirdiğim su bildiğimiz limonata rengindeydi sebebi tamamiyle apartman borularından kaynaklı ve apartman sakinleri malesef çözüme yanaşmıyor..
5.maddeye istinaden yapılabilcek en doğru şeyin akvaryumumu küçültmek olduğuna karar verdim böylelikle tamamen içme suyu kullanabilirim diye düşünüyorum ama bu şuanki akvaryumum için imkansız her hafta her hafta okadar içme suyu temin etme fikride bi yere kadar.Şimdi yapmak istediğim akvaryumumu elden çıkarıp küçük ebatlarda bi akvaryum alıp içine sadece 2 adet balık koyup hiç değilse sağlıklı olacaklarına emin olup bununla yetinmek.
[/QUOTE]Başka bir japon tarafından yüzgeçi koparılan sağlıklı bir balığa rastlamadım ben şimdiye kadar.Ancak yüzgeçlerde erime ya da kanlanma var ise o zaman balıklar saldırgan olabiliyorlar,bu şekilde olan balığı akvaryumdan ayırmak yerinde olacaktır.Eğer teleskop üzerindeki yaranın yaralanma sonucu gelişen bir enfeksiyon olduğunu düşünüyorsanız akvaryumda sivri köşeli bir şey bırakmayın,bildiğim kadar ile de yoktu.Apartmanınızın su borularında bu denli bir kirlilik olması şaşırtıcı,acaba beklettiğiniz su depodan mı geliyor?Cunku depolar bellı aralıklarla temızlenmedıgı ıcın cabuk kırlenıyor.Yoksa sebeke suyunun bu derece kotu olması pek mumkun gorunmuyor.Ama suyu yakınen gören sizsiniz tabiki,karar sizin.İçme suyu ile akvaryumu idame ettirmek çok zordur,akvaryumu küçültseniz bile.Bir süre çeşme suyunu gözlemleyin bakalım belkide anlık bir kirlenme sözkonusudur.
[/QUOTE]
Teleskopum bana ilk geldiği günden beri bu vaziyetteydi .Çok hareketli bir balık olduğundan şüphelenmedim açıkcası zaten o ara pekte anlamıyordum bu teferuatlardan muhtemelen bana gelmeden önce bulunduğu akvaryumda böyle bi darbe almış.Dairemizde depo bulunmuyor bu konuda gerekli açıklmayı yukarıdaki yorumumda yaptım bakabilirsiniz anlık kirlenmelik bir durum değil malesef.Yazıkki akvaryumumu satışa çıkarmak durumundayım..
Buda Benim Akvaryumum(yeni göz bebeklerim S:13)
[QUOTE=adige42]Aylin Hanım balıgınızın durumu nedir?Bir sorun yoktur umarım. [/QUOTE]
[QUOTE=adige42]Aylin Hanım balıgınızın durumu nedir?Bir sorun yoktur umarım. [/QUOTE]
Dün bu hobiden iyi anladığını düşündüğüm bir arkadaşı getirdim balıkları ve akvaryumu incelemesi için.Bana söylediklerini aktarıyım hemen.
1.Balıkların kuyruk ve yüzgeçlerindeki sorunun kuyruk erimesi değilde başka bir balığım tarafından koparıldığı yönündeydi görüşü.(halen ilaçlı suda olmalarına rağmen hiçbir gelişme olmadığı gibi diğer yüzgecindede küçük bi kopma söz konusu olduğunu gördüm ve dolayısı ile saldırı muhtemel bi durum )
2.Diğer kopma siyah teleskopumu o balıkların yanına koymamla başladı .Vukuatlı balığın çok sevdiğim teleskopum olduğu yönünde şüphelerim çok baskın ..
3.Teleskopumun üzerindekinin ise alınan bir darbe sonucu yaralanma ile mantar oluşumunun takibi olduğunu belirtti.
4.Şuanda akvaryumumdaki sağlıklı balık sayısı 8,karantinadaki balık sayım yüzgeci kopan 2+teleskopum=3
5.Ve gelelim en büyük soruna musluktan akan suyumun balıklarım için çok büyük bi tehlike oluşturduğunu farkettik 3 gün boyunca dinlendirdiğim su bildiğimiz limonata rengindeydi sebebi tamamiyle apartman borularından kaynaklı ve apartman sakinleri malesef çözüme yanaşmıyor..
5.maddeye istinaden yapılabilcek en doğru şeyin akvaryumumu küçültmek olduğuna karar verdim böylelikle tamamen içme suyu kullanabilirim diye düşünüyorum ama bu şuanki akvaryumum için imkansız her hafta her hafta okadar içme suyu temin etme fikride bi yere kadar.Şimdi yapmak istediğim akvaryumumu elden çıkarıp küçük ebatlarda bi akvaryum alıp içine sadece 2 adet balık koyup hiç değilse sağlıklı olacaklarına emin olup bununla yetinmek.
Buda Benim Akvaryumum(yeni göz bebeklerim S:13)
[QUOTE=cieb]Balıklara ilaç ve diğer yöntemleri çok karışık uyguluyoruz açıkcası bu iyi bir durum değil, tek bir yöntemde kararlı kalmak (ilaç veya diğer yollar) en doğrusudur bana kalırsa. Balık çok yıpranıyor ki aldığınız ilaç dış etkenli çoğu hastalığa iyi geliyor.[/QUOTE]
[QUOTE=Burak BULUT] [QUOTE=esmeraldam] Mesut bey tarçınlı suyu bi önceki sayfaya fotoğrafını eklediğim teleskopuma uyguladım.O balıkta kuyruk erimesi gibi bi sorun yoktu sadece sırt kısmında bı yaralanma etrafında pamuksu bı gorunum vardı mantar diye tabir ettiğimiz hastalık yani.Tarcınlı suyu fazla uyguladıgımı sanmıyorum çay kaşığı ucuyla aldığım tarcını buyuk boy bı cezvede kaynattım ve titiz bi şekilde süzdüm içinden sadece bir kola kapağı kadar alıp balığıma tatbik ettim.Balığımın rahatsız oluşunu hissettim adeta.. Suya ilaç üstüne ilaç katmaktan bahsetmişsiniz ben o eşkilde bi uygulama asla yapmıyorum.Bugün suyunu tazeledim ve sadce tarcınlı su kattım herhangi bi ilaç vs. koymadım..Nasılki kendi oğluma ilaç verme konusunda hassassam balıklarım içinde aynı özeni gösterdiğimden şüpheniz olmasın..[/QUOTE]
[QUOTE=cieb]Balıklara ilaç ve diğer yöntemleri çok karışık uyguluyoruz açıkcası bu iyi bir durum değil, tek bir yöntemde kararlı kalmak (ilaç veya diğer yollar) en doğrusudur bana kalırsa. Balık çok yıpranıyor ki aldığınız ilaç dış etkenli çoğu hastalığa iyi geliyor.[/QUOTE]
Sera Baktopuru 2 gün karantina 2 günde kendi ana tankımda kullanmama rağmen balıklarımda bi fark göstermedi malesef bu yüzden ilaç dışında bitkisel yönteme başvurmayı denedim yoksa karışık bi uygulama yaptığım söylenemez.
[QUOTE=Burak BULUT] [QUOTE=esmeraldam] Mesut bey tarçınlı suyu bi önceki sayfaya fotoğrafını eklediğim teleskopuma uyguladım.O balıkta kuyruk erimesi gibi bi sorun yoktu sadece sırt kısmında bı yaralanma etrafında pamuksu bı gorunum vardı mantar diye tabir ettiğimiz hastalık yani.Tarcınlı suyu fazla uyguladıgımı sanmıyorum çay kaşığı ucuyla aldığım tarcını buyuk boy bı cezvede kaynattım ve titiz bi şekilde süzdüm içinden sadece bir kola kapağı kadar alıp balığıma tatbik ettim.Balığımın rahatsız oluşunu hissettim adeta.. Suya ilaç üstüne ilaç katmaktan bahsetmişsiniz ben o eşkilde bi uygulama asla yapmıyorum.Bugün suyunu tazeledim ve sadce tarcınlı su kattım herhangi bi ilaç vs. koymadım..Nasılki kendi oğluma ilaç verme konusunda hassassam balıklarım içinde aynı özeni gösterdiğimden şüpheniz olmasın..[/QUOTE]
Selam bahsettiğiniz miktar emin olun balığa etki dahi etmemiştir. Neden derseniz ben çaydanlıkla döküyorum tarçını bırakın kola kapağını.
Bir üstteki yorum bence olabilirliği çok yüksek yani hastalıktan kurtulan balığın üzerinde ki bozulmuş mukoza tabakasını atması daha muhtemel. Umarım en kısa zamanda sorunlarınız çözülür.
[/QUOTE]
Ben o miktarı ana tankımda( büyük bi tankta) kullanmadım yalnız buna dikkat çekmek isterim..Bu tezi bizlere sunan arkadaşımız 100 lt ye 1 çay kaşığı tarçın demiş bunu göz ardı etmemek gerek.Benim karantina adı altında koyduğum yer en fazla 10 lt su almakta hava motoruyla havalandırmasını yaparak kullandım ve gözlemlerime göre benim balığımda ters tepki yaratı.Benim kimsenin fikirlerini çürütme gibi bi niyetim yok baştaki yazımdada belirttim yanlış anlaşılmasın lütfen bir başkasına iyi gelen banada iyi gelecek diye birşey yok en azından denedim ama ters tepki yarattı ve bende bunu sşzlerle paylaşmak istedim hepsi bu..
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 70 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Hidro Dinamik,
kasim12,
0rnn,
Jeveux,
hasancn,
Urar,
Tuby,
Öğretmen Ali,
altuntasseref,
simsela,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
TheDS,
osmandbnl,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
EKAR,
Kınayu,
sina cen,
DigitalPen,
Gökdeniz Kale,
GokturkEkinci,
heserx,
ternapi,
aupqua,
Corydoras.gram,
shkola onlain_zrei,
wille6994,
Ehtiyar,
yeekim,
MarkOrion,
Mertkk,
Tata,
wallece,
Sufisu,
TuRKeR,
alperibis,
LEGEND59,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
