ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
fisherman3483
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Mart 2012 17:11
Son Ziyaret:
31 Ocak 2020 23:19
Toplam Mesaj:
32 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alper KURDAK
Doğum Tarihi:
02 Mart 1974
Yaş:
52
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Alper KURDAK
120x50x60 Malawi
8 adet sarı prenses
8 adet iceman
120x50x60 Malawi
8 adet sarı prenses
8 adet iceman
SON 10 MESAJI
Karanlığın Efendileri - Yavru Fabrikası
Dalga motoru bende tavsiye ederim. Benimde akvaryumum sizinki ile aynı ölçülerde. Seio Prop 1000 saatte 3800lt tankıma koyduğumdan beri kafam çok rahat suyun üstünde en ufak baktari kolonisi kalmadı. Balıklarda pek keyifli.
Bence deniz akvaryumlarına ne kadar gerekliyse tatlısu akvaryumlarında okadar gerekli. Suyun üstünde sürekli akıntı yarattığından hava motorunuza ihtiyacınız kalmıyor. O gürültü çıkartan kabarcıklarda kurtuluyorsunuz.
Dalga motoru bende tavsiye ederim. Benimde akvaryumum sizinki ile aynı ölçülerde. Seio Prop 1000 saatte 3800lt tankıma koyduğumdan beri kafam çok rahat suyun üstünde en ufak baktari kolonisi kalmadı. Balıklarda pek keyifli.
Bence deniz akvaryumlarına ne kadar gerekliyse tatlısu akvaryumlarında okadar gerekli. Suyun üstünde sürekli akıntı yarattığından hava motorunuza ihtiyacınız kalmıyor. O gürültü çıkartan kabarcıklarda kurtuluyorsunuz.
120*50*60(h)-Malawi Tankı- 2. yıla doğru-Sayfa 3
Öncelik ile hayırlı olsun dilerim. Özellikle akvaryumunuz çok hoşuma gitti. Dekor olarak küçük taşları çıkartsanız sanki daha iyi olur tabii bu işler zevk meselesi o yüzden çok yorum yapmak istemem ama her ay iki tuz tablet attığınızı söylemişsiniz bunun sakıncaları olacaktır. Buharlaşan su ile tuz buharlaşmaz ve belli bir süre sonrada tankınız tuz gölüne dönebilir. Yaptığınız düzenli dip çekimleri tuzu arındırmaya yetmeyecektir ve her ay artacaktır akvaryumunuzdaki tuz yogunlugu. Bu konuda daha bilgili arkadaşlarında yorumu olur herhalde.fisherman3483 2012-06-15 16:50:44
Öncelik ile hayırlı olsun dilerim. Özellikle akvaryumunuz çok hoşuma gitti. Dekor olarak küçük taşları çıkartsanız sanki daha iyi olur tabii bu işler zevk meselesi o yüzden çok yorum yapmak istemem ama her ay iki tuz tablet attığınızı söylemişsiniz bunun sakıncaları olacaktır. Buharlaşan su ile tuz buharlaşmaz ve belli bir süre sonrada tankınız tuz gölüne dönebilir. Yaptığınız düzenli dip çekimleri tuzu arındırmaya yetmeyecektir ve her ay artacaktır akvaryumunuzdaki tuz yogunlugu. Bu konuda daha bilgili arkadaşlarında yorumu olur herhalde.
Karanlığın Efendileri - Yavru Fabrikası
Alper Bey, tebrikler. Her şeyi ile çok şık bir akvaryum olmuş. Gerek dekorunuz, gerek balıklarınız. Arka fonun siyah olması zaten çoğu rengi güzel gösterir. Açık renge görede eminim balıklarınız daha az stres olacaklardır. Bende arka fonu siyah yapmak çok istedim ama insan evli olunca eşi ile ortak karar vermek zorunda kalıyor. O yüzden ne zaman sizinki gibi siyah görünümlü bir akvaryum gördüğümde içim gidiyor. Allah nazardan saklasın Maşallah
Alper Bey, tebrikler. Her şeyi ile çok şık bir akvaryum olmuş. Gerek dekorunuz, gerek balıklarınız. Arka fonun siyah olması zaten çoğu rengi güzel gösterir. Açık renge görede eminim balıklarınız daha az stres olacaklardır. Bende arka fonu siyah yapmak çok istedim ama insan evli olunca eşi ile ortak karar vermek zorunda kalıyor. O yüzden ne zaman sizinki gibi siyah görünümlü bir akvaryum gördüğümde içim gidiyor. Allah nazardan saklasın Maşallah
450 LT 150*50*60 KARIŞIK (RESİM VE VİDEOLU)LÜTFEN YORUM
Maşallah Murat Bey akvaryumunuz çok hoş. Akvaryumun ortasına koyduğunuz iki büyük fosil kaya çok güzel durmuş ama diğer arkadaşlarımın dediği gibi sağ ve sol köşelere biraz daha kaya koyarsanız göze dahada hoş gelebilir tabiki zevk sizin zevkiniz. Bu arada eklediğiniz resimlerinizi ben göremiyorum benden mi sizdenmi kaynaklanıyor bilemiyorum. Videonuzu seyredebildim sadece.
Maşallah Murat Bey akvaryumunuz çok hoş. Akvaryumun ortasına koyduğunuz iki büyük fosil kaya çok güzel durmuş ama diğer arkadaşlarımın dediği gibi sağ ve sol köşelere biraz daha kaya koyarsanız göze dahada hoş gelebilir tabiki zevk sizin zevkiniz. Bu arada eklediğiniz resimlerinizi ben göremiyorum benden mi sizdenmi kaynaklanıyor bilemiyorum. Videonuzu seyredebildim sadece.
Sizlerele Beraber Kurduğum İlk Akvaryumu Beğenecekmisiniz Bakalım
Bir Maşallah da benden, akvaryumunuz ve balıklarınız çok hoş. Seçtiğiniz filitrede sizi hayal kırıklığına uğratmıyacaktır. Nacizane tavsiyem haftada bir suyunuzun değerlerini ölçmeniz. Tekrardan hayırlı olsun. fisherman3483 2012-06-12 16:12:12
Bir Maşallah da benden, akvaryumunuz ve balıklarınız çok hoş. Seçtiğiniz filitrede sizi hayal kırıklığına uğratmıyacaktır. Nacizane tavsiyem haftada bir suyunuzun değerlerini ölçmeniz. Tekrardan hayırlı olsun.
Not: Karbonları çıkartacağınızı söylemişsiniz onların yerine sera siporax koymanız uygun olacaktır.
Yavrularım oldu ...(video eklendi)
[QUOTE=Memento-Mori]Akvaryumunuz güzel olmuş ama ben sadece kumun rengine takıldım. Daha açık renk ve daha ince bir kum tercih edebilirdiniz.
Birde biyolojik dengeyi başlatmak amacıyla akvaryum içine koydugunuz 2 zebranın yavrulaması iyi olmamış. Daha sonra koymayı düşündüğünüz iceman ve sp hayaliniz suya düşmüş gibi görünüyor. Zebralar akvaryumda iken diğer türleri eklemeniz facia olacaktır. Ben daha önce bu hatayı yaptım.
Ya 2 zebra ve yavrularıyla devam edeceksiniz yada yavrularla beraber zebraları cıkaracak istediğiniz malavi türleri ile devam edeceksiniz. Zebra karsıtı degilim çok sevdiğim balıklardır ama malawi ile inanın olmaz.Saygılarımla.
[/QUOTE]
[QUOTE=Memento-Mori]Akvaryumunuz güzel olmuş ama ben sadece kumun rengine takıldım. Daha açık renk ve daha ince bir kum tercih edebilirdiniz.
Birde biyolojik dengeyi başlatmak amacıyla akvaryum içine koydugunuz 2 zebranın yavrulaması iyi olmamış. Daha sonra koymayı düşündüğünüz iceman ve sp hayaliniz suya düşmüş gibi görünüyor. Zebralar akvaryumda iken diğer türleri eklemeniz facia olacaktır. Ben daha önce bu hatayı yaptım.
Ya 2 zebra ve yavrularıyla devam edeceksiniz yada yavrularla beraber zebraları cıkaracak istediğiniz malavi türleri ile devam edeceksiniz. Zebra karsıtı degilim çok sevdiğim balıklardır ama malawi ile inanın olmaz.Saygılarımla.
[/QUOTE]
Evet Fikret Bey dediğiniz gibi hiç iyi olmadı, yavrular biraz büyüsün zannediyorum onları iade edip malawi ile devam edeceğim. Akvaryumun başında saatlerce zaman geçirdiğim için işin ciddiiyetinin farkındayım çok agressifler içine pirana atsan onada saldırırlar. Elimi sokarken bile kepçeyle duvar yaparak koruyorum kepçeye bile deli gibi saldırıyorlar inanılmaz yavrularına düşkünler.
Kum olayına gelince orjinalde hagen olmayan ama hagen adı altında satılan 25kg torbalarda satılan bir kum. renginin siyah olmasını istemiştim balıklar daha rahat eder stres olmaz diye, birde salınım hiç yapmaması cazıp gelmişti ama daha ince bir kum olmasıda balıklar için daha iyi olurdu sanırım. Fikirleriniz için teşekkür ederim.
yeni tank yapım asamasında
Yeni akvaryumunz hayırlı olsun Zeki Beyi, boyut olarak çok ideal bir akvaryum. İkinci bir akvaryum yapsam herhalde bu boyutta olurdu. Daha önceki akvaryumunuzda yavru almamanızın sebebi boyutunun çok küçük olmasından kaynaklanıyordu muhtemelen zaten yavru alsaydınız bile o yavrular hiç bir zaman büyümezdi.
Yeni akvaryumunz hayırlı olsun Zeki Beyi, boyut olarak çok ideal bir akvaryum. İkinci bir akvaryum yapsam herhalde bu boyutta olurdu. Daha önceki akvaryumunuzda yavru almamanızın sebebi boyutunun çok küçük olmasından kaynaklanıyordu muhtemelen zaten yavru alsaydınız bile o yavrular hiç bir zaman büyümezdi.
Yeni akvaryumunuzda bol yavrular almanız dileğiyle,
Mbuna 400 lt ilk kurulum 2010-son video 2015-5.syf
Murat Bey, geçmiş olsun çok üzücü bir durum yaşamızsınız. Benimde akvaryumum 120x50x60h bende sizinkine benzer bir mobilyalı akvarum alacaktım ama sağ ve sol kenarların alt kısımlarının altının boş olması beni korkuttu. En sonunda 40x40 demir profilden sepha yaptırdım. Akvaryumun altınada 2cm kalınlıgında MDF yaptırdım üstünede 5 cm beyaz strofor koydum ayrıca kayaların altınada 1 cm mavi ince sert strafor ekledim. sephanın fiyatı 300tl tuttu ama en az 2 ton kaldırma kapasitesi var. Akvaryumcunun dediğine katılmıyorum arka sol ve on sağ su seviyeleri 2- 4 cm de camı çatlatmaz. Tabiiki camın 10 mm oldugunu varsayarak konuşuyorum. zaman içinde parkelelerin ezilmesinden bahsediliyor bununda pek tesir edeceğini sanmam tabii parkeleriniz çok hatalı dösenıp zeminle arasında çok boşluk yoksa. Kimseyi kötülemek istemem ama bana göre burdaki en buyuk sorumlu akvaryumu ve dolabını aldıgınız yerdir.
Murat Bey, geçmiş olsun çok üzücü bir durum yaşamızsınız. Benimde akvaryumum 120x50x60h bende sizinkine benzer bir mobilyalı akvarum alacaktım ama sağ ve sol kenarların alt kısımlarının altının boş olması beni korkuttu. En sonunda 40x40 demir profilden sepha yaptırdım. Akvaryumun altınada 2cm kalınlıgında MDF yaptırdım üstünede 5 cm beyaz strofor koydum ayrıca kayaların altınada 1 cm mavi ince sert strafor ekledim. sephanın fiyatı 300tl tuttu ama en az 2 ton kaldırma kapasitesi var. Akvaryumcunun dediğine katılmıyorum arka sol ve on sağ su seviyeleri 2- 4 cm de camı çatlatmaz. Tabiiki camın 10 mm oldugunu varsayarak konuşuyorum. zaman içinde parkelelerin ezilmesinden bahsediliyor bununda pek tesir edeceğini sanmam tabii parkeleriniz çok hatalı dösenıp zeminle arasında çok boşluk yoksa. Kimseyi kötülemek istemem ama bana göre burdaki en buyuk sorumlu akvaryumu ve dolabını aldıgınız yerdir.
Tekrardan geçmiş olsun.
Yavrularım oldu ...(video eklendi)
1 haftalık taitil dönüşü inanılmaz bir manzarayla karşılaştım :)
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=J4GNQChbWL4&list=FLPPnSebJ0LCJETkhvC76YwA&feature=mh_lolz[/VID]
Akvaryumumda iki zebra vardı ve tatil dönüşü onları verip 1 hafta önce akvayumcuma gelen sp ve icemanleri alacaktım. Ancak bir baktım ki akvaryumun içi bir sürü yavru ile dolu sevinsem mi üzülsemmi kala kaldım.
Bu benim ilk tecrübem oldu açıkcası hiç beklemiyordum çünkü 40 gün kadar önce gelen bu yavrular ki dişi çok ufak sayılırdı nasıl buyudu nasıl gebe kaldı anlamadım. Tatile çıkmadan 1 hafta önce kadar dişi gök kuşağı renklerini aldı aklıma geldi gebe kalabileceği ama konduramadım bir türlü.
Şu 360lt akvaryumda bir çift ve yavrular var. Başkada hiç bir balık yok. Yavrular kaç gün önce doğdu bilgim yok. ıkısıde yavruların başında. su an için erkek yavrulara zarar vermiyor hatta dişinin yaptığı gibi yavruları taşıyor ama çogu zaman anne izin vermiyor hemen o küçücük boyuna rağmen erkeği kovalıyor. benım korkum yavrular buyumede erkek tekrar çiftleşmek isterse yavrulara ve dişiye zarar verir mi? bir mitar yemi suda ezdim ve akvaryuma döktum yarında yumurta sarısını suda ezip tülbentden geçirdikten sonra suya dökecem birazda arteme alıp koymayı düşünüyorum. Tavsiyelerinizi almak isterim.
Video cektim umarım daha fazla detay verir..
Malawi Akvaryumum ! Video
Dekorumuz ve renk uyumu çok hoşuma gitti. O arkadaki hortumlarıda biraz saklarsanız çok iyi olur. Birde o balıklar o akvaryuma çok fazla nüfusu azaltmak balıkların konforu ve sağlıklı gelişimi için çok daha iyi olur düşüncesindeyim.
Dekorumuz ve renk uyumu çok hoşuma gitti. O arkadaki hortumlarıda biraz saklarsanız çok iyi olur. Birde o balıklar o akvaryuma çok fazla nüfusu azaltmak balıkların konforu ve sağlıklı gelişimi için çok daha iyi olur düşüncesindeyim.
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
