ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ademsefa66
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ağustos 2014 16:02
Son Ziyaret:
27 Nisan 2020 22:30
Toplam Mesaj:
108 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Adem Sefa KESKİN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Adem Sefa KESKIN
SON 10 MESAJI
60x50x40 Armatür Seçimi
Yanıtlar için çok teşekkür ederim creaqua armatürler gerçekten göze hitap ediyor.
Yanıtlar için çok teşekkür ederim creaqua armatürler gerçekten göze hitap ediyor.
60x50x40 Armatür Seçimi
Herkese merhaba yeni kuracağım hi-tech akvaryumum için armatür arayışındayım. akvaryumda tüp co2, sıvı gübre, tabanda ada amazonia ve amazonia 2 kullanıcam.
Kullanacağım Bitkiler;
hemianthus callitrichoides "cuba"
rotala vietnam h'ra
proserpinaca palustris
armatür olarak sizce ne kullanmalıyım ?
Herkese merhaba yeni kuracağım hi-tech akvaryumum için armatür arayışındayım. akvaryumda tüp co2, sıvı gübre, tabanda ada amazonia ve amazonia 2 kullanıcam.
Kullanacağım Bitkiler;
hemianthus callitrichoides "cuba"
rotala vietnam h'ra
proserpinaca palustris
armatür olarak sizce ne kullanmalıyım ?
Seachem Sıvı Gübre Seçimi
[QUOTE=Splendor]
Şuna bir bakın; [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/tropica_plant_growth_fertiliser_hakkinda_k928265_sn2.asp?PID=5659958#scrl5659958[/URL]
Başlangıçta dikkatli kullanılması gerekiyor. Şu an Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri 1-1.5ml veriyorum. Bitkilerin gelişimine göre zamanla artırılması gerekiyor.[/QUOTE]
Hocam çok teşekkürler bilgiler için yüksek ihtimalle "Tropica Specialised Fertiliser" alacağım. akvaryumda çok balık beslemeyeceğim için bir problem teşkil edeceğini düşünmüyorum.
[QUOTE=Splendor]
Şuna bir bakın; [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/tropica_plant_growth_fertiliser_hakkinda_k928265_sn2.asp?PID=5659958#scrl5659958[/URL]
Başlangıçta dikkatli kullanılması gerekiyor. Şu an Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri 1-1.5ml veriyorum. Bitkilerin gelişimine göre zamanla artırılması gerekiyor.[/QUOTE]
Hocam çok teşekkürler bilgiler için yüksek ihtimalle "Tropica Specialised Fertiliser" alacağım. akvaryumda çok balık beslemeyeceğim için bir problem teşkil edeceğini düşünmüyorum.
Seachem Sıvı Gübre Seçimi
[QUOTE=Splendor]Tropica Specialised Fertiliser gerçekten iyi ve kompakt bir gübre. Elimdeki DIY gübreleri bir kenara koyup 1,5 hafta önce bunu kullanmaya başladım. Bitkilerin büyüme ve renklenme hızı arttı diyebilirim.[/QUOTE]
Deneyimleriniz benim için çok önemli bende bu kadar sıvı gübreyi alacağıma sadece "Tropica Specialised Fertiliser " ı mı alsam diye düşünüyorum.
Aklımdaki şüphe acaba yeterli olur mu?
[QUOTE=Splendor]Tropica Specialised Fertiliser gerçekten iyi ve kompakt bir gübre. Elimdeki DIY gübreleri bir kenara koyup 1,5 hafta önce bunu kullanmaya başladım. Bitkilerin büyüme ve renklenme hızı arttı diyebilirim.[/QUOTE]
Deneyimleriniz benim için çok önemli bende bu kadar sıvı gübreyi alacağıma sadece "Tropica Specialised Fertiliser " ı mı alsam diye düşünüyorum.
Aklımdaki şüphe acaba yeterli olur mu?
Seachem Sıvı Gübre Seçimi
Arkadaşlar herkese merhaba 60x40x40 boyutlarında bir hi-tech akvaryum kuruyorum. Sayeyinde taban kısmını hallettim. Tabanda olduğu gibi sıvı gübredede bir sürü seçenek karşıma çıktı ve bu konuda çok bilgili değilim. Hangi gübreleri nasıl kullanmam gerekir bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Tabanda ADA amazonia ve amazonia 2 kullanacağım.
Gübre olarak;
Seachem Flourish Potassium
Seachem Flourish Nitrogen
Seachem Flourish Phosphorus
Seachem Flourish Advance
Seachem Flourish Trace
bunun dışında kullanmam gereken sıvı gübre var mıdır ? (excel, ıron gibi)
birde Tropica Specialised Fertiliser (yeşil olan) bu saymış olduğum gübrelere karşılık olarak pratik bir şekilde kullanılabilir mi?
Arkadaşlar herkese merhaba 60x40x40 boyutlarında bir hi-tech akvaryum kuruyorum. Sayeyinde taban kısmını hallettim. Tabanda olduğu gibi sıvı gübredede bir sürü seçenek karşıma çıktı ve bu konuda çok bilgili değilim. Hangi gübreleri nasıl kullanmam gerekir bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Tabanda ADA amazonia ve amazonia 2 kullanacağım.
Gübre olarak;
Seachem Flourish Potassium
Seachem Flourish Nitrogen
Seachem Flourish Phosphorus
Seachem Flourish Advance
Seachem Flourish Trace
bunun dışında kullanmam gereken sıvı gübre var mıdır ? (excel, ıron gibi)
birde Tropica Specialised Fertiliser (yeşil olan) bu saymış olduğum gübrelere karşılık olarak pratik bir şekilde kullanılabilir mi?
Cuba, Riccia İçin Kum Seçimi
[QUOTE=Rudas]Tavsiyem;
Ada power sand S
Ada amazonia 2 veya Tropica active soil powder
ADA power sand içeriğinde bakteri kültürü bulundurduğu için tanka büyük fayda sağlayacaktır. Aquabasis yapısı gereği tankta ufak değişiklikler yapmak isterken açığa çıkıp suya şiddetli salınım yapabilir, tavsiye etmem.[/QUOTE]
Hocam tavsiye için teşekkürler powder send special için çok sayıda olumlu yorum okudum tabanda onu kullansam sanırım daha iyi bir sonuç elde edebilirim.TEŞEKKÜRLER.
Arkadaşlar son karar olarak;
Ada Power Sand Special-S (2L)
Ada Aqua Soil Amazonia (9L)
Ada Aqua Soil Amazonia 2 (9L)
kombinasyonunu kullanmaya karar verdim.
[QUOTE=Rudas]Tavsiyem;
Ada power sand S
Ada amazonia 2 veya Tropica active soil powder
ADA power sand içeriğinde bakteri kültürü bulundurduğu için tanka büyük fayda sağlayacaktır. Aquabasis yapısı gereği tankta ufak değişiklikler yapmak isterken açığa çıkıp suya şiddetli salınım yapabilir, tavsiye etmem.[/QUOTE]
Hocam tavsiye için teşekkürler powder send special için çok sayıda olumlu yorum okudum tabanda onu kullansam sanırım daha iyi bir sonuç elde edebilirim.TEŞEKKÜRLER.
Arkadaşlar son karar olarak;
Ada Power Sand Special-S (2L)
Ada Aqua Soil Amazonia (9L)
Ada Aqua Soil Amazonia 2 (9L)
kombinasyonunu kullanmaya karar verdim.
Cuba, Riccia İçin Kum Seçimi
[QUOTE=Nursun]Rica ederim , yüksekliği artırmak için aquabasis yerine lav kırığı da kullanabilirsiniz,tropica aquarium soil bulunması daha kolay olduğundan önermiştim eğer amazonia 2 bulabilirseniz onu almanız daha iyi olur . En altta tabanı yükseltmek için lav kırığı üstüne de amazonia eklerseniz ilaveten başka besin içeren kum yada gübre kullanmanıza gerek kalmaz bu haliyle de sağlam bir taban elde edersiniz , ileride aktif toprak nötr hale geldiğinde takviye yapabilirsiniz . [/QUOTE]
Hocam çok teşekkürler yardımınız için sayenizde tabana karar kılmış bulunuyorum. O kadar çok çeşit var ki insan içerisinde kayboluyor. Bu işten anlayan insanlarla konuşmak rahatlık verdi.
[QUOTE=Nursun]Rica ederim , yüksekliği artırmak için aquabasis yerine lav kırığı da kullanabilirsiniz,tropica aquarium soil bulunması daha kolay olduğundan önermiştim eğer amazonia 2 bulabilirseniz onu almanız daha iyi olur . En altta tabanı yükseltmek için lav kırığı üstüne de amazonia eklerseniz ilaveten başka besin içeren kum yada gübre kullanmanıza gerek kalmaz bu haliyle de sağlam bir taban elde edersiniz , ileride aktif toprak nötr hale geldiğinde takviye yapabilirsiniz . [/QUOTE]
Hocam çok teşekkürler yardımınız için sayenizde tabana karar kılmış bulunuyorum. O kadar çok çeşit var ki insan içerisinde kayboluyor. Bu işten anlayan insanlarla konuşmak rahatlık verdi.
Cuba, Riccia İçin Kum Seçimi
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Manado biraz hafif bir kum olduğundan taban bitkilerini dikmekte sorun çıkarabiliyor , özellikle cory ve vatoz gibi balıklar eklenirse bitkiler tutunamıyor , bitkiler kök salana kadar canlı eklemezseniz sıkıntı olmayabilir ,ayrıca manadoya seçenek olması açısından vitasand dere kumu yada vitasand siyah bitki kumu kullanabilirsiniz ,manadodan daha ağır oldukları için bitkiler daha rahat tutunur . Alt katmana jbl aquabasis ,dennerle nutribasis 6in1 yada tropica growth substrate kumlarından birini seçebilirsiniz . Sera ve tetranın gübrelerini tecrübe etmedim ancak jbl kugeln'i kurulum yaptıktan sonra kullanmanız çok zor çünkü suya değdiği anda ufalanıyor ,bunun yerine tropica nutrition capsules kullanabilirsiniz . Ayrıca eğer bütçe sıkıntısı yoksa tek katman olarak tropica aquarium soil yada dennerle scapers soil gibi aktif toprak kullanabilirsiniz. [/QUOTE]
Hocam çok teşekkürler öneriler için acaba alta aquabasis (yükseliği biraz artırmak için) ve onun üstüne tropica aquarium soil powder koysam vede taban gübreleri ile desteklesem
başarılı bir zemin elde eder miyim? Ayrıca söylemiş olduğunuz gübreyi birkaç arkadaşımda önermiş idi tavsiyenizi dikkate alacağım. TEŞEKKÜRLER.
tropica aquarium soil powder 9L ile ada amazonıa 2 9L arasında pek bir fiyat farkı yok gibi hangisini tercih etmem daha uygundur bir fikriniz var mı?
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Manado biraz hafif bir kum olduğundan taban bitkilerini dikmekte sorun çıkarabiliyor , özellikle cory ve vatoz gibi balıklar eklenirse bitkiler tutunamıyor , bitkiler kök salana kadar canlı eklemezseniz sıkıntı olmayabilir ,ayrıca manadoya seçenek olması açısından vitasand dere kumu yada vitasand siyah bitki kumu kullanabilirsiniz ,manadodan daha ağır oldukları için bitkiler daha rahat tutunur . Alt katmana jbl aquabasis ,dennerle nutribasis 6in1 yada tropica growth substrate kumlarından birini seçebilirsiniz . Sera ve tetranın gübrelerini tecrübe etmedim ancak jbl kugeln'i kurulum yaptıktan sonra kullanmanız çok zor çünkü suya değdiği anda ufalanıyor ,bunun yerine tropica nutrition capsules kullanabilirsiniz . Ayrıca eğer bütçe sıkıntısı yoksa tek katman olarak tropica aquarium soil yada dennerle scapers soil gibi aktif toprak kullanabilirsiniz. [/QUOTE]
Hocam çok teşekkürler öneriler için acaba alta aquabasis (yükseliği biraz artırmak için) ve onun üstüne tropica aquarium soil powder koysam vede taban gübreleri ile desteklesem
başarılı bir zemin elde eder miyim? Ayrıca söylemiş olduğunuz gübreyi birkaç arkadaşımda önermiş idi tavsiyenizi dikkate alacağım. TEŞEKKÜRLER.
tropica aquarium soil powder 9L ile ada amazonıa 2 9L arasında pek bir fiyat farkı yok gibi hangisini tercih etmem daha uygundur bir fikriniz var mı?
Cuba, Riccia İçin Kum Seçimi
Öncelikle herkese merhabalar. 60X40X40 ebatlarında bir bitkili akvaryum yapmayı düşünüyorum. bitki olarak cuba, riccia gibi bitkiler kullanacağım. Tercihen besinli kumlar kullanmayı düşünüyorum.
jbl aquabasis plus + jbl manado
gübre:
Tetra Active Ground Sticks (jbl aquabasis plus un üstüne koyacağım)
Ayrıca; Sera Florenette A, Jbl Kugeln gibi tablet gübreleri kurulumu bitirdikten sonra herhangi bir zamanda bitkilerin köklerine
yerleştirmem uygun mudur ?
Sizlerin önerebileceği daha özel kumlar var mıdır?[EDIT]Ademsefa66,2020-03-30 22:25:17[/EDIT]
Öncelikle herkese merhabalar. 60X40X40 ebatlarında bir bitkili akvaryum yapmayı düşünüyorum. bitki olarak cuba, riccia gibi bitkiler kullanacağım. Tercihen besinli kumlar kullanmayı düşünüyorum.
jbl aquabasis plus + jbl manado
gübre:
Tetra Active Ground Sticks (jbl aquabasis plus un üstüne koyacağım)
Ayrıca; Sera Florenette A, Jbl Kugeln gibi tablet gübreleri kurulumu bitirdikten sonra herhangi bir zamanda bitkilerin köklerine
yerleştirmem uygun mudur ?
Sizlerin önerebileceği daha özel kumlar var mıdır?[EDIT]Ademsefa66,2020-03-30 22:25:17[/EDIT]
sari prensesler
Dere kumu ince ise olur çünkü sarı prensesler kumları ağızlarına alıp oynarlar.
Onur Nergiz 2015-02-05 11:09:18
Dere kumu ince ise olur çünkü sarı prensesler kumları ağızlarına alıp oynarlar.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 22:07
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 58 Üye
Online Kullanıcılar
Kınayu,
bysmokin,
sina cen,
MelihB,
MehmetEgemen,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
m170,
Ancalagon,
BilalM.,
0rnn,
IgorVladimir,
Can78,
OKIRATLI,
Koksal Gurkan,
Lilam,
G_can,
yeekim,
Jeveux,
Sungurr,
GokKurt,
DigitalPen,
osmandbnl,
1win_oter,
1win_mest,
oguzozt,
mostbet_ykPr,
ternapi,
Yusufankarali,
Ibrahimkahraman,
Hidro Dinamik,
reprise,
MK_71,
Riblja Corba,
Rhymestein,
Burak PEKDEMİR,
nurtensultan,
Mfk22,
Tata,
mcakir17,
syerli,
dremreavsar,
kazbek1,
ArdaCelik,
mareq,
Behzad,
Akrattin,
sedatkaryurek,
Baris124,
sorceres,
Cyber_Scout,
emrahdm,
EmiirKaan,
Ramses06,
twinsoul,
tuncaysargin,
mustafa191,
Tuby,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
