ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yakınveuzak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Mayıs 2014 20:55
Son Ziyaret:
30 Ağustos 2015 19:22
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
volkan demiralay
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
volkan demiralay
SON 10 MESAJI
Mbuna cinsi hakkında
Ben 90 cm akvaryumda tek tür msobo magunga besliyorum. 2 cm iken aldım şimdi 6-7 cm ler. Erkeğin sarıdan siyaha dönmesi çok güzel gözüküyo. Ayrıca damızlık olduklarında dişiler sarı, erkekler siyah ağırlıklı olacak. Yani tek tür besleyip 2 renk olacak akvaryumda. Hemde nadir tür beslemiş olucaksın. Yukarda arkadaşın söylediği gibi membe deep de olabilir. O da çok güzel ve nadir bir tür .
Ben 90 cm akvaryumda tek tür msobo magunga besliyorum. 2 cm iken aldım şimdi 6-7 cm ler. Erkeğin sarıdan siyaha dönmesi çok güzel gözüküyo. Ayrıca damızlık olduklarında dişiler sarı, erkekler siyah ağırlıklı olacak. Yani tek tür besleyip 2 renk olacak akvaryumda. Hemde nadir tür beslemiş olucaksın. Yukarda arkadaşın söylediği gibi membe deep de olabilir. O da çok güzel ve nadir bir tür .
akvaryem.com gerçekten bukadar kusursuz firma yok
Samsun' da akvaryumcu akvaryumcu gezip '' sizde şu marka yem var mı ? '' diye sormaktan bıkmıştım. Birçoğu o markaları bilmiyordu bile. Birçok değerli arkadaşımızın burda verdiği değerli bilgiler sayesinde balıklarım için oluşturduğum yem listesinde dainichi, tropical, jbl, nls ve tetra marka yemleri taze bir şekilde İzmir' den Samsun' a çabucak ulaştırdıkları için kendilerine burdan teşekkür ederim . İlgi ve alakaları da cabası tabi...
yakınveuzak 2014-08-18 22:01:05
Samsun' da akvaryumcu akvaryumcu gezip '' sizde şu marka yem var mı ? '' diye sormaktan bıkmıştım. Birçoğu o markaları bilmiyordu bile. Birçok değerli arkadaşımızın burda verdiği değerli bilgiler sayesinde balıklarım için oluşturduğum yem listesinde dainichi, tropical, jbl, nls ve tetra marka yemleri taze bir şekilde İzmir' den Samsun' a çabucak ulaştırdıkları için kendilerine burdan teşekkür ederim . İlgi ve alakaları da cabası tabi...
90x45x40 yavru akvaryumu
Selam ,
Cift cikisli hava motorum var ve 90x45x40 magunga - mpanga yavru akvaryumum icin 2 adet pipo filtre dusunuyorum . Haftada 1 su degisimi yapiyorum, sizce verim alabilirmiyim ? Balik kaybi yasamamam ve rahat yuzebilmeleri icin tavsiyeniz dis filtre haricinde ne olurdu ?
Selam ,
Cift cikisli hava motorum var ve 90x45x40 magunga - mpanga yavru akvaryumum icin 2 adet pipo filtre dusunuyorum . Haftada 1 su degisimi yapiyorum, sizce verim alabilirmiyim ? Balik kaybi yasamamam ve rahat yuzebilmeleri icin tavsiyeniz dis filtre haricinde ne olurdu ?
Jinzuan 1600 yedek parca
Arkadaslar selam,
Jinzuan 1600 dis filtremi temizlerken hortumlarin bagli oldugu parcayi kafa kismina monte ederken 1 cm lik bir parca kirildigini farkettim ve bu nedenle hortumlarin bagli oldugu parcayi kafa kismina takip sikistirma islemini yapamiyorum . O parca kafa kismina oturuyor fakat kucuk kolu geri cekip hortumu sikistirmiyo. Buyuk ihtimalle kafa kismini komple degistirmem gerekiyor ama bu parcayi nasil temin edebilirim fikri olan varmi acaba ?
Arkadaslar selam,
Jinzuan 1600 dis filtremi temizlerken hortumlarin bagli oldugu parcayi kafa kismina monte ederken 1 cm lik bir parca kirildigini farkettim ve bu nedenle hortumlarin bagli oldugu parcayi kafa kismina takip sikistirma islemini yapamiyorum . O parca kafa kismina oturuyor fakat kucuk kolu geri cekip hortumu sikistirmiyo. Buyuk ihtimalle kafa kismini komple degistirmem gerekiyor ama bu parcayi nasil temin edebilirim fikri olan varmi acaba ?
Magunga icin ana yem
[QUOTE=H@K@N] Ben magungalarımı 12 13 çeşit yemle besliyorum.Ama ana yem olarak ne önerirsin dersen sera flora veya tetra pro vegatable öneririm.Yavrular içinse 2 cm olana kadar artemia daha sonra büyük balıklara verdiğiniz yemleri ufalayarak verebilirsiniz.[/QUOTE]
Peki 3 cesit yem kullanacak olsaniz soylediginiz 2 yemin yanina 3. Olarak hangisini eklerdiniz ? Nls cichlid formuladan da herkes cok memnun gozukuyor.
[QUOTE=H@K@N] Ben magungalarımı 12 13 çeşit yemle besliyorum.Ama ana yem olarak ne önerirsin dersen sera flora veya tetra pro vegatable öneririm.Yavrular içinse 2 cm olana kadar artemia daha sonra büyük balıklara verdiğiniz yemleri ufalayarak verebilirsiniz.[/QUOTE]
Peki 3 cesit yem kullanacak olsaniz soylediginiz 2 yemin yanina 3. Olarak hangisini eklerdiniz ? Nls cichlid formuladan da herkes cok memnun gozukuyor.
Magunga icin ana yem
Arkadaslar selam ;
Magunga yavrulari icin sera micron almayi dusunuyorum ama damizliklar icin ana yem olarak sizce ne kullanmaliyim ? Cok cesit yem alma durumum yok ne yazikki. Nls cichlid formula ve tetra pro vegatable ( pul yemlerden cekiniyorum gerci ) arasinda kaldim. Sizin fikriniz nedir acaba ana yem olarak ?
Arkadaslar selam ;
Magunga yavrulari icin sera micron almayi dusunuyorum ama damizliklar icin ana yem olarak sizce ne kullanmaliyim ? Cok cesit yem alma durumum yok ne yazikki. Nls cichlid formula ve tetra pro vegatable ( pul yemlerden cekiniyorum gerci ) arasinda kaldim. Sizin fikriniz nedir acaba ana yem olarak ?
Üzüldüm :(
[QUOTE=ReDBaRoN]Merhabalar.
Deneyeceğim, teşekkür ederim .
[QUOTE=ZeZuZo]Hangi ilde olduğunuzu bilmediğim için kesin bir yorum yapamayacağım fakat illaki bu balığı alacak en azından takas edip karşılığında 1-2 paket yem verecek bir akvaryumcu illaki çıkacaktır.
İkinci ihtimal ise çevrenizdeki arkadaşlarınıza bu balıklardan hediye ederek onlarında akvaryum kurmasına vesile olabilirsiniz. Ayrıca zamanınız ve il dışına gönderme imkanınız var ise takas yapmak için siteden ilan koyabilirsiniz. Yada en son Burak arkadaşımızın dediği yöntemi uygulamak kalıyor geriye.
Eğer bu kadar hevesliyseniz hobiden vazgeçmeyi düşünmeyin derim. Herşeye rağmen...
[/QUOTE]
Samsun' da yaşıyorum. Bilgiler için teşekkür ederim. Üzüntüyle direk foruma yazdım ama söylediğiniz ihtimallerin hepsini deneyeceğim . Sadece il dışına gönderme durumum olmaz diye düşünüyorum . Bu hobiyi bırakmamak adına denemeye değer .
[QUOTE=lewocan06]Bu hobiyi 1 yıldan fazla yapmış herkesin başına gelen klasık bir sorun malesef.
Ama yinede siz yılmayın illaki bir çözüm bulunacaktır.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim düşünceniz için .
[QUOTE=Duman Han]Tankında mpanga kolonisini bulundurmaktan keyif alan biriyim.Gerçekten özellikler erkek mpangaların seyri müthiş.Birde benim gibi 1-2 cm den alıp anne ve babalıklarını görecek kadar büyüttüyseniz gerçekten emeğim, harcadığım zaman, harcadığım su, harcanan para yem vs vs vs...Üstelik öğrenciyim ve sadece hobiden gelen para ile hobisini devam ettirmeye çalışan biriyim...Çook balık hediye geldi...Çoook balığım hediye gitti...Yerim öylesine dar ki 50 cm lik tankta yavrusunu kendisi salsın diye ortadan bölsem en fazla 2 anaç koyabiliyorum.Birçoğu tanka kusuyor.Deneyim kazanıyorlar kayıp olarak bakmıyorum kendini kurtaran yavrular da cabası...Sahibinden gibi satış sitelerine ilana koymanız ve en azından sadece yem paranızı çıkarabilme adına fiyatları oldukça makul tutmanız halinde yavrularınız elinizden çıkabiliyor.Ayrıca bu forumda ilana koymanız hediyeleşmeniz takas ilanlarına koyup başka ihtiyaçlarınızı gidermeniz de mümkün.Ne yaşadığınız şehri ne de yaşınızı belirtmediğiniz için gerek cevaplarımda gerekse hitabım da yuvarlak açıklamalar görmenizi normal karşılayınız.
Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Deneyimlerinizi aktardığınız için teşekkürler . Samsun' da yaşıyorum . Söylediğiniz seçenekleri deneyeceğim . Tekrar teşekkürler .
[QUOTE=ReDBaRoN]Merhabalar.
Forumda ilanlar kısmına ücretli veya ücretsiz ilanlar kısmında hediye etmek üzere başlık açabilirsiniz.
[/QUOTE]Deneyeceğim, teşekkür ederim .
[QUOTE=ZeZuZo]Hangi ilde olduğunuzu bilmediğim için kesin bir yorum yapamayacağım fakat illaki bu balığı alacak en azından takas edip karşılığında 1-2 paket yem verecek bir akvaryumcu illaki çıkacaktır.
İkinci ihtimal ise çevrenizdeki arkadaşlarınıza bu balıklardan hediye ederek onlarında akvaryum kurmasına vesile olabilirsiniz. Ayrıca zamanınız ve il dışına gönderme imkanınız var ise takas yapmak için siteden ilan koyabilirsiniz. Yada en son Burak arkadaşımızın dediği yöntemi uygulamak kalıyor geriye.
Eğer bu kadar hevesliyseniz hobiden vazgeçmeyi düşünmeyin derim. Herşeye rağmen...
[/QUOTE]
Samsun' da yaşıyorum. Bilgiler için teşekkür ederim. Üzüntüyle direk foruma yazdım ama söylediğiniz ihtimallerin hepsini deneyeceğim . Sadece il dışına gönderme durumum olmaz diye düşünüyorum . Bu hobiyi bırakmamak adına denemeye değer .
[QUOTE=lewocan06]Bu hobiyi 1 yıldan fazla yapmış herkesin başına gelen klasık bir sorun malesef.
Ama yinede siz yılmayın illaki bir çözüm bulunacaktır.[/QUOTE]
Teşekkür ederim düşünceniz için .
[QUOTE=Duman Han]Tankında mpanga kolonisini bulundurmaktan keyif alan biriyim.Gerçekten özellikler erkek mpangaların seyri müthiş.Birde benim gibi 1-2 cm den alıp anne ve babalıklarını görecek kadar büyüttüyseniz gerçekten emeğim, harcadığım zaman, harcadığım su, harcanan para yem vs vs vs...Üstelik öğrenciyim ve sadece hobiden gelen para ile hobisini devam ettirmeye çalışan biriyim...Çook balık hediye geldi...Çoook balığım hediye gitti...Yerim öylesine dar ki 50 cm lik tankta yavrusunu kendisi salsın diye ortadan bölsem en fazla 2 anaç koyabiliyorum.Birçoğu tanka kusuyor.Deneyim kazanıyorlar kayıp olarak bakmıyorum kendini kurtaran yavrular da cabası...Sahibinden gibi satış sitelerine ilana koymanız ve en azından sadece yem paranızı çıkarabilme adına fiyatları oldukça makul tutmanız halinde yavrularınız elinizden çıkabiliyor.Ayrıca bu forumda ilana koymanız hediyeleşmeniz takas ilanlarına koyup başka ihtiyaçlarınızı gidermeniz de mümkün.Ne yaşadığınız şehri ne de yaşınızı belirtmediğiniz için gerek cevaplarımda gerekse hitabım da yuvarlak açıklamalar görmenizi normal karşılayınız.
Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Deneyimlerinizi aktardığınız için teşekkürler . Samsun' da yaşıyorum . Söylediğiniz seçenekleri deneyeceğim . Tekrar teşekkürler .
Üzüldüm :(
Beslemediğim veya besleyemediğim canlılar hakkında nice bilgiler verip, sayelerinde işten güçten arta kalan zamanlarımda güzel vakit geçirdiğim forumun değerli üyelerine selamlar olsun...
Uzun bir ara verip tekrar başladığım hobimde bugün yaşadığımız birkaç olay karşısında eşim ve ben çok üzüldük ve canımız sıkıldı.Siz forum sakinleriyle paylaşıp değerli fikirlerinizi almak istiyorum .
90-45-40 akvaryumumda 4 aydır 1erkek 6 dişi Mpanga kolonim var. Yaklaşık 300 yavrum var . Yavruların 50 tanesi satış boyuna geldi fakat alışveriş yaptığım akvaryumcuya gidip bu yavruları ne yapabiliriz diye sorduğumda akvaryumlarında yer olmadığını, satışların zaten düşük olduğunu söyledi . Diğer akvaryumculara da sordum onlar da 1 - 1.5 TL değer biçtiler ama hem para veremeyiz hem de yerimiz yok dediler . Bizim herhangi bir kazanç beklentimiz yok. Eşimle beraber su değişimlerini veya dip çekimlerini yapmak hoşumuza gidiyor . Fakat bu kadar yavru ne olacak ? Bedava bile versem yerim yok diyecek akvaryumcular var . Eşimle beraber 150 - 60 - 60 boyutlarında akvaryum fiyatı araştırıp msobo magunga - maisoni reef - membe deep gibi türler düşünürken durumun bu hale gelmesi çok üzücü. Çünkü akvaryumu büyülttüğümde daha fazla yavru olacak ve ben sadece bu türleri seviyorum.
Hobiyi bırakmamak için büyük bir tankta , yeterli kayalık alan yaratıp annelerin yavruları kendilerinin ana tanka salmasına izin mi veriym ( ki o zaman bile bir süre sonra nüfus artacaktır ), yoksa bu sevdadan vaz mı geçeyim ?
Kısacası benim gibi İstanbul - Ankara - İzmir - Bursa gibi büyük yerleşim yerleri dışında yaşayan kişiler için , yavrulayan ve yavruların bir süre sonra satılması veya başka bir yere verilmesinin gerektiği türleri beslemek hata mı ?
Siz olsanız ne yapardınız ?
yakınveuzak 2014-06-22 00:03:09
Beslemediğim veya besleyemediğim canlılar hakkında nice bilgiler verip, sayelerinde işten güçten arta kalan zamanlarımda güzel vakit geçirdiğim forumun değerli üyelerine selamlar olsun...
Uzun bir ara verip tekrar başladığım hobimde bugün yaşadığımız birkaç olay karşısında eşim ve ben çok üzüldük ve canımız sıkıldı.Siz forum sakinleriyle paylaşıp değerli fikirlerinizi almak istiyorum .
90-45-40 akvaryumumda 4 aydır 1erkek 6 dişi Mpanga kolonim var. Yaklaşık 300 yavrum var . Yavruların 50 tanesi satış boyuna geldi fakat alışveriş yaptığım akvaryumcuya gidip bu yavruları ne yapabiliriz diye sorduğumda akvaryumlarında yer olmadığını, satışların zaten düşük olduğunu söyledi . Diğer akvaryumculara da sordum onlar da 1 - 1.5 TL değer biçtiler ama hem para veremeyiz hem de yerimiz yok dediler . Bizim herhangi bir kazanç beklentimiz yok. Eşimle beraber su değişimlerini veya dip çekimlerini yapmak hoşumuza gidiyor . Fakat bu kadar yavru ne olacak ? Bedava bile versem yerim yok diyecek akvaryumcular var . Eşimle beraber 150 - 60 - 60 boyutlarında akvaryum fiyatı araştırıp msobo magunga - maisoni reef - membe deep gibi türler düşünürken durumun bu hale gelmesi çok üzücü. Çünkü akvaryumu büyülttüğümde daha fazla yavru olacak ve ben sadece bu türleri seviyorum.
Hobiyi bırakmamak için büyük bir tankta , yeterli kayalık alan yaratıp annelerin yavruları kendilerinin ana tanka salmasına izin mi veriym ( ki o zaman bile bir süre sonra nüfus artacaktır ), yoksa bu sevdadan vaz mı geçeyim ?
Kısacası benim gibi İstanbul - Ankara - İzmir - Bursa gibi büyük yerleşim yerleri dışında yaşayan kişiler için , yavrulayan ve yavruların bir süre sonra satılması veya başka bir yere verilmesinin gerektiği türleri beslemek hata mı ?
Siz olsanız ne yapardınız ?
Büyük Akvaryuma Geçiş !
Teşekkürler bilgiler için. Pratik bir durum söz konusu değil galiba tahmin ettiğim gibi. Dekor arttıkça yakalayıp kusturma sorunu da ortaya çıkıyor. Ya bol kayalık yapıp her yakalamada akvaryumu alt üst edicem, ya da az kayalık yapıp görselden ödün vericem .
Teşekkürler bilgiler için. Pratik bir durum söz konusu değil galiba tahmin ettiğim gibi. Dekor arttıkça yakalayıp kusturma sorunu da ortaya çıkıyor. Ya bol kayalık yapıp her yakalamada akvaryumu alt üst edicem, ya da az kayalık yapıp görselden ödün vericem .
Büyük Akvaryuma Geçiş !
Teşekkürler ama aşağıdaki akvaryumlarda nasıl yakalanır balıklar merak ediyorum :D
Acaba 1 metre üzerinde ve bol kayalık alana sahip akvaryumu olan kişiler bu işi nasıl yapıyor merak ediyorum .
Ayrıca tür için mpanga - msobo magunga ve maisoni reef kesin, belki nadir ve güzel bir cins daha bulabilirsem 4. tür eklerim .
Büyük ihtimalle kaya dekoru kısmında biraz ödün verip balıkları kolay yakalayabileceğim bir dizayn yapmam gerekecek. İkisi bir arada işkenceye dönüşmesinden korkuyorum çünkü.
yakınveuzak 2014-06-01 23:43:01
Teşekkürler ama aşağıdaki akvaryumlarda nasıl yakalanır balıklar merak ediyorum :D
Acaba 1 metre üzerinde ve bol kayalık alana sahip akvaryumu olan kişiler bu işi nasıl yapıyor merak ediyorum .
Ayrıca tür için mpanga - msobo magunga ve maisoni reef kesin, belki nadir ve güzel bir cins daha bulabilirsem 4. tür eklerim .
Büyük ihtimalle kaya dekoru kısmında biraz ödün verip balıkları kolay yakalayabileceğim bir dizayn yapmam gerekecek. İkisi bir arada işkenceye dönüşmesinden korkuyorum çünkü.
| http://www.myfishforum.com/attachments/cichlid-forum/5728d1170146696-best-substrate-malawi-cichlids-reger.jpg |
http://www.danstockman.com/images/55gallonfinished.jpg |
| http://images3.ratemyfishtank.com/photo/777/1280x1024/8620_4.JPG |
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 60 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Canerkartal,
0rnn,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
Urar,
yeekim,
osmandbnl,
Manguday,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
Kınayu,
sina cen,
epidosin,
EKAR,
altuntasseref,
Fatihsm,
poyraz43,
EmiirKaan,
Mac,
Tuby,
Hidro Dinamik,
MDForensic,
KadirEmre,
Ehtiyar,
Öğretmen Ali,
DigitalPen,
Makkaya,
exCaLiSTa,
Liga,
Tata,
alperibis,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
